De opvolgers van de Motorola Moto X-toestellen worden volgens 'smartphonelekker' Evan Blass door Lenovo op de markt gebracht als Moto Z. Volgens eerdere geruchten krijgen de toestellen accessoires die op de achterkant geklikt kunnen worden, die gaan MotoMods heten. Blass schrijft op Venturebeat dat hij marketingmateriaal heeft gezien waaruit de nieuwe naamgeving blijkt. De auteur, bekend van zijn twitteraccount @evleaks, staat bekend om het bemachtigen van correcte informatie over smartphones voor de introductie. Vorige week lekte al specificaties en foto's uit van de Moto X-opvolgers. Destijds stonden de toestellen bekend met de codenamen Vector Thin en Vertex. Nu blijkt dat het om de Moto Z Style en Moto Z Play gaat. Motorola bracht drie generaties van de Moto X uit. Nu Lenovo het smartphonemerk in handen heeft voert het een kleine naamswijziging door. Lenovo wijzigde ook de naam van de goedkopere Moto G-modellen. Dinsdag presenteerde de fabrikant de Moto G4 en G4 Plus. In de voorgaande jaren hield Motorola de naam 'Moto G' drie generaties lang aan. Ook weet Blass te melden dat de accessoires, die via een zestienpinsaansluiting op de achterkant van de smartphones aan te sluiten zijn, de naam MotoMods zullen krijgen. Lenovo komt zelf waarschijnlijk met een picoprojector, stereospeakers en een cameragrip met optische zoomlens, maar ook andere fabrikanten zouden accessoires uit kunnen brengen. Waarschijnlijk kondigt Lenovo de Moto Z Style en Moto Z Play aan tijdens zijn Lenovo Tech World-evenement dat op 9 juni plaatsvindt in San Francisco.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
https://www.gsmwijzer.nl/...-&product_version_id=2735
23.50 met 21 euro bijbetaling voor: 6 gb incl 250 mb in de eu, 120 min in NL en EU en onbeperkt smsen.
Dan krijg je alleen wel de t-mobile versie.
23.50 met 21 euro bijbetaling voor: 6 gb incl 250 mb in de eu, 120 min in NL en EU en onbeperkt smsen.
Dan krijg je alleen wel de t-mobile versie.
Heb dit Toestel op 19/12/2016 binnen gekregen voor de prijs van 219 euro met 2 jarig abo bij t-mobiel. Zat in de 50% actie. Erg fijn toestel vooral de accuduur bij mij. (2 dagen)
Toestel ook besteld i.c.m. een t-mobile abonnement in de madness weeks.
€17.50 p/m (gaat nog 2,50 af door t-mobile samen) (6GB + 120 min)
€170,- voor toestel zelf met verzending (t-mobile versie)
Alleen levertijd is denk ik door deze actie wel verlengd (eind dec besteld), wordt namelijk eind deze week verwacht.
Alleen levertijd is denk ik door deze actie wel verlengd (eind dec besteld), wordt namelijk eind deze week verwacht.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
ik heb hem met dezelfde actie besteld levertijd staat op eind deze week (mobiel.nl) zojuist wel een belletje gekregen dat ik vanwege het lange wachten mocht kiezen of ik een hoesje of powerbank erbij wou hebben.Xentor schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:06:
Toestel ook besteld i.c.m. een t-mobile abonnement in de madness weeks.
Jij had keuze? Bij mij werd er gewoon een powerbank aan de bestelling toegevoegd. Op zich wel netjes.RenaldoN schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:10:
[...]
ik heb hem met dezelfde actie besteld levertijd staat op eind deze week (mobiel.nl) zojuist wel een belletje gekregen dat ik vanwege het lange wachten mocht kiezen of ik een hoesje of powerbank erbij wou hebben.
Overigens wel interessant dat ik zowel de powerbank als het hoesje niet op hun website kan vinden.
ik had keuze ja. klopt het dat jij bij jou bestelling nu een powerbank ziet staan ? ik zie deze op de site + bij mijn order niet terugSigis schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:33:
[...]
Jij had keuze? Bij mij werd er gewoon een powerbank aan de bestelling toegevoegd. Op zich wel netjes.
Overigens wel interessant dat ik zowel de powerbank als het hoesje niet op hun website kan vinden.
Ja, ik zie bij mijn bestelling nu een Muvit powerbank 2600 mAh staan met prijs 0,00.RenaldoN schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 10:59:
[...]
ik had keuze ja. klopt het dat jij bij jou bestelling nu een powerbank ziet staan ? ik zie deze op de site + bij mijn order niet terug
thnx nu bij mij ook aangepast:Sigis schreef op woensdag 11 januari 2017 @ 14:38:
[...]
Ja, ik zie bij mijn bestelling nu een Muvit powerbank 2600 mAh staan met prijs 0,00.
Mobilize Motorola Moto Z Play Gelly Wallet Black
Ik had hem bij gsmwijzer.nl besteld (volgensmij het zelfde). Maar zojuist een mail gehad dat het alsnog 2-3 weken gaat duren. Balen van de levertijd voor de t-mobile variant..RenaldoN schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 16:10:
[...]
ik heb hem met dezelfde actie besteld levertijd staat op eind deze week (mobiel.nl) zojuist wel een belletje gekregen dat ik vanwege het lange wachten mocht kiezen of ik een hoesje of powerbank erbij wou hebben.
- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -
Yep, hetzelfde bedrijf. Inderdaad balen en belachelijk dat de levertijd iets van 7 weken lijkt te worden (als ze hem dan wel kunnen leveren). Tegen de tijd dat we hem krijgen is het een oud model.Xentor schreef op donderdag 12 januari 2017 @ 16:15:
[...]
Ik had hem bij gsmwijzer.nl besteld (volgensmij het zelfde). Maar zojuist een mail gehad dat het alsnog 2-3 weken gaat duren. Balen van de levertijd voor de t-mobile variant..

Bij mij een vergelijkbaar verhaal: ik had hem bijna bij T-Mobile zelf besteld, maar zag toen, dat hij bij mobiel.nl nog drie tientjes goedkoper was. 30 december besteld en gisteren de melding gehad, dat het twee of drie weken later wordt.
Voordeel is, dat ik op deze manier minder overlap heb met mijn data-abonnement dat nog tot juni loopt .... :-)
Voordeel is, dat ik op deze manier minder overlap heb met mijn data-abonnement dat nog tot juni loopt .... :-)
Ik wacht al vanaf 21 november. Zou de week daarna leverbaar zijn. Echt waardeloos. Besteld bij mobiel.nl
Hier ook al een tijd aan het wachten. Verwachte levertijd is vandaag aangepast naar 2-3 dagen ipv 2-3 weken.JHdD schreef op maandag 16 januari 2017 @ 12:44:
Ik wacht al vanaf 21 november. Zou de week daarna leverbaar zijn. Echt waardeloos. Besteld bij mobiel.nl
Ik zie net in mijn statusoverzicht, dat het ding nu op voorraad zou zijn. Ben benieuwd.
Bij mij overigens verder geen goedmakertjes in de vorm van powerbanks of dergelijke.
Bij mij overigens verder geen goedmakertjes in de vorm van powerbanks of dergelijke.
Volgens mobiel.nl is hij vandaag verzonden.
Waarschijnlijk omdat je hem later besteld hebt. Bij mij is de levering 4 keer uitgesteld.Hot Rod schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:26:
[ Voor 77% gewijzigd door Sigis op 24-01-2017 14:50 ]
Bij mij was het in eerste instantie ook niet zo maar ik heb gevraagd om een compensatie ivm het niet tijdig leveren en omdat ik vernomen had dat anderen het ook kregen. Ik mocht toen inderdaad kiezen tussen een hoesje en een power bank.Hot Rod schreef op dinsdag 24 januari 2017 @ 14:26:
Ik zie net in mijn statusoverzicht, dat het ding nu op voorraad zou zijn. Ben benieuwd.
Toestel vandaag gekregen, ziet er prima uit in het echt en is lekker soepel in gebruik.
Ik heb pas op 30 december besteld, dus vergeleken met jou heb ik nauwelijks hoeven wachten.Tweakriez schreef op woensdag 25 januari 2017 @ 17:30:
[...]
Bij mij was het in eerste instantie ook niet zo maar ik heb gevraagd om een compensatie ivm het niet tijdig leveren en omdat ik vernomen had dat anderen het ook kregen. Ik mocht toen inderdaad kiezen tussen een hoesje en een power bank.
Toestel vandaag gekregen, ziet er prima uit in het echt en is lekker soepel in gebruik.
Het apparaat werd bij mij vandaag ook afgeleverd. Het voelt inderdaad prima aan, zowel wat bouw betreft als het gebruik.
Toestel gisteren ontvangen. De eerste indrukken zijn heel erg positief. Geen T-mobile meuk en dual sim (wat ik niet verwacht had). Het toestel voelt inderdaad heel goed aan en de Motorola software ziet er goed uit.
Zijn er naast het feit dat er van deze telefoon een single-sim en een dual-sim variant is, nog andere verschillen tussen de "Motorola Moto Z Play Goud" en de "Lenovo Moto Z Play Wit"? Het viel mij op dat bijvoorbeeld Coolblue het toestel verkoopt als "Lenovo Moto Z Play Wit" maar dat hij op Tweakers niet bij de verkooppunten staat bij product "Motorola Moto Z Play Goud". Dat laatste is denk ik omdat Coolblue de dual-sim verkoopt en deze op Tweakers dan inderdaad niet bij het single-sim rijtje zal staan. Echter zie ik Coolblue ook hier bij de dual-sim er niet tussen staan. In het begin ging ik ervan uit dat het, naast de dual- of single-sim keuze, om hetzelfde product zou gaan maar toen ik een verschil zag in de SKU (fabrieks)code en de telefoonnaam, wilde ik dit toch even vragen. Overigens is hierin de gouden en witte variant toch dezelfde? Op de pagina van de single-sim uitvoeringen staat dat er voor de witte geen prijzen beschikbaar zijn. I'm confused.

Alle EU versies zijn toch dual sim
Hij staat nu voor 249 euro op de duitse amazon... da's wel heeeel erg scherp...

I live in darkness , i exist in the shadow
Ik kon niet weerstaanshicomm schreef op maandag 19 juni 2017 @ 15:27:
Alle EU versies zijn toch dual sim![]()
De mijne komt pas woensdag binnen, maar volgens comments bij Amazon is het geen dual sim model en toch EU...
Pagina: 1