ECT Prometeia Mach 2 GT modded
Items: GBP 580.58Tjiwa schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:31:
Zotac AMP! Extreme GTX 1080
Voor omgerekend 685-690€
https://www.amazon.co.uk/gp/aw/d/B01GCAVSIO
Postage & Packing: GBP 4.73
(Order Total: GBP 585.31)
Payment Total: EUR 725,37
Order Totals include VAT.
Selected payment currency
EUR
GBP
Applicable Exchange Rate
1 GBP = 1.2392846509 EUR
(includes all Amazon fees and charges)
Bij Paypal heb je dan nog de optie om te betalen in de desbetreffende valuta en wat er dan uiteindelijk wordt afgeschreven is dan afhankelijk van je eigen bank.
ECT Prometeia Mach 2 GT modded
585.00 Pound Sterling = 719.37 Euro (met opslag van 1.5% wat vrij standaard is voor banken)
Yes i know.. bij mastercard van Neteller rekenen ze zelfs 1.26, visa 1.21 dus.. dat is een stuk redelijker... valt visapay daar ook onder?.. want heb namelijk ook nog visapay liggen van vodafone.Mmore schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:10:
@marvz0r: Gebruik bij de checkout GBP en controleer wat je betaald bij je creditcard aan conversion fees. Dit is vaak een stuk voordeliger. Voor VISA: https://www.visaeurope.com/making-payments/exchange-rates
585.00 Pound Sterling = 719.37 Euro (met opslag van 1.5% wat vrij standaard is voor banken)
i7 6700k - Asus Z170 Pro Gaming - Palit Gtx 1070 Jetstream - Corsair Vengeance LPX 3200 Mhz 2x8 - XFX 550W Pro - Fractal Define S - Crossover 2795QHD 1440P
Zaitsev schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:21:
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr5-gci3-092.html
Is deze kaart goed?
469 euro.

Volgens mij is de link goed? Site is bij mij online.
i7 6700k - Asus Z170 Pro Gaming - Palit Gtx 1070 Jetstream - Corsair Vengeance LPX 3200 Mhz 2x8 - XFX 550W Pro - Fractal Define S - Crossover 2795QHD 1440P
[ Voor 22% gewijzigd door Mmore op 02-07-2016 23:36 ]
Thanks voor de tip, heb net besteld door met GBP te betalen. Ik kwam uit op de volgende prijs:
Mastercard: 396 * 1.194125 / 100 * 101 = ~478
Hopelijk blijft de wisselkoers gunstig.
2 weken gelden stond de inno3d 1080 ichill 3 eroo voor 699 bij casekingRainbow schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:54:
Ze hebben blijkbaar bij caseking ook een niet Founders Edition GTX1080 voor minder dan €750 op voorraad. Dat verbaasd me toch wel enigszins (vergeleken met Nederlandse prijzen en beschikbaarheid). https://www.caseking.de/e...2-mb-gddr5x-gci3-091.html
Welke versie? (linkje?)Nature schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:30:
Ik heb de 1070 besteld bij caseking, ik weet niet eens echt hoe dat werkt met bezorging.
Denk dat we daar maandag pas weer wat over horen.XBOX360GOLD schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:54:
Hoe gaat het dan met die mega batch waar een aantal het hier over hadden vorige week
Heb zelf op 15 mei de MSI 1080 besteld bij Azerty voor 819. Wil eind juli pc gaan bouwen, volgens Azerty 90% kans dat ik de kaart dan heb. Helaas zo ver alleen nog laptop voor werk met een 820m erin, dus iets langer op een oudere kaart spelen is niet echt een optie (hoewel het wel gebeurd nu haha). Heb na het lezen hier wel ook om een 20 euro refund gevraagd. Heb ook gevraagd of het klopt dat er volgende week kaarten binnen komen, gezien ik hier geruchten over gehoord heb, en gevraagd of er al meer bekend is over de levertijden van de kaart.
We zullen zien wat Azerty zegt, maar ik verwacht geen antwoord tot maandag. Iets met werkdagen enzo
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Dat vroeg ik mij ook af. Maar niemand lijkt er ervaring mee te hebben met deze kaart. Ook geen reviews te bekennen.Zaitsev schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:21:
https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr5-gci3-092.html
Is deze kaart goed?
469 euro.
Kan een week duren maar je krijgt het binnen. Nationale track-and-trace gebruiken tot hij in Nederland is, dan Nederlandse track-and-trace, die werkt het beste. GLS geeft wel een datum aan, maar de levertijd ligt tussen 09:00 en 18:00. Maar als je optijd meld kun je vaak regelen dat je hem die dag op kan halen bij depot.Nature schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:47:
Weet iemand toevallig hoe het gaat met GLS vanuit Duitsland naar NL?
Heb LARP armour met GLS vanuit Duitsland toegestuurd gekregen, maar vermoed niet dat een videokaart een heel andere verzendwijze bevat. GLS zei trouwens dat het pas op woensdag was verstuurd, terwijl het zeker weten op maandag al verstuurd was.
[ Voor 3% gewijzigd door Cambionn op 03-07-2016 01:52 ]
I could write a whole Wikipedia page why "nothing to hide" is bad reasoning, but I don't have to because it already exists.
Geen nieuws is goed nieuws right? Anders stuur je hem gewoon terug en kijk je wat anime ofzo hahaeditoor schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:47:
[...]
Dat vroeg ik mij ook af. Maar niemand lijkt er ervaring mee te hebben met deze kaart. Ook geen reviews te bekennen.
Thx!Cambionn schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:51:
[...]
Kan een week duren maar je krijgt het binnen. Nationale track-and-trace gebruiken tot hij in Nederland is, dan Nederlandse track-and-trace, die werkt het beste. GLS geeft wel een datum aan, maar de levertijd ligt tussen 09:00 en 18:00. Maar als je optijd meld kun je vaak regelen dat je hem die dag op kan halen bij depot.
Heb LARP armour met GLS vanuit Duitsland toegestuurd gekregen, maar vermoed niet dat een videokaart een heel andere verzendwijze bevat. GLS zei trouwens dat het pas op woensdag was verstuurd, terwijl het zeker weten op maandag al verstuurd was.
Correct. link kopiëren en plakken zorgt voor een 404 bij hun. Maar geen idee hoe Inno3D op de kaart staat. Zelf nooit gehad. Aan de chip zal t niet liggen. Het gaat om de custom koeling.Zaitsev schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 23:30:
[...]
Volgens mij is de link goed? Site is bij mij online.
https://www.reddit.com/r/...chmark_of_heavily/d4pmxu9
Dat zijn de 1080 kaarten van dat model, lijkt me niet verkeerd op zich, ik heb mijn PC niet in mijn game room maar ergens anders in een hok staan waar ik hem niet hoor, dus dat scheelt misschien wel kwa lawaai (mocht dat er zijn
Die voer vorige week door de bermuda driekhoek en zal zo wel arriverenXBOX360GOLD schreef op zaterdag 02 juli 2016 @ 22:54:
Hoe gaat het dan met die mega batch waar een aantal het hier over hadden vorige week
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Ik zat er ook even naar te kijken ar las ook verhalen van mensen die hadden besteld bij GK omdat die op voorraad was en toen bleek die niet op voorraad te zijn waardoor ze alsnog dagen cq weken konden wachten.Nature schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:41:
Ik was €478 kwijt met paypal eigenlijk vind ik het verschil met een NL site wel weinig 2 joeten ofzo maar ik zat er erg op te asen ik had mijn 980 een +/- maand geleden verkocht voor €400 dus ik moest snel iets nieuws nu.
Dat geintje heeft Azerty me net ook al geflikt met de 480 dus daar heb ik geen 2e keer zin in.
Anders zou ik er misschien ook 1 bestellen. Ga toch niet overklokken zolang hij maar stabiel en stil werkt.
"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant
Hoe bedoel je ?Nature schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:30:
Ik heb de 1070 besteld bij caseking, ik weet niet eens echt hoe dat werkt met bezorging.
Werkt gewoon hetzelfde als door heel europa inclusief nederland. Misschien duurt het in plaats van 1 dag, 2 dagen. Soms ook nog niet eens.
Er zijn ook voordelen aan 1 europa
Met mijn GLS bestelling bij caseking was het maandag middag verstuurd en woensdag stond de bezorger voor de deurNature schreef op zondag 03 juli 2016 @ 01:47:
Weet iemand toevallig hoe het gaat met GLS vanuit Duitsland naar NL?
Op de doos is het echt zwart, de mijne is zilver. @The Source hebben jullie dat toch veranderd & waarom?
Vond het zelf een mooie verandering dat zwarte
[ Voor 11% gewijzigd door GTX404 op 03-07-2016 11:40 ]
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
Ik bestel regelmatig bij Megekko en ze leveren altijd netjes zoals het hoort.brammetje129 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:56:
azerty en megekko zijn een stuk onbetrouwbaarder met het nakomen van leveringen van moeilijk leverbare producten.
60 stuks zie ik staan voor een prijs rond de 527,-
Iemand ervaringen met hen en de voorraad status e.d.?
Persoonlijk heb ik geen ervaring met MAX ICT, maar Google menschen wel.Dutch1980Pride schreef op zondag 03 juli 2016 @ 13:17:
Ik zie nu trouwens dat MAX ICT de Gigabyte GTX 1070 G1 Gaming ruimschoots op voorraad heeft.
https://www.google.nl/sea...ebc1:0x7c5c5e56d37c0374,1,
Bedoel meer of die voorraad van 60 echt klopt.
Iedereen heeft het hier over de slechte beschikbaarheid, maar deze 1070 en de prijs en beschikbaarheid is natuurlijk wel heel erg interessant!
Bj azerty en megekko zo vaak nieuwe systemen gekocht. Altjd netjes de volgende dag binnen. Bij azerty soms binnen 3/,5 dagen maar dan stond dit ook zo bij de bepaalde producten vermeld. Geen idee waar jou ervaring vandaan komt om te zeggen dat ze onbetrouwbaarder zijn.brammetje129 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:56:
Als je zeker wilt zijn dat je kaart de dag erna binnenkomt, zou ik bij alternate bestellen (indien beschikbaar), azerty en megekko zijn een stuk onbetrouwbaarder met het nakomen van leveringen van moeilijk leverbare producten.
Het is algemeen bekend dat de leveringen van de kaarten gewoon schaars zijn en dat de webahops hierdoor hun beloftes niet altijd na kunnen komen. Dat is bij alle nieuwe producten die zo gehyped worden. Dat maakt een webshop noet direct onbetrouwbaar. Even persoonlijk contact met ze opnemen als de datum niet na wordt geleefd en je krijgt t excuus dat ieder bedrijf geeft. Het wordt gewoon slecht geleverd door de leveranier. Kan het bedrijf niks aan doen.
[ Voor 27% gewijzigd door Slackers op 03-07-2016 13:33 ]
Ervaring met de webshop zelf is slecht. Trage levertijd (al zitten ze in de zelfde stad). Al wel eens onbetrouwbare info op de site tegen gekomen. Echter is elke ervaring weer een andere. Ik vetrouw deze info in princiepe wel.Dutch1980Pride schreef op zondag 03 juli 2016 @ 13:17:
Ik zie nu trouwens dat MAX ICT de Gigabyte GTX 1070 G1 Gaming ruimschoots op voorraad heeft.
schumi1986 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 08:53:
[...]
Met mijn GLS bestelling bij caseking was het maandag middag verstuurd en woensdag stond de bezorger voor de deur
Top! En inderdaad soms komt de EU wel met goede dingen, volgens mij is het terugstuur beleid ook iets dat centraal via de EU geregeld is, niet individueel oid.Quartz123 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 07:12:
[...]
Hoe bedoel je ?
Werkt gewoon hetzelfde als door heel europa inclusief nederland. Misschien duurt het in plaats van 1 dag, 2 dagen. Soms ook nog niet eens.
Er zijn ook voordelen aan 1 europa... Dus je hoeft geen schrik te hebben om iets te bestellen uit een ander euro land, en duitsland al helemaal niet .
En dan maar hopen dat hij niet eventueel RMA moet....Zaitsev schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:59:
Jongens hoe is de Palit Super Jetstream? Hij is op SiComputers op voorraad en binnen 2-3 dagen leverbaar. Misschien een tip voor als iemand hem wilt bestellen.

Ik heb een 1070 jetstream. Hij is geweldig! Onhoorbaar en koel.Zaitsev schreef op zondag 03 juli 2016 @ 14:59:
Jongens hoe is de Palit Super Jetstream? Hij is op SiComputers op voorraad en binnen 2-3 dagen leverbaar. Misschien een tip voor als iemand hem wilt bestellen.
Kwam ook als beste uit de test bij computerbase.de
Thanks, opzich ziet dit er wel gewoon geloofwaardig uit.Slackers schreef op zondag 03 juli 2016 @ 13:38:
[...]
Ervaring met de webshop zelf is slecht. Trage levertijd (al zitten ze in de zelfde stad). Onbetrouwbare info op de site ook al tegen gekomen. Echter is elke ervaring weer een andere. Ik vetrouw deze in princiepe wel.
Heb zelf wel eens eerder wat bij Max ICT besteld en een x iets RMA gedaan, service opzich altijd wel gewoon goed.
Maar lees hier veel dat die voorraden dan niet kloppen en dat het dan opeens veel langer duurt, voor dat bedrag heb ik daar natuulk geen zin in. Mja, 60 op voorraad en dat het dan opeens langer duurt zou natuurlijk wel heel nasty zijn hehe...
Mijn persoonlijke ervaring ging meer op t feit dat ik een corsair k70 rgb keyboard had besteld, kwam in mijn factuur na betalen te staan dat het een red led was. Dus ik mailen om m te annuleren. Zonder reactie was deze geannuleerd. Dus was voor mij veel onduidelijk voor enkele dagen. Later dus opgelost via de telefoon en geld terug duurt daar om een of andere reden lang. Levertijd dat iets langer duurt is voor de een een probleem voor de ander niet. Ik vind t wel oke. Alleen de foutieve info is iets waar ze echt aan moeten werken.Dutch1980Pride schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:36:
[...]
Thanks, opzich ziet dit er wel gewoon geloofwaardig uit.
Heb zelf wel eens eerder wat bij Max ICT besteld en een x iets RMA gedaan, service opzich altijd wel gewoon goed.
Maar lees hier veel dat die voorraden dan niet kloppen en dat het dan opeens veel langer duurt, voor dat bedrag heb ik daar natuulk geen zin in. Mja, 60 op voorraad en dat het dan opeens langer duurt zou natuurlijk wel heel nasty zijn hehe...
Autobus/bestelbus* 😁edebee schreef op zondag 03 juli 2016 @ 17:16:
zo de kogel is door de kerk, na veel wikken en wegen en twijfel tussen de Gainward GTX 1070 phoenix GS en de Palit GTX 1070 super jetstream ( ivm kleur combinatie pc) zojuist toch maar de Palit GTX 1070 super jetstream bij Caseking bestelt. Nu maar uitkijken naar het vrachtwagentje van UPS :-)
Hier ben ik ook wel benieuwd naar?GTX404 schreef op zondag 03 juli 2016 @ 11:40:
Ben ik nou de enige die dacht dat de bracket met video ingangen van de MSI 1080 Gaming X zwart was?
Op de doos is het echt zwart, de mijne is zilver. @The Source hebben jullie dat toch veranderd & waarom?
Vond het zelf een mooie verandering dat zwarte
Stay hungry, stay foolish!
Verwijderd
Oh gosh, een pre-built PC of wat moet ik me hierbij voorstellen?Verwijderd schreef op zondag 03 juli 2016 @ 23:06:
Gister systeem gekocht bij Azerty. nu wachten op de msi 1070. Hopen dat ie snel op de mat ligt.
Linkje? Is altijd leuk om te kijken.
Ik ben er alleen een beetje op terug gekomen en wil toch een MSI Gaming model fijner, houd zijn boost snelheid goed vast, beter te tweaken, solide bouwkwaliteit en wanneer ik hem verkoop wat ik doorgaans wel redelijk snel doe rond weer een nieuwe gen ik er meer voor krijg en hij gewilder is.
Ik heb een contactformulier ingevuld nu hopen dat goed doorkomt terugsturen is gedoe, ik kan er ook nog bij bellen, kost €0,65 p/m volgens tele2
Nog nooit in zo'n situatie gezeten.
Het is een Strix, maar waarschijnlijk niet de Strix waar je naar op zoek bent.
"These are not the Strix your looking for", sorry kon het niet latenRainbow schreef op maandag 04 juli 2016 @ 08:07:
[...]
Het is een Strix, maar waarschijnlijk niet de Strix waar je naar op zoek bent.https://www.alternate.nl/...uct/1282267?tk=7&lk=20022
dr is niets mis met de inno3d twin x2 hoor. bespaard je nog wat geld ookNature schreef op maandag 04 juli 2016 @ 00:52:
Eigenlijk heb ik me bedacht ik liep wat hard van stapel, de Inno3D GeForce GTX1070 Twin X2 had ik besteld zodat ik maar €70 hoefde bij te leggen bovenop wat ik voor mijn eerdere 980 kreeg.
Ik ben er alleen een beetje op terug gekomen en wil toch een MSI Gaming model fijner, houd zijn boost snelheid goed vast, beter te tweaken, solide bouwkwaliteit en wanneer ik hem verkoop wat ik doorgaans wel redelijk snel doe rond weer een nieuwe gen ik er meer voor krijg en hij gewilder is.
Ik heb een contactformulier ingevuld nu hopen dat goed doorkomt terugsturen is gedoe, ik kan er ook nog bij bellen, kost €0,65 p/m volgens tele2![]()
Nog nooit in zo'n situatie gezeten.
01.07.16 01:03 Das Paket hat den GLS Standort verlassen. Deutschland Neuenstein
Ik weet dat er meerdere tweakers daar vorige week besteld hebben en vraag mij af of jullie dezelfde melding hebben staan?
Ja voor mij hetzelfde. Het lijkt erop dat ze bij GLS in het weekend echt helemaal niets uitvoerenRBN026 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 08:43:
Mannen, donderdag mijn bestelling gedaan bij Caseking.de. Bij GLS staat nog steeds het volgende bericht:
Ik weet dat er meerdere tweakers daar vorige week besteld hebben en vraag mij af of jullie dezelfde melding hebben staan?
Dus als je op maandag bestelt kun je het op woensdag al binnen hebben, maar als je op donderdag of vrijdag bestelt komt het (vermoed ik) pas op dinsdag binnen.
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Ik heb exact hetzelfde. Lijkt bijna alsof ze vrijdag al weekend vierenRBN026 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 08:43:
Mijn vriendin is deze week toch thuis, dus dat voordeel heb ik wel
Dit heb ik inderdaad ook, alleen ik 01:17RBN026 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 08:43:
Mannen, donderdag mijn bestelling gedaan bij Caseking.de. Bij GLS staat nog steeds het volgende bericht:
[ Voor 53% gewijzigd door Boownage op 04-07-2016 08:56 ]
Waar kan je dat zien, ik heb vorige week woensdag bestelt maar als laatste bericht op vrijdag dat hij het GLS terrein heeft verlaten??Pierre_nr1 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:10:
Afgelopen donderdag een GTX 1080 bij Caseking besteld, en wordt vandaag bezorgd door UPS.
UPS != GLS.Boownage schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:12:
[...]
Waar kan je dat zien, ik heb vorige week woensdag bestelt maar als laatste bericht op vrijdag dat hij het GLS terrein heeft verlaten??
Er staat dat er één Gigabyte G1 GTX1080 voorradig is, maar dat is bullshit. Heb er al twee weken een exemplaar in bestelling staan bij deze toko, en mailde dat ik dus verwachtte dat die van mij vandaag verzonden wordt. Is niet het geval, want dit exemplaar gaat naar iemand die nog voor mij een bestelling heeft geplaatst. Op de vraag of hun systeem bij de weergave van beschikbaarheid dan geen rekening houdt met backorders, was dit het bullshitantwoord:
Wat een kletsDaar wij zaken doen met verschillende leveranciers wil het wel eens gebeuren dar er voorraad wordt getoond die nog onderverdeeld moet worden aan orders die in backorder staan.

Cunning linguist.
Ja, denk dat ik de volgende keer ook die paar euro extra neertel voor UPSRBN026 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:13:
UPS werkt wat sneller blijkbaar!
Vanavond maar eens beginnen met een laatste backupje te trekken en dan Win10 opnieuw installeren als de kaart binnen is. Schone lei
Hoezo smerig, ik snap het niet, iemand was er gewoon veel eerder en heeft er recht op. Die krijgt gewoon zijn kaart eerder dan jij en jammer dat ze er maar 1 kregen dit keer. Gewoon afwachten. Zonde van je energie zo een gefrustreerde post. Dus met backorders word er netjes mee omgegaan en mensen moeten gewoon nu gewoon even logisch na kunnen denken dat de kaarten gewoon bagger te verkrijgen zijn.Bart ® schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:19:
https://www.centralpoint....g1-gaming-8gd-num-6184149
Er staat dat er één Gigabyte G1 GTX1080 voorradig is, maar dat is bullshit. Heb er al twee weken een exemplaar in bestelling staan bij deze toko, en mailde dat ik dus verwachtte dat die van mij vandaag verzonden wordt. Is niet het geval, want dit exemplaar gaat naar iemand die nog voor mij een bestelling heeft geplaatst. Op de vraag of hun systeem bij de weergave van beschikbaarheid dan geen rekening houdt met backorders, was dit het bullshitantwoord:
[...]
Wat een klets. Smerige verkooptrucjes dit. Ik laat mijn bestelling daar staan maar zodra ik ergens anders die kaart kan kopen kunnen ze lekker de tering krijgen bij Centralpoint.
Toch wel! Maar ik had specifieker moeten zijn. Nog steeds geen Strix 1080 in zicht bij Caseking. (Jubileum, ik werk 15 jaar bij m'n firma, er was een cadeaubon, Caseking is één van onze leveranciers.)Rainbow schreef op maandag 04 juli 2016 @ 08:07:
[...]
Het is een Strix, maar waarschijnlijk niet de Strix waar je naar op zoek bent.https://www.alternate.nl/...uct/1282267?tk=7&lk=20022
Jij vindt het niet smerige praktijken dat ze onwetende mensen overhalen om te bestellen met de valse belofte van een levertijd van één werkdag? Er wordt helemaal niet netjes omgegaan met backorders. Als je 10 backorders hebt en je krijgt 1 kaart geleverd, dan zet je op je website: levertijd onbekend. En niet: 1 exemplaar beschikbaar. Dat doe je als je 10 backorders hebt en 11 exemplaren binnenkrijgt. Maar dat is blijkbaar een rare gedachtengang van mij.Phntm schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:31:
[...]
Hoezo smerig, ik snap het niet, iemand was er gewoon veel eerder en heeft er recht op. Die krijgt gewoon zijn kaart eerder dan jij en jammer dat ze er maar 1 kregen dit keer. Gewoon afwachten. Zonde van je energie zo een gefrustreerde post. Dus met backorders word er netjes mee omgegaan en mensen moeten gewoon nu gewoon even logisch na kunnen denken dat de kaarten gewoon bagger te verkrijgen zijn.
Cunning linguist.
"Voorraad" heeft gewoon een bepaalde betekenis, dus als er staat dat er 1 op voorraad is, mag je er vanuit gaan dat die bij de winkel/magazijn ligt, nog niet is verzonden, niet voor een backorder is, en gewoon beschikbaar is. Als één van die zaken niet waar is (zoals hier), dan is het geen "voorraad". Heeft verder niets met logisch nadenken te maken.Phntm schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:31:
[...]
Hoezo smerig, ik snap het niet, iemand was er gewoon veel eerder en heeft er recht op. Die krijgt gewoon zijn kaart eerder dan jij en jammer dat ze er maar 1 kregen dit keer. Gewoon afwachten. Zonde van je energie zo een gefrustreerde post. Dus met backorders word er netjes mee omgegaan en mensen moeten gewoon nu gewoon even logisch na kunnen denken dat de kaarten gewoon bagger te verkrijgen zijn.
Smerig is misschien een groot woord, maar zeer zeker wel een vervelende bug. Ik kan mij best voorstellen dat mensen flink gefrustreerd raken van de huidige situatie omtrent de GTX1070 en GTX1080 kaarten, ik ben namelijk zelf ook wel gefrustreerd onderhand. En ja, soms komt die frustratie eruit, gericht op bijvoorbeeld een webwinkel.
En het is gewoon de zoveelste keer dat ze bullshit over de levertijden roepen op hun site. Heb al meermaals gehad dat de levertijd wijzigde naar 'morgen'. En de volgende dag wijzigde het weer. Is gewoon klanten lokken. Waaronder ik. Wees gewoon eerlijk, zet onbekend als je het niet weet. Ze weten niet wanneer ze kaarten binnenkrijgen, dat hebben ze me per mail verteld. Maar op de website staat heel wat anders. Dat kan ik toch wel als smerig bestempelen.Rainbow schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:37:
[...]
"Voorraad" heeft gewoon een bepaalde betekenis, dus als er staat dat er 1 op voorraad is, mag je er vanuit gaan dat die bij de winkel/magazijn ligt, nog niet is verzonden, niet voor een backorder is, en gewoon beschikbaar is. Als één van die zaken niet waar is (zoals hier), dan is het geen "voorraad". Heeft verder niets met logisch nadenken te maken.
Smerig is misschien een groot woord, maar zeer zeker wel een vervelende bug. Ik kan mij best voorstellen dat mensen flink gefrustreerd raken van de huidige situatie omtrent de GTX1070 en GTX1080 kaarten, ik ben namelijk zelf ook wel gefrustreerd onderhand. En ja, soms komt die frustratie eruit, gericht op bijvoorbeeld een webwinkel.
Daarbij mailden ze me vanochtend om 08.58 uur dat dit exemplaar niet beschikbaar is, lijkt me toch niet dat een webwinkel zulke rocket science is dat je drie kwartier nodig hebt om een foutieve voorraad te corrigeren. Ben benieuwd wanneer het gefixt is. Staat overigens al sinds zaterdag verkeerd.
[ Voor 10% gewijzigd door Bart ® op 04-07-2016 09:43 ]
Cunning linguist.
Ah okay, ja als een webwinkel echt structureel op zo'n manier handelt, dan zijn het wel smerige praktijken. Reden genoeg ook om een negatieve shopreview te schrijven op Tweakers, denk ik dan.Bart ® schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:40:
[...]
En het is gewoon de zoveelste keer dat ze bullshit over de levertijden roepen op hun site. Heb al meermaals gehad dat de levertijd wijzigde naar 'morgen'. En de volgende dag wijzigde het weer. Is gewoon klanten lokken. Waaronder ik. Wees gewoon eerlijk, zet onbekend als je het niet weet. Ze weten niet wanneer ze kaarten binnenkrijgen, dat hebben ze me per mail verteld. Maar op de website staat heel wat anders. Dat kan ik toch wel als smerig bestempelen.
Daarbij mailden ze me vanochtend om 08.58 uur dat dit exemplaar niet beschikbaar is, lijkt me toch niet dat een webwinkel zulke rocket science is dat je drie kwartier nodig hebt om een foutieve voorraad te corrigeren. Ben benieuwd wanneer het gefixt is. Staat overigens al sinds zaterdag verkeerd.
Ja misschien doe ik dat ook nog wel. In ieder geval voor iedereen hier het advies om niet te bestellen bij Centralpoint, in ieder geval niet op basis van levertijden en voorraden totdat er gewoon in het algemeen goede voorraden zijn in Nederland.Rainbow schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:49:
[...]
Ah okay, ja als een webwinkel echt structureel op zo'n manier handelt, dan zijn het wel smerige praktijken. Reden genoeg ook om een negatieve shopreview te schrijven op Tweakers, denk ik dan.
Cunning linguist.
Heb er ook zo'n spijt van dat ik niet voor UPS heb gekozen nu, zit nu al 2 weken zonder PC en ik kan je vertellen dat is hel op aardeRBN026 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:02:
Zal mij niet verbazen dat die gasten in Duitsland ook pas om 12 uur beginnen op maandag... kan daar ook gefrustreerd van raken! GLS geeft ook weinig informatie weer, we worden dan toch wel verwend met PostNL!
Ik had vrijdag GLS NL gebeld maar die konden nog niets zien omdat het pakket dus nog in Duitsland is...maar hij vertelde dat ik deze dan maandag wel kon verwachten. Dus of GLS online is niet up 2 date of de medewerker die zegt maar wat.Boownage schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:04:
[...]
Heb er ook zo'n spijt van dat ik niet voor UPS heb gekozen nu, zit nu al 2 weken zonder PC en ik kan je vertellen dat is hel op aardeMaar ik verwacht eigenlijk vandaag wel mijn kaart of op z'n minst een bericht van GLS
edit- welk bedrijf levert nou niet op zaterdag anno 2016!!
[ Voor 5% gewijzigd door CHKYBSTRD op 04-07-2016 10:10 ]
Waarschijnlijk dat laatste, ik heb echt het gevoel dat ze maar wat doen daar aangezien we geen updates krijgen. En inderdaad waarom geen levering in het weekend? Zelfs PostNL doet het.RBN026 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:09:
[...]
Ik had vrijdag GLS NL gebeld maar die konden nog niets zien omdat het pakket dus nog in Duitsland is...maar hij vertelde dat ik deze dan maandag wel kon verwachten. Dus of GLS online is niet up 2 date of de medewerker die zegt maar wat.
edit- welk bedrijf levert nou niet op zaterdag anno 2016!!
Helemaal mee eens. Ik heb daar werkgeheugen besteld, een groot drama.Bart ® schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:52:
[...]
Ja misschien doe ik dat ook nog wel. In ieder geval voor iedereen hier het advies om niet te bestellen bij Centralpoint, in ieder geval niet op basis van levertijden en voorraden totdat er gewoon in het algemeen goede voorraden zijn in Nederland.
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ai, GLS is inderdaad ook wel echt een... slecht pakketbedrijfBoownage schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:04:
[...]
Heb er ook zo'n spijt van dat ik niet voor UPS heb gekozen nu, zit nu al 2 weken zonder PC en ik kan je vertellen dat is hel op aardeMaar ik verwacht eigenlijk vandaag wel mijn kaart of op z'n minst een bericht van GLS
Date/time | City | Status |
---|---|---|
Tue, 28.06.2016 18:35 a.m./p.m. | Ottendorf-Okrilla, Germany | The shipment has been processed in the parcel center of origin |
Wed, 29.06.2016 15:04 a.m./p.m. | -- | The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically |
Thu, 30.06.2016 00:48 a.m./p.m. | Krefeld, Germany | The shipment has been processed in the destination parcel center |
Thu, 30.06.2016 01:02 a.m./p.m. | Germany | The international shipment has been processed in the export parcel center |
Thu, 30.06.2016 20:51 a.m./p.m. | AMSTERDAM, Netherlands | The shipment has been processed in the parcel center |
Thu, 30.06.2016 20:53 a.m./p.m. | AMSTERDAM, Netherlands | The shipment has left the parcel center. |
Fri, 01.07.2016 07:45 a.m./p.m. | AMSTERDAM, Netherlands | The shipment has arrived at the delivery depot. |
Fri, 01.07.2016 07:45 a.m./p.m. | AMSTERDAM, Netherlands | The shipment has been processed in the parcel center |
Fri, 01.07.2016 11:08 a.m./p.m. | AMSTERDAM, Netherlands | The shipment has been loaded onto the delivery vehicle |
Fri, 01.07.2016 16:22 a.m./p.m. | Netherlands | The shipment has been successfully delivered |
Woensdag van Oost-Duitsland (ten zuiden van Berlijn) naar regio West-Duitsland (ten noorden van Keulen), donderdag over de grens naar Amsterdam, vrijdag van Amsterdam naar mij thuis.

[ Voor 5% gewijzigd door Paprika op 04-07-2016 10:32 ]
Dat is heel netjes ja, vergeleken met GLS die gewoon totaal geen updates geven alleen dat het pakketje het GLS terrein heeft verlaten, allemaal leuk en aardig maar waar is dat pakketje nu dan!?Paprika schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:23:
[...]
Ai, GLS is inderdaad ook wel echt een... slecht pakketbedrijf. Bij CaseKing bestellingen zou ik echt iedereen aanraden net dat beetje extra bij te leggen voor UPS. Cyberport gebruikt overigens DHL, maar die hebben het best goed gedaan vind ik (28e de bestelling geplaatst).
Date/time City Status Tue, 28.06.2016 18:35 a.m./p.m. Ottendorf-Okrilla, Germany The shipment has been processed in the parcel center of origin Wed, 29.06.2016 15:04 a.m./p.m. -- The instruction data for this shipment have been provided by the sender to DHL electronically Thu, 30.06.2016 00:48 a.m./p.m. Krefeld, Germany The shipment has been processed in the destination parcel center Thu, 30.06.2016 01:02 a.m./p.m. Germany The international shipment has been processed in the export parcel center Thu, 30.06.2016 20:51 a.m./p.m. AMSTERDAM, Netherlands The shipment has been processed in the parcel center Thu, 30.06.2016 20:53 a.m./p.m. AMSTERDAM, Netherlands The shipment has left the parcel center. Fri, 01.07.2016 07:45 a.m./p.m. AMSTERDAM, Netherlands The shipment has arrived at the delivery depot. Fri, 01.07.2016 07:45 a.m./p.m. AMSTERDAM, Netherlands The shipment has been processed in the parcel center Fri, 01.07.2016 11:08 a.m./p.m. AMSTERDAM, Netherlands The shipment has been loaded onto the delivery vehicle Fri, 01.07.2016 16:22 a.m./p.m. Netherlands The shipment has been successfully delivered

Verwijderd
Ze hadden enkel de reference kaarten op voorraad.
Dat is niet iets waar alleen deze webwinkel asn schuldig is. En klanten lokken doet iedereen, ook je favoriete webwinkels doen dat gewoon. Zoals ik al eerder zei, het is logisch dat geen enkel bedrijf in Nederland die kaarten goed kan leveren. Overigens staat duidelijk op hun website dat ze niet in het weekend werken, niet gek dst er niks gewijzigd word. Prijs was ook lekker hoog voor de kaart, 844 dacht ik. Ik zou het niet bestellen voor dat bedrag en velen ook niet.Bart ® schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:40:
[...]
En het is gewoon de zoveelste keer dat ze bullshit over de levertijden roepen op hun site. Heb al meermaals gehad dat de levertijd wijzigde naar 'morgen'. En de volgende dag wijzigde het weer. Is gewoon klanten lokken. Waaronder ik. Wees gewoon eerlijk, zet onbekend als je het niet weet. Ze weten niet wanneer ze kaarten binnenkrijgen, dat hebben ze me per mail verteld. Maar op de website staat heel wat anders. Dat kan ik toch wel als smerig bestempelen.
Neem een Snickers en relax even het is de maand juli, heerlijk weer.
Hij gaf aan dat ik morgen tussen 11 en 1400 het pakket kan verwachten. Wij zullen in de middag/eind middag de scan/update krijgen dat het pakket in Utrecht is geleverd.
Wel vervelend want vandaag is de vrouw vrij en morgen is iedereen weer aan het werk. Dat wordt toch maar thuis werken morgen
[ Voor 14% gewijzigd door CHKYBSTRD op 04-07-2016 10:30 ]
Nee, dat is niet waar. De meeste winkels hebben levertijd 10+ dagen of levertijd onbekend. Deze toko niet.Phntm schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:26:
[...]
Dat is niet iets waar alleen deze webwinkel asn schuldig is. En klanten lokken doet iedereen, ook je favoriete webwinkels doen dat gewoon.
Dat is ook logisch, maar winkels krijgen ook gewoon mondjesmaat kaarten binnen. Dus kan het ook prima waar zijn dat ze een levertijd van een dag hebben. Het is niet ongeloofwaardig.Zoals ik al eerder zei, het is logisch dat geen enkel bedrijf in Nederland die kaarten goed kan leveren.
Inmiddels is het maandag, hebben ze teruggemaild, weten ze van het probleem, en is het nog steeds niet corrigeerd, na anderhalf uur.Overigens staat duidelijk op hun website dat ze niet in het weekend werken, niet gek dst er niks gewijzigd word.
Ik heb voor 750 besteld.Prijs was ook lekker hoog voor de kaart, 844 dacht ik. Ik zou het niet bestellen voor dat bedrag en velen ook niet.
SnickersNeem een Snickers en relax even het is de maand juli, heerlijk weer.

Cunning linguist.
Goed om te horen! Wel jammer dat het niet vandaag is jaRBN026 schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:29:
Heb net ff gebeld met GLS, medewerker aan de telefoon was uiterst behulpzaam. Blijkt dat de vracht bij caseking pas 01-7 is opgehaald (snachts dus) waardoor dit vandaag pas naar Utrecht wordt verzonden, anders was dat vrijdag al geweest.
Hij gaf aan dat ik morgen tussen 11 en 1400 het pakket kan verwachten. Wij zullen in de middag/eind middag de scan/update krijgen dat het pakket in Utrecht is geleverd.
Wel vervelend want vandaag is de vrouw vrij en morgen is iedereen weer aan het werk. Dat wordt toch maar thuis werken morgen...

Op voorraad!
Webshop | Kaart | Prijs |
Caseking.de | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | €519,- |
Caseking.de | Inno3D GeForce GTX 1070 iChill X3 | €499,- |
Caseking.de | Inno3D GeForce GTX 1070 iChill X4 | €519,- |
Caseking.de | Inno3D GeForce GTX 1070 Twin X2 | €469,- |
Caseking.de | MSI GeForce GTX 1070 Armor 8G OC | €499,- |
Caseking.de | Palit GeForce GTX 1070 GameRock | €519,- |
Caseking.de | Palit GeForce GTX 1070 JetSteam | €519,- |
Caseking.de | Inno3D GeForce GTX 1080 Twin X2 | €719,- |
Megekko.nl | Inno3D GeForce GTX 1080 Twin X2 | € 839,- |
Alternate.nl | ASUS ROG STRIX-GTX1070-O8G-GAMING | € 579,- |
Alternate.nl | GIGABYTE GeForce GTX 1070 WINDFORCE OC | € 539,- |
Alternate.nl | MSI 8GB D5 GTX 1070 ARMOR 8G OC | € 549 |
Alternate.nl | MSI GeForce GTX 1070 Gaming X 8G | € 569,- |
Afuture.nl | Gigabyte GeForce GTX 1070 - G1 Gaming | € 548,90 |
Afuture.nl | MSI GF GTX 1070 AERO 8G OC | € 531,40 |
Afuture.nl | MSI GeForce GTX 1080 - Aero OC | € 789,90 |
Afuture.nl | Inno3D GeForce GTX 1080 - iChill X4 | € 798,90 |
Overclockers.co.uk | MSI GeForce GTX 1070 GAMING X | £449,99 |
Overclockers.co.uk | MSI GeForce GTX 1070 ARMOR OC | £409,99 |
Overclockers.co.uk | Zotac GeForce GTX 1070 AMP Extreme Spectra RGB | £449,99 |
Overclockers.co.uk | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | £455,99 |
Overclockers.co.uk | Zotac GeForce GTX 1070 AMP Edition | £419,99 |
Overclockers.co.uk | Gainward GeForce GTX 1070 Phoenix | £429,95 |
Overclockers.co.uk | Inno3D GeForce GTX 1070 iChill Air Boss X3 | £419,99 |
Overclockers.co.uk | Inno3D GeForce GTX 1070 iChill Air Boss X4 | £429,95 |
Overclockers.co.uk | Gainward GeForce GTX 1070 PHOENIX Golden Sample | £439,99 |
Overclockers.co.uk | Palit GeForce GTX 1070 Jetstream | £399,95 |
Overclockers.co.uk | Palit GeForce GTX 1070 GameRock | £399,95 |
Overclockers.co.uk | Inno3D GeForce GTX 1080 HerculeZ Twin X2 | £589,99 |
Overclockers.co.uk | Palit GeForce GTX 1080 GameRock | £599,99 |
Overclockers.co.uk | Gainward GeForce GTX 1080 Phoenix | £638,99 |
Centralpoint.nl | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming | €551,76 |
Centralpoint.nl | Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming | €844,58 |
[ Voor 37% gewijzigd door Slackers op 04-07-2016 11:04 ]
Slackers schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:32:
Afuture.nl
1080Overclockers.co.uk
- Inno3D GeForce GTX 1080 - iChill X4
- € 798,90
1080
- Palit GeForce GTX 1080 GameRock
- £599,99
Overigens is bij Overclockers.co.uk de Gainward Phoenix wel erg duur in vergelijking. Het is letterlijk dezelfde kaart als de Palit... Of is het een GLH edition?
Edit: Nee, de GLH staat erop voor 675 GBP zie ik...
Edit2: De Palit GameRock Premium Edition is zelfs maar 620 GBP, dus ja dan is die Phoenix echt te duur.
[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 04-07-2016 10:40 ]
Ik denk dat jij wel een lesje bedrijfsstructuur kunt gebruiken om te weten hoe dit werkt. Die "voorraad" en "morgen verwacht" labels zijn echt niet om mensen te lokken. Die webshops verdienen genoeg. denk je echt dat ze zulke dingen doen om alleen maar potentiële klanten te lokken? Megekko bijv heeft al lange tijd alleen maar pre-orders in tegenstelling tot andere webshops die ze meteen online gooien. Sommigen hebben zelfs de voorraad van de leverancier erbij staan (24 stuks bijv.) waarvan dan ook nog eens tientallen winkels bestellen. First come, first serve.Bart ® schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:40:
[...]
Met andere woorden ze proberen zo accuraat mogelijk te zijn met hun info. Als de leverancier beloofd dat ze binnen komen en ze komen daar niet binnen kunnen ze ook niks verschepen dus dan kan de webshop de vraag gewoon niet aan. Plus ze verkopen als warme broodjes met een duur prijs kaartje. Zojuist bijv. nog 10 msi 1070 kaarten bij caseking op voorraad. 1 minuut later waren ze uitverkocht.
PS: no offense

De pond staat nu wel lager dat helpt dan gelukkig wel weer. Maar het prijs verschil is per land en per winkel nog enorm. Hier binnen nederland zitten al dure winkels zoals centralpoint. Die voorraad heb ik niet eens opgezocht omdat deze gewoon te duur is.Paprika schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:36:
[...]
![]()
Overigens is bij Overclockers.co.uk de Gainward Phoenix wel erg duur in vergelijking. Het is letterlijk dezelfde kaart als de Palit... Of is het een GLH edition?
Edit: Nee, de GLH staat erop voor 675 GBP zie ik...
Ja, ik zat puur naar hun eigen prijzen te kijken. De Gainward een stuk duurder aanbieden dan de Palit is gewoon vreemd.Slackers schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:39:
[...]
De pond staat nu wel lager dat helpt dan gelukkig wel weer. Maar het prijs verschil is per land en per winkel nog enorm. Hier binnen nederland zitten al dure winkels zoals centralpoint. Die voorraad heb ik niet eens opgezocht omdat deze gewoon te duur is.
Paprika in "[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid"
Die laatste klopt dus nietSlackers schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:32:
Het kostte me even wat tijd maar zojuist de meeste webshops af gegaan en de voorraad gechecked. Zie hier de laatste versie. Mocht er inmiddels iets uitverkocht zijn laat t even weten dan update ik de lijst!
Op voorraad!
Centralpoint.nl
10701080
- Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming
- €551,76
- Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming
- €844,58
Cunning linguist.
Nou dan heb ik leuk nieuws voor je, ik heb het hier ook besteld, maar ik heb veel afwijkende data gezien. 28 juni naar 29 juni, daarna naar 7 juli, vervolgens 12 juli, dan terug naar 1 juli (hier kwam die ene voor de gelukkige klant binnen). Hun voorraden en lever data wijken net zo erg af als de anderen, maar weten wel precies wanneer die ene binnenkomt, is het misleidend? Nee, want ik ken geen webwinkel die een klant gaat zoeken die het als eerste heeft besteld en hem zal vertellen "Hey, psst, voor jou zetten we de voorraad op 0!" het is een automatisch en geïntegreerd systeem, als ze die ene weekend er niet zijn om het te fixen, well then.Bart ® schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:30:
[...]
Nee, dat is niet waar. De meeste winkels hebben levertijd 10+ dagen of levertijd onbekend. Deze toko niet.

Stukje hierboven.[...]
Dat is ook logisch, maar winkels krijgen ook gewoon mondjesmaat kaarten binnen. Dus kan het ook prima waar zijn dat ze een levertijd van een dag hebben. Het is niet ongeloofwaardig.
Geen flauw idee waarom zij zo langzaam zijn.[...]
Inmiddels is het maandag, hebben ze teruggemaild, weten ze van het probleem, en is het nog steeds niet corrigeerd, na anderhalf uur.
Same! Fijne prijs vond ik het, wachttijd zal toch minder zijn dan met EVGA's drama[...]
Ik heb voor 750 besteld.
Wanneer heb je vakantie dan?[...]
Snickers. En heerlijk weer merk ik weinig van op kantoor
.
[ Voor 3% gewijzigd door Phntm op 04-07-2016 11:01 ]
Heb geruchten gehoord over deze week, en las ergens donderdag, maar denk dat niemand het echt zeker weet.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:01:
Wanneer komt de volgende batch MSI 1080 gaming x?
Heb azerty zaterdag gemaild of zei iets weten (heb zelf daar msi gtx 1080 gaming x besteld), hopenlijk vandaag antwoord.
Iedere week zou er een nieuwe batch volgen. En die zou elke week weer iets groter moeten worden tot de vraag vermindert. Dat is hoe het in principe te werk hoort te gaan.Verwijderd schreef op maandag 04 juli 2016 @ 11:01:
Wanneer komt de volgende batch MSI 1080 gaming x?
Klopt, die data heb ik ook voorbij zien komen aangezien ik ook elke dag de site check. Maar ze zeggen zelf dat ze niet weten wanneer ze kaarten krijgen, wat dus tegenstrijdig is met de data op de site.Phntm schreef op maandag 04 juli 2016 @ 10:59:
[...]
Nou dan heb ik leuk nieuws voor je, ik heb het hier ook besteld, maar ik heb veel afwijkende data gezien. 28 juni naar 29 juni, daarna naar 7 juli, vervolgens 12 juli, dan terug naar 1 juli (hier kwam die ene voor de gelukkige klant binnen).
Nee, dat is onzin. Kijk naar deze sites:Hun voorraden en lever data wijken net zo erg af als de anderen,
http://www.sicomputers.nl...aming-8192-mb-gddr5x.html
https://azerty.nl/0-6867-...s.net&utm_medium=referral
https://www.megekko.nl/pr...-G1-Gaming?r=tweakers.net
Die zeggen gewoon dat ze het niet weten. Die komen niet met een concrete datum waar geen zak van klopt.
Nee, ook dat is onzin. Als het geautomatiseerd was, dan zou er geen voorraad zijn als er meer backorders zijn dan er geleverd is.maar weten wel precies wanneer die ene binnenkomt, is het misleidend? Nee, want ik ken geen webwinkel die een klant gaat zoeken die het als eerste heeft besteld en hem zal vertellen "Hey, psst, voor jou zetten we de voorraad op 0!" het is een automatisch en geïntegreerd systeem,
Nee hoor. Uiteraard wil ik die kaart graag hebben, maar het gaat mij om het bewust verkeerde informatie weergeven.als ze die ene weekend er niet zijn om het te fixen, well then.Nu zijn ze daar ook niet snel mee maar goed, no harm done. We krijgen die kaart sowieso niet. Klinkt voor mij alsof het ongeduld is die spreekt.
Ja nette prijs hoorEven serieus afwachten, 1 kaart binnen is een goed teken.
[...]
Stukje hierboven.
[...]
Geen flauw idee waarom zij zo langzaam zijn.
[...]
Same! Fijne prijs vond ik het, wachttijd zal toch minder zijn dan met EVGA's drama
Geen idee, had in mei vakantie. Zal ergens in september/oktober zijn, maar dat wordt een klusvakantie[...]
Wanneer heb je vakantie dan?
Maar goed, we gaan het beleven wie van ons de kaart als eerste heeft
Cunning linguist.
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.