[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 5 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 09-09 15:31
Ik heb Azerty een bericht gestuurd en krijg dit als antwoord:
Beste Robin,

Dank u vriendelijk voor uw mail.

Ik zal u proberen uit te leggen waarom dit zo is:
Azerty werkt met dagprijzen waardoor prijzen kunnen fluctueren.
Het product dat u besteld heeft is aangekocht tegen een hogere inkoopprijs waardoor de verkoopprijs ook hoger ligt.
De inkoopprijs en verkoopprijs zijn per product en order gekoppeld.
De prijs wordt voor u vast gezet op het moment van aankoop, de prijzen op het moment van bestellen zijn dus de prijzen die wij hanteren.

In het geval dat op een ander moment de prijs stijgt zal de prijs van het product ook niet stijgen in uw order.

Ik hoop dat ik uw vraag naar tevredenheid heb beantwoord.
.

Ik vind het moeilijk om dit verhaal te geloven eerlijk gezegd!

Stay hungry, stay foolish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In het geval dat op een ander moment de prijs stijgt zal de prijs van het product ook niet stijgen in uw order.
Alleen niet klopt niet altijd, al is Azerty een goede webshop dus ik denk dat als het prijsverschil niet al te groot is ze dit ook wel doen.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Kom op het voelt als oplichting, denk eerder dat ze de prijs te hoog hebben ingezet en daarop zijn teruggekomen. Dat is niet erg maar vergoed dan het verschil in premie toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Meestal gaan de prijzen automatisch via de leverancier en zijn die vaak degenen die cashen bij een net nieuwe videokaart welke slecht leverbaar is.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Prima dan stuur ik deze toch weer retour na10 dagen en besteld ik opnieuw de kaart voor een mindere prijs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
RBN026 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:01:
Prima dan stuur ik deze toch weer retour na10 dagen en besteld ik opnieuw de kaart voor een mindere prijs!
Dat zou ik ook doen idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zou vragen als je hem voor een lagere prijs kan krijgen, zonder dat je weer helemaal achteraan in de wachtrij wordt geplaatst.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 26-08 19:41
-The_Mask- schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:47:
[...]

Onzin? Waar zijn die nieuwe G-Sync monitoren dan van de grote fabrikanten? Alleen budget monitor fabrikanten als Acer en Asus zien er nog heil in en dan vooral Acer.

Waar zijn de LG's, Samsung's Iiyama's, BenQ's of high-end fabrikant zoals Eizo?

Als Acer met G-Sync monitoren stopt dan heeft nVidia geen keus meer.

Goedkoopste G-Sync monitor welke leverbaar is in de pricewatch kost ook gewoon even meer dan 800 euro als je niet met een goedkoop TN paneel wil opgescheept zitten.
Hetgeen is: FreeSync is iets wat simpelweg in de DisplayPort spec zit. In verloop van tijd zal en moet Nvidia deze wel gaan ondersteunen. Zeker nu de Displayport aansluiting op een GTX1080 1.3-1.4 is. Terwijl de variabele refreshrate protocol al in 1.2b zat als ik me niet vergis.

Hierdoor lijkt het me dat G-Sync schermen uiteindelijk gewoon zullen verdwijnen. Het zijn onodige kosten, die FPGA-Module in elk G-Sync scherm. Omdat variabele refreshrate ook gewoon haalbaar is met een veel goedkopere scaler chip die gewoon FreeSync ondersteunt

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RBN026 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 19:43:
Ik heb Azerty een bericht gestuurd en krijg dit als antwoord:
Beste Robin,

Dank u vriendelijk voor uw mail.

Ik zal u proberen uit te leggen waarom dit zo is:
Azerty werkt met dagprijzen waardoor prijzen kunnen fluctueren.
Het product dat u besteld heeft is aangekocht tegen een hogere inkoopprijs waardoor de verkoopprijs ook hoger ligt.
De inkoopprijs en verkoopprijs zijn per product en order gekoppeld.
De prijs wordt voor u vast gezet op het moment van aankoop, de prijzen op het moment van bestellen zijn dus de prijzen die wij hanteren.

Ik hoop dat ik uw vraag naar tevredenheid heb beantwoord.
.

Ik vind het moeilijk om dit verhaal te geloven eerlijk gezegd!
Zijn er dan seriues mensen die hier dan nog bestellen? lol... Even wachten en hijs straks veel goedkoper ergens anders te krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:54
RBN026 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:01:
Terugsturen? Ik zou hem gewoon annuleren

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Zijn er dan seriues mensen die hier dan nog bestellen? lol... Even wachten en hijs straks veel goedkoper ergens anders te krijgen
een prijsdaling daar houdt ik zeker rekening mee maar ff serieus 30 euro verschil binnen 3 dagen voor de verscheping vind ik echt belachelijk!
Terugsturen? Ik zou hem gewoon annuleren
Ik heb dat ook aangegeven dus misschien dat ze het bedrag vergoeden en anders kan ik deze toch lekker laten komen. Ik heb 14 dagen bedenktijd dus kan ik de kaart uitgebreid testen. Als ik deze bestelling nu annuleer dan moet ik waarschijnlijk langer wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robolokotobo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:54
Ze zijn verplicht om het bedrag te vergoeden als je annuleert. Ik zou de kaart niet in gebruik nemen en terugsturen. Je weet maar nooit wat ze er van gaan zeggen

Ryzen 7 5700X 16GB RTX 5060 1TB NVMe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:28
Je hebt hier volgens mij gewoon recht op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12-09 15:04
Ik heb 14 dagen bedenktijd dus kan ik de kaart uitgebreid testen
Zo werkt het dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColinZ
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 03-03 13:30
-The_Mask- schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:07:
G-Sync is een beetje dood aan het gaan, alle monitor fabrikanten stappen over naar VESA's adaptive-sync oftewel FreeSync.
AMD heeft op het moment maar iets van 30% van de markt in handen, terwijl Intel ondersteuning voor FreeSync tot nu toe allerminst zeker is.

Dus monitor fabrikanten laten het overgrote deel van de potentiële markt (de nvidia gebruiker) links liggen? Strategisch gezien niet logisch. Tenzij de fabrikanten verwachten/hopen dat Nvidia FreeSync gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Dat dacht ik dus wel, 14 dagen bedenk tijd en als deze niet aan mijn verwachting voldoet en ik ontevreden ben over de prijs kwaliteit verhouding kan ik dit gewoon retourneren. Ik heb het niet over overklokken etc maar over normaal gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RBN026 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:16:
[...]

Dat dacht ik dus wel, 14 dagen bedenk tijd en als deze niet aan mijn verwachting voldoet en ik ontevreden ben over de prijs kwaliteit verhouding kan ik dit gewoon retourneren. Ik heb het niet over overklokken etc maar over normaal gebruik.
En als Azerty ontevreden over jouw is, kunnen ze waardevermindering toepassen en dan krijg je dus minder geld terug dan dat je betaald hebt. Dat staat in dezelfde wet.Met iets andere woorden wel te verstaan, maar als ze een goede reden hebben kunnen ze dat dus doen.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

-The_Mask- schreef op maandag 30 mei 2016 @ 17:47:
[...]

Onzin? Waar zijn die nieuwe G-Sync monitoren dan van de grote fabrikanten? Alleen budget monitor fabrikanten als Acer en Asus zien er nog heil in en dan vooral Acer.

Waar zijn de LG's, Samsung's Iiyama's, BenQ's of high-end fabrikant zoals Eizo?

Als Acer met G-Sync monitoren stopt dan heeft nVidia geen keus meer.

Goedkoopste G-Sync monitor welke leverbaar is in de pricewatch kost ook gewoon even meer dan 800 euro als je niet met een goedkoop TN paneel wil opgescheept zitten.
Kijk eens op de frontpage. Asus is echt geen budget fabrikant. Ze maken gaming spul. Maar het boeit ook totaal niet verder. Ze blijven het de komende jaren toch wel ondersteunen in hun drivers.

[ Voor 11% gewijzigd door Bart ® op 30-05-2016 21:38 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Waarom zouden ze ontevreden zijn als alles in goede staat wordt terug gestuurd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ColinZ schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:09:
[...]

AMD heeft op het moment maar iets van 30% van de markt in handen, terwijl Intel ondersteuning voor FreeSync tot nu toe allerminst zeker is.
Intel bouwt het in hun nieuwe CPU's aldus de Chief Graphics Software Architect David Blythe.
http://techreport.com/new...sa-adaptive-sync-displays
Dus monitor fabrikanten laten het overgrote deel van de potentiële markt (de nvidia gebruiker) links liggen?
G-Sync gebruikers is een hele kleine markt, daarom zijn er dus ook maar twee fabrikanten die er echt een beetje mee bezig zijn en dat zijn Asus en vooral Acer. Dan zijn er nog niet eens een handje vol anderen die ook één of twee monitoren hebben, maar vaak genoeg zijn dit ook al oude modellen. Als het een potentieel grote markt zou zijn zouden dus al de eerder genoemde grote fabrikanten sowieso wel monitoren hebben.
Bart ® schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:33:
[...]

Kijk eens op de frontpage.
Idd precies waar ik op doelde, Asus is dus één van die twee. Vooralsnog dus één G-Sync monitor aangekondigd op de Computex. Als het toekomst had, had je tientallen verschillende monitoren en fabrikanten gezien. Elke beetje fabrikant showed zijn spul namelijk op de Computex, dus mocht er toekomst in G-Sync zitten dan komen er nog tientallen verschillende G-Sync monitoren langs deze dagen.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:55

Phydomir

Dennis

RBN026 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:35:
Waarom zouden ze ontevreden zijn als alles in goede staat wordt terug gestuurd?
Wordt wat lastig om te bewijzen voor Azerty maar de wet koop op afstand is niet bedoeld als test periode. Ik zou persoonlijk gewoon annuleren en een nieuwe bestellen als ze de order niet aan willen passen.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomas Hochstenbach
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 00:54

Tomas Hochstenbach

Redacteur componenten
Het is in zekere zin meer de vraag wanneer Nvidia Adaptive-Sync gaat ondersteunen dan of ze dat gaan doen, hoor. Nvidia is op zoek naar iets wat duidelijk een premium boven Freesync zou rechtvaardigen. Als ze dat niet vinden, kunnen ze met losse (dure) chips echt niet concurreren tegen iets dat in de scalers zelf zit.

G-Sync zal echt nog wel worden ondersteund, maar nieuwe modellen gaan we niet ontzettend veel meer zien. Niet in de mate waarin Freesync displays worden uitgebracht in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:04

Christiano007

Ich bin der champion

Phydomir schreef op maandag 30 mei 2016 @ 21:56:
[...]

Wordt wat lastig om te bewijzen voor Azerty maar de wet koop op afstand is niet bedoeld als test periode. Ik zou persoonlijk gewoon annuleren en een nieuwe bestellen als ze de order niet aan willen passen.
Zolang de verpakking e.d. nog in nieuwstaat is mag je het wél proberen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Tuurlijk mag je het proberen en gebruiken. Maar de wet zelf is niet bedoeld om iedereen een 14 dagen uitgebreide test periode te geven. Zolang je de doos compleet en netjes houdt kan Azerty niets anders dan het gewoon accepteren.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Altijd leuk die discussies over veranderende prijzen. Als de kaart na het plaatsen van een bestelling goedkoper aangeboden wordt: klagen. Als de kaart na het plaatsen van een bestelling duurder wordt en de verkoper wil de overeenkomst opheffen/lijkt de levering (opzettelijk) te vertragen: klagen. :+

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 30-05-2016 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Wel geinig om te zien dat mensen klagen over de prijzen als ze nog heet van de launch nu persé vandaag / gisteren / eergisteren die kaart willen hebben. Dat hoort er dan toch ook gewoon bij?

@RBN026

Ik zou Azerty melden dat je het product direct terug stuur als je het ontvang. Hun moeten het dan weer retour afhandelen wat allemaal administratieve kosten met zich mee brengt. Tenzij ze je helpen aan een betere prijs. *wink *wink!

ps, openlijk op een forum verkondigen dat je de kaart even lekker 14 dagen gaat testen om weer terug te sturen is niet echt handig. Bij Azerty werken zeker geen mensen die ook op computer forums rond hangen? ;)

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joepie95
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-07 20:51
RBN026 schreef op maandag 30 mei 2016 @ 20:57:
[...]

een prijsdaling daar houdt ik zeker rekening mee maar ff serieus 30 euro verschil binnen 3 dagen voor de verscheping vind ik echt belachelijk!

[...]

Ik heb dat ook aangegeven dus misschien dat ze het bedrag vergoeden en anders kan ik deze toch lekker laten komen. Ik heb 14 dagen bedenktijd dus kan ik de kaart uitgebreid testen. Als ik deze bestelling nu annuleer dan moet ik waarschijnlijk langer wachten.
Je kan de kaart gewoon uitgebreid testen zolang je alles maar weer goed terug inpakt als je de kaart retour stuurt. De retourkosten moet je zelf dokken.

Dit heb ik gedaan met mijn MSI R9 390 bij afuture, de kaart viel constant uit bij mij, wat waarschijnlijk aan mijn psu te verwijten viel, maar afuture deed er niet al te moeilijk over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Ik heb zojuist een mail gekregen vanuit Azerty en ze hebben de order prijs aangepast zonder de orderdatum aan te passen. Ik krijg het verschil retour op de rekening.

Ik moet zeggen dat ik hier erg tevreden over ben. Het gaat mij niet om die €30 maar wel om het principe.

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• Bilderbeek
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 04-09 14:40
@Joep, @RBN026:

Het recht om de overeenkomst te ontbinden op basis van een koop op afstand is enkel dat je het product mag inspecteren op dezelfde wijze als je zou mogen als je in een winkel zou staan met het betreffende product. Dat kan inhouden het uitpakken van de kaart om het uiterlijk te bestuderen. Het recht eindigt in principe op het moment dat je het product in gebruik neemt. Als er dan iets mis is met het product, dan heb je andere rechten, namelijk dat je recht heeft op reparatie, of vervanging, of geld terug en waarbij je op grond van artikel 7:18 BW een bewijsvermoeden hebt dat het product ondeugdelijk is als het probleem zich binnen 6 maanden na de koop voordoet. Dit laatste deed zich dus voor bij de R9 390, maar dat is niet iets van je recht op ontbinding bij koop op afstasnd.

Het is dus niet zo dat je het product mag gaan gebruiken en daarna weer terug mag stoppen in de verpakking en terugsturen.

Wat betreft die 30 euro van Azerty: Je hebt een koopovereenkomst gesloten voor een product voor een bepaald bedrag. Dat bedrag is gewoon juridisch bindend, want je vond het kennelijk de moeite waard om toen een bestelling te plaatsen. Als het dan gaat om "het principe" zit je juridisch gezien fout (pacta sunt servanda noemen ze dat in het latijn). Dat je op grond van de wet koop op afstand het recht hebt om de overeenkomst te ontbinden en de order opnieuw te plaatsen staat daar in principe los van. Je zou dan de order opnieuw moeten plaatsen in ieder geval, waarmee je je eventueel gunstige plek in de rij opgeeft. Dat Azerty klantvriendelijk genoeg is om dit allemaal direct te doen is bewonderingswaardig, maar ze zijn daartoe dus niet verplicht.

Ik snap wel waarom sommige klantenservicecenters zo bot reageren altijd, met dit soort consumenten :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Ik denk dat jij niet helemaal begrijpt wat klantvriendelijkheid is Bilderbeekje maar bedankt voor je moeite!
Bij een zogenaamde overeenkomst op afstand, gewoonlijk koop op afstand genoemd (bijvoorbeeld een bestelling bij een
webwinkel), gelden er speciale aanvullende regels die we apart in dit artikel hebben opgenomen.
Er wordt van een koop op afstand gesproken wanneer het gaat om een koopovereenkomst waarbij er geen direct contact
is tussen verkoper en consument. Populair gezegd: zonder dat beiden zich in dezelfde ruimte bevinden. Dat geldt daarom
niet alleen voor aankopen via internet (webwinkels), maar ook telefonische of schriftelijke bestellingen vallen onder het
begrip koop op afstand.
Het belangrijkste onderdeel bij een koop op afstand is dat de consument hierbij een bedenktijd van 14 dagen, (ingaand
op de dag na levering,) heeft om van de koop af te zien. Binnen die tijd kan hij gebruik maken van zijn herroepingsrecht,
Pagina 3/6 het recht om de koop te ontbinden.
Ik heb dit namelijk bij verschillende aanbieders nagevraagd, Azerty, Coolblue, Alternate. En bij alle 3 de aanbieders wordt er aangegeven dat ik het product mag testen en als ik daar (ongeacht welke reden) ontevreden over ben het product retour mag zenden. Coolblue adverteert er zelfs mee.

Voor de rest nog vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
Altijd fijn als iemand van echte juridische achtergrond even mede-tweakers laat horen hoe het echt is. Tweakers hebben dan vaak zat genoeg kennis over het technisch aspect. Maar juridisch is het dan vaak een zooitje :X

AMD Ryzen 7 9800X3D // Noctua NH-U12A Chromax Black // ASUS X870-P // 64GB G.Skill Trident Z5 6000MT/s C30 // NVIDIA RTX4090 FE // Samsung 980 Pro 2TB // Corsair AX1200i // Phanteks Enthoo Evolv ATX // Alienware AW3423DW (3440x1440 QD-OLED)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Juridische achtergrond haha hij plukt dit zo van internet af net als ik! Daarnaast staat dit er:
Inspectie van de gekochte zaak
U heeft de gelegenheid om het product te inspecteren. Daarbij is het van belang dat u zorgvuldig met de zaak omgaat. U bent aansprakelijk voor waardevermindering van de zaak als uw behandeling daarvan verder gaat dan noodzakelijk is om de aard, de kenmerken en de werking vast te stellen.
Het uitgangspunt daarbij is dat u de zaak op dezelfde manier mag hanteren en inspecteren als u dat in een winkel zou mogen doen. U mag bijvoorbeeld een online gekocht kledingstuk passen, maar u mag het kledingstuk niet langere tijd dragen.
Overschrijdt u de inspectiebevoegdheid? Dan verliest u niet het recht op herroeping. Wel dient u het waardeverlies te vergoeden.
Tjaaa lezen is moeilijk!

Maar ff on-topic;

Krijg bericht dat ze verwachten dat vrijdag de lichting binnenkomt en deze wordt diezelfde dag ook verstuurd. Dus met een beetje geluk is deze er zaterdag. 8)

[ Voor 9% gewijzigd door CHKYBSTRD op 31-05-2016 10:14 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• afterburn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Ik vind het niet zo raar, en het gaat ook twee kanten op. Ik heb vorige week een Asus X99 Deluxe-2 besteld bij Afuture voor 417 euro. 2 dagen later terwijl het nog in backorder stond was dat board ineens 448 euro. Op dat moment komen ze ook niet met een berichtje van wilt u even 30 euro meer betalen, want hij kost ons meer.

Ik vind persoonlijk dat als je besteld, dan moet je gewoon betalen wat het artikel op dat moment kost en niet achteraf zeuren als de prijs fluctueert, tenzij je ook bereid bent meer te betalen als de prijs omhoog gaat. Wil je dit niet, ga dan gewoon naar eeen B&M winkel en haal het op. Gewoon bestellen, betalen en niet meer naar de prijzen kijken. Als je dat doet kun je bezig blijven.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Het is ook prima dat jij daar anders over denkt. Ik vind het klantonvriendelijk, heb daar wat van gezegd en daar is gehoor aangegeven. Prima toch? Probleem opgelost!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RoyK
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 12-09 13:43

RoyK

Hobby tekenaar

Wat zouden jullie ervan vinden als je een doos ontvang waar je bijna 800 euro voor heb betaald en al open is gemaakt, alles al uit de verpakking is geweest, plakkertjes al een keer los zijn gemaakt, etc. Je ziet direct of het nog strak uit de fabriek komt of niet. Ik kak het gelijk weer de doos in en stuur het meteen retour met de melding dat ik daar niet van gediend ben. Het is een onderdeel van een product "beleving". Apple maakt daar bijvoorbeeld een heel feestje van voor het oog. En die moeite steken ze ook in de verpakking van dit soort artikelen.

Principes en fatsoen, die lijn is blijkbaar erg dun. En je weet dat prijzen tijdens release momenten met vraag en aanbod gewoon heel erg schommelen.

Het is off-topic. Sorry daarvoor.

Mijn portfolio op Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn
Ik vind er helemaal niks klantonvriendelijk aan, jij wil als een van de eerste die kaart ontvangen. Azerty wist waarschijnlijk nog niet voor welke prijs zij m precies konden verkopen, dus stellen ze zichzelf veilig door net iets meer te vragen (€30 in dit geval). Jij betaalt dan die €30 om m als eerste te kunnen ontvangen.
Maar nogmaals, het is gewoon erg vriendelijk van ze dat ze t doen, niet klantonvriendelijk dat ze m voor iets meer op t begin aanbieden
RoyK schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:28:
Principes en fatsoen, die lijn is blijkbaar erg dun. En je weet dat prijzen tijdens release momenten met vraag en aanbod gewoon heel erg schommelen.
Couldn't agree more! :9

Met sommige discussiëren over de wet aankoop op afstand is gewoon niet te doen, zij zullen deze misbruik van de wet niet inzien. Het is gewoon door dit soort taferelen dat wij meer betalen voor onze producten. Het kost webshops flink van alle open producten die zij terug krijgen gestuurd. Dus altijd maar gewoon iets terug sturen als het niet naar wens is, is ook ten nadele van jezelf. Je jaagt zo zelf de prijzen van alle producten op. Als je echt zo snel ontevreden over je videokaart bent, wacht dan maar netjes de reviews af en beslis op dat feit.

[ Voor 50% gewijzigd door tijmenvn op 31-05-2016 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
RoyK jij praat over fatsoen terwijl jij vindt dat ik rekening moet houden met jouw gevoel bij de aankoop van een nieuw product? :O
Ik vind er helemaal niks klantonvriendelijk aan
Nogmaals prima, i couldnt care less!
ps, openlijk op een forum verkondigen dat je de kaart even lekker 14 dagen gaat testen om weer terug te sturen is niet echt handig. Bij Azerty werken zeker geen mensen die ook op computer forums rond hangen?
Misschien vandaar de aanbieding om €30 te vergoeden! YOLO :+

[ Voor 67% gewijzigd door CHKYBSTRD op 31-05-2016 10:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

RBN026 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:32:
RoyK jij praat over fatsoen terwijl jij vindt dat ik rekening moet houden met jouw gevoel bij de aankoop van een nieuw product? :O

[...]

[...]

Tja, ik vind dat je loopt te drammen en te zeuren, want elk punt dat je aanhaalt klopt gewoon niet.
De winkels MATSEN je, ze HOEVEN dat niet. Het is geen recht, jouw handelswijze, vergeet dat niet.

En het staat je idd vrij om ergens anders te bestellen als je vind dat een toko niet klantvriendelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grotman
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

[...]

[...]

Dat zegt hij toch helemaal niet? Hij geeft gewoon zijn mening en onderbouwt die. Persoonlijk denk ik dat veel mensen het met hem eens zijn. Je hebt geluk dat die winkel coulant is in deze, wees daar maar blij om :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijmenvn

[...]

[...]

Dit is een forum, allicht dat je meningen van andere krijgt. Te verkondigen dat je er geen drol om geeft. Proficiat. Als jij aankondigt fijn misbruik te gaan maken van de wet aankoop op afstand. Ja, dan krijg je onze mening daarover. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Equazor_
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 12:34
The Source schreef op maandag 30 mei 2016 @ 18:44:
Ik hoorde vandaag dat onze eerste shipment GAMING X 8GB eind deze week binnen komt bij NL resellers.
Zou kunnen, ik werk zelf bij een online shop maar wij krijgen datums door vanuit de fabrikant vanaf 16juni +/-
Dus eind deze week lijkt een beetje voorbarig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X4

pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X3

Deze zijn nu veruit het goedkoopste en heb nu een Inno3d 980Ti X4 en die bevalt me uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Devion
  • Laatst online: 28-02 15:59

Devion

Space for rent ;-)

2 shops pas, ik verwacht dat andere kaarten wel rond dezelfde prijs gaan zitten zodra de voorraad wat stabiliseert :). Plus beide zijn niet meer op voorraad (12+ dagen)

Ikzelf wacht wel even op de 1080 Seahawk editie.. Ik blijf die 70/80 graden temps een beetje tricky vinden.. liefst gewoon 30-50 :)

[ Voor 44% gewijzigd door Devion op 31-05-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Nu online
RoyK schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 10:28:
Wat zouden jullie ervan vinden als je een doos ontvang waar je bijna 800 euro voor heb betaald en al open is gemaakt, alles al uit de verpakking is geweest, plakkertjes al een keer los zijn gemaakt, etc. Je ziet direct of het nog strak uit de fabriek komt of niet. Ik kak het gelijk weer de doos in en stuur het meteen retour met de melding dat ik daar niet van gediend ben.
Ik neem aan dat een winkel die een geopende doos retour krijgt deze niet later naar een klant stuurt die betaald voor een nieuw product?
Ik neem aan dat dat vrijwel niemand accepteert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
  • Laatst online: 06-08 09:29
Nog 3 op voorraad:

https://azerty.nl/8-6867-...hdmi-3-x-displayport.html

Zelf net één besteld :)

Go Through Your Heart Shakra Into Your Cave, And Find Your Power Animal

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ben je toch gek als je dat koopt :P de reference design kaarten zijn bijna uit en stuk goedkoper en sneller

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11-09 15:01

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Bilderbeek schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 09:49:
@Joep, @RBN026:

Het recht om de overeenkomst te ontbinden op basis van een koop op afstand is enkel dat je het product mag inspecteren op dezelfde wijze als je zou mogen als je in een winkel zou staan met het betreffende product. Dat kan inhouden het uitpakken van de kaart om het uiterlijk te bestuderen. Het recht eindigt in principe op het moment dat je het product in gebruik neemt. Als er dan iets mis is met het product, dan heb je andere rechten, namelijk dat je recht heeft op reparatie, of vervanging, of geld terug en waarbij je op grond van artikel 7:18 BW een bewijsvermoeden hebt dat het product ondeugdelijk is als het probleem zich binnen 6 maanden na de koop voordoet. Dit laatste deed zich dus voor bij de R9 390, maar dat is niet iets van je recht op ontbinding bij koop op afstasnd.

Het is dus niet zo dat je het product mag gaan gebruiken en daarna weer terug mag stoppen in de verpakking en terugsturen.

Wat betreft die 30 euro van Azerty: Je hebt een koopovereenkomst gesloten voor een product voor een bepaald bedrag. Dat bedrag is gewoon juridisch bindend, want je vond het kennelijk de moeite waard om toen een bestelling te plaatsen. Als het dan gaat om "het principe" zit je juridisch gezien fout (pacta sunt servanda noemen ze dat in het latijn). Dat je op grond van de wet koop op afstand het recht hebt om de overeenkomst te ontbinden en de order opnieuw te plaatsen staat daar in principe los van. Je zou dan de order opnieuw moeten plaatsen in ieder geval, waarmee je je eventueel gunstige plek in de rij opgeeft. Dat Azerty klantvriendelijk genoeg is om dit allemaal direct te doen is bewonderingswaardig, maar ze zijn daartoe dus niet verplicht.

Ik snap wel waarom sommige klantenservicecenters zo bot reageren altijd, met dit soort consumenten :')
Elke keer weer komt deze discussie terug op GoT.

Niet alleen is het gruwelijk offtopic maar ook nog eens respectloos. Stap jij ook op een AIB af als ze hun custom kaart design met een blurred image lekken om ze te vertellen dat ze zich niet "aan de bedoeling van de NDA" houden?

Nee natuurlijk niet. Dat is een zaak voor de AIB en de partij die de NDA heeft opgesteld, in dit geval de consument en de webwinkel. Jij hoeft niet voor de belangen van een webwinkel op te komen, dat kunnen ze zelf ook wel (en waarschijnlijk een stuk beter dan jij).

Wist je dat alle commerciele bedrijven ook een waarde plakken op de hoeveelheid goodwill die ze creëren bij klanten? Het zou zomaar kunnen dat Azerty nu ondanks het verlies van die 30,- positiever op de balans uitkomt dat wanneer ze dat niet hadden gedaan.

TLDR; Waar bemoei je je (en iedereen die over RBN026 valt) mee?

Ontopic: Ik vind die Inno3D kaarten nog steeds erg duur. Los van het dat die prijsmelding van een onbetrouwbare webshop komt moet het nog steeds lager kunnen. Nog even afwachten voor mij dus. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Blaat op 31-05-2016 11:44 ]

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:30:
[...]

Ben je toch gek als je dat koopt :P de reference design kaarten zijn bijna uit en stuk goedkoper en sneller
Niet wanneer je hem morgen al in handen wil hebben :) Ik snap je punt, maar zit al een tijd op de kaart te wachten en heb geen zin om nog dagen of weken te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 07:41
evga is een mooie aankoop

[ Voor 73% gewijzigd door Beaudog op 31-05-2016 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20-07-2023

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

€810,- voor de MSI en €849,- voor de Strix?! ... pff jongens waar gaat dit heen?!.

Op launch day was mijn 980Ti €800,- .... 8)7.

[ Voor 23% gewijzigd door Fusion_XT op 31-05-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• New Yorker
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ik heb er 1 gekocht nu moet ik die van EVGA EU annuleren.

Weg

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12-09 18:47
Ok, eind deze week gaan we misschien niet halen hoor ik, als het goed is worden de GAMING X 8GB kaarten vandaag verstuurd en deze gaan direct met een air shipment naar:

- Cdromland,
- Alternate
- Azerty
- Coolblue
- 4launch
- Afuture

Dus tegen einde van deze week of begin volgende week. Ik kan niet zeggen hoeveel elk er krijgt en met prijzen bemoei ik me al helemaal niet. Ik heb nog niet gekeken hoe onze prijzen in vergelijking zijn met de Founder Edition. In het begin is het mogelijk dat je een premium betaald zo werkt het spelletje van vraag en aanbod.

Daarbij zie ik veel mensen de prijzen van de GTX 1080 vergelijken met de 980Ti. Hou er aub rekening mee dat alles in USD wordt ingekocht en in Euro verkocht wordt. Zoals je wel weet is de exchange rate nu heel anders dan toen de 980Ti gelaunched werd, dus dit draagt er ook aan bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fusion_XT schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:54:
€810,- voor de MSI en €849,- voor de Strix?! ... pff jongens waar gaat dit heen?!.

Op launch day was mijn 980Ti €800,- .... 8)7.
Ja ik wacht wel ff een weekje of 2 :) kaart loopt niet weg.. heb me oude al verkocht met de deal dat ie er pas heen gaat als de nieuwe uit komt dus :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:07
The Source schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:22:
Ok, eind deze week gaan we misschien niet halen hoor ik, als het goed is worden de GAMING X 8GB kaarten vandaag verstuurd en deze gaan direct met een air shipment naar:

- Cdromland,
- Alternate
- Azerty
- Coolblue
- 4launch
- Afuture

Dus tegen einde van deze week of begin volgende week. Ik kan niet zeggen hoeveel elk er krijgt en met prijzen bemoei ik me al helemaal niet. Ik heb nog niet gekeken hoe onze prijzen in vergelijking zijn met de Founder Edition. In het begin is het mogelijk dat je een premium betaald zo werkt het spelletje van vraag en aanbod.

Daarbij zie ik veel mensen de prijzen van de GTX 1080 vergelijken met de 980Ti. Hou er aub rekening mee dat alles in USD wordt ingekocht en in Euro verkocht wordt. Zoals je wel weet is de exchange rate nu heel anders dan toen de 980Ti gelaunched werd, dus dit draagt er ook aan bij.
Sounds good! 8) Ik verwacht dat de 1080 GAMING X 8GB een mooie vervanger wordt van mijn 980Ti GAMING 6G. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afterburn
  • Laatst online: 17-08 20:22

afterburn

No more...

Dank, als het goed is had ik de laatste. :)
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:30:
[...]

Nah, ik heb de FE pcb nodig ivm EK waterblok.

Fuji X-T1 | XF14mm F2.8 R | XF23mm F1.4 R | XF35mm F1.4 R
Nikon D800 | AF-S 24-120/f4 VR2 | AF-S 50/f1.8G
Computer specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Yonix schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:30:
[...]

Sounds good! 8) Ik verwacht dat de 1080 GAMING X 8GB een mooie vervanger wordt van mijn 980Ti GAMING 6G. :9~
Me 2 en kan niet wachten tot het einde van deze week 8) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
Nu ook bericht ontvangen dat ie is verstuurd. Gaat het dan eindelijk gebeuren ..... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scr33x0r
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 11:28
Ik wacht even op de MSI gaming.. zodra hij ergens is bestel ik hem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
VTec schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:13:
Nu ook bericht ontvangen dat ie is verstuurd. Gaat het dan eindelijk gebeuren ..... :)
Welke heb je besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Scr33x0r schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:17:
Ik wacht even op de MSI gaming.. zodra hij ergens is bestel ik hem..
Bij azerty kun je deze bestellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Laatst online: 12-09 07:46
Yonix schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:30:
Ik ben vooral heel benieuwd, waarvoor kom je met een 980Ti power tekort dat je een 1080 nodig hebt? Omdat het kan en je de hoogste fps wilt halen?

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VTec
RBN026 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:21:
[...]

Bij azerty kun je deze bestellen!
Zie eerdere post: de EVGA GeForce GTX 1080 Founders Edition 8GB :) Ik zeg maar: 4x is scheepsrecht ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

Luuk1983 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:22:
[...]

Ik ben vooral heel benieuwd, waarvoor kom je met een 980Ti power tekort dat je een 1080 nodig hebt? Omdat het kan en je de hoogste fps wilt halen?
Yep precies die reden hier ook. Had een MSI 980Ti en game op 3440x1440 21:9. Het kan en moet meer FPS MOAR FPS!!.

Btw jongens jullie hoeven niet meer op Alternate te gaan kijken eind deze week, ik claim de msi's al! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:39

mrc4nl

Procrastinatie expert

Fusion_XT schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:27:
[...]

Yep precies die reden hier ook. Had een MSI 980Ti en game op 3440x1440 21:9. Het kan en moet meer FPS MOAR FPS!!.

Btw jongens jullie hoeven niet meer op Alternate te gaan kijken eind deze week, ik claim de msi's al! 8)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/9sDp7yRBLFYljlEApKCjxnsl/full.png

ora et labora

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• Bilderbeek
Blaat schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 11:38:
[...]

Elke keer weer komt deze discussie terug op GoT.

Niet alleen is het gruwelijk offtopic maar ook nog eens respectloos. Stap jij ook op een AIB af als ze hun custom kaart design met een blurred image lekken om ze te vertellen dat ze zich niet "aan de bedoeling van de NDA" houden?

Nee natuurlijk niet. Dat is een zaak voor de AIB en de partij die de NDA heeft opgesteld, in dit geval de consument en de webwinkel. Jij hoeft niet voor de belangen van een webwinkel op te komen, dat kunnen ze zelf ook wel (en waarschijnlijk een stuk beter dan jij).

Wist je dat alle commerciele bedrijven ook een waarde plakken op de hoeveelheid goodwill die ze creëren bij klanten? Het zou zomaar kunnen dat Azerty nu ondanks het verlies van die 30,- positiever op de balans uitkomt dat wanneer ze dat niet hadden gedaan.

TLDR; Waar bemoei je je (en iedereen die over RBN026 valt) mee?

Ontopic: Ik vind die Inno3D kaarten nog steeds erg duur. Los van het dat die prijsmelding van een onbetrouwbare webshop komt moet het nog steeds lager kunnen. Nog even afwachten voor mij dus. :)
Nou Blaat, ik vind dat ik best mag reageren in dit topic om aan te geven wat de wet over dit soort zaken zegt, als we het toch gaan hebben over de vraag "als ik pre-order voor bedrag X, moet ik dan ook bedrag X betalen?". Als webshops allemaal gebruikte kaarten terugkrijgen en die niet kunnen verkopen voor 100% gaat dat uiteindelijk ook voor de overige kopers van die kaarten zitten in hogere prijzen. Webshops gaan dan ook een stuk minder coulant doen met (legitieme) retouren en dan gaat iedereen weer daarover klagen natuurlijk. Nogal vervelend dus, als mensen misbruik maken van een wettelijke bevoegdheid (en dat niet alleen rijkelijk toegeven, maar er ook trots op zijn!).

Ik houd niet zo van modder slingeren, maar je reactie vind ik behoorlijk kinderachtig en vrij kortzichtig. Dat jij iets niet relevant vindt betekent niet dat andere mensen dat ook moeten vinden. Enfin.

Kunnen we nu weer ontopic gaan? Ik wacht met smart op de custom kaarten en hoop dat - zoals the source in het andere draadje zei - die MSI gaming snel beschikbaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bilderbeek schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:09:
[...]
Ik houd niet zo van modder slingeren, maar je reactie vind ik behoorlijk kinderachtig en vrij kortzichtig. Dat jij iets niet relevant vindt betekent niet dat andere mensen dat ook moeten vinden. Enfin.
Je post heeft niet voor niets +6 denk ik ;).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Bilderbeek schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:09:
[...]

Ik houd niet zo van modder slingeren, ...
[...]
Even los van of je inhoudelijk gelijk hebt of niet (want dat heb je, en als je post puur inhoudelijk was had je mij niet gehoord), daar begon je toch echt al mee in je initiele post:
Daarmee ga je onmiddelijk in mijn allergiehoek zitten en kan je een "waar bemoei jij je mee" achtige reactie van mij verwachten. Dat is absoluut een zwakheid van mij (iets waar ik aan werk). Daarbij komt dat elke keer als een tweaker iets dergelijks post wat eigenlijk net niet door de beugel kan worden ze gelijk met hun neus op de wet gedrukt en worden ze door iedereen op hun vingers getikt.

Kort gezegd, waar ik niet tegen kan is dat het lijkt alsof iemand veroordeeld wordt, terwijl ik me niet kan voorstellen dat iedereen heilig is.

Mijn excuses voor mijn toon iig. Ik moet leren daar niet in te tuinen.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiyvae
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 26-05 16:13
Toch nog even wachten tot ze in de afuture webshop verschijnen, MSI GTX 1080 GAMING X gaat een mooie vervanger worden voor m'n AMD HD7970

Vorige week m'n systeem een complete upgrade gegeven, en dit zou een mooi kersje boven op de taart zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CHKYBSTRD
Bilderbeekje, jochie, waar heb jij het toch allemaal over. Er is al lang aangegeven dat het probleem is opgelost en dus hoef jij je helemaal niet druk te maken.

[ Voor 23% gewijzigd door CHKYBSTRD op 31-05-2016 14:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
De belastingteruggaaf is binnen, dus je weet wat dat betekent als ik dat in dit topic meldt O-) O-)

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Blaat schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:48:
[...]

Even los van of je inhoudelijk gelijk hebt of niet (want dat heb je, en als je post puur inhoudelijk was had je mij niet gehoord), daar begon je toch echt al mee in je initiele post:

[...]

Daarmee ga je onmiddelijk in mijn allergiehoek zitten en kan je een "waar bemoei jij je mee" achtige reactie van mij verwachten. Dat is absoluut een zwakheid van mij (iets waar ik aan werk). Daarbij komt dat elke keer als een tweaker iets dergelijks post wat eigenlijk net niet door de beugel kan worden ze gelijk met hun neus op de wet gedrukt en worden ze door iedereen op hun vingers getikt.

Kort gezegd, waar ik niet tegen kan is dat het lijkt alsof iemand veroordeeld wordt, terwijl ik me niet kan voorstellen dat iedereen heilig is.

Mijn excuses voor mijn toon iig. Ik moet leren daar niet in te tuinen.
Toegegeven, die opmerking was ook wat flauw. Prima, zand erover. Op naar meer GTX 1080 levertijden _/-\o_

Alternate.de heeft trouwens de EVGA SC Gaming (met reference pcb?) inmiddels staan voor "slechts" 729,- in de pre-order. Dat is al wat schappelijker dan die 800+ prijzen die overal ronddwarrelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Protax
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-08 08:25
Bilderbeek schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:04:
[...]

Toegegeven, die opmerking was ook wat flauw. Prima, zand erover. Op naar meer GTX 1080 levertijden _/-\o_

Alternate.de heeft trouwens de EVGA SC Gaming (met reference pcb?) inmiddels staan voor "slechts" 729,- in de pre-order. Dat is al wat schappelijker dan die 800+ prijzen die overal ronddwarrelen.
Wow dat is het betere werk! Ben benieuwd wanneer hier meer bekend over wordt in Nederland.
Zou ik Alternate er al over kunnen mailen? Gezien ik de afspraak heb om te wachten met mijn vervangende videokaart (wil graag een Asus/MSI of EVGA).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
RobV schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:58:
De belastingteruggaaf is binnen, dus je weet wat dat betekent als ik dat in dit topic meldt O-) O-)
Teruggaaf? Als je nou vakantiegeld had gezegd, dan snapte ik het... maar de BD wil duizenden euro's hebben van ons elk jaar dus daar gaat het vakantiegeld al heen ;)
Ik wacht nog even op de GTX1070. Ik hoop dat daar een watergekoelde versie van aangekondigd wordt. Zo niet, dan moet ik het zelf gaan doen. Kan ook, maar een af fabriek versie heeft de voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bilderbeek schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:04:
[...]

Zelfde prijs als op de EVGA site zelf, niet zo raar dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobV
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online

RobV

Welcome to the grid, Program.

(overleden)
Soeski schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 15:54:
[...]

Teruggaaf? Als je nou vakantiegeld had gezegd, dan snapte ik het... maar de BD wil duizenden euro's hebben van ons elk jaar dus daar gaat het vakantiegeld al heen ;)
Ik heb het zelf gespaard, te hoge hypotheek, dus ik krijg de helft van mijn hypotheekrente terug.

 | Mijn joystick / simpit project | Blog | Elite Dangerous CMDR Cataclysm72

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online
RobV schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:14:
[...]

Ik heb het zelf gespaard, te hoge hypotheek, dus ik krijg de helft van mijn hypotheekrente terug.
Dus je betaalt elke maand gewoon teveel, zodat je aan het eind van het Belastingjaar (lees; nu) je eigen geld terug krijgt? Vestzak/broekzak verhaal, soort vals gevoel van sparen :P
Anyway; hopelijk snel meer info over de 1070 modellen qua beschikbaarheid/modellen/merken. Alles gaat nu nog over de 1080 en die interesseert me niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bilderbeek
Phydomir schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:06:
[...]

Zelfde prijs als op de EVGA site zelf, niet zo raar dus.
Eh, bij Azerty staat hij anders voor 810 euro op de website momenteel, dus deze 'lage' prijs is wel bijzonder lijkt me... Neemt niet weg dat alle prijzen nu te hoog zijn hoor, maar goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 17:57
Vraag over de GTX 1080 modellen die er n op staan. Ik twijfel tussen de EVGA 3.0 ACX SC of een standaard model blower style. Reden, het model moet in een ITX case (Cougar QBX) komen te zitten. Deze case is straks wel uitgerust met 4 fans (1 rear en overige 3 top en bottom).

Vraag me dus af met de hoeveelheid airflow die ik probeer te creëren in die case een non-blower style kaart met 2 of meer fans is aan te raden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Joppiesaus2 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:44:
Vraag over de GTX 1080 modellen die er n op staan. Ik twijfel tussen de EVGA 3.0 ACX SC of een standaard model blower style. Reden, het model moet in een ITX case (Cougar QBX) komen te zitten. Deze case is straks wel uitgerust met 4 fans (1 rear en overige 3 top en bottom).

Vraag me dus af met de hoeveelheid airflow die ik probeer te creëren in die case een non-blower style kaart met 2 of meer fans is aan te raden.
Een reference model bluist aan de achterkant uit toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joppiesaus2
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 26-08 17:57
Had het idee dat modellen als deze superieure koeling hebben, maar geen air achter uit wegspuwen:

pricewatch: EVGA GeForce GTX 1080 SC GAMING ACX 3.0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Bilderbeek schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 16:39:
[...]

Eh, bij Azerty staat hij anders voor 810 euro op de website momenteel, dus deze 'lage' prijs is wel bijzonder lijkt me... Neemt niet weg dat alle prijzen nu te hoog zijn hoor, maar goed.
Maar als ze (weer) beschikbaar zijn dan kan je direct bij EVGA bestellen. Dan maakt het toch niet uit wat voor een belachelijke prijs een andere webshop er aan hangt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Luuk1983 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:22:
[...]

Dit. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Iijkt erop dat de aftermarket kaarten zelfs duurder worden als de FE edities.... Hoezo melken ??
http://www.computerbase.d...gtx_1080_strix_oc_edition

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
KillerAce_NL schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:51:
Iijkt erop dat de aftermarket kaarten zelfs duurder worden als de FE edities.... Hoezo melken ??
Dat artikel gaat enkel over de Asus GeForce GTX 1080 Strix OC en op de laatste pagina schrijft men dat ze verwachten dat de kaart zo'n € 10,- goedkoper zal zijn dan de FE. Of lees ik het artikel verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freaky35
  • Registratie: September 2012
  • Nu online
Zolang mensen die kaarten kopen,zullen de prijzen wel stijgen.
plus nvidia heeft een beetje een monopolie positie in die prijsklasse,dat maakt het er niet beter op,als

AMD met de neiuwe kaarten komt en deze zijn vergelijkbaar of beter,dan zal je pas verandering zien denk ik in de prijzen.Dan heb je tenminste concurrentie.

[ Voor 24% gewijzigd door freaky35 op 31-05-2016 18:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

En als je kijkt naar kaarten die goedkoper zijn dan de FE, waar lijkt het dan op?

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Yonix schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:26:
[...]

Dat artikel gaat enkel over de Asus GeForce GTX 1080 Strix OC en op de laatste pagina schrijft men dat ze verwachten dat de kaart zo'n € 10,- goedkoper zal zijn dan de FE. Of lees ik het artikel verkeerd?
Nee duurder. Waar Nvidia aangaf dat non reference zo'n 100 euro goedkoper zou zijn. Natuurlijk is een OC wat duurder, maar 100,- ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Nee, Nvidia noemde vanaf prijzen. En die zijn er inderdaad, zoals de EVGA ACX 3.0 (non-sc) die bij EVGA 680 en in Duitsland 665 kost. Tegen de tijd dat de leveringen op gang komen zul je dat soort kaarten + prijzen hier ook wel krijgen.
De topkaarten zoals de Strix zullen veel meer in de FE segment zitten, en daar boven. Daarvoor zijn dat dan ook de topmodellen.

Bij de 980 ti zat er ook wel ruim 200 euro verschil tussen onderkant en bovenkant van de modellen.

[ Voor 12% gewijzigd door ArthurMorgan op 31-05-2016 19:51 ]

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Nu online

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

KillerAce_NL schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:41:
[...]

Nee duurder. Waar Nvidia aangaf dat non reference zo'n 100 euro goedkoper zou zijn. Natuurlijk is een OC wat duurder, maar 100,- ???
Kap eens met die fabels.
pricewatch: Asus ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING
50 euro. Nog niet eens.

En hier:
pricewatch: Inno3D iChill GeForce GTX 1080 X4
OC voor 60 euro minder dan de FE. Ga je eerst eens inlezen voor je gaat lopen janken.

[ Voor 10% gewijzigd door Bart ® op 31-05-2016 19:52 ]

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Je kunt ook normaal reageren, er staat toch echt op die site dat ie iig in DLD een tientje duurder wordt als de FE.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
KillerAce_NL schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:54:
Je kunt ook normaal reageren, er staat toch echt op die site dat ie iig in DLD een tientje duurder wordt als de FE.
Er gaan nog heel veel kaarten boven de FE uitkomen. De adviesprijs van 599$ (=540€ +21% btw is 650€) is voor de goedkoopste kaarten, niet voor alle kaarten. de FE prijs is ook niet bedoeld als bovenkant van het prijsplafond, dat is er namelijk niet. Ga er maar vanuit dat er de komende maanden zelfs kaarten komen die gewoon 900 gaan kosten. Waarschijnlijk waterkoeling en zwaar overklokt, of binned chips of zo.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

De prijs lijkt igg linear mee te stijgen, 14% sneller als non-oc FE.
Maar slechts 6% als je de FE overclockt. Daarmee lijkt het interessant om een FE te kopen en daar een aftermarket cooler op te zetten. Als dat kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 18:30
Denk dat de discussie over de prijzen met de komst van de gtx 1070 zeker los gaat barsten. Wil er best graag een kopen, leuke upgrade tov de gtx 760, maar niet ten koste van alles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sowieso zegt MSRP helemaal niets als het product amper beschikbaar is. Waarom zou je op 600,- inzetten als ze binnen een uur zijn uitverkocht voor 700,-?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Tja, het hangt er inderdaad maar net vanaf hoeveel van die kaarten op de markt komen. Het ziet er naar uit dat de eerste 1080 FE's inmiddels ook gewoon overal uitverkocht zijn.

En voor velen is de doorsnee non-FE kaart momenteel begeerlijker dan de eerste paar FE's. Natuurlijk pakken (web) winkels dan ook eerste een paar procent meer.

Persoonlijk zit ik met een tijdelijke sterfende 960 en een 760, waar ik graag één 1080 (soon) en één 1070 (Maar dat mag best later) in wil gaan proppen.
Paar games maar even in de koelkast liggen zogezegd, tot de 1080 in huis is. Ik vind 720 oid een prima prijs voor een redelijke non-OC kaart. Het ziet er naar uit dat ondanks mega coolers en extra fases op de kaart hij na een tijdje toch niet veel hoger komt voorlopig. Geen window in m'n cases, een hekel aan extra ledjes enzo, dus geef mij maar een 2 fan stock kaart... Maar niet voor meer dan 750eu... haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kon net de ggabyte versie bestellen bij azerty.. maar ik weet net wat die gasten daar roken maar daar durven ze 850 euro voor te vragen.. zijn niet goed snik.. Heb hem maar tot de no buy lijst gevoegd die webshop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Azerty lijkt niet de enige, Gigabyte vraagt hogere prijzen dan de rest lijkt het wel, net als Asus overigens.

Of misschien hebben ze wel de prijs omhoog gegooid, omdat ze toch wel weten dat ze vandaag nog door de voorraad heen gaan.

Zelfde met b.v. de Inno3D X2, X3 en X4 versies. Dat zouden echt de 100 eu goedkopere versies moeten zijn en zo heeft b.v. SI comp ze ook staan en zijn ze bij één van de groothandelaren 60 euro goedkoper in te kopen. Andere shops vragen gewoon alsnog 800+ euro ervoor.

Totdat er werkelijk een behoorlijke lading 1080's op de Nederlandse markt komen, gaan die prijzen alleen maar omhoog vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
The Source schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:22:

- Cdromland,
- Alternate
- Azerty
- Coolblue
- 4launch
- Afuture

Gaat er of jij weet ook op hetzelfde moment een shipment naar Duitse webshops?

Over het algemeen is alles daar namelijk wat gunstiger geprijst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fusion_XT

Fusion_XT

Helemaal LEIP !

djunicron schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:06:

Het ziet er naar uit dat ondanks mega coolers en extra fases op de kaart hij na een tijdje toch niet veel hoger komt voorlopig.
Nou precies!, ik had gehoopt dat ie hoger zou kunnen clocken maar niet dus. Ook loopt men tegen een limitatie op van de Vcore die niet hoger wil dan 1.25 en de kaart crasht als je daar in de buurt komt.

Dus zoals ik het nu zie wil ik voor de modellen gaan met de beste koeler en OC je hem naar ~2Ghz op ~65c and thats it. Ik ga dan ook echt niet meer betalen voor fases etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
The Source schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:30:
[...]

Zoals ik eerder al vertelde, de yeilds zijn nog erg laag. Daarnaast heeft NV een power limit ingesteld.
Maar met tools als Afterburner, OCP guides wordt dit allemaal beter... geduld.
Pagina: 1 ... 5 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.