Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• dirkhimself
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09-08 09:53
quote:
Verona27 schreef op zaterdag 11 maart 2017 @ 17:11:
[...]

Waar vind je uberhaupt de Sleep Mode? Ik heb rondgekeken in de Moto app maar kon em niet vinden. Hopelijk is T-Mobile schappelijk en kun je een nieuwe krijgen. Ik moet trouwens zeggen dat ik sinds de update naar Nougat ook geen last meer heb van de melding dat wifi extreem veel batterij verbruikt. _/-\o_
Blij voor je dat het WiFi verbruik nu aan banden is gelegd! Bij mij is echter geen verbetering opgetreden na de update naar Nougat.....

Sleep mode is een toestand van inactiviteit nadat je toestel even niet gebruikt wordt. Dan gaat het verbruik omlaag naar ongeveer 0.3% tot 0.5%. Dat regelt het besturingssysteem automatisch. Maar in mijn geval is er iets defect, maar het toestel komt naar niet in sleep mode. Heb vanmiddag trouwens van Motorola eindelijk gehoord dat zij het ook niet OK vinden..... En dat het toestel omgeruild moet worden. Dus dat ga ik morgen doen.

• Verona27
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 17-08 13:16
Inmiddels al een nieuwe ontvangen, Dirk? Je bedoelde Doze, ik dacht dat het om een speciale functie ging waar je naar verwees. Nog steeds erg tevreden over Nougat, trouwens!

• dirkhimself
quote:
Verona27 schreef op zaterdag 18 maart 2017 @ 12:29:
Inmiddels al een nieuwe ontvangen, Dirk? Je bedoelde Doze, ik dacht dat het om een speciale functie ging waar je naar verwees. Nog steeds erg tevreden over Nougat, trouwens!
Kan 'm donderdag ophalen bij de de shop. Ik weet niet of ie is vervangen of gerepareerd.

Wat verbruik jij in Doze mode?

• Verona27
quote:
dirkhimself schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 19:54:
[...]

Kan 'm donderdag ophalen bij de de shop. Ik weet niet of ie is vervangen of gerepareerd.

Wat verbruik jij in Doze mode?
Ik houd het niet heel erg bij maar ik loop nu (46%) 12 uur op de accu met 7:47uur scherm aan. En in die tijd is 5% naar telefoon inactief gegaan. Weet niet of dat is wat je zoekt?

• dirkhimself
quote:
Verona27 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 20:58:
[...]

Ik houd het niet heel erg bij maar ik loop nu (46%) 12 uur op de accu met 7:47uur scherm aan. En in die tijd is 5% naar telefoon inactief gegaan. Weet niet of dat is wat je zoekt?
Dat soort getallen had ik eerst dus ook, maar nu was ik halverwege de dag alweer aan het opladen . Maar dat is niet wat ik zoek. Ik liet de telefoon gewoon een etmaal werkloos op buro liggen, en checkte dan de leegloop. Altijd ca 3% per uur. Maar als je de telefoon gewoon gebruikt dan ligt het verbruik natuurlijk hoger.

Je kan evt Accubattery installeren, die houdt 't dan voor je bij. Maar jouw cijfers geven een héél gezond beeld van je batterij verbruik.....

Hopelijk is mijn batterij probleem nu wèl opgelost.....

• Verona27
quote:
dirkhimself schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 21:49:
[...]

Dat soort getallen had ik eerst dus ook, maar nu was ik halverwege de dag alweer aan het opladen . Maar dat is niet wat ik zoek. Ik liet de telefoon gewoon een etmaal werkloos op buro liggen, en checkte dan de leegloop. Altijd ca 3% per uur. Maar als je de telefoon gewoon gebruikt dan ligt het verbruik natuurlijk hoger.

Je kan evt Accubattery installeren, die houdt 't dan voor je bij. Maar jouw cijfers geven een héél gezond beeld van je batterij verbruik.....

Hopelijk is mijn batterij probleem nu wèl opgelost.....
Ja, ik heb ook niet het idee dat mijn accu slecht is gelukkig. Meestal laad ik hem alleen op overdag, zodat ie 's nachts niet aan de lader hoeft en dan verlies ik altijd maar een paar procent, in ieder geval zeker geen 3% per uur. Hoop ook echt dat het nu opgelost is!

• dirkhimself
quote:
Verona27 schreef op dinsdag 21 maart 2017 @ 21:57:
[...]

Ja, ik heb ook niet het idee dat mijn accu slecht is gelukkig. Meestal laad ik hem alleen op overdag, zodat ie 's nachts niet aan de lader hoeft en dan verlies ik altijd maar een paar procent, in ieder geval zeker geen 3% per uur. Hoop ook echt dat het nu opgelost is!
Gisteren terugontvangen, maar probleem NOG STEEDS niet opgelost. Contact met Tmobile resulteert in WÉÉR opsturen, en nu "gaan ze er ECHT naar kijken".....

HALLLOOOOO!!!!!!

Is dat dan niet ALTIJD de bedoeling....??

• LiquidT_NL
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 12-06 14:24
-foutief hier-

LiquidT_NL wijzigde deze reactie 04-04-2017 16:54 (97%)

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• Tweakriez
  • Registratie: april 2013
  • Laatst online: 11-08 15:58

Tweakriez

Hold the door!

Vandaag de security update van Maart binnen gekregen.

i7-4790K, Asus Maximus vii Hero, 16GB, Samsung 830 240 GB, WD Black 1 TB

• Joopieboy
  • Registratie: mei 2006
  • Laatst online: 16:42

Joopieboy

Sport, Race, Joopie

* Joopie meldt zijn eigen :)

Vandaag de Z Play besteld ook nadat ik hier las dat er een update naar Android 7 is/kwam. :)
Op dit moment gebruik ik een Dual Sim Microsoft Lumia 650 werktelefoon ook voor privé, maar dat houdt niet over qua snelheid en apps (wa is al zwaar en log) en gebrek aan apps.

Dus ik ben heel benieuwd, ook met de voor mij enorme verbetering met de camera. :)

Ridiculous mode engaged

• Tweakriez

Tweakriez

Hold the door!

quote:
Joopieboy schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 21:11:
* Joopie meldt zijn eigen :)

Vandaag de Z Play besteld ook nadat ik hier las dat er een update naar Android 7 is/kwam. :)
Op dit moment gebruik ik een Dual Sim Microsoft Lumia 650 werktelefoon ook voor privé, maar dat houdt niet over qua snelheid en apps (wa is al zwaar en log) en gebrek aan apps.

Dus ik ben heel benieuwd, ook met de voor mij enorme verbetering met de camera. :)
De camera van mijn P8 was beter maar deze volstaat. Toestel bevalt uitstekend vooral fijn dat ik geen dubbele apps meer heb voor zaken als agenda, mail etc. Maar gewoon stock. Toestel is heerlijk soepel, lange accuduur en stevig. Enige nadeel is zoals al vaker gezegd dat het glas van de achterkant al krast als je er naar kijkt ook met de meegeleverde backcover erop.

• Joopieboy

Joopieboy

Sport, Race, Joopie

quote:
Tweakriez schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:22:
[...]

De camera van mijn P8 was beter maar deze volstaat. Toestel bevalt uitstekend vooral fijn dat ik geen dubbele apps meer heb voor zaken als agenda, mail etc. Maar gewoon stock. Toestel is heerlijk soepel, lange accuduur en stevig. Enige nadeel is zoals al vaker gezegd dat het glas van de achterkant al krast als je er naar kijkt ook met de meegeleverde backcover erop.
Case is inmiddels al besteld, sowieso altijd wel handig. Maar dank voor de tip. :) Accuduur is idd wel een heel fijn iets idd! En camera, kom van een 8mp Microsoft Lumia af met een hele kleine sensor, dus dan is dit echt serieus goed. :P

Sowieso fijn dat er een stock android op zit. Mijn Samsung Galaxy Tab (die na klokslag 2 jaar stopte met updates en onhoudbaar traag werd) heb ik vorig jaar nog voorzien van een Custom Rom met minimale shit. :)

Ridiculous mode engaged

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Randfiguur
  • Registratie: juli 2007
  • Laatst online: 15-08 02:10
quote:
Tweakriez schreef op zaterdag 8 april 2017 @ 15:22:
[...] Enige nadeel is zoals al vaker gezegd dat het glas van de achterkant al krast als je er naar kijkt ook met de meegeleverde backcover erop.
Dat laatste snap ik niet, hoe kan hij nou bekrast raken met de Moto Mod backcover erop? Die past bij mij naadloos en beweegt niet.

Weet iemand trouwens een manier om de Google launcher bar / search bar (weet niet hoe dat ding precies heet) in Nougat te verwijderen zonder een 3rd party launcher te gebruiken of het toetsel te rooten? De reden dat ik 3rd party launchers liever mijd is dat ze ook nadelen hebben, zoals incompatibiliteit met stock Google widgets.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweakriez

Tweakriez

Hold the door!

quote:
Randfiguur schreef op zondag 9 april 2017 @ 16:23:
[...]

Dat laatste snap ik niet, hoe kan hij nou bekrast raken met de Moto Mod backcover erop? Die past bij mij naadloos en beweegt niet.

Weet iemand trouwens een manier om de Google launcher bar / search bar (weet niet hoe dat ding precies heet) in Nougat te verwijderen zonder een 3rd party launcher te gebruiken of het toetsel te rooten? De reden dat ik 3rd party launchers liever mijd is dat ze ook nadelen hebben, zoals incompatibiliteit met stock Google widgets.
Helaas zit er (minimale) speling in omdat deze met één pinnetje magnetisch erop zit. Ik dacht eerst ook dat het wel mee zou vallen maar toch heb ik 2 minuscule krasjes op het glas gekregen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Port187
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 12:00
quote:
[...]

Ik heb ook krasjes of vlekken die er niet af willen op de achterzijde, dit waarschijnlijk omdat er stof en andere meuk tussen de backcover en telefoon komt te zitten die de boel langzaamaan aantast. Opzich niet erg, ik was toch niet van plan zonder backcover te gebruiken.

Heb inmiddels de leren backcover, wat een topper! voelt goed, goede grip, minder speling als origineel en ziet er prima uit.

• Joopieboy

Joopieboy

Sport, Race, Joopie

En hij is binnen *O*

32Gb Samsung Evo Micro SD erin en gaan. :) Eerste indruk is goed, alhoewel het qua vasthouden en gladheid niet echt ideaal is. Gelukkig komt mijn hoesje er nog aan, anders ben ik echt bang hem snel ga laten stuiteren een keer. :X Geheugenkaart en simkaartjes hebben ze ook mooi opgelost zo.

En ik snap nu wat mensen bedoelen met de homeknop, oftewel vinger scanner. :+

Alleen er niet bij stilgestaan dat het USB C is tegenwoordig. :D Net even wat kabels besteld. :P

Ridiculous mode engaged

• Praetextatus
  • Registratie: juni 2006
  • Laatst online: 12:59

Praetextatus

the dutch_paki

quote:
[...]

Weet iemand trouwens een manier om de Google launcher bar / search bar (weet niet hoe dat ding precies heet) in Nougat te verwijderen zonder een 3rd party launcher te gebruiken of het toetsel te rooten?
Bij bepaalde toestellen is er een mogelijheid om het gewoon uit te schakelen. Helaas heeft Motorola Z play deze mogelijkheid niet. Ik heb er weken naar gezocht en de enige oplossing is dus een custom rom of 3e party launcher.

Overigens, heeft iemanders last gehad van het niet kunnen opladen van de telefoon? Ik heb nu 2 aparte laders geprobeerd en het opladen gaat nu, als het al lukt enorm traag. Ik moet de oplader echt heen en weer bewegen in de telefoon en soms pakt hij dit en soms niet.

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

• Verona27
Geen last wat betreft het opladen. Ik heb een Microsoft USB C kabel voor aan mijn bureau en de snellader voor als ik langer weg ga. Bij beiden echt totaal geen probleem.

Wat betreft de krasjes op de achterkant: ik heb sinds dag 1 de Nillkin Super Frosted Shieldcase en nog totaal geen last van krasjes op de achterkant. Heb trouwens ook wel een tijdje tussendoor weer de stylemod gebruikt.

Ben eigenlijk wel benieuwd, hebben veel mensen hier nog een extra mod gekocht? Soms zit ik te twijfelen over de Accu mod maar bedenk mij dan vaak dat die nog behoorlijk prijzig is en bovendien wordt de toch al stevige telefoon wel erg dik ben ik bang.

• Joopieboy

Joopieboy

Sport, Race, Joopie

^ Goed ik te horen dat die hoes goed werkt, bij mij moet ie nog binnenkomen maar ik heb ook dezelfde besteld. :)

En mods vind ik eigenlijk wat te duur voor wat het biedt dus dat ga ik niet doen.

Ridiculous mode engaged

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Rick-Jan
  • Registratie: april 2010
  • Nu online

Rick-Jan

always connected

@Verona27 Binnenkort komen er weer nieuwe mods aan, die ook gunstiger geprijsd zijn. Motorola komt zelf met een accu van 45¤ uit mijn hoofd. Ook zijn de winnaars van de moto mod development bekend en gaan zij ook binnenkort de mods uitbrengen.

You have two error checking devices installed in two sockets on your head. They are called eyes .

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Port187
quote:
Verona27 schreef op maandag 17 april 2017 @ 21:05:
Geen last wat betreft het opladen. Ik heb een Microsoft USB C kabel voor aan mijn bureau en de snellader voor als ik langer weg ga. Bij beiden echt totaal geen probleem.

Wat betreft de krasjes op de achterkant: ik heb sinds dag 1 de Nillkin Super Frosted Shieldcase en nog totaal geen last van krasjes op de achterkant. Heb trouwens ook wel een tijdje tussendoor weer de stylemod gebruikt.

Ben eigenlijk wel benieuwd, hebben veel mensen hier nog een extra mod gekocht? Soms zit ik te twijfelen over de Accu mod maar bedenk mij dan vaak dat die nog behoorlijk prijzig is en bovendien wordt de toch al stevige telefoon wel erg dik ben ik bang.
Accu mod gekocht, of het de moeite is .. mwa het komt weleens goed uit bv tijdens een lange reis en intensief aan de navigatie. Verder word je mobiel er wel erg dik en zwaar van, dus zeker niet om er standaard op te laten. Wel iets handiger als een losse powerbrick inclusief kabels, maar thats it.

Ik zou op de accu mod van Motorola zelf wachten, die is iets compacter, goedkoper en ziet er een stuk beter uit.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Verona27
Thanks voor de info, Port187 en Rick-Jan! Dat is dan inderdaad meer de moeite waard. Ik was ook beetje bang dat de hele telefoon te dik zou worden. De ontwikkelingen van die Mods van derden zogezegd via kickstarter etc heb ik wel beetje gevolgd maar vond dat daar maar beetje nutteloze dingen bij zaten. Heb alleen zo'n bumper "gekocht" zodat ik evt in de toekomst nog een keer een mod kan gebruiken met een bumpercase.

• dirkhimself
Uiteindelijk heeft t-mobile mijn toestel omgeruild, en ben ik weer een happy USER.

Dit ruiltoestel verbruikt weer gewoon ca 0,2~0,5% in sleep mode! Ik blijf 't zeggen, mijn originele toestel is DEFECT, maar ze BLIJVEN zeggen dat 3% verbruik in safe mode en vliegtuigmodus NORMAAL is.... Prutsers.

Dat is toch gewoon te gek voor woorden? En dat dat 2 maand heeft moeten duren is al helemaal ongelooflijk....

OK, ze vergoeden de verzendkosten die ik niet eens had hoeven te betalen en 500 punten in het t-mobile extra spaarprogramma. Heb je natuurlijk niet veel aan.

Al met al vrees ik dat youp van 't hek gelijk had. Wereld bedrijf met prutsallures.....

Hahaha

Anyway, ik ben erg blij met het toestel, ik denk er serieus over een battery pack te kopen of evt de speaker mod.

Zijn er bumper cases aan te raden voor gebruik met een mod?

En wanneer kunnen we eigenlijk nieuwe mod's verwachten? Duurt nu al wel weer een tijdje...

• Ruudox
  • Registratie: februari 2008
  • Laatst online: 15:38
quote:
dirkhimself schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 13:19:

En wanneer kunnen we eigenlijk nieuwe mod's verwachten? Duurt nu al wel weer een tijdje...
volgens mij komen er in juni nieuwe mods uit zoals de motorala power bank e.d.

• dirkhimself
quote:
Ruudox schreef op donderdag 11 mei 2017 @ 17:41:
[...]

volgens mij komen er in juni nieuwe mods uit zoals de motorala power bank e.d.
powerbank is er toch al?

• shicomm
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 11-08 11:19

shicomm

<***>

Nu een week of 2 met m'n play aan het werk.

Met name het enorme verschil in vergelijk met m'n blackberry priv heeft me echt verbaasd.
Niet alleen start de telefoon sneller op maar ook het installeren van apps gaat sneller , en dan niet een beetje maar echt waanzinnig veel sneller.. :o

Het batterij verbruik is werkelijk pure waanzin ; waar m'n priv met een hoop pijn en moeite het einde van de dag haalde daar lijkt het wel alsof de play maar niet leeg kan ! _/-\o_
Gemiddeld haal ik zeker 3 dagen zonder al teveel moeite.

Op xda zie ik inmiddels al berichten voorbij komen over updates naar 7.1 , ben er benieuwd naar.

Nu is het nog het moeizame wachten op de komst van m'n keyboardmod... :/

I live in darkness , i exist in the shadow

• Port187
quote:
Er is al een powerbank mod van het merk Incipio op de markt, duur en dik.

Er komt nu ook eentje van Motorola zelf, schijnbaar goedkoper en dunner!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dirkhimself
quote:
Port187 schreef op maandag 19 juni 2017 @ 16:11:
[...]

Er is al een powerbank mod van het merk Incipio op de markt, duur en dik.

Er komt nu ook eentje van Motorola zelf, schijnbaar goedkoper en dunner!
OK wissiknie, maar ik doe 2 dagen met een charge, dus die extra batterij heb ik niet nodig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Port187
quote:
dirkhimself schreef op zondag 25 juni 2017 @ 08:46:
[...]

OK wissiknie, maar ik doe 2 dagen met een charge, dus die extra batterij heb ik niet nodig.
Inderdaad play bezitters hebben die extra batterij nauwlijks nodig.
Ik heb er eentje gekocht, volgens mij 1x gebruikt op vakantie na hele dag GPS aan etc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

Sport, Race, Joopie

Ik red zelfs een hele dag op de motor met navi aan, accu is zeer goed. :)

Herkennen met mensen trouwens dat met de camera deze af en toe afsluit als je een foto wilt maken? Treed soms na verloop van tijd op, of als je veel foto's aan het maken bent. Enige wat helpt is een reboot. Best irritant eigenlijk.

En wel eens gehad dat ie 's avonds onverklaarbaar trager wordt, alsof ie vol loopt.

Verder heerlijk toestel en erg tevreden mee. :)

Ridiculous mode engaged

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

Sport, Race, Joopie

Aangezien het topic niet zo actief is maar even een kick om het weer omhoog te krijgen.

Zijn er mensen die ook te maken hebben met een bug dat het werkgeheugen vol loopt door het besturingssysteem?

Bij mij is dat het toestel 's avonds na verloop van tijd gewoon totaal onbruikbaar wordt doordat het werkgeheugen gewoon volledig volloopt, dit door Android zelf ook nog eens. En niks grijpt erin of ruimt op lijkt wel.

Ridiculous mode engaged

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Port187
quote:
Joopieboy schreef op maandag 3 juli 2017 @ 00:33:
Aangezien het topic niet zo actief is maar even een kick om het weer omhoog te krijgen.

Zijn er mensen die ook te maken hebben met een bug dat het werkgeheugen vol loopt door het besturingssysteem?

Bij mij is dat het toestel 's avonds na verloop van tijd gewoon totaal onbruikbaar wordt doordat het werkgeheugen gewoon volledig volloopt, dit door Android zelf ook nog eens. En niks grijpt erin of ruimt op lijkt wel.
Hier geen problemen.
Misschien toch iets verkeerd gegaan tijdens laatste update, cache wipe of factory reset wellicht als niets anders helpt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

Sport, Race, Joopie

quote:
Port187 schreef op maandag 3 juli 2017 @ 11:05:
[...]

Hier geen problemen.
Misschien toch iets verkeerd gegaan tijdens laatste update, cache wipe of factory reset wellicht als niets anders helpt.
Ik kan ook weinig vinden (zeg maar gerust niks bruikbaars) wat het probleem zou kunnen verhelpen. Denk dat er dan weinig opzit. Back up maken en dan maar een reset. Cache wipe of reboot is een tijdelijk iets nu.

Ridiculous mode engaged

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

Sport, Race, Joopie

Nou gisteravond laat thuisgekomen, onderweg naar huis liep Sygic al helemaal hollendol, en idd thuis was hij bijna vastgelopen, geheugen helemaal vol, onbruikbaar.

Gelijk een factory reset gedaan en een schone start gemaakt. Viel mij direct op dat er wat kleine verschillen waren, wat menuutjes en hoe dingen aanvoelden, met de vingerscanner ineens een blauw icoontje, etc.

Lijkt er idd op dat er met de laatste update oid iets niet helemaal goed was gegaan. :P

Ben benieuwd hoe die zich houdt nu. :)

Ridiculous mode engaged

• shicomm

shicomm

<***>

Ik herken het volloop probleem hier niet maar dat kan er ook mee te maken hebben dat ik greenify zeer actief gebruik..

• shicomm

shicomm

<***>

Het heeft even geduurd maar de 7.1.1 update ( NPN26.118-22 ) is dan eindelijk uit ! oOo

Download en install liepen hier zonder issues.
Visueel is er niet zoveel veranderd ; een aantal icoontjes zijn "opgefrist" maar dat lijkt het te zijn tot nu toe.
Ik heb het gevoel dat het geheel nét iets vlotter aanvoelt.
Apps en menus lijken allemaal een tikkeltje vlotter te openen.

Tot zover ziet het er goed uit ! :Y

• Verona27
Ben nu ook aan het updaten naar 7.1.1. is het nog aan te raden om een factory reset te doen na deze update of is dat met een wat kleinere update niet nodig?

En zijn er trouwens meer mensen die een dbrand oid skin op hun moto z play hebben?

Verona27 wijzigde deze reactie 11-08-2017 17:14 (21%)

• Joopieboy

Joopieboy

Sport, Race, Joopie

Na de vorige updste heb ik dit wel moeten doen aangezien het geheugen na een dag gewoon volledig vol liep. Verder nooit nodig gehad. :)

Ridiculous mode engaged

• Port187
quote:
Verona27 schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:11:
Ben nu ook aan het updaten naar 7.1.1. is het nog aan te raden om een factory reset te doen na deze update of is dat met een wat kleinere update niet nodig?

En zijn er trouwens meer mensen die een dbrand oid skin op hun moto z play hebben?
Ik heb geen factory reset gedaan en alles lijkt prima te lopen. voor een incremental upgrade is het vaak inderdaad niet nodig, wel als je straks naar 8 upgrade, mocht die er ooit komen voor de moto z play.

Het valt me op dat de camera app eindelijk eens een upgrade heeft ontvangen, veel meer opties!

Ik wil ook een dbrand skin, gezien de glazen achterkant van mijn moto er inmiddels uitziet als schaafijs. Opzich niet super erg omdat ik er toch een style shell op heb zitten, maar toch.

• Joopieboy

Joopieboy

Sport, Race, Joopie

Hoe is het scherpstellen nu met de camera, ook beter geworden?

Edit: update ook aan het binnen halen, ben benieuwd!

Joopieboy wijzigde deze reactie 12-08-2017 12:23 (31%)

Ridiculous mode engaged

• Verona27
Scherpstellen ben ik ook benieuwd naar, ga binnenkort weer op vakantie, vorige vakantie toch veel foto's zo los uit t vuistje geschoten die dan toch niet scherp zijn, wat echt storend is om thuis achter te komen.

Ik heb nu sinds paar dagen een dbrand skin erop en t bevalt wel aardig. Biedt veel meer grip en bescherming, ook rond de lens wat ik wel een fijn idee vind. Heb verder geen mods maar de style shell zit wel iets los, dus als je mods hebt zou ik t wel afraden.

Wat betreft de factory reset, ik heb t uiteindelijk niet gedaan, merk sowieso weinig verschil met deze update. Paar kleine dingetjes maar verder weinig interessants. Loopt verder gewoon allemaal prima.

• wouter_va
  • Registratie: augustus 2008
  • Laatst online: 17-08 11:21
Ik heb de update eergisteren ook probleemloos kunnen uitvoeren. Factory reset wel gedaan, zij het voor de zekerheid... Ik zie de telefoon ook op de net geposte lijst voor Android O in nieuwsoverzicht staan, dat is goed nieuws! Security updates direct door Google ipv wachten op Lenovo, al verwacht ik een upgrade naar Oreo (?) niet voor de eerste 6-8 maanden

• Joopieboy

Joopieboy

Sport, Race, Joopie

Update gehad, ging vrij vlot. Toestel lijkt goed te reageren en geen gekke dingen. Alleen rechtsboven ineens een icoontje van een N oid, iemand die dat herkent?

Verder is het opvallend dat de icon van de camera veranderd is, maar die lijkt het een heel stuk beter te doen nu. Vanmiddag paar foto's gemaakt en eigenlijk allemaal scherp en goed. Binnenkort nog maar eens wat meer mee spelen.

En wbt Android 8, lijkt me aangezien dit een Snapdragon 625 toestel van een jaar oud dat dat toch wel gaat gebeuren. Het is geen Samsung. :+

Edit: dat was dus NFC. :Y

Joopieboy wijzigde deze reactie 12-08-2017 16:09 (3%)

Ridiculous mode engaged

• Port187
Zet professional mode aan in de camera en je kunt los met scherpstellen.

• jpm.lensen
  • Registratie: juni 1999
  • Laatst online: 17-08 19:02

jpm.lensen

1095Wp solar @roof

Update loopt. Ben benieuwd. Ik heb wat mods. Wel tevreden over. Vooral de carkit. En nu ook in combi met qc 3 auto lader

Accu duur erg goed. Toestel zou meer aandacht verdienen denk ik

jpm.lensen wijzigde deze reactie 13-08-2017 10:34 (21%)

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ OCZ Vertex SSD 30Gb/ 250Gb hitachi/ Club 3d ATi 5770/ Philips 230WP7NS/ plextorpx-w4824A/ pioneer dvd rw/ MacBook Pro Retina 13 i7/ iPhone 5s 64Gb/ tv 42PFL7606H

• Grrrrrene
  • Registratie: mei 2000
  • Niet online
Ik hoop dat we Android 8 ook nog gaan krijgen op dit toestel, al vond ik het wachten op 7.1.1 wel erg lang duren :o Was die update niet in april al aangekondigd? Ik vroeg me al af waarom ik hem niet had gehad, maar daar is hij dan toch eindelijk :)

Na de update weinig verschil hier: nog steeds gewoon een vlotte telefoon. Alleen wat icoontjes zien er anders uit.

Grrrrrene wijzigde deze reactie 17-08-2017 12:35 (19%)

Imitation is the sincerest form of flattery

Pagina: 1 2 Laatste

Nintendo Switch Google Pixel XL 2 LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One X Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Hardware.Info de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*