De opvolgers van de Motorola Moto X-toestellen worden volgens 'smartphonelekker' Evan Blass door Lenovo op de markt gebracht als Moto Z. Volgens eerdere geruchten krijgen de toestellen accessoires die op de achterkant geklikt kunnen worden, die gaan MotoMods heten. Blass schrijft op Venturebeat dat hij marketingmateriaal heeft gezien waaruit de nieuwe naamgeving blijkt. De auteur, bekend van zijn twitteraccount @evleaks, staat bekend om het bemachtigen van correcte informatie over smartphones voor de introductie. Vorige week lekte al specificaties en foto's uit van de Moto X-opvolgers. Destijds stonden de toestellen bekend met de codenamen Vector Thin en Vertex. Nu blijkt dat het om de Moto Z Style en Moto Z Play gaat. Motorola bracht drie generaties van de Moto X uit. Nu Lenovo het smartphonemerk in handen heeft voert het een kleine naamswijziging door. Lenovo wijzigde ook de naam van de goedkopere Moto G-modellen. Dinsdag presenteerde de fabrikant de Moto G4 en G4 Plus. In de voorgaande jaren hield Motorola de naam 'Moto G' drie generaties lang aan. Ook weet Blass te melden dat de accessoires, die via een zestienpinsaansluiting op de achterkant van de smartphones aan te sluiten zijn, de naam MotoMods zullen krijgen. Lenovo komt zelf waarschijnlijk met een picoprojector, stereospeakers en een cameragrip met optische zoomlens, maar ook andere fabrikanten zouden accessoires uit kunnen brengen. Waarschijnlijk kondigt Lenovo de Moto Z Style en Moto Z Play aan tijdens zijn Lenovo Tech World-evenement dat op 9 juni plaatsvindt in San Francisco.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
Gisteren de gok genomen en mijn Z Play geroot. Viel me uiteindelijk best mee. Ik heb meteen LineageOS 14.1 geinstalleerd, wat vrij makkelijk ging en hij draait nu als een zonnetje. Batterijduur kan ik nog geen harde uitspraken over doen, ik ga het de komende dagen even bekijken. Vooralsnog draait hij stabiel, vrijwel geen force-closes, de camera werkt en multiwindow en dubbeltikken om naar je laatste applicatie te switchen werkt heerlijk. Daarnaast zitten er mooie opties in, al is het gemis dat je het toestel 'lockt' door op de vingerafdrukscanner te drukken wel groot. Dat heb ik vervangen door 'dubbletikken' op de home-knop in te stellen om te locken.
Zijn er hier meerdere mensen die custom software draaien?
Zijn er hier meerdere mensen die custom software draaien?
Ik heb sindskort ook de Z play en ik zit ook te twijfellen om een costum rom te draaien of om xposed te draaien, want ik mis wel wat functies idd Zoals:
- multiwindow
- nav bar hiden
- theming
- deleten system apps
laat maar weten hoe het bevald
- multiwindow
- nav bar hiden
- theming
- deleten system apps
laat maar weten hoe het bevald
[ Voor 4% gewijzigd door Ruudox op 20-02-2017 14:35 ]
Welke versie van LOS heb je geïnstalleerd?hwkinderman schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:25:
Ik heb meteen LineageOS 14.1 geinstalleerd,
Let wel op dat in LineageOS nog geen thema manager zit en dat xposed nog niet werkt op Android 7.x.Ruudox schreef op maandag 20 februari 2017 @ 14:34:
Ik heb sindskort ook de Z play en ik zit ook te twijfellen om een costum rom te draaien of om xposed te draaien, want ik mis wel wat functies idd Zoals:
- multiwindow
- nav bar hiden
- theming
- deleten system apps
Ik heb de versie van Alberto97 draaien, 20170217 unofficial.
Zie: https://forum.xda-develop...cyanogenmod-14-1-t3495644
Zie: https://forum.xda-develop...cyanogenmod-14-1-t3495644
Na iets meer dan een dag gebruik (van 16:00 zondagmiddag tot aan gisteravond 00:00 uur) heb ik 80% batterij verbruikt met 6:20 SOT. Dit vind ik een relatief goed verbruik. Je kan er een goede dag mee doorkomen. Het is geen verbetering t.o.v. van de stock-rom, maar dat is vaker zo met custom ROMs. Afgelopen weken kon ik ongeveer 2 dagen met 1 batterijlading met 4 uren SOT op de stock-ROM. Ik gebruik eigenlijk continu internet via mijn databundel.
Volgens GSam moet 9 uren en 10 minuten SOT mogelijk zijn, wat wel aannemelijk klinkt.
Volgens GSam moet 9 uren en 10 minuten SOT mogelijk zijn, wat wel aannemelijk klinkt.
Dat klinkt al goed, maar volgens mij werken de moto mods er nog niet op he?
(heb ze nog niet maar ik twijfel om de edge en de camera mod aan te schaffen).
Ga hem misschien deze week toch maar even testen met lineageos:P
(heb ze nog niet maar ik twijfel om de edge en de camera mod aan te schaffen).
Ga hem misschien deze week toch maar even testen met lineageos:P
Het blijkt dat sommige Moto Mods wel werken met Lineage OS. Hoe het precies zit durf ik niet te zeggen, maar sommigen op XDA zeggen dat het werkt:
https://forum.xda-develop...nmod-14-1-t3495644/page39
https://forum.xda-develop...nmod-14-1-t3495644/page39
Ik heb vanavond een play te pakken kunnen krijgen...
Stock nougat staat er inmiddels op maar het jeukt nu al om 'm te rooten en er iets van cyanogen ofzo op te flashen...
Ik heb echter ook de keyboard mod in de order staan...
Twijfel...
Stock nougat staat er inmiddels op maar het jeukt nu al om 'm te rooten en er iets van cyanogen ofzo op te flashen...
Ik heb echter ook de keyboard mod in de order staan...
Twijfel...

I live in darkness , i exist in the shadow
Pagina: 1