[Actie] iBOOD Hunt 6 & 7 juni 2016 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:20
HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:01:
Ben ik weer.

Zo af en toe wat meegemaakt op de hunt en wat ik heb gezien was toch prima. Pebble Time, xBone, box, 500w speakers. Beter dan voorgaande jaren?
En een extra hunt is altijd mooi!
Xbox one is al lang onder de 300 te vinden. Dus zon deal is dat niet. Pebble time is toch ook best (ver)oud(ert) dacht ik?. Box was vorig jaar erg veel kleding, en wattage zegt niks over speakerkwaliteit >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Soulshaker schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:07:
Samsung 48” UHD Curved Smart TV voor € 699,95. Niet mis
Ik vind het nog te veel geld om uit te geven bij iBOOD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soulshaker
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 16:08
En nu de ps4 voor 300 eur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11-09 10:10
Hmmm, ik zie net dat de prijzen opeens verdwenen zijn van de 1DK huntgeschiedenis pagina. Zou dat komen doordat producten tijdens de hunt voor verschillende prijzen zijn aangeboden? Zo kwam de Phantom 3 Professional eerst voor 950 langs terwijl hij later 900 kostte.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 31-08-2022
Ik zag het jij vraagt het,
imo zal dat een goede verklaring zijn
AdmiralSnipe schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:21:
Hmmm, ik zie net dat de prijzen opeens verdwenen zijn van de 1DK huntgeschiedenis pagina. Zou dat komen doordat producten tijdens de hunt voor verschillende prijzen zijn aangeboden? Zo kwam de Phantom 3 Professional eerst voor 950 langs terwijl hij later 900 kostte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 18-08 10:20
Ik zie continue twee aanbiedingen op 1 dags koopjes. Ze zullen wel een probleempje hebben. Zoals de ddos die werd vermeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
Nee, er zijn 2 hunts

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
hmartino schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:45:
Ik zie continue twee aanbiedingen op 1 dags koopjes. Ze zullen wel een probleempje hebben. Zoals de ddos die werd vermeld.
Er zijn twee aanbiedingen op hetzelfde moment ;)
http://www.ibood.com/nl/nl/
http://www.ibood.com/extra-nl/nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
oh das nieuw imo. Ik ben verrast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wommert
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 28-08 16:57
wat voor voordeel heeft die site t.o.v. ibood zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Anonymousz schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:47:
wat voor voordeel heeft die site t.o.v. ibood zelf?
ze liggen er minder vaak uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toettoetdaan
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 23-08 15:00
Dat is toevallig dat ik dat Axa Veiligheidsbeslag net nodig had :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
  • Laatst online: 10-11-2021
AdmiralSnipe schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:21:
Dit kwam door de storing waar we last van hadden. Nu moet het weer allemaal werken :-)

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
DivZero schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:58:
[...]

Dit kwam door de storing waar we last van hadden. Nu moet het weer allemaal werken :-)
TOP! dankjewel voor de terugkoppeling :) Keep up the good work _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Laatst online: 11-09 10:10
DivZero schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:58:
[...]

Top, het werkt weer inderdaad.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HetGezegde
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-09 10:28

HetGezegde

Yes, you can!

hmartino schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:07:
[...]

500w speakers?!! Wattage zegt niet alles. Ik heb speakers van maar slechts 200 watt en die blazen menig speakers omver.
Meer informatie over watt en vermogen: http://www.hifi.nl/artikel/1689/Vermogen.html
Ja prima, maar was gewoon een mooi setje. 500W of niet, kan in ieder geval flink wat lucht verplaatsen. Logitech 7.1 versie volgens mij voor een goede prijs, vergeleken met de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 03-09 19:08
Hoe lees je die bar boven de ik neem er een knop eigenlijk? Vol is bijna op, vol is dat er nog een paar beschikbaar zijn of is die helemaal niet betrouwbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:15:
[...]

Ja prima, maar was gewoon een mooi setje. 500W of niet, kan in ieder geval flink wat lucht verplaatsen. Logitech 7.1 versie volgens mij voor een goede prijs, vergeleken met de rest.
Je kan dan tweede hands betere sets kopen, beter geluid en geen 7.1. Nogmaals staar je niet blind op wattages, dat is zoiets als hd ready, of full hd op een 100 inch tv, als ze bestaan. Maar natuurlijk iedereen zijn eigen keus. Doe je voordeel met de informatie. Ik gun iedereen zijn koopjes, daarvoor zitten we hier. Maar of het echt een koopje is?! Uiteindelijk denk ik niet. Wel super sympathiek dat je reageert _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 07:35
Vol is beschikbaar en leeg is op.
Betrouwbaar? Denk het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
Arunia schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:23:
Vol is beschikbaar en leeg is op.
Betrouwbaar? Denk het niet.
Thanks! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
  • Laatst online: 11-09 10:43
Och jee, die elitebook had ik als TOP-item in mn vorige box... :O

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

hmartino schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:22:
[...]

Je kan dan tweede hands betere sets kopen, beter geluid en geen 7.1. Nogmaals staar je niet blind op wattages, dat is zoiets als hd ready, of full hd op een 100 inch tv, als ze bestaan. Maar natuurlijk iedereen zijn eigen keus. Doe je voordeel met de informatie. Ik gun iedereen zijn koopjes, daarvoor zitten we hier. Maar of het echt een koopje is?! Uiteindelijk denk ik niet. Wel super sympathiek dat je reageert _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Thanks. Heb thuis genoeg geluidsapparatuur staan uit verschillende prijsklasses en zelf hersteld etc. Maar ik dacht meer van: "Hey! De iBOOD Hunt lijkt wel beter dan voorheen :) "
Noemde gewoon wat leuke productjes op die langskwamen. In ieder geval: let's focus!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hmartino
HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:27:
[...]

Thanks. Heb thuis genoeg geluidsapparatuur staan uit verschillende prijsklasses en zelf hersteld etc. Maar ik dacht meer van: "Hey! De iBOOD Hunt lijkt wel beter dan voorheen :) "
Noemde gewoon wat leuke productjes op die langskwamen. In ieder geval: let's focus!
Je hebt inderdaad gelijk dat het aantal elektronische apparaten weer is toegenomen :) Dat vind ik super vet! Hopelijk blijven ze dit doorzetten :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HetGezegde

HetGezegde

Yes, you can!

hmartino schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:29:
[...]

Je hebt inderdaad gelijk dat het aantal elektronische apparaten weer is toegenomen :) Dat vind ik super vet! Hopelijk blijven ze dit doorzetten :)
En is zeker een leuke verandering van de Hunt. Wij (ik denk dat ik voor iedereen mag spreken hier op Tweakers - in ieder geval voor een grote groep) houden van elektronica, gadgets en andere stroomvretende meuk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
HetGezegde schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:41:
[...]

En is zeker een leuke verandering van de Hunt. Wij (ik denk dat ik voor iedereen mag spreken hier op Tweakers - in ieder geval voor een grote groep) houden van elektronica, gadgets en andere stroomvretende meuk!
Daar sluit ik mij bij aan :) Meer electronica!!!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07-06 18:23
Ik heb mijn gezeur tot nu toe voor me gehouden, maar toch even mijn mening geven.

Ik vind de 2 deals tegelijker tijd op zich wel leuk.
Voor mij is het natuurlijk wel fijn omdat ik tegenwoordig geen vrij meer neem voor de hunts, met de 2 deals tegelijkertijd mis ik de helft minder omdat ik nu toch maar eens in de 10 minuten even bekijk wat de deals zijn.

Veel beter had geweest om in plaats van 2 deals gewoon de aanbiedingen er dubbel zo snel doorheen te jagen. Hetgeen wat ik het meest mis van de hunts van vroegäh is het gevoel dat je niet eens meer een sanitaire stop kan nemen omdat je dan het idee hebt dat je een box gaat missen.

Wachten tot er eindelijk weer een klote deal komt zodat je eventjes 5 minuten pauze kan nemen. Door de 'spanning' om 3 uur s'nachts nog steeds tegen jezelf zegt 'Na de volgende ga ik slapen.' 'Nee. De volgende wordt de box, nog even wachten!'

Sinds MediaMarkt de zaak heeft overgenomen vind ik;
  • Dat de hunt te traag is.
  • Dat de deals helemaal geen deals zijn, of net een paar tientjes minder.
  • Dat de goede deals meestal op verouderd spul is, dat toch wel ergens anders in de rommel-uitverkoop heeft gestaan
  • Dat het voelt alsof de hunt gewoon een magazijn opruiming van MediaMarkt is geworden
  • Dat de box'en hebben véél minder interessante inhoud.
En door alle jaren heen
  • Heeft iBood nog steeds debiele levertijden. Zowel in- als buiten de hunts.
  • Nog steeds een verschrikkelijke customer-service
  • Nog steeds servers die het niet trekken
Wat ik dus eigenlijk wil zeggen;
Waren de deals weer interessant en lag het tempo (Dus ook de 'spanning') hoger, dan had ik wellicht vrij genomen om de hunt weer nolife te volgen.

Maargoed, ik blijf mee hunten, dankzij de topics op Tweakers en de chat op 1DK blijf ik wel deelnemen _/-\o_

In de tijd dat ik dit getypt heb is er nog geen volgende deal gekomen

[ Voor 4% gewijzigd door Valandin op 06-06-2016 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 11-09 19:21
Valandin schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:56:
Ik heb mijn gezeur tot nu toe voor me gehouden, maar toch even mijn mening geven.

Voor mij is het natuurlijk wel fijn omdat ik tegenwoordig geen vrij meer neem voor de hunts, met de 2 deals tegelijkertijd mis ik de helft minder omdat ik nu toch maar eens in de 10 minuten even bekijk wat de deals zijn.

Veel beter had geweest om in plaats van 2 deals gewoon de aanbiedingen er dubbel zo snel doorheen te jagen. Hetgeen wat ik het meest mis van de hunts van vroegäh is het gevoel dat je niet eens meer een sanitaire stop kan nemen omdat je dan het idee hebt dat je een box gaat missen.

Wachten tot er eindelijk weer een klote deal komt zodat je eventjes 5 minuten pauze kan nemen. Door de 'spanning' om 3 uur s'nachts nog steeds tegen jezelf zegt 'Na de volgende ga ik slapen.' 'Nee. De volgende wordt de box, nog even wachten!'

• Dat de goede deals meestal op verouderd spul is, dat toch wel ergens anders in de rommel-uitverkoop heeft gestaan
  • Dat het voelt alsof de hunt gewoon een magazijn opruiming van MediaMarkt is geworden
En door alle jaren heen
Waren de deals weer interessant en lag het tempo (Dus ook de 'spanning) hoger, dan had ik wellicht vrij genomen om de hunt weer nolife te volgen.

Maargoed, ik blijf mee hunten, dankzij de topics op Tweakers en de chat op 1DK blijf ik wel deelnemen _/-\o_

Sluit ik me helemaal bij aan!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 15:13
...Voor mij is het natuurlijk wel fijn omdat ik tegenwoordig geen vrij meer neem voor de hunts...

...dan had ik wellicht vrij genomen om de hunt weer nolife te volgen...
Dan moeten de deals wel héél erg goed zijn wil je een dag vrij er uit halen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
rookie no. 1 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:01:
[...]

En dat zijn ze bij lange na niet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Zo kolere een Aldi pc van €2500
Die pijpt ook denk ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
rookie no. 1 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:01:
[...]

Valt op zich wel mee, ik heb wel een of twee er meer dan een dag vrij aan winst uit gehaald, al is het natuurlijk nooit winst omdat je het geld toch uitgeeft.

Het is meer dat ik het toen gewoon leuk vond om het te volgen, door de spanning en natuurlijk de box waar je honderden euro's winst uit haalt. Ging natuurlijk gepaard met een dagje lekker bankhangen en films/series kijken met iBood op een 2e scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• derhenno
Valandin schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:08:
[...]

Valt op zich wel mee, ik heb wel een of twee er meer dan een dag vrij aan winst uit gehaald, al is het natuurlijk nooit winst omdat je het geld toch uitgeeft.

Het is meer dat ik het toen gewoon leuk vond om het te volgen, door de spanning en natuurlijk de box waar je honderden euro's winst uit haalt. Ging natuurlijk gepaard met een dagje lekker bankhangen en films/series kijken met iBood op een 2e scherm.
Het is slecht een enkele enkeling gegund echte vette winst te maken op de boxen van tegenwoordig hoor :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
derhenno schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:09:
[...]

Het is slecht een enkele enkeling gegund echte vette winst te maken op de boxen van tegenwoordig hoor :9
Daarom geef ik ook aan dat ik dat dus mis >:)
Het maakt me nu weinig meer uit of ik wel/niet een box scoor.

Nog niks gekocht deze hunt.. Waar blijven de dingen die ik zoek nou!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero

En door alle jaren heen
Waren de deals weer interessant en lag het tempo (Dus ook de 'spanning') hoger, dan had ik wellicht vrij genomen om de hunt weer nolife te volgen.

Deze man weet waar hij het over heeft :Y

iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Laatst online: 11-09 15:13
Vandaag gewoon écht gewerkt (jaja) en maar heel af en toe zitten kijken.

Trof ik net de box, maar vond ik niet duidelijk bij snel kijken (iets over Max Verstappen), mis ik die dus terwijl ik er later toch nog even voor de zekerheid op klikte en zag dat het de box was. Maar ja, de spanning is er niet meer zo, want die box scoor je zelden.

Nu even product history aan het nakijken en het lijken gewoon voornamelijk aanbiedingen die de afgelopen weken, maanden voorbij zijn gekomen zonder een prijs wijziging.

Maar goed, ik ben nog steeds trouwen iBood klant :D

[ Voor 15% gewijzigd door rookie no. 1 op 06-06-2016 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 04-09 12:23
Tot nog toe niets interessants voorbij zien komen buiten de box, maar daar was ik natuurlijk weer te laat voor.
Jammer dat ik laatst al een nieuwe homeserver gebouwd heb, anders was de 12TB seagate storage server misschien nog wel interessant geweest :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SQB
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 11-07 11:35

SQB

Pater91 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:27:
Tot nog toe niets interessants voorbij zien komen buiten de box(...)
Ik zag een Samsung S7 Edge in de dealscroll van de Extra Hunt staan, maar daar staat natuurlijk geen prijs bij. (649 wordt hieronder gezegd; thanks Homeplayer). En 1dagskoopjes lijkt alleen de geschiedenis van de main Hunt bij te houden.

En ik mis Dora :(

[ Voor 7% gewijzigd door SQB op 06-06-2016 21:40 . Reden: Thx ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HomePlayer
649

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-09 19:07
R2-D2 strijkijzer :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
SQB schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:35:
[...]
Ik zag een Samsung S7 Edge in de dealscroll van de Extra Hunt staan, maar daar staat natuurlijk geen prijs bij. (649 wordt hieronder gezegd; thanks Homeplayer). En 1dagskoopjes lijkt alleen de geschiedenis van de main Hunt bij te houden.

En ik mis Dora :(
Die zag ik ook inderdaad, alleen jammer dat ik die net 2 weken geleden bij een verlenging van mijn abonnement heb gekregen :p Ben specifiek aan het wachten op een box of een degelijke home cinema set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08:00
Pater91 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:50:
[...]

Die zag ik ook inderdaad, alleen jammer dat ik die net 2 weken geleden bij een verlenging van mijn abonnement heb gekregen :p Ben specifiek aan het wachten op een box of een degelijke home cinema set.
daar is je receiver :)

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
COD Ghosts 3 is daar weer :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmokingCrop
  • Niet online
lol, nu al de 2e keer vandaag dat ik een box zie na 5 minuten ibood te openen.
maar voor die verzendskosten en retourkosten naar/vanuit België ga ik me er niet aan wagen..

Heb in plaats daarvan gewoon een xiaomi powerbank op banggood gekocht :9

[ Voor 147% gewijzigd door SmokingCrop op 06-06-2016 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Laatst online: 09-09 21:12
Call of Duty: Ghosts 3 voor PS3 7(8)7 7(8)7

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:56

Edd

BOX! :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amsterdamn
  • Laatst online: 09-09 21:12
De reis van het leven zit vol teleurstellingen en dit is er één van...
Druk op F5 of probeer het snel nog een keer!

"Dont believe everything you read on the Internet just because there's a picture with a quote next to it." - Abraham Licoln, 1904.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euro88
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 11:15
Box Box Box

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miicker
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Krijg alleen maar "De reis van het leven zit vol teleurstellingen en dit is er één van...
Druk op F5 of probeer het snel nog een keer!"
:(

I haven’t slept for three days, because that would be too long.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Laatst online: 10-09 14:50
Eindelijk een box te pakken :D

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zspirit
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 09-09 14:29
dam ik was zo close

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
Yet so close, yet so far :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
Ik zat gewoon serieus meer dan 6 keer op het betaalscherm en 6 keer mislukt.. Dit is niet leuk meer.

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Zucht... 10x in het betaalscherm -> Druk op bestellen en betalen..
De reis van het leven zit vol teleurstellingen en dit is er één van...
Druk op F5 of probeer het snel nog een keer!
:|

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 11-09 11:36
Overal doorheen... Wordt je uitgelogd... :@ :@ :@

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
RWK__ schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:09:
Ik zat gewoon serieus meer dan 6 keer op het betaalscherm en 6 keer mislukt.. Dit is niet leuk meer.
Precies dit, en misschien nog wel vaker dan 6x hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 05:45
ik kwam niet voorbij dat f5 scherm :(

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
En de box is weer eens weg.. 6x captcha ingevuld, 2x gegevens ingevuld en 2x eruit gegaan bij de betaling, pfff.
Dit is echt te belachelijk voor woorden, hoe komen ze hier in godsnaam mee weg vraag ik me af?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerard1988
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10-09 12:50
Me 2 ook 5 keer in het betaalscherm :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbiter
RWK__ schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:09:
Ik denk dat je daaraan zult moeten gaan wennen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaptJackSparrow
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

CaptJackSparrow

x07 - License to Tweak.

Oranje Bestel en Betaalknop doet domweg niets. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-09 21:11

Edgarz

Tweako-active since1986

Had ik een doos... gooien ze mijn login eruit. :-(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd

Edd

Pater91 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:09:
En de box is weer eens weg.. 6x captcha ingevuld, 2x gegevens ingevuld en 2x eruit gegaan bij de betaling, pfff.
Dit is echt te belachelijk voor woorden, hoe komen ze hier in godsnaam mee weg vraag ik me af?
Zeker je eerste hunt?? :+

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyw00d
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 13:04
Betaalknop werkte bij mij ook niet? Misgelopen helaas.

[ Tesla MIG MYP ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
BOXXXXX IK HEM HEM ALSNOG :+

[ Voor 61% gewijzigd door MysticX op 06-06-2016 22:11 ]

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Frostbiter schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:09:
[...]

Ik denk dat je daaraan zult moeten gaan wennen ;)
Ik heb hem alsnog te pakken, de laatste pagina gerefreshed en opeens zat ik in de ING betaalscherm. :D :D :D :D :D :D

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

RWK__ schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:11:
[...]

Ik heb hem alsnog te pakken, de laatste pagina gerefreshed en opeens zat ik in de ING betaalscherm. :D :D :D :D :D :D
Je hebt hem pas, als je de bevestiging binnen hebt van iBood ;)

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaZnGaNL
  • Laatst online: 11-09 11:36
Edd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:12:
[...]

Nope, pas als je hem thuis hebt! 8) :+

Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
Edd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:12:
[...]

Yes, is binnen, nadat de betaling voldaan was :+

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pater91
Edd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:10:
[...]

Zeker je eerste hunt?? :+
De eerste keer dat ik de box voorbij zie komen eigenlijk :P Ben hem vandaag al 2x misgelopen, voorgaande jaren ben ik hem niet eens tegengekomen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Heel de dag nagenoeg niet gekeken, kom ik nu op de site staat er een box op, direct ingelogd en betaald.

Kwam er nog nooit zo makkelijk doorheen zeg.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
ik zat er meteen op maar wsl door de adblocker niet doorheen gekomen..

terwijl ik niet eens zeker weet of die box wel dingen heeft waar ik op zit te wachten.. wat is gokken toch lekker he

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
nwnc schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:22:
ik zat er meteen op maar wsl door de adblocker niet doorheen gekomen..

terwijl ik niet eens zeker weet of die box wel dingen heeft waar ik op zit te wachten.. wat is gokken toch lekker he
Waarom zou adblocker een probleem zijn denk je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dellikwel
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-07 23:57
Ik zie nu dat de Huawei P8 voorbij gekomen zou zijn ... niets van gemerkt hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
DivZero schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:23:
[...]

Waarom zou adblocker een probleem zijn denk je?
zou het niet? volgens mij zag ik wat tekst er over in de chat langsgaan.. kan anders niet verklaren waarom ik steeds de faal site kreeg.

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-09 12:26

spartacusNLD

This is Sparta!!

Dellikwel schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:24:
Ik zie nu dat de Huawei P8 voorbij gekomen zou zijn ... niets van gemerkt hier.
de hype hier en dat alles hier gepost wordt is wel voorbij :) daarnaast was hij maar iets goedkoper als de normale.. niet genoeg om te kiezen voor ibood imho

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robicide
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 11-09 19:07
Sneeuwschuiver! Hebb0n!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
spartacusNLD schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:25:
[...]

de hype hier en dat alles hier gepost wordt is wel voorbij :) daarnaast was hij maar iets goedkoper als de normale.. niet genoeg om te kiezen voor ibood imho
Fiskars opvouwbare sneeuwschuiver
Nu kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Kenwood Multipro Excel FPM901 Aluminium Foodprocessor
Super goedkoop! wel 229 euro en maar 95 cent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DivZero
nwnc schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:24:
[...]

zou het niet? volgens mij zag ik wat tekst er over in de chat langsgaan.. kan anders niet verklaren waarom ik steeds de faal site kreeg.
Ik was er bij en heb het ook gezien. Ik kan je vertellen dat het helemaal niks met adblockers te maken had. Kreeg dezelfde foutmelding toen ik via ibood.nl zelf ging namelijk.

Ik hunt nog steeds gewoon met adblocker ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:04

GmR

[...]

De errors lijken vooral door de drukte te komen. Hier werkte het na het nodige F5-en uiteindelijk in een browser met actieve ad-blocker. Het kan dus weldegelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
:'(

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BobV
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11-09 15:44
[...]

Ik heb zojuist een box bemachtigd, en gebruik zowel AdBlock als Ghostery. Dat is dus echt het probleem niet ;)

PVOutput: https://pvoutput.org/list.jsp?sid=96760

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd

Edd

Echt waar? Een wandtoilet op iBood? Ik dacht dat het niet erger kon worden, maar dit....

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmartino
Edd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:36:
Echt waar? Een wandtoilet op iBood? Ik dacht dat het niet erger kon worden, maar dit....
Je kan hem combineren met de Gerber Bear Grylls Hands-Free Torch hoofdlamp voor als je <klik hier voor meer opties> 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Is al bekend gemaakt dat ze morgen nog een dag doorgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MysticX
  • Niet online
coyote1980 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:42:
Hunt duurt twee dagen, dus morgen gaan ze door. :*)

hi!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Ja? Ik dacht dat er toch 48u hunt was aangekondigd?
Of zit er nou naast.

Is dit verder een oke wearable of kan je beter een fitbit kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

duurt de laatste keren altijd 2 dagen

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coyote1980
Oke, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DivZero
Het duurt 48 uur ja, nonstop zonder pauze

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Asustor AS1004T NAS is een lichtgewicht, kan lang niet alle apps draaien .

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 22:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
wat is eigenlijk een goede instap NAS?

Inventaris

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD

spartacusNLD

This is Sparta!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DivZero
nwnc schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:49:
wat is eigenlijk een goede instap NAS?
Een anaNAS. Kost je slechts 2 euro bij de appie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShitHappens
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:35
Deze in ieder geval niet... Zit te kijken naar een upgrade voor m'n Zyxel NSA320 maar er is nog niet echt iets voorbij gekomen dat er bovenuit steekt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nwnc
DivZero schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:50:
[...]

Een anaNAS. Kost je slechts 2 euro bij de appie.
:+

Inventaris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:14
Hmm, wat ik zo voorbij zie komen is allemaal niet zo spannend, veel prijzen liggen me ook te dicht tegen 'normale' webshops aan, ofwel, geen zin om voor 1 of 2 tientjes lastig te gaan doen met mogelijk (gebrek aan) iBood service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleezball
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 23:21
Zo, daar issik weer.

Effe nagelopen, twee keer de box langs gekomen waarvan de eerste pas om 16.24 uur toen ik al twee uur weg was. Ik was (uiteraard) even bang dat ik hem op twee minuten na had gemist maar dat viel dus weer mee.

... Je hébt soms van die dagen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sleezball
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 25-08 23:21
Mooie tas...

... Je hébt soms van die dagen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:14
aparte laptoptas...
Pagina: 1 ... 6 ... 30 Laatste

Let op:
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.