Verwijderd schreef op vrijdag 21 juli 2017 @ 01:44:
Mijn nieuwsgierigheid werd geprikkeld door de combinatie van al dat X1X-gedoe met die onzinnige '4k'-claims
De X wattes en welke claimsIk vermoed dat de RX 580, die in die X1X komt te zitten (maar als het goed is onderklokt om het vermogen lager te krijgen), vaak tekort schiet (misschien bij Doom?), ik ben beniewd of dat het met een GTX 1070 wel zou lukken.
Ik denk aan spellen zoals GTAV, Crysis3, Metro, The Witcher 3, Rise of the Tomb Raider...
Ik zal maar niet vragen of dat het met Ghost Recon Wildlands lukt, het antwoord zal vast nee zijn.
"onzinnige 4k claims" omdat ze dat niet halen en omdat ze naar mijn mening beter naar 60 FPS zouden streven.
Dat ligt eraan welk spel het is :en de in mijn ogen rare trend om spellen voor ultra-instellingen te testen terwijl de meeste mensen het verschil niet meer zullen zien boven hoog/zeer hoog.
- In geval van BF3 of 4 geef ik je gelijk.
- In geval van GTA V zou ik zeggen blijf van mijn settings af
Ligt er ook weer aan welke game... Er zijn heel wat games die net zo mooi zijn als op de PCIk wil wel eens weten wat er nodig is om met medium settings (typisch het geval bij consoles, als dat al wordt gehaald) nodig is om 4k te halen.
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||