Yup, dat is zoveel mogelijk geoptimaliseerd. Lijk het nu ook wel redelijk naar wens gekregen te hebben, heb er alleen wel een redelijk bizarre streek voor moeten uithalen. Namelijk de hele schaduwen uit te zetten. (Kreeg de ingeving door bovenstaande post, en had het ooit al moeten doen toen ik tijdelijk een AMD 460 had

)
Ik ga nu even kijken of ik dat speelbaar vind, het is in elk geval wel strak gelijnd nu allemaal.
Zou mooi zijn als ik nog een jaartje kan wachten met een nieuwe videokaart. Anders toch maar snel over.
nee heb geen idee hoe je video's maakt en dergelijke.
Maar als ik vanuit mijn office wegvlieg heb ik (bij normale settings) en 4 keer MSAA (MFAA, en 4*supersampling in controlsettings) bij diverse gebouwen dat de bovenkant aliassing vertoond. Ondertussen heb ik vaak gewoon tussen de 60 en 80 fps (144Hz Gsync monitor)
Het is vooral in de stad, en ook maar bij enkele gebouwen.
Ook schaduwen zijn vaak een crime, maar dat is volgens mij puur een GTA dingetje, dat zie ik namelijk in de meeste videos ook duidelijk terugkomen. (Alle schaduw instellingen maximaal, harde schaduwen, tot softest, nvidia en amd schaduwen kosten veel en leveren me te weinig op.)
's nachts is het allemaal echt supermooi, maar overdag vind ik het lastig om naar te kijken. (nu zonder schaduwen nog veel beter.)
/edit: trouwens te vroeg gejuicht, het is wel minder maar nog steeds niet helemaal weg. Ook bij het rijden bijvoorbeeld, de weg voor me trilt enorm, geen idee of dit ook aliassing is. Denk het wel. Het maakt het beeld in elk geval enorm onrustig.
En in het kantoor zelf is het computerscherm en de muren ook niet strak, maar met duidelijke aliassing.
[
Voor 64% gewijzigd door
ArthurMorgan op 17-05-2017 20:23
]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.