Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
RIC gaat langzamer langs de speedtrap dan MAX ..
prutsmotor!
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Moet je voor de gein zien hoe op de BBCwebsite Hamilton de hemel in wordt geprezen, ik weet niet of ik moet lachen of huilen...Axente schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:35:
![]()
Geniaal al die nieuws berichten op de radio "Max doet het goed en rijdt 5de tijd in de training."
"Lewis Hamilton was in impressive form as he headed Mercedes team-mate Nico Rosberg in first practice at the Monaco Grand Prix.The world champion ended the session 0.101 seconds quicker than the German, with Ferrari's Sebastian Vettel third and Red Bull's Daniel Ricciardo fourth.Hamilton tamed the difficult track faster than any of the other drivers.He was well over a second - and sometimes nearly two - quicker than Rosberg in the opening half-hour
Memorable skills from Hamilton
How quickly a driver can get to the limit at a track that is bounded by walls and run on normal city streets is always regarded as one of the best measures of the level of his naked talent."
at your service
Awesome Hamilton dominates in Monaco
Lewis Hamilton was in impressive form as he headed Mercedes team-mate Nico Rosberg in first practice at the Monaco Grand Prix.
The world champion ended the session 0.101 seconds quicker than the German, with Ferrari's Sebastian Vettel third and Red Bull's Daniel Ricciardo fourth.
Hamilton tamed the difficult track faster than any of the other drivers.
He was well over a second - and sometimes nearly two - quicker than Rosberg in the opening half-hour.
How quickly a driver can get to the limit at a track that is bounded by walls and run on normal city streets is always regarded as one of the best measures of the level of his naked talent.
Hamilton's first flying lap was 1.472 seconds quicker than Rosberg managed on his second lap.
Rosberg then went 0.1secs quicker, only for Hamilton to beat him by 1.839secs with a lap of one minute 18.302.
Their next laps, in succession, were:
Rosberg 1:19.129, Hamilton 1:17.381
Rosberg 1:18.585, Hamilton 1:16.588, Rosberg 1:18.480.
After a break, Rosberg did a 1:17.890, which Hamilton followed with a 1:16.097; Rosberg did a 1:15.835, then Hamilton a 1:15.537, before his team-mate finally got down to 1:15.638.
From Hamilton, it was the sort of performance that defines an image, that will be remembered down the years as illustrative of a towering talent.
He then made a couple a errors, cutting the chicane after misjudging his entry, and then going straight on at the first corner Sainte Devote, without any damage.
Late in the session, Rosberg suffered a puncture to his left rear tyre after running over and dislodging a drain cover at Ste Devote, which subsequently punctured the front right tyre and shattered the front wing of McLaren's Jenson Button, the next car along.

Wow dit is nog erger dan de NL pers over Maxalwaysleft schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:13:
Bij de BBC steken ze Hamilton wat veren in zijn reet. Vooral de dikgedrukte zinnen
knip

PS, jullie bedoelen deze:
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=iN0voGfAMhQ]
[ Voor 26% gewijzigd door Racing_Reporter op 26-05-2016 13:21 ]
Als je dit leest, heb je teveel tijd.

http://www.f1today.net/nl...en-het-circuit-van-monaco
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?time_continue=107&v=mKdGzPggLBo]

Dat stukje zou Checo toch goed moeten kennen...Alfa90_Buttje schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:36:
OMG .. Sergio Perez laat gewoon heel het zwembad achterwege![]()
http://www.f1today.net/nl...en-het-circuit-van-monaco
[video]
YouTube: Perez crash F1 Monaco GP 2011
Of sindsdien juist niet meer?
Dat is niet bij het zwembadGrimmie187 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:45:
[...]
Dat stukje zou Checo toch goed moeten kennen...
YouTube: Perez crash F1 Monaco GP 2011
Of sindsdien juist niet meer?
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
1,5 bocht voor het zwembad, dat bedoel ik juist
"Beautiful Clean Coal"
Dat doen sky en de BBC al jaren. Ik heb die twee nog nooit op objectiviteit kunnen betrappen
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Lekker kletsen met de technici.SnowDude schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:01:
Max is erg ontspannen
Let's race!
Waiting on the world to change
The ramblings of an idiot
Hamilton ook bijna
Waiting on the world to change
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
HAM heeft op dit moment de S (rood) band eronder. Dus dat kan het niet zijnnachtnet schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:12:
is het de druk of is het iets met de paarse band op die plek?
Volgens mij zit daar ergens bij tunnel-uit een heuveltje in het wegdek. Iedere keer as ze de auto kwijtraken zie je dat het op hetzelfde punt gebeurt.pinda powerrr schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:11:
Toch een lastige chicane na die tunnel.
Yep. Wordt boeiende race.Phusebox schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:11:
De druk bij Hamilton staat er in ieder geval goed op, heeft al heel wat foutjes gemaakt.
Haha je kunt ook overdrijven soms he.alwaysleft schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:01:
[...]
Lekker kletsen met de technici.Top gozer
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Groen=???
Wit=???
Geel=???
Paars=???
Tja, wederom, verschillende bandenBoinkie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:16:
Boeiend begin al van de VT! RIC die nu HAM verbeterd.
Wel op een bandje zachterBoinkie schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:16:
Boeiend begin al van de VT! RIC die nu HAM verbeterd.
Je kan het op TV niet heel goed zien maar de tunnel ligt ongeveer 5 meter hoger dan de chicane. De gehele remzone is daardoor ook berg af.McBoom schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:14:
[...]
Volgens mij zit daar ergens bij tunnel-uit een heuveltje in het wegdek. Iedere keer as ze de auto kwijtraken zie je dat het op hetzelfde punt gebeurt.
Paars = snelste overallRozw schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:17:
kan iemand mij vertellen waar de kleuren voor staan bij de F1.com live timing?
Groen=???
Wit=???
Geel=???
Paars=???
Groen = eigen verbetering
Wit = rondetijd
Geel = gele vlag??
Toch?
[ Voor 73% gewijzigd door StealthyPeanut op 26-05-2016 14:18 ]
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Handig zo'n satellietontvanger die je via internet kunt laten streamen.
Vroeger, toen de Batavieren nog met zijn vijven waren.
Ultra Softalwaysleft schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:17:
Wat voor band heeft Ricciardo?
Dit zegt niks, misschien rijd ric wel met een bijna lege tank waar max misschien met een half volle tot volle tank rijd.alwaysleft schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:20:
Verstappen mag een tandje erbij.
Dan nog sneller dan Hamilton zijn tijd vanmorgen.
Lol grapje **
[ Voor 7% gewijzigd door Jackson6 op 26-05-2016 14:24 ]
Niet.. uit de liveblog SKY_F1

Deze moest ook even mee..

[ Voor 26% gewijzigd door nachtnet op 26-05-2016 14:33 ]
Misschien telt er meer mee dan alleen de bandenArnevdS schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:36:
Ik snap niet zo goed waarom de tijden van de Ferrari-coureurs zo slecht zijn, terwijl ze deels op dezelfde banden als sommigen in de top 5 rijden.
Morgen niet, zaterdag misschienHoogie2004 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:34:
Ze gaan overigens langzaam al richting het baanrecord (1:13.4). Lijkt me dat dat morgen misschien wel sneuvelt.
Ze rijden morgen nietHoogie2004 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:34:
Ze gaan overigens langzaam al richting het baanrecord (1:13.4). Lijkt me dat dat morgen misschien wel sneuvelt.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Vrije training zegt meestal niet zoveel over de daadwerkelijke racepace, Max eindigde in de TR zelfs ook vaak in de top 5 tijdens een van de trainingen. Ik denk dat Ferrari nog wel sneller wordt op zaterdag.ArnevdS schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:36:
Ik snap niet zo goed waarom de tijden van de Ferrari-coureurs zo slecht zijn, terwijl ze deels op dezelfde banden als sommigen in de top 5 rijden.
Natuurlijk

En ze zijn inmiddels al sneller als de Pole van vorig jaar
Of course, maar zó slecht is die auto voor de rest ook niet, toch?MikeyMan schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:37:
[...]
Misschien telt er meer mee dan alleen de banden
Lange runs met veel fuel en kwalificatie runs met weinig fuel, is al zo oud als de weg naar kralingen..ArnevdS schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:36:
Ik zeg het verkeerd. 1:13.4 is de snelste ronde ooit op Monaco.asing schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:38:
[...]
Ze rijden morgen niet. Daarnaast geldt het baanrecord alleen in de race. Zondag rijden ze weer met volle tanks dus dat wordt een stukje moeilijker.
Het officiële baanrecord staat schijnbaar op 1:18, door Daniel Ricciardo vorig jaar in de race.... (http://www.formula1.com/c...ip/races/2016/Monaco.html)
Ik gok dat het record gereset is toen de layout licht gewijzigd is.
Baanrecord is altijd alleen snelste race rondes, vandaar 1:18. Het kwalificatierecord van 1.13.4 gaat er wel aan zaterdag (vermoed ik).Hoogie2004 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:41:
[...]
Ik zeg het verkeerd. 1:13.4 is de snelste ronde ooit op Monaco.
Het officiële baanrecord staat schijnbaar op 1:18, door Daniel Ricciardo vorig jaar in de race.... (http://www.formula1.com/c...ip/races/2016/Monaco.html)
Ik gok dat het record gereset is toen de layout licht gewijzigd is.
*edit* nmind, snelste race ronde had natuurlijk sneller moeten zijn, komt idd door de reset na de layout verandering.
[ Voor 9% gewijzigd door Grimmie187 op 26-05-2016 14:46 ]
WAUWalbino71 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:46:
1.14.6 voor RIC pfoeh...snel hoor.
[ Voor 9% gewijzigd door alwaysleft op 26-05-2016 14:47 ]
Mercedes vindt dat ookalbino71 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:46:
1.14.6 voor RIC pfoeh...snel hoor.
https://twitter.com/MercedesAMGF1/status/735814472951009280
Blimey...
That's fast...
#F1 #MonacoGP #FP2
Ik ook nu
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
TR lijkt er toch ook lekker bij te zitten.
Ik zei al: Verstappen rijd mogelijk met meer benzineLasmibalsingh schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:56:
Best een groot verschil tussen RIC en VES, zal niet alleen aan nieuwe motor liggen denk ik.
Het is hoogstens 0,3 seconde door motor. Dus Max moet gewoon dik een halve seconde vinden...Lasmibalsingh schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:56:
Best een groot verschil tussen RIC en VES, zal niet alleen aan nieuwe motor liggen denk ik.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Gaat niet gebeuren...Jackson6 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:56:
En dan gaat Merc er zo weer onderdoor.
Nee, eerst "wint" Ricciardo de vrije training @NOSRivanov schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:57:
Krijgen we natuurlijk weer allerlei opmerkingen dat VES sowieso trager is dan RIC. Dat Spanje maar incident was etc. etc.
Was zijn bolide het snelst na de bandenstop?Martinspire schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:58:
[...]
Nee, eerst "wint" Ricciardo de vrije training @NOS

Alleen maar omdat hij een snellere motor heeft natuurlijkMartinspire schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:58:
[...]
Nee, eerst "wint" Ricciardo de vrije training @NOS
Moet zeggen dat TR er erg goed bij zit!
Dat inderdaad. Het zegt allemaal nog erg weinig. Dit is oefenen en data verzamelen. Straks bij de kwalificatie en natuurlijk de race gaan we het echt zien wie de snelste is.MikeyMan schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:58:
Daarnaast, VES doet altijd rustig aan in het begin van het weekend. Langzaam opbouwen naar de Q.
Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.
In Monaco zit er nog een vrije dag tussen, hij heeft alleen in VT3 nog een uurtje voor de kwalificatie om op te bouwen.MikeyMan schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:58:
Daarnaast, VES doet altijd rustig aan in het begin van het weekend. Langzaam opbouwen naar de Q.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
Verstappen heeft 3 snelle runs gehad op goede banden. 2 werden er onderbroken of werd hij opgehouden. 1 had hij een lock-up in bocht 1.. Zijn tijd is niet echt representatief.Martinspire schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:57:
[...]
Ik zei al: Verstappen rijd mogelijk met meer benzine
Max 21.
Ik tel niet goed.
Eenstop met US-->SS misschien mogelijk?
[ Voor 26% gewijzigd door JackBol op 26-05-2016 15:08 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit dinsdag 31 mei. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1