[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 76 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
Dusty_ schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 01:28:
De asus strix OC is in stock bij alternate :) klik

Persoonlijk wacht ik op mijn 1080 Ti van MSI, die heb ik op pre order staan voor 760euro bij Amazon.de/nl :D
Thanks!! 2 geordered :) morgen in huis, twijfelde vanaf het begin tussen deze en de msi gaming x maar had hiervoor al msi kaarten dus voelde vertrouwd.

Deze zijn wat duurder dan mijn preorder van de gamingx (829) maar krijg hier wel 2x de gratis games bij van de nvidia actie dus scheelt een paar tientjes uiteindelijk.

Had iets betere reviews gelezen voor de asus maar dat kan ook de loterij zijn en manier van testen.
Kwa design iets meer weg van de asus kaarten ook, niet meer gebonden aan dat zwart rood thema :)

Twijvel is een raar ding haha toen ik de gaming x had gepreordered bleef de asus in me achterhoofd zitten en nu ik de asus heb besteld weer andersom :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
De MSI en ASUS ontlopen elkaar in de ervaring echt geen pepernoot.

ASUS gemiddeld (<)1% sneller, marginaal zuiniger, een tiende of twee decibel luider, maar alsof je dat soort dingen allemaal ooit merkt. Voordeel kan wel zijn de fan header en RGB header. Gezien het kleine verschil (2-3 C) in temps is de ASUS strikt genomen net wat beter, maar hij lijkt ook een flink stuk duurder te gaan worden wat weer niet in verhouding staat tot de verschillen.

Het verbaasd me een beetje dat MSI nog niet met een geheel zwarte draak-nogwat uitvoering komt. Ti Gaming X is wel heel dik, maar je moet wel zwart/rood hebben. ASUS in elk geval lekker neutraal...

Weet iemand toevallig hoe het precies zit met garantieafhandeling? Beide hebben het over 3 jaar carry-in, van ASUS weet ik dat ze daarmee volledige garantie bedoelen, heeft iemand ervaring met MSI Garantie in jaar 2-3? Of met ASUS garantie in jaar 2-3 wat dat betreft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Foritain schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:00:
Het verbaasd me een beetje dat MSI nog niet met een geheel zwarte draak-nogwat uitvoering komt. Ti Gaming X is wel heel dik, maar je moet wel zwart/rood hebben. ASUS in elk geval lekker neutraal...
Of gewoon iedereen weer een kast zonder raam. Net zoals je de motorkap toch ook niet doorzichtig maakt, ook niet voor een brullende V12? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paprika schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:55:
[...]

Of gewoon iedereen weer een kast zonder raam. Net zoals je de motorkap toch ook niet doorzichtig maakt, ook niet voor een brullende V12? :+
but.. but... tempered glass?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12:43
Foritain schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:00:
De MSI en ASUS ontlopen elkaar in de ervaring echt geen pepernoot.

ASUS gemiddeld (<)1% sneller, marginaal zuiniger, een tiende of twee decibel luider, maar alsof je dat soort dingen allemaal ooit merkt. Voordeel kan wel zijn de fan header en RGB header. Gezien het kleine verschil (2-3 C) in temps is de ASUS strikt genomen net wat beter, maar hij lijkt ook een flink stuk duurder te gaan worden wat weer niet in verhouding staat tot de verschillen.

Weet iemand toevallig hoe het precies zit met garantieafhandeling? Beide hebben het over 3 jaar carry-in, van ASUS weet ik dat ze daarmee volledige garantie bedoelen, heeft iemand ervaring met MSI Garantie in jaar 2-3? Of met ASUS garantie in jaar 2-3 wat dat betreft.
Maar een stukje hier boven lees ik toch dat de msi 90 graden word?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:20:
[...]

Maar een stukje hier boven lees ik toch dat de msi 90 graden word?
eerder zo'n ~69-70C voor de Gaming X, hierboven gaat het over de Armor nogwat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Foritain schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 12:23:
[...]

eerder zo'n ~69-70C voor de Gaming X, hierboven gaat het over de Armor nogwat.
Ah gelukkig. Sta op het randje om de Gaming X te bestellen. Heb nu de 970 Gaming X en de prestaties van de koeler bevallen mij zeer goed.

Ik was wel in de veronderstelling dat de armor dezelfde koeler had als de Gaming X maar dan zonder leds en backplate maar dat is dus blijkbaar niet waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick-vvv
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 21-04 17:36
Paprika schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 11:55:
[...]

Andere hobby van me, deze heb ik 6 maanden geleden verkocht en had geen doorzichtige motorkap maar ik keek er bijna elke dag wel even naar hoor :)

http://imgur.com/a/BS2vS

blijf weer ontopic sorry!!

[ Voor 3% gewijzigd door Rick-vvv op 04-04-2017 12:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farabi
  • Registratie: Februari 2013
  • Niet online
Tom. C schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 12:30:
[...]

Ik heb de FE van de GTX 1080 TI. Ik had ook liever een custom maar ik vind ik ze gewoon stuk voor stuk allemaal niet mooi. Alleen de ICX/ACX koelers van EVGA vind ik nog goed te doen. De Founders vind ik een geweldig mooi ding. Een custom is inderdaad veel stiller, maar mijn FE met een custom fanprofiel is goed te doen. Daarbij worden waterblokken vaak voor de FE's gemaakt. Mijne boost overigens naar 1883mhz om vervolgens te stabiliseren rond de 1820mhz. Zo veel sneller zijn de customs niet bij Pascal.
Blaat schreef op vrijdag 24 maart 2017 @ 15:16:
[...]

Overstatement van het jaar. Het gaat vaak om enkele procenten.
A87 schreef op zondag 26 maart 2017 @ 15:54:
[...]

Ik haal 2+ghz met standaard koeler..... Aanzienlijk hoger met custom koeler??
Al die custom kaarten gaan ook echt niet boven de 2-2,1ghz komen, dat is gewoon de limit van de 16nm finfet ,en dat draait dan al op 300w bij een power limit van 120%.

En als je pecht hebt gaat je examplaar niet boven de 1930.....

Custom heeft totaal geen meerwaarde behalve minder herrie, mits je een XXL tower hebt met 3x 120mm intake met crazy airflow.
foritain denkt hetzelfde als ik met zijn review en uitspraak :) :

'Maar ik kan je wel vertellen dat het echt een flink verschil is; een FE gaat bij lange na niet zo hard boosten en dat vasthouden, dat is geen concurrentie. '

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:25

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
lennox-06 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:46:
[...]

[...]

[...]

'Maar ik kan je wel vertellen dat het echt een flink verschil is; een FE gaat bij lange na niet zo hard boosten en dat vasthouden, dat is geen concurrentie. '
Alvast een kleine teaser van de review (morgen, 5:59) op HWI:
Afbeeldingslocatie: https://content.hwigroup.net/images/articles/msi1080tivsfe.png
Het verschil is dus inderdaad behoorlijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 13:58

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
lennox-06 schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 16:46:
[...]

[...]

[...]

TomasH schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:32:
[...]

Alvast een kleine teaser van de review (morgen, 5:59) op HWI:
[afbeelding]
Het verschil is dus inderdaad behoorlijk ;)
Allemaal leuk en aardig, maar zet nu de prestaties eens naast elkaar?

Juist, het gaat om enkele procenten.

Kwalitatieve statements als 'veel sneller ' of 'geen concurrentie' heeft niemand wat aan. Al helemaal niet als er een vergelijkende grafiek met maar 350mhz op de y as wordt neergezet. Wel realistisch blijven aub.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Blaat schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:37:
[...]

[...]

Kwalitatieve statements als 'veel sneller ' of 'geen concurrentie' heeft niemand wat aan. Al helemaal niet als er een vergelijkende grafiek met maar 350mhz op de y as wordt neergezet. Wel realistisch blijven aub.
Het blijft nog altijd een 1080 ti, er is nooit veel verschil. Daarom dat ik bij kaarten altijd kijk naar geluidsproductie vs koeling, de rest is hoofdzakelijk de chip lotterij winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:25

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Blaat schreef op dinsdag 4 april 2017 @ 17:37:
[...]

[...]

Bij de GTX 1080 Ti betaal je tov de 1080 zo'n 300 euro meer voor 30% meer prestaties, oftewel 10 euro per procent. De custom 1080 Ti's halen uiteindelijk een zo'n 10% hogere kloksnelheid dan de FE. Dat vertaalt zich niet volledig in prestaties, maar al zou het slechts 5 procent zijn, dan zou je nog altijd aan ongeveer dezelfde kosten per % prestatiewinst zitten. Het is dus helemaal niet gek om te kijken naar een custom videokaart die hogere kloksnelheden kan vasthouden - je krijgt in ieder geval wel waar voor je geld. Naast dat zo'n kaart uiteraard koeler en stiller blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 10:19
Net een mail gehad gigabyte 1080 ti op de post
Ik heb een witte itx case van thermaltake .
De gigabyte kaart is ook wit met oranje ben benieuwd komt morgen binnen
.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 21:18
Azerty heeft zojuist mijn ASUS ROG Strix OC 1080ti verzonden, komt morgen binnen! :D :*) _/-\o_
Graag bevestigen wij dat uw bestelling met ordernummer XXXXXXX vandaag zal worden verzonden. Normaal gesproken kunt u uw bestelling morgen verwachten.

U kunt uw zending volgen via de volgende link: XXXXXXXXXXXX.
Mocht deze link niet werken, dan kunt u de zending handmatig opzoeken via de website van de vervoerder (gewoonlijk PostNL) met uw postcode en onderstaande barcode(s):
XXXXXXXXXXXXX

Houd er rekening mee dat de codes pas na middernacht actief worden. Mocht u uw bestelling na 3 werkdagen nog niet ontvangen hebben, laat het ons dan weten via een antwoord op dit bericht. Wij zullen dan een onderzoek instellen om te achterhalen waar uw bestelling zich bevindt.

Via de volgende link kunt u uw order bekijken op onze website:

We wensen u alvast veel plezier met uw bestelling!

Met vriendelijke groet,

Azerty Verkoop

[ Voor 9% gewijzigd door Crazy4ever op 05-04-2017 17:10 ]

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-09 07:44
Ik had hem bij 4Launch gepreordered en moet nog even wachten. Ik heb gemaild, maar nog geen reactie!

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07-09 20:22
Wil vrijdag een kaart gaan bestellen die op voorraad is. Sommige webshops geven aan dat de Asus strix en de MSI binnen 2 a 3 dagen leverbaar zou zijn. Ik ben benieuwd.
Ben er zelf nog niet uit voor welke kaart ik ga kiezen.
Inno3D GTX1080 Ti iChill X3 11GB
ASUS ROG GTX1080 Ti Strix OC 11GB
MSI GTX1080 Ti Gaming X 11GB

Van deze is de inno3d de snelste (ook het hoogste OC mem en gpu)
Ben alleen niet zo bekend met support/ garantie / kwaliteit van Inno3d.
Dus ik neig naar de MSI of ASUS afhankelijk welke op de eerste op voorraad is.

[ Voor 3% gewijzigd door Tmaster op 05-04-2017 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tmaster schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:23:
Wil vrijdag een kaart gaan bestellen die op voorraad is. Sommige webshops geven aan dat de Asus strix en de MSI binnen 2 a 3 dagen leverbaar zou zijn. Ik ben benieuwd.
Ben er zelf nog niet uit voor welke kaart ik ga kiezen.
Inno3D GTX1080 Ti iChill X3 11GB
ASUS ROG GTX1080 Ti Strix OC 11GB
MSI GTX1080 Ti Gaming X 11GB

Van deze is de inno3d de snelste (ook het hoogste OC mem en gpu)
Ben alleen niet zo bekend met support/ garantie / kwaliteit van Inno3d.
Dus ik neig naar de MSI of ASUS afhankelijk welke op de eerste op voorraad is.
De Inno3D vind ik duidelijk de slechste van de drie:
https://nl.hardware.info/...cten/390073-388766-392158

Naar performance hoef je al niet te kijken bij de vergelijking:
HWI Videokaart Prestatiescore 2016 (2160p) = 94,7 vs 94,9 vs 94,6 FPS in games op 4K..

De koeler echter:
max temp bij 40 dB(A) is 78 °C (inno3d) vs 72 °C (asus) vs 68 °C (msi)

[ Voor 27% gewijzigd door SmokingCrop op 05-04-2017 21:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GTX404
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 05-09 02:31

GTX404

Hi

SmokingCrop schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:43:
[...]

De Inno3D vind ik duidelijk de slechste van de drie:
https://nl.hardware.info/...cten/390073-388766-392158

Naar performance hoef je al niet te kijken bij de vergelijking:
HWI Videokaart Prestatiescore 2016 (2160p) = 94,7 vs 94,9 vs 94,6 FPS in games op 4K..

De koeler echter:
max temp bij 40 dB(A) is 78 °C (inno3d) vs 72 °C (asus) vs 68 °C (msi)
De Gigabyte Xtreme Aorus cooler is ook zeer goed, volgens mij was die ook 68 graden onder full load bij de GTX 1080. Die gebruikten toen Titan-X grade chokers + ze gebruiken een copper backplate voor de gpu en 34 dB(A) onder full load. Dit is wel voor de GTX 1080 maar ik verwacht soortgelijke resultaten voor de Ti.

edit: +4jaar garantie bij Gigabyte

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
GTX404 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:55:
[...]

De Gigabyte Xtreme Aorus cooler is ook zeer goed, volgens mij was die ook 68 graden onder full load bij de GTX 1080. Die gebruikten toen Titan-X grade chokers + ze gebruiken een copper backplate voor de gpu en 34 dB(A) onder full load. Dit is wel voor de GTX 1080 maar ik verwacht soortgelijke resultaten voor de Ti.

Heb je daar een bron van?
Op http://www.gigabyte.co.nl/Support/Warranty/Graphics-Card zie ik dat namelijk niet vermeld worden.

MSI en ASUS geven 3 jaar. (sommige webwinkels 2 jaar en sommige geven ook 3 jaar)

[ Voor 6% gewijzigd door Tmaster op 05-04-2017 22:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Tmaster schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:04:
[...]

Heb je daar een bron van?
Op http://www.gigabyte.co.nl/Support/Warranty/Graphics-Card zie ik dat namelijk niet vermeld worden.

MSI en ASUS geven 3 jaar. (sommige webwinkels 2 jaar en sommige geven ook 3 jaar)
http://www.aorus.com/prod...il.php?p=170&t=17&t2=&t3= staat erbij, wanneer je je kaart registreert op hun site.

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Ah bedankt, maakt het dus ook een interessante potentiële koop kandidaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GTX404 schreef op woensdag 5 april 2017 @ 21:55:
[...]

Zie dat er nu ook een review van is op techpowerup, is inderdaad ook een erg goede kaart.
Wordt een kwestie van welke de goedkoopste wordt/is (en natuurlijk persoonlijk voorkeur).

Persoonlijk maakt 3 vs 4 jaar garantie voor mij niet veel uit aangezien je voor dat extra jaar jezelf moet registreren. Dan zal dit wellicht niet mee overgaan als je hem 2e hands verkoopt. Langer dan 2-3 jaar houd ik toch m'n kaart niet :9

[ Voor 15% gewijzigd door SmokingCrop op 05-04-2017 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Tmaster schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:38:
Ah bedankt, maakt het dus ook een interessante potentiële koop kandidaat
Jazeker, en als ik me niet vergis gebruikt Gigabyte altijd onderdelen van goede kwaliteit. En volgens mij krijg je hetzelfde op de non-extreme variant. Maar ik vind alles nu overpriced..
SmokingCrop schreef op woensdag 5 april 2017 @ 22:49:
[...]

Zie dat er nu ook een review van is op techpowerup, is inderdaad ook een erg goede kaart.
Wordt een kwestie van welke de goedkoopste wordt/is (en natuurlijk persoonlijk voorkeur).

Persoonlijk maakt 3 vs 4 jaar garantie voor mij niet veel uit aangezien je ervoor moet registreren.
Dan zal dit wellicht niet mee overgaan als je hem 2e hands verkoopt. Langer dan 2-3 jaar houd ik toch m'n kaart niet :9
Nja, als je een mooie e-mail stuurt bij 2e hands aankoop lijkt het me dat ze niet moeilijk zullen doen aangezien ze klanten willen houden. Denk dat ze het wel willen overzetten of hoe dat ook werkt. Ik heb iig alleen maar Gigabyte moederborden gehad zonder issues.

Ik vind alleen hun designs altijd zo extreem 'try hard'. Bij deze valt het wel mee, alleen de kant waar de fans zitten is nogal lelijk. Maar die copper backplate op de gpu is erg netjes, en duur. Backplate is overigens wel nice vind ik.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Vind het garantieverhaal best relevant gezien de (soms) kleine inhoudelijke verschillen, dus heb eens gevraagd hoe/wat aan de vier fabrikanten waarvan ik een 1080 Ti test.

- Asus geeft aan 3 jaar volledige fabrieksgarantie, dus geen gedeeltelijke kosten o.i.d in het 3 jaar. Claim wel via de retailer.

- MSI antwoord volgt nog. Ik weet dat ze 3 jaar zeggen, maar details ontgaan mij even.

- Inno3D zegt 3 jaar volledige garantie. Bedoeling is dat de verkopende shop de kaart naar Inno stuurt, als blijkt dat het een defect is krijgt de store credit om een nieuwe kaart of (tegen de tijd dat we een generatie of 2 verder zijn) een nieuwe vergelijkbare kaart toe te sturen. Geven expliciet aan dat er niet wordt gerefurbished o.i.d. terug richting de retournerende klant.

- GB claimt 4 jaar op Aorus kaarten, maar dat je voor dat 4e jaar even moet registreren op de site; geen slechte deal lijkt mij. Ik pol ze nogmaals met de vraag hoe het zit bij doorverkoop van de kaart en of garantie dan overdraagbaar is.

Voor allemaal vraag ik nog even na hoe het zit wanneer de shop kopje onder gaat, zeker met Afuture nu in het achterhoofd; die zullen toch menig Tweaker van GPUs hebben voorzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23-08 13:18
Wat is volgens jullie het beste idee; de GTX 1080ti STRIX ergens bestellen bij 1 shop en wachten tot hij deze binnen heeft of wachten tot hij ergens meteen leverbaar staat bij een shop ?
Ik heb gewoon geen zin om hem de bestellen bij een shop om dan 2 dagen later te zien dat hij direct leverbaar is bij een andere winkel.. Ik twijfel dus wat te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• monkeypack
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20-06-2022
mjha.. goede vraag. ik heb mijne gisteren besteld nadat een webwinkel 2 in voorraad had.. wat blijkt. back order. dus de voorraard die in huis was was allang verkocht. Dit is elke keer het gezeik bij elke release. De kaarten komen mondjes maat binnen, een leger met hongerige gamers die niet kunnen wachten om de nieuwe kaart in hun systeem te proppen en slimme webwinkels die eindelijk een keertje met hun prijzen kunnen spelen. Ik zou eerlijk waar niet weten wat te adviseren om dat het allemaal toch om kans draait. De ene heeft mazzel en besteld een msi 1080ti via amazon voor 760eu en die wordt gewoon bezorgd de ander geeft 100eu meer uit en moet ook nog eens 3weken wachten, als ie mazzel heeft.. Ik dachht voor mezelf: je kunt besluiten hem te kopen en dan gewoon te wachten op de magische dag dat je opeens een berichtje krijgt dat hij er is... of, je blijft hunten en 24/7 elke webshop afstruinen online, bellen / mailen en dan keep your fingers crossed dat wanneer de voorraad er is er geen 10man wachtlijst is voor 4 kaarten :P Ik dacht dat ik kans had dus heb ik er eentje gekocht.. ben er keihard ingetrapt dus nu wacht ik maar gewoon. Anders heb ik de kans als ik mn order cancel dat hij er opeens wel is.. Het is zo irritant deze GPU-fever limbo. over een maandje / 6 weken kun je hem sowieso in alle rust ergens kopen. tip, als je denk hem ergens te zien, bel de webwinkel op en vraag of ze hem hebben. Als je een vaag verhaal krijgt over dat voorraden van de dag nog niet zijn upgedate.. dan hebben ze hem waarschijnlijk niet. good luck!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeypack
update. Ik heb nog even nagebeld. Maar ik sta dus met mn order op een wachtlijst. Dus mijns inziens is de situatie als volgt. Webshops hebben geen harde data voor hun aanlevering die ze communiceren naar hun klanten. De meeste webshops hebben gewoon een soort van wachtlijst, waarin alle orders chronologisch worden verwerkt. logischerwijs hebben de webshops die de kaarten voor minder geld verkopen dus grotere wachtlijsten gezien mensen daar sneller hun kaart kopen. Als je nu op t punt staat er een te kopen maakt het volgens mij niet heelveel uit wat je doet. Als de voorraden binnen komen kan het zijn dat het net genoeg is zodat je er gewoon 1 kunt kopen of alles is uitverkocht. Wil je er perse 1 nu nu hebben, dan is de beste kans die je hebt gewoon vet veel betalen omdat bijna niemand net als jij zo gek is om er 50 a 70 a 100 eu meer voor te betalen., Als je wacht tot webshops met 'normale' prijzen weer voorraden krijgen en je besluit hem dan te kopen dan is de kans rederlijkwijs aanwezig dat de voorraden dus eigenlijk al verkocht zijn. Webshops communiceren dit uiteraard liever niet naar hun klanten want ze willen liever dat mensen hem kopen zodra er staat voorraad. :P compleet clusterfucked lol. wens nogmaals iedereen succes en uiteraard heelveel plezier zodra men hem op de deurmat mag ontvangen. Kan zelf perosonlijk niet wachten om keihard ermee te gaan gamen. Joeee

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:17

The Chosen One

Zie signature!

Gooi daar aub ff een paar enters is... :+

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy4ever
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 28-08 21:18
Strix zou vanmiddag worden bezorgt, heeft PostNL anderhalf+ uur vertraging (deadline 14:00, 15:30 nog niks). Ik dus ff tuin in lopen om wat dingetjes te pakken. Kom ik terug, ligt er een PostNL briefje bij de deur. |:(

Dagje extra wachten nu. ;(

AMD Ryzen 7 7800X3D | Asus RTX 3090 ROG Strix OC | 64GB 6000Mhz RAM | Samsung CRG49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Nou, sorry jongens maar heb een Titan Xp besteld..

(You can call me a traitor)

[ Voor 23% gewijzigd door GTX404 op 06-04-2017 18:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeypack
ok cool :) ik wist niet dat titans nog verkocht werden. ik dacht dat ze allemaal uit verkocht waren oid.

@Crazy4ever that sucks dude.. maar wel lekker voorspelbaar.. ipv: levertijd: oonbekend

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/aptuZ60hcnXQ6dyjtu2hfJtY/full.png

Duitse prijzen van de kaarten:
MSI = € 829 of € 819 voor basis versie
Gigabyte = € 879 of € 829 voor basis versie
Asus = € 869 of € 849 voor basis versie
Inno3D = € 829

De MSI's en de Gigabyte (basis) lijken mij de beste keuze op dit moment.
Ben benieuwd hoe de EVGA het gaat doen.

Net een mail gekregen van Amazon met het vooruitzicht op de levering van de goedkope 765 euro MSI Gaming X. Zal nog een maandje mogen wachten als dat accuraat is (3 à 6 mei) :P
Vraag me af hoeveel ze er verkocht hebben aan die prijs.

[ Voor 8% gewijzigd door SmokingCrop op 06-04-2017 22:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
GIGABYTE AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G op voorraad bij Alternate.
https://www.alternate.nl/...3&utm_source=tweakers.net

Is er trouwens een site zoals nowinstock.net voor nederland? Word een beetje flauw van het F5'en en het naar beneden swipen van van winkelpagina's

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

monkeypack schreef op donderdag 6 april 2017 @ 20:14:
ok cool :) ik wist niet dat titans nog verkocht werden. ik dacht dat ze allemaal uit verkocht waren oid.

@Crazy4ever that sucks dude.. maar wel lekker voorspelbaar.. ipv: levertijd: oonbekend

:P
Werden ze ook niet. nVidia heeft vandaag (of gisteren) een nieuwe Titan Xp online gezet met meer cuda cores (ongeveer 3850) en geheugenbandbreedte. Zijn direct leverbaar. De full Pascal chip dus eindelijk. Heel random trouwens. Dit is wel de eerste en laatste keer dat ik een Titan aanschaf.

Edit: https://www.nvidia.nl/gra.../geforce/pascal/titan-xp/

[ Voor 5% gewijzigd door GTX404 op 07-04-2017 00:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 17-09 14:49

Tortelli

mixing gas and haulin ass

AtlAntA schreef op donderdag 6 april 2017 @ 23:00:
GIGABYTE AORUS GeForce GTX 1080 Ti 11G op voorraad bij Alternate.
https://www.alternate.nl/...3&utm_source=tweakers.net

Is er trouwens een site zoals nowinstock.net voor nederland? Word een beetje flauw van het F5'en en het naar beneden swipen van van winkelpagina's
Het is jammer dat je in de pricewatch hier niet op kunt filteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
aaargh gek word je ervan! Hele dag getwijfeld en gezocht naar een 1080ti was ik eruit dat ik de gigabyte aorus zou bestellen bij Alternate (op vooraad) wil ik betalen zie ik ineens 8 werkdagen staan.. grrrrrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Inno 3D zijn op voorraad
Bij alternate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Klopt maar qua geluidsproductie en koeling is dat toch wel de minste als je kunt kiezen tussen msi, asus en gigabyte..
Als alles op voorraad zou zijn zou mijn keuze zijn: Asus strix oc, MSI gaming x, Gigabyte aorus, Innod3d.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tmaster
Gisteravond toch nog kunnen bestellen en zojuist geleverd!
Afbeeldingslocatie: https://s13.postimg.org/ch8ms4nlv/IMG_1452.jpg

[ Voor 109% gewijzigd door Tmaster op 08-04-2017 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeypack
GTX404 schreef op vrijdag 7 april 2017 @ 00:06:
[...]

Werden ze ook niet. nVidia heeft vandaag (of gisteren) een nieuwe Titan Xp online gezet met meer cuda cores (ongeveer 3850) en geheugenbandbreedte. Zijn direct leverbaar. De full Pascal chip dus eindelijk. Heel random trouwens. Dit is wel de eerste en laatste keer dat ik een Titan aanschaf.

Edit: https://www.nvidia.nl/gra.../geforce/pascal/titan-xp/
dik hoor. heb je hem al binnen? ben wel benieuwd hoe deze unit perforned :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeypack
Tmaster mazzelaar. Ik zal zeker nog twee weken moeten wachten op mijn kaart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Ik speel veel Cities Skyline en ik merkte dat bij een stad met meer dan 150.000 inwoners, de frames met mijn GTX980 wel wat minder werd (ik speel wel op 3440x1440)
Dus meteen de game getest. Haal ik maar 10fps meer hahaha! duur grapje!
Maar goed blijkbaar zit er wat anders in de game wat de bottleneck vormt. Aan de CPU, een Intel 6700K en geheugen ligt het niet (32GB). Wellicht een mod ingame !?

Speel nu ook Ghost recon Wildlands op deze resolutie met ulta settings en dat ziet er zoooo vet uit!
Dik 65 a 70 fps nog..
Verder is de kaart niet hoorbaar zelfs niet onder load. Kaart wordt tijdens gamen ongeveer 67 a 68 graden... Dik in orde dus!

[ Voor 7% gewijzigd door Tmaster op 09-04-2017 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

monkeypack schreef op zondag 9 april 2017 @ 17:35:
[...]

dik hoor. heb je hem al binnen? ben wel benieuwd hoe deze unit perforned :)
Krijg 'm dinsdag binnen (hopelijk). Hij is onderweg met UPS.

Enige wat me irriteert is die koeler van nVidia. Hopelijk komt EVGA of iemand anders met een mooie aio hybrid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeypack
GTX404 schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:13:
[...]

Krijg 'm dinsdag binnen (hopelijk). Hij is onderweg met UPS.

Enige wat me irriteert is die koeler van nVidia. Hopelijk komt EVGA of iemand anders met een mooie aio hybrid.
ja die koeler is niet cool :P ik zag laatste deze voorbij komen de eiswolf van alphacool. zag er wel ok uit. op de quick sluitingen na dan..

YouTube: Alphacool Eiswolf GPX Pro Review on GTX 1080

ik hoop dat ja kaart er er dinsdag :9~ :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

monkeypack schreef op zondag 9 april 2017 @ 20:38:
[...]

ja die koeler is niet cool :P ik zag laatste deze voorbij komen de eiswolf van alphacool. zag er wel ok uit. op de quick sluitingen na dan..

YouTube: Alphacool Eiswolf GPX Pro Review on GTX 1080

ik hoop dat ja kaart er er dinsdag :9~ :9~ :9~
Ziet er apart uit. Ik heb even nagevraagd bij EVGA of de Hybrid kit voor de 1080 Ti / Titan X Pascal V1 ook op de Titan Xp (v2) kan.

Hier het antwoord:
Hello,

As far as we are currently aware there were no power VRM, or IC changes to the GTX Titan Xp when compared to the Titan X (Pascal) so the new Titan X (Pascal) and GTX 1080 Ti cooler should work with with the new GTX Titan Xp without any issues.

Regards,
EVGA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
Tmaster schreef op zondag 9 april 2017 @ 18:31:
Ik speel veel Cities Skyline en ik merkte dat bij een stad met meer dan 150.000 inwoners, de frames met mijn GTX980 wel wat minder werd (ik speel wel op 3440x1440)
Dus meteen de game getest. Haal ik maar 10fps meer hahaha! duur grapje!
Maar goed blijkbaar zit er wat anders in de game wat de bottleneck vormt. Aan de CPU, een Intel 6700K en geheugen ligt het niet (32GB). Wellicht een mod ingame !?

Speel nu ook Ghost recon Wildlands op deze resolutie met ulta settings en dat ziet er zoooo vet uit!
Dik 65 a 70 fps nog..
Verder is de kaart niet hoorbaar zelfs niet onder load. Kaart wordt tijdens gamen ongeveer 67 a 68 graden... Dik in orde dus!
City Skylines is een CPU vreter, zelfs een i7 krijgt er moeite mee als de stad maar groot genoeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
Dat is op zich vreemd want als ik kijk dan is de belasting van alle cores slechts 60 a 65%
belasting cities
Uitgezoomt 50fps, maar zodra je iets inzoomt zakt ie naar 20 a 23 fps..
Maar goed, we gaan een beetje offtopic.

[ Voor 75% gewijzigd door Tmaster op 10-04-2017 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 01:04
Tmaster schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:22:
Dat is op zich vreemd want als ik kijk dan is de belasting van alle cores slechts 60 a 65%
[afbeelding]
Om nog 1 ding erover te zeggen, misschien dat de spel gewoon slecht geoptimaliseerd is terwijl het meer rekenkracht nodig heeft van de CPU.

Maar goed, back on topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tmaster schreef op maandag 10 april 2017 @ 18:22:
[afbeelding]
Ik gok dat er 1 thread of meerdere toch cores maximaal belasten maar dat je dat niet ziet in de taskmanager o.a. hyperthreading. Zet voor de grap HT eens uit om te testen.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tmaster
maratropa schreef op maandag 10 april 2017 @ 20:23:
[...]

Ik gok dat er 1 thread of meerdere toch cores maximaal belasten maar dat je dat niet ziet in de taskmanager o.a. hyperthreading. Zet voor de grap HT eens uit om te testen.
Je hebt gelijk. Ik heb HT uitgezet en de 4 cores staan dik op 95% te stampen.. Jammer dus dat veel berekeningen klaarblijkelijk via de CPU gaan ipv de GPU.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• maratropa
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Tmaster schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:04:
[...]

Je hebt gelijk. Ik heb HT uitgezet en de 4 cores staan dik op 95% te stampen.. Jammer dus dat veel berekeningen klaarblijkelijk via de CPU gaan ipv de GPU.
Besef dus ook dat als je taskmanager 65% aangeeft hij al op 80%+ van z'n kunnen zit oid, een vrituele HT core ziet de taskmanager als 1/8 (12,5%) maar door het gedeelde karakter geven de 4 extra threads niet 50% extra multithreaded snelheid. ok nu weer ontopic. :)

specs

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GTX404 schreef op maandag 10 april 2017 @ 21:28:
Er is nog een duitse webshop waarvan ik de naam kwijt ben.. 8)7 (meerdere natuurlijk maar eentje die hier vaak genoemd wordt)
Cyberport?
Wel nog niet veel onmiddellijk te leveren daar op dit moment:

https://www.cyberport.de/...xdp-dvi-2E21-2CX_789.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

SmokingCrop schreef op maandag 10 april 2017 @ 22:47:
[...]

Cyberport?
Wel nog niet veel onmiddellijk te leveren daar op dit moment:

https://www.cyberport.de/...xdp-dvi-2E21-2CX_789.html
Ja dat is 'm, thanks voor 't posten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Wordt toch tijd dat iemand eens een App maakt met de functionaliteit van nowinstock..net voor de Nederlandse markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Msi 1080 ti is op caseking te krijgen 829
https://www.caseking.de/neuheiten?p=2

[ Voor 32% gewijzigd door Beaudog op 11-04-2017 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Moet je nog wel 2% BTW bij optellen bij verzending naar NL.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Als ik zoveel geld uitgeef dan maak ik me niet druk om 2%.

[ Voor 3% gewijzigd door Beaudog op 11-04-2017 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexikola
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 13:46
Ben ik de enige die een beetje baalt van sicomputers in de pricewatch? Ze zetten overal vrij lage prijzen neer voor de videokaart terwijl ze meer dan 10 dagen levertijd hebben. Zo werkt dus de sorteer op prijs funtie niet goed.

Filter op direct leverbaar werkt alleen als je voor een bepaald type merk/kaart gaat. Filter direct leverbaar op hele videokaartoverzicht zou een zijne toevoeging zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Beaudog schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 12:57:
Als ik zoveel geld uitgeef dan maak ik me niet druk om 2%.
Fijn voor jou. Het aangegeven bedrag klopt gewoon niet en voor anderen is dat wel belangrijk.

Maar waar het vooral ook om ging is de vergelijking met NL. Velen kopen liever in NL bij gelijke condities.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Titan Xp is binnen!

Heb een custom fan curve (damn you nvidia reference cooler) ingesteld en wat unigine heaven / firestrike ultra getest.

Kaart komt niet boven 85 graden, +100 core clock en draait max op 1924 mhz. Heb niet hoger getest.

Hier wat afbeeldingen:

Titan xp-box

titan xp-unbox

titan xp

Firestrike:
firestrike-ultra

Nu nog een nieuwe monitor 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Mexikola schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 13:01:
Ben ik de enige die een beetje baalt van sicomputers in de pricewatch? Ze zetten overal vrij lage prijzen neer voor de videokaart terwijl ze meer dan 10 dagen levertijd hebben. Zo werkt dus de sorteer op prijs funtie niet goed.

Filter op direct leverbaar werkt alleen als je voor een bepaald type merk/kaart gaat. Filter direct leverbaar op hele videokaartoverzicht zou een zijne toevoeging zijn.
Als ze ook daadwerkelijk voor die prijs leveren is er niks loos toch? Betwijfel het wel of ze dat doen trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ECP0WERS
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
Iemand enig idee wanneer EVGA hun 1080Ti SC(2) releasen? Na wat onderzoek blijkt dit de enige kaart, naast de blowers, die in mijn kastje zou passen.

Overigens snap ik niet dat de PCBs tegenwoordig alleen maar groter en groter worden.

AMD Ryzen 9 9900X | Minisforum MS-A1 | Corsair Vengeance 96GB 6000C30 | WD SN7100 1TB NVMe SSD | WD SN7100 4TB NVMe SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mexikola
AtlAntA schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:24:
[...]

Als ze ook daadwerkelijk voor die prijs leveren is er niks loos toch? Betwijfel het wel of ze dat doen trouwens.
Of ze het wel of niet voor de prijs leveren laat ik even in het midden. Ligt misschien meer aan mij en hoe ik pricewatch gebruik en daarbij stoort het voor mij. Heb toch maar besloten te wachten met de aanschaf totdat de 1080 ti beter beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beebie121
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19-09 18:39
Mexikola schreef op woensdag 12 april 2017 @ 08:15:
[...]

Of ze het wel of niet voor de prijs leveren laat ik even in het midden. Ligt misschien meer aan mij en hoe ik pricewatch gebruik en daarbij stoort het voor mij. Heb toch maar besloten te wachten met de aanschaf totdat de 1080 ti beter beschikbaar is.
Volgens mij ergeren er meer mensen zich daaraan.
Si Computers heeft niet echt een goede naam hier.

Ik zou eerder wat extra geld betalen ergens anders waar ik weet dat het goed zit dan daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedgy
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 19-09 23:24
Was gisteren langs de hardware expert in Almere gegaan om mijn videokaart op te halen. Gelijk even naar de beschikbaarheid van de msi 1080ti Gaming kaart gevraagd.

Hun verwachten pas voorraad over 2 weken

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mexikola
beebie121 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 09:34:
[...]

Volgens mij ergeren er meer mensen zich daaraan.
Si Computers heeft niet echt een goede naam hier.

Ik zou eerder wat extra geld betalen ergens anders waar ik weet dat het goed zit dan daar.
Dacht ik al dat ik niet de enige was die zich daar aan ergerde. Sicomputers was al geen optie voor mij. Hoge kosten bij paypal of creditcard en geen optie op pinnen bij afhalen. Ideal doe ik alleen bij bekende shops die de volgende dag leveren om de kans van verlies bij faillissement zo klein mogelijk te maken. Maar dat geeft ook geen garantie. (Zie afuture)

Daarom wacht ik ook even met de aanschaf tot de beschikbaarheid goed is en de prijzen een beetje gesetteld zijn. Mijn 290x houdt het nog wel even vol zolang ik nog geen 4k scherm koop. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
Bij alternate zijn de asus kaarten 1080ti
Na 1/2 werkdagen leverbaar .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeypack
GTX404 schreef op dinsdag 11 april 2017 @ 19:18:
Titan Xp is binnen!

Heb een custom fan curve (damn you nvidia reference cooler) ingesteld en wat unigine heaven / firestrike ultra getest.

Kaart komt niet boven 85 graden, +100 core clock en draait max op 1924 mhz. Heb niet hoger getest.

Hier wat afbeeldingen:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Firestrike:
[afbeelding]

Nu nog een nieuwe monitor 8)7
ha wat een schoonheid, jaloers :D dikke kak. Ben wel benieuwd wat jouw kaart zometeen ongeveer draait in firestrike extreme/ultra. Hoeveel die 256 CUDA;S schalen tov van de ti.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bapawe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-08 15:07
Ik heb mijn MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X net opgehaald bij de 4launch. Ik zat bij de eerste batch van 10. Ik zal hem vanavond is flink laten zweten :P

Ik moet zeggen dat het wel lang duurt voordat die kaarten een beetje op voorraad zijn, populaire kaart?

www.twitch.tv/bapawe | www.twitter.com/bapawe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

monkeypack schreef op woensdag 12 april 2017 @ 11:53:
[...]

ha wat een schoonheid, jaloers :D dikke kak. Ben wel benieuwd wat jouw kaart zometeen ongeveer draait in firestrike extreme/ultra. Hoeveel die 256 CUDA;S schalen tov van de ti.
Haha, ja volgens mij scheelt het 10-15% met een Titan Xp OC tegenover een 1080 Ti OC. Is de prijs iig niet waard, maar ik had even de gelegenheid om dit ding voor 'minder' te kopen. Anders zat ik aan een Gigabyte 1080Ti Xtreme :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
GTX404 schreef op woensdag 12 april 2017 @ 17:06:
[...]

Haha, ja volgens mij scheelt het 10-15% met een Titan Xp OC tegenover een 1080 Ti OC. Is de prijs iig niet waard, maar ik had even de gelegenheid om dit ding voor 'minder' te kopen. Anders zat ik aan een Gigabyte 1080Ti Xtreme :P
V&A aangeboden: MSI GeForce GTX 1080 GAMING X 8G
Zelf game ik niet echt meer, heb volgens mij alleen Doom uitgespeeld qua AAA titel op deze kaart sinds ik hem gekocht heb. Voor de rest niet echt iets bijzonders mee gedaan.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Binnenkort weer aan de slag ;) Tis ook een hobby van mij hè, niet alleen om te gamen. Ik bouw systemen en verkoop ze redelijk snel om weer iets nieuws te gaan bouwen :)

[ Voor 18% gewijzigd door GTX404 op 12-04-2017 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En je lopende advertentie kan ook weg? :+

V&A aangeboden: Beest van een (game) PC voor een mooie prijs! Met garantie/fa...
Ik doe mijn vertrouwde game pc weg omdat ik er nu simpelweg geen tijd meer voor heb. Deze pc heb ik net voor de zomer van 2016 gebouwd. Garantie zit er dus uiteraard op, onderdelen wel los besteld dus je krijgt losse facturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Nee, want ik wil iets nieuws bouwen. (met volledige waterkoeling deze keer)

Ik game inderdaad niet veel, dus ik doe mensen een plezier en verkoop mooie spullen voor minder. Wat is daar zo erg aan?

**Best triest trouwens dat je door profielen zit te neuzen om commentaar te leveren, ik zie je dit wel vaker doen. Alsof ik iets illegaals aan het doen ben, heb je niets beters te doen joh?

***Heb hem voor je aangepast, staat er nu duidelijker bij voor mensen zoals jij :+

[ Voor 29% gewijzigd door GTX404 op 12-04-2017 18:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darsstar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 22:42
centralpoint heeft per mail en sms laten weten dat dat mijn pricewatch: Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING verstuurd is =]
MB + GPU daar besteld binnen de asus cashback periode, 2017-03-26, dus effectief gaat er €55 van de €833,69 af (= €778,69)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberhank
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-02 12:24
Net de MSI GeForce® GTX 1080 Ti, 11GB, Gaming X bested bij Informatique. Is al verstuurd en wordt morgen afgeleverd :)

Nu mijn 2 x MSI GeForce® GTX 970 Gaming 4G (SLI-configuratie) op Vraag & Aanbod plaatsen...

Heb hier altijd plezier van gehad, maar ben nu erg benieuwd naar het verschil...

Phanteks Enthoo Luxe | Corsair RM1000x SHIFT 80 PLUS Gold | Gigabyte X570 Aorus Master | AMD Ryzen™ 9 5950X | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | MSI GeForce RTX 4090 Suprim X | G.SKILL F4-3600C16D-32GTZN, Samsung 980 PRO PCle 4.0 NVMe M.2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

^
Dag en nacht.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Hey allemaal, ik zit met een dillema. Zal ik wel of niet bij de geroemde SiComputers bestellen?
Ook moet ik oppasen dat ik die For Honor key ook krijg (kan je doorverkopen voor 30 euro)
pricewatch: Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G

http://www.sicomputers.nl...g-oc-11264-mb-gddr5x.html

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
Zijn die keys niet gpu gebonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 13:19
Kan zo nog wel een aantal tweakers opnoemen die zo hun spullen verkopen, zeggen dat ze gestopt zijn met gamen, hun 5 maanden oude product te koop zetten en vervolgens in het betreffende topic zien dat ze op zoek zijn naar het nieuwste product :/

kan mij niet voorstellen dat je je product dan sneller verkoopt..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Minimadness
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 17:15
Die advertentie is ondertussen ook al weer bijna 4 weken oud, kan best zijn dat ie ondertussen van gedachten is veranderd. Laten we het gewoon lekker on topic houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

schumi1986 schreef op donderdag 13 april 2017 @ 00:55:
[...]

Kan zo nog wel een aantal tweakers opnoemen die zo hun spullen verkopen, zeggen dat ze gestopt zijn met gamen, hun 5 maanden oude product te koop zetten en vervolgens in het betreffende topic zien dat ze op zoek zijn naar het nieuwste product :/

kan mij niet voorstellen dat je je product dan sneller verkoopt..
Je hoeft niet te gamen om zo een videokaart aan te schaffen hè. Ik game zelf ook bijna niet meer. Op de pc is dit nog erger zelfs. Af en toe draai ik nog Forza Horizon en thats it.

5 maanden oud verkoopt juist sneller! Hij is dan ook al verkocht. Niets wat in de advertentie staat is een leugen. Ik hou er wel nog van om nieuwe builds te doen, maar omdat ik daar weinig gebruik van maak verkoop ik ze snel zodat ik weer iets kan bouwen ;)

Maar on topic weer!
Darsstar schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:27:
centralpoint heeft per mail en sms laten weten dat dat mijn pricewatch: Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING verstuurd is =]
MB + GPU daar besteld binnen de asus cashback periode, 2017-03-26, dus effectief gaat er €55 van de €833,69 af (= €778,69)
Dat heb je echt goed geregeld zie ik! Goed over nagedacht.

De MSI Gaming X Plus zit er ook aan te komen voor de mensen die geïnteresseerd zijn.. https://videocardz.com/68...-x-plus-pictured-up-close

[ Voor 23% gewijzigd door GTX404 op 13-04-2017 07:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cyberhank
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 28-02 12:24
Het gaat snel: gister de MSI GeForce® GTX 1080 Ti, 11GB, Gaming X besteld bij Informatique (levering is onderweg voor aflevering) en nu al geen voorraad meer. Blijkbaar heb ik geluk en moet je er snel bij zijn met deze voorraden... O-)

Phanteks Enthoo Luxe | Corsair RM1000x SHIFT 80 PLUS Gold | Gigabyte X570 Aorus Master | AMD Ryzen™ 9 5950X | BeQuiet Dark Rock Pro 4 | MSI GeForce RTX 4090 Suprim X | G.SKILL F4-3600C16D-32GTZN, Samsung 980 PRO PCle 4.0 NVMe M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Koning Willy schreef op woensdag 12 april 2017 @ 22:25:
Hey allemaal, ik zit met een dillema. Zal ik wel of niet bij de geroemde SiComputers bestellen?
Ook moet ik oppasen dat ik die For Honor key ook krijg (kan je doorverkopen voor 30 euro)
pricewatch: Gigabyte GeForce® GTX 1080 Ti Gaming OC 11G

http://www.sicomputers.nl...g-oc-11264-mb-gddr5x.html
Het hangt af van je situatie. Bijv. of dit veel geld voor je is.

Ik zou dit soort dure producten alleen bestellen bij shops die min of meer boven alle twijfel verheven zijn, zeker als ik met Ideal betaal.
Wil te allen tijde voorkomen dat (veel) geld vastzit bij een shop. Dus zodra daar twijfels over zijn doe ik het niet.
Natuurlijk kijk ik ook sterk naar prijs maar paar tientjes meer of minder op dit bedrag vind ik dat waard voor mijn gemoedsrust.

Kun je afhalen dan is het wellicht een ander verhaal.

PC Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkeypack
Darsstar schreef op woensdag 12 april 2017 @ 19:27:
Ik heb daar de exacte zelfde gpu besteld.. wanneer had je hem ongeveer besteld? denk dat ik nog even moet wachten. 8)7 Ik had hem op 5-4 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las een mooie review van de Zotac AMP Extreme, alleen zal het ook voor deze versie nog wel afwachten worden. Hopelijk duurt het niet al te lang voor deze een beetje beschikbaar komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darsstar
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-09 22:42
monkeypack schreef op donderdag 13 april 2017 @ 11:40:
[...]

Ik heb daar de exacte zelfde gpu besteld.. wanneer had je hem ongeveer besteld? denk dat ik nog even moet wachten. 8)7 Ik had hem op 5-4 besteld.
Besteld op 2017-03-26. (zondag, 2017e jaar, 3e maand, 26e dag, ISO formaat/volgorde. niet gaan zeuren over off-by-one errors :P)

PS. De cashback actie liep van 10 t/m vrijdag 31 maart. Claimen kan vanaf 30 dagen na aankoop tot eind mei.

[ Voor 9% gewijzigd door Darsstar op 13-04-2017 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rakegtegler
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 23-11-2020
Darsstar schreef op donderdag 13 april 2017 @ 13:59:
[...]

Besteld op 2017-03-26. (zondag, 2017e jaar, 3e maand, 26e dag, ISO formaat/volgorde. niet gaan zeuren over off-by-one errors :P)

PS. De cashback actie liep van 10 t/m vrijdag 31 maart. Claimen kan vanaf 30 dagen na aankoop tot eind mei.
Zelf had ik een Asus ROG-STRIX-GTX1080TI-O11G-GAMING besteld op 2017-03-25 bij Megekko.
Zojuist een berichtje dat het pakketje morgen afgeleverd wordt, dus wat betreft levertijd lijkt het beeld wel aardig hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 13:20
msi versie is op voorraad bij alternate

https://www.alternate.nl/...2&utm_source=tweakers.net

Gigabyte bij megekko

https://www.megekko.nl/pr...eakers.net&utm_medium=cpc

[ Voor 51% gewijzigd door Aggressor op 13-04-2017 20:50 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AtlAntA
Kogel is door de kerk. Net de msi gtx 1080 Ti Gaming X besteld bij alternate. Komt morgen al. Zo blij als een kind haha. Toch wel veel geld hoor. Heb de vrouw verteld dat ik nu de eerste paar jaar niet weer hoef. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
De levertermijnen voor de Asus strix zijn terug opgeschoven.
gratz met je aankop AtlAntA ! haha idd :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenvHasselt
  • Laatst online: 23-12-2020
Heb de MSI X variant ook bij Alternate besteld vanavond en als het goed is morgen op de deurmat. Heb echt een gelukje als ik dit zo hierboven lees. Toevallig vandaag de knoop doorgehakt na dagen van onderzoek (verspreid over weken) wat voor pc ik nou zou gaan bouwen na bijna 6 jaar op dezelfde game-laptop te hebben gewerkt.

Ik kom van 560 GTX SLI nu naar een 1080 GTX Ti, ik hoop dat ik het verschil ga zien hahaha.

Anyway, de MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X is nog bij Alternate op voorraad volgens de webshop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
zyraxion schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:09:
De levertermijnen voor de Asus strix zijn terug opgeschoven.
gratz met je aankop AtlAntA ! haha idd :p
Lol dankjewel!
JeroenvHasselt schreef op donderdag 13 april 2017 @ 22:11:
Heb de MSI X variant ook bij Alternate besteld vanavond en als het goed is morgen op de deurmat. Heb echt een gelukje als ik dit zo hierboven lees. Toevallig vandaag de knoop doorgehakt na dagen van onderzoek (verspreid over weken) wat voor pc ik nou zou gaan bouwen na bijna 6 jaar op dezelfde game-laptop te hebben gewerkt.

Ik kom van 560 GTX SLI nu naar een 1080 GTX Ti, ik hoop dat ik het verschil ga zien hahaha.

Anyway, de MSI GeForce GTX 1080Ti Gaming X is nog bij Alternate op voorraad volgens de webshop.
Ja bij alternate stond de kaart al meer dan een week als pre order op de site. Blijkbaar hebben ze zo'n grote batch binnen gekregen dat ze al die pre orders hebben kunnen versturen (als er veel waren) en hem op de site kunnen zetten. Nu maar hopen dat de kaart goed bevalt. Heb her en der wat verhalen gelezen over coil whine. Mijn gtx 970 van msi is wat dat betreft fluister stil dus ik hoop dat ik weer zoveel geluk heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
Ik heb mijn preorder bij 4Launch gecancelled vanwege het vooruitzicht van nog 2 weken wachten! Een PC zaak hier net over de grens had de Asus Strix 1080Ti OC echter net binnen en beschikbaar dus gelijk afgehaald. 889 betaald (40 meer dan mn preorder), maar zeker waard!! Wat een geweldige videokaart! :D

AMD 9800X3D | Aorus Master X870E | G.Skill Trident Z5 Royal Neo 6000 CL26 2x32GB | Aorus Master RTX5090 | Samsung 9100 PRO 4TB | WD SN850X 8TB | Seasonic Prime TX-1600 Noctua Edition | Noctua NH-D15S | Fractal Design North XL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Had ik dat geluk maar haha... ik zit elke dag alle site's af te speuren naar 1tje :p
waar ligt die shop ? want je zegt net over de grens dus hoop ik dat je belgie bedoelt mss.

[ Voor 24% gewijzigd door zyraxion op 14-04-2017 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrainedFTW
Nee in Duitsland in Zuid Limburg over de grens, HIQ24.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zyraxion
Bedankt, maar dat is idd net iets te ver rijden hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchRookie007
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 17-09 21:36
Vandaag mijn bestelling bij SiComputers gecancelled, moest nog langer wachten op de Inno3D gtx 1080 ti x3. En dat kon niet omdat mijn neef zijn systeem op tijd geleverd moest worden. Geluk dat ik de Gigabyte Aorus GTX1080Ti Extreme vandaag kon bemachtigen, het was overigend de laatste bij Informatique.
Pagina: 1 ... 76 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.