[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 60 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Mijn Palit GeForce GTX 1080 GameRock is onderweg van Overclockers.co.uk.

Totaal bedrag inclusief DHL express delivery was 739 euro.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drumatiko
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Zojuist heb ik de "MSI GeForce GTX 1070 GAMING X 8G" besteld op Afuture. *O*

Hij was niet meer op voorraad in hun eigen magazijn, maar ik zal jullie op de hoogte houden hoe snel die verzonden wordt (wellicht heeft iemand daar nog iets aan).

“But all history has taught us the grim lesson that no nation has ever been successful in avoiding the terrors of war by refusing to defend its rights – by attempting to placate aggression.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 17:57

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sheetka
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-09 18:07
Inmiddels al 3.5 weken later en nog steeds geen geld terug van mijn bestelde order bij SIcomputers. Gaat hier om 500 euro voor de gtx 1070, wat volgens hun maximaal 2 weken zou duren voordat het terug gestord werd. Kan afraden hier aankopen te gaan doen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Najjra
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-08 17:53
Enig idee wanneer de prijzen in nederland op het duitse prijspijl gaan komen ? Ik zou toch het liefst in nederland een kaart kopen. Op dit moment vragen teveel bedrijven nog steeds een premium prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-10 11:02
Najjra schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:24:
Enig idee wanneer de prijzen in nederland op het duitse prijspijl gaan komen ? Ik zou toch het liefst in nederland een kaart kopen. Op dit moment vragen teveel bedrijven nog steeds een premium prijs.
Nooit. Duitse btw ligt een paar procent lager dan de Nederlandse en Duitsland is een grotere markt.

Zo lang er schaarste is blijven de prijzen extreem hoog. Ik verwacht dat er pas ruime voorraden zijn aan het eind van de zomer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Nou.. alternate heeft laten weten dat ze "voorlopig" geen idee hebben wanneer de MSI 1070 kaarten weer op voorraad komen. Het kan volgende week zijn, of over een maand pas.. >_>
Ik dacht dat ze met de meer voorraden wat beter gingen werken, maar dus blijkbaar niet echt.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Azerty nog steeds geen 1070 van msi op voorraad. pfff........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 11-10 21:22
sheetka schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 15:19:
Inmiddels al 3.5 weken later en nog steeds geen geld terug van mijn bestelde order bij SIcomputers. Gaat hier om 500 euro voor de gtx 1070, wat volgens hun maximaal 2 weken zou duren voordat het terug gestord werd. Kan afraden hier aankopen te gaan doen in de toekomst.
Bedankt voor de herinnering, zit hier aan exact 2 weken. Ik stuur ze morgen nu een mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Massdrop heeft nu een drop voor de 1080 msi armor oc, moet je voor zoiets import belasting betalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Uberdude schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 19:08:
Massdrop heeft nu een drop voor de 1080 msi armor oc, moet je voor zoiets import belasting betalen?
Binnen EU: nee, buiten EU: ja.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 08-10 16:03
Bezorgingspunt proberen veranderen voor mijn EVGA van mijn thuisadres naar een UPS afhaalpunt... blijkt nu dat dit problematisch kan worden en kaart later wordt geleverd. Damn :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Heb ik ook gedaan en bij mij is dat dezelfde dag gebleven.

i5-14600K | 32GB DDR5-6000 | RTX 5070 - MacBook Pro M1 Pro 14" 16/512

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrNotThatEvil
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-02-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:06:
Ik wacht al bijna een maand op een 1080.
Hoelang wacht jij al ?

Not really a doctor also not really evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

half maandje. nummer 37 in de wachtrij
DrNotThatEvil schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:54:
[...]

Ik wacht al bijna een maand op een 1080.
Hoelang wacht jij al ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bjorntju
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02:13
Whoops, verkeerde thread.

[ Voor 98% gewijzigd door bjorntju op 09-07-2016 23:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
spone schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:45:
Heb ik ook gedaan en bij mij is dat dezelfde dag gebleven.
was eerst ook zo maar nu zegt tracking dat delivery date niet gekend is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is de levering va de 70 en 80 nog steeds een probleem in NL?
hier in spanje liggen er genoeg op voorraad, en volgens mij in frankrijk ook. Misschien zitten de meeste mensen hier niet zoals ik de hele dag achter de pc :/

ik kan bij een winkel in t dorp een gigabyte 1070 kopen voor 475, en eigenlijk vind ik dat nog te veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
Voorraad is wel degelijk een probleem, zelfs al zit je de hele dag te F5en hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:48
Cilph schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:44:
Voorraad is wel degelijk een probleem, zelfs al zit je de hele dag te F5en hier.
Ik wacht nog aankomende week af, anders gooi ik de handdoek in de ring en wijk ik uit naar de UK of Duitsland.

Ik begin nu in te zien dat het een stuk voordeliger is, inclusief verzending. En een hoop voorraad.

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-10 14:20

Phntm

Tlingelingeling

Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:04:
is de levering va de 70 en 80 nog steeds een probleem in NL?
hier in spanje liggen er genoeg op voorraad, en volgens mij in frankrijk ook. Misschien zitten de meeste mensen hier niet zoals ik de hele dag achter de pc :/

ik kan bij een winkel in t dorp een gigabyte 1070 kopen voor 475, en eigenlijk vind ik dat nog te veel
Goedkoper dan bij 99% van de shops, dat zit dik rond de msrp en ik weet niet waarom je je kans niet grijpt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 23:20:
half maandje. nummer 37 in de wachtrij
[...]
Wanneer heb je je bestelling exact geplaatst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 13:31
Ik ben benieuwd of ze het wel voor elkaar hebben met de 1060, maar ik vrees het ergste.

Eerst de 19e maar afwachten. Hopen dat de kaart dan binnen een maand of twee redelijk tot goed te verkrijgen is..

Is namelijk de beoogde opvolger van m'n 580SLI setup!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Verwijderd schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 16:06:
Je merkt inderdaad dat ze 1 grote voorraad hebben gehad, en er nu gewoon niks meer is. Wanneer ze weer gaan komen? Op dit moment is er nog totale onduidelijkheid wanneer ze weer leverbaar zijn. Wel erg jammer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:05
Op dit moment heb ik de MSI GTX 1080 Gaming X bij zowel Azerty als Alternate in bestelling staan. Ik heb nog niet voor mezelf besloten of ik ze beide ga houden voor een SLI opstelling, maar heeft iemand enig idee wanneer die nieuwe HB bridge van MSI te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JinShepard
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 15-10 07:12
Vandaag is mijn 980 ti overleden, zover ik weet, tijdens overwatch vloog de pc uit, en geen fans meer, of led, of enkel teken van leven..

Ik heb hem bij Azerty gekocht, valt nog in de garantie dus ik hoop misschien een deal te maken om te upgraden naar een 1080. Alleen hebben ze amper tot niks bij Azerty, en mijn oog viel op een Gainward Phoenix GHL.

AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phntm schreef op zondag 10 juli 2016 @ 10:12:
[...]

Goedkoper dan bij 99% van de shops, dat zit dik rond de msrp en ik weet niet waarom je je kans niet grijpt...
Meer omdat ik de komende 2,3 maanden waarschijnlijk toch niet aan gamen toekom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nemesizz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 19:37

Nemesizz

Untouchable

Zit zelf een beetje de MSI 1070 Gaming X en de Zotac 1070 AMP (niet de extreme) in de gaten te houden.

Begin van de week was de Zotac even op voorraad (bij de leverancier, volgens de site van Azerty) voor 555 euro, 1 dag later was het alweer 565 euro (niet meer op voorraad), en weer een dag later 595 euro... 8)7 even 40 euro erbij in 2 dagen tijd....

Er zijn wel founders editions op voorraad, maar daar zit ook weer een prijs verschil van 50 euro...alleen voor een ander doosje!

Hoewel ik een fan ben van die radiaal ventilators (de looks), ga ik toch echt liever voor een custom (vanwege de prestaties), geluid maak ik me meestal niet zo druk om.

Maar wel balen dat die dingen zo slecht leverbaar zijn in NL, als je dan ziet dat ze in het buitenland soms wel voor wat normalere prijzen te krijgen zijn. Heb zelf geen zin om in het buitenland te bestellen, als je er wat mee hebt is het altijd weer zo'n gedoe. Daarom bestel ik het liefste bij Azerty want die zitten mooi in de buurt, is er wat mis gooi ik em gewoon om de deur :P En kan het ding zelf ophalen en betalen met pin, je weet maar nooit met sommige webshops, ene moment lijken ze gezond, weekje later zijn ze failliet (2 of 3jaar terug al 2 shops out of the blue ineens failliet, als je dan iets duurs als een GPU vooruit betaald hebt ben je een pleur centen kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
Voor Azerty hoef je niet bang te zijn. Die zie ik niet failliet gaan, die draaien als een tierelier. Ik vraag me alleen af of ze misschien mensen die een heel systeem laten samenstellen voorrang geven op kaarten die binnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso is er nog altijd de fabrikant in dat geval...
Cloggs schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:57:
Voor Azerty hoef je niet bang te zijn. Die zie ik niet failliet gaan, die draaien als een tierelier. Ik vraag me alleen af of ze misschien mensen die een heel systeem laten samenstellen voorrang geven op kaarten die binnen komen.
Waarschijnlijk wel. Liever een blije klant die voor 2500 euro aan onderdelen aanschaft...

[ Voor 80% gewijzigd door Paprika op 10-07-2016 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
Ik heb daar een compleet systeem in bestelling staan en heb niet het idee dat ik voorkeur heb. Bestelling van 13 juni. Ik denk dat dat wel wat vroeger is dan de meeste mensen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:01

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Enige kaart die enigsinds leverbaar lijkt is de Gigabyte Windforce 1070. Kan er alleen geen review van vinden......

MSI 1070 Armor is ook nog leverbaar op sommige plaatsen. Ook geen reviews van te vinden.

[ Voor 28% gewijzigd door Tortelli op 10-07-2016 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Via de site van EVGA is de 1070 SuperClocked op het moment nog te krijgen. Misschien is dat een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Wat is de levertijd van EVGA zelf?. Prijs is netjes iig, en de kaart zelf lijkt prima te zijn (vooral geluid kijk ik na, overclockbaarheid boeit me niet zoveel).

[ Voor 64% gewijzigd door Tortelli op 10-07-2016 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spone
  • Niet online
Tortelli schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:09:
Wat is de levertijd van EVGA zelf?. Prijs is netjes iig, en de kaart zelf lijkt prima te zijn (vooral geluid kijk ik naar, overclockbaarheid boeit me niet zoveel).
Heb de mijne donderdag besteld en a.s. dinsdag wordt ie bezorgd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninaomi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-05 15:45
Tortelli schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:09:
Wat is de levertijd van EVGA zelf?. Prijs is netjes iig, en de kaart zelf lijkt prima te zijn (vooral geluid kijk ik na, overclockbaarheid boeit me niet zoveel).
Hier woensdag besteld. Morgen binnen
Word vanuit duitsland verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
Nemesizz schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:44:
Zit zelf een beetje de MSI 1070 Gaming X en de Zotac 1070 AMP (niet de extreme) in de gaten te houden.

Begin van de week was de Zotac even op voorraad (bij de leverancier, volgens de site van Azerty) voor 555 euro, 1 dag later was het alweer 565 euro (niet meer op voorraad), en weer een dag later 595 euro... 8)7 even 40 euro erbij in 2 dagen tijd....

Er zijn wel founders editions op voorraad, maar daar zit ook weer een prijs verschil van 50 euro...alleen voor een ander doosje!

Hoewel ik een fan ben van die radiaal ventilators (de looks), ga ik toch echt liever voor een custom (vanwege de prestaties), geluid maak ik me meestal niet zo druk om.

Maar wel balen dat die dingen zo slecht leverbaar zijn in NL, als je dan ziet dat ze in het buitenland soms wel voor wat normalere prijzen te krijgen zijn. Heb zelf geen zin om in het buitenland te bestellen, als je er wat mee hebt is het altijd weer zo'n gedoe. Daarom bestel ik het liefste bij Azerty want die zitten mooi in de buurt, is er wat mis gooi ik em gewoon om de deur :P En kan het ding zelf ophalen en betalen met pin, je weet maar nooit met sommige webshops, ene moment lijken ze gezond, weekje later zijn ze failliet (2 of 3jaar terug al 2 shops out of the blue ineens failliet, als je dan iets duurs als een GPU vooruit betaald hebt ben je een pleur centen kwijt).
Garantie loopt meestal altijd via de frabrikant zelf

MSI GEFORCE GTX 1070 GAMING X 8G 8192MB GDDR5 PCI-EXPRESS GRAPHICS CARD
10+ stuks in voorraad
https://www.overclockers....phics-card-gx-32a-ms.html

veel meer op voorraad bij overclockers.co.uk

https://www.overclockers....s/nvidia/geforce-gtx-1070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
Mag Nederland nou es wat ontvangen dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
stime schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:47:
Mag Nederland nou es wat ontvangen dan?
Inderdaad, die kaarten komen waarschijnlijk via Rotterdam binnen. Laat er een paar achter voor ons. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ninaomi schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:46:
[...]

Garantie loopt meestal altijd via de frabrikant zelf
Je bedoelt altijd via de winkel. Garantie via de fabrikant doet zo goed als geen één fabrikant, in de wet staat dan ook via de winkel.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
-The_Mask- schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:33:
[...]

Je bedoelt altijd via de winkel. Garantie via de fabrikant doet zo goed als geen één fabrikant, in de wet staat dan ook via de winkel.
Bedoel je alleen voor videokaarten?

Sorry heb nog nooit garantie via de winkel gedaan
Harde schijf, via wd
Corsair watercooler loop via corsair
Adata ssd, via adata
Asus moederbord via asus

Zelfs evga regelt de garantie via hun zelf

Mis ik iets?

[ Voor 4% gewijzigd door Ninaomi op 11-07-2016 00:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

[...]

Je hebt gewoon garantie bij de winkel waar je het product koopt en fabrieksgarantie. Alleen volgens consuwijzer is de nederlandse wet hierin een beetje vaag. https://www.consuwijzer.n...garantieperiode-in-europa. Het product moet deugdelijk zijn.. Dus er is geen wettelijk termijn vastgesteld.

[ Voor 26% gewijzigd door ion op 11-07-2016 02:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 21:02
Ik heb toch de knoop doorgehakt en de MSI Geforce GTX 1080 Armor gekocht via Massdrop

https://www.massdrop.com/...orce-gtx-1080-armor-8g-oc

Hij word wel pas 17 Augustus geleverd (dus nog 6 weken wachten!) maar
(ex douane als dat van toepassing is?) is hij slechts € 642 inclusief shipping. Dat is wel iets anders dan de kosten die momenteel in de PW staan.

pricewatch: MSI GeForce GTX 1080 ARMOR 8G OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bron
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 15:13
Senaxx schreef op maandag 11 juli 2016 @ 02:32:
Ik heb toch de knoop doorgehakt en de MSI Geforce GTX 1080 Armor gekocht via Massdrop

https://www.massdrop.com/...orce-gtx-1080-armor-8g-oc

Hij word wel pas 17 Augustus geleverd (dus nog 6 weken wachten!) maar
(ex douane als dat van toepassing is?) is hij slechts € 642 inclusief shipping. Dat is wel iets anders dan de kosten die momenteel in de PW staan.

pricewatch: MSI GeForce GTX 1080 ARMOR 8G OC
Maar als die prijs zonder invoerkosten is ben je uiteindelijk even duur uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Bron schreef op maandag 11 juli 2016 @ 02:40:
[...]

Maar als die prijs zonder invoerkosten is ben je uiteindelijk even duur uit.
Mhoaw dat valt ook wel mee, ik heb laats een developers PS4 ingevoerd van 600 euro, en hiervoor moest ik 34,- euro import + inklarings kosten betalen. Dat zal op deze videokaart nog wel wat meevalen.

En stel dat het €642 + €34 euro zit je nog maar op € 676 dat is nog een stuk goedkoper waarvoor hij verkocht word. De eerst leverbare voor € 800,-

Enige "nadeel" is dat er geen leds en backplate op zit. Backplates zijn lost te krijgen rond de 30 euro als je er echt 1 op wil. Reviews die ik lees zijn erg positief.

- Onder de 60 graden draait de fan niet.
- Cooler is erg stil
- Goede baseclock

Edit: Heb het even nagekeken en exacte bedrag was € 29,42 voor een 600 euro PS4 uit Canada, met een opgegeven waarde van $700..

[ Voor 46% gewijzigd door Senaxx op 11-07-2016 03:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-10 15:17
Je betaald bij een bestelling uit de VS waar nog geen belasting overheen is gehaald als het goed is:

- Inklaringskosten
- Invoerrechten
- BTW

Inklaringskosten bij PostNL: 17,50 voor EMS zendingen en 13,00 voor reguliere postzendingen.

Dus als je die kaart voor 709$ koopt dan betaal je:

709$ naar euro's met een VISA kaart op 11 juli 2016 met een conversion fee van 1.5%: 654.27 Euro
BTW: 654*1.21 = 791 Euro
Inklaringskosten: +13,00
Invoerrechten ? (geen idee wat er momenteel geldt voor grafische kaarten)

Kom je toch al gauw boven de 800 euro uit ;) En dan zit je nog wel even zonder kaart.. Wat dat betreft is het VK / Duitsland een stuk goedkoper vind ik. De GTX 1080 ACX 3.0 van EVGA is maar €679, bijvoorbeeld :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mmore op 11-07-2016 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Mmore schreef op maandag 11 juli 2016 @ 03:13:
Je betaald bij een bestelling uit de VS waar nog geen belasting overheen is gehaald als het goed is:

- Inklaringskosten
- Invoerrechten
- BTW

Inklaringskosten bij PostNL: 17,50 voor EMS zendingen en 13,00 voor reguliere postzendingen.

Dus als je die kaart voor 709$ koopt dan betaal je:

709$ naar euro's met een VISA kaart op 11 juli 2016 met een conversion fee van 1.5%: 654.27 Euro
BTW: 654*1.21 = 791 Euro
Inklaringskosten: +13,00
Invoerrechten ? (geen idee wat er momenteel geldt voor grafische kaarten)

Kom je toch al gauw boven de 800 euro uit ;) En dan zit je nog wel even zonder kaart.. Wat dat betreft is het VK / Duitsland een stuk goedkoper vind ik. De GTX 1080 ACX 3.0 van EVGA is maar €679, bijvoorbeeld :)
Ik ben er niet zeker van als die 21% btw ook betaald moet worden. Ik hoefde dit niet bij mijn PS4 die ik vanaf Canada invoerde.
En de GTX 1080 ACX 3.0 is idd 679,- maar je zou dan ook een gelijkwaardige EVGA moeten pakken (doe meer in de buurt komt van de clocks) en dit zou meer de SC versie zijn van 729,-

En levertijd vind ik niet zo'n probleem. Ik heb mijn 780ti een 3 of 4 tal weken geleden verkocht, dus ik zit al even zonder. Met 2 weken ga ik op vakantie, en kom 2 dagen na de geplande levertijd weer terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 14-10 15:17
Natuurlijk betaal je die 21% BTW! Het zou wat zijn als je ineens producten kon importeren (of kopen) zonder daarover gewoon belasting te betalen. Zie ook: http://www.belastingdiens...tingen_bij_invoer_betalen

En de virituele assistent van de belastingdienst:
U zegt: 2. Computers en computeronderdelen
Douane zegt: De btw is 21% en u betaalt geen invoerrechten.

U berekent de btw over:
de prijs van de goederen
kosten voor het post- en koeriersbedrijf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:48
Senaxx schreef op maandag 11 juli 2016 @ 03:30:
[...]

Ik ben er niet zeker van als die 21% btw ook betaald moet worden.
Denk je nou dit echt? :+

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Heb 30/6 een MSI GTX1070 Gaming X besteld bij Azerty, zoals bekend is de levertijd hiervan nog steeds onbekend. Zit dus naar een alternatief te kijken wat wel redelijk leverbaar is en vergelijkbaar.

Kwam op deze

#ProductPrijsSubtotaal
1Gigabyte GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC 8GB€ 483,-€ 483,-
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 483,-

uit.

iemand al ervaringen met deze kaart ?

[ Voor 51% gewijzigd door jin op 11-07-2016 07:52 ]

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
  • Laatst online: 23-08 16:19
Zit zelf ook naar die kaart te kijken. Heeft geen RGB leds of andere onzin waar ik niet voor wil betalen.

Gebruikersreviews op newegg zijn in ieder geval erg positief. Schijnt wel een absurd grote kaart te zijn, dus je moet geen klein kastje hebben. Ook een backplate ontbreekt.

Andere interessante kaart is de Inno3D Twin X2, deze is het goedkoopst op caseking.de. Ook weinig reviews van te vinden echter.

[ Voor 99% gewijzigd door Mitt3nz op 11-07-2016 08:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ninaomi schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:52:
[...]

Bedoel je alleen voor videokaarten?

Sorry heb nog nooit garantie via de winkel gedaan
Harde schijf, via wd
Corsair watercooler loop via corsair
Adata ssd, via adata
Asus moederbord via asus

Zelfs evga regelt de garantie via hun zelf

Mis ik iets?
De eerste twee jaar gaat in principe altijd via de winkel, kan ook langer zijn maar dan geeft de winkel dit wel aan. Verreweg de meeste fabrikanten wijzen bij garantie ook naar de winkel, is ook veel gemakkelijker en goedkoper in de meeste gevallen omdat lang niet elke fabrikant een vestiging heeft in Nederland, waardoor de verzendkosten hoog kunnen oplopen.

De meeste bedrijven die jij noemt accepteren meestal de RMA ook niet als je hier woont. In de VS is dat bijvoorbeeld anders daar gaat het wel direct via de fabrikant met uitzondering van een DOA dat kan nog via de winkel. Dus als jij in NL woont en garantie kreeg binnen 2 jaar via de fabrikant heb je gewoon veel geluk gehad. Ze hoeven het probleem niet op te lossen namelijk en de meesten wijzen je dan ook door naar de winkel.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou ik ben nog geen fabrikant tegengekomen die dit niet doet hoor. Niet dat de ervaringen via een fabrikant (asus) altijd goed zijn geweest maar dat is een ander verhaal ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 23:43
Mitt3nz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:10:
Zit zelf ook naar die kaart te kijken. Heeft geen RGB leds of andere onzin waar ik niet voor wil betalen.

Gebruikersreviews op newegg zijn in ieder geval erg positief. Schijnt wel een absurd grote kaart te zijn, dus je moet geen klein kastje hebben. Ook een backplate ontbreekt.

Andere interessante kaart is de Inno3D Twin X2, deze is het goedkoopst op caseking.de. Ook weinig reviews van te vinden echter.
Ik heb die Inno3D Twin X2 en best tevreden over. Is niet heel luid voor wat ik merk (stiller als mijn twin frozr gtx560 ti). Ook via Caseking besteld.

Sowieso zijn de meeste custom designs kwa koeling en dergelijke volgens mij aardig gelijk. Het verschil tussen de goedkoopste koeloplossing en de duurste zal vast hebben uitgemaakt met kaarten die 300+ watt trekken. Maar op 150 watt is het al veel meer gerommel in de marge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
https://azerty.nl/8-6867-...gtx-1070-gaming-x-8g.html
Op voorraad bij azerty!
Hopelijk hebben ze ook de 1080 vandaag gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

stime schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:33:
Op voorraad bij azerty!
Yep mijn 1070 staat op ready. mijn systeem wordt nu verzameld (besteld 30/6) ik heb 548 betaald voor de 1070... nu 569....

Twitch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
-The_Mask- schreef op maandag 11 juli 2016 @ 08:49:
[...]
Dus als jij in NL woont en garantie kreeg binnen 2 jaar via de fabrikant heb je gewoon veel geluk gehad. Ze hoeven het probleem niet op te lossen namelijk en de meesten wijzen je dan ook door naar de winkel.
Enigszins off-topic maar ik claim zelf eigenlijk ook nooit garantie via een webshop/winkel, dat kost meestal zoveel tijd en onnodige administratie. Onder meer via Corsair, EVGA, Gigabyte, Asus, Thermaltake, Mionix en Phanteks. Alleen Sapphire heeft er ooit een geweigerd, toen moest het via de webshop en die verstuurde de kaart vervolgens naar Sapphire :P

Als je een EVGA videokaart koopt dan staat er zelfs op de flap van de doos dat je in geval van RMA/defect contact op moet nemen met EVGA zelf en niet met de webshop/winkel/retailer; ze handelen het liever zelf af met de klant. EVGA loopt dan ook mijlen ver voor tov de andere fabrikanten op gebied van service.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Sinds ik aanpassing deed van levering EVGA naar een UPS afhaalpunt, blijft dit staan op "schedule information unavailable". Is nu al halve werkdag gepasseerd en nog steeds geen aanpassing. Ook leveradres staat nog steeds op mijn thuisadres. Niet dat het nu op één of twee dagen zal komen, maar vraag me gewoon af of dit normaal is bij UPS, of dat er iets fout is gegaan. Iemand die daar ervaring mee heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Waah schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:51:
[...]

Ik heb die Inno3D Twin X2 en best tevreden over. Is niet heel luid voor wat ik merk (stiller als mijn twin frozr gtx560 ti). Ook via Caseking besteld.

Sowieso zijn de meeste custom designs kwa koeling en dergelijke volgens mij aardig gelijk. Het verschil tussen de goedkoopste koeloplossing en de duurste zal vast hebben uitgemaakt met kaarten die 300+ watt trekken. Maar op 150 watt is het al veel meer gerommel in de marge.
Waarom dan slechts 'best tevreden'? Klinkt niet heel overtuigend ;-)

Zit er ook over te denken om een 1070 bij caseking te bestellen. Shops als Azerty proberen je nu gewoon te naaien. Hoe lang duurde het voordat hij geleverd werd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinnerNL
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 06-12-2024
sicomputers heeft nog 2 zotac gtx1080 amp extremes

http://www.sicomputers.nl...ition-8192-mb-gddr5x.html

morgen in huis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
stin00 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:42:
[...]

Enigszins off-topic maar ik claim zelf eigenlijk ook nooit garantie via een webshop/winkel, dat kost meestal zoveel tijd en onnodige administratie. Onder meer via Corsair, EVGA, Gigabyte, Asus, Thermaltake, Mionix en Phanteks. Alleen Sapphire heeft er ooit een geweigerd, toen moest het via de webshop en die verstuurde de kaart vervolgens naar Sapphire :P

Als je een EVGA videokaart koopt dan staat er zelfs op de flap van de doos dat je in geval van RMA/defect contact op moet nemen met EVGA zelf en niet met de webshop/winkel/retailer; ze handelen het liever zelf af met de klant. EVGA loopt dan ook mijlen ver voor tov de andere fabrikanten op gebied van service.
Idd snapte ook al niks van zijn reactie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:33
Ninaomi schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:36:
[...]

Idd snapte ook al niks van zijn reactie
Zijn reactie klopt zich wel. In Nederland bestaat er in feite niet zo iets als fabrieksgarantie. Als je problemen hebt met een product dan moet je je tot de winkel waar je het product gekocht hebt (dus waarmee je een koopovereenkomst gesloten hebt) wenden. De winkel moet wettelijk gezien de garantie regelen. Je hebt met de fabrikant geen enkele overeenkomst als consument, dus de fabrikanten hoeven je helemaal niets van garantie te bieden als ze dat niet willen. Ze zijn het in ieder geval niet wettelijk verplicht. Dat veel fabrikanten dit WEL doen en ook direct met consumenten garantie regelen doet er niet aan af dat ze dat volgens de Nederlandse wet helemaal niet hoeven.

Vanuit de fabrikanten snap ik het overigens wel hoor. Webshops zijn maar een 'irritant' tussenstation dat garantieafhandelingen alleen maar vertraagd.

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sterker nog, ik heb bij een headset (>100 euro) van hun, waarbij ruis te horen was als er geen geluid zou moeten zijn, het aanbod gehad om het foute exemplaar pas terug te sturen als ik de nieuwe binnen had en getest of deze beter was. Ik had het product toen een paar maanden, maar ze vonden het zelf zonde als ik weken moest wachten omdat er een webshop als tussenpersoon zou functioneren, dus hebben ze het zo opgelost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
[...]

In de basis verloopt het in de wet vastgelegde recht op een conform product (in de volksmond garantie genoemd, maar eigenlijk niet de juiste term) altijd via de verkoper van het product daar deze volgens wet verantwoordelijk is voor het leveren van een conform product.

Daarnaast heb je ook nog fabrieksgarantie, dit is in Nederland echter geen recht, want het is nergens in de wet vastgelegd. Fabrieksgarantie is in Nederland dus een gunst die de fabrikant mag aanbieden, echter wel tegen eigen voorwaarden die een stuk strenger mogen zijn dan de bepalingen in de wet waar de verkoper zich met betrekking tot het leveren van een conform product aan moet houden. Een fabrikant mag er echter ook voor kiezen om geen fabrieksgarantie aan te bieden.

Neemt niet weg dat wanneer aanwezig fabrieksgarantie erg handig kan zijn, het is vaak sneller dan een traject via de verkoper. Echter is het dan wel aan te raden als je gebruik wil maken van een trajact direct via de fabrikant om dit in samenspraak te doen met de verkoper, dan kun je namelijk geen rechten verliezen mocht er iets mis gaan tijdens het fabrieksgarantie traject.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
Zodra SiComputers mn geld heeft teruggestort (ze zeggen dat het vandaag zou moeten komen en dat het al overgemaakt is), ga ik denk ik nog een order plaatsen bij Caseking voor de EVGA. Dan zien of een order van een maand bij Azerty trager gaat zijn dan de duitsers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Beetje een vreemde keus om dan juist het model wat ook in Duitsland en de UK nergens op voorraad is te kiezen...

Als je echt alleen EVGA wilt kun je beter gewoon wachten tot ie bij 1 van de grote winkels wel op voorraad is, of in ieder geval een verwachtte datum erbij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
Paprika schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:58:
Beetje een vreemde keus om dan juist het model wat ook in Duitsland en de UK nergens op voorraad is te kiezen...

Als je echt alleen EVGA wilt kun je beter gewoon wachten tot ie bij 1 van de grote winkels wel op voorraad is, of in ieder geval een verwachtte datum erbij heeft.
Caseking heeft juist prioriteit bij EVGA leveringen lijkt het op. Ze hebben iig de eerste levering van vorige week gekregen. De vraag is dan dus, krijgen zij een tweede levering voordat azerty zijn eerste krijgt?

[ Voor 7% gewijzigd door Cilph op 11-07-2016 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou in ieder geval ook cyberport en mindfactory in de gaten houden (de laatste heeft al iets van 400 EVGA 1080s verkocht).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

stime schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:33:
Op voorraad bij azerty!
Kaart is wel 50 euri duurder dan de Armor. Wat is het verschil naast iets andere clocksnelheid?.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Power connectors (6-pin + 8-pin vs 8-pin), PCB (phases), bearings in de fans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 09:45:
[...]

Nou ik ben nog geen fabrikant tegengekomen die dit niet doet hoor. Niet dat de ervaringen via een fabrikant (asus) altijd goed zijn geweest maar dat is een ander verhaal ;-)
Dat betekend gewoon dat je weinig verschillende RMA's hebt gedaan, zoals ik al zei de meesten doen het niet. Ze kunnen ook alles met je product doen wat ze willen ze kunnen hem zelfs meer stuk maken dan dat die was. Als jij een videokaart terug stuurt met coil whine en ze sturen een defecte videokaart terug en vervolgens willen ze je niet nog maals hebben ben je keihard de sjaak. Garantie via de webshop heb je dan namelijk ook niet meer, je hebt immers een ander product terug gekregen met ander serienummer welke niet bij de webshop bekend is.
[...]

Je hebt hier alleen dus een handje vol grote fabrikanten, wat dus precies mijn punt is. Zelf koop ik overigens gewoon een goed product, dat bespaart RMA kosten. Heb dus nooit iets stuk binnen de garantie termijn, zelfs eigenlijk niet binnen de normale levensduur. :P

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
-The_Mask- schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:33:
[...]

Dat betekend gewoon dat je weinig verschillende RMA's hebt gedaan, zoals ik al zei de meesten doen het niet. Ze kunnen ook alles met je product doen wat ze willen ze kunnen hem zelfs meer stuk maken dan dat die was. Als jij een videokaart terug stuurt met coil whine en ze sturen een defecte videokaart terug en vervolgens willen ze je niet nog maals hebben ben je keihard de sjaak. Garantie via de webshop heb je dan namelijk ook niet meer, je hebt immers een ander product terug gekregen met ander serienummer welke niet bij de webshop bekend is.

[...]
Je hebt hier alleen dus een handje vol grote fabrikanten, wat dus precies mijn punt is. Zelf koop ik overigens gewoon een goed product, dat bespaart RMA kosten. Heb dus nooit iets stuk binnen de garantie termijn, zelfs eigenlijk niet binnen de normale levensduur. :P
Ik heb genoeg rma's gedaan en nog nooit een via de winkel.
Allemaal direct via de fabrikant

Msi
Corsair
Adata
Western digital
Asus

Maar goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Senaxx
Ik redeneer alleen aan voorgaande ervaringen. Aan mijn PS4 Testkit die ik geimporteerd heb. € 29,42. En nee deze stond niet als gift op de bon. Ik ging er destijd ook vanuit dat ik veel meer moest betalen. Maar ik kan niet verklaren waarom dit bedrag zo laag was.

Maar I chickend uit de Massdrop dankzij jullie adviezen. :D Nu maar een europese boer vinden voor een 1080 GTX :P

[ Voor 29% gewijzigd door Senaxx op 11-07-2016 15:00 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gilan11
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-05 16:51
Zo, mijn EVGA gtx 1080 SC zit erin. Alles werkt perfect en heerlijk stil. Succes aan iedereen die nog bezig is met een kaart zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ninaomi schreef op maandag 11 juli 2016 @ 13:47:
[...]

Ik heb genoeg rma's gedaan en nog nooit een via de winkel.
Allemaal direct via de fabrikant

Msi
Corsair
Adata
Western digital
Asus

Maar goed
Dat het kan is wat anders dan dat het wet technisch gezien de juiste route is. De fabrikant mag strengere regels hanteren dan dat een webshop mag doen, je loopt dus de kans dat een fabrikant een RMA eerder zal weigeren vanwege bijv. schade of bijv. omdat ze maar 1 jaar fabrieksgarantie geven.

Zaken direct met de fabrikant regelen is helemaal geen slechte zaak, maar doe het wel altijd met medeweten van de verkoper (winkel / webwinkel). als je bij een defect even een mailtje stuurt naar de verkoper met de vraag van "Mijn bij jullie op datum xx-yy-zz gekochte kaart: Asus Nvdia Geforce 1080GTX is defect. Kan ik dit defect met de fabrikant opnemen, of willen jullie dat ik het tracject via jullie laat lopen" zal bijna geen enkele verkoper zeggen "Nee, dat willen wij perse zelf doen" want dat kost de webwinkel ook tijd/geld. Echter raak je in dit geval ook geen rechten kwijt die jij als consument wettelijk hebt om mocht het traject mis gaan bij de fabrikant als nog bij de verkoper te claimen.

Ga je echter zonder medeweten van de webwinkel een trajact in met de fabrikant en deze stuurt bijv. een vervangende kaart welke toevallig een jaar later weer stuk gaat. Als de fabrikant dan zegt "sorry fabrieks garantie verlopen" en je gaat dan pas naar de webwinkel toe kan het zijn dat je de rechten die je wettelijk gezien nog zou hebben kwijt gespeeld bent omdat je bij het eerste defect de verkoper niet in staat gesteld hebt om het probleem op te lossen en je de verkoper in eerste instantie gepasseerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
Dennism schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:34:
[...]

Dat het kan is wat anders dan dat het wet technisch gezien de juiste route is. De fabrikant mag strengere regels hanteren dan dat een webshop mag doen, je loopt dus de kans dat een fabrikant een RMA eerder zal weigeren vanwege bijv. schade of bijv. omdat ze maar 1 jaar fabrieksgarantie geven.

Zaken direct met de fabrikant regelen is helemaal geen slechte zaak, maar doe het wel altijd met medeweten van de verkoper (winkel / webwinkel). als je bij een defect even een mailtje stuurt naar de verkoper met de vraag van "Mijn bij jullie op datum xx-yy-zz gekochte kaart: Asus Nvdia Geforce 1080GTX is defect. Kan ik dit defect met de fabrikant opnemen, of willen jullie dat ik het tracject via jullie laat lopen" zal bijna geen enkele verkoper zeggen "Nee, dat willen wij perse zelf doen" want dat kost de webwinkel ook tijd/geld. Echter raak je in dit geval ook geen rechten kwijt die jij als consument wettelijk hebt om mocht het traject mis gaan bij de fabrikant als nog bij de verkoper te claimen.

Ga je echter zonder medeweten van de webwinkel een trajact in met de fabrikant en deze stuurt bijv. een vervangende kaart welke toevallig een jaar later weer stuk gaat. Als de fabrikant dan zegt "sorry fabrieks garantie verlopen" en je gaat dan pas naar de webwinkel toe kan het zijn dat je de rechten die je wettelijk gezien nog zou hebben kwijt gespeeld bent omdat je bij het eerste defect de verkoper niet in staat gesteld hebt om het probleem op te lossen en je de verkoper in eerste instantie gepasseerd hebt.
Alle boven genoemde fabrikanten geven zelfs 5 jaar garantie bij bepaalde producten
Die doen echt niet moeilijk hoor
Mijn 1 tb harde schijf van wd ging kapot en kreeg er een 2 tb voor terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
Ninaomi schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:37:
[...]

Alle boven genoemde fabrikanten geven zelfs 5 jaar garantie bij bepaalde producten
Die doen echt niet moeilijk hoor
Mijn 1 tb harde schijf van wd ging kapot en kreeg er een 2 tb voor terug
Dat valt nog maar de te bezien, o.a. Asus en MSI lijken (recent) de policy's aangepast te hebben, en sturen o.a. bij RMA verzoeken voor Grafische kaarten de eind gebruiker eerst naar de verkoper in sommige gevallen. Nu weet ik niet of dit company policy is, of willekeur bij support medewerkers.

Maar verder blijft nog steeds staan waar ik voor waarschuw, zolang het goed gaat is fabrieksgarantie leuk, gaat het echter een keer mis (om welke reden dan ook) kan het een duur grapje worden, wat je kan voorkomen door voor alsnog gebruik te maken van de fabrieksgarantie, en o.a. de voordelen van vaak snellere afhandeling even de 5 minuten te nemen om de verkoper te contacten voordat je van de fabrieksgarantie gebruik gaat maken. Kleine moeite dat zo nu en dan een boel gedonder kan schelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Dennism op 11-07-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
jin schreef op maandag 11 juli 2016 @ 10:37:
[...]

Yep mijn 1070 staat op ready. mijn systeem wordt nu verzameld (besteld 30/6) ik heb 548 betaald voor de 1070... nu 569....
Mijn MSI GTX 1070 gaming X wordt morgen bezorgd, besteld op 29-06 voor 534 euri.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23:05
Nog akelig stil op het MSI GTX 1080 Gaming X front helaas :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flumble
  • Registratie: April 2016
  • Niet online
Dennism schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:34:
Goed advies!
Ik heb bijzonder weinig ervaring met RMA's (1x met een webshop), maar mocht er binnenkort een kapot onderdeel binnenkomen dan zal ik het op deze manier aanpakken. (mits de betreffende fabriek niet slecht aangeschreven staat voor RMA's)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 23:43
Mitt3nz schreef op maandag 11 juli 2016 @ 11:03:
[...]

Waarom dan slechts 'best tevreden'? Klinkt niet heel overtuigend ;-)

Zit er ook over te denken om een 1070 bij caseking te bestellen. Shops als Azerty proberen je nu gewoon te naaien. Hoe lang duurde het voordat hij geleverd werd?
Ik heb nog niet genoeg gespeeld om het heel goed te kunnen beoordelen. En heb niet veel referentiemateriaal.
En 470 euro is gewoon een klap geld :D

Erg tevreden moet de prijs toch lager zijn :+

[ Voor 4% gewijzigd door Waah op 11-07-2016 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dabelg
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 26-06 09:18
Gigabyte 1080 waterforce is verstuurd vanuit caseking.de woohoo

Hoelang is een pakje van caseking onderweg?

[ Voor 27% gewijzigd door dabelg op 11-07-2016 16:28 ]

Mijn iRacing profiel / YouTube / Twitch.TV

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ninaomi
Mijn evga 1070 sc is binnen
Wat een beest

Afbeeldingslocatie: https://s32.postimg.org/gs3p8d8ut/image.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Ninaomi op 11-07-2016 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lapino
Heel mooie kaart, vind dit design echt wel knap. Begint nu toch te kriebelen voor mijn GTX1080. Eerste keer een EVGA en toch wel benieuwd hoe dit zich verhoudt tov MSI en ASUS die ik vroeger altijd kocht. Nog steeds geen update van leverdatum bij UPS trouwens :/

[ Voor 10% gewijzigd door lapino op 11-07-2016 16:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Varathos
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 28-09 11:43
Wanneer denken jullie dat de 1070's en 1080's zullen dalen in prijs. Prijzen liggen op het moment vanwege vraag/aanbod neem ik aan, vandaar de vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
Varathos schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:19:
Wanneer denken jullie dat de 1070's en 1080's zullen dalen in prijs. Prijzen liggen op het moment vanwege vraag/aanbod neem ik aan, vandaar de vraag.
Sint Juttemis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ninaomi
lapino schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:15:
Heel mooie kaart, vind dit design echt wel knap. Begint nu toch te kriebelen voor mijn GTX1080. Eerste keer een EVGA en toch wel benieuwd hoe dit zich verhoudt tov MSI en ASUS die ik vroeger altijd kocht. Nog steeds geen update van leverdatum bij UPS trouwens :/
Heel mooi strak design ja boost gaat tot 1998 mhz out of the box, vanaaf ff stabiel overclocken!!!
Fans zijn ook zo stil. Meteen geregistreerd zodat ik binnenn 90 dagen indien nodig nog kan stepuppen:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubixd
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 08-09 14:06
Iemand die de Asus Strix 1070 al binnen heeft?

Ryzen 7 9800x3d - MSI MAG X870 Tomahawk - [Asus GTX 1070 OC] - 32gb DDR5 RAM - Fractal north TG Black - Noctua D15S - 2TB 980 pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitt3nz
Varathos schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:19:
Ben bang dat de prijzen nog lang (artificieel) hoog zullen blijven.

Heb zelf vanochtend de knoop doorgehakt en een Gigabyte GTX 1070 G1 Gaming besteld voor 490 euro. Geen zin meer om nog langer te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanmiddag bij Azerty mijn gtx 1070 van msi opgehaald. Loopt als een trein:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinnerNL
Nou de Zotac GTX1080 AMP! EXTREME (jawel met caps want man wat is dat ding groot) is onderweg, 100 pleur meer dan ik uit wilde geven maar wel de snelste baseclock en hoogste turbo...

enige jammere is dat ik er na het bestellen pas de helderheid had om te kijken hoe groot dit monster is... ik moet mijn nieuwe kast terugsturen en een andere halen... 32,5 cm bij 14,8 cm O_O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
SinnerNL schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:46:
Nou de Zotac GTX1080 AMP! EXTREME (jawel met caps want man wat is dat ding groot) is onderweg, 100 pleur meer dan ik uit wilde geven maar wel de snelste baseclock en hoogste turbo...

enige jammere is dat ik er na het bestellen pas de helderheid had om te kijken hoe groot dit monster is... ik moet mijn nieuwe kast terugsturen en een andere halen... 32,5 cm bij 14,8 cm O_O
Afbeeldingslocatie: https://image.allekabels.nl/image/1061345-0/ijzerzaag-klein-zaagbeugel-met-ijzerzaagje-klein-model.jpg

:+

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinnerNL
Lol!

Ja dat was mijn eerste gedachte, aanpassen, maar kast is nieuw en gaat dus gewoon retour, denk dat andere kaarten ook krap zouden zitten ondanks wat de fabrikant beweert... gelijk maar een extra stille en koele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand ervaringen bij Megekko.nl? Heb daar een GTX1080 besteld. Was gewoon op voorraad volgens de site. Leverdatum zou 09-07-2016 zijn. Inmiddels al is de leverdatum al twee keer uitgesteld. Zit maar een paar dagen verschil tussen, geplande leverdatum is nu 13-07-2016. Maar hoop niet dat ik nu elke dag mails krijg...Pas dan gewoon je website/leverdatum aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devil N
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 05-09 20:08
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 20:19:
Iemand ervaringen bij Megekko.nl? Heb daar een GTX1080 besteld. Was gewoon op voorraad volgens de site. Leverdatum zou 09-07-2016 zijn. Inmiddels al is de leverdatum al twee keer uitgesteld. Zit maar een paar dagen verschil tussen, geplande leverdatum is nu 13-07-2016. Maar hoop niet dat ik nu elke dag mails krijg...Pas dan gewoon je website/leverdatum aan.
Ik heb mijn MSI Gaming X GTX 1080 bij Megekko gekocht een paar weken geleden. Op zich is hun service prima, maar ik merkte wel dat hun voorraadindicatie niet altijd even up-to-date is. Er kan een vertraging van ongeveer 15-30 minuten in zitten, wat bij zeer gewilde en schaarse producten zoals de GTX 1080 kan betekenen dat een item al uitverkocht is, terwijl de site nog aangeeft dat er voorraad is. In dat geval pis je net naast de pot en zul je moeten wachten op nieuwe voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Vandaag te horen gekregen dat de gehele PC aanwezig is, inclusief de MSI 1070 :D Wordt gebouwd, binnen 10 werkdagen in huis en gamen maar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberdude
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 05-10 00:02
Voor de mensen die bij overclockers hebben besteld, hoe is dat proces verlopen? Ik heb namelijk geen geduld meer om te wachten tot NL eindelijk een fatsoenlijke batch binnen krijgt :z

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Badtothebone
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Uberdude schreef op maandag 11 juli 2016 @ 21:12:
Voor de mensen die bij overclockers hebben besteld, hoe is dat proces verlopen? Ik heb namelijk geen geduld meer om te wachten tot NL eindelijk een fatsoenlijke batch binnen krijgt :z
Prima. Ik heb vrijdagmiddag 8 juli besteld, zaterdag email met DHL track en trace code en vandaag bericht gehad van DHL dat het onderweg is.

Status is:

Monday, July 11, 2016 at 18:58
Origin Service Area:
BIRMINGHAM - STAFFORDSHIRE - UK
Destination Service Area:
ROTTERDAM - NETHERLANDS, THE

Palit GTX1080 in totaal was ik 739 euro kwijt inclusief DHL Express Worldwide delivery.

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Azerty staat deze kaart te koop : https://azerty.nl/8-6867-...gtx-1070-gaming-x-8g.html
Ik heb vamiddag een pc besteld incl assemblage en die videokaart, er staat in de status nog steeds ''wacht tot verzameling'' wat dus inhoud dat de spullen nog uit het magazijn moeten worden verzameld, maar staat Azerty er om bekend om net zo als max ict verkeerde levertijden aan te geven? Want Azerty is op het moment maar de enige nederlandse web winkel met de msi gtx 1070 gaming x 8g edition.
Ik hoor graag of er mensen zijn die ervaring hebben met Azerty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
Als Azerty bij je bestelling overal vinkjes geeft en gereserveerd aangeeft versturen ze hem vanavond.

EDIT: Oh, incl Assemblage. Dat wordt een dagje extra.

[ Voor 22% gewijzigd door Cilph op 11-07-2016 22:07 ]

Pagina: 1 ... 60 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.