I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Of hij wordt verlengt om van de crap af te komen...
Mijn boefje is liev!
Oké misschien niet bij iBood nee.
ora et labora
Oehoe oehoerend hard...mrc4nl schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:37:
Heerlijk die foute muziek op 1dk. beter dan die meuk op de radio tegenwoordig
... Je hébt soms van die dagen ...
ora et labora
Fantastisch ding! Leuk om 'm weer terug te zien in de Hunt.
Hoop voor je dat ie nogmaals komt!
+1 _____\\
AMD Ryzen 5600 - MSI B350 Gaming Pro Carbon - Gskill DDR4 32GB @ 3200Mhz - Sapphire Radeon 380X 4GB - Samsung Evo 960 NVMe 250GB SSD - Sandisk Ultra II 960 GB SSD - Bitfenix Whisper 550W - Fractal Design Define C
AMD Ryzen 5600 - MSI B350 Gaming Pro Carbon - Gskill DDR4 32GB @ 3200Mhz - Sapphire Radeon 380X 4GB - Samsung Evo 960 NVMe 250GB SSD - Sandisk Ultra II 960 GB SSD - Bitfenix Whisper 550W - Fractal Design Define C

ora et labora
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Jij hebt er eerder een gekocht via iBood?Novarion schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:49:
[...]
Fantastisch ding! Leuk om 'm weer terug te zien in de Hunt.
Hoop voor je dat ie nogmaals komt!
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Slowchat hoeft nog niet onzin te zijn. het niveau daalde schijnbaar laatste paar postsDivZero schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:02:
Ik weet dat je mijn bericht dood gaat modden en me een formele waarschuwing gaat DM-en... maar slowchat was hier toch toegestaan? Vorige hunt deden we nog 100+ pagina's met reacties tijdens de hunt nu zitten we op 61. Vorig jaar augustus waren dat er nog 400. Mogen we nog een beetje lol maken hier? Thanks ;-)
Miichien moet ik binnenkort toch maar weer huiskamer toegang vragen, ik mis het een beetje.
ora et labora
of was het nu 2x128Gb
Zat ook al te kijken voor een Popcorn Hour VTEN. Beide al vaker langs gekomen maar heb me er nog te weinig in verdiept.
Dan offer je wel meteen de enige usb3 poort op. de Laptop was veel te duur voor zn specs in ieder gevaleggda schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:08:
je steekt gewoon die USB stick van 256Gb van vanmiddag erbij en je bent de man..
of was het nu 2x128Gb
ora et labora
Zit met dezelfde vraag, heb er ook wel interesse inNovarion schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:10:
Venz K1 Plus 5.1.1, iemand ervaring? Wil binnenkort nog een leuke 4K/3D mediaplayer hebben.
Zat ook al te kijken voor een Popcorn Hour VTEN. Beide al vaker langs gekomen maar heb me er nog te weinig in verdiept.
Voor 28+13 euro incl. verzending en reeds minus 10 euro coupon (ooit eens gekregen bij vertraagde levering) toch een mooie, nieuwe borstel met 12 borsteltjes voor de komende 3 jaar (want: elk kwartaal je borstel vervangen!)
Die namaakborstels zijn kut.HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:12:
Whoow net optijd nog 12 opzetborstels gescored voor m'n nieuwe tandenborstel (ook van iBOOD).
Voor 28+13 euro incl. verzending en reeds minus 10 euro coupon (ooit eens gekregen bij vertraagde levering) toch een mooie, nieuwe borstel met 12 borsteltjes voor de komende 3 jaar (want: elk kwartaal je borstel vervangen!)
-
Hm, nou ben ik wel benieuwd...HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:13:
Please. Nee. Geen Venztech. Zeg zo wel waarom.

Oral b zelf vind ik ook inferieur. Ik gebruik al jaren Phillips sonicare.
ora et labora
Hoi Gambieter,gambieter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:58:
[modbreak]
Dames, nogmaals de vriendelijke doch dringende suggestie om het niet in een HK-onzinorgie te laten verworden. Het gaat hier om de iBOOD hunt, en nee, er zijn geen prijzen of karmabadges voor de grootste hoeveelheid onzin[/]
Wat is HK-onzinorgie?
Dank alvast voor de uitleg.
gr
Is de batterij op lange termijn beter dan de oral-b?mrc4nl schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:14:
[...]
Oral b zelf vind ik ook inferieur. Ik gebruik al jaren Phillips sonicare.
Ik vind het nog altijd jammer dat er geen elektrische tandenborstel is met een draad zodat je altijd de volledige kracht hebt, zonder je "zorgen" over die batterij te moeten maken.
Nou dat viel mij ook vooral op aan de oral B, de batterijen zijn snel leeg.SmokingCrop schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:20:
[...]
Is de batterij op lange termijn beter dan de oral-b?
Ik vind het nog altijd jammer dat er geen elektrische tandenborstel is met een draad zodat je altijd de volledige kracht hebt, zonder je "zorgen" over die batterij te moeten maken.
Ik ben iemand die paar keer per week poest (Jaja is erg slecht ik weet het) als ik dan de oral b pakte had ik zo vaak dat ie leeg was. nu met mn Phillips sonicare kan ik meer dan een maand vooruit, hij is nooit zomaar leeg. en ik heb m al weer een paar jaar.
ora et labora
HK is de huiskamer van tweakers, daar kun je (mits genoeg posts en goed gedrag etc, etc) toegang tot aanvragen, maar daar staan heel veel onzin topics.hmartino schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:18:
[...]
Hoi Gambieter,
Wat is HK-onzinorgie?
Dank alvast voor de uitleg.
gr
Is t namaak? Dan mot ik ze nie en!
Nu leg je het nog steeds niet uitmiicker schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:24:
[...]
HK is de huiskamer van tweakers, daar kun je (mits genoeg posts en goed gedrag etc, etc) toegang tot aanvragen, maar daar staan heel veel onzin topics.

ora et labora
Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
DivZero in "[Actie] iBOOD Hunt & Unboxing augustus 2015"Als je lekker wilt hunten is 't geen probleem, kom dan hierheen
Je bent niet alleen, want we hebben pizza en ananas
Pizza en ananas
Deze mooie lyrics moeten nog een keer gemonteerd worden op:
iBOOD HUNT Instant Hunt met ons mee! Ik ben @Daniël-1DK.nl - 1dagskoopjes.nl - alle dagaanbiedingen
Te duur voor wat je ervoor krijgt. Check gearbest, geekbuying o.i.d.
Voor fatsoenlijk gebruik heb je een keyboard of muis nodig en das niet handig op tv.
Niet mogelijk om een customROM te installeren.
Traag.
Lelijk vormgegeven.
Slechte kwaliteit behuizing.
Slechte afstandbediening.
Nog geen €50 waard.
De huiskamer is een speciaal gedeelte op het forum waar google niet kan komen en de boel niet zo "zwaar" wordt gemodereerd. Je kan er gezellig off topic kletsen, en onzin uitkramen. (slowchat mag slechts met mate)
ora et labora
Dank u voor de uitlegmiicker schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:24:
[...]
HK is de huiskamer van tweakers, daar kun je (mits genoeg posts en goed gedrag etc, etc) toegang tot aanvragen, maar daar staan heel veel onzin topics.
Ahaa, thanks voor de info. Dan ben ik blij dat ik inderdaad bij Geekbuying een MXQ (of zoiets) heb gekocht voor nog geen 30 euro inclusief verzenden.HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:30:
[...]
Te duur voor wat je ervoor krijgt. Check gearbest, geekbuying o.i.d.
Voor fatsoenlijk gebruik heb je een keyboard of muis nodig en das niet handig op tv.
Niet mogelijk om een customROM te installeren.
Traag.
Lelijk vormgegeven.
Slechte kwaliteit behuizing.
Slechte afstandbediening.
Nog geen €50 waard.
Zit een afstandsbediening bij, Android 5.1 en Kodi pre installed. En een S905 chippie erin.
Voor dat geld kon ik me geen buil vallen dacht ik zo. Ik verwacht hem deze of volgende week binnen.
Zit er ook even te kijken, kan er maar weinig wijsheid uithalen. Behoorlijk aanbodsleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:38:
[...]
Ahaa, thanks voor de info. Dan ben ik blij dat ik inderdaad bij Geekbuying een MXQ (of zoiets) heb gekocht voor nog geen 30 euro inclusief verzenden.
Zit een afstandsbediening bij, Android 5.1 en Kodi pre installed. En een S905 chippie erin.
Voor dat geld kon ik me geen buil vallen dacht ik zo. Ik verwacht hem deze of volgende week binnen.
Je kan ook de Xiaomi Mi Band halen, heeft dezelfde functie voor minder. Vernieuwde versie heeft alleen geen kleuren LED.Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:40:
Shit! Te laat voor die razer nabu
xbl: superlucky luke
Die vind ik niet mooiAnnoying-Orange schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:43:
[...]
Je kan ook de Xiaomi Mi Band halen, heeft dezelfde functie voor minder. Vernieuwde versie heeft alleen geen kleuren LED.
Deze heb ik besteld...Novarion schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:41:
[...]
Zit er ook even te kijken, kan er maar weinig wijsheid uithalen. Behoorlijk aanbod
Klikkerdeklikk
DrieKrilo_89 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:51:
Zie ik het nou goed dat er nog maar 2 boxen zijn geweest op de site op de 2 dagen?
-
4 dus
2 keer hier http://www.ibood.com/nl/nl/ die zie je dan ook staan in de 1dk history
2 keer hier http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
[ Voor 33% gewijzigd door HomePlayer op 07-06-2016 22:54 ]
Ah ik zie dat ik er om 8 uur een gemist heb. Dus ik kan de moed opgeven?
deze smith?

ora et labora
drie toch?HomePlayer schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:52:
[...]
4 dus
2 keer hier http://www.ibood.com/nl/nl/ die zie je dan ook staan in de 1dk history
2 keer hier http://www.ibood.com/extra-nl/nl/
Nee, toch echt vier.
Signature
Keep dreamingPowder Toastman schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:01:
Straks op beide pagina's tegelijk een box als klapper. Rond half twaalf. Zegt mijn glazen bol...
Glazen bol zeker ook bij Ibood gekocht?Powder Toastman schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:01:
Straks op beide pagina's tegelijk een box als klapper. Rond half twaalf. Zegt mijn glazen bol...

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40
Is er uberhaupt een box langsgekomen op de extra site of waren ze allen op de normale ibood?Powder Toastman schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:01:
Er was er ook een "koop dan" ofzoits.miicker schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:02:
[...]
http://iboodhunt.1dagskoopjes.nl/geschiedenis
Ik tel er toch echt 3 (ctrl + f "Box Box Box")
mijn fout, wel 4, maar 1 in http://www.ibood.com/extra-nl/nl/ van ochtend om 5 voor 1 en die deels staan niet in de dk geschiedenismiicker schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:02:
[...]
[ Voor 7% gewijzigd door HomePlayer op 07-06-2016 23:05 ]
Ja dustym87 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:04:
[...]
Is er uberhaupt een box langsgekomen op de extra site of waren ze allen op de normale ibood?
Zat in een box... Daarom geen garantie dat-ie ook daadwerkelijk werkt.
Banhammer timeDivZero schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 22:02:
Ik weet dat je mijn bericht dood gaat modden en me een formele waarschuwing gaat DM-en... maar slowchat was hier toch toegestaan? Vorige hunt deden we nog 100+ pagina's met reacties tijdens de hunt nu zitten we op 61. Vorig jaar augustus waren dat er nog 400. Mogen we nog een beetje lol maken hier? Thanks ;-)

Gambieter is gewoon een grote party pooper

alweer die focking apple tv, man man al 3 keer voorbij zien komen
Laatste uurtje is ingegaan.
Kom op! Messen in blok, jamo sub, please please please.
[ Voor 50% gewijzigd door Valandin op 07-06-2016 23:08 ]
Echt..?Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:08:
Helaas moet voor RMA dan de hele box terug!
Laatste uurtje is ingegaan.
Kom op! Messen in blok, jamo sub, please please please.
Edit: dattie dan helemaal terug moet bedoel ik...
[ Voor 9% gewijzigd door sleezball op 07-06-2016 23:09 ]
Ik heb er 4 mee gemaakt sinds gister ochtend, maar volgens mij heten ze niet allemaal Box Box Box.miicker schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:02:
[...]
Er was er gisteren rond half 5 uur eentje, later rond 10 uur nog eens en dan die van vanochtend en een uurtje geleden of zo.
EDIT: Zie net dat iemand al gereageerd had. Mijn excuses.
[ Voor 21% gewijzigd door Mitchell op 07-06-2016 23:11 ]
Signature
Let op: er zit geen individuele garantie op de losse items in je box, wil je een garantie-aanvraag doen dan nemen wij de gehele box retour en wisselen deze, mits mogelijk, voor een nieuwe. Kleding of schoenen die je in de box vind en die niet in je maat zijn, kun je eveneens niet ruilen. Geef ze kado aan iemand die ze wel past!sleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:09:
[...]
Echt..?
Ja, maar je kan het natuurlijk ook bij de fabrikant proberen.sleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:09:
[...]
Echt..?
-
Dat lijkt me dan, mits je de rest wel leuk vind natuurlijk, de meest voor de hand liggende oplossing.Centurion schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:11:
[...]
Ja, maar je kan het natuurlijk ook bij de fabrikant proberen.
ora et labora
Ben nog een nieuwe nodig, mocht je over hebben en willen verkopen? Hook me up!miicker schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:06:
Aha, my bad.. Ben benieuwd of de box uit iBood veel zal verschillen qua inhoud met die van de normale iBood (wss een shitload aan zonnebrillen)
Ik heb nu na een hoop gedoe een vervangend product gekregen voor een defect product in mijn box. (Was eerst al gelukt, maar kwam defect aan). Buiten de tijd die het moet kosten is het wel netjes van iBood.Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:10:
[...]
Let op: er zit geen individuele garantie op de losse items in je box, wil je een garantie-aanvraag doen dan nemen wij de gehele box retour en wisselen deze, mits mogelijk, voor een nieuwe. Kleding of schoenen die je in de box vind en die niet in je maat zijn, kun je eveneens niet ruilen. Geef ze kado aan iemand die ze wel past!
en 5,95 euro verzending
Kunnen ze de volgende keer zeggen dat de hunt vanaf 1 cent is...hmartino schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:16:
VERO MODA Rosie Cardigan Chocolate chip maat S voor 1 cent
en 5,95 euro verzending
Het wordt steeds triester. Wie verdient er nu aan? Ibood of post.nlToettoetdaan schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:17:
[...]
Kunnen ze de volgende keer zeggen dat de hunt vanaf 1 cent is...
En je weet dan wat er in je box zit. Dit dus!
[ Voor 8% gewijzigd door hmartino op 07-06-2016 23:18 ]
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
Ben eerlijk gezegd wel wat teleurgesteld dat er hierdoor niet meer dozen zijn langs gekomen. Dubbel zoveel producten, dubbel zo veel dozen, toch? Niet dus

Ik heb nog hoop op dubbel zo goede inhoud van de dozen..Tronic schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:33:
Mhh geen fluit van deze hunt (kunnen) volgen. Wel een verassing dat het opeens op 2 pagina's tegelijk was.
Ben eerlijk gezegd wel wat teleurgesteld dat er hierdoor niet meer dozen zijn langs gekomen. Dubbel zoveel producten, dubbel zo veel dozen, toch? Niet dus

http://www.ibood.com/extr...k-polished-clam-pack.html
Om je doos te openen! Koop dan!
*Edit*
Toch verbazingwekkend dat flijmscherpe messen/zwaarden dus verboden zijn en dit soort 'gereedschap' gewoon legaal is
[ Voor 20% gewijzigd door Valandin op 07-06-2016 23:40 ]
Haa, terug naar de goede oude tijd met dozen vol met receivers en gadgets, USB aquaria en usb zwaailichten ^^Abel1991 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:37:
[...]
Ik heb nog hoop op dubbel zo goede inhoud van de dozen..
[ Voor 7% gewijzigd door MysticX op 07-06-2016 23:44 ]
hi!
nee liever nietValandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:42:
Ergens wacht ik op een melding 'We gaan nog een dag door!'
Nog een keer wat boxen zou al genoeg zijn voor mij.... elke keer net naar mijn werk of nog net niet thuis bij elke box..Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:42:
Ergens wacht ik op een melding 'We gaan nog een dag door!'

Maarja.. Die 1 dag accuduur houd me echt tegen.
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.