Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Het was dan ook een erg bijzondere tas.
...met een boel netwerk poorten...
... Je hébt soms van die dagen ...
Pebble Steel toevallig? Het is maar wat je in een wearable zoekt.Valandin schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:44:
[...]
Ja? Ik dacht dat er toch 48u hunt was aangekondigd?
Of zit er nou naast.
Is dit verder een oke wearable of kan je beter een fitbit kopen?
Wil je notificaties en goede prijs/kwaliteit + goede accuduur - Pebble
Ben je meer gefocused op fitness en zijn apps minder belangrijk qua notificaties (en maakt de prijs minder uit) - Fitbit (Blaze is top, maar o-zo-duur vergeleken met de Pebble - valt mee: $199 op Amazon).
Het zelf op kickstarter de nieuwste Pebble 2 (zwart wit scherm, vierkant en nerdy, 7 dagen accuduur) en Pebble Time 2 (kleurenscherm, minder contrast, stijlvoller voor de meesten, 10 dagen accuduur) gebacked.
P2 = incl. verzending $114 = €100.
PT2 = incl. verzending $184 = €162
Die nieuwere zijn ook meer gericht op fitness: diverse apps werken + stappenteller + merkt als je sport/rent + kunt ermee zwemmen + slaap activiteit + heartrate sensor (stel ik me bij de meeste niet veel van voor, ook bij fitbit zit 'ie er naast).
En nu maar hopen dat ik eindelijk die box kan bemachtigen
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| // ==UserScript== // @name Ibood refresh help // @namespace IboodRefreshHelp // @description Doet een automatische refresh na een teleurstelling, gewoon omdat het kan. // @include ibood.com/* // @include *.ibood.com/* // @version 1 // @grant none // ==/UserScript== window.onload = checkStr; function checkStr(){ if(document.title == 'De reis van het leven zit vol teleurstellingen en dit is er één van...'){ document.reload(); } } |
Verwijderd
De hoeveelheid zooi is enorm toegenomen, en de producten die interessant zijn, zijn qua prijs gelijk of zelfs hoger als bij de meeste internetshops.
hier ging die er ook heel snel uitBron schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:26:
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar voor de box hunters, de mobiele website gebruiken werkte altijd een heel stuk beter.
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik was inderdaad meer aan het zoeken naar een wearable met een heartrate sensor.. Pas nu ik er over nadenk vraag ik me af 'Waarom?' Je hebt er natuurlijk helemaal niets aan en het gaat ten koste van accu duur. Als m'n hart te keer gaat merk ik het vanzelf en als ik een hart-afwijking zou hebben zou een wearable toch niet accuraat genoeg zijn.HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:21:
[...]
Pebble Steel toevallig? Het is maar wat je in een wearable zoekt.
Wil je notificaties en goede prijs/kwaliteit + goede accuduur - Pebble
Ben je meer gefocused op fitness en zijn apps minder belangrijk qua notificaties (en maakt de prijs minder uit) - Fitbit (Blaze is top, maar o-zo-duur vergeleken met de Pebble - valt mee: $199 op Amazon).
Het zelf op kickstarter de nieuwste Pebble 2 (zwart wit scherm, vierkant en nerdy, 7 dagen accuduur) en Pebble Time 2 (kleurenscherm, minder contrast, stijlvoller voor de meesten, 10 dagen accuduur) gebacked.
P2 = incl. verzending $114 = €100.
PT2 = incl. verzending $184 = €162
Die nieuwere zijn ook meer gericht op fitness: diverse apps werken + stappenteller + merkt als je sport/rent + kunt ermee zwemmen + slaap activiteit + heartrate sensor (stel ik me bij de meeste niet veel van voor, ook bij fitbit zit 'ie er naast).
Waar ik dan wel naar op zoek ben is;
- Wearable met lange accuduur (~7 dagen)
- Een overzichtelijke app
- Stappenteller
- Slaap activiteit (Dit vind ik wel het meest interessante om te zien over lange termijn)
- Mooi om te zien. Geen nerdy device, maar stijlvol.
Misschien dus toch maar afwachten tot die uit is
Verder on topic:
Ik ben er klaar mee voor vandaag! Bedje in, morgen weer werken. Zal op het werk, afhankelijk van de drukte, nog af- en toe gluren. Heb vandaag helaas niets besteld, niets van mijn best grote lijstje is langs gekomen.
Welterusten dan :WValandin schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:33:
[...]
Verder on topic:
Ik ben er klaar mee voor vandaag! Bedje in, morgen weer werken. Zal op het werk, afhankelijk van de drukte, nog af- en toe gluren. Heb vandaag helaas niets besteld, niets van mijn best grote lijstje is langs gekomen.

ora et labora
Same. Na lang zoeken en eerst een jaar de Mi Band uitgeprobeerd te hebben, ben ik er wel klaar voor denk ik xDValandin schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:33:
[...]
Ik was inderdaad meer aan het zoeken naar een wearable met een heartrate sensor.. Pas nu ik er over nadenk vraag ik me af 'Waarom?' Je hebt er natuurlijk helemaal niets aan en het gaat ten koste van accu duur. Als m'n hart te keer gaat merk ik het vanzelf en als ik een hart-afwijking zou hebben zou een wearable toch niet accuraat genoeg zijn.
Waar ik dan wel naar op zoek ben is;De pebble 2 ziet er verder geweldig uit. Features zijn ook allemaal top.
- Wearable met lange accuduur (~7 dagen)
- Een overzichtelijke app
- Stappenteller
- Slaap activiteit (Dit vind ik wel het meest interessante om te zien over lange termijn)
- Mooi om te zien. Geen nerdy device, maar stijlvol.
Misschien dus toch maar afwachten tot die uit is
Verder on topic:
De Pebble Time 2 is doorgaans stijlvoller (hoewel ik juist dat geeky uiterlijk van de Pebble 2 mooi vind en hij is imho mooier dan de Pebble Classic).
Ik ben op zoek naar een wearable die de tijd laat zien en daarnaast een overzicht van notificaties/agenda/to-do kan laten zien. Slaap activiteit is leuk en wakker worden door de trilfunctie is ideaal (dé reden dat ik mijn Mi Band draag!), ook voor mijn vriendin xD
Dus heb de gok gewaagd met de Pebble op Kickstarter. Tegen die tijd (september voor de P2 en november voor de PT2, of zelfs december) zal er wel een reviewtje van mij verschijnen
Truste! Ik ga nog ff Suits kijken denk ik.
Na al die jaren innovatie zijn we terug bij F5-en en toen maakte iemand een script die dat automatisch voor je doet. De geschiedenis herhaalt zichzelfPater91 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:22:
Tampermonkey scriptje om automatisch te refreshen nadat je de error krijgt, scheelt een hoop frustratie
En nu maar hopen dat ik eindelijk die box kan bemachtigen
JavaScript:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 // ==UserScript== // @name Ibood refresh help // @namespace IboodRefreshHelp // @description Doet een automatische refresh na een teleurstelling, gewoon omdat het kan. // @include ibood.com/* // @include *.ibood.com/* // @version 1 // @grant none // ==/UserScript== window.onload = checkStr; function checkStr(){ if(document.title == 'De reis van het leven zit vol teleurstellingen en dit is er één van...'){ document.reload(); } }
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
ik schrok bijna.. S6 release duurt nog ff..HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:40:
[...]
Truste! Ik ga nog ff Suits kijken denk ik.
Ben nog maar bij S1 hoorspartacusNLD schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:44:
[...]
ik schrok bijna.. S6 release duurt nog ff..
nog 1 keer offtopic.. S5 is de moeite waard.. ff door de rest heen bijtenHetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:47:
[...]
Ben nog maar bij S1 hoorhaha. Lange tijd stil gestaan en onlangs weer eens opgepakt (vanaf het begin, uiteraard).
Waarom is die Venz zo duur..? Iemand een idee..?
ibood:sleezball schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:47:
Heb net een Chinees kastje besteld met een S905 chipset erin voor nog geen 30 euro.

[ Voor 7% gewijzigd door spartacusNLD op 06-06-2016 23:50 ]
Nederlandse support? Ben er ook geen fan van hoor. Eentje gehad van iBOOD voor €45 (met kortingsbon van €50) en later weer verkocht voor €50 met verzending: niks mee opgeschoten...sleezball schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:47:
Heb net een Chinees kastje besteld met een S905 chipset erin voor nog geen 30 euro.
Was 't niet helemaal. Afstandbediening was brol en een remote app niet beschikbaar. Nee, ik hou het bij m'n ChromeCast.
Als je dan toch geld gaat uitgeven:HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:52:
Moto 360 is wel netjes (ookal refurbished - ga er vanuit dat het scherm krasvrij is). Een van de beste smartwatches (misschien wel de beste?) met Android Wear.
Alleen ja.. Elke dag opladen.
https://www.kickstarter.c...-an-entirely-new-3g-ultra
nieuwe pebble
Ja okee. De kwaliteit zal vast niet zo heel geweldig wezen. Ben benieuwd wat de MXQ (of zoiets) zal zijn als die binnen komt, ik verwacht hem met een weekje ongeveer.HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:50:
[...]
Nederlandse support? Ben er ook geen fan van hoor. Eentje gehad van iBOOD voor €45 (met kortingsbon van €50) en later weer verkocht voor €50 met verzending: niks mee opgeschoten...
Was 't niet helemaal. Afstandbediening was brol en een remote app niet beschikbaar. Nee, ik hou het bij m'n ChromeCast.
Maar voor die paar knaken kan je jezelf geen buil vallen hè. Dan is die Venz toch wel erg aan de prijs, als nagenoeg exacte kopie zijnde.
ora et labora
Ja, die zijn inmiddels besteldspartacusNLD schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:53:
[...]
Als je dan toch geld gaat uitgeven:
https://www.kickstarter.c...-an-entirely-new-3g-ultra
nieuwe pebble
En HGST schijfjes zijn volgens mij ook prima. Onderdeel van WD en prijs lijkt me mee te vallen?
[ Voor 13% gewijzigd door HetGezegde op 06-06-2016 23:56 ]

Tweakers was er anders totaal niet enthousiast over in de review.HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:52:
Moto 360 is wel netjes (ookal refurbished - ga er vanuit dat het scherm krasvrij is). Een van de beste smartwatches (misschien wel de beste?) met Android Wear.
Kan ook met de Moto 360 van net. Vast een stuk goedkoper en meerdere watchfaces [trololo]spartacusNLD schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:56:
dat ze deze is een keertje voorbij laten komen:
[afbeelding]
![]()

Ik hoef gelukkig Tweakers niet altijd te gelovenWouter lucassen schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:57:
[...]
Tweakers was er anders totaal niet enthousiast over in de review.
Eerste versie misschien? Ondertussen is Android Wear ook al meer volwassen.
[ Voor 33% gewijzigd door HetGezegde op 06-06-2016 23:58 ]
HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:57:
[...]
Kan ook met de Moto 360 van net. Vast een stuk goedkoper en meerdere watchfaces [trololo]

Looks dope, hoeduur is dat ding dan?spartacusNLD schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:56:
dat ze deze is een keertje voorbij laten komen:
[afbeelding]
![]()

En dan voorbij laten komen voor een iBOOD waardige prijs, a-la 80% korting?

HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:59:
[...]
En dan voorbij laten komen voor een iBOOD waardige prijs, a-la 80% korting?

[ Voor 36% gewijzigd door spartacusNLD op 07-06-2016 00:01 ]
Dat ben ik echt niet met je eens. Ik heb de mijne na een week ingeruild door de LG G Watch R, wat op ieder opzicht toch echt een betere smartwatch is (een accu die het de hele dag volhoud met het scherm aan, een veel vloeiendere interface, mooier OLED-scherm, geen rare kin)HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:52:
En dan kijk ik alleen na de horloges uit het eerste Wear-jaar
Bovendien is de next big Wear-update niet bevestigd voor de Moto 360 gen 1.
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
het is weer tijd

Ja, nu je het zegt. Ook in diverse reviews voorbij zien komen. Prima dingetje volgens mijRichh schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:01:
[...]
Dat ben ik echt niet met je eens. Ik heb de mijne na een week ingeruild door de LG G Watch R, wat op ieder opzicht toch echt een betere smartwatch is (een accu die het de hele dag volhoud met het scherm aan, een veel vloeiendere interface, mooier OLED-scherm, geen rare kin)
En dan kijk ik alleen na de horloges uit het eerste Wear-jaarInmiddels is er veel meer beschikbaar.
Bovendien is de next big Wear-update niet bevestigd voor de Moto 360 gen 1.
Ah jij hebt ook het muziekje op 1DK aanstaan..?
Truste, ik wacht effe tot de speedboten langskomen...Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:06:
[...]
Koop dan!!111
[afbeelding]
Nu ben ik echt slapen
Ik slaap niet met m'n horloge, dus dan kan hij net zo goed even op de laderHetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:04:
[...]
Ja, nu je het zegt. Ook in diverse reviews voorbij zien komen. Prima dingetje volgens mijMaar een dag op accu, is me te weinig. Maar ik snap gerust dat je 'm 's nachts uit doet en n een wireless (issie toch?) docking legt voor de volgende dag.
Nieuwe reactie in [Actie] iBOOD Hunt 6 & 7 juni 2016Edd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:10:
Goh.. Is die hunt nog niet afgelopen??

2 dagen?

Kom morgen zelfde tijd maar terug. Dan issie klaarEdd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:10:
Goh.. Is die hunt nog niet afgelopen??
nope
< ik ben helaas niet een van die personen..
meer tech.. betere kortingen..Melvin44 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:16:
Voor de veteranen: ik lees dat iedereen zegt dat de deals slecht zijn. Wat voor deals waren er vroeger dan?
sinds ibood overgenomen is.. tjah
de korting en prijs is inderdaad precies goed weergegeven.. zou zo t helaas op ibood gaanValandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:06:
[...]
Koop dan!!111
[afbeelding]
Nu ben ik echt slapen
[ Voor 44% gewijzigd door spartacusNLD op 07-06-2016 00:18 ]
en ik post een horloge.. komen er alleen horloges..
[ Voor 69% gewijzigd door gambieter op 07-06-2016 00:26 ]
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Bij het betaalscherm en ineens is de mand weer leeg..!!!!11!!1!
Lang:
Bedankt voor je bestelling bij iBOOD!
Hieronder vind je een samenvatting van de bestelling.
Datum van bestelling: 2016-06-06
Betaalwijze: Paypal (Betaling bevestigd)
Details van je bestelling:
EAN Naam Aantal BTW Prijs Totaal inclusief BTW Verwachte verzenddatum
2013300100002 KOOP DAN!!!11!!!!1! 1.0 17.35 EUR 99.95 EUR 99.95 EUR 2016-06-18
Bezorging 1.0 1.55 EUR 8.95 EUR 8.95 EUR
------
Totaal 108.9 EUR
Getoonde prijzen zijn inclusief BTW en transportkosten.
Geert
Gefeliciteerd mazzelaar..!Geert de Graaf schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 00:57:
Kort: ik heb een box.
Lang:
Bedankt voor je bestelling bij iBOOD!
Hieronder vind je een samenvatting van de bestelling.
Datum van bestelling: 2016-06-06
Betaalwijze: Paypal (Betaling bevestigd)
Details van je bestelling:
EAN Naam Aantal BTW Prijs Totaal inclusief BTW Verwachte verzenddatum
2013300100002 KOOP DAN!!!11!!!!1! 1.0 17.35 EUR 99.95 EUR 99.95 EUR 2016-06-18
Bezorging 1.0 1.55 EUR 8.95 EUR 8.95 EUR
------
Totaal 108.9 EUR
Getoonde prijzen zijn inclusief BTW en transportkosten.
C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
Verwijderd
Zou het dan na al die jaren toch nog een keer gelukt zijn om een box te bemachtigen? Hij is betaald en al. Ook het bestel-mailtje is binnen.
YES!
Nu had ik er eentje in het wagentje, captcha voorbij, betaalpagina en poef... ...LEEG...
Voor de zoveelste keer.
Tijd voor een stevig glas whiskey. Misschien wel twee.
Ik stond in de 'wachtrij aan de kassa'
30 secondjes later mocht ik gewoon betalen ( dacht dat die ging geanuleerd worden of één of andere timeout ging krijgen

[ Voor 52% gewijzigd door razerBE op 07-06-2016 01:05 ]
Bij mij niet leeg, maar hij gaat ook niet echt verder, laat het nog wel lopen tot er een error komt misschien zijn er nog mensen de afhakensleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:01:
Ik ben er nu wel ziek van.
Nu had ik er eentje in het wagentje, captcha voorbij, betaalpagina en poef... ...LEEG...
Voor de zoveelste keer.
Tijd voor een stevig glas whiskey. Misschien wel twee.
[ Voor 19% gewijzigd door WouterL op 07-06-2016 01:03 ]
Ik hoop het echt voor je maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden...Erkel schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:02:
[...]
Bij mij niet leeg, maar hij gaat ook niet echt verder, laat het nog wel lopen tot er een error komt misschien zijn er nog mensen de afhaken
edit: Ik heb de box later gezien, de ibood pagina had vanzelf gerefreshed en toen zag ik het. gelijk op ik neem er een gedrukt en vervolgens bij het captcha scherm geklikt. hier heb ik ongeveer 15-20 seconden gewacht. in tegendeel tot wat anderen zeggen over steeds f5 spammen en verschillende tabs openen, heb ik geduldig gewacht. na de captcha heb ik voor ideal gekozen en kreeg een melding dat het verwerkt zou worden en dat ik in de wachtrij stond. na 2 min wachten doorgegaan naar abn inlog en zo kunnen kopen, geen nieuwe tabs geopend en geen f5 gebruikt dus.
[ Voor 68% gewijzigd door Cevie op 07-06-2016 01:10 ]
Nou zowaar gelukt!sleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:04:
[...]
Ik hoop het echt voor je maar ik heb zo'n donkerbruin vermoeden...
Mist nog wel in mn besteloverzicht...
[ Voor 15% gewijzigd door Erkel op 07-06-2016 01:13 ]
Wat was geen drama? Wel een goede waarde?Erkel schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:12:
Ik heb er 1, vorige was geen success maar ook geen drama. Als het nu weer niet bijzonder is is het de laatste keer..
Mist nog wel in mn besteloverzicht...
Ik heb er nog nooit een kunnen bemachtigen. Probeer het al jaren en ook nu poep ik er weer naast.Wouter lucassen schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:10:
Veel mensen met een doos deze x of niet?
...ben effe in een hoekje mokken. Ben zo terug.
Volgens mij heb je minimaal de 100 euro 'eruit' toch...? Ik lees oa. op 1dagskoopjes een hele waslijst vna boxen (feb 2016) die toch zeker paar 100 euro aan waarde hebben....Wouter lucassen schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:13:
[...]
Wat was geen drama? Wel een goede waarde?
En ach anders gaat ie gewoon terug...TheVMaster schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:14:
[...]
Volgens mij heb je minimaal de 100 euro 'eruit' toch...? Ik lees oa. op 1dagskoopjes een hele waslijst vna boxen (feb 2016) die toch zeker paar 100 euro aan waarde hebben....
Ja vast wel, maar je wil natuurlijk een dikke klapper hé. En niet 1 vol kleding en 1 gadget. Winst maken is leuk maar als je er niks aan hebt word niemand er blij van.TheVMaster schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:14:
[...]
Volgens mij heb je minimaal de 100 euro 'eruit' toch...? Ik lees oa. op 1dagskoopjes een hele waslijst vna boxen (feb 2016) die toch zeker paar 100 euro aan waarde hebben....
Vergeleken met de andere boxen was het vrij schraal. Tablet houder, toetsenbord, 3 routers. Uiteindelijk net de 100 euro gehaald en zelf wat gehouden. Maar geen ipads, laptops, etc.TheVMaster schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:14:
[...]
Is al een tijdje terug, 2014 ofzo.
[ Voor 3% gewijzigd door Erkel op 07-06-2016 01:18 ]
Je bedoelt met doorverkoop?Erkel schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:17:
[...]
Vergeleken met de andere boxen was het vrij schraal. Tablet houder, toetsenbord, 3 routers. Uiteindelijk net de 100 euro gehaald en zelf wat gehouden. Maar geen ipads, laptops, etc.
Dan zou ik wel tevreden zijn. Nou ben iig blij eerste box.
Het lijkt echt wel of er deze ronde veel meer boxen zijn vergeven. Of is dit schijn ?
[ Voor 19% gewijzigd door WouterL op 07-06-2016 01:23 ]
Ik heb m net voor 39,95 gekocht.
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
In de 1dk chat lijkt het wel zo. Dus dat komt de kwaliteit van de boxen niet ten goede. Of ze hebben gewoon hetzelfde aantal goede boxen, maar er komen steeds meer Zeeman boxen bij....Wouter lucassen schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:21:
[...]
Dan zou ik wel tevreden zijn. Nou ben iig blij eerste box.
Het lijkt echt wel of er deze ronde veel meer boxen zijn vergeven. Of is dit schijn ?
Welterusten allemaal...

Gelukkig kan die altijd terug. Lijkt echt alsof heel veel mensen een box konden bestellen.Erkel schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 01:42:
[...]
In de 1dk chat lijkt het wel zo. Dus dat komt de kwaliteit van de boxen niet ten goede. Of ze hebben gewoon hetzelfde aantal goede boxen, maar er komen steeds meer Zeeman boxen bij....
Zijn het niet gewoon ordinaire snoepjes?
Goon doorgaan met refreshn.derasun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 07:47:
Bij 2 verschillende boxen op paypal kunnen klikken en error gekregen
Hier ook bij twee op die manier mislukt, maar als je al bij betalen bent, dan loot je al aardig mee.derasun schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:04:
Gedaan, totdat ik doorgelinkt werd naar de aanbieding die erna kwam
Ik vind het al heel wat dat er bestellingen doorheen komen, dat was in voorgaande jaren moeilijker.
Ik probeer het in ieder geval nog een keer
Ik ben er nu een paar keer direct bij geweest, zonder ook maar 2 seconden te laat te zijn echter zonder succes..
[ Voor 43% gewijzigd door Wyhi op 07-06-2016 08:28 ]
Werkeloos zijn schijnt te helpen.Wyhi schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 08:26:
Zijn er strategieën om een box te bemachtigen of is het gewoon puur geluk?
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.