[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 77 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

DutchRookie007 schreef op zondag 16 april 2017 @ 00:42:
Vandaag mijn bestelling bij SiComputers gecancelled, moest nog langer wachten op de Inno3D gtx 1080 ti x3. En dat kon niet omdat mijn neef zijn systeem op tijd geleverd moest worden. Geluk dat ik de Gigabyte Aorus GTX1080Ti Extreme vandaag kon bemachtigen, het was overigend de laatste bij Informatique.
Gefeliciteerd, mooie kaart. Vergeet geen shopreview te schrijven.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-09 14:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

JeroenvHasselt schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:11:

Anyway, de MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X is nog bij Alternate op voorraad volgens de webshop.
Ik heb op donderdag de 1080Ti Gaming X besteld bij Alternate, vrijdag in huis :9~ :9~ :9~.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 10:15
Nvidia heeft zeker geen plannen om nog een kaart ónder de GTX 1050 te plaatsen, of wel? Ik ben op zoek naar een kaart om onder Linux 4K en HEVC te kunnen hardware decoden. Dan kom ik al snel uit op de 1050, maar waar men vroeger nog een low-end, passief gegoeld kaartje had voor max €50, moet ik nu €130 neertellen voor iets waarvan ik eigenlijk alleen de video decoding zal gaan gebruiken. Dat is een beetje zonde, in mijn ogen. Is er toevallig iets bekend over een eventuele uitbreiding van de line-up, of moet ik gewoon veel te grote eieren voor mijn geld kiezen? Of natuurlijk wachten op trickle-down in volgende generaties.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
iGPUs slokken die markt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
Daar lijkt het inderdaad wel op. Helaas voor mij, want een hele upgrade van de CPU+Mobo+RAM naar Kaby Lake met 1151 en DDR4 is nog veel duurder dan die €130 voor een GPU.

12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11:40
Iemand hier die nog online shops weet waar ze wel wat kaarten op voorraad hebben? Ben nu al poosje aan het zoeken naar de MSI GeForce GTX 1080 TI GAMING X 11G of de Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING, maar geen enkele shop kunnen vinden waar ze op voorraad zijn of snel verwacht worden.

Betalen met Paypal heeft sterke voorkeur!

Zou graag uiterlijk woensdag er één willen hebben, vandaar even mijn vraag hier in de hoop dat jullie nog wat weten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
http://www.hiq24.de/shop/197773/i.html :+... Genoeg Duitse winkels die komende week voorraad verwachten, maar die gaan er dan niet woensdag al zijn.

Verder zou je nog 4Launch kunnen contacteren (https://www.4launch.nl/pr...ming-X--11GB/tweakers)...

Of je zou verder kunnen kijken dan de onzin marketing merken en dan is er wel heel wat mogelijk. Zo zijn er meerdere Gigabyte kaarten op voorraad (zowel NL als DE):
pricewatch: Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G
pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G
https://www.mindfactory.d...x16--Retail-_1165796.html
https://www.alternate.de/...fikkarte/GIGABYTE/1344800

https://www.techpowerup.c..._Ti_Xtreme_Gaming/35.html (Aorus review)
Gaming noise of the GTX 1080 Ti Xtreme Gaming is a lot better than what we've seen on the Founders Edition and matches the ASUS STRIX, with 33 dBA, which is slightly better than the MSI Gaming X (35 dBA).
Compared to both the ASUS STRIX and MSI Gaming X, the Gigabyte card comes with higher clocks out of the box, uses less power, and runs as quiet (ASUS) or quieter (MSI). So far, it's the best GTX 1080 Ti I've reviewed.
Afbeeldingslocatie: https://www.techpowerup.com/reviews/Gigabyte/GTX_1080_Ti_Xtreme_Gaming/images/cooler2.jpg

't Is dat ik nu niets speel wat mijn GTX 1080 niet kan dragen (op 165Hz), anders zou het wel weten...

[ Voor 39% gewijzigd door Paprika op 16-04-2017 18:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Paprika schreef op zondag 16 april 2017 @ 18:17:
http://www.hiq24.de/shop/197773/i.html :+... Genoeg Duitse winkels die komende week voorraad verwachten, maar die gaan er dan niet woensdag al zijn.

Verder zou je nog 4Launch kunnen contacteren (https://www.4launch.nl/pr...ming-X--11GB/tweakers)...

Of je zou verder kunnen kijken dan de onzin marketing merken en dan is er wel heel wat mogelijk. Zo zijn er meerdere Gigabyte kaarten op voorraad (zowel NL als DE):
pricewatch: Gigabyte Aorus GeForce GTX 1080Ti Xtreme Edition 11G
https://www.mindfactory.d...x16--Retail-_1165796.html
https://www.alternate.de/...fikkarte/GIGABYTE/1344800

https://www.techpowerup.c..._Ti_Xtreme_Gaming/35.html (Aorus review)

[...]

[...]

[afbeelding]

't Is dat ik nu niets speel wat mijn GTX 1080 niet kan dragen (op 165Hz), anders zou het wel weten...
Wat betreft je links naar de Gigabyte kaarten, die ene heeft geen backplate wat ik wel een gemis vind, zeker met mijn kast met window er in, de ander vind ik qua ontwerp totaal niet mijn smaak O-)

Bij 4Launch kun je mijn wetens niet met Paypal betalen, wat voor mij momenteel de handigste optie is.

De levering van kaarten van mindfactory duren toch geen dagen als het uit Duitsland moet komen dacht ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alle 3 (Asus, Gigabyte, MSI) hebben ze een backplate, colored RGB leds en rare logo's. Ik zie het verschil niet, maar ok. Naar mijn weten vieren de Duitsers ook pasen, dus die kaart gaat dan pas dinsdag op de bus. 1 dags wil nog wel eens lukken, maar ik zou daar niet op rekenen. Hoe hard is die woensdag deadline?

[ Voor 9% gewijzigd door Paprika op 16-04-2017 21:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Paprika schreef op zondag 16 april 2017 @ 21:04:
Alle 3 (Asus, Gigabyte, MSI) hebben ze een backplate, colored RGB leds en rare logo's. Ik zie het verschil niet, maar ok. Naar mijn weten vieren de Duitsers ook pasen, dus die kaart gaat dan pas dinsdag op de bus. 1 dags gebeurt soms wel eens, maar ik zou daar niet op rekenen.
Volgens onderstaand filmpje heb je gelijk en zit er inderdaad een backplate op, wat bij zulke bedragen standaard moet wezen wat mij betreft.

YouTube: Gigabyte Going White with the GTX 1080 Ti Gaming OC 11G

EDIT: En toch geen backplate op onderstaand filmpje, erg jammer en gemiste kans :F

YouTube: GIGABYTE 1080 TI OC 11GB UNBOXING UND HANDS ON

En natuurlijk, stom van me, logisch dat het met pasen dan wat langer duurt. Eventueel donderdag dan nog maar wil er niet te lang meer mee wachten

[ Voor 15% gewijzigd door HWSHHZ op 16-04-2017 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik had het over de zwarte variant, sorry (Azerty). Gratis je geld laten overboeken naar je rekening (vanuit PayPal dus) is ook geen optie (belasting toevallig? :+)? Je bent dan al snel beperkt in de hoeveelheid webshops helaas (en de prijs wordt er ook niet beter op).

[ Voor 10% gewijzigd door Paprika op 16-04-2017 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HWSHHZ
Paprika schreef op zondag 16 april 2017 @ 21:22:
Ik had het over de zwarte variant, sorry (Azerty). Gratis je geld laten overboeken naar je rekening (vanuit PayPal dus) is ook geen optie (belasting toevallig? :+)? Je bent dan al snel beperkt in de hoeveelheid webshops helaas (en de prijs wordt er ook niet beter op).
Gaat er voor mij vooral even om als student dat Paypal het geld niet meteen van je rekening haalt, komt voor mij wat beter uit aangezien ik nu nog even op loon etc. moet wachten. Met Paypal kan ik dan als er voorraad is meteen kopen (aangezien die voorraad altijd zo snel weg is), vandaar dat Paypal in deze situatie voor mij erg handig is ;)

Laat ik die zwarte variant nou niet zo mooi vinden :P

[ Voor 3% gewijzigd door HWSHHZ op 16-04-2017 23:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
HarmoniousVibe schreef op zondag 16 april 2017 @ 10:53:
Nvidia heeft zeker geen plannen om nog een kaart ónder de GTX 1050 te plaatsen, of wel? Ik ben op zoek naar een kaart om onder Linux 4K en HEVC te kunnen hardware decoden. Dan kom ik al snel uit op de 1050, maar waar men vroeger nog een low-end, passief gegoeld kaartje had voor max €50, moet ik nu €130 neertellen voor iets waarvan ik eigenlijk alleen de video decoding zal gaan gebruiken. Dat is een beetje zonde, in mijn ogen. Is er toevallig iets bekend over een eventuele uitbreiding van de line-up, of moet ik gewoon veel te grote eieren voor mijn geld kiezen? Of natuurlijk wachten op trickle-down in volgende generaties.
Passief gekoeld kom ik hier op uit.

https://tweakers.net/pric...ce-gtx-1050-ti-kalmx.html

Maar MSi had een 1050 die vrij goedkoop en compact was.

https://tweakers.net/pric...orce-gtx-1050-2gt-lp.html

En anders upgraden naar Kaby Lake, ik denk dat wij ook geen low end GPU's meer zullen zien zeker aangezien een gemiddelde iGPU best veel kan qua media tegenwoordig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 10:14
Er was ook nog een passief gekoelde 970 iirc die zou ook aan je wensen kunnen voldoen?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HarmoniousVibe
AtlAntA schreef op maandag 17 april 2017 @ 11:51:
Er was ook nog een passief gekoelde 970 iirc die zou ook aan je wensen kunnen voldoen?
In principe alles met VDPAU Feature Set F, G of H.

Dus een 750 SE (welke ik nergens kan vinden) of een 950 zouden ook kunnen, maar een 950 is prijstechnisch onzin, omdat hij duurder is dan de GTX 1050 Ti. Qua passieve koeling ben ik aan het kijken naar de Gigabyte 1050, welke semi-actieve koeling heeft.
Mizgala28 schreef op zondag 16 april 2017 @ 23:53:
[...]

Passief gekoeld kom ik hier op uit.

https://tweakers.net/pric...ce-gtx-1050-ti-kalmx.html

Maar MSi had een 1050 die vrij goedkoop en compact was.

https://tweakers.net/pric...orce-gtx-1050-2gt-lp.html

En anders upgraden naar Kaby Lake, ik denk dat wij ook geen low end GPU's meer zullen zien zeker aangezien een gemiddelde iGPU best veel kan qua media tegenwoordig.
Hij hoeft/mag niet low-profile zijn; het is gewoon een full-profile custom mini-ITX build. Die passieve 1050 Ti ziet er erg nice uit, maar die kost ook weer een hoop meer voor iets wat ik verder totaal niet gebruik (paardenkracht).

[ Voor 33% gewijzigd door HarmoniousVibe op 17-04-2017 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:58

HellBeast

Oh My GoT!

Ik ben op zoek naar een nieuwe kaart en zag deze aanbieding voorbij komen:

https://www.amazon.fr/Asu...ia-GeForce/dp/B01IFESATU/

Voor 350 een Asus GTX 1070 8gb. Lijkt me een goede deal? Ik weet dat er binnen een maand nieuwe kaarten uitkomen, maar dan nog is dit wel het overwegen waard. Wat vinden jullie?

Beauty is in the eye of the beerholder

Acties:
  • 0 Henk 'm!
HarmoniousVibe schreef op maandag 17 april 2017 @ 12:20:
maar die kost ook weer een hoop meer voor iets wat ik verder totaal niet gebruik (paardenkracht).
Er lopen geruchten over een GTX1030...
HellBeast schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:53:

Voor 350 een Asus GTX 1070 8gb. Lijkt me een goede deal? Ik weet dat er binnen een maand nieuwe kaarten uitkomen, maar dan nog is dit wel het overwegen waard. Wat vinden jullie?
Leuke prijs, absoluut.

https://videocardz.com/pr...i-gamerock-with-four-fans

De nieuwe GameRock van Palit (GTX 1080 Ti dus) heeft 4 fans...

[ Voor 59% gewijzigd door Paprika op 17-04-2017 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

choogen

Has anyone seen my stapler?

HellBeast schreef op maandag 17 april 2017 @ 15:53:

Inderdaad een goede prijs, maar er staat wel bij dat de kaart gewoonlijk binnen 1 à 2 maanden wordt verstuurd. Toch iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Ik heb hem al besteld. Ik zag inderdaad dat het verzenden lang duurt. Maakt me niet zoveel uit. Kan het geduld wel opbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

Amazon heeft de prijs direct maar weer 50 euro omhoog geknald.

[ Voor 20% gewijzigd door choogen op 17-04-2017 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

choogen schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:52:
[...]

Ik zie het inderdaad, dat is vaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-08 13:18
Weet er eigenlijk iemand een antwoord waarom fabrikanten het zo moeilijk maken om aan die custom kaarten te geraken ? Enige dat ik kan denken is dat het door NV zelf komt zodat ze meer reference kaarten aan de man kunnen brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shoarma kip
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 12:26

Shoarma kip

IceDFire

Ik heb vanmorgen de Gigabyte Aorus 1080 TI Xtreme kunnen bestellen bij Sicomputers, ze hadden er 1 op voorraad. Bleef een gok, aangezien ze gisteren zeiden dat de 2 kaarten die ze op voorraad hadden (leverancier) al gereserveerd waren. Maar het pakketje is onderweg!

Ryzen 7 3700x // 32GB Crucial Ballistix Sport LT 3200 // Gigabyte Aorus X570 ULTRA // Gigabyte GTX 1080 Ti Aorus Xtreme 11GB // Corsair Force MP600 1TB // Intel 660p 2TB // Samsung Evo 850 1TB // EVGA SuperNOVA 750 G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shoarma kip schreef op woensdag 19 april 2017 @ 19:02:
Ik heb vanmorgen de Gigabyte Aorus 1080 TI Xtreme kunnen bestellen bij Sicomputers, ze hadden er 1 op voorraad. Bleef een gok, aangezien ze gisteren zeiden dat de 2 kaarten die ze op voorraad hadden (leverancier) al gereserveerd waren. Maar het pakketje is onderweg!
Hmm. Ik heb hem na 4-en besteld, toen stond er ook nog 1 op voorraad. Heb al bij Informatique en Azerty moeten annuleren omdat de levertijd opsprong naar 10+ dagen, dit gaat hem dan dus ook niet worden. Pff.

Schiet niet op zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

choogen schreef op maandag 17 april 2017 @ 22:52:
[...]

Nu is de prijs weer verhoogd naar 424,-. Dan heb ik toch wel een goede deal gemaakt met 350,- >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 18-09 11:57
hmmm....mijn pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 Xtreme Gaming 8GB van Si-Computers is ook vertraagd. Krijg m dinsdag pas binnen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Had een Strix Ti OC besteld bij megekko omdat deze op "voorraad" was maar nu toch ook uitgesteld tot de 5 ..
Iemand een idee of dit een stabiele webshop is (afuture was dit ook eigenlijk...)? Ik heb geen zin om mee te maken wat er met afuture is gebeurd en dan mijn geld kwijt te zijn. Maar zovaak gebeurt dit nu ook niet natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
zyraxion schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:16:
Had een Strix Ti OC besteld bij megekko omdat deze op "voorraad" was maar nu toch ook uitgesteld tot de 5 ..
Iemand een idee of dit een stabiele webshop is (afuture was dit ook eigenlijk...)? Ik heb geen zin om mee te maken wat er met afuture is gebeurd en dan mijn geld kwijt te zijn. Maar zovaak gebeurt dit nu ook niet natuurlijk.
Megekko tot nu toe prima ervaringen mee. Snelle communicatie, snelle levering en hele hele scherpe prijzen.
Hoe de support verder is, geen idee :D

Maar Ik heb daar mijn case, al mijn Noctua spullen en een HDD vandaan. Allemaal prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
De eerste keer dat ik er bestel, ik had op voorhand gemaild voor de Ti en ze vertelden mij als hij op voorraad komt op de shop dat ik hem normaal vrijdag (vandaag) ging hebben. Helaas niet het geval wat wel jammer is natuurlijk. Maar inderdaad snelle communicatie etc...
Het is gewoon beetje ambetant dat daar daar tijdelijk zo een som geld geparkeerd staat haha.
Maar zal het maar gewoon in bestelling laten en er op vertrouwen. Er gaat nu ook niet elke week een shop failliet :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
zyraxion schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:28:
De eerste keer dat ik er bestel, ik had op voorhand gemaild voor de Ti en ze vertelden mij als hij op voorraad komt op de shop dat ik hem normaal vrijdag (vandaag) ging hebben. Helaas niet het geval wat wel jammer is natuurlijk. Maar inderdaad snelle communicatie etc...
Het is gewoon beetje ambetant dat daar daar tijdelijk zo een som geld geparkeerd staat haha.
Maar zal het maar gewoon in bestelling laten en er op vertrouwen. Er gaat nu ook niet elke week een shop failliet :p
Dat is inderdaad wel een risico die je neemt, je weet uiteindelijk niet hoe een bedrijf er werkelijk voor staat op het moment dat je bestelt. Ik had ook het idee dat Afuture sterk op hun benen stonden, blijkbaar dus niet.

Bij amazon wordt het maar van de credit card gehaald wanneer ze het verzenden. Zouden er meer bedrijven mogen doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Klopt ik had het zelfde gevoel bij Afuture..
Ik neem hier inderdaad het risico en hopelijk zonder gevolgen natuurlijk.
Als je moet wachten tot zo een kaart leverbaar is bij een shop uit voorraad kan het nog erg lang duren..
Maar zoals ik zei gaat er natuurlijk niet elke maand een shop failliet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juice.
  • Laatst online: 13-06 11:58
SmokingCrop schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 15:45:
[...]

Dat is inderdaad wel een risico die je neemt, je weet uiteindelijk niet hoe een bedrijf er werkelijk voor staat op het moment dat je bestelt. Ik had ook het idee dat Afuture sterk op hun benen stonden, blijkbaar dus niet.

Bij amazon wordt het maar van de credit card gehaald wanneer ze het verzenden. Zouden er meer bedrijven mogen doen :)
Doet EVGA ook als je via PayPal betaalt ;) Althans, zo is mij verteld door de support van hun.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceke
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 11:10
hmm juist op amazon volgende besteld:

EVGA GeForce GTX 1080 SC Gaming met acx 3.0 koeling 8 GB GDDR5 X PCI Express 3 grafische kaart – Zwart
Verkocht door: insane91212
EUR 377,00
Staat: Nieuw

ben benieuwd of ik die ga krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
  • Laatst online: 10:53
aceke schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:53:

EVGA GeForce GTX 1080 SC Gaming met acx 3.0 koeling 8 GB GDDR5 X PCI Express 3 grafische kaart – Zwart
EUR 377,00

Ik zit ook te kijken om mogelijk via een particuliere verkoper op amazon iets te bestellen, heb je hier al eerder ervaring mee? En ook met eventuele refund op het moment dat het product niet (in de juiste staat) geleverd wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
aceke schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 19:53:

EUR 377,00

Ik snap niet dat mensen blijven vallen voor deze scams.
Gloednieuwe amazon accounts die ineens 1000+ verschillende artikelen verkopen allemaal ver onder de normale prijs.

Geen verrassing dat het percentage Marktplaats scams ook zo hoog ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceke
Bron schreef op maandag 24 april 2017 @ 06:13:
[...]

Ik snap niet dat mensen blijven vallen voor deze scams.
Gloednieuwe amazon accounts die ineens 1000+ verschillende artikelen verkopen allemaal ver onder de normale prijs.

Geen verrassing dat het percentage Marktplaats scams ook zo hoog ligt.
amazon heeft zelf de verkoop geannuleerd :) had ik wel verwacht.
uiteraard moet je zo iets niet doen als je niet met verzekerde CC betaald

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zoijar
  • Niet online

Zoijar

Because he doesn't row...

zyraxion schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 11:16:
Vrijdag om 7 uur 's avonds een 1080ti besteld bij megekko, kreeg hem zaterdag met de post. Top. Eigenlijk zijn al mijn ervaringen bij hun tot nu toe zo; misschien had je net pech.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
aceke schreef op maandag 24 april 2017 @ 07:12:
[...]

amazon heeft zelf de verkoop geannuleerd :) had ik wel verwacht.
uiteraard moet je zo iets niet doen als je niet met verzekerde CC betaald
Dan heeft de oplichter alsnog wel gewoon zijn geld, alleen ben jij het niet kwijt. Beste is gewoon om helemaal niet te kopen als van tevoren al duidelijk is dat er iets niet klopt.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aceke
-The_Mask- schreef op maandag 24 april 2017 @ 08:45:
[...]

Dan heeft de oplichter alsnog wel gewoon zijn geld, alleen ben jij het niet kwijt. Beste is gewoon om helemaal niet te kopen als van tevoren al duidelijk is dat er iets niet klopt.
heb uiteindelijk een zotac 1080 amp extreme besteld voor 525€

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayuka
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
MSI GTX 1070 GAMING X 8G gisteren besteld bij Azerty, had hem vandaag al verwacht maar je moet dus op werkdagen voor 23:00 bestellen.. zo staat het niet bij hun producten. beetje jammer.
Hoe zit het met die Cashback? dat kan je invullen zodra je het product thuis hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darsstar
  • Laatst online: 19-09 22:42
Rayuka schreef op maandag 24 april 2017 @ 17:56:
MSI GTX 1070 GAMING X 8G gisteren besteld bij Azerty, had hem vandaag al verwacht maar je moet dus op werkdagen voor 23:00 bestellen.. zo staat het niet bij hun producten. beetje jammer.
Hoe zit het met die Cashback? dat kan je invullen zodra je het product thuis hebt?
https://msi-promotions.com/gb/pages/springcashback/home
A full and valid claim must be submitted no sooner than thirty (30) days and no later than sixty (60) days commencing in each case from the date of purchase indicated on the receipt or invoice. The date of purchase indicated on the proof of purchase is day one (1). If claims are submitted before or after this claim window they will be deemed invalid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampuhkap
*doet dansje*

Morgen komt mijn Gigabyte GeForce GTX 1070 Xtreme Gaming 8GB aan via SiComputers
Ben erg benieuwd naar wat het beestje kan ! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 06:36
Ik heb bij caseking vorige week een Asus strix 1080Ti besteld. Deze zou op de 20e geleverd worden. Helaas waren er teveel pre orders. Ik wilde de bestelling geplaatst eerst cancellen, maar kreeg bericht dat ik redelijk vooraan in de rij sta (3e plaats)

Nog maar even een weekje aankijken dus.

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Momenteel staat er bij Caseking nochtans dat de 1080Ti op voorraad staat. Dit klopt dus niet ?
Want ik was al aan het twijfelen om hem hier te bestellen.
Ik heb mijn bestelling bij Megekko geannuleerd. Sta momenteel wel op de lijst bij Tones.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HellBeast

HellBeast

Oh My GoT!

Mijn videokaart bij Amazon FR komt ook veel sneller dan gedacht

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wtf5lBcXCmsCjUWRnMKRJxVF/full.jpg?nohitcount=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rayuka
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 23-09-2022
Iemand Ghost recon gedownload door middel van die msi promotie?
Heb mijn 1070 geregistreerd en een code gekregen maar dit blijkt de season pass code alleen te zijn..
Krijg je de code voor het spel zelf via de mail ofzo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zyraxion
Ik heb met verschillende shops contact gehad en bijna allemaal verwachten ze leveringen van 10 tot 40 stuks voor de 1080 Ti Strix en de OC versie ook. Dus klaarblijkelijk worden ze eindelijk in grote aantallen geleverd volgende week ergens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Queen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-07 09:38
Weet iemand of je bij een goede betrouwbare Duitse website een 1080ti kunt bestellen? Het scheelt enorm?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da Queen
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-07 09:38
Heb je toevallig een advies welke webshop in Duitsland ik kan bestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
Ik zie dat de pricewatch: MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X nu op voorraad is voor < €800,-. Is dit nu een goede deal?

Vraag het me af gezien het aanbod zeer beperkt is geweest de afgelopen tijd en ik niet zeker weet of de prijs daardoor zo hoog is gebleven of dat de prijzen gewoon 'standaard' waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je moet zelf bepalen wat je als een 'goede deal' zou zien. Relatief gezien is de prijs gewoon ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
Ik heb hem maar gewoon besteld ook, mooie vervanger van mijn GTX 980 en waarschijnlijk eindelijk een kaart die mijn monitor goed kan benutten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Da Queen schreef op donderdag 27 april 2017 @ 12:51:
Heb je toevallig een advies welke webshop in Duitsland ik kan bestellen?
Ik ken de shop niet maar hier zou hij op voorraad liggen. Ik raad je aan moest je bestellen om zeker eens te bellen ter confirmatie. Ik heb dit al bij 3 shops gedaan en telkens was hij toch niet op voorraad..
https://www.comtech.de/co...ffiliate/affilinet/270500

*edit*: is uitverkocht ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
https://www.marktplaats.n...f31&previousPage=lr&pos=3

Nou ben ik hier te wantrouwig mee en heb er al 2 maar voor wie het aandurft een mooie prijs?
Asus 1080ti reference voor 375 nieuw in doos? Mmmmm

[ Voor 9% gewijzigd door Rick-vvv op 29-04-2017 23:33 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33

Boullie

Da Bulster

Een zo'n goed als nieuwe 1080ti voor de helft van de prijs op marktplaats? Als je opgelicht wilt worden moet je dat proberen.

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
De ad is inmiddels ook alweer verdwenen. :)

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand de Asus 1080 TI strix oc op voorraad gezien? ze zijn moeilijk te krijgen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-08 16:19
5 mei worden ze weer geleverd als het goed is, moet je er waarschijnlijk wel snel bij zijn.

[ Voor 35% gewijzigd door Mitt3nz op 02-05-2017 13:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahrnuld
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17-09 07:28
Gisteren de MSI Gaming X variant die een paar posts hierboven werd gelinkt besteld bij SiComputers, werd vandaag netjes op tijd geleverd. Het lijkt erop dat ze nog wel een voorraad hebben.

Er zit alleen geen gamecoupon bij :-( (staat ook niet op de website, maar ik dacht dat dat standaard was).

Niets...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• [MAUS]
Ahrnuld schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 21:26:
Gisteren de MSI Gaming X variant die een paar posts hierboven werd gelinkt besteld bij SiComputers, werd vandaag netjes op tijd geleverd. Het lijkt erop dat ze nog wel een voorraad hebben.

Er zit alleen geen gamecoupon bij :-( (staat ook niet op de website, maar ik dacht dat dat standaard was).
Heb die inderdaad ook besteld en geen coupon ook. Op de website van Nvidia staat wel iets in de trend van 'zo lang de voorraad strekt' dus wellicht dat ze op zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Is alleen bij geselecteerde retailers.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-09 19:13
Is inderdaad alleen bij bepaalde retailers.

MSI heeft nu ook een cashback actie.
https://msi-promotions.co...springcashback/qualifying

Heb net een MSI GTX1080 gaming X besteld :-) je ziet dan ook bij de verkoop adressen staan welke winkels er aan mee doen.

[ Voor 8% gewijzigd door Equazor_ op 03-05-2017 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 06:36
Verwijderd schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 00:21:
Iemand de Asus 1080 TI strix oc op voorraad gezien? ze zijn moeilijk te krijgen :/
Heel moeilijk leverbaar die kaart, maar gelukkig is er 1 onderweg naar mij van Caseking.de

Ik heb er wel bijna 3 weken op gewacht en vooruit betaald. Gisteren belde ik nog en kreeg ik eerst te horen dat mijn order was geannuleerd, toen toch weer niet en een waarschijnlijke levering van volgende week. Later op de dag track and trace gekregen. :9

Mijn rig : https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1864567

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boullie
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:33

Boullie

Da Bulster

EVGA doet nog een weekje bovenop de pre-orders volgens de mail die ik kreeg :| :

Thank you again for pre-ordering an EVGA GTX 1080 Ti FTW3 graphics card. This email is to notify you that unfortunately we are not able to ship your card on the original estimated date (1 May 2017).

Your estimated pre-order shipping date is 10 May 2017.

Boullie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBlanker
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 01-06-2020
Mijn MSI 1080 Ti Gaming X van Amazon.be komt morgen, na 3,5 week wachten, eindelijk binnen :D Het was een goedkope preorder op amazon dus voor mij de moeite waard!

Nu afwachten tot morgen en eindelijk weer gamen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PaulBlanker schreef op woensdag 3 mei 2017 @ 20:34:
Mijn MSI 1080 Ti Gaming X van Amazon.be komt morgen, na 3,5 week wachten, eindelijk binnen :D Het was een goedkope preorder op amazon dus voor mij de moeite waard!

Nu afwachten tot morgen en eindelijk weer gamen!
Nice, bij mij staat er "wordt verzonden op 3 mei", maar eerst nog maar eens zien als die vanavond nog de deur uitgaat :P
Mijn bestelling is van 1 april toen die @ 765 euro stond incl 21% btw & verzending

Edit: Is verzonden :)
Komt wel maar dinsdag toe

[ Voor 12% gewijzigd door SmokingCrop op 04-05-2017 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Mijn gtx 1080 ti strix oc is toegekomen van Levix computershop ! Helaas wel wat problemen momenteel ivm blue screen, bf1 draait precies niet zoals het moet etc... vanavond eens induiken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PaulBlanker
Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/lx74rs0xr/IMG_0422.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s15.postimg.org/y3bkakc8r/IMG_0423.jpg

Vanuit Amazon.de dan eindelijk de GTX1080Ti kaart binnen gekregen! De bestelling had ik geplaatst op 1 April en is nu pas binnen. Nou het was het wachten waard :D

Ik ben zo ontzettend blij met de prestatie! Ik game op 4k en ik zie toch echt wel 20-25 frames extra in vergelijking met de GTX1080 in verschillende games!! Ik zit nu met elke game die ik speel rond de 60-80 frames. Goede kaart van MSI en echt een aanrader. Temperaturen blijven rond de 70 graden en ik heb de kaart nu stabiel op 2050 mhz (core).

Erg tevreden om overgestapt te zijn van de GTX1080 naar de GTX1080Ti :)

[ Voor 39% gewijzigd door PaulBlanker op 04-05-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 18:12

Garrett

Watercooler

@ PaulBlanker, leuk kaartje voor die 765.
Ik heb zelf de MSI Armor OC (bewust) genomen omdat ik dan makkelijk een Accelero Xtreme III erop kon schroeven. Bij de Armor OC zit er een koelplaat op de VRM's, het is 1 grote koelplaat voor geheugen en VRM. Bij de Gaming X zit de VRM-koeling 'vast' aan de Twin Frozr koeler, dat betekent 'prutsen' met losse heatsinkjes ;)
Met Thermal Grizzly Conductonaut (ja vloeibaar metaal) op de GPU en met de fanspeed op max 65% wordt de GPU niet warmer dan 61c met full load, dat is op 1.093v en 2050MHz :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaulBlanker
Garrett schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 18:40:
@ PaulBlanker, leuk kaartje voor die 765.
Ik heb zelf de MSI Armor OC (bewust) genomen omdat ik dan makkelijk een Accelero Xtreme III erop kon schroeven. Bij de Armor OC zit er een koelplaat op de VRM's, het is 1 grote koelplaat voor geheugen en VRM. Bij de Gaming X zit de VRM-koeling 'vast' aan de Twin Frozr koeler, dat betekent 'prutsen' met losse heatsinkjes ;)
Met Thermal Grizzly Conductonaut (ja vloeibaar metaal) op de GPU en met de fanspeed op max 65% wordt de GPU niet warmer dan 61c met full load, dat is op 1.093v en 2050MHz :)
Ja zeker een leuke kaart voor dat geld. ;)

De Accelero Xtreme III koeler is echt een goede uitvinding. Ik heb die koeler nu op drie verschillende AMD kaarten gehad en koelde altijd geweldig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Nou van mij mochten de fans wel een max speed van 2500 of 3000 hebben ipv 2000... voor net dat beetje meer koeling ALS het nodig is. Via Afterburner kan je toch het percentage instellen dus hoeft het nooit luider te zijn dan nodig :)
Ooit een keer 2x 5400rpm Scythe fans op die Xtreme III gezet... een 980Ti die max 43c werd luchtgekoeld :D
Maar goed ik ga offtopic.
Vooralsnog ERG blij met mijn 1080Ti :)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Zou die Accelero Xtreme III nou zoveel beter koelen dan pak hem beet de cooling solution van de Gaming X? De Gaming X schijnt ook nog eens heel stil te zijn onder load, ook niet onbelangrijk (uiteraard afhankelijk van fan curve).

Zit zelf nog erg te twijfelen tussen de Gaming X en de Strix OC. Lastig dat die laatste inderdaad zo moeilijk verkrijgbaar is nog. Heb het idee dat daarom de verschillende shops extra hoge prijzen vragen.

De Palit Super JetStream ook wel interesse in (1070's van Palit waren erg goed), maar daar zijn weer geen (user) reviews van te vinden.

[ Voor 44% gewijzigd door Mitt3nz op 05-05-2017 21:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MSI GTX 1080 Ti Gaming X is verkrijgbaar voor 790 euro in Duitsland:
https://www.computerbase....9330.html?hloc=at&hloc=de

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• zyraxion
Na 2 dagen prutsen met drivers loopt mijn kaart eindelijk als een trein !
Nog nooit meegemaakt dat ik problemen had met een NV kaart deftig te laten werken. Bij verschillende drivers bleef BF1 crashen alsook Rocket League enorme stutters geven. Wel erg tevreden van de performance ofc ! Prachtige kaart ook maar dat is persoonlijk natuurlijk :P

Afbeeldingslocatie: https://s1.postimg.org/jbqphoj8v/IMG_6084.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s4.postimg.org/w7rvaoh8t/IMG_6083.jpg

Afbeeldingslocatie: https://s4.postimg.org/60qoepyz1/IMG_6084_1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Garrett

Garrett

Watercooler

Mitt3nz schreef op vrijdag 5 mei 2017 @ 21:12:
Zou die Accelero Xtreme III nou zoveel beter koelen dan pak hem beet de cooling solution van de Gaming X? De Gaming X schijnt ook nog eens heel stil te zijn onder load, ook niet onbelangrijk (uiteraard afhankelijk van fan curve).

Zit zelf nog erg te twijfelen tussen de Gaming X en de Strix OC. Lastig dat die laatste inderdaad zo moeilijk verkrijgbaar is nog. Heb het idee dat daarom de verschillende shops extra hoge prijzen vragen.

De Palit Super JetStream ook wel interesse in (1070's van Palit waren erg goed), maar daar zijn weer geen (user) reviews van te vinden.
Een maat van me heeft de Palit met die Jetstream koeler, maar dat is geen onverdeeld succes.
De temps zijn niet echt om over naar huis te schrijven.

Of die Xtreme III nou zoveel beter koelt dan de Gaming X koeler...wel een aantal graden lijkt me, maar ik heb bewust die Armor OC genomen (goedkoper en zeker weten VRM's gekoeld door stock plate) omdat die Xtreme III er zo op kon :D
Is mijn kaart onder load onhoorbaar? Nee...moet dat? Nee :D
Maar wel stil genoeg ;)

I love watercooling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

@zyraxion
Mooi gedaan die kabels. :)

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Thanks! Het is doel was een silver / black build :*)

[ Voor 3% gewijzigd door zyraxion op 06-05-2017 13:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ik dacht oranje met blauw, vreemd. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Jammer alleen van al die loze ruimte bij de voorkant. Dat is de reden waarom ik een Define C gekocht heb, die heeft dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khallouki
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-09 10:01
Van de week een bestelling geplaatst bij een computerwinkel (Yorcom). Bestelling hadden ze helaas niet op voorraad en zou ergens volgende week geleverd worden.

Kreeg ik vanochtend een belletje dat hij klaarstond! Ik was 1 van de 5 gelukkige!

Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/2s8g1so.jpg

Zo even lekker installeren en gamen. =P

[ Voor 2% gewijzigd door Khallouki op 06-05-2017 17:44 . Reden: grotere thumbnail toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Even een dom vraagje, maar waarom geven sommige websites zoals Megekko 3 jaar garantie en bijv. Azerty maar 2 jaar garantie op de 1080Ti?

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Koning Willy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 19:13:
Even een dom vraagje, maar waarom geven sommige websites zoals Megekko 3 jaar garantie en bijv. Azerty maar 2 jaar garantie op de 1080Ti?
Verschilt dat niet per merk?

Heb zojuist de MSI Gaming X 1080 Ti besteld bij 4Launch, en die heeft 3 jaar garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koning Willy schreef op zondag 7 mei 2017 @ 19:13:
Volgensmij is de wettelijke garantie gewoon 2 jaar bij de winkel, Azerty houd zich dus gewoon aan de wettelijke garantie bij de verkoper. Dat Megekko ervoor kiest om er 3 jaar op te duwen is een keuze die ze zelf maken, en waarschijnlijk gebruiken als USP om bijv. Azerty af te troeven. In hoeverre dat dat het gewenste resultaat oplevert is maar de vraag maar dat terzijde.

Overigens staat dat los van wat de fabrikant voor garantie op het product heeft zitten. Je hebt namelijk ook garantie vanuit de fabriek, zo heeft Azerty 2 jaar garantie bij de Gigabyte producten staan, echter na product registratie bij Gigabyte zelf heb je 4 jaar garantie bij Gigabyte.

In alle gevallen zal een RMA gewoon via de verkoper lopen, daar dit meestal de meest eenvoudige weg is.

Dat is overigens mijn visie hierop, correct me if I am wrong though.

Zelf overigens zojuist een pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 Xtreme Gaming 8GB besteld bij SiComputers. Mag hem morgen in ontvangst nemen, ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Verwijderd schreef op maandag 8 mei 2017 @ 17:21:
[...]

Volgensmij is de wettelijke garantie gewoon 2 jaar bij de winkel, Azerty houd zich dus gewoon aan de wettelijke garantie bij de verkoper. Dat Megekko ervoor kiest om er 3 jaar op te duwen is een keuze die ze zelf maken, en waarschijnlijk gebruiken als USP om bijv. Azerty af te troeven. In hoeverre dat dat het gewenste resultaat oplevert is maar de vraag maar dat terzijde.

Overigens staat dat los van wat de fabrikant voor garantie op het product heeft zitten. Je hebt namelijk ook garantie vanuit de fabriek, zo heeft Azerty 2 jaar garantie bij de Gigabyte producten staan, echter na product registratie bij Gigabyte zelf heb je 4 jaar garantie bij Gigabyte.

In alle gevallen zal een RMA gewoon via de verkoper lopen, daar dit meestal de meest eenvoudige weg is.

Dat is overigens mijn visie hierop, correct me if I am wrong though.

Zelf overigens zojuist een pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 1070 Xtreme Gaming 8GB besteld bij SiComputers. Mag hem morgen in ontvangst nemen, ben erg benieuwd.
Bedankt, wordt toch maar Meggeko dan!

Vind je € 471,90 niet wat te veel voor een 1070? Een paar dagen geleden zag ik nog een 1080 voor 499.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Michaelg
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-09 10:03
Ja en met de cashback op de msi 1080 gaming voor 530 euro is die 470 euro voor een 1070 erg veel...

https://www.youtube.com/channel/UCb9hDbClUJUNw_a0v7qCBKA | https://www.strava.com/athletes/33148913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menno02
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-08 10:29
Dan denk je: huh, de Asus GTX1070 voor €277,-!?
'T is gewoon een verkeerde link van een site genaamd Misco Solutions.... 8)7 :?
pricewatch: Asus ROG STRIX-GTX1070-8G-GAMING

:N

[ Voor 3% gewijzigd door Menno02 op 08-05-2017 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koning Willy schreef op maandag 8 mei 2017 @ 19:25:
[...]

Bedankt, wordt toch maar Meggeko dan!

Vind je € 471,90 niet wat te veel voor een 1070? Een paar dagen geleden zag ik nog een 1080 voor 499.
Heb hem op naam van bedrijf besteld, dus kan de BTW nog terug vragen. Tis voor mij niet interessant om hoger te gaan, de 1070 is voor mijn resolutie en wensen al veelal overkill. Dus dit is eigenlijk al een stap hoger als dat ik nodig heb.

Los daarvan blijft het overigens een bak centen hoor, maar ach het oog wilt ook wat. En soms moet je dan net even wat verder in je buidel tasten.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2017 20:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The.Sticky
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 10-09 14:34
MSI heeft inderdaad cashback actie momenteel! Ik ben gister, op basis van o.a. deze review, overgegaan tot aankopen van:

pricewatch: MSI GeForce GTX 1080 GAMING X+ 8G

Met de cashback actie (in combinatie met MSI moederbord wat ik heb gekocht) krijg ik dan straks nog 80 euro terug, dus dat is wel nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nevermind, gaat over verkeerde kaart.

[ Voor 83% gewijzigd door SmokingCrop op 09-05-2017 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
EVGA 1080 Ti SC2 Hybrid gespot bij Caseking! 22 mei is die leverbaar. Zal die binnenkort waarschijnlijk ook wel naar Nederland komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoi3344
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 16-09 23:02
De 1030 begint ook langzaam op voorraad te komen:
https://azerty.nl/search-...ting=0&limit=12&view=grid

dees is al op voorraad: https://www.centralpoint....ampaign=hardwareinfoclick

[ Voor 46% gewijzigd door hoi3344 op 19-05-2017 13:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• choogen
  • Niet online

choogen

De beschikbaarheid van Nvidia's GTX 1070 modellen begint ook al aardig terug te lopen en heel soms beginnen prijzen zelfs weer iets te stijgen. Net als bij AMD's RX 570/RX 580 en de oudere RX 480/RX470. Als je niet beter wist zou je waarschijnlijk denken dat dat komt omdat Nvidia's volgende generatie (Volta) om de hoek staat, maar daar is nog geen sprake van; de huidige situatie is volledig te wijten aan de mining gekte.

Sommigen menen dat de populariteit van het cryptominen nog tot eind van deze maand zal aanhouden, maar waarom de vraag daarna dan moet inzakken is mij niet erg duidelijk. Kan iemand daar zijn licht over laten schijnen.

Hopelijk is die cryptomining gekte voorbij tegen de tijd dat de eerste custom Vega kaarten op de markt komen (in augustus?)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
choogen schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 12:28:
De beschikbaarheid van Nvidia's GTX 1070 modellen begint ook al aardig terug te lopen en heel soms beginnen prijzen zelfs weer iets te stijgen. Net als bij AMD's RX 570/RX 580 en de oudere RX 480/RX470. Als je niet beter wist zou je waarschijnlijk denken dat dat komt omdat Nvidia's volgende generatie (Volta) om de hoek staat, maar daar is nog geen sprake van; de huidige situatie is volledig te wijten aan de mining gekte.

Sommigen menen dat de populariteit van het cryptominen nog tot eind van deze maand zal aanhouden, maar waarom de vraag daarna dan moet inzakken is mij niet erg duidelijk. Kan iemand daar zijn licht over laten schijnen.

Hopelijk is die cryptomining gekte voorbij tegen de tijd dat de eerste custom Vega kaarten op de markt komen (in augustus?)...
Als er groepen met veel coins, hun coins op de markt dumpen dan zal er meer aanbod dan vraag zijn.
De prijs gaat omlaag, mensen panikeren en proberen ook te verkopen. Nog meer aanbod dan vraag.
Een Bubble.

Wanneer is maar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 18:14
Wat is er aan de hand met de 1060GTX (6gb)? Alles is zowat uitverkocht of 50/60 euro in prijs gestegen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

rejer schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:35:
Wat is er aan de hand met de 1060GTX (6gb)? Alles is zowat uitverkocht of 50/60 euro in prijs gestegen ?
Niks, maar alle AMD concurrenten van deze kaart zijn volledig uitverkocht. Daarom denk ik dat de 1060 kaarten ook zeldzamer worden en gaan stijgen in prijs

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 18:14
azz_kikr schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:39:
[...]

Niks, maar alle AMD concurrenten van deze kaart zijn volledig uitverkocht. Daarom denk ik dat de 1060 kaarten ook zeldzamer worden en gaan stijgen in prijs
Ahw lastig, net dat me neefje die kaart zoekt met een beperkt budget :)

[ Voor 3% gewijzigd door rejer op 16-06-2017 15:55 ]

Pagina: 1 ... 77 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.