[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 44 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Jantjuh151 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:19:
[...]

Geloof me een winkel heeft liever geen 10.000euros aan twijfel geld dus wacht gwn afXD heb ik ook gedaan en heb een msi 1080 gaming x ipv overal pre orderen en cancellen gwn goed opletten en gelijk toe slaan
Ik weet niet wat iedereen in mijn posts denkt te moeten lezen...

Ik heb op 27 mei besteld en gewoon de hele tijd gewacht, het enige wat ik wilde was gewoon kunnen zien wanneer de winkel wat binnen zou krijgen, of dat verwachtte.

Maar goed ik laat het rusten, mijn intentie komt blijkbaar totaal verkeerd over.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 15:28
Trevor schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:22:
[...]

Ik weet niet wat iedereen in mijn posts denkt te moeten lezen...

Ik heb op 27 mei besteld en gewoon de hele tijd gewacht, het enige wat ik wilde was gewoon kunnen zien wanneer de winkel wat binnen zou krijgen, of dat verwachtte.

Maar goed ik laat het rusten, mijn intentie komt blijkbaar totaal verkeerd over.
nee hoor ik begrijp je heel goed .. vind het wel erg erg lang duren voor je 27 mei ... mjn god man... je hebt echt engelengeduld.. als je al zo lang wacht mag je inderdaad wat meer communicatie verwachten van de winkel.
Ik begrijp je heel goed ik kan 2 weken al niet uitstaan laat staan 4 a 5 weken ..
respect voor je dat je dit zo volhoudt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Hij komt morgen of overmorgen binnen :)

Heb een oude GT 240 in mijn systeem geplugd vorige week, ik hou het wel uit :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10 01:08
Trevor schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:29:
Hij komt morgen of overmorgen binnen :)

Heb een oude GT 240 in mijn systeem geplugd vorige week, ik hou het wel uit :)
Maar... Maar... zelfs Intel Integrated Graphics zijn tegenwoordig beter dan een GT 240 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04-10 13:08

GTX404

Hi

Ik wacht ook al sinds mid mei :(

Azerty lekker weer onduidelijk bezig.. Ze weten opeens niet of ze iets van de grote lading binnen gaan krijgen (vraag over de msi 1080)..

We wachten af.

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Cilph schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:32:
[...]

Maar... Maar... zelfs Intel Integrated Graphics zijn tegenwoordig beter dan een GT 240 :D
Dat dacht ik ook... maar GTA V draait nu gewoon op 1440*900 op ruim 30fps, en op de HD 4600 van mijn I7 moest ik veel lager zitten en dan ook nog eens de frame scale af laten zakken.

(het overclocken van de iGPU mislukte steeds, misschien dat ik daar het probleem heb.)

Maar dat is verder off topic :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phntm
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:14

Phntm

Tlingelingeling

Ik denk dat geen 1 Nederlandse winkel duidelijk kan aangeven wanneer de 1080 weer op voorraad komt, ongeacht het merk. Centralpoint bijvoorbeeld had de Gigabyte 1080 G1 gaming edition op 28 juni staan, dat is nu opgeschoven naar 12 juli, de datums die zij zitten zijn puur een indicatie. Het kan eerder en later en dit geld zeker voor vele webshops. Neem dus de datums met een korreltje zout, er verder of zitten lopen klagen terwijl we nu al weten dat we overal hetzelfde antwoord krijgen is niet nodig lijkt me. Zo geïnformeerd zijn we nu wel, en nieuwe mensen in het topic kunnen we gewoon even vertellen dat ze moeten zoeken in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-05 02:23
Phntm schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:50:
Ik denk dat geen 1 Nederlandse winkel duidelijk kan aangeven wanneer de 1080 weer op voorraad komt, ongeacht het merk. Centralpoint bijvoorbeeld had de Gigabyte 1080 G1 gaming edition op 28 juni staan, dat is nu opgeschoven naar 12 juli, de datums die zij zitten zijn puur een indicatie. Het kan eerder en later en dit geld zeker voor vele webshops. Neem dus de datums met een korreltje zout, er verder of zitten lopen klagen terwijl we nu al weten dat we overal hetzelfde antwoord krijgen is niet nodig lijkt me. Zo geïnformeerd zijn we nu wel, en nieuwe mensen in het topic kunnen we gewoon even vertellen dat ze moeten zoeken in het topic.
Ze hadden die op vooraad voor een overpriced prijsje, is inmiddels uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:14
cdromland en megekko hebben 9 stuks msi gtx1070 gaming x en zeggen op de website zaterdag te kunnen leveren
https://www.cdromland.nl/...orce-GTX-1070-GAMING-X-8G
https://www.megekko.nl/pr...orce-GTX-1070-GAMING-X-8G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 09:20:
davidb2, nujj:
Toch iets mis gegaan met de verzending, heb een tracking nummer ontvangen maar hij lijkt terug te gaan naar de verstuurder. Heb nog maar een mailtje gestuurd.
Jep, hetzelfde hier. Heb ze een klein halfuurtje geleden gebeld, en ze hebben het aangepast, zou zometeen een e-mail moeten krijgen met de juiste gegevens. Jij ook al contact gehad? Ze zijn heel vriendelijk. Heb wel net als davidb2 ook in het Duits geschreven/gepraat. :p
davidb2 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:04:
Even een melding voor degene die net als mij bij Notesbookbilliger.de hebben besteld en bij het aflever adres DUITSLAND ipv NEDERLAND zien staan. ik heb ze gisteren ge-emaild en vanochtend ge-whatsappt. KEurig antwoord terug gekregen en zij hebben mijn bestelling en bestemmingsland aangepast naar Nederland en een nieuwe email verstuurd met de bon waarin nu wel NEDERLAND staat.
boven dat hebben zij voor mij de HERMES bezorgingsdienst ( € 0.00 ) veranderd naar UPS en ik heb er niet extra voor hoeven te betalen!

Leuk!

PS als je netjes wat extra moeite voor ze doet ( schrijven in het Duits ;) ) heb ik gemerkt dat er ook extra service voor je gedaan wordt tenminste zo ervaar ik het.

PPS casekings heeft mijn cancelation netjes behandeld waarvoor hulde jammer van de EVGA kaart die ik eerst bij ze besteld heb
Klasse! Zo kan het dus ook. Dit hadden we veel eerder moeten doen haha. 8)7 Maarja hindsight is 20/20. Neem het Caseking zelf ook niet kwalijk trouwens. Maar vind wel dat de communicatie beter had gekunt.

Maar goed, blij dat alles nu geregeld is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
Niet veel mensen hier willen een 1080 Founders en al helemaal niet voor €870 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeatWave
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 27-05 22:01

HeatWave

Back to my tweakersroots!

Cilph schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:00:
Niet veel mensen hier willen een 1080 Founders en al helemaal niet voor €870 :P
Fair enough, maar hij IS beschikbaar :+ .

A gentle wave of heat flows over the GOT forum | Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 11:59:
[...]

Jep, hetzelfde hier. Heb ze een klein halfuurtje geleden gebeld, en ze hebben het aangepast, zou zometeen een e-mail moeten krijgen met de juiste gegevens. Jij ook al contact gehad? Ze zijn heel vriendelijk. Heb wel net als davidb2 ook in het Duits geschreven/gepraat. :p

[...]

Klasse! Zo kan het dus ook. Dit hadden we veel eerder moeten doen haha. 8)7 Maarja hindsight is 20/20. Neem het Caseking zelf ook niet kwalijk trouwens. Maar vind wel dat de communicatie beter had gekunt.

Maar goed, blij dat alles nu geregeld is!
Had een mailtje gestuurd maar geen respons. Ben nu aan het praten via Facebook dus het zal vast goed komen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:38
Sinds gisteren zit deze bad boy in mijn kast, een heuse MSI GeForce GTX 770 2GB OC als tijdelijke vervanging van mijn 'oude' (en reeds verkochte) MSI GeForce GTX 980Ti Gaming 6G. :D

Kan ik toch nog wat gamen terwijl ik op mijn KFA2/Galax GeForce GTX 1080 EXOC Edition wacht. _/-\o_

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/cGBhokDu59g2lNaUzhzkpQDb/medium.jpg
Ik heb ze mooier gezien. :P

Van:
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/8yAJLpKdWl0hIhh2Gc8tW5PF/medium.png

Naar:
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/NB4EghEEzXNBQVetrBxarUXy/medium.png
:+

Maar goed, gisteravond wel mijn beste vriend blij kunnen maken met mijn 'oude' GTX 980Ti. Die heb ik nog voor een mooi bedrag kunnen verkopen (€ 350,-) en daarbij heb ik zijn oude GTX 770 mogen houden. Mooie deal, toch? :)

[ Voor 9% gewijzigd door Yonix op 29-06-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou ja, toch maar de knoop door gehakt en een Gainward GTX1070 Phoenix GS 8GB gekocht bij Conrad. Levertijd 8-10 werkdagen. We gaan het zien. Als ik zo lang moet wachten voor details op de RX480 dan laat maar. :(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:22:
Nou ja, toch maar de knoop door gehakt en een Gainward GTX1070 Phoenix GS 8GB gekocht bij Conrad. Levertijd 8-10 werkdagen. We gaan het zien. Als ik zo lang moet wachten voor details op de RX480 dan laat maar. :(
Embargo voor RX480 is over 2 en een half uurtjes voorbij, dan verschijnen de eerste reviews. Schijnen best goede voorraden te zijn her en der, bijvoorbeeld:

- https://i.imgur.com/kThzLEB.jpg
- https://i.imgur.com/WC8OzDE.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Rainbow op 29-06-2016 12:28 . Reden: plaatjes niet pontificaal in-line ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Rainbow schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:24:
[...]

Embargo voor RX480 is over 2 en een half uurtjes voorbij, dan verschijnen de eerste reviews. Schijnen best goede voorraden te zijn her en der, bijvoorbeeld:

[afbeelding]
[afbeelding]
Verkeerde topic? Denk dat je hiermee beter hier kunt zijn: [AMD Radeon RX4xx] Levertijden & Beschikbaarheid

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
Slackers schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:26:
[...]

Verkeerde topic? Denk dat je hiermee beter hier kunt zijn: [AMD Radeon RX4xx] Levertijden & Beschikbaarheid
Slechts een antwoordt op Robe90, wellicht dat dat topic handig is (was) voor hem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

The parcel was handed over to the consignee.
Ik zie net dat mijn GTX1080 is bezorgd. Voordeel dat oma bij ons thuis op de kinderen let. Kan dan mooi pakketjes aannemen :) :D

Maar goed bij thuiskomst (rond 17:00) zal ik ff een foto maken. Aangezien ik naar een voorstelling moet (Grrr) kan ik pas rond 22:00 mijn GTX760 omwisselen voor de GTX1080.

Gaat om de Zotac GTX1080 AMP! (besteld via Caseking.de)
Afbeeldingslocatie: https://i.ytimg.com/vi/O-zJogETYu0/maxresdefault.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door Frostbite op 29-06-2016 12:31 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rainbow schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:24:
[...]

...
Ik had op zich nog wel even kunnen wachten inderdaad. Maar ach, ik kan altijd nog mijn order annuleren mochten de benchmarks aantrekkelijk genoeg zijn. Van de voorraden wist ik inderdaad al dat ze goed leverbaar waren, maar de lack aan informatie gaf desinteresse in de kaart met de vermoeden dat ze toch niet zo heel erg goed zouden presteren. We gaan het zien.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Slackers
Rainbow schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:27:
[...]

Slechts een antwoordt op Robe90, wellicht dat dat topic handig is (was) voor hem.
Dan heb ik niks gezegd :D Idd zou ik dat topic in de gaten houden Robe90 als je daar toch interesse in hebt.
Frostbite schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:27:
[...]

Ik zie net dat mijn GTX1080 is bezorgd. Voordeel dat oma bij ons thuis op de kinderen let. Kan dan mooi pakketjes aannemen :) :D

Maar goed bij thuiskomst (rond 17:00) zal ik ff een foto maken. Aangezien ik naar een voorstelling moet (Grrr) kan ik pas rond 22:00 mijn GTX760 omwisselen voor de GTX1080.
Waar oma wel niet goed voor is, op je moeder na de beste vrouw die je ooit zal ontmoeten in je leven.

[ Voor 22% gewijzigd door Slackers op 29-06-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 15-10 21:29
Bij Alternate.de gaat het ook weer top.
Gister besteld: binnen 2 dagen verzonden, verwachte levering vrijdag of zaterdag.
Prima.
Krijg ik net een mailtje met betaalopties, levertijd: 2 weken. eehh oke?
Ik naar hun website, "Morgen levering verwacht, levering vrijdag of zaterdag. of donderdag als u binnen 5 uur besteld blabla"

Nu maar even een lief mailtje gestuurd wat precies de bedoeling is, voordat ik ga betalen. Dat is dan wel weer een voordeel. Word vervolgd. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Niet online
Frostbite schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:27:
[...]

Gaat om de Zotac GTX1080 AMP! (besteld via Caseking.de)
[afbeelding]
Deze had je op de 24e besteld? Dat is wel redelijk rap. Misschien moet ik dan toch ook maar bij de oosterburen gaan kijken in plaatst van (redelijk hopeloos) te blijven wachten op een prijsdaling en beschikbaarheid bij Nederlandse winkels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Skinnyice schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:34:
Gister besteld: binnen 2 dagen verzonden, verwachte levering vrijdag of zaterdag.
Prima.
Ik naar hun website, "Morgen levering verwacht, levering vrijdag of zaterdag. of donderdag als u binnen 5 uur besteld blabla"

Nu maar even een lief mailtje gestuurd wat precies de bedoeling is, voordat ik ga betalen. Dat is dan wel weer een voordeel. Word vervolgd. |:(
Ook ik had een melding met levertijd 2 weken. Ik verwacht echter dat hij gewoon zsm wordt verzonden na de levering dit weekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skinnyice schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:34:
Prima.

Die twee weken is een maximaal standaard leveringstermijn. Dat stond bij mij ook zo.
Zo ging het bij mij:
• Maandagavond besteld (stond op productpagina dat die vrijdag/zaterdag geleverd zou zijn -- voor mensen in Duitsland natuurlijk)
• Dinsdagochtend offerte gekregen en betaald (daar stond dus ook, levertermijn : 2 weken)
• Vrijdag kregen ze hem binnen en is de status veranderd naar gereed en is die avond nog verstuurd
• maandag op de middag kreeg ik m'n kaart :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leveringstijd van 2 weken of meer kun je eigenlijk gelijk stellen aan niet op voorraad. Op zijn best is het een indicatie dat er een batch in transit is waarbij het mogelijk is dat die bij een importeur terecht komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
SmokingCrop schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:46:
[...]

Die twee weken is een maximaal standaard leveringstermijn. Dat stond bij mij ook zo.
Zo ging het bij mij:
• Maandagavond besteld (stond op productpagina dat die vrijdag/zaterdag geleverd zou zijn -- voor mensen in Duitsland natuurlijk)
• Dinsdagochtend offerte gekregen en betaald (daar stond dus ook, levertermijn : 2 weken)
• Vrijdag kregen ze hem binnen en is de status veranderd naar gereed en is die avond nog verstuurd
• maandag op de middag kreeg ik m'n kaart :)
Oke gelukkig haha. We gaan zien wat er gebeurd, moet nu nog een mailtje terugkrijgen.
Toen je hem bestelde stond er toen ook al een verwachte datum bij wanneer je hem binnen zou krijgen?
[EDIT] las te snel, bij jou ook vrijdag/zaterdag

[ Voor 3% gewijzigd door Skinnyice op 29-06-2016 12:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aurora
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 08-10 17:48
Slackers schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:26:
[...]

Nee hoor :) Ik hoor dit graag in deze topic. Dit bepaalt voor mij veel qua vooruitzichten van de prijsontwikkeling bij Nvidia. Er zijn genoeg mensen die het oneens met mij zijn, maar wanneer AMD met nieuwe kaarten komt zullen de prijzen vroeg of laat bij Nvidia ook beïnvloedt worden. En dat hoeft niet direct, maar indirect te gebeuren. Minder vraag naar Nvidia > meer aanbod Nvidia > lagere prijs Nvidia.

En voordat mensen gaat roepen dat de performance van de RX480 niet eens in de buurt komt van de 1070GTX. Dat klopt. ;) Ik neem echter de price per performance waarde mee. Dat kan voor mensen alsnog een trigger zijn om de 1070GTX te laten. Dus meer kans op betere levertijden en lagere prijs :o Still dreaming :z

Don't forget the Cloud is just someone else's computer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Aurora schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:53:
[...]

Nee hoor :) Ik hoor dit graag in deze topic. Dit bepaalt voor mij veel qua vooruitzichten van de prijsontwikkeling bij Nvidia. Er zijn genoeg mensen die het oneens met mij zijn, maar wanneer AMD met nieuwe kaarten komt zullen de prijzen vroeg of laat bij Nvidia ook beïnvloedt worden. En dat hoeft niet direct, maar indirect te gebeuren. Minder vraag naar Nvidia > meer aanbod Nvidia > lagere prijs Nvidia.

En voordat mensen gaat roepen dat de performance van de RX480 niet eens in de buurt komt van de 1070GTX. Dat klopt. ;) Ik neem echter de price per performance waarde mee. Dat kan voor mensen alsnog een trigger zijn om de 1070GTX te laten. Dus meer kans op betere levertijden en lagere prijs :o Still dreaming :z
Eerlijk gezegd verwacht ik geen invloed op de prijs. Gezien de prijs kwaliteit verhouding. Komen de laatste dagen steeds meer postsover het feit dat de RX480 gelijkwaardig zou zijn aan de GTX970. De 1070 en 1080 steken hier ruim boven uit. Dus kwa prijs/kwaliteit verhouding zou het in dat principe wel goed moeten zitten. Maar je weet maar nooit he. Zelf ben ik ongeduldig. Wie weet daalt de prijs naar een mooie 700 euro voor de 1080's en voor de 1070's naar 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je op 1080p gamed en niet teveel eisen hebt maar wel op de centen wil letten dan is een 1060 of een 480 een zeer interessante optie. Daar zit ook heel veel marktaandeel. De 'game enthousiasts' kijken eerder naar de 1070/1080 of 490 terwijl dat marktaandeel veel kleiner is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Skinnyice schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:53:
[...]
Oke gelukkig haha. We gaan zien wat er gebeurd, moet nu nog een mailtje terugkrijgen.
Toen je hem bestelde stond er toen ook al een verwachte datum bij wanneer je hem binnen zou krijgen?
Ik had nog eens een mailtje gedaan om zeker te zijn, want hij was ondertussen uitverkocht op de productpagina en die zij toen het volgende:
"the grafic gard has not arrived yet. Normally we geht the delivery in 1-2 days."
(Ze proberen op zen minst toch Engels te spreken _O- )

Wat op donderdag/vrijdag neerkwam, zoals al op de productpagina stond toen ik hem bestelde.
Na het bestellen zelf, kon ik nergens een verwachte datum zien op de site.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Mijn kaart is zojuist binnengekomen! (Caseking.de met UPS) Vrijdag besteld!

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/7BihXLa.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/ge5pkVH.jpg

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverbed
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-12-2020
Zojuist 2 MSI Geforce GTX 1070 Gaming X kaarten gekocht bij Alternate. Als je snel bent hebben ze er misschien nog een paar ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:14
Reverbed schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:21:
Zojuist 2 MSI Geforce GTX 1070 Gaming X kaarten gekocht bij Alternate. Als je snel bent hebben ze er misschien nog een paar ;)
dat mag ook wel voor die prijs. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flixion
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 17:33
Voor dat bedrag mag Alternate z'n MSI GTX 1070's van mij lekker houden :Y)

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reverbed
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 20-12-2020
Je moet er wat voor over hebben he.

Je kunt natuurlijk ook 520 betalen en in dit topic zeuren dat ie niet leverbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizor
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16-10 20:08
Dat Alternate voorraad heeft betekend misschien ook wel dat we vandaag of morgen ook voorraad bij andere shops gaan zien. Ze zullen toch niet de enige kaarten hebben die Nederland binnen gekomen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aurora schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 10:51:
[...]

[...]

[...]

Het goede nieuws is dat hij blijkbaar nog springlevend is. Hij is zojuist nog online gespot en gisteren nog in een ander topic aan het posten geweest. 1 uur na de zogenaamde meeting :+

Hij heeft deze topic volgens mij stilletjes verlaten of hij zit te lurken. Hij zou echt de volle laag hebben gekregen als 'ie met lege handen op het forum terugkeert en dat weet hij al te goed :+

Die vage advertentie was gisteravond verwijderd. Ik de aanbieder nog een mailtje gestuurd gisteren, dat ik zogenaamd geïnteresseerd was voor 450 hele euro's (lokprijsje) Hij mailde vanochtend nog het onderstaande terug :D

[...]

LOL!
Hij is zijn medetweakers wel verschuldigd om het laatste hoofdstuk van zijn epische zoektocht naar een niet-beschikbare kaart die 100 euro onder vrijwel iedere webwinkel verkocht wordt te delen =X
Reverbed schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:25:
Je moet er wat voor over hebben he.

Je kunt natuurlijk ook 520 betalen en in dit topic zeuren dat ie niet leverbaar is.
Ik had op 16 juni bij megekko voor 550 eu de MSI 1070 Gaming X besteld, vrijdag de volgende week (wel 2 dagen vertraagd maarja, alsnog gauw!) binnen. Inmiddels zijn de meeste prijzen ook omhoog geschoten, maar die 30 euro bovenop die 520 is het wel dubbel en dwars waard als je je bestelling gewoon binnen een weekje krijgt, niet?

Nu kan ik lekker gamen en af en toe in dit topic kijken om te lezen wat voor verhalen mensen nu wel niet creeeren over te late leveringen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
MSI Geforce GTX 1080 ARMOR 8G OC
GIGABYTE 8GB D5X GTX 1080 G1 Gaming
MSI GeForce GTX 1070 Gaming X 8G
MSI 8GB D5 GTX 1070 ARMOR 8G OC
GIGABYTE 8GB D5 GTX 1070 G1 Gaming

Direct leverbaar bij Alternate.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• letskeepitsafe
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 17-07 14:45
Doordat alle non-FE allemaal zo slecht leverbaar zijn is mij niet echt duidelijk welke versie nou eigenlijk het beste is om te scoren van de 1080. Wat zijn bijvoorbeeld de 3 beste varianten (ook qua prijs/kwaliteit natuurlijk)?
Dat maakt het wat makkelijker om er meteen 1 te orderen zodra hij ergens op voorraad is en niet achteraf te balen dat je een slechtere variant gekocht hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
3 beste? MSI Gaming X, EVGA SC, Asus Strix denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

letskeepitsafe schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:40:
Doordat alle non-FE allemaal zo slecht leverbaar zijn is mij niet echt duidelijk welke versie nou eigenlijk het beste is om te scoren van de 1080. Wat zijn bijvoorbeeld de 3 beste varianten (ook qua prijs/kwaliteit natuurlijk)?
Dat maakt het wat makkelijker om er meteen 1 te orderen zodra hij ergens op voorraad is en niet achteraf te balen dat je een slechtere variant gekocht hebt.
Even wachten op de Inno3D X2 review :P Als je die voor rond 700 euro kunt kopen in duitsland is dat misschien wel de beste prijs/kwaliteit voor de 1080.

Verder zijn de Palit GameRocks, (Super) Jetstreams, (Gainward/Palit zelfde merk) Phoenix (GS/GLH) zeer goede kaarten voor de prijs. Dikke koeler erop, stil en koel!

De kaart van Gigabyte is ook goed, de kaart van MSI is een beetje overhyped, maar wel hele stille en goede koeler (mensen zeggen beste) en super design!

edit:
Cilph schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:43:
Niet echt nee.. EVGA is goed voor de prijs en klantenservice. ASUS moet nog iets laten zien

[ Voor 12% gewijzigd door GTX404 op 29-06-2016 13:44 ]

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Kwaliteit ligt zo dicht bij elkaar. Wellicht koelt de een net wat beter dan de ander maar het zal niet veel schelen. Sommigen hebbem last van Coil whine bij het overclocken. Maar over het algemeen zijn ze allemaal aan te raden en komt het er op need dat je het beste ene kunt kiezen die bij de rest van je build past als je een voorkeur voor looks hebt imo.
Zelf heb ik de gigabyte gekozen, prijs is 770/850 voor deze kaart en aangezien ik de zelfde kleir moederbord heb ook van gigabyte leek mij dat de beste optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxGuado
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-08 15:53
Ik kom goed nieuws brengen voor de mensen die rond (of voor) 14 juni bij Azerty een MSI 1070 Gaming X besteld hebben.

Bij mij is een groen vinkje verschenen bij de reservering. Het kan nu niet lang meer duren. Misch komt er zelfs nog een verzendbevestiging vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Cilph schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:43:
Niet mee eens met de asus strix. Deze is zo slecht te verkrijgen tot bijna niet dat de prijs te hoog ligt. De vraag was naar prijs/kwaliteit verhouding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

best is wel een beetje relatief, en geluk. als je 2 dezelfde custom kaarten hebt, is er een dikke kans dat eentje iets beter presteert dan de andere. En voor welke het 'beste' is: veel mensen vinden de MSI Gaming X een van de beste, anderen hebben liever een Asus Strix. Uiteindelijk ligt het toch een beetje waar jij de nadruk op wilt leggen.

Zelf ben ik een grote fan van de MSI Gaming X omdat hij erg goed koelt, en ook een goede overclock heeft. Daarnaast is het een plezier voor het oog ook nog. < allemaal mijn mening. als je gaat lopen balen omdat een andere kaart net 2% meer kan overclocken denk ik niet dat je ooit een keuze zal maken omdat iedereen net een iets ander verhaaltje heeft over hoe goed bepaalde custom kaarten zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 14:46
Schijnt dat de EVGA 1080 kaarten tot augustus niet leverbaar zijn:
https://www.reddit.com/r/...oming_through_til_august/

Hier gaat het om leveringen naar de UK, maar de rest van de EU kan daar net zo goed bij zitten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flixion
MaxGuado schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:44:
Ik kom goed nieuws brengen voor de mensen die rond (of voor) 14 juni bij Azerty een MSI 1070 Gaming besteld hebben.

Bij mij is een groen vinkje verschenen bij de reservering. Het kan nu niet lang meer duren. Misch komt er zelfs nog een verzendbevestiging vandaag.
Das mooi voor degenen die besteld hebben :-) voor wie nog moet bestellen wat minder, want ze hebben weer 14 euro op de prijs gegooid.

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Iemand hier met een MSI 1080 Gaming X order bij Azerty? Enige verandering in status?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxGuado
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-08 15:53
Flixion schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:46:
[...]

Das mooi voor degenen die besteld hebben :-) voor wie nog moet bestellen wat minder, want ze hebben weer 14 euro op de prijs gegooid.
Klopt dat is zuur, maar als je kijkt wat sommige andere shops ervoor vragen... :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
GTX404 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:47:
Iemand hier met een MSI 1080 Gaming X order bij Azerty? Enige verandering in status?
Nee nog niks. Was ook laat met bestellen. (22ste)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Trixh schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:49:
[...]

Nee nog niks. Was ook laat met bestellen. (22ste)
Ik heb 'm op de 27e maar besteld omdat een flapdrol bij Azerty zei dat ze 'ruimschoots' binnen zouden krijgen deze week en alle backorders zouden leveren lol. Heb 'm maar ff laten staan, ondanks het feit dat ze mij vandaag vertelden niet zeker te weten en dat ze 'her en der' kleine aantallen binnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Tijmenn schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:46:
Schijnt dat de EVGA 1080 kaarten tot augustus niet leverbaar zijn:
https://www.reddit.com/r/...oming_through_til_august/

Hier gaat het om leveringen naar de UK, maar de rest van de EU kan daar net zo goed bij zitten..
Tja, ik heb mijn order inmiddels maar om laten zetten naar een MSI. Ga hier niet meer op wachten :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trixh
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 08-10 01:46
GTX404 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:50:
[...]

Ik heb 'm op de 27e maar besteld omdat een flapdrol bij Azerty zei dat ze 'ruimschoots' binnen zouden krijgen deze week en alle backorders zouden leveren lol. Heb 'm maar ff laten staan, ondanks het feit dat ze mij vandaag vertelden niet zeker te weten en dat ze 'her en der' kleine aantallen binnen krijgen.
Ja mij werd ook zoiets verteld. Het is mooi als ik hem deze week ontvang maar ik verwacht hem volgende week gewoon binnen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmenn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-10 14:46
De Palit GTX 1070 JetStream is beschikbaar op mindfactory.de

http://www.mindfactory.de...x16--Retail-_1094585.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 07:36
GTX404 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:47:
Nog geen verandering bij mij (14e besteld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

hollanderr schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 13:55:
[...]

Nog geen verandering bij mij (14e besteld)
Woow als mensen met een bestelling die op 14 juni is geplaatst nog aan het wachten zijn zie ik het somber in voor mezelf LOL! :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
En dan te bedenken dat ik Azerty heb gevraagd mn order aan te passen vanwege die "grote levering" :P. Trouwens nog geen antwoord op gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flixion
edit: was repost

[ Voor 93% gewijzigd door Flixion op 29-06-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollanderr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-10 07:36
Cilph schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:00:
En dan te bedenken dat ik Azerty heb gevraagd mn order aan te passen vanwege die "grote levering" :P. Trouwens nog geen antwoord op gekregen.
Had een paar dagen geleden nog gevraagd naar de verwachte levertijd voordat er iets bekend was over die grote levering. Heb ik ook nog geen reactie op.

Wel vreemd want meestal heb ik bij hun binnen een halve dag een reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

hollanderr schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:03:
[...]

Had een paar dagen geleden nog gevraagd naar de verwachte levertijd voordat er iets bekend was over die grote levering. Heb ik ook nog geen reactie op.

Wel vreemd want meestal heb ik bij hun binnen een halve dag een reactie.
Waarschijnlijk worden ze gespammed want bij de chat reageerden ze ook pas een uur later xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 14-10 08:28
Lol op ITWARE staat er >10 stuks op voorraad voor de MSI 1070 Gaming X in fysieke winkel voor 539,00. Bestelling geplaatst en gingen mail sturen wanneer deze beschikbaar is voor af te halen.

Check nogmaals de website: opeens 569 euro en in de titel : max 1 stuk per klant.

Schandalig om even de prijs te verhogen na een paar minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Rainbow schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 12:34:
[...]

Deze had je op de 24e besteld? Dat is wel redelijk rap. Misschien moet ik dan toch ook maar bij de oosterburen gaan kijken in plaatst van (redelijk hopeloos) te blijven wachten op een prijsdaling en beschikbaarheid bij Nederlandse winkels.
Klopt.
• Vrijdag 24-06: Product besteld welke volgens de site net op voorraad kwam. Betaald via Paypal. Verzending via GLS gekozen.
• Maandag: 27-06 Verzonden vanuit Duitsland
• Woensdag 29-06: Ontvangen :)

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie dat bij alternate die msi armor wel direct leverbaar is. Is deze versie slechter dan gaming x?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizor
Zojuist toch de keuze gemaakt om een MSI GTX1070 Gaming X bij Alternate te bestellen. Ja het is duurder maar in ruil daarvoor heb ik mijn kaart wel morgen in huis en kan ik dit weekend weer heerlijk gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:09:
Ik zie dat bij alternate die msi armor wel direct leverbaar is. Is deze versie slechter dan gaming x?
van reddit:
Both cards use the same PCB. The Armor version has no LEDs, no backplate, and uses the last gen fan configuration.

maar controleer het zelfs ook nog maar ff :p

overzicht pcb's
http://videocardz.com/605...tom-geforce-gtx-1080-pcbs

[ Voor 16% gewijzigd door markklok op 29-06-2016 14:13 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-10 17:33
Overigens lijkt het verschil in PCBs, power phases etc etc qua performance echt helemaal niets uit te maken helaas. Er is volgens mij geen enkele klaart die er echt bovenuit steekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Bij de inno3D kreeg ik btw ook 2 codes voor 3Dmark en 3Dmark VR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Gigabyte Gefore GTX 1080 G1 Gaming besteld bij Alternate.de
http://image.prntscr.com/...a4bf39cefb354503e30be.png

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik (gisteravond): Ik wil graag mijn order annuleren
MindFactory (rond 08:5x): Moeten we de order annuleren?
MindFactory (rond 09:02): Uw order is verstuurd

wtf

Ik heb ze een uur geleden gemaild om het te annuleren en net nog een keer. Hopen dat dat zsm gebeurt anders is het zonde.

Edit: Mail terug van MindFactory. Kan niet meer geannuleerd worden omdat ze het hebben verstuurd. Ik kan dit toch nog aan de deur weigeren?

Btw @Slackers thx for the heads-up. Zie dat ze bijv de Phoenix GS daar in voorraad hebben en heb op bestellen geklikt. Nu nog wachten op een offerte.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 29-06-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:00

MadEgg

Tux is lievvv

De Gigabyte GTX 1070 wordt weer 'in stock' vermeldt bij Caseking: https://www.caseking.de/e...92-mb-gddr5-gcgb-139.html - eens kijken of de mijne deze keer uitgeleverd gaat worden! O+

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Ik moet zeggen dat de temperatuur het erg goed houd bij de Inno3D x2 versie. Custom curve (na 3x alt-tabben) en de max temperatuur is nu ongv 60 graden met een 140Mhz overclock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Themperror schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:44:
Ik moet zeggen dat de temperatuur het erg goed houd bij de Inno3D x2 versie. Custom curve (na 3x alt-tabben) en de max temperatuur is nu ongv 60 graden met een 140Mhz overclock.
nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skinnyice
Voor de mensen die mijn bericht zaten te volgen, kreeg een mailtje terug dat de kaart morgen of overmorgen opgestuurd word, dus dat is geweldig nieuws. _/-\o_ _/-\o_

zag dat ze ook een aantal 1070 kaarten van Palit op voorraad hadden, dus voor de mensen die daar 1 van wilde hebben:

https://www.alternate.de/...?query=palit+1070&x=0&y=0

de 1080 die ik heb gehaald hebben ze echter nu niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-10 19:45
Misschien een stomme vraag maar als je bij casekings met paypal hebt betaald en de cancelation form invult staat er "How to proceed:" moet ik dan kiezen voor refund to customer account of refund to customer bank account ? Ik neem aan customer account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Stuur een mailtje naar support, die annuleren 'm voor je, reageren vaak binnen 15m en je krijgt direct het geld terug via PayPal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op 8 juni de MSI 1080 Gaming X 8G besteld bij 4Launch. Stond destijds een levertijd bij van 6-10 werkdagen (oranje blokje), dit was tevens de reden dat ik hem daar besteld heb.

Op 13 juni chatgesprek met een medewerker die zei dat ze verwachtten hem vóór het einde van de week binnen te krijgen met slag om de arm begin volgende week.

Aan het einde van de volgende week opnieuw een chatgesprek aangegaan met een medewerker die me vertelde dat er nog helemaal niets bekend is over de levertijd.

Vandaag wederom een chatgesprek gestart met een medewerker die vertelde dat ze verwachten hem 15 juli binnen te krijgen. Dat ik sowieso nog twee weken moet wachten is tot daar aan toe maar ze zeggen daar gewoon maar wat lijkt het. Tegen de tijd dat het 15 juli is vertellen ze me misschien weer een andere datum. Heb het gevoel aan het lijntje te worden gehouden. Ben aan het overwegen om hem bij Conrad te bestellen voor 150 euro extra, heb er meer vertrouwen in dat ik hem dan iig binnen 6 dagen heb. Heeft iemand nog suggesties voor alternatieven?

Merk iig nog niet veel van die mega batch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Krijg net de offerte van Alternate voor de Phoenix GS. Had hem besteld toen ie nog 'in voorraad' was, maar ik zie "delivery time up to you: 2 weeks"... weer niet dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
@Theekrans: Is het serieus 105 euro extra waard om het een paar weken eerder te krijgen? Als je antwoord daarop ja is, dan doen! Zo niet, dan niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:57:
Krijg net de offerte van Alternate voor de Phoenix GS. Had hem besteld toen ie nog 'in voorraad' was, maar ik zie "delivery time up to you: 2 weeks"... weer niet dus.
Die delivery time (niet in de factuur btw dat is de mail daarna waar de verzend kosten bij zitten) is een max delivery time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 08:58

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slackers schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:59:
[...]

Die delivery time (niet in de factuur btw dat is de mail daarna waar de verzend kosten bij zitten) is een max delivery time.
Oké, ik zal echter bij anderen dat die 1 week oid was. Hmm.. als ik die van MindFactory aan de deur kan weigeren dan ga ik ervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:57:
SmokingCrop in "[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid"

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Mega batch more like mega bitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stime
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 18:55
De week is nog niet voorbij. :p Heb geduld en geloof in the source.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:00:
[...]

Oké, ik zal echter bij anderen dat die 1 week oid was. Hmm.. als ik die van MindFactory aan de deur kan weigeren dan ga ik ervoor.
Ik zou zeggen ga er sowieso voor. Gaat sneller dan je denkt bij alternate.de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
GTX404 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:07:
Mega batch more like mega bitch
Jij kan wel echt veel te veel klagen, Gezellig joh.... NOT. Als iemand van MSI zelf uit ervaring je de info geeft over de levering. Heb dan wat vertrouwen.

[ Voor 19% gewijzigd door Slackers op 29-06-2016 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vizor
Voor de mensen die het niet erg vinden om een paar tientjes extra uit te geven. Mijn MSI GTX1070 Gaming X een uurtje geleden besteld bij Alternate.nl en inmiddels heb ik de track&trace code al binnen. Er lijkt nog steeds genoeg voorraad te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Slackers schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:14:
[...]

Jij kan wel echt veel te veel klagen, Gezellig joh.... NOT. Als iemand van MSI zelf uit ervaring je de info geeft over de levering. Heb dan wat vertrouwen.
Ik vond het gewoon leuk om te zeggen, mij hoor je niet klagen. Wacht al sinds mid mei en heb nog zeker geduld :)

En klagen is niet erg toch? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
Mmore schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 14:56:
Stuur een mailtje naar support, die annuleren 'm voor je, reageren vaak binnen 15m en je krijgt direct het geld terug via PayPal.
"Your order has been canceled as desired and we will refund you the entire amount in a few days. We ask you to be patient."
Niet echt direct dus :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Casekings toch? Via PayPal heb ik daar nog nooit meegemaakt dat het niet na 5 minuten ook weer teruggestort is :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
Mmore schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:28:
Casekings toch? Via PayPal heb ik daar nog nooit meegemaakt dat het niet na 5 minuten ook weer teruggestort is :o
Ja casekings. jammer dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwammen
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 07-10 19:18
http://itware.be/Product/...-X-8GB-(max.-1-per-klant)

en hij kan afgehaald worden, zelfs nog kunnen bestellen aan 539. me happy ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTX404 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:22:
[...]

Ik vond het gewoon leuk om te zeggen, mij hoor je niet klagen. Wacht al sinds mid mei en heb nog zeker geduld :)

En klagen is niet erg toch? :9
Klagen lost niks op maar het lucht wel op! En damn sinds mid mei... Je hebt meer geduld dan ik. Heb je ook een MSI 1080 Gaming X besteld en zo ja waar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks. Echter zou ik verwachten dat ik hem morgen (of zsm) zou horen te ontvangen aangezien hij in voorraad was. Misschien ook een idee om ff te mailen hoe en wat.
Slackers schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:10:
Ik zou zeggen ga er sowieso voor. Gaat sneller dan je denkt bij alternate.de
Ik heb op de mail gereageerd met het bericht dat ik de order bevestig maar tot nu toe nog niks ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404

GTX404

Hi

Verwijderd schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:39:
[...]

Klagen lost niks op maar het lucht wel op! En damn sinds mid mei... Je hebt meer geduld dan ik. Heb je ook een MSI 1080 Gaming X besteld en zo ja waar?
Ja, bij Azerty. Had hem op maandag besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-10 08:19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GTX404 schreef op woensdag 29 juni 2016 @ 15:44:
[...]

Ja, bij Azerty. Had hem op maandag besteld.
Oke, ik op 8 juni bij 4Launch. Het maakt dan blijkbaar qua levertijd niet zoveel uit bij welke webshop je hem besteld. Toch maar hopen dat The Source gelijk heeft en dat we deze week goed nieuws krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpicyRamen
Shit ik ben dom, De terugbetaling is deels naar mijn bank en deels naar paypal. Waardoor ik dus lekker lang kan wachten tot paypal het geld op mijn bank heeft gezet |:( |:( rip, had ik kunnen verwachten -.-
Pagina: 1 ... 44 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.