PSN: IS_DJ
...
Flickr PSN ID= cheironnl
Daarom rijden ze niet zo hard. Als je weet wat de kaartjes kosten is het zo prima.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Te vroeg gesproken! De racende rus is weer terug!
En meteen de snelste lap!
[ Voor 7% gewijzigd door JackBol op 29-05-2016 14:11 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB
Wij ookGoron schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:11:
Kevin Magnussen wil racen
Een reden om achter de SC te starten is ook dat met die paar ronden nu er gruwelijk veel regen van de baan gegooid wordt en er een iets drogere lijn ontstaat (op een veilige manier)Goron schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:11:
Kevin Magnussen wil racen
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
"When you grow up your heart dies"
Rare sport..
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Elke race maar in een zandbak land doen? Die willen ook wel flink betalen...Shva schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:12:
Hoe kunnen we de f1 spannender maken hmmmm.
Flickr PSN ID= cheironnl
Precies, geen regen mogelijk bij F1. Maar dat het vervolgens niet mogelijk is wat anders te plannen, vind ik nog vreemder.Tito129 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:12:
Het zou dus gewoon 78 rondjes SC kunnen worden als het weer gaat regenen..
Rare sport..
...
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2
Dat weet je helaas pas nadat het geprobeerd is.RoD schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:13:
Inderdaad, belachelijke situatie zo. Een kwartier lang SC is niet bepaald reclame, zeker als coureurs gewoon aangeven dat er geraced kan worden.
==> Ik hoop dat er nu meer dan vijf ronden gereden kunnen worden voordat er een safety car of rode vlag is.
Als die vorig jaar goed heeft opgelet, sluit ie achter Verstappen aan en schuift makkelijk mee naar voren.Alfa90_Buttje schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:15:
KVY achter VES .....oeooeoeoeoew als dat maar goed gaat!!!!
" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams
[ Voor 3% gewijzigd door Jorick op 29-05-2016 14:16 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
https://www.flickr.com/photos/tosemime/
- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker
SC eraf, half rondje later SC weer erop. lachen!
...
/s
Waarom hebben ze eigenlijk niet een paar mensen met een bladblazer erbij? Gaat toch een stuk makkelijker dan een bezem....laat staan die mannetjes die met hun voeten rond lopen te schoppen en hun best doen.Luxicon schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:17:
Mooi he, gelijk 15 mensen met een bezem erbij.
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.
Ik heb wel zin in Ocongambieter schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:19:
Palmer moet uitkijken voor zijn plek als hij zo doorgaat. Hij heeft echt een slecht seizoen.
Gewoon stapelen?JackBol schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:19:
Ik ben benieuwd hoe vol ze die opslagplek bij St. Devote stapelen. Bij de Porsches vanmorgen stond hij vol.
Bij de SC hield ie ook al zoveel in.. Snap dat je geen last van spray wil hebben, maar dit is niet fijn!
edit: En Max er al voorbij
[ Voor 8% gewijzigd door sanderb op 29-05-2016 14:21 ]
Max is em al voorbij.sanderb schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:20:
Haryanto neemt wel erg veel afstand.... Niet gunstig voor Max dit.
Bij de SC hield ie ook al zoveel in.. Snap dat je geen last van spray wil hebben, maar dit is niet fijn!
edit: En Max er al voorbij
[ Voor 21% gewijzigd door Vos op 29-05-2016 14:21 ]
Het vertekent nog een beetje, achter aan het veld, vanwege de VSC.Vos schreef op zondag 29 mei 2016 @ 14:21:
De Intermediate tijden zijn snel! Nu gaat iedereen.
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
Dit topic sluit dinsdag 31 mei. Een nieuw racetopic wordt de donderdag voor de race geopend.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.Vragen over hoe, wat en waar de Formule 1 te volgen op televisie: [F1] Waar te kijken?
Algemeen F1 nieuws en discussie niet gerelateerd aan deze GP kan uiteraard gewoon in [F1] Seizoen 2016 - Deel 2 besproken worden.
IRC Chat: http://irc.tweakers.net/f1