Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Het lijkt me wel typisch zo'n toernooivoetballer. Speelde maar bij Newcastle tenslotte, net als WijnaldumFleximex schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:34:
Sissoko mag dan niet de techniek en lichtvoetigheid van Griezmann hebben, maar hij speelt erg goed.
Zou kunnen, maar ik hoef tijdens een wedstrijd niet te horen dat de oom van speler x vroeger een autogarage in Italië had waar de vader van speler y regelmatig zijn auto's liet controleren als hij daar in de winter in zijn tweede verblijf was en dat ze dan wel eens samen in het dorp een biertje gingen doen, een traditie die later werd overgenomen door hun zoons.Harribo schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:33:
[...]
Man, kijk je wel eens sbs6 of rtl? Daar is dit commentaar een verademing bij.
Die lepelen alleen monotoon op wat er gebeurt zonder kennis,passie of humor
En dan opeens: GIROUD NET VOOR LANGS!!
Euw...
[ Voor 3% gewijzigd door Saturnus op 10-07-2016 21:37 ]
Dat zie je al 2 jaar bij zo ongeveer iedere voetballerBossie schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:35:
Wat veel interessanter is, het viel me zojuist op dat de portugese doelman links geel, rechts roze draagt (schoenen/hanschoenen). Maat zie het ook bij Giroud ??
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
En bij Engelse spelers is dat net andersom (lees: Harry KaneD-e-n schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:36:
[...]
Het lijkt me wel typisch zo'n toernooivoetballer. Speelde maar bij Newcastle tenslotte, net als Wijnaldum
Hoop echt dat die speler nog gaat falen die Ronaldo zo aanpakte...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Hoorde het ook, verbaasde mij enorm!bvbal79 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:37:
Pepe al 4 jaar geen rode kaart....wordt tijd dus
⏩ PVOutput☀️
Kleurtjes wel, maar dit had ik al een tijdje niet gezien.St@m schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:36:
[...]
Dat zie je al 2 jaar bij zo ongeveer iedere voetballer
Ik moet zelf altijd wel wat moeite doen om een paar zwarte schoenen te kunnen kopen

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Dat klinkt meer als sierd de vosSaturnus schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:36:
[...]
Zou kunnen, maar ik hoef tijdens een wedstrijd niet te horen dat de oom van speler x vroeger een autogarage in Italië had waar de vader van speler y regelmatig zijn auto's liet controleren als hij daar in de winter in zijn tweede verblijf was en dat ze dan wel eens samen in het dorp een biertje gingen doen, een traditie die later werd overgenomen door hun zoons.
En dan opeens: GIROUD NET VOOR LANGS!!
Euw...
Nogmaals... Ronaldo verstapte zich NA de overtreding imho.v8power67 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:37:
Vind het giga sneu voor Ronaldo... baal heel erg want wedstrijd is naar de klote.
Hoop echt dat die speler nog gaat falen die Ronaldo zo aanpakte...
I have no special talent. I am only passionately curious.
geel is in als ik het zo zieBossie schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:38:
[...]
Kleurtjes wel, maar dit had ik al een tijdje niet gezien.
Ik moet zelf altijd wel wat moeite doen om een paar zwarte schoenen te kunnen kopen
Tja.. ik zie het iedere week in de eredivisieBossie schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:38:
[...]
Kleurtjes wel, maar dit had ik al een tijdje niet gezien.
vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels
Haha! Even Wiki gelezen. Ja dan valt NOS misschien wel mee.

Ik ben trouwens vast niet de enige die elke keer dat er een mot voor de camera vliegt de neiging heeft de vliegenmepper erbij te pakken
If you choose not to decide, you still have made a choice.
Hopelijk kan je dan het voetbal nog volgenMigrator schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:43:
Les Bleus kunnen me nog niet echt overtuigen. Portugal valt me mee. Hopen op een vroege Portugese goal in de tweede helft, dan wordt het echt leuk
Ik ben trouwens vast niet de enige die elke keer dat er een mot voor de camera vliegt de neiging heeft de vliegenmepper erbij te pakken
Je bedoelt de mottenmepper.Migrator schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:43:
Les Bleus kunnen me nog niet echt overtuigen. Portugal valt me mee. Hopen op een vroege Portugese goal in de tweede helft, dan wordt het echt leuk
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Wedstrijd is inmiddels oersaai geworden. Enige die nog leuk speelt is Sissoko.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
LeukLeon Zwiers schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:45:
Tja, typisch toernooi voor die Fransen. Veel pisgeluk met de scheidsen gehad, en nu Ronaldo raus. Het wordt ze aardig in de schoot geworpen. Daar komt vast hier en door nog wel mot over.
Verder met je eens dat de wedstrijd saai is.. maar dat is wel vaker gebleken met finales...
Mejor así
Genoeg om mot over te maken inderdaadLeon Zwiers schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:45:
Tja, typisch toernooi voor die Fransen. Veel pisgeluk met de scheidsen gehad, en nu Ronaldo raus. Het wordt ze aardig in de schoot geworpen. Daar komt vast hier en door nog wel mot over.
Blijkbaar brandt de verlichting daar al sinds gisterenavond: http://www.hln.be/hln/nl/...or-aftrap-EK-finale.dhtmlSoldaatje schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:46:
Er zijn echt veel motten daar losgelaten.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Frankrijk heeft buiten de wedstrijd tegen Duitsland alle wedstrijden wel gewoon een overwicht gehad en verdiend gewonnen. En die Duitsers moeten vooral zichzelf boos aankijken: scoren hoort er ook bij en geen dom hands maken ook.Leon Zwiers schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:45:
Motie van wantrouwen tegen de Fransen indienen. Of zorgen voor opvliegersGrindtegel schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:48:
Wat motten die motten daar allemaal?
Dat zei Raes (commentator Belg) ook. En daar zit wel wat in. In plaats dat alle ballen bij Ronaldo moeten ingeleverd worden, elke vrije trap - van hoe ver dan ook - door Ronaldo moeten gegeven worden, kunnen ze nu 'bevrijd' voetballen, in plaats van te teren op eenmansacties/stilstaande fasen. Ze doen het tot nu toe zo slecht nog niet...gambieter schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:48:
Op zich is dit ook een kans voor de Portugezen: ze kunnen nu latem zien wat ze in hun mars hebben als het team niet in dienst van Ronaldo moet opereren.
Tja, wat mot je dan doen, als ze daar als stel motten rond paar motten rondspelen.DaniëlWW2 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:49:
Je weet wel hoe de wedstrijd verloopt als woordgrappen maken over motten het topic beheerst.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
[ Voor 3% gewijzigd door DaniëlWW2 op 10-07-2016 21:51 ]
Och die vind ik nog wel grappigSaturnus schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:42:
[...]
Haha! Even Wiki gelezen. Ja dan valt NOS misschien wel mee.
Ik zou heeeel graag zien dat ze al die slechte saaie onbenullige commentatoren van de commerciële zenders in 1 keer wegspoelen
Gewoon zonde van interessante wedstrijden zoals Oranje of een Europa cup
Leo Oldenburger...brrrr...
Edit: dan maar praten over de motten inderdaad :-)
[ Voor 5% gewijzigd door Harribo op 10-07-2016 21:52 ]
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
ricardo246 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:40:
[...]
Nogmaals... Ronaldo verstapte zich NA de overtreding imho.

Lijkt me gewoon door de overtreding zelf te komen hoor.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Dat ziet er idd niet goed uit, maar de beelden die ik in mijn hoofd heb, zagen toch een verstapping na de overtreding... Ik kan het niet bewijzen, Ronaldo zal klagen morgen.....v8power67 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:03:
[...]
[afbeelding]
I have no special talent. I am only passionately curious.
Payet komt er (te) stevig in, Ronaldo zet preventief z'n schouder en heeft daarbij de pech dat het onderlichaam van de tegenstander in beweging doorgaat. Dit kan je niet opzettelijk doen als je tegen iemand opbotst.v8power67 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:03:
[...]
[afbeelding]
Mejor así
Met name richting de Fransen (zoals elke scheids tot nu toe), die hadden zeker al 2x geel moeten hebben.Barbas schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:08:
Clattenburg is wel zuinig met de kaarten zeg. Was toch een gele kaart waard die overtreding op Pepe.
bvbal79 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:13:
Is er iemand bang voor motten, gaan ze hem afvoeren ook nog

Mejor así
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Hoort niet bij de 'image of the game' aldus nogmaals Belgische presentator. UEFA regeltje dus.Coltrui schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:14:
Waarom zouden ze die nu eigenlijk opzettelijk uit beeld houden? Iedereen weet het, dus om anderen niet op ideeën te brengen is nogal een flauwe reden. Als je ziet hoe hard die gasten getackled worden, dat zou meer moeten ontraden
Volgens mij wordt het gedaan omdat deze mensen juist in beeld willen komenColtrui schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:14:
Waarom zouden ze die nu eigenlijk opzettelijk uit beeld houden? Iedereen weet het, dus om anderen niet op ideeën te brengen is nogal een flauwe reden. Als je ziet hoe hard die gasten getackled worden, dat zou meer moeten ontraden
Het imago is nu UEFA = censuurSaturnus schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:15:
[...]
Hoort niet bij de 'image of the game' aldus nogmaals Belgische presentator. UEFA regeltje dus.
Snap ik, maar iedereen weet het. De commentators melden het, het komt in het nieuws en het niet live in beeld brengen om ze te laten inzien dat hun actie zinloos is, is nogal hopeloos. Morgen staat het op internet/social media.Saturnus schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:15:
[...]
Hoort niet bij de 'image of the game' aldus nogmaals Belgische presentator.
Nee, pak die gasten keihard aan en trek wat mij betreft al hun kleren uit in the process, maar breng ze in beeld
Ook dat trekt bepaalde groepen aan...Coltrui schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:17:
[...]
Nee, pak die gasten keihard aan en trek wat mij betreft al hun kleren uit in the process, maar breng ze in beeld
www.google.nl

Portugal gaat weer voor de 0-0. Giroud is net zo snel als John van Beukering terwijl Pogba lekker de lange bal speelt.
Had wel wat meer spektakel verwacht. Guetta was denk het dieptepunt.
Weer 1,5 uur MP3tje met wat wilde handbewegingen?Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:23:
Guetta was denk het dieptepunt.
Ik snap ook niet dat mensen naar die concerten gaan waar zo'n leip zijn eigen cd draait met wat lasers in de lucht en af en toe doet alsof ie aan een knopje draait.Saturnus schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:25:
[...]
Weer 1,5 uur MP3tje met wat wilde handbewegingen?
Volgens mij "Puta madre"Vlassie1980 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:25:
Je ziet Griezmann merde zeggen, wat een kans zeg
Mejor así
Haha oké joh.Leon Zwiers schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:26:
[...]
Ik snap ook niet dat mensen naar die concerten gaan waar zo'n leip zijn eigen cd draait met wat lasers in de lucht en af en toe doet alsof ie aan een knopje draait.
⏩ PVOutput☀️
Nee dank je, straks krijgen we weer Zaza'sQuad schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:29:
Laat maar mooi 0-0 blijven, ik heb wel zin in een strafschoppenserie want dat is tekenend voor dit EK.
Het is dat ik graag wil weten wie winnen gaat, maar anders was ik op bed gegaan, opwindend is het niet. Hoewel er nu wel af en toe dingen gebeuren
Nee. Ik wil op tijd naar bed.Quad schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:29:
Laat maar mooi 0-0 blijven, ik heb wel zin in een strafschoppenserie want dat is tekenend voor dit EK.
saaie pot zeg, met een beetje minder blessures tijdens het toernooi hadden we nu misschien wel duitsland - belgie zitten kijkenJeroenTheStig schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:35:
Fluit maar af die bende, dit EK verdient geen winnaar.

Ik wil juist de penalty's zodat de wedstrijd een beetje spannend is..Migrator schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:31:
[...]
Nee dank je, straks krijgen we weer Zaza's
Het is dat ik graag wil weten wie winnen gaat, maar anders was ik op bed gegaan, opwindend is het niet. Hoewel er nu wel af en toe dingen gebeuren
⏩ PVOutput☀️
Speel ook Balls Connect en Repeat
Als ik een land slecht vond spelen dan was het België wel! Vielen de 1e wedstrijd tegen Italië al door de mand.Bossie schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:38:
[...]
saaie pot zeg, met een beetje minder blessures tijdens het toernooi hadden we nu misschien wel duitsland - belgie zitten kijken
Had liever een Italië - Wales dan gehad of zo
Mejor así
Hij heeft een goede trap maar het is vooral zijn fysieke kracht, meer een soort Vieira.Lekkerboeie86 schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:39:
Had best veel verwacht van Pogba. Leuke speler, maar die 100 miljoen + 300k p/w heb ik nog niet gezien.
Dan hadden we voorheen al vaker winnaarsloze WK's gehad.JeroenTheStig schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:35:
Fluit maar af die bende, dit EK verdient geen winnaar.
Daarbij staat die keeper bij Portugal ook aardig te keepenOnbekend schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:42:
Er zitten af-en-toe wel leuke kansen in, maar het afmaken daarvan.......
Yup.Harribo schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:47:
Heb nu een tijd niet gekeken, Portugal überhaupt nog kansen gecreëerd?
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
0-0, wat een verrassing. Respect voor de, zo te zien kleine, groep hier die hem opgezet heeft.
Ik ga slapen
Halve kans Nani net met een voorzet die richting goal ging, en Quaresma daaropvolgend met een omhaal die Lloris vastklemt.Harribo schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:47:
Heb nu een tijd niet gekeken, Portugal überhaupt nog kansen gecreëerd?
Mejor así
Die omhaal van Quaresma was best leuk inderdaad.
Mentaal spelletje?Sjurm schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:47:
Wat is de bedoeling van die wurggreep?
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ja moet ie niet doenSjurm schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:47:
Wat is de bedoeling van die wurggreep?
Zou een grote grap zijn als Portugal als winnaar uit de strijd komt :-)
Dat schot van Nani was ook leuk.Migrator schreef op zondag 10 juli 2016 @ 22:48:
[...]
Die omhaal van Quaresma(?) was best leuk inderdaad.

En dan Quaresma. Dat nare gedrag naar Koscielny in de 88e minuut, had hem een gele of rode kaart moeten opleveren. Dat sloeg echt nergens op om iemand zo uit te dagen.
Your Friendly Neighborhood Moderator
Oh wacht...
www.google.nl