[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 53 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-10 11:27

Phntm

Tlingelingeling

Bart ® schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:57:
[...]
Klopt, die data heb ik ook voorbij zien komen aangezien ik ook elke dag de site check. Maar ze zeggen zelf dat ze niet weten wanneer ze kaarten krijgen, wat dus tegenstrijdig is met de data op de site.

[...]
Nee, dat is onzin. Kijk naar deze sites:

http://www.sicomputers.nl...aming-8192-mb-gddr5x.html
https://azerty.nl/0-6867-...s.net&utm_medium=referral
https://www.megekko.nl/pr...-G1-Gaming?r=tweakers.net

Die zeggen gewoon dat ze het niet weten. Die komen niet met een concrete datum waar geen zak van klopt.
Er zijn er helaas gewoon wel voorbeelden van bedrijven die ook datums blijven knallen, drie voorbeelden opnoemen waar het niet gebeurt is eigenlijk gewoon filteren van wat je wilt bewijzen. Het feit blijft bestaan dat er naast websites zijn die niet weten wanneer iets binnenkomt er ook websites zijn die een vermoeden plaatsen. Nou heb ik eigenlijk geen zin om op te gaan zoeken, maar ik heb vaak in dit topic langs zien komen dat caseking.de bijvoorbeeld ook gewoon kaarten uitstelt en alternate onder andere ook. Dat zijn vind ik ook hele grote webwinkels :P

Maar goed, inderdaad, we zullen zien wie hem eerder krijgt, ik heb mijne niet zo lang geleden bestelt, 24 juni.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Registratie: Juli 2016
  • Niet online
vandaag bericht van Azerty,

prijs was toen ik bestelde (15 mei) 819 voor de msi gtx 1080 gaming x, welke nu verlaagd is naar 799. Ik krijg de 20 euro verschil zonder problemen teruggestort. Gewoon mailtje tegen aan wanneer je nog de 819 ervoor hebt neergelegd dus.

Verder kunnen ze niets zeggen over levertijden noch over die grote batch waar ik hier vorige week over las. Of ze willen niets zeggen om zichzelf veilig te stellen, wat mij ook slim lijkt om te doen op dit moment. Ik wacht wel af voor nu, ik ben van plan in week 30 pas m'n pc te bouwen (en de rest de week daarvoor te bestellen).

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 08:18
Slackers schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:32:
Het kostte me even wat tijd maar zojuist de meeste webshops af gegaan en de voorraad gechecked. Zie hier de laatste versie. Mocht er inmiddels iets uitverkocht zijn laat t even weten dan update ik de lijst!

Op voorraad!

Caseking.deInno3D GeForce GTX 1070 Twin X2€469,-
Nou bedankt :( ben nu dus 482 euro lichter door jou :+

Het wachten op de custom RX480's duurde me toch te lang, en die gaan ook richting 300 euro. Dan lap ik liever nog 182 euro bij voor wat extra snelheid. Gaat mijn GTX560TI vervangen, dus het wordt van HD-Low naar FullHD-Ultra :+

Extra fans en extra 6-pins leek het mij niet waard... 300 watt (8pins) voor een 150 watt stock-kaart moet toch voldoende zijn.

Nu maar hopen dat die snel binnen komt (UPS gekozen ipv GLS)

[ Voor 6% gewijzigd door Waah op 04-07-2016 12:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boownage
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 11-11-2024
Waah schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:24:
[...]

Het wachten op de custom RX480's duurde me toch te lang, en die gaan ook richting 300 euro. Dan lap ik liever nog 182 euro bij voor wat extra snelheid. Gaat mijn GTX560TI vervangen, dus het wordt van HD-Low naar FullHD-Ultra :+

Je hebt in ieder geval de goeie bezorgdienst gekozen dus dat komt wel goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
Boownage schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:25:
[...]

Dat had ik al gelezen in dit topic, dat die paar euro wel de moeite waard zijn...
Straks 3 weken vakantie, en met een kleine op komst is elke maand die ik nog kan gamen er eentje :+

Heel misschien haal ik ook nog wel de HTC Vive, maar dan moet ik eerst eens uittesten of dat wat is... en kijken of ik er ruimte voor heb kan maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slackers
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-05 02:23
Waah schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:24:
[...]

Extra fans en extra 6-pins leek het mij niet waard... 300 watt (8pins) voor een 150 watt stock-kaart moet toch voldoende zijn.

Mijn excuses voor het verlies van uw geld. Een deze dagen zal er een UPS bezorger aan uw deurstaan met een pakketje om het goed te maken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-04 22:02
Gisteren maar een Gigabyte 1070 GTX Gaming bij Afuture besteld (zitten dichtbij), kreeg vanochtend 't mailtje dat ik 'm kan afhalen. Nice, vanavond maar ff langsrijden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Boownage schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:25:
[...]

Zolang je maar niet zoals ik al een paar keer heb gehad een briefje krijgt "pakket ligt bij ons depot in utrecht, kom maar halen" >_<

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waah
corset schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:35:
[...]

Zolang je maar niet zoals ik al een paar keer heb gehad een briefje krijgt "pakket ligt bij ons depot in utrecht, kom maar halen" >_<
Ik werk praktisch naast de UPS :P dus dat moet loslopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10:08

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Phntm schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:05:
[...]

Er zijn er helaas gewoon wel voorbeelden van bedrijven die ook datums blijven knallen, drie voorbeelden opnoemen waar het niet gebeurt is eigenlijk gewoon filteren van wat je wilt bewijzen.
Ik heb geen filter toegepast, gewoon alle webwinkels in de pricewatch gepakt die geen voorraad hebben van de Gigabyte GTX 1080 G1, en dan kijken wat voor levertijd ze opgeven. Als daar winkels tussen hadden gezeten die wel een nepdatum hadden genoemd, had ik ze ook in het rijtje gezet.
Het feit blijft bestaan dat er naast websites zijn die niet weten wanneer iets binnenkomt er ook websites zijn die een vermoeden plaatsen. Nou heb ik eigenlijk geen zin om op te gaan zoeken, maar ik heb vaak in dit topic langs zien komen dat caseking.de bijvoorbeeld ook gewoon kaarten uitstelt en alternate onder andere ook. Dat zijn vind ik ook hele grote webwinkels :P
Klopt, zijn ook grote winkels. Het is me daar niet opgevallen. Maar als zij het ook doen is dat net zo slecht. Dat meerdere toko's dit soort praktijken hanteren maakt het niet opeens goed.
Maar goed, inderdaad, we zullen zien wie hem eerder krijgt, ik heb mijne niet zo lang geleden bestelt, 24 juni.
Ik 23 juni :P.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The P Man
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 19-08 16:45
Ik heb een mailtje gestuurd naar Megekko omtrendt de Gigabyte GTX 1080 G1 en de levertijd. Op de site van Megekko staat nu de levertijd op woensdag. Ben benieuwd of ze dit waar kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
The P Man schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:06:
Ik heb een mailtje gestuurd naar Megekko omtrendt de Gigabyte GTX 1080 G1 en de levertijd. Op de site van Megekko staat nu de levertijd op woensdag. Ben benieuwd of ze dit waar kunnen maken.
TIP: bestel m bijh alternate.de of caseking.de

Dat is stukken goedkoper en hebben sneller levering dan megeko.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 17-10 10:19

Boost9898

Software developer

The P Man schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:06:
Afgelopen week heb ik mijn Gaming X besteld en toen stond er: levertijd, vrijdag. Maar nu staat er dat het 8 dagen+ duurt. Dus ik ga even mailen. :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Degene die achter de Strix aanzitten incl. ik.
heb hem vanmorgen besteld bij alternate en een mail verstuurd waarop ik het volgende terug kreeg:
Geachte Mike van wanrooij,

Hartelijk dank voor uw email.

Ik heb voor u onderzocht of u kunt rekenen op de drie dagen levertijd voor het door u bestelde product en kom tot de conclussie dat dit haalbaar is.

Wij krijgen deze producten vandaag (4-7-2016) nog binnen en zullen het zo spoedig mogelijk aan u versturen.

Hopende u hiermee voldoende te hebben kunnen informeren wens ik u verder nog een fijne dag toe.

Met vriendelijke groet,

Roy Molendijk
Ik zou zeggen bestellen het is de non OC versie maar dat dingen jagen we zelf wel omhoog toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The P Man
Slackers schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:07:
[...]

TIP: bestel m bijh alternate.de of caseking.de

Dat is stukken goedkoper en hebben sneller levering dan megeko.
Dank voor de tip, heb de kaart vrijdag al proberen te bestellen. Dat leek in eerste instantie goed te gaan met een mail dat ik heb zaterdag zou ontvangen. Maar een uur na de bestelling geplaatst was bleek dat deze niet voorradig was, wat ik heel vreemd vond. Dus heb er direct een mail naar megekko gestuurd, met de vraag waarom. In de mail die ik vandaag gestuurd heb, heb ik ze gevraagd of ze woensdag kunnen halen. Zo niet dan wil ik mijn geld terug, dus het is even afwachten.

Update: op beide mails nog geen reactie.

[ Voor 3% gewijzigd door The P Man op 04-07-2016 13:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04:24
mikevanwanrooij schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:10:
Degene die achter de Strix aanzitten incl. ik.
heb hem vanmorgen besteld bij alternate en een mail verstuurd waarop ik het volgende terug kreeg:

[...]

Ik zou zeggen bestellen het is de non OC versie maar dat dingen jagen we zelf wel omhoog toch?
Er gaan geruchten dat de non OC heel slecht te overclocken is, de non OC is snel in het leven geroepen nadat ASUS problemen had met het niet halen van de genoemde cloxksnelheden waardoor de iets mindere chips waarschijnlijk voor de non OC gebruikt worden en de betere voor de OC variant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Niet online
schumi1986 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:16:
[...]

Er gaan geruchten dat de non OC heel slecht te overclocken is, de non OC is snel in het leven geroepen nadat ASUS problemen had met het niet halen van de genoemde cloxksnelheden waardoor de iets mindere chips waarschijnlijk voor de non OC gebruikt worden en de betere voor de OC variant
Zover ik weet is de non OC samen met de OC aangekondigd.
Het kan kloppen maar ik stop hem in mijn ITX-build voor VR. dus veel overclocken zal niet nodig zijn.
gallery: mikevanwanrooij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-08 02:00
Afgelopen zondag een Zotax GTX1070 AMP! Edition besteld bij https://www.cyberport.de/.
In Nederland was deze versie niet verkrijgbaar en erg duur, ik heb nu 499,- betaald voor de kaart en hij is vandaag verzonden! :)

Zodra die binnen is zal ik eens even wat foto's maken, heb het idee dat Zotac niet zo populair is in Nederland...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Waah schreef op maandag 04 juli 2016 @ 12:37:
[...]

Ik werk praktisch naast de UPS :P dus dat moet loslopen...
Dat is wel lekker dan, woon zelf in zoetermeer. was ff rot end rijden na een werkdag :p Maar ja, kan gebeuren. Alleen dat ze het dan niet bij een afhaal punt afleveren vond ik wat jammer.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
mikevanwanrooij schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:21:
[...]

Zover ik weet is de non OC samen met de OC aangekondigd.
Het kan kloppen maar ik stop hem in mijn ITX-build voor VR. dus veel overclocken zal niet nodig zijn.
gallery: mikevanwanrooij
Van wat ik heb begrepen zit de situatie een beetje zo. Er zijn verschillende fabrikanten die een versie hadden die standaard een OC meekrijgt, en eentje die dat standaard niet krijgt, maar waarbij je dat eventueel wel zelf zou kunnen doen. Echter zijn er flink wat problemen in het productieproces waardoor er een lading chips zijn die heel slecht te overclocken zijn, dus hebben fabrikanten een derde uitvoering in het leven geroepen voor deze chips, die dus slecht of niet te overclocken zijn. Nu weet ik alleen niet precies hoe dat zit met Asus, en of dat ook deze Strix is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Niet online
Rainbow schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:29:
[...]

Van wat ik heb begrepen zit de situatie een beetje zo. Er zijn verschillende fabrikanten die een versie hadden die standaard een OC meekrijgt, en eentje die dat standaard niet krijgt, maar waarbij je dat eventueel wel zelf zou kunnen doen. Echter zijn er flink wat problemen in het productieproces waardoor er een lading chips zijn die heel slecht te overclocken zijn, dus hebben fabrikanten een derde uitvoering in het leven geroepen voor deze chips, die dus slecht of niet te overclocken zijn. Nu weet ik alleen niet precies hoe dat zit met Asus, en of dat ook deze Strix is.
We zullen zien, als het goed is mag ik hem deze week ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow187
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 23-11-2022
title De Strix 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Niet online
Nice! Waar heb je hem vandaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
Als iemand nog interesse heeft, ze hebben trouwens bij Caseking nog steeds een Inno3D GTX1080 Twin X2 op voorraad voor niet AL te veel geld. Her en der kan ik lezen dat hoewel de base clocks vrij laag zijn, de koeler best prima is en dat die ook wel aardig overclocked.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwColHD
  • Laatst online: 17-10 10:17
Ik weet niet zeker of ik in dit topic goed zit, maar heb een vraagje over de prijs van de 1070. Ben van plan de gtx 1070 te kopen maar heb geen haast. Veel mensen zeggen dat de prijs nu heel hoog is omdat de beschikbaarheid zo laag is. Dus ik vraag me af, als de kaart zo wat beter beschikbaar is, gaat de prijs dan aanzienlijk omlaag? Ik heb geen haast met de aanschaf, dus ik kan nog best wat weken/maanden wachten. Weet iemand of de prijzen nog veel zullen schommelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow187
Vorige week besteld bij Megekko. Overpriced, maar goed. Ik heb hem wel nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boownage
04.07.16 13:24 Das Paket hat den GLS Standort verlassen. Niederlande Utrecht

Komt hij dan misschien toch vandaag!? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
TwColHD schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:59:
Ik weet niet zeker of ik in dit topic goed zit, maar heb een vraagje over de prijs van de 1070. Ben van plan de gtx 1070 te kopen maar heb geen haast. Veel mensen zeggen dat de prijs nu heel hoog is omdat de beschikbaarheid zo laag is. Dus ik vraag me af, als de kaart zo wat beter beschikbaar is, gaat de prijs dan aanzienlijk omlaag? Ik heb geen haast met de aanschaf, dus ik kan nog best wat weken/maanden wachten. Weet iemand of de prijzen nog veel zullen schommelen?
Persoonlijk denk ik dat dit heel erg afhangt van de specifieke oorzaak van de leveringsproblemen. Als het van tijdelijke aard is, gaan over een tijdje sowieso de prijzen omlaag, en dan hopelijk zelfs naar de prijzen die ze "horen" te zijn (rond de €350-400 euro geloof ik?). Maar als er echt een structureel probleem is met bijvoorbeeld het ontwerp van de kaarten in combinatie met het productieproces, waardoor de yields gewoon laag blijven totdat ze het ontwerp drastisch veranderen, dan zou de schaarste nog wel maanden aan kunnen blijven, of misschien zelfs nooit opgelost worden voor deze specifieke set kaarten (GTX1070's en GTX1080's).

Hoe het precies zit, is koffiedik kijken. Zou zomaar kunnen zijn dat over 2-4 weken de beschikbaarheid top is, en de prijzen kelderen. Zou ook zomaar kunnen dat het nooit meer goed komt, en je echt moet wachten op de concurrent of de volgende generatie.

Als je geen haast hebt, en niet de hoofdprijs wilt betalen, zou ik in ieder geval nog een paar weken, of zelfs maanden, wachten om te zien wat de prijzen gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kellhus
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-10 07:03
Rainbow schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:59:
Als iemand nog interesse heeft, ze hebben trouwens bij Caseking nog steeds een Inno3D GTX1080 Twin X2 op voorraad voor niet AL te veel geld. Her en der kan ik lezen dat hoewel de base clocks vrij laag zijn, de koeler best prima is en dat die ook wel aardig overclocked.
Zijn die Innno3d kaart fans ook gewoon idle onder ~55 graden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 14-10 19:31
Boownage schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:59:

Nice ik hoop het voor je... die van mij staat nog steeds op :

01.07.16 01:03 Das Paket hat den GLS Standort verlassen. Deutschland Neuenstein

O-) |:( 8)7

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Niet online
Shadow187 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:59:
Vorige week besteld bij Megekko. Overpriced, maar goed. Ik heb hem wel nu.
Ja mooi ding is het wel.
En hoe performed hij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
kellhus schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:06:
[...]

Zijn die Innno3d kaart fans ook gewoon idle onder ~55 graden?
Persoonlijk heb ik geen idee, en kan er ook niet veel over vinden. Wellicht kan je tweet1 een DM sturen? Zie pricewatch: Inno3D GeForce GTX 1080 HerculeZ Twin X2 8GB

Wellicht beetje off-topic voor deze thread (hoort eigenlijk in het ervaringen topic), maar hier wat meer informatie dat ik kon vinden:
https://www.reddit.com/r/...080_benchmark_of_heavily/
https://www.reddit.com/r/..._1080_twin_x2_oc_results/

[ Voor 25% gewijzigd door Rainbow op 04-07-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boownage
RBN026 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:06:
[...]

Ja ik hoop t, nu die van jou nog dan is het helemaal feest! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TwColHD
  • Laatst online: 17-10 10:17
Rainbow schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:05:
[...]

Als je geen haast hebt, en niet de hoofdprijs wilt betalen, zou ik in ieder geval nog een paar weken, of zelfs maanden, wachten om te zien wat de prijzen gaan doen.
Thanks voor de snelle reactie! Ik ga zeker even afwachten dan, ben inderdaad benieuwd wat er gaat gebeuren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flixion
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 17:33
RBN026 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:06:
[...]

Die van mij is inmiddels ook in Utrecht in- en uitgecheckt :-)

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rattienl
  • Laatst online: 14-06 17:48
Boownage schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:59:

nope net gebeld want wou hem al gaan ophalen.
trouwens jongens bij caseking.de is deze weer in de aanbieding.
https://www.caseking.de/g...2-mb-gddr5x-gcgb-134.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Rattienl schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:13:
[...]

"Aanbieding" :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rattienl
voor maar 800 eurries |:( |:( _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Muahahaha

04.07.16 13:51 Das Paket hat den GLS Standort verlassen. Niederlande Utrecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boownage
Rattienl schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:13:
[...]

Hou weet je dat zo zeker? Er staat toch duidelijk dat hij uitgecheckt is bij GLS Utrecht en onderweg is, of heb ik nu valse hoop? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Boownage schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:17:
[...]

Hou weet je dat zo zeker? Er staat toch duidelijk dat hij uitgecheckt is bij GLS Utrecht en onderweg is, of heb ik nu valse hoop? :?
Haha nou met de snelheid van GLS kun je er maar beter vanuit gaan dat deze vandaag niet meer komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boownage
RBN026 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:18:
[...]

Haha nou met de snelheid van GLS kun je er maar beter vanuit gaan dat deze vandaag niet meer komt.
Ja dat is ook zo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZwartR
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-10 10:59
Hmm een aantal leuke varianten op voorraad op slechts een half uurtje van mij vandaan.

http://www.hiq24.de/shop/...search&search_str=gtx1070

Heb een Gigabyte 460, 670 en 970 gehad. Maar twijfel nu toch wel over de MSI Gaming X. Keuzes keuzes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 04:24
[...]

Uitgecheckt zal hoogstwaarschijnlijk betekenen dat het pakketje gescanned isom te worden verstuurd naar een depot vlak bij jou woonplaats, echter zal deze dus nog door de vrachtwagen moeten worden opgehaald om het pakketje naar het depot te brengen, via het depot bij jou in de buurt moet het dus nog in het bestelbusje naar jou huis.

Morgen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rattienl
[...]

als je belt weet je weer meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow187
mikevanwanrooij schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:07:
[...]

Ja mooi ding is het wel.
En hoe performed hij?
Tot nu toe bevalt hij mij prima. Had een firestrike ultra gedaan. En kwam op ongeveer een score van 5554. OC tot ongeveer 2075mhz en een temperatuur van 70c under load. Cpu is een 6700k. Heb hem nog niet uitgebreid getest daarentegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The P Man
The P Man schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:12:
[...]

Dank voor de tip, heb de kaart vrijdag al proberen te bestellen. Dat leek in eerste instantie goed te gaan met een mail dat ik heb zaterdag zou ontvangen. Maar een uur na de bestelling geplaatst was bleek dat deze niet voorradig was, wat ik heel vreemd vond. Dus heb er direct een mail naar megekko gestuurd, met de vraag waarom. In de mail die ik vandaag gestuurd heb, heb ik ze gevraagd of ze woensdag kunnen halen. Zo niet dan wil ik mijn geld terug, dus het is even afwachten.

Update: op beide mails nog geen reactie.
Update op de bovenstaande post, net bericht van Megekko gekregen.

"Het ontbrekende product is zojuist geleverd waardoor je bestelling vandaag verzonden gaat worden en morgen ontvang je de bestelling in huis."

Ondanks mijn ongeduldige mails toch morgen in huis toch wel weer goed van Megekko :D

p.s. het ging om een Gigabyte G1 gaming 1080 gtx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Niet online
Shadow187 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 14:26:
[...]

Tot nu toe bevalt hij mij prima. Had een firestrike ultra gedaan. En kwam op ongeveer een score van 5554. OC tot ongeveer 2075mhz en een temperatuur van 70c under load. Cpu is een 6700k. Heb hem nog niet uitgebreid getest daarentegen.
Nice en dit is voor de duidelijkheid niet de OC versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow187
Het is wel de oc variant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boownage
Ik hoor het al, ik juich weer te vroeg :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siempie
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 11:18
hier nog adv op marktplaats
http://www.marktplaats.nl...e3a&previousPage=lr&pos=7

heeft 5 stuks?? 1080 Gigabyte voor 640,- per stuk

weet niet of het helemaal zuiver is :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 20:41
TwColHD schreef op maandag 04 juli 2016 @ 13:59:
Nou op dit moment gaat het niet de goede kant op... zit al aan tijdje te kijken of ik mijn 1070 zal aanschaffen maar zie nu prijzen van 630 euro
idioten.
als de prijs onder de 500 zakt mogen we denk ik al blij zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
siempie schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:20:

Hahaha geloof er niets van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

siempie schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:20:

bieden vanaf :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verkade89
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 08-05 18:58
Bah bah, paypal helemaal klaar gemaakt (dacht ik) voor caseking.de of alternate.de, om daar een GTX 1080 te bestellen. Blijkt het dat ik een credit card nodig heb. Terwijl ik dacht dat het met bank rekening via paypal ook wel lukte... :S Ik ben er helemaal niet thuis in.

Was op het punt om MSI GTX 1080 Armor 8G OC te bestellen, die morgen bij alternate.de binnenkomt. Maar ziet er niet naar uit dat het gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrinityHX
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 31-08 14:16
Verkade89 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:48:
Bah bah, paypal helemaal klaar gemaakt (dacht ik) voor caseking.de of alternate.de, om daar een GTX 1080 te bestellen. Blijkt het dat ik een credit card nodig heb. Terwijl ik dacht dat het met bank rekening via paypal ook wel lukte... :S Ik ben er helemaal niet thuis in.

Was op het punt om MSI GTX 1080 Armor 8G OC te bestellen, die morgen bij alternate.de binnenkomt. Maar ziet er niet naar uit dat het gaat lukken.
Ik meen dat je sinds een tijdje terug je via iDeal geld kan zetten op je PayPal, om vervolgens daar dan mee te betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verkade89 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:48:

Je kan ook je bankrekening koppelen aan je Paypal, dan heb je geen creditcard nodig.
Jammer genoeg duurt dit toch 1~2 dagen voordat dat goedgekeurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Laatst online: 16-10 16:17
De Zotac kaart op Amazon.co.uk die ik gisteren heb besteld is nu ook ineens 20 pond duurder. Lijkt erop dat de schaarste de prijs opnieuw doet stijgen.

[ Voor 5% gewijzigd door q-enf0rcer.1 op 04-07-2016 15:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verkade89
Cclintjee schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:51:
[...]

Ik meen dat je sinds een tijdje terug je via iDeal geld kan zetten op je PayPal, om vervolgens daar dan mee te betalen.
Klopt. Kom ik net achter. Het is eerst paypal saldo, daarna credit card. Dus heb nu genoeg geld op mijn paypal gezet via iDeal, om de kaart aan te schaffen. Als ik nu op Direkt zu Paypal klik op alternate.de, en vervolgens kom ik uit op paypal site, daarna klik ik Doorgaan, om te bevestigen, kom ik weer terug op alternate.de in het winkelwagentje.
Misschien even verdiepen in hoe paypal shit in elkaar zit. Hoor wel iedereen erover hoe makkelijk het allemaal is, maar ik word hier niet goed van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb over precies 3 weken één week vrij.(en dus tijd om de computer te bouwen) Heb bij Azerty nu een aantal dingen in mijn boodschappenmandje staan maar als ik dit allemaal zo lees kan ik beter ergens anders bestellen? Gaat om de GTX 1080 MSI trouwens. Azerty gaat denk ik niet lukken binnen 3 weken. Enig idee waar wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
Ze hebben bij Informatique de Gigabyte GTX 1080 G1 in voorraad: http://www.informatique.n...x-1080-8gb-gddr5x-g1.html

Beetje duur alleen. 8)7

Bij Caseking is die €800.

[ Voor 7% gewijzigd door Rainbow op 04-07-2016 16:10 . Reden: caseking ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ion
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

ion

q-enf0rcer.1 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 15:53:
De Zotac kaart op Amazon.co.uk die ik gisteren heb besteld is nu ook ineens 20 pond duurder. Lijkt erop dat de schaarste de prijs opnieuw doet stijgen.
Ja ik zag het net ook. Hebben we toch op een goed moment de order geplaatst. :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09:20
In de tussentijd wacht ik (al bijna twee weken) rustig op mijn KFA2 GeForce GTX 1080 EXOC Edition, maar ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te raken. :S

Dit moet, by far, de slechte release ooit zijn van een product, toch? De GTX 1080 is (op papier) twee maanden geleden uitgebracht en de beschikbaarheid is nog steeds om te huilen ... (hallo juli!) |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
Yonix schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:12:
In de tussentijd wacht ik (al bijna twee weken) rustig op mijn KFA2 GeForce GTX 1080 EXOC Edition, maar ik begin nu toch wel een beetje ongeduldig te raken. :S

Dit moet toch, by far, de slechte release ooit zijn van een product, toch? De GTX 1080 is (op papier) twee maanden geleden uitgebracht en de beschikbaarheid is nog steeds om te huilen ... (hallo juli!) |:(
"op papier", yup: Wikipedia: Paper launch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Niet online
Hoe kom je aan deze kaart dan..welke webshop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow187
mikevanwanrooij schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:17:
[...]

Hoe kom je aan deze kaart dan..welke webshop?
Ik had hem besteld bij Megekko. Waren er 8 op voorraad bij leverancier voor €899,- :/. Kreeg hem uiteindelijk vorige week donderdag binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Krijg ik daarnet het volgende e-mailbericht van Azerty:
Beste Yonix,

Hierbij willen we u graag op de hoogte houden van de actuele levertijden van het volgende artikel uit uw order XXXXXX

Het artikel betreft de 938147 - KFA2 GeForce GTX 1080 EX OC Edition - Grafische kaart - GTX 1080 - 8 GB GDDR5X - DVI-D, HDMI, 3 x DisplayPort

Wordt binnen verwacht bij Azerty op: een helaas onbekende levertijd

We bieden u de volgende mogelijkheden:
1) U kunt wachten tot het artikel voor u binnen komt en dan alles in 1 keer ophalen of laten versturen.
2) U kunt kiezen voor een alternatief product.
3) U kunt wachten tot het artikel voor u binnen komt en de reeds gereserveerde producten vast ophalen of laten versturen. U dient bij splitsing van de order rekening te houden met een meerprijs voor de verzendkosten.
Tja, ik ben nu ergens geneigd om de bestelling te annuleren en het geld terug te laten storten, maar ik heb ook geen zin om 100 tot 200 euro bij te betalen voor een andere GTX 1080. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfloppy88
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 10:49
ik ben het wachten ook een klein beetje zat nu...
4 launch kon me vandaag weer geen datum noemen...
vrijdag zou het nog Dinsdag zijn...

3900X @ 4.4Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yonix schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:28:
Tja, ik ben nu ergens geneigd om de bestelling te annuleren en het geld terug te laten storten, maar ik heb ook geen zin om 100 tot 200 euro bij te betalen voor een andere GTX 1080. :S
Het kan toch ook al voor 50 meer (incl. verzendkosten)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Paprika schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:37:
[...]

Het kan toch ook al voor 50 meer (incl. verzendkosten)?
Show me. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
  • Laatst online: 13-10 11:02
Yonix schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:12:

Dit moet, by far, de slechte release ooit zijn van een product, toch? De GTX 1080 is (op papier) twee maanden geleden uitgebracht en de beschikbaarheid is nog steeds om te huilen ... (hallo juli!) |:(
Nvidia founders editie had je al lang kunnen hebben, dat niet alle AIB partner kaarten al ruimschoots beschikbaar zijn is wat anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nature
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21-08 15:52
Ik heb geprobeerd mijn bestelling van een inno3d 1070 x2 te annuleren ik wil toch een wat luxer model maar hij is al onderweg, de duitse dame zei dat ik ook het pakket kon weigeren aan de deur waardoor hij retour afz zou gaan en ik dan een andere kon bestellen, of evt geld terug krijgen.
Scheelt toch wel gedoe met opsturen, een paar dagen langer kan ik nog wel wachten ik speel nu al een maand een Koreaans spel die ik 10 jaar geleden speelde op mijn IGP. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Oké, maar ik heb geen creditcard en PayPal staat het bij deze transactie niet toe om het geld meteen van mijn rekening af te schrijven.
Cloggs schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:45:
[...]

Nvidia founders editie had je al lang kunnen hebben, dat niet alle AIB partner kaarten al ruimschoots beschikbaar zijn is wat anders.
Twee maanden na 'release'? Bij de release van de 980Ti was toch nét even wat anders en een heel stuk beter geregeld, ondanks dat daar in het begin ook sprake was van schaarste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
[quote]Yonix schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:28:
Krijg ik daarnet het volgende e-mailbericht van Azerty:

[...]

[/quotelogisch, de Asus Strix begint net te wat in stock te komen de KFA is nog verder achter Asus. Dat gaat nog wel even duren. Beter een goede kaart met correcte koeling etc dan dat er iets fout gaat toch. Nog even geduld of een andere kaart kiezen.

Ps: ik ben zoooo blij met mij Gigabyte 1080. Tik je zo de 2000 Mhz aan in een benchmark heerlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Yonix schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:56:
[...]
Oké, maar ik heb geen creditcard en PayPal staat het bij deze transactie niet toe om het geld meteen van mijn rekening af te schrijven.
Afbeeldingslocatie: https://i.snag.gy/Ff5ejw.jpg

Dit kan overigens ook? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
I'll look into it! :*)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cloggs
Yonix schreef op maandag 04 juli 2016 @ 16:56:
[...]

[...]

Twee maanden na 'release'? Bij de release van de 980Ti was toch nét even wat anders en een heel stuk beter geregeld, ondanks dat daar in het begin ook sprake was van schaarste.
Vraag naar de 980 Ti is veel kleiner en dat was nog Maxwell en geen nieuw procedé.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yonix
Ik heb inmiddels mijn order voor de KFA2 GeForce GTX 1080 EXOC Edition bij Azerty geannuleerd en bij Overclockers.co.uk een Palit GeForce GTX 1080 GameRock 8GB besteld die, volgens de medewerker, ruim op voorraad is tegen een (relatief) zachte prijs. :*)

Met een beetje geluk ben ik tegen het einde van de werkweek eigenaar van een GTX 1080. _/-\o_
Cloggs schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:04:
[...]

Vraag naar de 980 Ti is veel kleiner en dat was nog Maxwell en geen nieuw procedé.
Dat is waar. :)

[ Voor 16% gewijzigd door Yonix op 04-07-2016 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cloggs schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:04:
[...]

Zou kunnen, maar is niet zeker, wat zekerder is zijn de grotere productieproblemen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloggs
Zie dat bij een aantal winkels (4launch, paradigit) de status van de MSI 1070 Gaming X naar snel verwacht is gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hypnosite
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-11-2024
De EVGA GTX 1080 SC is beschikbaar bij onze oosterburen:

https://www.alternate.de/...arte/html/product/1277622

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

En de MSI Gaming X GTX 1070 is uit het assortiment van www.cdromland.nl. :p
https://www.cdromland.nl/...s-Nvidia/968768#art968768

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RuttoG
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-10 13:54
Vanmorgen toch maar besloten de MSI 1070 te bestellen bij casekings, nog niks gepost hier maar wel veel gelezen :) En hij is onderweg! Ben benieuwd :) ze waren snel weg. Stond vandaag nieuwe beschikbaar, rond 3 uur op voorraad en snel daarna alweer veranderd naar de 6e

[ Voor 30% gewijzigd door RuttoG op 04-07-2016 18:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

The source....

Waar ow waar blijven toch die 1080 sea hawk ek kaarten....

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verkade89
Ik heb MSI GTX 1080 Armor 8G OC besteld bij caseking. Ik zie dat de kaart nu al 2 uur op voorraad is. Hoewel ze updaten dat niet real-time, dus kan afwijken natuurlijk. Ik hoop dat de kaart richting mij gaat, en niet dat ik moet wachten op een andere lading.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 09-05 16:51
En Caseking nog steeds unknown...
Tijd voor een mailtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfloppy88
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 10:49
Cloggs schreef op maandag 04 juli 2016 @ 18:35:
Zie dat bij een aantal winkels (4launch, paradigit) de status van de MSI 1070 Gaming X naar snel verwacht is gegaan.
hier ben ik blij mee :)
10+ onderweg naar 4launch

3900X @ 4.4Ghz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Croqy
  • Laatst online: 07-10 13:53
Heb een MSI 1070 gaming X over, nieuw in doos. had bij 2 winkels besteld die zowaar tegelijk uitleverden.
Ik stuur deze terug, of maak iemand hier er blij mee.

542,- op te halen in Leiden, stuur maar PM als je interesse hebt.
Verzenden kan ook, k.k.

[ Voor 14% gewijzigd door Croqy op 04-07-2016 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-10 11:57
Thanks heb besteld (denk ik)
Krijg deze mail binnen

wir bedanken uns fuer Ihre Angebots-Anfrage bei ALTERNATE. Nachfolgend erhalten Sie zur Kontrolle die von Ihnen uebermittelten Daten. Diese E-Mail stellt keine Auftragsbestaetigung dar, sondern dient lediglich Ihrer Information. Bitte setzen Sie sich fruehzeitig mit uns in Verbindung, wenn Sie Aenderungen vornehmen moechten. In Kuerze erhalten Sie von uns ein Angebot inklusive aller Kosten (Mehrwertsteuer und Versandkosten). Mit freundlichen Gruessen Ihr ALTERNATE Team

Wat staat hier nou eigenlijk?
Het bedrag is ook ineens 612.61 geworden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verkade89
pietz0r schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:37:
[...]

Wat staat hier nou eigenlijk?
Het bedrag is ook ineens 612.61 geworden
Ik heb vandaag ook bij alternate.de proberen te bestellen. Via direkt zu paypal werkte niet. Dus daarna normaal order geplaatst. Al hoewel dat dacht ik. Het is soort van verzoek om order te plaatsen. Je krijgt hierna dus nog een e-mail waarin een optie word voorgesteld. Ziet er zoiets uit:

Dear Mr. [naam],

thank you for your interest.

ATTENTION!!! Please note. You did not order yet, you have to confirm our
following offer. Please also let us know which payment method you wish.

Hereby we submit our offer to you:

Net-ID : [id] <-> ticket-number: [nummer ] <-> [nummer]

value of goods: 759,00 Euro
charges for packaging & shipping: 9,90 Euro
cash on delivery fee: 17,00 Euro (does not apply when paid via prepayment
(bank transfer or PayPal))
--------------------------------------------------
total value of the order: 785,90 Euro

value added tax: 19 %
payment takes place by: cash on delivery
country for invoice: Netherlands
country for delivery: Netherlands
delivery service: UPS
delivery time up to you: 2 weeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
4Launch zegt 6-10 werkdagen voor de MSI gtx 1080 gaming X. Zouden ze kunnen leveren? Staat nog op niets op voorraad bij leverancier.

Verder zegt alternate.de (Duitse versie), verzonden binnen 17 dagen. In hoevere is dit te vertrouwen?

[ Voor 28% gewijzigd door Cambionn op 04-07-2016 19:45 ]

I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nycrea
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 03-10 08:39
Hoezo zijn de Asus varianten van de kaarten zo slecht leverbaar? Is hier een specifieke reden voor?

🇺🇦

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Cambionn schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:43:
4Launch zegt 6-10 werkdagen voor de MSI gtx 1080 gaming X. Zouden ze kunnen leveren? Staat nog op niets op voorraad bij leverancier.
The Source had eerder aangegeven dat er een flink aantal Gaming X dozen deze week naar hun preferred suppliers gaan, dus die levertijd zal best wel kunnen kloppen (mits ze nog een aantal dozen voor de vrije verkoop over houden uiteraard).

Ik hoop het trouwens ook, want dan kan ook mijn bestelling voor een Godlike Gaming bord en 1080 Gaming X de deur uit ;) (Tja, als je eens in de zoveel jaar een grote upgrade doet, moet je het ook goed doen eh ;) )

[ Voor 10% gewijzigd door mindcrash op 04-07-2016 19:52 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
mindcrash schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:51:
[...]

The Source had eerder aangegeven dat er een flink aantal Gaming X dozen deze week naar hun preferred suppliers gaan.

Ik hoop het, want dan kan ook mijn bestelling voor een Godlike Gaming bord en 1080 Gaming X de deur uit ;) (Tja, als je eens in de zoveel jaar een grote upgrade doet, moet je het ook goed doen eh ;) )
Denk je dat Azerty ook binnen krijgt? Heb daar een bestelling staan sinds 15 mei...

Op de website van MSI staat Azerty ook als verkooppunt. Zijn dat de preferred suppliers of is dat weer een andere groep? Als het een andere is, waar kan ik dat dan vinden?

Als de kaarten op direct leverbaar of op voorraad bij leverancier komen bestel ik misschien ergens anders en cancel ik bij Azerty, maar anders laat ik die staan.

[ Voor 11% gewijzigd door Cambionn op 04-07-2016 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Cambionn schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:52:
Denk je dat Azerty ook binnen krijgt? Heb daar een bestelling staan sinds 15 mei...
Azerty stond ook in die lijst.

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cambionn
  • Niet online
mindcrash schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:53:
[...]

Azerty stond ook in die lijst.
Nice, dan wacht ik nog ff geduldig af. Eerder vandaag van Azerty gehoord dat ze nog van niets weten (al genoemd van wat ik hier had gehoort, maar zei wisten van niets, of wouden geen info geven om zeker te weten dat ze niets vals beloven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mindcrash

mindcrash

Rebellious Monkey

Cambionn schreef op maandag 04 juli 2016 @ 19:56:
[...]

Nice, dan wacht ik nog ff geduldig af. Eerder vandaag van Azerty gehoord dat ze nog van niets weten (al genoemd van wat ik hier had gehoort, maar zei wisten van niets, of wouden geen info geven om zeker te weten dat ze niets vals beloven).
Alleen MSI Europe weet eigenlijk op dit moment hoeveel producten en naar welke retailer geshipped worden. Al had ik wel (goed?) begrepen dat Alternate van alle retailers in Nederland hierbij de hoogste prioriteit heeft, dus die krijgt zeer waarschijnlijk de meeste aantallen binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pietz0r
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-10 11:57
Dankjewel zoiets dacht ik al. Even afwachten dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Desdenova
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-09 10:34
Ook fijn, mijn Caseking pakket zou vandaag door UPS geleverd worden. Stond sinds 6u vanmorgen op "in voertuig voor aflevering vandaag" met als geschatte tijd "voor het einde van de dag".

Niets geleverd en inmiddels is de afleverdatum naar morgen versprongen :X
Pagina: 1 ... 53 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.