Triest voetbal. In heel Europa eigenlijk wel. Wales en Italië, de rest bakt er weinig van.
Dan heb je de verkeerde wedstrijd gekeken...Sjah schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:41:
Wat een stomvervelend voetbal..... nee ik geef niemand de schuld.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nou Hongarije - Portugal vanmiddag was voor mij wedstrijd van ek tot nu toe. Was smullen.Saturnus schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:47:
Triest voetbal. In heel Europa eigenlijk wel. Wales en Italië, de rest bakt er weinig van.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Dat is idd (bij benadering) de Zweedse uitspraakSt@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:47:
Hoezo noemt de commentator Kallstrom toch de hele tijd Sjelstrom (ofzo). Is toch gewoon met een K? Of is dat in Zweden een andere uitspraak?
Kroatië-Spanje was ook geweldig. Heel open. Maar zoals ik hier eerder al beweerde: het tornooi komt qua mooi voetbal pas los als het rekenen geen zin meer heeft, als de wedstrijd qua uitslag geen gevolgen meer heeft, of wanneer het er echt om gaat. En vooral de laatste reden geeft mij hoop na de groepsfase.
Wat wil je? 16 van de 24 gaan door naar de volgende ronde dus eigenlijk is er de eerste twee weken niet zoveel om voor te spelen. Dan ga je niet op scherp kaarten en blessures pakken.
alles kan off-topic
Bij deze stand krijgen we straks wel weer toeterende Turken...
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Nou liever niet.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
True. Helaas niet live gevolgd.v8power67 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:48:
[...]
Nou Hongarije - Portugal vanmiddag was voor mij wedstrijd van ek tot nu toe. Was smullen.
En true.Coltrui schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:50:
Kroatië-Spanje was ook geweldig. Heel open. Maar zoals ik hier eerder al beweerde: het tornooi komt qua mooi voetbal pas los als het rekenen geen zin meer heeft, als de wedstrijd qua uitslag geen gevolgen meer heeft, of wanneer het er echt om gaat. En vooral de laatste reden geeft mij hoop na de groepsfase.
Kunnen mooie wedstrijden worden.
Dat is inderdaad nog het meest sneue. Eigenlijk kijken we nu naar een post-kwalificatie.Ankona schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:52:
Wat wil je? 16 van de 24 gaan door naar de volgende ronde dus eigenlijk is er de eerste twee weken niet zoveel om voor te spelen. Dan ga je niet op scherp kaarten en blessures pakken.
Inderdaad en een hoger niveau vergeleken met Hongarije - Portugal (dat was toch gewoon de oplevingen van Dzudzsak en Ronaldo dat voor de doelpunten zorgde)Coltrui schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:50:
De WK's van 1986, 90 en 94 was toen ook al deze formatSaturnus schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:55:
[...]
True. Helaas niet live gevolgd.
[...]
En true.
Kunnen mooie wedstrijden worden.
[...]
Dat is inderdaad nog het meest sneue. Eigenlijk kijken we nu naar een post-kwalificatie.
dubbel post
[ Voor 151% gewijzigd door bvbal79 op 22-06-2016 22:02 ]
Het elftal van 94 zou alsnog met terugwerkende kracht geschorst moeten worden. Pepe is moeder Theresa in vergelijking met dat teambvbal79 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 21:58:
[...]
De WK's van 1986, 90 en 94 gezien? Daar was toen ook al deze format
EDIT: Zei de commentator nou: "Het chique Malmo"? Blijkbaar nooit geweest in dat gat.
[ Voor 12% gewijzigd door PWM op 22-06-2016 22:02 ]
Ja, met Winter, Wouters, Koeman, De Goeij.. bah!PWM schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:01:
[...]
Het elftal van 94 zou alsnog met terugwerkende kracht geschorst moeten worden. Pepe is moeder Theresa in vergelijking met dat team
Of bedoel je een ander team?
Edit: Ik was 10 en weet nog dat ik mocht opblijven bij NL - Brazilie
[ Voor 9% gewijzigd door St@m op 22-06-2016 22:04 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Die met Van Gobbel, Fräser en De Wolf...St@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:02:
[...]
Ja, met Winter, Wouters, Koeman, De Goeij.. bah!
Of bedoel je een ander team?
Edit: Ik was 10 en weet nog dat ik mocht opblijven bij NL - Brazilie

Dat was Feyenoord
En Ruud Heus, Metgod
Ik ga mijn stickerboek pakken
Ruud Heus glitterplaatje volgens mij
[ Voor 19% gewijzigd door St@m op 22-06-2016 22:08 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Dat óók...

Waarom hebben de zweden opeens de controle 
Allee belgen!
Allee belgen!
De zweden zijn warm gedraaid, de belgen moe.
alles kan off-topic
Ik kon ze me niet herinneren van het WK, dus even nagezocht.. De Wolf heeft geen minuut gemaakt, Fraser zat er niet bij en v. Gobbel heeft 1 wedstrijd gespeeld.

Lukaku lol duwt gewoon een man omver
Speelt ook echt als een dweil vandaag
Speelt ook echt als een dweil vandaag
[ Voor 77% gewijzigd door Goron op 22-06-2016 22:16 ]
Midden in de nacht naar de pot tegen Saudi-Arabie kijken en dan in de 89 min Taument nog scorenSt@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:11:
[...]
Ik kon ze me niet herinneren van het WK, dus even nagezocht.. De Wolf heeft geen minuut gemaakt, Fraser zat er niet bij en v. Gobbel heeft 1 wedstrijd gespeeld.
Ik weet het. Was uit m'n hoofd. Mooi toernooi was dat...St@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:11:
[...]
Tot...
Branco...
Wikipedia: Nederland op het wereldkampioenschap voetbal 1994
Dit is het toernooi van de laatste minuut...
Eerst Ibra...
Dan Murphy...
Eerst Ibra...
Dan Murphy...
Penalty!!!
Die Italianen hebben teveel pasta gegeten. Ieren komen er alleen niet doorheen 😞
Nog niet...Vlassie1980 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:19:
Die Italianen hebben teveel pasta gegeten. Ieren komen er alleen niet doorheen 😞

Pfff.. België gematst zeg.. Volgens mij geen buitenspel
Tja Italie speelt nergens meer voor en met een B teamPWM schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:20:
Ieren spelen gewoon echt beter dan Italie. Maarja, dat doe je meestal tegen hen.
Maar keihard verdedigen kunnen ze nog wel...Goron schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:21:
[...]
Tja Italie speelt nergens meer voor en met een B team
O Guidetti. Ik krijg een flashback naar de wedstrijd tegen Italië waar Pellè in de laatste minuten er nog eentje binnenroste.
Robbie Keane gaat de Ieren straks moeten redden...
Ik zie die Zweden nog wel scoren eigenlijk :-/
1 korte..PWM schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:26:
Ligt het aan mijn stream, of hebben we geen herhaling gehad van de goal
Die komt nog. Nadat er gescoord is.PWM schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:26:
Ligt het aan mijn stream, of hebben we geen herhaling gehad van de goal
Zweden dominant met een prutsteam
Kom op buurtjes
Gelukkig komt Dries er in!
Gelukkig komt Dries er in!
Murphy er af... McGeady er bij...
Hoop dat Terry Fyde er nog inkomt..Fiber schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:28:
Murphy er af... McGeady er bij...
Ja, ik probeer grappig te doen, ja ik weet dat het Noord-Ierland is
[ Voor 7% gewijzigd door St@m op 22-06-2016 22:30 ]
Counter van Italië op de paal...
Ieren nu vol, nog voller, op de aanval...
Ieren nu vol, nog voller, op de aanval...
[ Voor 41% gewijzigd door Fiber op 22-06-2016 22:35 ]
https://i.imgur.com/0SiK4BL.gifSt@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:29:
[...]
Hoop dat Terry Fyde er nog inkomt..
Ja, ik probeer grappig te doen, ja ik weet dat het Noord-Ierland is
[ Voor 3% gewijzigd door gambieter op 22-06-2016 22:37 . Reden: irritant flikkerend plaatje omgezet in link ]
Heb ik gelijk dat Zweden én België nog door kunnen gaan, als Zweden met 1 doelpunt verschil wint van België?
Your Friendly Neighborhood Moderator
Ja, volgens mij wel.Jorgen schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:35:
Heb ik gelijk dat Zweden én België nog door kunnen gaan, als Zweden met 1 doelpunt verschil wint van België?
Wel jammer van die pingel die Ierland had moeten krijgen. Dan hadden we nu leukere wedstrijden gehad.
Turkije staat op -2 doelsaldo, dus dat klopt dan idd ... met twee zou ook nog kunnen.Jorgen schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:35:
Dan hoop ik dat Zweden wint. 
Zou mooi zijn als beide elftallen verder gaan in het toernooi.
Zou mooi zijn als beide elftallen verder gaan in het toernooi.
Your Friendly Neighborhood Moderator
En van de (onterecht) afgekeurde goal van Zweden..PWM schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:37:
Wel jammer van die pingel die Ierland had moeten krijgen. Dan hadden we nu leukere wedstrijden gehad.
Als Zweden wint zijn ze 2de in de poule, Belgie 3de maar met een betere doelsaldo dan Turkije (0 dacht ik). Dus Zweden mag zelfs met 2-0 winnen en dan gaan beide door. Maar dan wordt het Frankrijk-Belgieapis29 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:37:
[...]
Turkije staat op -2 doelsaldo, dus dat klopt dan idd ... met twee zou ook nog kunnen.
[ Voor 13% gewijzigd door bvbal79 op 22-06-2016 22:40 ]
Belgie mag de komende 10 toernooien niet meer klagenSt@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:38:
[...]
En van de (onterecht) afgekeurde goal van Zweden..
Ja is daar nog een reden voor bekend ? Leek me gewoon 100% doelpunt...St@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:38:
[...]
En van de (onterecht) afgekeurde goal van Zweden..
Buitenspel.. maar dat was het volgens mij niet.
Grote kans vd Ieren...
NEEEEEEE
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
1-0
Pfff.. kutzooi.. Ik hoop echt dat er een geldige reden was om het doelpunt af te keuren..

Voor de Ieren...
Zo ongelofelijk onverdiend. Wat een wanvertoning is dit zeg. Dit is niet alleen Wilmots, de spelers bakken er ook niks van.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Loon naar werken!
Hoe het ook zij, het is te weinig. Altijd één moment dat de match beslist, nooit dominant voetbal en dat met zo'n ploeg.
Nou, ik gunde de Belgen van alles VOOR dit toernooi. Nu staan ze op het lijstje West-Duitsland en Portugal.
Jammer, maar ze gaan er sowieso hard van af dit toernooi.
Jammer, maar ze gaan er sowieso hard van af dit toernooi.
En dan nog waarschijnlijk de finale halen omdat ze aan de juiste kant van het schema zitten.DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:42:
Zo ongelofelijk onverdiend. Wat een wanvertoning is dit zeg. Dit is niet alleen Wilmots, de spelers bakken er ook niks van.
Yup, belgie en ierland.Fiber schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:42:
België ook?
Nou, Come on Zweden, leg er 2 in! Kunnen de Belgen naar huis.
Turkije naar huis...
Dat zeg ikbvbal79 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:39:
[...]
Als Zweden wint zijn ze 2de in de poule, Belgie 3de maar met een betere doelsaldo dan Turkije (0 dacht ik). Dus Zweden mag zelfs met 2-0 winnen en dan gaan beide door. Maar dan wordt het Frankrijk-Belgie
En Zweden naar huis...
Dat is het enige goede van deze avond dan...Fiber schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:43:
Turkije naar huis...
Dat is wel mooi, Turkije naar huis.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Volgens mij zwijnt België gewoon hoor. En nog een gunstige loting op de koop toe.Fiber schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:42:
Loon naar werken!
Want Zweden is kwalitatief beter? Ze verdienen het geen van beide.St@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:43:
Nou, Come on Zweden, leg er 2 in! Kunnen de Belgen naar huis.
Ach ja, waarom doe ik ooit moeite.
Wtf 
Even gauw overschakelen. Dat België wint lijkt nu wel zeker.
Even gauw overschakelen. Dat België wint lijkt nu wel zeker.
Het is jammer van Ibra maar kom op, Zweden is toch ook niet veel verder, zeg maar gerust helemaal niks.
Voor de Ieren. ik kijk 'die andere wedstrijd'...D-e-n schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:44:
[...]
Volgens mij zwijnt België gewoon hoor. En nog een gunstige loting op de koop toe.
Omdat Belgie de hulp van de scheids nodig had, en we gaan Ibra missen.. daarom.Coltrui schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:44:
[...]
Want Zweden is kwalitatief beter? Ze verdienen het geen van beide.
Van Zweden weten we tenminste dat het geen beste ploeg is. België is gewoon niet om aan te zien.Coltrui schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:44:
[...]
Want Zweden is kwalitatief beter? Ze verdienen het geen van beide.

Het bier gaat rijkelijk vloeien vanavond daar denk ik...
Ibra heeft geen zak gedaan dit EK.St@m schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:45:
[...]
Omdat Belgie de hulp van de scheids nodig had, en we gaan Ibra missen.. daarom.
Klopt. Maar zoals gezegd: ik snap de instelling van de Zweden niet. Ze moeten en dat is er niet echt aan te merken. Belgiê heeft genoeg aan een punt.DaniëlWW2 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:45:
[...]
Van Zweden weten we tenminste dat het geen beste ploeg is. België is gewoon niet om aan te zien.
[ Voor 45% gewijzigd door Coltrui op 22-06-2016 22:47 ]
Jawel, 1 doelpunt gemaakt. Wat voldoende zou zijn, maar goed..
[ Voor 14% gewijzigd door St@m op 22-06-2016 22:47 ]
We krijgen tenminste wel de feest Ieren. Dat is ook wat.
Zijn ploeg was toch ook te zwak...
Time to say goodbye
Ja, dat vind ik nog het leukste van het feit dat de Ieren doorgaanDaniëlWW2 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:46:
We krijgen tenminste wel de feest Ieren. Dat is ook wat.
Maargoed, even afwachten nog, want ze spelen wel tegen de Italianen. Drie minuutjes blessuretijd...
Nou ja, Bale is ook door met Wales
Huub Huub Barbatruc!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Over naar [EK2016] Achtste finales tot en met de finale
Over naar [EK2016] Achtste finales tot en met de finale