... Je hébt soms van die dagen ...
Weet je dat ook weer.
Jup.
Maar tot hoe laat duurt de hunt eigenlijk..?
Tot middernacht. Tenzij ze er nog een dag aan vast plakken.sleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:13:
[...]
Jup.
Maar tot hoe laat duurt de hunt eigenlijk..?

hi!Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:12:
Ben er weer!
...is die Skytronic camera iets..?
Edit: Te laat...

[ Voor 13% gewijzigd door sleezball op 07-06-2016 19:17 ]
Ohhnee 00:51 ook nog. 3?

[ Voor 26% gewijzigd door rolandos582 op 07-06-2016 19:18 ]
en 00:51 vannacht.. 5 min nadat ik ging slapen -,-rolandos582 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:17:
box om 16:14 & 21:59. Zijn er pas 2 geweest?
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Waar was je nou man? Zitten we hier met zijn allen te wachten...Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:12:
Ben er weer!

I haven’t slept for three days, because that would be too long.
Vertel, vertel het ons..! Jack, geef ons die informatie..! We willen het weten..!CaptJackSparrow schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:24:
Ik heb vandaag in elk geval weer 3 'kadootjes' uit China op de mat gehunt.
Daarnaast is het ook leuk te weten wat iedereen überhaupt heeft weten te slepen uit deze Hunt.sleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:25:
[...]
Vertel, vertel het ons..! Jack, geef ons die informatie..! We willen het weten..!
Ik beginnn:
- AppleTV 4 64GB
- iBood voucher van 20 euries (gewonnen)
Roerend mee eens. Ik begin een beetje hunt-moe te worden.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:27:
Waarmee ik min of meer wil zeggen dat Chinashoppen tegenwoordig eigenlijk leuker is dan de Hunt.
Maar ik heb ook de laatste tijd nogal wat besteld uit China.
...paar stoeipakjes voor het vrouwtje onder andere...
[ Voor 23% gewijzigd door miicker op 07-06-2016 19:30 ]
Deze hunt (nog) niks...Novarion schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:28:
[...]
Daarnaast is het ook leuk te weten wat iedereen überhaupt heeft weten te slepen uit deze Hunt.![]()
Ik beginnn:![]()
- AppleTV 4 64GB
- iBood voucher van 20 euries (gewonnen)
Zal haar minnaar blij mee zijnsleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:29:
[...]
Roerend mee eens. Ik begin een beetje hunt-moe te worden.
Maar ik heb ook de laatste tijd nogal wat besteld uit China.
Verder nog opzoek naar ene headphone helaas heeft de Synchros S500 geen verwisselbare audio kabel.
Ow kudt. Niet aan gedacht...

Ja, zijn de judopakken daar zoveel goedkoper?sleezball schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:29:
[...]
Heh, juist die wel..!
MacBook Pro 13'' (2016 TB) 512gb SSD | iPhone 6s | Synology DS213+

☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Dat kloptpietertie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:34:
Mehhh, heb de accuklopboor gemist... alweer
☀️ 4500wp zuid | 🔋MT Venus 5kW | 🚗 Tesla Model 3 SR+ 2020 | ❄️ Daikin 3MXM 4kW
Deed de bel het niet, dan? Had 'ie nou maar geklopt...pietertie schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:34:
Mehhh, heb de accuklopboor gemist... alweer
(Waarschuwing: gebruiker begint melig te worden).
Mijn boefje is liev!
Met andere woorden, het is allemaal wel leuk, maar lijkt minder spectaculair dan vroegah (toen alles beitah was).
Nja toen had je nog de JAMO speakerset a 179 euro, die in de winkel toch echt (nog steeds) 300 euro kost. Dat soort "deals" zijn toch echt wel verdwenen IMHO. Vroeger kwam er een SSD en kon je niet eens op tijd klikken, want dat scheelde toch echt wel flink. Nu gaan ze niet eens meer weg. Ze verkopen de SSD's nog altijd voor ongeveer dezelfde prijs/gb... terwijl die vroeger toch een stuk hoger was in de markt.SQB schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:46:
Die Polaroid-zonnebril staat model voor de hele hunt: €20,- is niet duur, maar met verzendkosten er nog bij is 'ie net een paar euro goedkoper dan bij de opticien, waar ik 'm op kan zetten en gelijk mee kan nemen.
Met andere woorden, het is allemaal wel leuk, maar lijkt minder spectaculair dan vroegah (toen alles beitah was).
Krijg je het warm Gambieter?
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Mijn buit tot nog toe:
- Villeroy & boch bestekset
- Solac espressomachine
- LG lifeband (Impulsaankoop, heb al besloten dat ik die niet ga houden
Ow sorry, ja natuurlijk... Beetje afgeleid door het saaie van de Hunt...gambieter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:48:
[modbreak]
Dames, kan het weer over de iBOOD hunt gaan? [/]
Apple Watch hier met de gok dat refurb ook refurb is want demo model klinkt me nog steeds niet lekker in de oren.Pater91 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:50:
Ben wel benieuwd waar iedereen nou precies op aan het hunten is
Mijn buit tot nog toe:
- Villeroy & boch bestekset
- Solac espressomachine
- LG lifeband (Impulsaankoop, heb al besloten dat ik die niet ga houden)
Mijn boefje is liev!
- Alecto babyfoon (56 ipv 79= 23 euro korting)
Verder eigenlijk naar niks op zoek. Ja spul wat niet gaat komen (4TB harde schijf voor weinig, GTX970 voor weinig, etc)
Tefal Keukenmachine Masterchef Gourmet+ QB602H
Kershaw FreeFall Survivalmes 2* voor de kids, scouting
12 opzetborstels (Oral-B compatible)
Jep.. Toen had ik nog de Jamo S 606 HCS3 – Een dikke 5.0 speakerset voor Totaal (inclusief BTW) € 308,89.Waah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:48:
[...]
Nja toen had je nog de JAMO speakerset a 179 euro, die in de winkel toch echt (nog steeds) 300 euro kost. Dat soort "deals" zijn toch echt wel verdwenen IMHO. Vroeger kwam er een SSD en kon je niet eens op tijd klikken, want dat scheelde toch echt wel flink. Nu gaan ze niet eens meer weg. Ze verkopen de SSD's nog altijd voor ongeveer dezelfde prijs/gb... terwijl die vroeger toch een stuk hoger was in de markt.
Krijg je het warm Gambieter?
Deze Stereoboomm's blijven mijn favoriete wireless speakers!
Error 503 Backend fetch failed
Backend fetch failed
Guru Meditation:
XID: 193855683
Varnish cache server
Jewel 4 Kids voor leuke haarknipjes voor baby's & kinderen, Chunks en de nieuwste rage van Loom Bands!
[ Voor 10% gewijzigd door spartacusNLD op 07-06-2016 19:53 ]
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wat?HetGezegde schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:53:
Tandenborstel Oral-B 2000 nogwat maar blijkbaar zonder opzetborstels... raar weer.

Straks maar 2 200000 packs opzetstukjes bestellen dan.
Ik zit eigenlijk het meest te hopen op een jamo subwoofer...
Maar heb nog 0 jamo langs zien komen, erg raar. Is altijd een vast hunt-item geweest.
Hoop dat er nu geen box komt, ben afgeleid door het filmpje op 1DK..
[ Voor 7% gewijzigd door Valandin op 07-06-2016 19:57 ]
Heb al aardig wat Apple spul voorbij zien komen, alleen nog geen Apple watch. Demo model ben ik persoonlijk ook niet zo'n fan van, maar uiteindelijk komen er toch wel gebruikssporen op dus mij zou het niet zoveel uitmakenJB schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:51:
[...]
Apple Watch hier met de gok dat refurb ook refurb is want demo model klinkt me nog steeds niet lekker in de oren.
Heb ook maar meteen een stereoBOOMM speakertje meegenomen, ben blind afgegaan op alle positieve reviews

Dat was met die Pebble Time dan wel weer leuk gedaan, die werd elke keer dat 'ie langskwaam weer 5 euro duurder.CaptJackSparrow schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:55:
Die lampen gaan ook maar op en neer in prijs. Nu weer duur.
Apple Earpods, alsjeblieft!Pater91 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:56:
[...]
Heb al aardig wat Apple spul voorbij zien komen, alleen nog geen Apple watch. Demo model ben ik persoonlijk ook niet zo'n fan van, maar uiteindelijk komen er toch wel gebruikssporen op dus mij zou het niet zoveel uitmaken
Heb ook maar meteen een stereoBOOMM speakertje meegenomen, ben blind afgegaan op alle positieve reviews
Nou ja voor dat geld wil ik dat wel weten en dat staat er dan weer niet bij. Al vaker meegemaakt met iBood dat ze dingen niet vermelden of op een sneaky wijze plaatsen...Pater91 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:56:
[...]
Heb al aardig wat Apple spul voorbij zien komen, alleen nog geen Apple watch. Demo model ben ik persoonlijk ook niet zo'n fan van, maar uiteindelijk komen er toch wel gebruikssporen op dus mij zou het niet zoveel uitmaken
Mijn boefje is liev!
Ik heb gisteren kort na elkaar 2x een Apple Watch voorbij zien komen. Wel refurbished...Pater91 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:56:
[...]
Als je maar vaak genoeg besteld bij ibood krijg je vanzelf heel veel van die dingen... bij vertragingen, annuleringen en dergelijkeValandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:04:
Waar halen al die mensen die coupons vandaan? Voor korting en gratis verzending..?
O.a. Facebook account van ibood. Die geeft dingen weg als jij op een ludieke manier reageert. Dan kunnen zij dat weer op hun tijdlijn spammen.Valandin schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:04:
Waar halen al die mensen die coupons vandaan? Voor korting en gratis verzending..?
[ Voor 65% gewijzigd door SQB op 07-06-2016 20:07 ]
Ik heb zóveel besteldWaah schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:05:
[...]
Als je maar vaak genoeg besteld bij ibood krijg je vanzelf heel veel van die dingen... bij vertragingen, annuleringen en dergelijke
Ze hebben het er nu trouwens bij gezet in de omschrijving
Ik kwam tot betalen.. Daarna no go helaas. Maarja, maakt me gelukkig niet zoveel uit.Let op: er zit geen individuele garantie op de losse items in je box, wil je een garantie-aanvraag doen dan nemen wij de gehele box retour en wisselen deze, mits mogelijk, voor een nieuwe. Kleding of schoenen die je in de box vind en die niet in je maat zijn, kun je eveneens niet ruilen. Geef ze kado aan iemand die ze wel past!
[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 07-06-2016 20:10 ]
Ow... Wacht...Edd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:08:
Zal ik het doen? een 2e?
Let op: Maximaal 1 BOX per adres en/of 1 BOX per persoon en/of 1 BOX per account. Bestel je meer boxen dan worden deze geannuleerd.
-
Me2
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Maar even serieus, ik heb nog geen andere pagina dan die pagina gezien zodra er ene box was en dit was de tweede waarbij ik er vanaf seconde 1 bij was, vrij frustrerend..
~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
Signature
Chakotay schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:13:
Heh, precies als de box er is krijgt mijn verse baby het voor elkaar om vanaf ruim een halve meter afstand over de laptop heen te projectielkotsen
Dus volgende aanbieding die je nodig hebt is een laptopChakotay schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:13:
Heh, precies als de box er is krijgt mijn verse baby het voor elkaar om vanaf ruim een halve meter afstand over de laptop heen te projectielkotsen
Mijn boefje is liev!
raak gelijk in paniek
druk ik eerst op Inloggen, toen dacht ik da's niet handig. Terug, snel bestellen, moet ik alsnog inloggen
It all went downhill from there
precies dit, ik zit al 4 uur met het ibood scherm open, wachtend op een box, en ik krijg alleen de pagina dat ik op f5 moet drukken.. wat een baggerAudiowaste schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:13:
Ik open iBOOD, zie box en geloof dat ik hem heb.
Laatste keer zagen ze er goed uit.Frostbiter schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:14:
Ik hoop voor degene die een box hebben, betere boxen krijgen dan die van vorig jaar.
En retour is altijd een optie natuurlijk.
-
Heb je een hanglamp gekocht?Audiowaste schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 20:14:
Bedankt voor je bestelling!
Geen V&A of andere handel, daar is een ruilpagina voor gemaakt.