Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Aangezien mijn reactie het frametime and FPS discussie het leven in riep, zal ik mijn uitleg (kort hierop geven)Blaat schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:42:
[...]
Mee eens hoor, het is ook de grootste onzin. Dit onderwerp is ook uitgebreid besproken in het Asus ROG Swift topic.
De verwarring onstaat over het feit dat het menselijk netvlies, afhankelijk van de beschikbare hoeveelheid licht, een responsetijd heeft van tussen de 1/15 en 1/45 seconde. Dat betekent echter niet dat we verschillen tussen snellere frametimes niet kunnen waarnemen.
Ik zelf game al +6 jaar met de Asus VGH236 1080P 120Hz monitor ( en reeds vervangen voor de X34 van Acer met Gsync). En iedereen die zegt dat je het verschil etc bla bla niet ziet heeft gamen op 120Hz/boven de 60fps nooit ervaren,...
Ik zou bijna zeggen kom langs met jou pc en scherm en test daarna het vervolgens uit op de mijne... Wereld van verschil!. Vriend van mij heeft ook een 21:9 scherm die tot 60hz gaat. De X34 doet 100HZ met Gysnc.
Met bijv GTA5 heeft hij alles aan staan inc x8msaa en haalt ong. ~40 fps en hij vind dit heerlijk spelen. Als ik achter zijn scherm kruip voelt het voor mij alsof ik naar een stotter show zit te kijken.. vreselijk. Hij bij mij achter de X34 ~ 85fps en eerste reactie ''wat vreselijk vloeiend''.
Het is ook maar wat je al die tijd gewend bent. Ik al ruim +6 jaar boven de 60fps en hij erop en er veel al onder. Ik merk het bijna altijd wanner ik tegen de 60 fps zit of de frame_times slecht zijn.
Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal
Stay hungry, stay foolish!
Grapjas, is ongeveer 150 euro meer als de echte prijs.RBN026 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:23:
Beter dan dat gaat het niet worden denk ik. Bestellen Fusion!!
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Ja ik ook maar. PC zonder GPU staat ook maar zo te staan. En ik heb geen geduld meer.
Edit: Nu is het F5-en van webshops verschoven naar het F5-en van mijn mailbox...
[ Voor 16% gewijzigd door Mavors op 06-06-2016 12:38 ]
Eens, dit is mij te gortig. Ik wacht wel tot eind juni / juli.-The_Mask- schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:34:
[...]
Grapjas, is ongeveer 150 euro meer als de echte prijs.
Verschil in de MSI en de EVGA qua prijs lijkt mij wel heel veel?
*sowieso
HOLY SHIT IK HAD PAUZE !!!!!!!!RBN026 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:23:
Beter dan dat gaat het niet worden denk ik. Bestellen Fusion!!
snel geplaatst !
Even snel gechat met de support van 4launch namelijk en die claimen de kaart over een week pas te hebben.
Alternate is zelfs wat goedkoper. Prima zo!
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Haha awesome, ook al bevestiging gehad..Blaat schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:50:
Ook besteld en bestelling bij 4launch geannuleerd.
Even snel gechat met de support van 4launch namelijk en die claimen de kaart over een week pas te hebben.
Alternate is zelfs wat goedkoper. Prima zo!
life is gooooood .......
Nice man, mijn ongeduld kan ik bijna niet bedwingen maar 839 is echt net iets te veel voor me. Kan alleen vanuit Duitsland zonder BTW bestellen helaas.Fusion_XT schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:51:
[...]
Haha awesome, ook al bevestiging gehad..
life is gooooood .......![]()
![]()
[ Voor 8% gewijzigd door Jackson6 op 06-06-2016 12:57 ]
Als je zijn eerdere reacties had gelezen dan had je begrepen dat dit niet grappig is bedoelt-The_Mask- schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:34:
[...]
Thnx, ja is ook veel hoor. Maar een goeie prijs gehad voor mijn 980Ti. Dus vandaar dat het kanJackson6 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:57:
[...]
Nice man, mijn ongeduld kan ik bijna niet bedwingen maar 839 is echt net iets te veel voor me. Kan alleen vanuit Duitsland zonder BTW bestellen helaas.
Nu wachten op de 1080Ti
Ben benieuwd, laat je ff weten of deze morgen verzonden wordt?Fusion_XT schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:04:
[...]
Thnx, ja is ook veel hoor. Maar een goeie prijs gehad voor mijn 980Ti. Dus vandaar dat het kan.
Nu wachten op de 1080Ti![]()
![]()
![]()
Ja het is 200 euro verschil als ik uit Duitsland zonder BTW bestel dus ik zou wel gek zijnFusion_XT schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:04:
[...]
Thnx, ja is ook veel hoor. Maar een goeie prijs gehad voor mijn 980Ti. Dus vandaar dat het kan.
Nu wachten op de 1080Ti![]()
![]()
![]()

[ Voor 4% gewijzigd door Jackson6 op 06-06-2016 13:10 ]
Tuurlijk doe ik dat!RBN026 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:05:
[...]
Ben benieuwd, laat je ff weten of deze morgen verzonden wordt?
Ja idd, €200 is veel geld!. Dan zou ik zelfs wachten haha..Jackson6 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:10:
[...]
Ja het is 200 euro verschil als ik uit Duitsland zonder BTW bestel dus ik zou wel gek zijnMaar hou ons maar op de hoogte!
Ik ben heel benieuwd of ik vanavond de track krijg.
En ja ik ben gek voor de FE zal ik nimmer of nooit dit bedrag neerleggen.
Ik heb een goede ervaring met Alternate en MSI dus dan maar de porto trekken.
En daarbij gelukkig goed mijn oude kaart kunnen verkopen
@Eric het is een mooi product geworden zo ver ik nu heb kunnen lezen in de reviews!
[ Voor 89% gewijzigd door FNale op 06-06-2016 13:30 ]
Niet altijd, helaas. Zelf daar ook een 1080 FE besteld die direct leverbaar was, maar kon uiteindelijk toch niet worden uitgeleverd en heb toen uiteindelijk maar de bestelling moeten annuleren.Blaat schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:21:
Volgens mij is de voorraadindicatie van Alternate altijd vrij up-to-date. De 1 werkdag staat er nog steeds dus ik acht de kans groot dat iedereen zijn kaart krijgt!
Bedankt voor de link.
Nou ja, ik heb er net even achteraan gebeld.VTec schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:24:
[...]
Niet altijd, helaas. Zelf daar ook een 1080 FE besteld die direct leverbaar was, maar kon uiteindelijk toch niet worden uitgeleverd en heb toen uiteindelijk maar de bestelling moeten annuleren.
Ik (en dus iedereen die voor mij heeft besteld dus ook) krijg mijn kaart naar alle waarschijnlijkheid morgen al.
De kaarten zijn bij hun namelijk al binnen maar moesten nog ingeboekt worden. De kans is erg groot dat ze vandaag al verzonden worden.

Kijk! dit is goed nieuws! Dank je voor het nabellenBlaat schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:29:
[...]
Nou ja, ik heb er net even achteraan gebeld.
Ik (en dus iedereen die voor mij heeft besteld dus ook) krijg mijn kaart naar alle waarschijnlijkheid morgen al.![]()
De kaarten zijn bij hun namelijk al binnen maar moesten nog ingeboekt worden. De kans is erg groot dat ze vandaag al verzonden worden.
Edit: het kan inderdaad zijn had hij vandaag al wordt ingeboekt, maar zekere voor het onzekere haal ik hem morgen af.
ps. er zijn er 20 binnen gekomen en 11 waren er gereserveerd op dit moment.
[ Voor 49% gewijzigd door willy83 op 06-06-2016 13:36 ]
TopBlaat schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:29:
[...]
Ik (en dus iedereen die voor mij heeft besteld dus ook) krijg mijn kaart naar alle waarschijnlijkheid morgen al.![]()
ohhh thnx! hier word ik nou happy van!Blaat schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:29:
[...]
Hoop niet dat die vriend van je een controle krijgt op zijn bestellingen vanuit de belastingdienst. Wordt een zware dobber om dan uit te leggen dat die in jouw gamePC zitJackson6 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:57:
[...]
Nice man, mijn ongeduld kan ik bijna niet bedwingen maar 839 is echt net iets te veel voor me. Kan alleen vanuit Duitsland zonder BTW bestellen helaas.
(Spreek hier vanuit ervaring omdat wij al eens controle hebben gehad in ons bedrijf!)
nope geen signature
Dat dacht ik gisteren al. Maar ach, het is niet alsof het openbaar gemeld staat.SpaceMarine schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:40:
[...]
Hoop niet dat die vriend van je een controle krijgt op zijn bestellingen vanuit de belastingdienst. Wordt een zware dobber om dan uit te leggen dat die in jouw gamePC zit
(Spreek hier vanuit ervaring omdat wij al eens controle hebben gehad in ons bedrijf!)
Nou nou nou, ik ben op geen enkele manier gerelateerd aan diegene. Dus dat zal wel los lopen.Paprika schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:48:
[...]
Dat dacht ik gisteren al. Maar ach, het is niet alsof het openbaar gemeld staat.
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Ach als belastingdienst controleert en je hebt een beetje een technische inspecteur dan gaat je vriend nat.Jackson6 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 13:56:
[...]
Nou nou nou, ik ben op geen enkele manier gerelateerd aan diegene. Dus dat zal wel los lopen.
Tenzij hij een bedrijf heeft waar dure gamevideokaarten worden gebruikt in de pc's en ook daadwerkelijk nut hebben (dus niet om te gamen). Anders wordt gewoon de BTW aftrek geschrapt en als t tegenzit nog een boete er boven op. Maar goed, neem aan dat hij dat risico wel wil lopen, anders zou hij het niet doen.
Èèèèèèèèèn uitverkocht!Mavors schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:21:
MSI Gaming met 1 werkdag levertijd te bestellen bij Alternate: https://www.alternate.nl/...uct/1278087?tk=7&lk=20022
Ik heb nu dit staan: Status Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad. In behandeling
Ik vrees dat je net buiten het net gevist hebt dan, bij mij staat er "In Behandeling".willy83 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:25:
Welke status hebben jullie nu bij je bestelling staan dan?
Ik heb nu dit staan: Status Momenteel zijn niet alle producten uit uw bestelling in voorraad. In behandeling
Ja dat staat er achter in het oranje.Blaat schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:27:
[...]
Ik vrees dat je net buiten het net gevist hebt dan, bij mij staat er "In Behandeling".
[ Voor 73% gewijzigd door willy83 op 06-06-2016 14:29 ]
Ja ik heb hetzelfde... In behandeling en niet op voorraad...

Bij mij staat er hetzelfde dan, sorry.
Relax, ik heb hetzelfde en volgens mij was ik van GoT de eerste die bestelde ;-)Fusion_XT schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:29:
[...]
Ja ik heb hetzelfde... In behandeling en niet op voorraad...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik neem aan dat het loos alarm is aangezien jullie nog voor mij hebben besteld dus nog onder nummer 11 moeten zitten
Mavors schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:30:
[...]
Relax, ik heb hetzelfde en volgens mij was ik van GoT de eerste die bestelde ;-)
Oke ben relaxt, thnx guys!willy83 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:31:
Oke, dan neem ik aan dat dit standaard is en dat "wij" hem allemaal hebben, ik had namelijk gebeld en toen vertelde hij me dat ik nr. 11 van de 20 kaarten was. Maar ik schrok een beetje toen ik dit zag.
Ik neem aan dat het loos alarm is aangezien jullie nog voor mij hebben besteld dus nog onder nummer 11 moeten zitten
Wel dure kaart moet ik zeggen.
[ Voor 29% gewijzigd door Rico op 06-06-2016 14:40 ]
Dont... just dont!Rico schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:40:
Zelfde animocheck als bij EVGA denk ik
Wel dure kaart moet ik zeggen.

Inderdaad.. Je weet echt niet wat je met je geld moet als je bereid bent om zo'n meerprijs te betalen. Dan kun je beter een week of 2 wachten. Dat scheelt je al zomaar 150 euro.-The_Mask- schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:34:
[...]
Maargoed, iedereen mag natuurlijk doen met z'n geld wat ie wil.
Nadeel is wel dat ze dat geld al geincasseerd hebben....
Volgens de EVGA forums zou de FTW in de week van de 13e aan de pre orders geleverd worden.Rico schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:42:
Ach mijn EVGA FTW staat ook nog in backorder....maar das tenminste een snellere kaart voor minder geld.
Nadeel is wel dat ze dat geld al geincasseerd hebben....
Dus nog minimaal een weekje geduld
Ik twijfelde nog even aan die inno3d 2x versie maar zelfs de 3x liep wel erg heet wat ik zag in een review.
Genoeg andere dingen te doen en buiten is het ook mooi weer
Mja ik heb een milde zonne allergie en ik wil gamenRico schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:45:
Oh ik wacht wel.
Genoeg andere dingen te doen en buiten is het ook mooi weer
Maar goed ik wacht het ook rustig af, of er moet een dramatische review komen van de FTW.
De clock snelheden zijn ook nog steeds niet bekend.
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Bij mij ging hij zelfs dezelfde dag er al af op paypal.RobV schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:54:
Ik had vorige week een EVGA order kunnen doen (vanwege storing etc) ik heb de preorder niet geannuleerd, ik merkte wel dat vandaag de paypal betaling daadwerkelijk bij mij afgeschreven is nu. Geen idee wat dat betekent, maar ik denk ik deel het even.
Waarschijnlijk heb jij met paypal-saldo betaald en hij het door paypal laten afschrijven van zijn rekening, dat laatste duurt meestal 3-5 dagen.Daruf schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:58:
[...]
Bij mij ging hij zelfs dezelfde dag er al af op paypal.
Ja dat klopt.Jackson6 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:59:
[...]
Waarschijnlijk heb jij met paypal-saldo betaald en hij het door paypal laten afschrijven van zijn rekening, dat laatste duurt meestal 3-5 dagen.
Clock snelheden moeten vandaag of morgen bekend worden.
https://twitter.com/EVGA_JacobF/status/739305410385956866
Ja wat ik zei... de week van de 13eRico schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:03:
Op de twitter van EVGA zeggen ze dat de eerste shipment FTW kaarten volgende week eruit gaan.
Clock snelheden moeten vandaag of morgen bekend worden.
https://twitter.com/EVGA_JacobF/status/739305410385956866
Ben wel heel benieuwd naar de clock snelheden... en vooral of dat 2 bios systeem de FTW boven de 2.1ghz kan krijgen zoals de Galax HOF.
Ben ik helemaal met je eens!Rico schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:16:
Maar wij moeten hem als eerste krijgen natuurlijk want we deden een echte order omdat hij op voorraad stond
Dat het een glitch was is natuurlijk niet relevant
Nee wij zijn misleidDaruf schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:21:
[...]
Ben ik helemaal met je eens!
Dat het een glitch was is natuurlijk niet relevant
Maar ben benieuwd of die MSI morgen echt geleverd gaat worden.

Jullie zijn gek, het is door zo'n mensen die bereid zijn om zoveel geld neer te leggen dat men dit kunt doen.
In de plaats dat jullie stoppen met winkels bellen,etc en beetje geduld hebben zouden we veel goedkopere prijzen zien.
Maar zoals Jirachi zei:
en wat is ditJirachi schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:41:
[...]Inderdaad.. Je weet echt niet wat je met je geld moet als je bereid bent om zo'n meerprijs te betalen. Dan kun je beter een week of 2 wachten. Dat scheelt je al zomaar 150 euro.
Maargoed, iedereen mag natuurlijk doen met z'n geld wat ie wil.
Wat een oplichters, dit is de goedkoopste Inno3D 1080 kaart die hetzelfde PCB heeft zoals de FE alleen met een goedkope koeler erop en hiervoor vraagt men 829€ voor? Wat voor prijzen gaan we dan zien met de X3/X4 -versie. Je kunt dezelfde kaart, de X2 kopen in Duitsland voor 699€..Flixion schreef op maandag 06 juni 2016 @ 14:12:
Inno3D Twin X2 leverbaar bij 4Launch:
https://www.4launch.nl/pr...orce-GTX-1080-Twin-X2-8GB
[ Voor 5% gewijzigd door Leeo op 06-06-2016 15:48 ]
Tsja ze kunnen het proberen he ;-) lachen zich waarschijnlijk dood bij elke kaart die besteld wordt.Leeo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:47:
Wat een oplichters, dit is de goedkoopste Inno3D 1080 kaart die hetzelfde PCB heeft zoals de FE alleen met een goedkope koeler erop en hiervoor vraagt men 829€ voor? Wat voor prijzen gaan we dan zien met de X3/X4 -versie. Je kunt dezelfde kaart, de X2 kopen in Duitsland voor 699€..
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Ach, wie het breed heeft...Leeo schreef op maandag 06 juni 2016 @ 15:47:
839€ voor de MSI X 8G, hoeveel zal de Z-versie dan kosten??
Jullie zijn gek, het is door zo'n mensen die bereid zijn om zoveel geld neer te leggen dat men dit kunt doen.
In de plaats dat jullie stoppen met winkels bellen,etc en beetje geduld hebben zouden we veel goedkopere prijzen zien.
Maar zoals Jirachi zei:
[...]
en wat is dit
[...]
Wat een oplichters, dit is de goedkoopste Inno3D 1080 kaart die hetzelfde PCB heeft zoals de FE alleen met een goedkope koeler erop en hiervoor vraagt men 829€ voor? Wat voor prijzen gaan we dan zien met de X3/X4 -versie. Je kunt dezelfde kaart, de X2 kopen in Duitsland voor 699€..
Met $48.222 heb je wel geld over voor een dure gpu.
Weg
Ik snap ook niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt over de prijzen of over dat mensen dat willen betalen. Sommigen betalen zich elke maand blauw aan cafebezoek, concertbezoek or whatever, sommigen kopen een spiksplinternieuwe auto, anderen gaan drie keer per jaar op wereldreis... en weer anderen kopen zo snel mogelijk de nieuwste grafische kaart voor wat meer geld dan dat ze moeten wachten. Gewoon keuzes die iedereen lekker zelf moet maken wat mij betreft, en waar ik dus ook niet over oordeel. Ik heb een kaart voor 675 besteld en moet dus wat langer wachten, maar goed ik ben een 'relatieve' arme sloeber*, anders had ik het misschien ook wel gedaan.
*vergeet het sarcasme niet erin te lezen
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Alsof het BBP ook maar enige relatie heeft tot de prijzen van een GPU waarbij de prijs internationaal is vastgesteld.New Yorker schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:02:
Wikipedia: Lijst van landen naar bbp per hoofd van de bevolking
Met $48.222 heb je wel geld over voor een dure gpu.
Sterker nog, hoe lager je op die lijst komt, hoe duurder dit soort kaarten gaan zijn. Ga maar gerust van 4-digits uit in USD in veel landen. Eveneens kost een MSI GTX 1080 GAMING in Luxemburg (met een BBP van ruim twee maal de onze) minder dan hier.
[ Voor 97% gewijzigd door CHKYBSTRD op 06-06-2016 16:25 ]
Ik ben het natuurlijk met je eens dat iedereen lekker moet weten wat hij of zij zelf doet met zijn eigen geld. Ik maak ook onderscheid tussen VEEL GELD en DUUR. Kijk ik snap best dat mensen veel geld aan iets willen uitgeven en ik snap ook dat niet iedereen dat van een ander kan snappen. Maar in dit geval vind ik de kaarten gewoon DUUR en voor mij gevoel is dat gewoon een hele dikke naaiactie. Natuurlijk is het een kwestie van vraag/aanbod. Maar ik snap niet zo goed dat mensen niet eventjes een paar weken kunnen wachten en zo 150 euro kunnen besparen. Op dit laatste vlak vind ik (persoonlijk) het daarom ook 'gek' dat sommige mensen hier de hele dag kunnen F5-en om een kaart van > 800 euro te bestellen. Niet omdat ze veel geld willen uitgeven, maar omdat ze - naar mijn bescheiden mening - genaaid willen worden met veel te hoge prijzen. Een wereldreis wordt niet goedkoper door langer te wachten bijvoorbeeld.Trevor schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:02:
Kwestie van vraag en aanbod, vraag is groot, aanbod klein omdat de productie nog erg laag ligt. EVGA heeft aangegeven dat ze problemen hebben met de chips van Nvidia, dus dat er daardoor 'zo weinig' geleverd wordt.
Ik snap ook niet waarom er zo moeilijk gedaan wordt over de prijzen of over dat mensen dat willen betalen. Sommigen betalen zich elke maand blauw aan cafebezoek, concertbezoek or whatever, sommigen kopen een spiksplinternieuwe auto, anderen gaan drie keer per jaar op wereldreis... en weer anderen kopen zo snel mogelijk de nieuwste grafische kaart voor wat meer geld dan dat ze moeten wachten. Gewoon keuzes die iedereen lekker zelf moet maken wat mij betreft, en waar ik dus ook niet over oordeel. Ik heb een kaart voor 675 besteld en moet dus wat langer wachten, maar goed ik ben een 'relatieve' arme sloeber*, anders had ik het misschien ook wel gedaan.
*vergeet het sarcasme niet erin te lezen
Maar goed, dat is geen waardeoordeel. Ik zelf wacht gewoon nog even lekker. Degene die al een kaar hebben bemachtigd: gefeliciteerd met je aankoop! Ondanks dat het naar mijn idee te duur is kan je nu al wel genieten van een idioot snelle kaart, dat is een feit!
Shops moeten ook maar afwachten wat ze binnen krijgen en in elke hoeveelheden. Volgens mij is het in de tussentijd toch wel duidelijk dat er gewoon een gigantisch te kort aan die kaarten is en je geluk moet hebben om er één te bemachtigen. Soms heb je geluk en soms heb je pech. Of misschien wat de aanloop zo groot dat de eerste batch(es) al weer vergeven zijn en ze niet alle order hebben kunnen voldoen.RBN026 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:19:
Ik vind het wel bijzonder dat jij bij Azerty als eerste de gaming x kon bestellen maar volgens mij zij als laatste de kaarten binnen krijgen. Slechte zaak dit!
[ Voor 14% gewijzigd door Luuk1983 op 06-06-2016 16:26 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
daar heb ik dat statement vandaan dat Nvidia nog erg weinig chips doorlevert...
Kijk ook maar eens naar de massale bestellingen als er een nieuw model van een auto uitkomt terwijl je een half jaar later allerlei opties gratis krijgt.
Zo doen dit wel slim, genereer enorm veel vraag met reviews, vloggers en testresultaten en biedt het dan rustig aan.
Ik wacht geduldig af tot de 1070 uit is en ik er over een maandje of 2 bij bv Alternate weer een gratis game bij krijg.
[ Voor 14% gewijzigd door SpaceMarine op 06-06-2016 16:29 ]
nope geen signature
| Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72
Puur het willen hebben, ik heb de GTX 1080 niet eens persee nodig voor wat ik doe maar ik wil gewoon die kaart hebben en heb daar geld voor over. Geen hoofdprijs maar wel gewoon een normale prijs. Als mensen mij voor gek verklaren dat ik 700/800 euro aan een enkele videokaart uitgeef, tja dan kan je wel door blijven gaan. Er zijn ook mensen die bijvoorbeeld een jas kopen van 795 euro, iets wat ik dan weer bizar vindtSpaceMarine schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:27:
Is het niet op een gegeven moment de hype van het "willen hebben" wat hierin gaat meespelen.
Kijk ook maar eens naar de massale bestellingen als er een nieuw model van een auto uitkomt terwijl je een half jaar later allerlei opties gratis krijgt.
Zo doen dit wel slim, genereer enorm veel vraag met reviews, vloggers en testresultaten en biedt het dan rustig aan.

En niemand wordt voor gek verklaart, het is alleen een feit met dit soort dingen dat iets langer geduld hebben zich betaald door een goedkopere prijs of een game/korting erbij..
nope geen signature
Natuurlijk, dat geloof ik ook wel. Er zijn altijd mensen die het beste willen hebben en het liefst ook nog het eerste zijn die het heeft. Ik ben er te nuchter voor ben ik bang. Als ik de rijen bij de Apple stores zie als er een nieuwe telefoon uitkomt van mensen die dagen in de rij staan...nee dank je, dan wacht ik nog wel een paar dagen. Of bestel 'm online en dan krijg ik 'm vanzelf thuisbezorgd.SpaceMarine schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:27:
Is het niet op een gegeven moment de hype van het "willen hebben" wat hierin gaat meespelen.
Ik ben zeker van plan om veel geld aan een nieuwe videokaart uit te geven, want ik vind de 1080 echt bruut. Maar ik wacht wel tot er een beetje voorraad is. Tot die tijd doet mijn 970 het ook nog wel namelijk. scheelt voor mij een hoop gedoe en te hoge kosten
LolRobV schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:27:
Gewoon tussen het F5-en gewoon je werk doen, overuurtjes draaien, brood met knakworst als avondeten, dan heb je het prijsverschil weggewerkt en kunnen je je vrienden de ogen uitsteken met je nieuwe kaart!
[ Voor 12% gewijzigd door Luuk1983 op 06-06-2016 16:31 ]
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
RobV schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:27:
Gewoon tussen het F5-en gewoon je werk doen, overuurtjes draaien, brood met knakworst als avondeten, dan heb je het prijsverschil weggewerkt en kunnen je je vrienden de ogen uitsteken met je nieuwe kaart!

RBN026 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:18:
Hahaha hart in de keel! Laat ons niet zo schrikken aub!
Ik ben blij met Alternate, gaat ie toch komen morgen?!!!
Zelfde hier, ik ben benieuwd.Mavors schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:43:
"Uw bestelling wordt door onze afdeling Logistiek verwerkt."
Ik ben blij met Alternate, gaat ie toch komen morgen?!!!
@ Hoge prijs discussie, ik ga niet op vakantie want ik geef niks om dingen van de wereld zien. Ik kijk dan ook niet op een honderd euro meer of minder. Ik beleef genoeg plezier aan de kaart snel hebben.
AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)
Nog niks hier... !!!!Blaat schreef op maandag 06 juni 2016 @ 16:46:
[...]
Zelfde hier, ik ben benieuwd.
@ Hoge prijs discussie, ik ga niet op vakantie want ik geef niks om dingen van de wereld zien. Ik kijk dan ook niet op een honderd euro meer of minder. Ik beleef genoeg plezier aan de kaart snel hebben.

Status Uw bestelling is compleet verwerkt.Uitgeleverd
Edit: nog geen verzend bevestiging gehad en er staat ook geen T&T bij, maar ze versturen pas laat bij Alternate natuurlijk..
[ Voor 45% gewijzigd door Scr33x0r op 06-06-2016 17:00 ]
good luck!
ik hoop dat jullie veel plezier ervan kunnen beleven...
ik hoop echt niet dat er DOAs tussen ziten, nee echt niet

[ Voor 57% gewijzigd door mindwarper op 06-06-2016 17:04 . Reden: extra info ]
Enthoo Primo || Ryzen 9 5900X || Asus VIII Dark Hero || TridentZ Royal Silver F4-3600C14D-32GTRS Samsung B-Die || Radeon 6800 XT || Kraken X73 w/ 6x NF-A12x25 || 2x WD Black SN850 1TB || WD-HGST 6TB en 18TB || Seasonic Prime Titanium Ultra 1kW
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ik ook. Zit te wachten op de MSI GTX1070corset schreef op maandag 06 juni 2016 @ 17:10:
Iedereen hier besteld een 1080, en ik zit maar te hopen dat de MSI 1070 snel uitkomt
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.