Ik wacht eigenlijk vooral op een goede powerbank, ik heb ze nog niet gezien. Best vreemd eigenlijk, aangezien ze regelmatig voorbij kwamen tijdens de vorige hunts.
hmm vind de aanbiedingen tot nu toe toch wel wat tegen vallen.
Zoek nog een usb stick maar deze is maar 2 euro goedkoper dan goedkoopste pricewatch.
pricewatch: Sandisk Cruzer Ultra Fit 128GB Zwart
Zoek nog een usb stick maar deze is maar 2 euro goedkoper dan goedkoopste pricewatch.
Ik zou gewoon een xiaomi powerbank halen, zijn echt top dingen.Ionicawa schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:27:
Ik wacht eigenlijk vooral op een goede powerbank, ik heb ze nog niet gezien. Best vreemd eigenlijk, aangezien ze regelmatig voorbij kwamen tijdens de vorige hunts.
[ Voor 36% gewijzigd door Zspirit op 06-06-2016 14:29 ]
Powerbank kost je 2 tientjes via Aliexpress, koop je een leuke 16000 mAh van Xiaomi. Die bevalt mij zeer goed in ieder gevalIonicawa schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:27:
Dat is wel waar natuurlijkstin00 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:28:
[...]
Powerbank kost je 2 tientjes via Aliexpress, koop je een leuke 16000 mAh van Xiaomi. Die bevalt mij zeer goed in ieder gevalWerd binnen 2 week bezorgd, dus dat is gemiddeld gezien 3x sneller dan dat iBood zou versturen!
€2 duurder dan Amazon bedoel je. Ik was eigenlijk wel aan het wachten op deze stick. Had 'm al bijna besteld, totdat ik inderdaad zag dat hij bij Amazon.de goedkoper was. Maar even daar bestellen denk ik.Zspirit schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:28:
hmm vind de aanbiedingen tot nu toe toch wel wat tegen vallen.
11 euro voor zilvere Xiaomi 10000mAh @ banggoodIonicawa schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:27:
Ze hebben leuke alt tags bedacht op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ :
Twerkers Pricewatch
tweakers.net/pricewatch
Beslist niet
beslist.nl
Kieskeurig, of gewoon KOOP DAN!
kieskeurig.nl
Je hebt geen tijd om reviews te lezen, maar mocht je de deal willen mislopen klik hier.
google.nl
Twerkers Pricewatch
tweakers.net/pricewatch
Beslist niet
beslist.nl
kieskeurig.nl
Je hebt geen tijd om reviews te lezen, maar mocht je de deal willen mislopen klik hier.
google.nl

Geert
Nope, 1st genbulefy schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:39:
Dit is niet de 2015 editie of wel?
Die was toch 10400 mAh?
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Is deze drone wat? of is t echt heel cheap?
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
't is een rc helikopterDennusB schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:47:
Zag er uit als troep in ieder gevalDennusB schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:47:
Ah, ik dacht dat we het over de Moto 360 hadden.LordSinclair schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:46:
Die was toch 10400 mAh?
Bedankt!Geert de Graaf schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:39:
Ze hebben leuke alt tags bedacht op http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/ :
Twerkers Pricewatch
tweakers.net/pricewatch
Beslist niet
beslist.nl
kieskeurig.nl
google.nl
[afbeelding]
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Dat zou ook kunnenMinimum92 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:48:
[...]
Ah, ik dacht dat we het over de Moto 360 hadden.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Zo die tablet gekocht
gewoon omdat ik nieuwsgierig ben en voor 55 euro (met verzendkosten) kan dat nog wel eens. Zal niet beste ding zijn maar ik check alleen me mail er op en dat soort dingen.
Daar ben ik weer, gelukkig niets gemist 
EDIT:
EDIT:
Ik twijfelde ook, best een leuk ding voor 55 euro.WeAreLegion schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:54:
Zo die tablet gekochtgewoon omdat ik nieuwsgierig ben en voor 55 euro (met verzendkosten) kan dat nog wel eens. Zal niet beste ding zijn maar ik check alleen me mail er op en dat soort dingen.
[ Voor 81% gewijzigd door Toettoetdaan op 06-06-2016 14:55 ]
1GB RAM, erg karig vooral bij een Windows tablet.WeAreLegion schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:54:
Zo die tablet gekochtgewoon omdat ik nieuwsgierig ben en voor 55 euro (met verzendkosten) kan dat nog wel eens. Zal niet beste ding zijn maar ik check alleen me mail er op en dat soort dingen.
Klopt, de minimum specs zijn onlangs nog verhoogd naar 2 GB ram meen ikAudiowaste schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:56:
[...]
1GB RAM, erg karig vooral bij een Windows tablet.
I knowAudiowaste schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:56:
[...]
1GB RAM, erg karig vooral bij een Windows tablet.
Voor €50,- zul je er geen breuk aan vallen denk ik.WeAreLegion schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:57:
[...]
I knowmaar voor wat ik er mee doe vind ik het wel best, zoals ik al zei tis gewoon nieuwsgierigheid hehe.
Daarom johClavis schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:58:
[...]
Voor €50,- zul je er geen breuk aan vallen denk ik.
Of een fotolijstje, hoe dan ook, er is wel een doel voor te vinden.WeAreLegion schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:59:
[...]
Daarom johen anders is het gewoon een 10 inch dienblad.
Oh ja nog niet eens aan gedachtSuicyder schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:00:
[...]
Of een fotolijstje, hoe dan ook, er is wel een doel voor te vinden.
Oh daar ging de powerbank
Toch maar zo'n Xiaomi ding gehaald.
Toch maar zo'n Xiaomi ding gehaald.
nieuwe hunt pagina? waarom dubbel? (sorry kom net pas aanhaken)

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zowel hunt bij: http://www.ibood.com/nl/nl/ als: http://www.ibood.com/extra-nl/nl/spartacusNLD schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:04:
[afbeelding]
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
Dubbel de ergernis, alles kan dubbel fout gaan & dubbel zoveel troep in de outletspartacusNLD schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:04:
en dubbel zo snel? of dat dan weer niet?stin00 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:05:
[...]
Dubbel de ergernis, alles kan dubbel fout gaan & dubbel zoveel troep in de outlet
Nee, en die servers lijken nu al plat te gaan...stin00 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:13:
Mensen, fijne hunt verder nog, ik haak af. Geloof niet dat ik iets ga kopen, zoveel meuk
Dezelfde rommel als vorige huntstin00 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:13:
Mensen, fijne hunt verder nog, ik haak af. Geloof niet dat ik iets ga kopen, zoveel meuk

Jongens! Wat staat er bij jullie allemaal op het lijstje en wat is al gekocht?
[ ] Degelijke messenset
[ ] Goedkope stofzuiger
[ ] Dekbed
[ ] Dekbedovertrek
[ ] Smartband met hartslagmonitor
[ ] Energiezuinige Media PC (PC aan, PS4 aan en dan plex werkt niet zo lekker)
[ ] Jamo subwoofer (Voor bij de Jamo set)
Je weet wanneer je volwassen begint te worden als dit bovenaan je lijstje staat en geen leuke gadgets...
[ ] Degelijke messenset
[ ] Goedkope stofzuiger
[ ] Dekbed
[ ] Dekbedovertrek
[ ] Smartband met hartslagmonitor
[ ] Energiezuinige Media PC (PC aan, PS4 aan en dan plex werkt niet zo lekker)
[ ] Jamo subwoofer (Voor bij de Jamo set)
Je weet wanneer je volwassen begint te worden als dit bovenaan je lijstje staat en geen leuke gadgets...
Verwachte verzenddatum: 17 juni 2016, dag, duurt toch veel te lang
"Computers aren’t the thing. They’re the thing that gets us to the thing" - Joe MacMillan
Valandin schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:19:
Jongens! Wat staat er bij jullie allemaal op het lijstje en wat is al gekocht?
[ ] Stofzuigrobot
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
[ ] Doos
AMD Ryzen 5600 - MSI B350 Gaming Pro Carbon - Gskill DDR4 32GB @ 3200Mhz - Sapphire Radeon 380X 4GB - Samsung Evo 960 NVMe 250GB SSD - Sandisk Ultra II 960 GB SSD - Bitfenix Whisper 550W - Fractal Design Define C
^^^^ dit
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Zijn fijne kussens! Wel even wat vulling er uit halenalki schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:20:
[x] De Kussenset gekocht
[ ] De panasonic tv vond ik goed geprijst zeker voor de cx800 serie
Doos hoef ik niet, 2x gehad nu en 2x dikke rommel, komt ie langs en heb ik hem weer, fijn.. Maar niet meer om echt op te jagen.
[ Voor 20% gewijzigd door Valandin op 06-06-2016 15:23 ]
In die doos komt nu wel allemaal dit soort meuk he
Zolang er maar gekke value in zit. Lekkere nas ofzo en zo'n telefoon en profit.Ionicawa schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:22:
In die doos komt nu wel allemaal dit soort meuk he
opzetborstels, compatibel met Oral B, iemand?!?!?
can you read my mind?
[x] Outdated TomTom
[x] Paar trage USB sticks
[x] Een refurbished iPhone 5s
[x] 500 Chinese 'oral-b' opzetborstel
[x] Paar dekbedden
[x] Eau de toilette (over-datum)
[x] Sinaasappelpers van 400 euro
[x] Heel veel batterijen
[x] Refurbished Condooms
[x] 30 Sport- en fitnesstrackers
[ ] Ibood box
[x] Paar dekbedden
[x] Heel veel batterijen
[x] Refurbished Condooms
[ ] Ibood box
Die is ook al minstens 3x langsgekomen...stin00 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:31:
Volgens mij vergeet je de camera's/cams/ycamsstin00 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:31:
[x] Outdated TomTom
[x] Paar dekbedden
[x] Heel veel batterijen
[x] Refurbished Condooms
[ ] Ibood box

en de horloges
Titel??cruncher schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:30:
opzetborstels, compatibel met Oral B, iemand?!?!?
12 opzetborstels (Oral-B compatible)
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
hopppaaa een tandenborstel voor je opzetstukjes! Die miste ik nog!
Toch wel in de goede maat? Die van mij vielen de vorige keer een beetje klein.stin00 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:31:
[x] Refurbished Condooms
-
Twijfel over Nighthawk... toch beetje duur voor simpel thuisgebruik om te kunnen OpenVPN-en ;p
beetje opgerekt wellicht?Edd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:40:
[...]
Toch wel in de goede maat? Die van mij vielen de vorige keer een beetje klein.
Koop jij dat binnen 10 minuten dan? Ik zou er eerst wel eens op willen liggen en kijken wat voor materiaal het is.
als het niet bevalt stuur je hem toch terug
Life is what happens while you're busy making other plans
En ondertussen de moeite nemen om mijn huidige bed te demonteren en in de schuur te zetten? Neuh, ik bespaar me die moeite
Beetje huiswerk heb ik al gedaan, type, maat enz.Klitse schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:46:
[...]
Koop jij dat binnen 10 minuten dan? Ik zou er eerst wel eens op willen liggen en kijken wat voor materiaal het is.
Kijk, als je al wat research gedaan hebt en je weet wat je hebben wil en het komt toevallig voorbij, tuurlijk. Maar die kans is net zo groot als de kans om een box te bemachtigen.alki schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:49:
[...]
Beetje huiswerk heb ik al gedaan, type, maat enz.
die rotsnoepjes verkopen ze ook al jaren..
Schoenen in maat 43 1/3e? Damnit, ik heb 43 2/3e! 
Goede korting op die jellybeans ook, van €9.94 voor €9.94
Goede korting op die jellybeans ook, van €9.94 voor €9.94

[ Voor 38% gewijzigd door Chakotay op 06-06-2016 15:53 ]
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Wauw goeie deal die Jellybeans 
van €9.94 voor €9.94 + € 5.95 verzendkosten

van €9.94 voor €9.94 + € 5.95 verzendkosten

[ Voor 41% gewijzigd door Bastie-88 op 06-06-2016 15:55 ]
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
i know i know, 98% heeft een stekker.Klitse schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:51:
[...]
Kijk, als je al wat research gedaan hebt en je weet wat je hebben wil en het komt toevallig voorbij, tuurlijk. Maar die kans is net zo groot als de kans om een box te bemachtigen.
En ibood heeft nog nooit een bed in de aanbieding gehad zover ik me kan herinneren
[ Voor 11% gewijzigd door alki op 06-06-2016 15:56 ]
Rotsnoepjes?spartacusNLD schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:51:
die rotsnoepjes verkopen ze ook al jaren..

ora et labora
"Harman Kardon Aura designspeaker mey Bluetooth"
haha
Wat is er toch met al die messen?!?!
can you read my mind?
Deze hadden ze voor de hunt erin moeten zetten, had je nu lekker in je polsen kunnen snijdencruncher schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:10:
Wat is er toch met al die messen?!?!
Nou, drie uurtjes bijgehouden en ik heb welgeteld een Moto 360 en die SanDisk 128GB usb stick voorbij zien komen die me aanspraken, de rest is meuk. Uiteindelijk nog niks gekocht.
Ik houd het na nog een kwartiertje voor gezien. Als dit de artikelen zijn waarmee de box gevuld wordt dan kan dat ook nooit veel voorstellen.
Ik houd het na nog een kwartiertje voor gezien. Als dit de artikelen zijn waarmee de box gevuld wordt dan kan dat ook nooit veel voorstellen.
Ok...Audiowaste schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:11:
[...]
Deze hadden ze voor de hunt erin moeten zetten, had je nu lekker in je polsen kunnen snijden

C2D E6600 - 2048MB Kingston - Sapphire HD2900XT - 200Gb Samsung - Asus P5B-E
tja, je moet hem maar net willen hebben... dan is het best een leuke deal
Life is what happens while you're busy making other plans
Ik zou zo'n kraan best willen hebben.
ideaal voor bij het koken / even snel een kopje thee zetten.
Maarja, helaas een huurhuis. Dan is het het geld niet waard.
Je kan hem toch weer meenemen als je vertrekt?
En daar is de box
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Je mag meestal dingen aanpassen mits woning meer waard wordt en anders inderdaad oude bewaren en in originele staat herstellen.Valandin schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:22:
Ik zou zo'n kraan best willen hebben.
box
can you read my mind?
alles plat
wanneer iemand box zegt, is het al te laat
ik ben ook te laat
ik ben ook te laat
De reis van het leven zit vol teleurstellingen en dit is er één van...
"U mag doorrijden naar het 2e loket"Wat hoort Verstappen in zijn oor als hij nieuwe banden nodig heeft?
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
Echt slecht dat ze dit na jaren nog niet hebben gefixt.
Twee keer tot de captcha, twee keer eruit gegooid.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Ik ben 1 keer bij de capcha gekomen, daarna weer dead
1 keer gekomen tot captha maar daar kwam hij ook niet door heen.
Is box het waard? Zit nu in betaalproces, maar ik twijfel
Vier keer nu, vier keer eruit..Famous schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:28:
Twee keer tot de captcha, twee keer eruit gegooid.
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
triest, we worden genept,,,,,,,
can you read my mind?
neeAnonymousz schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:29:
Is box het waard? Zit nu in betaalproces, maar ik twijfel
Ik kom tot aan de paypal betaling, maar dan vlieg ik er alsnog uit
Let op:
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.