Jep, 2 euro duurder als zonet.sleezball schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:28:
Ligt het nou aan mij of wordt de ledstrip steeds duurder..??
Ligt neit aan jou. Kwartier geleden waren ze nog 25 +6 verzendkosten.sleezball schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:28:
Ligt het nou aan mij of wordt de ledstrip steeds duurder..??
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Je weet dat 00:00 + 1 extra uur 01:00 is en niet 2:00?coyote1980 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:28:
[...]
Jawel, deze speakers tot 1:55 en dan BOX!
Misschien had je een koffiezetapparaat moeten aanschaffen
I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Eerste deals zijn al aangekondigd:Valandin schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:29:
Welke producten waren er eigenlijk allemaal vooraf beloofd? Zijn die allemaal ook langs gekomen?
x Philips Hue Starterkits
x Apple Macbook Air 13
? Samsung Galaxy S7 Edge
x LG 55-inch UHD TV
x KitchenAid Artisan KSM150
x Pebble Classic Smartwatch
Weet niet of alles is langsgekomen. Heb geen idee van de Samsung alleen.
[ Voor 5% gewijzigd door Yorinn op 08-06-2016 00:30 ]
Even kijken of je nog wakker wasmiicker schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:29:
[...]
Je weet dat 00:00 + 1 extra uur 01:00 is en niet 2:00?
Misschien had je een koffiezetapparaat moeten aanschaffen

Alcohol and Calculus don't mix. Never drink and derive.
Ik heb de lg, kitchenaid en philips gezien.Yorinn schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:29:
[...]
Eerste deals zijn al aangekondigd:
x Apple Macbook Air 13
? Samsung Galaxy S7 Edge
x LG 55-inch UHD TV
Frontpagemoderatie functie tweakers: -1.
S7 en MacBook heb ik niet langs zien komen hoor. Anders had ik die wel besteld.Yorinn schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:29:
[...]
Eerste deals zijn al aangekondigd:
x Apple Macbook Air 13
? Samsung Galaxy S7 Edge
x LG 55-inch UHD TV
Ik zoek eigenlijk alleen de Samsung Level Mini box nog voor mezelf atm.
S7 heb ik langs zien komen, macbook was een pro dacht ik geen airValandin schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:31:
[...]
S7 en MacBook heb ik niet langs zien komen hoor. Anders had ik die wel besteld.
macbook: check a ~1300 euroValandin schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:31:
[...]
ora et labora
Macbook heb ik sowieso gezien. 2 keer zelfs.Valandin schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:31:
[...]
S7 edge 649 meen ik
Heb jij al je vakantiegeld gereserveerd voor de hunt of zo..?Valandin schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:31:
[...]
... Je hébt soms van die dagen ...
sleezball schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:32:
[...]
Heb jij al je vakantiegeld gereserveerd voor de hunt of zo..?

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Nee, ik spaar voor dingen
Zijn een aantal dingen die ik graag wil en waar ik ook geld voor opzij heb gezet.
Maar aangezien ik ze niet per direct nodig heb wacht ik gewoon tot ze eens leuk geprijsd zijn voordat ik ze aanschaf.

Zijn een aantal dingen die ik graag wil en waar ik ook geld voor opzij heb gezet.
Maar aangezien ik ze niet per direct nodig heb wacht ik gewoon tot ze eens leuk geprijsd zijn voordat ik ze aanschaf.
Nvm voor mij met de Level Mini box. Zou op 57 euro uitkomen incl. verzendkosten. Kost 65 euro in de PW. Is dus ook geen groot verschil.
Valandin schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:31:
[...]

HTC en windows ftw!
ora et labora
Ah, groot gelijk. Zoiets gaat het hier ook.Valandin schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:34:
Nee, ik spaar voor dingen![]()
Centjes staan klaar maar het is niet dat ze persee op moeten.
Het wachten is tot de minions alle overgebleven brol hebben geïnventariseerd en ze besloten hebben hoeveel Boxen ze daar nog mee kunnen vullen.
En dan komt de uitsmijter...

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Ik zeg in ieder geval LATERS!!!!
Heb me tot noch toe bij alle hunts goed in kunnen houden en niets gekocht.
Heb jij een hele database vol met anime memes ofzo?
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Volgens mij heb je het principe dan nog niet helemaal door.Yorinn schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:38:
Ik zeg in ieder geval LATERS!!!!
Ze zitten ons gewoon te sarren. Een uurtje verlengen en dan de meest geestdodende artikelen tergend langzaam nog eens voorbij laten komen.
En dan als afsluiter een box. Want als ze nu een box doen taait iedereen gelijk af erna...
En dan als afsluiter een box. Want als ze nu een box doen taait iedereen gelijk af erna...
Heb je ook een plaatje over in slaap vallen?

Nou dat extra uurtje is het dubbel en dwars waard, wat een toppertjes!
Heb alles gekocht!
Heb alles gekocht!

Koop die lampen dan ook even op svp?
Done.Powder Toastman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:40:
Koop die lampen dan ook even op svp?
Ook de e-reader maar gelijk meenemen?
Ik heb nu nog een One Plus One. Wil hem dit jaar ergens wel eens gaan vervangen.
Wacht eigenlijk op de One Plus 3, maar als een Samsung S7 voor een goede deal langskwam.
En MacBooks, tja. Ik ben absoluut een Windows fan hoor. Maar vind de bouwkwaliteit/gewicht van macs beter en de schermen ook fijner. Ik heb de afgelopen 4 jaar er 2 acers, 1 dell en 1 lenovo er doorheen gejaagd terwijl ik ze grotendeels niet eens verplaatste. Bij elk merk gezeik gehad met garantie, bij Dell zelfs dat ze beweerde dat ik er een vloeistof over heen had gemorst terwijl ik hem voor het opsturen nog open had gemaakt en geconstateerd had welk onderdeel doorgebrand was.
Kreeg ik mooi foto's toegestuurd met koffievlekken over alle onderdelen heen, zelfs op plekken waar het niet eens zou kunnen zitten
Zijn dus eigenlijk nog twee opties waar ik naar kijk
- HP Zakelijke Ultrabook
- Apple Macbook
Ik kijk veel en maak screenshots, ik zit nu op 1125AdmiralSnipe schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:38:
[...]
Heb jij een hele database vol met anime memes ofzo?
ora et labora
Ik heb ook niks gekocht. Elke keer als het dan iets redelijk interessants was twijfelde ik en uiteindelijk toch maar niet gedaan, gewoon omdat ik het of toch te weinig verschil met de buitenwereld vond, of was het refurbished en dat heb ik liever niet. Maar een enkele keer te lang getwijfeld.CaptJackSparrow schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:39:
[...]
Volgens mij heb je het principe dan nog niet helemaal door.
En de box gemist natuurlijk, dat ook.
Als je toch bezig bent.... ja graag.Novarion schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:42:
[...]
Done.
Ook de e-reader maar gelijk meenemen?
Ibood down?
Ik hoop dat ze toch nog een box inplannen en dat daarom iBood wat traagjes is.coyote1980 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:46:
Ibood down?
Jammer dat je slechte ervaringen heb met garantie, balen zeg.Valandin schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:42:
[...]
Ik heb nu nog een One Plus One. Wil hem dit jaar ergens wel eens gaan vervangen.
Wacht eigenlijk op de One Plus 3, maar als een Samsung S7 voor een goede deal langskwam.
En MacBooks, tja. Ik ben absoluut een Windows fan hoor. Maar vind de bouwkwaliteit/gewicht van macs beter en de schermen ook fijner. Ik heb de afgelopen 4 jaar er 2 acers, 1 dell en 1 lenovo er doorheen gejaagd terwijl ik ze grotendeels niet eens verplaatste. Bij elk merk gezeik gehad met garantie, bij Dell zelfs dat ze beweerde dat ik er een vloeistof over heen had gemorst terwijl ik hem voor het opsturen nog open had gemaakt en geconstateerd had welk onderdeel doorgebrand was.
Kreeg ik mooi foto's toegestuurd met koffievlekken over alle onderdelen heen, zelfs op plekken waar het niet eens zou kunnen zitten
Zijn dus eigenlijk nog twee opties waar ik naar kijk
- HP Zakelijke Ultrabook
- Apple Macbook
Ik ben blij dat mn eigen laptop het nog doet, ondanks hij met plakband bij elkaar moet worden gehouden. Maar mocht hij kapot gaan dan ga ik ook voor een HP elitebook kijken. Maar een apple kopen, nee dat staat mijn trots in de weg.
En samsung blijf ik plastic fantastic vinden inc hun vage touchwiz, ik zou liever stock of sense draaien
[ Voor 3% gewijzigd door mrc4nl op 08-06-2016 00:49 ]
ora et labora
Is een leuke, degelijke Desktop PC dan niet veel logischer?Valandin schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:42:
[...]
Ik heb de afgelopen 4 jaar er 2 acers, 1 dell en 1 lenovo doorheen gejaagd terwijl ik ze grotendeels niet eens verplaatste.
Koop je een Apple van meer dan 1000 euro, blijkt er 4 GB RAM vastgesoldeerd te zijn op het moederbord zodat je het niet eens kunt uitbreiden.

natuurlijk #pcmasterraceCaptJackSparrow schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:49:
[...]
Is een leuke, degelijke Desktop PC dan niet veel logischer?
ESS MUSST KOMPAKT SEIN!AdmiralSnipe schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:49:
Koop je een Apple van meer dan 1000 euro, blijkt er 4 GB RAM vastgesoldeert te zijn op het moederbord zodat je het niet eens kunt uitbreiden.
is denk ik wel de voornaamste reden, zit vaak niet eens een dvd drive in
ora et labora
Ik heb een dikke gaming PC ja, maar die staat natuurlijk in een andere kamer.CaptJackSparrow schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:49:
[...]
Is een leuke, degelijke Desktop PC dan niet veel logischer?
Verder is een goede laptop hebben gewoon erg handig. Als ik even een tijd niet thuis kom bijvoorbeeld..
Of als ik niet op de computerkamer wil zitten maar gewoon tijdens het bankhangen even wat wil checken.
Als ik op reis ben en tussentijds wat foto's wil bewerken.. etc. etc.
Heb wel een erg fijne zakelijke laptop, maar die gebruik ik puur zakelijk. Iets met het goede voorbeeld geven.
[ Voor 9% gewijzigd door Valandin op 08-06-2016 00:52 ]
Geheugen kost praktisch niets, plak er dan tenminste 8GB in. voor zoveel geld.
Ik voel een mega anticlimax aankomen trouwens...
+1AdmiralSnipe schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:52:
Toch maar even op de desktop voor de endgame dan. Mobiel weigerde ibood nog te laden...sleezball schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:47:
[...]
Ik hoop dat ze toch nog een box inplannen en dat daarom iBood wat traagjes is.
Zou deze pauperlaptop het laatste artikel zijn?
ora et labora
+ 2 Dit wordt balen. Maar, als ik verlegen zou zitten om een laptop van Acer, dan was dit wel perfect natuurlijk.
Een "was ik maar gewoon om 22 uur gaan slapen" anti-climax!AdmiralSnipe schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:52:
Nee, de helm of de LED-strip!mrc4nl schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:54:
Zou deze pauperlaptop het laatste artikel zijn?
Hehehe ik zit nu al uren lang met samen geknepen billen en kromme tenen met de vingers op de knoppen klaar om te rammen als het moment dan eindelijk daar is...coyote1980 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:53:
[...]
Toch maar even op de desktop voor de endgame dan. Mobiel weigerde ibood nog te laden...
...om er vervolgens toch weer naast te pakken waarschijnlijk...

Die voel ik inmiddels al wel inderdaad..coyote1980 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:54:
[...]
Een "was ik maar gewoon om 22 uur gaan slapen" anti-climax!
Ach je hebt soms van die dagen..sleezball schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:55:
[...]
Hehehe ik zit nu al uren lang met samen geknepen billen en kromme tenen met de vingers op de knoppen klaar om te rammen als het moment dan eindelijk daar is...
...om er vervolgens toch weer naast te pakken waarschijnlijk...
...
Ik vind het toch wel erg prettig dat deze Cloudbook een "fijne microfoon" heeft.

Beter dan een grove microfoon inderdaadCaptJackSparrow schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:56:
Ik vind het toch wel erg prettig dat deze Cloudbook een "fijne microfoon" heeft.
[ Voor 34% gewijzigd door mrc4nl op 08-06-2016 00:57 ]
ora et labora
BOX!
Kom op dan...
DING DING DING DING
DING DING DING DING
Jammer joh xD nog even een telefoon die al 100x de revu is gepasseerd.
Extra uurtje had niet gehoeven hoor, vraag me echt af wie het laatste uurtje maar ook iets heeft aangeschaft..
hi!
Eindbazendoos incoming!
Tis gedaan...Jeroen @ 8 juni 2016 om 00:57
Dames en heren,
Namens het hele Mod team BEDANKT!
Bedankt voor de gezellige en minder gezellige momenten!
Het was weer gezellig en hopen jullie dan ook weer te zien bij de volgende hunt.
Wie weet is het weer zoals vanouds.
Of is er op elke vertical een hunt!
Voor wie heeft gevonden wat hij/zij zocht GEFELICITEERD en geniet ervan.
En voor wie helaas niets heeft gezien volgende keer beter!
Maar voor nu gaan wij mods even een nachtje in coma.
Tot snel!

Ja niemand. Gewoon even trollen natuurlijk.RWK__ schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 00:58:
Extra uurtje had niet gehoeven hoor, vraag me echt af wie het laatste uurtje maar ook iets heeft aangeschaft..
Dat jullie hopen dat het laatste artikel een box gaat zijn
Echt niet te stoppen optimisme hier.
toevallig ooit is een keer gebeurd, maar ik heb het vaker niet dan wel zien gebeuren, mensen ga toch lekker slapen en bespaar je de frustraties.
toevallig ooit is een keer gebeurd, maar ik heb het vaker niet dan wel zien gebeuren, mensen ga toch lekker slapen en bespaar je de frustraties.
ora et labora
en we zijn klaar....
Zou wel geinig zijn als ze nu per ongeluk een doos als normale aanbeiding hebben
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Het was weer een enerverende hunt
Alleen maar topartikelen
/sarcasm
eenschAdmiralSnipe schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 01:01:
Alleen maar flopartikelen
ora et labora
JAAAAAA.....
...en weer geen box...
...en weer geen box...
Ik wil op de zwaailampjes schieten!
maar maar maar.. de zwaailichten staan nog aan? ik mag nog niet gaan slapen
Zonde van je scherm
Duct tape can't fix stupid, but it can muffle the sound.
Dan de zwaailampjes met HUNT met een C...
Verassing! We gaan nog een week door!
Whut..Valandin schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 01:03:
Verassing! We gaan nog een week door!

hi!
Recertified as new?
Refurb...
En opperdepop
en toen deed de site een f5 doeiiiii
Jaaaaaaaaa. Dat was hem! Slaap lekker!
Truste!
Ok, de lampjes zijn weg.
IEDEREEN GAAN SLAPEN NU!!11!11!!!
IEDEREEN GAAN SLAPEN NU!!11!11!!!
De verwachte mega anticlimax. Ik ben pleite. Trusten
Iemand nog een stijlus voor zijn eipad?
Truste allemaal, het was me een waar genoegen.

Niemand hier wat gekocht?
ora et labora
Nope.mrc4nl schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 01:06:
Niemand hier wat gekocht?
Ben wel blij dat het nu dan EIN-DE-LIJK over is.
Pfff...
Pfff...
Let op:
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.