[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 40 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tommieboy154 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:11:
aaaaaah net asus gtx strix bij megekko gemist :( hadden er 11 op voorraad
Serieus, je zou er >900 euro voor hebben neergeteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieboy154
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-09 21:26
robvdheijden schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:14:
[...]

20 min geleden een asus strix oc geannuleerd bij 4 launch deze was van de leverancier onderweg naar de winkel. Mischien kan iemand hem alsnog bestellen.
maar eens kijken of dat iets is, ik ga mijn bestelling ook maar annuleren bij azerty, daar zit helaas ook geen vooruitgang in :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieboy154
Paprika schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:18:
[...]

Serieus, je zou er >900 euro voor hebben neergeteld?
nou ja vind de kaart wel mooi enz maar zou het er niet voor neerleggen, heb hem voor 850 bij azerty (precies voor de prijsverhoging naar 850) maar die staat ook al sinds 4 juni :/

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bij Megekko werden ze online gezet voor ruim 950 euro ;).

[ Voor 18% gewijzigd door Paprika op 27-06-2016 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCow
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16:52

CyberCow

Volgas en anders remmen

Wat koste eigenlijk de 980 heel in het begin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croqy
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 20-10 20:59
Soeski schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:50:
[...]

Ah top, bedankt. De enige kaart waar mijn interesse en wens naar uit gaat komt dus voorlopig nog niet, de Sea Hawk 1070 X. 😢
Is daar nog een reden voor?
/edit heb even de webshops bekeken van alle partners genoemd maar nog niemand "weet" blijkbaar dat deze shipment komt, de meesten hebben de MSI 1070 8G niet eens op de site staan als product, anderen met levertijd onbekend.
Wat is er zoveel beter aan een sea hawk eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Gilan11 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:12:
[...]

Welke kaart en wanneer had je hem besteld?
Evga 1080 acx 3.0 (non sc) op 27 mei besteld. Nu niet met te bestellen. Maar zoals ik zei ze hebben dus ook de sc binnen gekregen, zelfde shipment.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:28:
Wat koste eigenlijk de 980 heel in het begin?
500-550ish had je er wel een voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieboy154
Paprika schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:21:
Bij Megekko werden ze online gezet voor ruim 950 euro ;).
Keek net nog en stonden ze voor 899 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soclever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-07 22:38
Ik heb op de 24e een evga 1070 sc besteld bij caseking. Ik zie dat ze nu in stock zijn maar mijn orderstatus is nog steeds: "is being processed". Ik hoop dat hij vandaag nog verzonden wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soclever
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 11-07 22:38
Dubbele post. Verwijder aub

[ Voor 87% gewijzigd door Soclever op 27-06-2016 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieboy154
Best raar dat bedrijven zo met de prijs mogen spelen, je zou toch denken dat ze daar best een vaste prijs aan mogen geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCow

CyberCow

Volgas en anders remmen

Paprika schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:30:
[...]

500-550ish had je er wel een voor.
Lekkere inflatie dan 2 jaar later voor 70% meer. Maar zolang mensen de deur plat walsen voor de kaarten zullen ze ook zo duur blijven. Doet verder er niks vanaf dat het een geweldige kaart is. En de show om er een te kunnen bemachtigen heeft ook wel iets.

Heb het nog een beetje in de gaten gehouden maar in Duitsland beginnen ze nou toch wel echt goed beschikbaar te komen en ook de levertijden stukken korter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrfloppy88
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 29-09 10:49
Croqy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:29:
[...]

niets, behalve het waterkoelblok

3900X @ 4.4Ghz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04-10 13:08

GTX404

Hi

The Source schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:05:
Deze week komen er nog een aardige shipment met zowel 1080 GAMING X en 1070 GAMING X binnen bij onze focus resellers. Volgende week weer een soortgelijke shipment naar onze focus resellers, elke week wordt het meer en meer. Focus partners zijn;

- Azerty
- Cdromland,
- Alternate
- Coolblue
- 4launch
- Afuture
- Informatique

Dat wil niet zeggen dat andere resellers niet kunnen leveren, echter is de kans enorm veel groter dat je deze uitgeleverd gaat krijgen door bovenstaande partners omdat het grootste aandeel daar naar toe gaat. Zowel 1070 en 1080 ARMOR en AERO worden ook uitgeleverd, echter ga ik hier geen details overposten.

Voor eind volgende week (of begin week erop):
  • MSI GTX 1080 SEA HAWK EK X > enkel naar CDROM land, erg kleine aantallen
  • MSI GTX 1080 SEA HAWK X > CDROM LAND / Informatique / ALternate / Coolblue, kleine aantallen
  • MSI GTX 1080 GAMING X > Er leuke aantallen voor Alternate (direct shipment), andere deel via distributie, meeste hiervan gaat naar onze key resellers maar ook kleinere aantallen naar andere dealers, die dus dan ook kunnen leveren.
  • MSI GTX 1070 SEA HAWK EK X > komt binnen, klanten nog niet bekend, misschien naar een system integrator dus niet voor kanaal.
  • MSI GTX 1070 SEA HAWK X > helaas pindakaas.
  • MSI GTX 1070 GAMING X mega grote batch. Alternate (direct shipment), rest via distributie, meeste hiervan gaat naar onze key resellers maar ook kleinere aantallen naar andere dealers.
En dan komt er ook nog een nieuwe kaart aan waar ik nog niet over kan praten... :z
Die kaart waarover je niet kunt praten: is dat ook voor deze week of volgende week?

Also: Enige informatie over Caseking? Veel mensen bestellen daar, kun je dat checken? Hele gunstige prijzen bij CaseKing!

[ Voor 3% gewijzigd door GTX404 op 27-06-2016 18:47 ]

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CyberCow schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:37:
[...]
Lekkere inflatie dan 2 jaar later voor 70% meer. Maar zolang mensen de deur plat walsen voor de kaarten zullen ze ook zo duur blijven. Doet verder er niks vanaf dat het een geweldige kaart is. En de show om er een te kunnen bemachtigen heeft ook wel iets.
Eigenlijk zijn de prijzen gewoon absurd, vooral als je kijkt naar het feit dat de die-size zo klein is (314mm2). Nu zal dat voor de meesten (en terecht overigens) weinig uitmaken. Op het moment is het gewoon "de beste kaart", zeker als je op >= 1440p zit met >= 100Hz refreshrates.

Wat het echter nog allemaal veel absurder maakt is dat er zelfs nu nog veel mensen zijn die gewoon honderden euros bovenop de gemiddelde GTX 1080 prijzen, en nogmaals die liggen dus al erg hoog. gooien. Sommigen zijn schijnbaar echt bereid om 200-300 euro meer te betalen voor een specifiek merk terwijl de kaart van desbetreffende merk op geen enkel vlak de beste is. Waar mensen hun geld aan uitgeven moet iedereen zelf weten, maar helaas zijn het wel vaak dezelfde die een tijd later klagen dat hun kaart opeens zo weinig waard is. In de eerste week 800-850 euro betalen voor een GTX 1080 is bijvoorbeeld helemaal niet vreemd, maar om bijna een maand later ongeacht je bankrekening ruim 25% meer betalen voor hetzelfde (en vaak zelfs kwalitatief gezien slechter) product is... 8)7

[ Voor 8% gewijzigd door Paprika op 27-06-2016 18:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:52
Croqy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:29:
[...]

Watergekoeld, dus potentieel veel stiller dan een luchtgekoelde. Zeker in mijn geval met weinig ventilatie en een NZXT Manta case met i7-6700K op waterkoeling (NZXT X61). Wilde eigenlijk niet zelf een 1070 ombouwen naar waterkoeling, b.v. met een NZXT X41 of zelfs X61, maar ik ben ongeduldig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Flixion
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 17:33
The Source noemt steeds Coolblue als focus partner maar die bieden nog geen enkele aftermarket kaart aan tot dusver... Niet dat ik er op vertrouw dat die goed geprijsd zullen zijn maar ik ben wel benieuwd wat ze dan met die kaarten aan het doen zijn :')

Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
Flixion schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:50:
The Source noemt steeds Coolblue als focus partner maar die bieden nog geen enkele aftermarket kaart aan tot dusver... Niet dat ik er op vertrouw dat die goed geprijsd zullen zijn maar ik ben wel benieuwd wat ze dan met die kaarten aan het doen zijn :')
Ze hebben nog geen enkele kaart op de site staan nee, van die types. Ben ook benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Paprika schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:45:
[...]

Eigenlijk zijn de prijzen gewoon absurd, vooral als je kijkt naar het feit dat de die-size zo klein is (314mm2). Nu zal dat voor de meesten (en terecht overigens) weinig uitmaken. Op het moment is het gewoon "de beste kaart", zeker als je op >= 1440p zit met >= 100Hz refreshrates.

Wat het echter nog allemaal veel absurder maakt is dat er zelfs nu nog veel mensen zijn die gewoon honderden euros bovenop de gemiddelde GTX 1080 prijzen, en nogmaals die liggen dus al erg hoog. gooien. Sommigen zijn schijnbaar echt bereid om 200-300 euro meer te betalen voor een specifiek merk terwijl de kaart van desbetreffende merk op geen enkel vlak de beste is. Waar mensen hun geld aan uitgeven moet iedereen zelf weten, maar helaas zijn het wel vaak dezelfde die een tijd later klagen dat hun kaart opeens zo weinig waard is. In de eerste week 800-850 euro betalen voor een GTX 1080 is bijvoorbeeld helemaal niet vreemd, maar om bijna een maand later ongeacht je bankrekening ruim 25% meer betalen voor hetzelfde (en vaak zelfs kwalitatief gezien slechter) product is... 8)7
En als Vega en de 1080Ti er inderdaad begin 2017 zijn zul je ook nog eens op relatief korte termijn enorm fors moeten afschrijven.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-10 17:33
Het zou mij niets verbazen als Coolblue gewoon netjes wacht tot ze stock hebben, dan de kaart erop knallen en weer eraf gooien zodra de kaarten verkocht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
[...]

Ach, het kan erger... of heb je iemand al voor de winkel zien liggen slapen tot de kaart er is? #vuleenappleproductlaunchin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soeski schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:55:
[...]

Ach, het kan erger... of heb je iemand al voor de winkel zien liggen slapen tot de kaart er is? #vuleenappleproductlaunchin :)
Dat is wel een iets ander scenario toch? Dat valt in de early-fanbase. Apple heeft dan juist weer dat hun partners zich strikt aan de maximale prijzen houden. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberCow

CyberCow

Volgas en anders remmen

Soeski schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:55:
[...]

Niet bij deze kaart maar heb wel een keer van iemand gehoord dat die twee weken in de gaten heeft gehouden hoe laat de bezorger bij de winkel kwam en de dag dat de spullen binnen kwamen hij een half uur van tevoren in de winkel heeft staan wachten tot de bevoorrading van de winkel werd aangeleverd 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trevor schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:29:
[...]

Evga 1080 acx 3.0 (non sc) op 27 mei besteld. Nu niet met te bestellen. Maar zoals ik zei ze hebben dus ook de sc binnen gekregen, zelfde shipment.
mijn sc is nog steeds niet verzonden :( wat is dit voor onzin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
  • Laatst online: 09-05 16:51
Ze krijgen ze niet met honderden binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leader98
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:36
Wat is de aflevertijd van Caseking voor kaarten die ze op voorraad hebben?
Kan zo'n kaart voor het weekend op de mat liggen?

De Rift komt binnen en ik zit nog met een GTX650 Ti Boost...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gilan11 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:04:
Ze krijgen ze niet met honderden binnen :)
ik was nr 17 en ze zeiden in de mail dat de kans heel groot was dat het vandaag verzonden zou worden.

ze zullen er toch niet maar 10 binnen gekregen hebben..?

Wir erhalten heute zwar eine geringe Anzahl, aber da Sie in der Liste der 17. Vorbesteller sind, gehen wir davon aus, dass es sehr wahrscheinlich ist, dass Ihre Bestellung heute bearbeitet und versendet werden kann.

hier dit zeiden ze. zeer waarschijnlijk. dan ga ik er van uit dat het vandaag verzonden wordt. dit is niet meer leuk zo...
Leader98 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:08:

een dag of 2-3

[ Voor 54% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2016 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweet1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-10 21:17

Wat ik hoorde is 2 werkdagen na het versturen van de kaart. Dus als je nu besteld en het is op voorraad dan kunnen ze het morgen verzenden, dan is de verwachting dat je donderdag je kaart thuis krijgt aangeboden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
Ik mag hopen van niet inderdaad. Misschien werken ze maar tot zes en laten ze de rest liggen voor morgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:15
In de tussentijd wacht ik nog geduldig op mijn KFA2 GeForce GTX 1080 EXOC Edition. Ik verwacht dat deze a.s. vrijdag leverbaar wordt (1 juli volgens Overclockers.co.uk), dus met een beetje geluk heb ik hem begin volgende week ergens. :)

Helaas is er nog weinig bekend over deze custom kaart en zijn er ook nog geen reviews te vinden, maar ik heb inmiddels dit filmpje kunnen vinden dat ons een beter beeld geeft van het uiterlijk van de kaart:

Mooie kaart! _/-\o_

Morgenavond ga ik mijn MSI GeForce GTX 980Ti Gaming 6G bij een vriend van mij in het systeem plaatsen, die heeft hem overgekocht en dan krijg ik zijn oude MSI GeForce GTX 770 2GB, zodat ik in ieder geval nog wat kan gamen terwijl ik wacht op de GTX 1080. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robvdheijden
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12:25
GTX404 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:44:
[...]

Die kaart waarover je niet kunt praten: is dat ook voor deze week of volgende week?

Also: Enige informatie over Caseking? Veel mensen bestellen daar, kun je dat checken? Hele gunstige prijzen bij CaseKing!
Ik heb iets gehoord over een msi gaming Z
gaming x met hogere clocks? Ze hadden het hierover in ncix tech tips op youtube.

geen idee of het klopt of niet.

[ Voor 5% gewijzigd door robvdheijden op 27-06-2016 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-10 14:04

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Ik heb mijn cv1 3 weken geleden al terug in de doos gedaan :(

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 15:28
Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:09:
[...]

ik was nr 17 en ze zeiden in de mail dat de kans heel groot was dat het vandaag verzonden zou worden.

ze zullen er toch niet maar 10 binnen gekregen hebben..?

Wir erhalten heute zwar eine geringe Anzahl, aber da Sie in der Liste der 17. Vorbesteller sind, gehen wir davon aus, dass es sehr wahrscheinlich ist, dass Ihre Bestellung heute bearbeitet und versendet werden kann.

hier dit zeiden ze. zeer waarschijnlijk. dan ga ik er van uit dat het vandaag verzonden wordt. dit is niet meer leuk zo...
Ik leef met je mee ik heb geen idee wanneer ik m ga krijgen maar tot nu toe is die al 2x uitgesteld geweest bij caseking zat net als jij te wachten op een berichtje maar de hele dag door spam van aanbiedingen en weet ik veel in mijn mailadres maar niet het verlossende GLS berichtje..
I feel your pain brother! ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
davidb2 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:30:
[...]

Ik leef met je mee ik heb geen idee wanneer ik m ga krijgen maar tot nu toe is die al 2x uitgesteld geweest bij caseking zat net als jij te wachten op een berichtje maar de hele dag door spam van aanbiedingen en weet ik veel in mijn mailadres maar niet het verlossende GLS berichtje..
I feel your pain brother! ;(
Gezien er nu wel geleverd wordt, gaat het langzaam aan komen denk ik. Maar goed, als ze er <10 per levering krijgen schiet het niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
Kan de GIGABYTE 8GB D5 GTX 1070 bestellen aan 569 hier in België. Morgen geleverd. De moeite of toch maar best nog wat wachten? Voor 20 euro verschil doe ik het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timmo70 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:43:
Kan de GIGABYTE 8GB D5 GTX 1070 bestellen aan 569 hier in België. Morgen geleverd. De moeite of toch maar best nog wat wachten? Voor 20 euro verschil doe ik het niet.
Als je nu nog een kaart hebt, zou ik nog een weekje wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timmo70
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 25-07 20:11
SmokingCrop schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:53:
[...]

Zouden de prijzen dan nog zo hard dalen? Ik zit hier nog met een R9 270, ben hem een beetje beu, draait geen fuck meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:59
SmokingCrop schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:53:
[...]

d:)b

duitse prijzen beginnen al bij €500, maar nog nergens op voorraad.
http://www.idealo.de/prei...192mb-gddr5-gigabyte.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Timmo70 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 19:54:
[...]

Zouden de prijzen dan nog zo hard dalen? Ik zit hier nog met een R9 270, ben hem een beetje beu, draait geen fuck meer.
een keer dat de RX 480 in de winkels komt (en blijkbaar zouden die wel veel beter verkrijgbaar zijn) en de grotere batches binnenkomen, is het gedaan met de Vraag & Aanbod perikelen dat je nu ziet.

In Belgie zal het wellicht wel geen 1-2 weken zijn, maar eerder 4 weken _O-
Komen hier altijd ferm achter op PC componenten. Ik heb hem gewoon met PayPal in Duitsland gekocht. Retourkosten worden zelf door PayPal terugbetaald indien nodig.
https://www.paypal.com/nl/webapps/mpp/refunded-returns

[ Voor 25% gewijzigd door SmokingCrop op 27-06-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• addyhartman
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19-06-2021
Ik hoop dat deze week de ASUS 1080 leverbaar is bij Azerty of Alternate.
Zodat ik mijn nieuwe 2500 euro pc kan bestellen.
Ben wel toe aan nieuwe heb nu een LA 2011 I7 950

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Themperror
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-08 16:59
Net track en trace gechecked, en Woensdag komt mijn 1080 binnen :D

Vrijdag besteld , vanmiddag met UPS verzonden, Woensdag leverdatum.

bij Caseking,de

Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GTX404
  • Laatst online: 04-10 13:08

GTX404

Hi

Themperror schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:22:
Net track en trace gechecked, en Woensdag komt mijn 1080 binnen :D

Vrijdag besteld , vanmiddag met UPS verzonden, Woensdag leverdatum.

bij Caseking,de
Welke 1080?

AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Inno3D GeForce GTX 1080 Twin X2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barthezz Brick
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-12-2023
[...]

Off: Intro ps4, slecht tot niet leverbaar. Gingen als warme broodjes over de toonbank voor 600 tot 8/900 euro. Vraag en aanbod.. al zou ik het er nooit voor betalen.

On: een kaart als de gigabyte gtx 1070 xtreme gaming (3slot), gaat dat je qua prestaties meer brengen dan een msi gtx 1070 gaming x (2slot)? Gezien alle kaarten met custom Cooper een 2000/2100 kunnen halen met oc?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:30
GTX404 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:44:
[...]

Er is geen prijs verschil tussen DE en NL qua onze verkoop prijs. Gezien duitsland een grotere markt is is er direct ook meer voorraad beschikbaar en dus niet enkel voor selected partners maar wellicht ook voor de kleine resellers. Misschien dat dat ermee te maken heeft? Anyway zodra de supply goed is dan zullen de prijzen hetzelfde zijn als in Duitsland en ze zullen dan zelfs ook nog iets zakken. Waneer? Nou ja, elke week komt er meer voorraad beschikbaar, vooral van de GTX 1070. De GTX 1080 blijft qua output nog wat achter... maar ook dat komt goed.

Zelf wil ik ook nog upgraden, heb mijn GTX 970 op tijd verkocht (eigenlijk 60 euro te laat) maar als a.s. Woensdag AMD haar kaart lanceert dan zullen de GTX 970 wellicht nog verder wegzakken. Wellicht he.. ik sta onder NDA :) Zelf heb ik een kaart op mijn werk geleend van onze techische jongens, dat geluk heb ik dan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Wanneer heeft een levering geen handtekening nodig? want dit moet anders echt illegaal gemaakt worden:
http://imgur.com/lzDAQlv

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Carfanatic
Themperror schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:16:
Wanneer heeft een levering geen handtekening nodig? want dit moet anders echt illegaal gemaakt worden:
http://imgur.com/lzDAQlv
Dat is wel typisch Amerikaans. Maar denk dat UPS dat in Nederland niet zo snel zou duren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kort vraagje, ben van plan mijn nieuwe systeem volledig bij azerty NL te bestellen. Iemand enig idee als ik nu een 1070 pre-order wanneer die dan ongeveer geleverd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rainbow
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online
The Source schreef op maandag 27 juni 2016 @ 20:27:
[...]
Waneer? Nou ja, elke week komt er meer voorraad beschikbaar, vooral van de GTX 1070. De GTX 1080 blijft qua output nog wat achter... maar ook dat komt goed.
Het is wel vrij duidelijk dat het gros van de productiecapaciteit gewoon naar de GTX1070 geschoven is, omdat het wel duidelijk is dat dat de meer aantrekkelijke kaart is voor het grote publiek. En mensen die het liefst graag zo'n GTX1080 willen hebben, betalen er toch wel absurde prijzen voor (zoals we kunnen merken aan de huidige situatie). En de rest die wel een GTX1080 wil, maar geen zin heeft in die prijzen, is wel geduldig genoeg om de eerste (en grootste) wave van GTX1070's af te wachten, waarna er meer capaciteit beschikbaar komt voor de 1080. Ik begrijp het allemaal wel, het is ook wel logisch, maar het voelt wel een beetje jammer dat Nvidia dat ding dan aankondigt voor $600 MSRP met een launch halverwege Juni, want daar klopt dus gewoon niets van (typisch een paper launch). Zou ik liever zien dat ze gewoon zeggen okee, half/eind Juli komt die, voor de normale prijs (als de capaciteit er dus is). Maarja, ze weten ook wel dondersgoed dat er dan geen mensen €800+ naar hun scherm gaan zitten gooien voor die dingen.

Al met al weer een mooie bait and switch van Nvidia (en partners). Ik denk dat ik maar gewoon mijn nieuwe PC plannen weer een maandje uitstel (dat kan er na anderhalf jaar nog wel bovenop :P) en tegen die tijd wel zie wat de prijzen gaan doen.. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:26:
Kort vraagje, ben van plan mijn nieuwe systeem volledig bij azerty NL te bestellen. Iemand enig idee als ik nu een 1070 pre-order wanneer die dan ongeveer geleverd wordt?
Vraag het aan azerty :) mij is verteld > 10 dagen dus ik wacht nog even met mijn bestelling bij azerty.

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Themperror
Carfanatic schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:21:
[...]

Dat is wel typisch Amerikaans. Maar denk dat UPS dat in Nederland niet zo snel zou duren
Ik heb veel verhalen gelezen over UPS in Amerika, Dozen (met TV's, Console's, ander duur spul) die gewoon voor de deur gelegt worden of zelfs letterlijk de bosjes in-gegooid worden. Nightmare fuel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jin schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:28:
[...]

Vraag het aan azerty :) mij is verteld > 10 dagen dus ik wacht nog even met mijn bestelling bij azerty.
En zoals ik begrijp uit vorige berichten heeft caseking.de een aantal stuks op voorraad? ook van de 1070?

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 27-06-2016 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 21:26:
Lezen...

The Source schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:05....

Verwacht dus dat ze over een paar weken gaan leveren. Maar goed anders moet je even bellen.

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbengoofy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 10-10 21:04
Ik in de UK bestellen nu niet handig?

Gigabyte NVIDIA GeForce GTX 1080 G1 Gaming Edition voor 691 BGP = 576 euro..

Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
:')

Ik kom op €830.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het gaat wel slecht met het pond, maar ook niet zo slecht.

Ik denk dat je de conversie hebt omgedraaid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Met grote rode letters. Dat seller niet aan Netherlands levert....

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:49

Boost9898

Software developer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SneyersGreg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 17:15
The Source schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:05:
Deze week komen er nog een aardige shipment met zowel 1080 GAMING X en 1070 GAMING X binnen bij onze focus resellers. Volgende week weer een soortgelijke shipment naar onze focus resellers, elke week wordt het meer en meer. Focus partners zijn;

- Azerty
- Cdromland,
- Alternate
- Coolblue
- 4launch
- Afuture
- Informatique

Dat wil niet zeggen dat andere resellers niet kunnen leveren, echter is de kans enorm veel groter dat je deze uitgeleverd gaat krijgen door bovenstaande partners omdat het grootste aandeel daar naar toe gaat. Zowel 1070 en 1080 ARMOR en AERO worden ook uitgeleverd, echter ga ik hier geen details overposten.

Voor eind volgende week (of begin week erop):
  • MSI GTX 1080 SEA HAWK EK X > enkel naar CDROM land, erg kleine aantallen
  • MSI GTX 1080 SEA HAWK X > CDROM LAND / Informatique / ALternate / Coolblue, kleine aantallen
  • MSI GTX 1080 GAMING X > Er leuke aantallen voor Alternate (direct shipment), andere deel via distributie, meeste hiervan gaat naar onze key resellers maar ook kleinere aantallen naar andere dealers, die dus dan ook kunnen leveren.
  • MSI GTX 1070 SEA HAWK EK X > komt binnen, klanten nog niet bekend, misschien naar een system integrator dus niet voor kanaal.
  • MSI GTX 1070 SEA HAWK X > helaas pindakaas.
  • MSI GTX 1070 GAMING X mega grote batch. Alternate (direct shipment), rest via distributie, meeste hiervan gaat naar onze key resellers maar ook kleinere aantallen naar andere dealers.
En dan komt er ook nog een nieuwe kaart aan waar ik nog niet over kan praten... :z
Laten we hopen dat TechData.be er ook een paar ontvangen. Heb via mijn werk daar eentje besteld. Maar de levering voor 5/7/16 staat nog steeds op "uncomfirmed by vendor"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

It takes one to know one...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Dubbeldrank schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:12:
[...]

Newegg levert ook in Nederland met mooie prijzen, die Gigabyte lijkt me wel wat.

http://www.newegg.com/glo...39%20601201888&isNodeId=1
Vergeet verzending en import niet. Prijzen zijn dan niet zo bijzonder meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand mij een 1070 aanbevelen die kwalitatief het beste is? Ik ben op dit moment geïnteresseerd in de Asus versie dankzij de hoogste clock en triple fan. Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• antonius86
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 19-11-2024
Carfanatic schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:14:
[...]
Vergeet verzending en import niet. Prijzen zijn dan niet zo bijzonder meer.
Wel als je een kameraad uit Amerika hebt die in augustus naar NL komt en hem in de bagage mee kan nemen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:20:
Kan iemand mij een 1070 aanbevelen die kwalitatief het beste is? Ik ben op dit moment geïnteresseerd in de Asus versie dankzij de hoogste clock en triple fan. Iemand suggesties?
MSI Gaming X. Presteert goed en erg stil.
Het verschil in de baseclock kan je zelf overclocken zonder problemen. Iedere aftermarket 1070 zou 2000 GHz moeten kunnen halen zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bolko
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 15:59
Het zal vast al vaker in dit topic voorbijgekomen zijn maar wanneer is de price drop te verwachten van de 1070?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• John62964
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-10 08:43
iambolko schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:25:
Het zal vast al vaker in dit topic voorbijgekomen zijn maar wanneer is de price drop te verwachten van de 1070?
ik hoop woensdag, als de AMD kaarten released worden _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boost9898

Boost9898

Software developer

John62964 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:30:
[...]

ik hoop woensdag, als de AMD kaarten released worden _/-\o_
Ik hoop binnen nu en max 2 weken. Want dan heb ik vakantie.
Momenteel leef ik bijna 2 weken zonder GPU. It's a thug life. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
[...]

Newegg levert ook in Nederland met mooie prijzen, die Gigabyte lijkt me wel wat.

Komt ongeveer 150€ tax+import duties en 50€ shipping bij als je rond de 700€ bij newegg uitgeeft. Maakt het helaas een stuk minder ibteressant. Hadden ze maar een dc hier in Europa.... Een van de fijnste retailers qua webshop die ik regelmatig gebruik om producten te zoeken (werk op veel vlakken beter dan pricewatch) en goed review systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Mmore schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:35:
[...]

Komt ongeveer 150€ tax+import duties en 50€ shipping bij als je rond de 700€ bij newegg uitgeeft. Maakt het helaas een stuk minder ibteressant. Hadden ze maar een dc hier in Europa.... Een van de fijnste retailers qua webshop die ik regelmatig gebruik om producten te zoeken (werk op veel vlakken beter dan pricewatch) en goed review systeem.
Dan is het ook de moeite niet waard inderdaad. Maar een grote prijsvechter met een Europees distributiecentrum zou fijn zijn inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
Dubbeldrank schreef op maandag 27 juni 2016 @ 22:39:
[...]

Dan is het ook de moeite niet waard inderdaad. Maar een grote prijsvechter met een Europees distributiecentrum zou fijn zijn inderdaad.
Amazon. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Voor die paar Euro dat Amazon goedkoper is met dingen vind ik het niet de moeite waard om er langer op te wachten. Echt prijsvechten doen ze niet, ik heb liever Newegg met hun grotere assortiment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 15:28
Niet normaal..Evga website GTX 1080 SC in stock... Wilde bestellen... Even overleggen of ik bij Caseking mijn order zou annuleren en dan toch via Evga ging bestellen en ..Ja hoor ..."auto notify" ... Out of stock...in een tijdsbestek van nog geen 5-10 minuten.. ;w

[ Voor 10% gewijzigd door davidb2 op 28-06-2016 00:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gilan11
Ik zou lekker wachten op caseking nu. Het lijkt erop dat ze elke twee dagen een batch krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Iemand die een order bij caseking via GLS besteld heeft en strak gevolgd via de track and trace? Hoe real time is die track and trace? ik heb nu dit staan:

The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS.
Mon 27 Jun 2016, 18:18

ben benieuwd of dat achter loopt of dat dat steeds gewoon precies klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 20:10

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

[...]

Ik heb deze in bestelling staan:

https://www.centralpoint....1-gaming-8gd-num-6184149/

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• db87
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:03

db87

Mach 2 GT modded

Alternate.de

-Palit GeForce GTX 1070 Jetstream, verzendklaar in 2 dagen, 489 euro
-Palit GeForce GTX 1080 Super Jetstream, verzendklaar in 2 dagen, 744 euro

Bestellingen bij Alternate gaan op aanvraag. Binnen enkele uren krijg je een mail om de bestelling te bevestigen. Ik heb dit zelf via de mail gedaan maar dit is ook telefonisch mogelijk, dat laatste is wel zo handig als je niet achter het net wil vissen (volgens mij houden ze de videokaart pas vast op het moment van bevestiging). De mail die je krijgt is tweetalig, Duits en Engels.

Mijn bestelling is maandag verwerkt en binnen enkele uren aan UPS international aangeleverd.
Mijn videokaart heb ik volgens de track&trace eind van de middag binnen. Dat is dus vrijwel net zo snel als bij een webshop in Nederland. ;) Verzendkosten zijn 9,90 euro.

Members only: Zo zag mijn mail eruit
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Ik merk op dat een aantal denken dat er nog 17 euro verwerkingskosten bovenop komen maar deze kosten vervallen indien je vooruitbetaald (dmv IBAN) of betaald per Paypal. Ik heb met Paypal betaald, dat wordt namelijk vrijwel meteen verwerkt. Zie ook hier.

[ Voor 102% gewijzigd door db87 op 28-06-2016 12:16 ]

ECT Prometeia Mach 2 GT modded

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Trevor schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 06:29:
Iemand die een order bij caseking via GLS besteld heeft en strak gevolgd via de track and trace? Hoe real time is die track and trace? ik heb nu dit staan:

The parcel data was entered into the GLS system; the parcel was not yet handed over to GLS.

Kan het niet zeggen bij caseking maar tracking is toch min of meer realtime als ik iets via gls laat vervoeren.

Die,status wil zeggen normaal dat het pakje gereed is,bij de verzender en klaar op opgehaald worden door Gls. Normaal zou die effectief onderweg zijn op het einde van de dag. Hangt er beetje vanaf wanneer en hoe vaak gls ophaling doet bij caseking.

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Heb via amazon.co.uk maar een EVGA 1080 FTW besteld (op dit moment niet op voorraad).
Zolang hij niet op voorraad is kan je hem makkelijk annuleren

prijs incl verzend = EUR 768,53

En weer geannuleerd.. Had de comments nog niet gelezen :F

"
Dan Kelly19 hours ago
Also have this on back order with amazon. Raised a ticket asking when their next shipment was due and was told "mid july
"

[ Voor 37% gewijzigd door markklok op 28-06-2016 08:04 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Over de koers gesproken, als je een beetje geduld hebt kan je de FTW kaart van EVGA wel voor ~€720,- in de UK oppikken. https://www.amazon.co.uk/...8-1&keywords=gtx+1080+FTW

Weet je alleen niet wanneer levering staat maar zoals eerder gezegd is bij Amazon het annuleringsproces eenvoudig. Zorg ervoor dat je bij de checkout niet Amazon laat omrekening (1.24) maar dat je in GBP betaald. Je betaald dan je creditcard leverancier voor de omwisseling, dus VISA of Mastercard. De mastercard exchange rate was gisteren 1.199495EU per GBP. Soms betaal je ook wat bij aan de bank. Zoek dit eerst uit :P En wellicht valt de Pound Sterling nog harder de komende dagen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Mmore schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 08:18:
Over de koers gesproken, als je een beetje geduld hebt kan je de FTW kaart van EVGA wel voor ~€720,- in de UK oppikken. https://www.amazon.co.uk/...8-1&keywords=gtx+1080+FTW

Weet je alleen niet wanneer levering staat maar zoals eerder gezegd is bij Amazon het annuleringsproces eenvoudig. Zorg ervoor dat je bij de checkout niet Amazon laat omrekening (1.24) maar dat je in GBP betaald. Je betaald dan je creditcard leverancier voor de omwisseling, dus VISA of Mastercard. De mastercard exchange rate was gisteren 1.199495EU per GBP. Soms betaal je ook wat bij aan de bank. Zoek dit eerst uit :P En wellicht valt de Pound Sterling nog harder de komende dagen ;)
Daar zat ik dus ook naar te kijken.. betalen in euro of GBP... Vindt het alleen niet erg duidelijk als ik voor GBP kies waar ik dan het bedrag in euro's kan zien. (afschrijving kan natuurlijk op zich laten wachten als de kaart niet op voorraad is)

Voor de ING' ers onder ons
https://www.ing.nl/media/...verzicht_tcm162-47358.pdf (wisselkoers van gisteren)

[ Voor 5% gewijzigd door markklok op 28-06-2016 08:28 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Dat moet je dan zelf gaan berekenen. Hiervoor zijn vaak wel tools op de website van je bank beschikbaar of anders kan ze even bellen ;) Zal per persoon verschillen want het is afhankelijk van de creditcard die je hebt en welke voorwaarden die heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.cyberport.de/...-3xdp--2E06-02W_8231.html

Afbeeldingslocatie: https://i.snag.gy/pngiIB.jpg
Kosten inclusief verzenden & betalen.

[ Voor 28% gewijzigd door Paprika op 28-06-2016 08:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wil graag een 1070 kopen van msi/evga/asus. Waar heb ik meer kans, azerty of alternate? Iemand een idee. Heb gister Azerty gebeld, zeiden dat ze zaten te wachtten op de grote batch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dear Valued Customer,

This email is being sent in response to your request to be notified with availability updates for product 08G-P4-6173-KR and this product was marked as being in stock on 6/27/2016 at 2:12 PM PST.

Please keep in mind that this product will only be available while supplies last and it is recommended to place your order as soon as possible to ensure availability.

We appreciate your patience and if you should need to request another availability notification, please click the link below and then click the Auto-Notify button to submit a new request.

Direct Product Link:08G-P4-6173-KR

Thank you,
EVGA Sales Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Deze week worden er veel GTX1080 FTW's verwacht, overigens. Waarschijnlijk direct via de EVGA website. Zie EVGA JacobF's Twitter voor meer informatie, hij gaat ook op veel andere interessante zaken in https://twitter.com/EVGA_JacobF/with_replies

[ Voor 9% gewijzigd door Mmore op 28-06-2016 09:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Mensen die een SLI HB Bridge zoeken the 4-slot spacing HB bridge is te koop bij EVGA: http://eu.evga.com/Products/ProductList.aspx?type=14

Je kan met paypal betalen.
Ik heb hem zojuist besteld.

[ Voor 7% gewijzigd door mikevanwanrooij op 28-06-2016 09:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
https://www.techpowerup.c...orce_GTX_1080_SLI/22.html

Lijkt dus weinig toe te voegen. Wel absurd eigenlijk, iets wat je voorheen er "gratis"(verkapt in de prijs?) bij kreeg (via je moederbord meestal) kost nu nog eens los gewoon ruim 40 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Trevor schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 06:29:

Ik zie bij mij staan dat hij rond 01:00 het GLS distributiecentrum heeft verlaten. Via de site heb ik opgezocht dat het verzenden al 2 dagen duurt. Ik verwacht hem morgen dus pas binnen. Maar raar dat er geen leverdatum te vinden is. Misschien morgen.
db87 schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 07:55:
Alternate.de

-Palit GeForce GTX 1070 Jetstream, verzendklaar in 2 dagen, 489 euro
-Palit GeForce GTX 1080 Super Jetstream, verzendklaar in 2 dagen, 744 euro

Bestellingen bij Alternate gaan op aanvraag. Binnen enkele uren krijg je een mail om de bestelling te bevestigen. Ik heb dit zelf via de mail gedaan maar dit is ook telefonisch mogelijk, dat laatste is wel zo handig als je niet achter het net wil vissen (volgens mij houden ze de videokaart pas vast op het moment van bevestiging). De mail die je krijgt is twee talig, Duits en Engels.

Mijn bestelling is maandag verwerkt en binnen enkele uren aan UPS international aangeleverd.
Mijn videokaart heb ik volgens de track&trace eind van de middag binnen. Dat is dus vrijwel net zo snel als bij een webshop in Nederland. ;) Verzendkosten zijn 9,90 euro.

Members only: Zo zag mijn mail eruit
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
10€ verzendkosten + 17 euro verwerkingskosten . Betaal je even 27 euro meer. Caseking rekent voor alleen PayPal 2€ extra. Versturen via gls kost 7 euro en via UPS 11€. Die kaart (palit 1080) is daar 749€. Voor die 22€ verschil kan ik wel een dachtje langer wachten. En voor 18€ heb je hem ook nog de volgende dag.

[ Voor 194% gewijzigd door Frostbite op 28-06-2016 09:33 ]

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paprika schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:17:
https://www.techpowerup.c...orce_GTX_1080_SLI/22.html

Lijkt dus weinig toe te voegen. Wel absurd eigenlijk, iets wat je voorheen er "gratis"(verkapt in de prijs?) bij kreeg (via je moederbord meestal) kost nu nog eens los gewoon ruim 40 euro...
Gaat vooral om de frametimes en daarvoor heb je een FCAT systeem nodig, iets wat TechPowerUp niet heeft. Je zag dat immers ook bij AMD waar ze een al eerder zijn afgestapt op de oude CrossFire bridge doordat het te kort aan bandbreedte invloed had op de frametimes.

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dus ze lossen hun eigen probleem wel echt op? Dat is wel cool.

On another note, I surrendered.
You authorized a payment of 751,99 EUR to Cyberport GmbH
Shame on me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-10 18:35

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter
Ik weet dat die Palit en Gainward kaarten prima presteren maar ik vind ze wel lelijk zeg.

Het uiterlijk van de MSI is ook niet alles maar dat vind ik wel mooier.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detheavn
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 16-10 17:00
Pfff en toen stond op Caseking de EVGA FTW ineens op 29-6 ipv 28-6.
Ik ben best een geduldig persoon, maar 't werkt wel een beetje de-motiverend :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Paprika schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:36:
On another note, I surrendered.

[...]

Shame on me...
Net een dag voor de RX 480 launch? Lijkt mij niet het beste moment, als de RX 480 leverbaar wordt moet de GTX 1070/80 wel heel hard in prijs dalen, anders is die totaal niet meer interessant met de huidige prijzen.

[ Voor 3% gewijzigd door -The_Mask- op 28-06-2016 09:41 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cilph
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-10 01:08
Mmore schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:08:
Deze week worden er veel GTX1080 FTW's verwacht, overigens. Waarschijnlijk direct via de EVGA website. Zie EVGA JacobF's Twitter voor meer informatie, hij gaat ook op veel andere interessante zaken in https://twitter.com/EVGA_JacobF/with_replies
VS waarschijnlijk. Vraag me af wanneer de volgende EU zending is na die van deze week ( waar mijn Azerty order vast niet bij zit )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
-The_Mask- schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:40:
[...]

Net een dag voor de RX 480 launch? Lijkt mij niet het beste moment, als de RX 480 leverbaar wordt moet de GTX 1070/80 wel heel hard in prijs dalen, anders is die totaal niet meer interessant met de huidige prijzen.
GTX 1060 komt eraan. :P The Source hintte eerder al opm een nieuwe kaart die eraan komt voor het groene kamp en op Reddit mogelijke foto's al te vinden: https://www.reddit.com/r/...060_appears_in_hong_kong/ (gerucht, niets bevestigd volgens mij).

[ Voor 38% gewijzigd door Mmore op 28-06-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
-The_Mask- schreef op dinsdag 28 juni 2016 @ 09:40:
[...]

Klopt, dat is de enige twijfel die er nu nog in zit (en waar ik vanochtend ook mee zat). Ik heb nog even om erover na te denken :+, maar ik denk dat je wel een valide punt hebt...

[ Voor 13% gewijzigd door Paprika op 28-06-2016 09:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubbeldrank
  • Niet online

Dubbeldrank

Get lucky!

Ik wacht nog even, de prijzen zijn nog niet echt interessant omdat niemand kan leveren op kleine shipments na. Zodra de grote winkels genoeg voorraad hebben wordt de eerste prijzenslag gemaakt. Dit zijn geen realistische prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• encryped
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20-10 19:54
Ik zie vanochtend dat MaxICT de GTX 1070 op voorraad aangeeft:
https://maxict.nl/product...c&utm_campaign=pricewatch (9 stuks op moment van schrijven)
https://maxict.nl/product...0-g1-gaming-8192-mb-gddr5 (50 stuks op moment van schrijven)
Heeft iemand ervaringen met MaxICT en hun voorraden ?

Ik moet nog wel zeggen dat de GTX1070 nog steeds belachelijk duur is
Pagina: 1 ... 40 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.