Banden hadden ze niet klaar staan toe RIC de pits in kwam..
[ Voor 3% gewijzigd door JdM op 29-05-2016 14:58 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 3% gewijzigd door JdM op 29-05-2016 14:58 ]
Bandenchaos bij RICNiku schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:57:
Kak mijn stream klapte eruit, wat gebeurde er?
Are you a one or a zero
Pitstop RIC, maar de banden stonden niet klaar. Er liepen wat mannetjes in het rond en uiteindelijk werden de juiste banden gevonden. Maar at duurde allemaal veel te lang natuurlijk.Niku schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:57:
Er lagen banden klaar maar ze wilden er écht super softs onder hebben. Voelt knullig. Over een uur weten we of het slim was.cheiron schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:57:
Oh nee, Ricciardo, wat doen ze je aan?!?
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Banden voor RIC stonden niet klaar bij z'n pit, 10+ seconden pitstop.Niku schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:57:
Signature
Banden stonden niet klaar, wat zag dat er SLECHT uit!!!
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Bensimpel
Positieve meneer
😆 - Denk ook eens om ;)
Moet een communicatie stoornis geweest zijn. Ze stonden gewoon niet klaarmimang schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:58:
Wat een pitstop zeg, in dit soort processen heeft iedereen een taak, alles wordt zo vaak geoefend... En dan gaa het nog verkeerd..
US ga je niet volhouden.gambieter schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:58:
WTF was RB daar aan het doen? Verkeerde banden klaargezet? Wow.
Dus VES op soft, RIC op supersoft, HAM op ultrasoft. Moet HAM niet nog een keer pitten?
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Flickr PSN ID= cheironnl
...
[ Voor 5% gewijzigd door sjaool op 29-05-2016 15:00 ]
"When you grow up your heart dies"
RIC is aardig aan het pushen. Ik denk niet dat hij dit met versleten banden zo lang vol kan houden. Dan eindigt er iemand in de vangrail. Maargoed, dat gaat dan nog interessant worden.JackBol schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:59:
Als HAM die US 46 laps heel kan houden heeft hij terecht gewonnen.
[ Voor 14% gewijzigd door Vos op 29-05-2016 15:00 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
alles kan off-topic
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Rupsen, Rapsen.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Jinx!
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
I told you soSeñor Sjon schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:01:
Mag ik een I told you so?
Signature
Flickr PSN ID= cheironnl
www.google.nl
Tsja komop man die zag je toch aankomen. Erg jammer voor hem maar hij doet het zelf
Dit.cheiron schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:02:
Verdomd. Slecht weekend van Max. Bijna elke sessie eraf..
Nouja, hij mag zich schamen voor Magnussen!vhal schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:03:
Kvyat zal zich wel de ballen uit zijn broek lachen...
Ja want die doet het zelf ook zo goed...vhal schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:03:
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Waarom? Die stond er tig ronden geleden al naast met een nog grotere blunder.vhal schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:03:
Die was al eerder gecrashedvhal schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:03:
Vanuit de pitlane. Hij heeft al gedoucht.vhal schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:03:
Kvyat heeft weinig reden om te lachen na zijn actie vandaag.vhal schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:03:
ach, alleen een ezel stoot zichzelf 2 keer aan dezelfde muursjaool schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:03:
[...]
Waarom? Die stond er tig ronden geleden al naast met een nog grotere blunder.
[ Voor 9% gewijzigd door vhal op 29-05-2016 15:05 ]
Die heeft de volgende race zijn auto weer terug.vhal schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:03:
alles kan off-topic
Flickr PSN ID= cheironnl
www.google.nl
Bensimpel
Positieve meneer
Het is einde f1 voor kyvat denk ik hoor.vhal schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:03:
😆 - Denk ook eens om ;)
Denk het niet, hij torpedeert zelf ook weer een andere rijder...vhal schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:03:
Ankona schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:05:
[...]
Die heeft de volgende race zijn auto weer terug.
3 keer de baan op en 3 keer schade kan echt niet. Max mag blij zijn als er geen testrijder zijn stoeltje bij TR overneemt.
Zeker niet tof, maar RBR weet echt wel wat ze gedaan hebben door hem met zo weinig ervaring in die auto te zetten.RoD schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:02:
Weer een fout van VES zelf. Tweede keer dit weekend. Niet goed, hele slechte reclame voor jezelf. Nu heeft ie met de winst van de vorige race natuurlijk behoorlijk wat krediet, maar dit is niet tof.
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
Ankona schreef op zondag 29 mei 2016 @ 15:05:
[...]
Die heeft de volgende race zijn auto weer terug.
3 keer de baan op en 3 keer schade kan echt niet. Max mag blij zijn als er geen testrijder zijn stoeltje bij TR overneemt.
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq