Ik hoop dat je gelijk hebt, net naar aanleiding van jouw post bij Azerty een MSI 1080 Gaming X besteldVerwijderd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 20:20:
voor de mensen die een Msi 1070/1080 hebben staan bij Azerty. Morgen verwachten ze een (grote)batch waarmee ze de pre-orders weg kunnen werken
De kogel is door de kerk. PC is besteld met een MSI 1070 Gaming X. Zat nog te kijken naar die Armor versie, maar wat ik heb gelezen is dat de Gaming net wat beter is. Dus dan maar de levertijd bij Alternate afwachten 
Misschien dat onze Source weet wanneer hij binnenkomt?
Misschien dat onze Source weet wanneer hij binnenkomt?
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Iemand zijn Asus strix GTX 1080 al binnen?
Would like to see some hot build shoots ;D
Ik krijg hem vandaag!tommieboy154 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:55:
Iemand zijn Asus strix GTX 1080 al binnen?
Azerty staat al weer op Beschikbaarheid 10+ dagen
i cri everytiem
Ik heb er twee, een overnemen voor 855? dat is wat ik heb betaald. heb de factuur etc.tommieboy154 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 08:59:
[...]
Azerty staat al weer op Beschikbaarheid 10+ dagen
i cri everytiem
Heb me live savings nog bij azerty staan, dus wordt hem nietmikevanwanrooij schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:14:
[...]
Ik heb er twee, een overnemen voor 855? dat is wat ik heb betaald. heb de factuur etc.
Ik weet niet hoe snel ze terug storten ik wil hem best een week bewaren voor je.tommieboy154 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:17:
[...]
Heb me live savings nog bij azerty staan, dus wordt hem niet
anders stuur ik hem terug naar alternate.
Ik zit er nog over te denken om alles om te zetten naar 1070 + displaymikevanwanrooij schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:18:
[...]
Ik weet niet hoe snel ze terug storten ik wil hem best een week bewaren voor je.
anders stuur ik hem terug naar alternate.
aangezien ik 1440p mooi genoeg vind
Verwijderd
Vergeet niet dat er een wachtlijst voor staat. Ik denk dus niet dat je 'm nu al krijgt. 
Mior schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 06:37:
[...]
Ik hoop dat je gelijk hebt, net naar aanleiding van jouw post bij Azerty een MSI 1080 Gaming X besteld
Ach, ik zie het wel, zo'n haast heb ik nou ook weer niet. De 1080 wordt onderdeel van een 3 x 27" monitor setup met een Ergotech monitor stand, en dat gaat ook nog wel even duren voordat ik dat binnen heb.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:34:
Vergeet niet dat er een wachtlijst voor staat. Ik denk dus niet dat je 'm nu al krijgt.
[...]
Ik zou (als die geruchten van die megabatch waar zijn) morgen graag de msi gaming 1070 kopen bij alternate. Maar ik heb nog nooit iets besteld online. Dus mijn vraag, kan ik bijvoorbeeld online bestellen met de vraag om hem daar af te halen en ook daar te betalen. Of krijgen mensen die meteen online betalen in dit geval voorrang op mij?
Sorry als dit een stomme vraag is, maar ik wil het toch even weten.
BIj veel shops kan je afhalen kiezen.desmeu schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:42:
Ik zou (als die geruchten van die megabatch waar zijn) morgen graag de msi gaming 1070 kopen bij alternate. Maar ik heb nog nooit iets besteld online. Dus mijn vraag, kan ik bijvoorbeeld online bestellen met de vraag om hem daar af te halen en ook daar te betalen. Of krijgen mensen die meteen online betalen in dit geval voorrang op mij?
En wellicht dat je dan ook kan betalen met bijvoorbeeld pin.
Anders even contact opnemen met de betreffende shop.
Ja, had ik al opgezocht en dat gaat ook, maar ik wou gewoon zeker zijn dat ik niet naast de boot zou vallen als ik het op deze manier doe.beebie121 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 09:55:
[...]
BIj veel shops kan je afhalen kiezen.
En wellicht dat je dan ook kan betalen met bijvoorbeeld pin.
Anders even contact opnemen met de betreffende shop.
Holy shit, nachtje over geslapen, en eigenlijk het eerste waar ik aan dacht deze morgen was, toch maar gewoon die kaart bestellen! Goede kaart, prima prijs, wat kan er mis gaan?
Dus mooi een Palit GTX 1080 GameRock besteld bij Overclockers.co.uk (waren er nog 4 op voorraad gelukkig haha). Wel de Premium variant, voel me er toch wat beter bij dat die uit de doos wat hogere clocks heeft (en voor het geld, £20 verschil, hoefde ik het niet te laten vond ik).
Na conversie, inclusief verzendkosten, blijkbaar €770. Ietsje meer dan waar ik op had gehoopt (en gepland had, ik wilde echt maximaal €750 uitgeven aan deze kaart). Oh well.
RIP portemonnee in ieder geval.
Nu begint het wachten! En het eindelijk bestellen van alle andere onderdelen voor mijn nieuwe PC. Ik kan niet wachten haha.
Linkje naar de kaart overigens, nog 3 in stock op het moment: https://www.overclockers....phics-card-gx-03c-pl.html
Dus mooi een Palit GTX 1080 GameRock besteld bij Overclockers.co.uk (waren er nog 4 op voorraad gelukkig haha). Wel de Premium variant, voel me er toch wat beter bij dat die uit de doos wat hogere clocks heeft (en voor het geld, £20 verschil, hoefde ik het niet te laten vond ik).
Na conversie, inclusief verzendkosten, blijkbaar €770. Ietsje meer dan waar ik op had gehoopt (en gepland had, ik wilde echt maximaal €750 uitgeven aan deze kaart). Oh well.

Nu begint het wachten! En het eindelijk bestellen van alle andere onderdelen voor mijn nieuwe PC. Ik kan niet wachten haha.
Linkje naar de kaart overigens, nog 3 in stock op het moment: https://www.overclockers....phics-card-gx-03c-pl.html
[ Voor 26% gewijzigd door Rainbow op 06-07-2016 10:11 ]
Vandaag komt mijn GTX1070 met UPS van Casekings.de. Maandagmiddag besteld, vandaag in huis!
Jammer van sociale verplichtingen vanavond (poppeslok) plus dat ik ook nog de PC van een neefje in elkaar moet zetten...
Jammer van sociale verplichtingen vanavond (poppeslok) plus dat ik ook nog de PC van een neefje in elkaar moet zetten...
Met valuta calc zie ik dat deze dan omgerekent 725 euro is, klopt dit uiteindelijk ook (exclusief verzend kosten?)?Rainbow schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:05:
Holy shit, nachtje over geslapen, en eigenlijk het eerste waar ik aan dacht deze morgen was, toch maar gewoon die kaart bestellen! Goede kaart, prima prijs, wat kan er mis gaan?
Na conversie, inclusief verzendkosten, blijkbaar €770. Ietsje meer dan waar ik op had gehoopt (en gepland had, ik wilde echt maximaal €750 uitgeven aan deze kaart). Oh well.RIP portemonnee in ieder geval.
![]()
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Verwijderd
Dat was ook een beetje mijn punt. Ik was al zodanig high end gegaan dan liever een 1070 om het af te maken.Tadream schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:44:
[...]
De RX480 is een goede kaart, voor de prijs levert die goede prestaties. Maar als ik de smooth as butter videos zie van de GTX 1070...dat wil ik! En niet het net-aan met af en toe een hakkeltje performance.
Inmiddels een week verder bij SiComputers, nog niks te horen gekregen over eventuele levering. Ik ben ongeduldig.
Die ik gelinked heb, is £620. Volgens Google is dat €727 en volgens mijn bank €732. Maar er komt nog wel zo'n £20 aan shipping bovenop. Uiteindelijk was de totale prijs £644, maar omgerekend heb ik dus €770 betaald. Dus ergens heeft iemand een paar euro winst extra gemaakt.JinShepard schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:26:
[...]
Met valuta calc zie ik dat deze dan omgerekent 725 euro is, klopt dit uiteindelijk ook (exclusief verzend kosten?)?
Nog steeds cheaper dan de 800+ zelfs in Duitsland! Nice oneRainbow schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:34:
[...]
Die ik gelinked heb, is £620. Volgens Google is dat €727 en volgens mijn bank €732. Maar er komt nog wel zo'n £20 aan shipping bovenop. Uiteindelijk was de totale prijs £644, maar omgerekend heb ik dus €770 betaald. Dus ergens heeft iemand een paar euro winst extra gemaakt.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Iemand die een bestelling heeft lopen bij Azerty al wat gehoord? Volgens de geruchten zouden ze vandaag veel uitleveren.
blijkbaar ging er bij mijn bestelling iets mis bij 4launch
en hebben ze gister kaarten direct uit voorraad verkocht zonder mijn pre-order eerst te versturen/reserveren
ik wacht nu op antwoord van hun servicedesk om uit te zoeken hoe dit gekomen is, en wanneer ik mijn kaart nu eindelijk kan gaan ontvangen
ik denk niet dat ik nog snel iets bij hun op pre-order ga bestellen... dit is toch belachelijk
en hebben ze gister kaarten direct uit voorraad verkocht zonder mijn pre-order eerst te versturen/reserveren
ik wacht nu op antwoord van hun servicedesk om uit te zoeken hoe dit gekomen is, en wanneer ik mijn kaart nu eindelijk kan gaan ontvangen
ik denk niet dat ik nog snel iets bij hun op pre-order ga bestellen... dit is toch belachelijk
3900X @ 4.4Ghz
pre order moet je inderdaad nooit doenmrfloppy88 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:57:
blijkbaar ging er bij mijn bestelling iets mis bij 4launch
was eerste en ook meteen laatste keer
3900X @ 4.4Ghz
Dat zeg je en dat klopt ook hoe de meeste winkels ermee omgaan maar dat is natuurlijk gek. Wat is de functie van een product pre-orderen als ze toch als willy wonka's de kaarten lopen uit te delen.
Nou maar hopen dat EVGA mijn 1070 SC snel uitleverd, gisteren gelukkig een kunnen bestellen
Verwijderd
Whoop whoop,
Bedankt voor uw bestelling bij SiComputers. Uw bestelling is onderweg. Als alles volgens planning gaat heeft u de bestelling morgen in huis. Wij vertrouwen erop dat de afhandeling aan uw wensen voldoet.
Uiteindelijk iets minder dan een week gewacht, afgelopen donderdag besteld.
Valt mee voor mij gelukkig!
Bedankt voor uw bestelling bij SiComputers. Uw bestelling is onderweg. Als alles volgens planning gaat heeft u de bestelling morgen in huis. Wij vertrouwen erop dat de afhandeling aan uw wensen voldoet.
Uiteindelijk iets minder dan een week gewacht, afgelopen donderdag besteld.
Valt mee voor mij gelukkig!
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 06-07-2016 11:17 ]
Ik hoop van wel. Als je ziet dat de concurrentie gewoon 10-70 exemplaren op voorraad heeft dan wordt het steeds lastiger om mijn order bij Azerty niet te annuleren.Trixh schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:40:
Iemand die een bestelling heeft lopen bij Azerty al wat gehoord? Volgens de geruchten zouden ze vandaag veel uitleveren.
Op 4-7 een Zotac Amp! Extreme 1070 besteld bij Maxict aangezien hij binnen 1-3 werkdagen geleverd zou kunnen worden en er 22 bij leveranciers aanwezig zouden zijn.
Nu 6-7 blijkt dat de levertijd ineens onbekend is. Op de productpage staat nogsteeds 1-3 werkdagen. Iemand toevallig ook deze kaart besteld bij maxict of een andere webshop?
Maxict spreekt over dat zij afhankelijk zijn van de leveranciers. Beetje misleidend dus...
Nu 6-7 blijkt dat de levertijd ineens onbekend is. Op de productpage staat nogsteeds 1-3 werkdagen. Iemand toevallig ook deze kaart besteld bij maxict of een andere webshop?
Maxict spreekt over dat zij afhankelijk zijn van de leveranciers. Beetje misleidend dus...
ik zag paar dagen terug al een flink aantal mensen klagen over MAX ictBolis schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:29:
Op 4-7 een Zotac Amp! Extreme 1070 besteld bij Maxict aangezien hij binnen 1-3 werkdagen geleverd zou kunnen worden en er 22 bij leveranciers aanwezig zouden zijn.
3900X @ 4.4Ghz
Ohh daar zou ik dus nooit een videokaart bestellen.Bolis schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:29:
Laats wel een us toetsenbordje besteld voor mijn moeder haar laptop maar een videokaart zou ik daar echt niet afnemen met die vage levertijden van hun
MaxICT is het laatste half jaar een bak van ellende. heel goede ervaringen in het verleden, maar helaas de laatste 6 maanden niks dan ellende.. producten die op voorraad stonden toch niet op voorraad, verkeerde producten, ge-emmer met RMA.. zucht.. nooit meer.Bolis schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:29:
60 TB can not be enough
Jeuj, mailtje van Overclockers UK dat mijn GTX 1080 onderweg is! Vanochtend besteld en nu al verstuurd, echt top. Staat geen ETA bij, en kan pas vanaf vanavond of morgenochtend tracken via de DHL site. Ik ben benieuwd wanneer die binnenkomt.
charges for packaging & shipping: 9,90 EuroDionos schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 22:08:
Iemand een idee van de verzendkosten buiten Duitsland voor alternate.de?
cash on delivery fee: 17,00 Euro (does not apply when paid via prepayment
(bank transfer or PayPal))
Je kunt niet met Creditcard betalen (alleen als deze gekoppeld is aan paypal)
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Dit is sterk afhankelijk van de transport methode die ze gebruiken om hem van dat eiland van ze af te krijgenRainbow schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:12:
Jeuj, mailtje van Overclockers UK dat mijn GTX 1080 onderweg is! Vanochtend besteld en nu al verstuurd, echt top. Staat geen ETA bij, en kan pas vanaf vanavond of morgenochtend tracken via de DHL site. Ik ben benieuwd wanneer die binnenkomt.
[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 06-07-2016 12:31 ]
Hier hetzelfde! Echt topWaah schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 10:06:
Vandaag komt mijn GTX1070 met UPS van Casekings.de. Maandagmiddag besteld, vandaag in huis!
[ Voor 4% gewijzigd door RuttoG op 06-07-2016 12:32 ]
Bij CaseKing (niet kings guys
) is UPS sowieso wel de kleine meerprijs waard ja. Dan weet je tenminste dat het 3-4 werkdagen gaat zijn met een trace i.p.v. na 5 dagen zonder status updates een stuk papier mache tegenkomen in de vijver
.
same hereRuttoG schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:32:
[...]
Hier hetzelfde! Echt topSterker nog hij is er al 2 uur.
Meer dan installeren wordt het helaas niet.
En hier 2 dagen (maandag besteld/verstuurt, dinsdag naar NL en vandaag afgeleverd)Paprika schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:35:
Bij CaseKing (niet kings guys) is UPS sowieso wel de kleine meerprijs waard ja. Dan weet je tenminste dat het 3-4 werkdagen gaat zijn met een trace i.p.v. na 5 dagen zonder status updates een stuk papier mache tegenkomen in de vijver
.
[ Voor 39% gewijzigd door Waah op 06-07-2016 12:36 ]
Ik had gisteren na wat leverings problemen met andere sites bij Alternate de MSI gtx 1080 Gaming Z bestelt en kreeg net aan de telefoon te horen dat deze gelevert is en ik hem morgen in huis heb!!
Ze wisten me te vertellen dat ik de eerste in nl met deze kaart ben en ze hebben er maar 2.
Hij is wel erg prijzig met 999 maar mocht geld niet je grootste probleem zijn dan hebben ze er nu nog 1 liggen.
Ze wisten me te vertellen dat ik de eerste in nl met deze kaart ben en ze hebben er maar 2.
Hij is wel erg prijzig met 999 maar mocht geld niet je grootste probleem zijn dan hebben ze er nu nog 1 liggen.
Ik tel de dag van bestellen (mits dus op tijd besteld) mee.Waah schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:36:
[...]
En hier 2 dagen (maandag besteld/verstuurt, dinsdag naar NL en vandaag afgeleverd)
Vind je het gek? Je hebt nu letterlijk ruim 250 euro/33% meer betaald om precies dezelfde FPS na een overklok te behalen.Rick-vvv schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:36:
Ze wisten me te vertellen dat ik deeerste in nl met deze kaartt ben en ze hebben er maar 2.

Enjoy your 250 euro dragon en wat ledjes...The Gaming X GTX 1080 features double ball bearing fans, a few gamer-specific features though MSI Gaming Control Center, a back-plate, and a significant factory OC. The Gaming Z, on the other hand, gives you all the features of the Gaming X, but higher clock speeds, and a custom RGB LED setup lining the top logo and an MSI "Dragon" logo on the back-plate.

[ Voor 65% gewijzigd door Paprika op 06-07-2016 12:41 ]
wat een gekkenwerkRick-vvv schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:36:
Ik had gisteren na wat leverings problemen met andere sites bij Alternate de MSI gtx 1080 Gaming Z bestelt en kreeg net aan de telefoon te horen dat deze gelevert is en ik hem morgen in huis heb!!
Ik heb een eigen bedrijf en krijg van de 999 nog 173,38 terug aan btw dan hoef ik over de overige 825,62 geen inkomsten belasting te betalen wat mij 429,32 scheelt op de prijs.
Ik betaal dus na belastings aftrek en btw verekening nog maar 396,30 voor de kaart, en ik heb mijn oude sli 980s verkocht voor 500 dus heb in principe 103,70 verdient.
Gek?
Ik betaal dus na belastings aftrek en btw verekening nog maar 396,30 voor de kaart, en ik heb mijn oude sli 980s verkocht voor 500 dus heb in principe 103,70 verdient.
Gek?
hij is de eerste! das ook wat waardPaprika schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:39:
[...]
Ik tel de dag van bestellen (mits dus op tijd besteld) mee.Anders komt die extra dag erbij!
[...]
Vind je het gek? Je hebt nu letterlijk ruim 250 euro/33% meer betaald om precies dezelfde FPS na een overklok te behalen.
[...]
Enjoy your 250 euro dragon en wat ledjes...
Heb die Dragon/MSI hype sowieso nooit zo begrepen
Ik zoek gewoon beste prijs kwaliteit, met relatief goede koeling.
Bij een goedkopere kaart had je nog meer "verdient".Rick-vvv schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:51:
Ik heb een eigen bedrijf en krijg van de 999 nog 173,38 terug aan btw dan hoef ik over de overige 825,62 geen inkomsten belasting te betalen wat mij 429,32 scheelt op de prijs.
Gek?
Hoop dat je binnen je bedrijf de boekhouding niet doet
Tuurlijk, het verschil voor jou is minder groot omdat er belasting ed af gaat... maar dan nog betaal je een premium voor een logo
[ Voor 37% gewijzigd door Waah op 06-07-2016 12:52 ]
Kocht hem alleen omdat hij de kortste levertijd had (exclusief founders)Waah schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:51:
[...]
hij is de eerste! das ook wat waard![]()
Heb die Dragon/MSI hype sowieso nooit zo begrepenvind het zelf verschrikkelijk...
Draak is spuug lelijk en rgb boeit me niet, heb een dichte kast
Wou gewoon snel een oc kaart in huis hebben en zie me vorige post voor me financiele uitleg.
Ja, want een beetje bedrijfsleider/ZZPer betaalt dan gewoon 600 euro...
[...]
Bij een goedkopere kaart had je nog meer "verdient".
Tuurlijk, het verschil voor jou is minder groot omdat er belasting ed af gaat... maar dan nog betaal je een premium voor een logo
[/quote]
Mee eens maar wil niet te gierig zijn, moet de economie wel blijven stimuleren he
Bij een goedkopere kaart had je nog meer "verdient".
[/quote]
Mee eens maar wil niet te gierig zijn, moet de economie wel blijven stimuleren he
Je bent een uitzondering, gefeliciteerd.Waah schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:51:
[...]
Meer dan 90% vindt reclame en marketing het belangrijkste bij het kopen van een kaart. Hoe meer marketing en reclame er over gemaakt wordt hoe beter die moet zijn, toch?
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
Tja, dat is hetzelfde als dat er nog altijd mensen zijn die denken dat het bij een reference model uitmaakt welk merk je kiest wat betreft de kwaliteit van de PCB/koeler.-The_Mask- schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:56:
[...]
Hoe meer marketing en reclame er over gemaakt wordt hoe beter die moet zijn, toch?
Verwijderd
En je wilt beweren dat je die videokaart alleen maar 'zakelijk' gaat gebruiken?? Yeah rightRick-vvv schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:51:
Gek?
Ik ben ongeduldig en heb geld zatPaprika schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:55:
[...]
Eigen bedrijf, geld zat, dikke videokaart als eerst in NL.....
En een net-nieuwe account!
Lucky bastard
Acount alleen aangemaakt om te melden dat mocht iemand hem willen alternate nog zo,n kaart op vooraad heeft, vergeten dat dit het internet is en het altijd een andere kant op gaatWaah schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:58:
[...]
Eigen bedrijf, geld zat, dikke videokaart als eerst in NL.....
En een net-nieuwe account!
Lucky bastard
En geluk heeft er weinig mee te maken hoor, ik werk mezelf helemaal kapot maar krijg er veel voor terug
[ Voor 11% gewijzigd door Rick-vvv op 06-07-2016 13:01 ]
en is langer actief op tweakers dan een paar uurPaprika schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 12:55:
[...]
Ik heb ook tweakers account aangemaakt om hier te posten, maar maak al jaren gebruik van de website. Waarom zou je eerder een account aanmaken wanneer je nooit iets te melden hebt gehad wat niet al te vinden was op tweakers?Ninaomi schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:00:
[...]
en is langer actief op tweakers dan een paar uur
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Laat me raden, jij hebt ook geld zatCambionn schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:02:
[...]
Ik heb ook tweakers account aangemaakt om hier te posten, maar maak al jaren gebruik van de website. Waarom zou je eerder een account aanmaken wanneer je nooit iets te melden hebt gehad wat niet al te vinden was op tweakers?
Rick-vvv schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:00:
[...]
Acount alleen aangemaakt om te melden dat mocht iemand hem willen alternate nog zo,n kaart op vooraad heeft, vergeten dat dit het internet is en het altijd een andere kant op gaat
Niet echt. Jaar lang gespaard en in al mijn vrije tijd zitten werken naast mijn voltijd studie om nu eindelijk een game pc te bouwen zodat ik niet op mijn school laptopje hoef te gamen (wat niet zo goed gaat met een gtx 820m, 4gb ram ect.).
Hopen dit weekend eindelijk zo ver. Morgen moet mijn kaart aankomen, Afuture is de rest nog aan het verzamelen, zou tussen vrijdag en maandag ergens geleverd moeten worden. Nu gelukkig vakantie dus alle tijd voor dat ding
[ Voor 21% gewijzigd door Cambionn op 06-07-2016 13:07 ]
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Dat zeker, maar de belastingdienst gaat nooit geloven dat die die videokaart voor zijn werk nodig heeftPaprika schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:03:
[...]
, ach als het internet een beetje goed gewerkt heeft heb ik een aardig idee wat je doet en het is wel hip. Een stuk hipper dan die draak
.
Die draak is wel echt heel lelijk hoor pfoeePaprika schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:03:
[...]
, ach als het internet een beetje goed gewerkt heeft heb ik een aardig idee wat je doet en het is wel hip. Een stuk hipper dan die draak
.
Verwijderd
Nadat Azerty na 12 minuten nog steeds niet opgenomen heeft. Krijg ik mijn twijfels over die mega batch vandaag...;/
Wat een gezeur hier om niks eigenlijk.
Zeur nou maar over die videokaarten ipv tegen tweakers.
Zeur nou maar over die videokaarten ipv tegen tweakers.
Ze hoeven ook niet te geloven dat ik hem "nodig" heb maar dat ik hem gebruik is genoegWaah schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:05:
[...]
Dat zeker, maar de belastingdienst gaat nooit geloven dat die die videokaart voor zijn werk nodig heeft
Denk je dat een zakelijke auto van een hoge pief een dikke posche of BMW moet zijn? Kan ook naar meetings in een kia hoor.
Ze zijn te druk bezig met die mega batch uit te pakken.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:05:
Nadat Azerty na 12 minuten nog steeds niet opgenomen heeft. Krijg ik mijn twijfels over die mega batch vandaag...;/
Klopt, iets met tekenen bijvoorbeeldRick-vvv schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:08:
[...]
Ze hoeven ook niet te geloven dat ik hem "nodig" heb maar dat ik hem gebruik is genoeg
Denk je dat een zakelijke auto van een hoge pief een dikke posche of BMW moet zijn? Kan ook naar meetings in een kia hoor.
Either way, genoeg over BTW beleid. Het feit dat Rick het niet doet voor de draak stelt me gerust, dus we kunnen weer verder praten over de levertijden (zoals die gigantische batch, al lijkt het feit dat de Z-versie leverbaar is geworden dan ook wel relevant).
Verwijderd
''Het is vrij moeilijk te zeggen, één dezer dagen verwachten wij dat er iets geleverd wordt. Hoeveel dit is, is niet bekend.'' (Azerty)
Hiermee moet je t doen tweakers
Verwijderd
Standaard antwoord van Azerty, heb het ook al meerdere malen geprobeerd.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:12:
''Het is vrij moeilijk te zeggen, één dezer dagen verwachten wij dat er iets geleverd wordt. Hoeveel dit is, is niet bekend.'' (Azerty)
Verwijderd
Afgelopen zaterdag was ik in de winkel, en toen konden ze me vertellen dat woensdag de grote lading waarschijnlijk zou komen.
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:13:
[...]
Standaard antwoord van Azerty, heb het ook al meerdere malen geprobeerd.
Verwijderd
Hmm.. Nou over de mail en telefoon willen ze niets loslaten..Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:15:
Afgelopen zaterdag was ik in de winkel, en toen konden ze me vertellen dat woensdag de grote lading waarschijnlijk zou komen.
[...]
Misschien nog een kaar langs de winkel gaan? Haha
Over die mega batch, was dat van verschillende fabrikanten, of één specifiek? Ik kan me wat herinneren over EVGA en MSI, maar het is alweer een tijdje geleden dat ik er voor het laatst over had gehoord.
Verwijderd
Ik zeg maar zo, hoe langer je moet wachten hoe leuker het is om straks die kaart te krijgen.
Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:16:
[...]
Hmm.. Nou over de mail en telefoon willen ze niets loslaten..
Misschien nog een kaar langs de winkel gaan? Haha
Inderdaad was vroeger max ict altijd goed. Ik ben benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Ik blijf ze gewoon contacten en hopelijk kunnen ze grip krijgen op de orders...KorneelB schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 11:34:
[...]
MaxICT is het laatste half jaar een bak van ellende. heel goede ervaringen in het verleden, maar helaas de laatste 6 maanden niks dan ellende.. producten die op voorraad stonden toch niet op voorraad, verkeerde producten, ge-emmer met RMA.. zucht.. nooit meer.
Ik denk dat we geen een winkel de hemel in kunnen prijzen nu.
Het is gewoon een bende nu met die videokaarten.
Het is niet alleen MaxICT die zijn zaken niet op orde heeft op het moment.
Het is gewoon een bende nu met die videokaarten.
Het is niet alleen MaxICT die zijn zaken niet op orde heeft op het moment.
De webshops uit Duitsland/UK lijken anders aardig betrouwbaar dusver... Maarja, laten we vooral iedere dag blijven klagen hierover voor ruim 1.5 maand, terwijl er een oplossing voor de hand ligt...
Weet iemand iets af van de verzendwijze van EVGA? Mijn order staat nu op 'Waiting to process' maar ik kan nergens vinden hoe lang dat ongeveer duurt...
Ff geduld zal morgen wel veranderenTijmenn schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:38:
Weet iemand iets af van de verzendwijze van EVGA? Mijn order staat nu op 'Waiting to process' maar ik kan nergens vinden hoe lang dat ongeveer duurt...
die van mij staat nog op (Order Status: Pending Verification)
Wanneer had je besteld?
The batch is a lie.stime schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:38:
Ik geloof er niet meer in voor vandaag wat die batch betreft.
Maar inderdaad ik pas mijn verwachtingspatroon maar aan naar volgende week.
Gisteren rond 4 uur. Als je trouwens op eu.evga.com kiijkt staat daar een andere order status dan op evga.com, althans bij mij. Heb je dat ook?Ninaomi schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:39:
[...]
Ff geduld zal morgen wel veranderen
die van mij staat nog op (Order Status: Pending Verification)
Wanneer had je besteld?
Inderdaad heb ik ook, ze hadden storing... Heb ff een post op het forum gemaakt van evga,Tijmenn schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:46:
[...]
Gisteren rond 4 uur. Als je trouwens op eu.evga.com kiijkt staat daar een andere order status dan op evga.com, althans bij mij. Heb je dat ook?
http://forums.evga.com/m/tm.aspx?m=2509004&p=2
Ff afwachten tot onze orders worden verzonden
[ Voor 5% gewijzigd door Ninaomi op 06-07-2016 14:49 ]
staat nog op unknown bij mij hoor ^^Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:42:
voor de draken onder ons, bij caseking is de msi 1080 gaming x weer op voorraad.
Gainward GTX 1080 Phoenix GLH (de hoogst geklokte Gainward versie/en tevens ComputerBase aftermarket winnaar) zou morgen op voorraad moeten komen bij Cyberport. Voor de niet-draken onder ons eentje om in de gaten te houden?
https://www.cyberport.de/...i-3xdp-2E16-158_8231.html
https://www.cyberport.de/...i-3xdp-2E16-158_8231.html
[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 06-07-2016 14:57 ]
Hoezo heb je ze gebeld?Trixh schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 14:41:
[...]
The batch is a lie.
Maar inderdaad ik pas mijn verwachtingspatroon maar aan naar volgende week.
Not really a doctor also not really evil.
Verwijderd
Jeetje die zijn snel weg. Ik had er 1 gisteren besteld en vandaag is het verzonden, dus heel lang hoef je daar niet te wachten.
Ik ook. Klasgenoot wou hem alleen ook dus keek ik ff voor hem.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:05:
[...]
Jeetje die zijn snel weg. Ik had er 1 gisteren besteld en vandaag is het verzonden, dus heel lang hoef je daar niet te wachten.
Maar als mijn kaart van EVGA binnen is meteen registreren en aan het einde van de 90 dagen mooi een step up request aan maken en lekker upgraden naar een dikke 1080
Zit je weer voor een bepaalde tijd zonder kaart. Schiet ook niet op dan.Ninaomi schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:09:
Maar als mijn kaart van EVGA binnen is meteen registreren en aan het einde van de 90 dagen mooi een step up request aan maken en lekker upgraden naar een dikke 1080
Hoezo koop je niet gewoon een leverbaar ander merk direct zonder al dat wachten die je wel binnen een korte termijn hebt en niet helemaal lastig moet gaan doen met het step-up programma?Ninaomi schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:09:
Verwijderd
Hmm, het lijkt er op dat er een derde Asus Strix videokaart wordt geintroduceerd, zie de SKU (STRIX-GTX1080-A8G-GAMING):
https://www.overclockers....phics-card-gx-409-as.html
Deze heeft baseclock en boost die tussen de Non-OC en OC zitten:
https://www.overclockers....phics-card-gx-409-as.html
Deze heeft baseclock en boost die tussen de Non-OC en OC zitten:
- GeForce GTX 1080 DirectCU III Strix Aura RGB 8192MB GDDR5X PCI-Express Graphics Card Base Clock: 1607mhz Boost Clock: 1733mhz
- GeForce GTX 1080 DirectCU III Strix Gaming Aura RGB 8192MB GDDR5X PCI-Express Graphics Card Base Clock: 1695mhz Boost Clock: 1835mhz
- GeForce GTX 1080 DirectCU III OC Strix Gaming Aura RGB 8192MB GDDR5X PCI-Express Graphics Card Base Clock: 1784mhz Boost Clock 1936Mhz
Omdat je dan de hoofdprijs betaalt. Via EVGA kan je nog schappelijk prijs krijgen voor de 1080 (680e), bij andere merken ben je afhankelijk van de webshops etc. Heb nu 980ti en heb me aangemeld voor de step-up en hoef ik niet elke dag te kijken of ze wel/niet op voorraad hebben.Paprika schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:17:
[...]
Hoezo koop je niet gewoon een leverbaar ander merk direct zonder al dat wachten die je wel binnen een korte termijn hebt en niet helemaal lastig moet gaan doen met het step-up programma?
http://specs.tweak.to/16264
Omdat ik een EVGA moet hebben, de rest hoef ik helaas nietPaprika schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:17:
[...]
Hoezo koop je niet gewoon een leverbaar ander merk direct zonder al dat wachten die je wel binnen een korte termijn hebt en niet helemaal lastig moet gaan doen met het step-up programma?
Zotac heeft een betere garantie periode van 5 jaar ipv 3 jaar en is ook snel met zijn RMA's met mijn MBtje duurde het 2 weken tot ik een nieuwe binnen had toch best netjes.Ninaomi schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:33:
[...]
Omdat ik een EVGA moet hebben, de rest hoef ik helaas niet
Dan nog vind ik het een vreemde oplossing, gezien je ook bijvoorbeeld deze kunt bestellen:ronin7 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:31:
[...]
Omdat je dan de hoofdprijs betaalt. Via EVGA kan je nog schappelijk prijs krijgen voor de 1080 (680e), bij andere merken ben je afhankelijk van de webshops etc. Heb nu 980ti en heb me aangemeld voor de step-up en hoef ik niet elke dag te kijken of ze wel/niet op voorraad hebben.
https://www.overclockers....phics-card-gx-037-pl.html
Op voorraad(!), voor 589GBP (690 euro) en dan heb je hem gewoon nu in plaats van over XX-weken met wachten op EVGA hun response nadat je hem verzend voor het step-up programma...
Either way, overclockers heeft dus zowel de Palit GameRock (599GBP/700 euro) als de Jetstream (589GBP/690 euro) op voorraad
Je weet wel dat EVGA de mercedes is onder de kaarten hePaprika schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:36:
[...]
Dan nog vind ik het een vreemde oplossing, gezien je ook bijvoorbeeld deze kunt bestellen:
https://www.overclockers....phics-card-gx-037-pl.html
Op voorraad(!), voor 589GBP (690 euro) en dan heb je hem gewoon nu in plaats van over XX-weken met wachten op EVGA hun response nadat je hem verzend voor het step-up programma...
Either way, overclockers heeft dus zowel de Palit GameRock (599GBP/700 euro) als de Jetstream (589GBP/690 euro) op voorraad. Verzendkosten niet inbegrepen
.
en heb geen step-up lopen nu. heb er een gekocht die gister in stock was, die worden ook snel geleverd
[ Voor 4% gewijzigd door Ninaomi op 06-07-2016 15:38 ]
Grapjas... Een stock PCB verdient niet eens een Dacia logo...
5+1 phases?
http://www.evga.com/Products/Product.aspx?pn=08G-P4-6286-KR
5+1 phases?

[ Voor 43% gewijzigd door Paprika op 06-07-2016 15:39 ]
Deleted.
[ Voor 93% gewijzigd door mistermutley op 06-07-2016 15:39 ]
Als je ondanks alles echt alleen de Asus wilt, dan kun je beter voor de normale gaan en de slider zelf iets omhoog zetten in een overklok tool.
ff wachten op een classified natuurlijkPaprika schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 15:38:
Grapjas... Een stock PCB verdient niet eens een Dacia logo...
5+1 phases?![]()
![]()
![]()
Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.