"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
http://www.telegraaf.nl/t...aar_voor_EK-finale__.html

Hij is al aan het oefenen om een Nigel de Jongetje te geven. Ik hoop op Rizoli of fluit die kameel niet?prOnorama2 schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:57:
Waarschijnlijk goed nieuws voor de fans van Pepe![]()
http://www.telegraaf.nl/t...aar_voor_EK-finale__.html
[afbeelding]
Nu kijken of Pepe alsnog iemand half dood trapt om het echt af te maken...
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Kan die beginnen met al die mottenDaniëlWW2 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:30:
Clattenbug inderdaad. Ook niet de beste. Past bij het thema van dit EK...
Nu kijken of Pepe alsnog iemand half dood trapt om het echt af te maken...
En ik hoop dat Ronaldo er drie maakt, en iedere keer een Super Sayan pose aanneemt, gewoon omdat het kan!
[ Voor 57% gewijzigd door St@m op 10-07-2016 20:34 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Toch denk ik dat de fransen winnen. Zeker heeft portugal nog weinig boeiends laten zien.
Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
Griezman kan idd een tikje verwachten, Giroud zeker aangezien hij vaak de verdedigers blocked om ruimte voor Griezman te maken.
Laat maar komen die finale!
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
[ Voor 37% gewijzigd door bvbal79 op 10-07-2016 20:51 ]
Dat lijkt me het ideale einde van dit EK...Coltrui schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:47:
Of gelijk en Portugal winnen op penalties. Moet een record zijn, de EK-titel behalen met maar één overwinning.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Speel ook Balls Connect en Repeat

Lucht en leegte, zegt Prediker, alles is leegte.
In het kastje ligt z'n iPod toch
[reaguurder]
Geen teen, -1
[/reaguurder]
[ Voor 11% gewijzigd door MisteRMeesteR op 10-07-2016 20:53 ]
www.google.nl
Vroege goal portugal, Frankrijk blijft rustig in de eerste helft en gaat aanvallender spelen in de tweede helft waardoor Ronaldo kan counteren.Salvatron schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:51:
Portugal met penalties zou inderdaad de mooiste optie zijn.
Kan ook met een 0-0 ruststand
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
www.google.nl
Speel ook Balls Connect en Repeat
Lek prikken?Onbekend schreef op zondag 10 juli 2016 @ 20:56:
Praktisch puntje.... Hoe snel zouden ze die grote beker van het veld af krijgen.
De Portugezen staan qua fanatisme mbt het volkslied met 1-0 voor.
⏩ PVOutput☀️

[ Voor 4% gewijzigd door MisteRMeesteR op 10-07-2016 21:01 ]
www.google.nl
[ Voor 23% gewijzigd door St@m op 10-07-2016 21:09 ]
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Het is Frankrijk, dus mag het zonder gele kaart te krijgen ...
Hoeft toch niet direct geel voor gegeven te worden? 't Zijn geen meisjes..Bossie schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:09:
[...]
En dat publiek, tja, denk dat elke prof dat wel gewoon is als ze een uitwedstrijd spelen.
Niet, het is toch duidelijk opzettelijk doorgaan nadat de bal al gespeeld is dat is wat anders dan een duelSt@m schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:10:
[...]
Hoeft toch niet direct geel voor gegeven te worden? 't Zijn geen meisjes..
⏩ PVOutput☀️
Dat betekent nog niet dat het sportief en leuk is - 't kan zeker demotiverend werken ookal is men het gewend.Coltrui schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:12:
En dat publiek, tja, denk dat elke prof dat wel gewoon is als ze een uitwedstrijd spelen.
Les Bleus beginnen net als tegen Duitsland: Veel trappen rond de zestien maar nog niet scoren
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Soit, Frankrijk gevaarlijker - hopelijk is dat ostentatieve getrekkebeen van CR7 maar theater.

⏩ PVOutput☀️
Pun intended?
[ Voor 53% gewijzigd door MisteRMeesteR op 10-07-2016 21:19 ]
www.google.nl
F*ck het, ik ben voor Portugal. Die actie van Payet was gewoon goor.
Ook hier werd niet gefloten door de scheidsrechter
Wordt wel een beetje moe dit toernooi voor het pro Frankrijk fluiten
Maar enfin maar ff lekker verder kijken
Wordt zo een eitje voor Frankrijk
Nee, maar de kans is groot als Ronaldo definitief gewisseld wordGrindtegel schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:20:
Mag Pepe nou Griezmann eruit schoppen?
BREEK: DanielWW2 steunt Portugal!DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:19:
Finale is nu nog erger geworden...
Overigens: Pepe deze wedstrijd geen geel of rood en hij is het toernooi ongeschonden door toch?
Ronaldo toch door, benieuwd voor hoe lang.
[ Voor 10% gewijzigd door Migrator op 10-07-2016 21:21 ]
Yup, de man is zichzelf niet :-)Migrator schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:20:
[....
Overigens: Pepe deze wedstrijd geen geel of rood en hij is het toernooi ongeschonden door toch? ::p
Dat vermoeden heb ik ook.Bossie schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:21:
Misschien ben ik een beetje negatief, maar het is echt wachten op de tweede schop op de knie van Ronaldo
Volgende keer maar een toernooi houden in een land waarin het land zelf niet mee doet
Bij wk Brazilië kreeg ik ook al zo'n gevoel
[ Voor 43% gewijzigd door Harribo op 10-07-2016 21:24 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Coltrui op 10-07-2016 21:22 ]
Ben bang dat je gelijk hebtBossie schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:21:
Misschien ben ik een beetje negatief, maar het is echt wachten op de tweede schop op de knie van Ronaldo

XXXVI
Niemand zei dat het een schop was. Het was wel vuil...Coltrui schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:22:
Overdrijf anders eens zeg, dat was helemaal geen schop. 't Is niet omdat het Ronaldo is, dat er voor het minste geel moet getrokken worden.
de shot vanuit Ronaldo zag er gewoon uit als een overtreding, de herhaling zojuist vanaf de zijkant leek als een normaal dual waarbij Payet er fel ingaat.Coltrui schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:22:
Overdrijf anders eens zeg, dat was helemaal geen schop. 't Is niet omdat het Ronaldo is, dat er voor het minste geel moet getrokken worden.
Update hij gaat er uit...
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
www.google.nl
Jammer, ook voor hem
[ Voor 100% gewijzigd door gambieter op 10-07-2016 21:33 ]
⏩ PVOutput☀️
Er wordt geroepen dat dit geel moet zijn, 't is smerig en opzettelijk. Dat was niet zo. Dat het een domper is op de wedstrijd ben ik 100% eens, maar daarom verdient deze overtreding geen andere beoordeling, puur omdat het Ronaldo betreft. Als je iemand wil pakken, doe je dat wel even anders.Bossie schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:24:
[...]
de shot vanuit Ronaldo zag er gewoon uit als een overtreding, de herhaling zojuist vanaf de zijkant leek als een normaal dual waarbij Payet er fel ingaat.
Ik zie morgen de commentaren al in de media. Die Fransman gaat slecht slapen als ze winnen. Totaal oneerlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door Coltrui op 10-07-2016 21:27 ]
wie roept dat dan allemaal? Valt toch mee hier.Coltrui schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:26:
[...]
Er wordt geroepen dat dit geel moet zijn, 't is smerig en opzettelijk. Dat was niet zo. Dat het een domper is op de wedstrijd ben ik 100% eens, maar daarom verdient deze overtreding geen andere beoordeling, puur omdat het Ronaldo betreft. Als je iemand wil pakken, doe je dat wel even anders.
Ik zie morgen de commentaren al in de media. Die Fransman gaat slecht slapen als ze winnen. Totaal oneerlijk.
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
De laatste leuke finale op een EK of WK is al even geleden denk ik.vhal schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:29:
Als neutrale kijker is het wel jammer, ws is er nu helemaal geen pest meer aan.
⏩ PVOutput☀️
TV kan wel uitvhal schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:29:
Als neutrale kijker is het wel jammer, ws is er nu helemaal geen pest meer aan.
bvbal79 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:29:
[...]
wie roept dat dan allemaal? Valt toch mee hier.
Bossie schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:09:
[...]
DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:19:
Finale is nu nog erger geworden...
Harribo schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:20:
Nou dat heeft Payet dan goed gedaan, zo'n schop, gewoon smerig
Ook hier werd niet gefloten door de scheidsrechter
Wordt wel een beetje moe dit toernooi voor het pro Frankrijk fluiten
Maar enfin maar ff lekker verder kijken
Wordt zo een eitje voor Frankrijk
Grindtegel schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:20:
Mag Pepe nou Griezmann eruit schoppen?
Jup, hele basis van de wedstrijd is footsie, qausi zie ik geen potten breken en wordt weer een 'Eigen landje' winnaar. Jammer, dat wel weer.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Dat was ikbvbal79 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:29:
[...]
wie roept dat dan allemaal? Valt toch mee hier.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
Wel meer hoor. Maar goed, laat vallen.
Hopelijk scoort Portugal eerst, dan krijgen we nog een heel leuke wedstrijd. Nani heeft er ook al drie in het mandje liggen, dacht ik, dus er is nog hoop.
I have no special talent. I am only passionately curious.
2 man die om geel vragen en jij gaat je er druk om maken
[ Voor 3% gewijzigd door bvbal79 op 10-07-2016 21:34 ]
Man, kijk je wel eens sbs6 of rtl? Daar is dit commentaar een verademing bij.Saturnus schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:32:
Wat praat die NOS presentator weer een onzin. Over op België.
Die lepelen alleen monotoon op wat er gebeurt zonder kennis,passie of humor
Die Sissoko is ontwaakt :-)
[ Voor 4% gewijzigd door Harribo op 10-07-2016 21:34 ]
Je leest niet. Maar goed, maak je niet druk om die ene die tegengas geeftbvbal79 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:33:
[...]
2 man die om geel vragen en jij gaat je er druk om makenVerder met de pot