De prijs is ook gedaald. Wellicht heeft dat er mee te maken.XBOX360GOLD schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:46:
[...]
Ze zijn ze allemaal kwijt...in een dag...door dat soort mensen zijn de prijzen dus zo hoog
820,38incl. btw
De prijs is ook gedaald. Wellicht heeft dat er mee te maken.XBOX360GOLD schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:46:
[...]
Ze zijn ze allemaal kwijt...in een dag...door dat soort mensen zijn de prijzen dus zo hoog
dan snap ik het enigszins nog, dacht nog rond de 900 nog van gisterenSlackers schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:48:
[...]
De prijs is ook gedaald. Wellicht heeft dat er mee te maken.
820,38incl. btw
Zal ik het erop wagen en deze bestellen? Heb bij central point inmiddels geannuleerd wegens valse belofte aan de telefoon van de klantenservice.Lord Igor schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:43:
Alternate lijkt weer wat voorraad te hebben van de 'GIGABYTE 8GB D5X GTX 1080 G1 Gaming', zij het aan de dure kant. Ook staat deze kaart soms als een printer op de site...
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1278045?
Tja, ik heb het wel gedaan en mijn order staat op 'uitgeleverd' en ik heb de AfterPay bevestiging binnen. Ze lijken te gaan leveren in ieder geval. Wachten is niet mijn sterkste punt en met AfterPay betaal je toch pas na levering.mikevanwanrooij schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:51:
[...]
Zal ik het erop wagen en deze bestellen? Heb bij central point inmiddels geannuleerd wegens valse belofte aan de telefoon van de klantenservice.
tuurlijk, gewoon nog een bestellenmikevanwanrooij schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:51:
[...]
Zal ik het erop wagen en deze bestellen? Heb bij central point inmiddels geannuleerd wegens valse belofte aan de telefoon van de klantenservice.
Jullie weten wel dat in inmiddels 5 orders heb lopen?
[ Voor 6% gewijzigd door mikevanwanrooij op 27-06-2016 14:56 ]
Veel plezier ermee! En LOL die random Haribo snoepjes.87Dave schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:56:
Donderdagavond 23 juni bij CaseKing besteld, net geleverd.
[afbeelding]
Ze staken zelfs wat snoepjes mee in de doos. Maar de kaart is het lekkerst.
[afbeelding]
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Die had je daar vorige week ook uit egen voorraad kunnen bestellen (dus een ander situatie dan die EVGA...), maar ComputerRepublik kwam al eerder voorbij, al had niemand daar nog besteld dusver volgens mij?XBOX360GOLD schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:54:
YES!!! mijn kaart is, na gisteren besteld te hebben, nu al verstuurd (Gainward GeForce GTX1080 Phoenix GS 8 GB)
Daar kan casekings nog wat van leren. Ook gelijk een DHL tracking code.
Nee, en dat zal nog een tijd duren. Editors zijn nu voornamelijk bezig met RX 480 en over een tijdje komt het groene kamp weer met iets. Dan ook nog de RX 470, etc. Druk druk druk.JinShepard schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:57:
Is er al een benchmark test gedaan met alle aftermarket 1080's? Wellicht al gevraagd en beantwoord..
Maar heb jij nog nieuws voor ons?The Source schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:59:
[...]
Nee, en dat zal nog een tijd duren. Editors zijn nu voornamelijk bezig met RX 480 en over een tijdje komt het groene kamp weer met iets. Dan ook nog de RX 470, etc. Druk druk druk.
Ja dit vraag ik me dus ook erg af. Want het is leuk dat er een dozijn en een half merken zijn die ook GTX1080s maken en uitgeven, maar voor hetzelfde geld maken die erg lawaai, koelen ze slecht, zijn ze gammel, etc. Van de "bekende" merken ("gehypte merken"?) kan je ten minste wel genoeg reviews vinden en weet je wat je krijgt. Hoe de iets minder bekende merken daar vervolgens tegen staan,... tsja dan moet ik misschien een willekeurige Duitste review opzoeken, door Google translate halen, en het gaan lopen vergelijken met andere reviews?JinShepard schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:57:
Is er al een benchmark test gedaan met alle aftermarket 1080's? Wellicht al gevraagd en beantwoord..
Legion 7i i9 3080 32gb
[ Voor 10% gewijzigd door Flixion op 27-06-2016 15:03 ]
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Je hebt de curve in MSI afterburner toch wel gevonden? (ctrl-f) of zo'n scanner echt goed werkt, tja, ik weet er niet veel vanaf maar heb mn twijfels.SmokingCrop schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:50:
Jammer dat die EVGA Precision XOC tool niet alle features geeft aan non Founders of EVGA kaarten. Die Voltage/Frequency Curve scanner werkt bv niet om de beste curve te vinden. Dat zal wachten worden op de MSI Afterburner versie van de scanner. :<
Nja, met de slider kan ik toch al een +100 doen. Bij 68°C is dat dan 2000-2025Mhz zonder voltage meter te verhogen.
AMD 7800X3D, ASUS ROG STRIX X678E-E GAMING, G.Skill Trident Z Neo F5 6000mhz, Gigabyte GeForce RTX 4070 Ti EAGLE OC 12G
Heb je m twee keer? Zo ja wat is jouw ervaring met deze kaart?Mmore schreef op maandag 27 juni 2016 @ 13:06:
Nog steeds aangebodenMocht ik voor eind van de middag nog geen reacties hebben dan stuur ik 'm terug naar de leverancier.
V&A aangeboden: Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB
[ Voor 195% gewijzigd door Slackers op 27-06-2016 15:22 ]
Dat is niet zo moeilijk te raden, het is de nieuwe nvidia titan voor 1000+ euro. Gebaseerd op de volledige GP102 chip
Zie ervaringen topicSlackers schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:21:
[...]
Heb je m twee keer? Zo ja wat is jouw ervaring met deze kaart?
Nou mijn zoektocht is voorbij beste vrienden ik neem hem over van deze beste heer hier.
Ik denk eerder de 1060. De nieuwe Titan zal wel begin volgend jaar worden.tweet1 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:23:
[...]
Dat is niet zo moeilijk te raden, het is de nieuwe nvidia titan voor 1000+ euro. Gebaseerd op de volledige GP102 chip
ohja je hebt helemaal gelijkLuckeh schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:30:
[...]
Ik denk eerder de 1060. De nieuwe Titan zal wel begin volgend jaar worden.
Dat je daar het geld voor (over) hebt zeg!!mikevanwanrooij schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:38:
Inmiddels heb ik ook de bevestiging van alternate gehad voor de Gigabyte G1 deze zal morgen arriveren!
2x GTX 1080 dus.. dat wordt genieten.
Ik heb diezelfde kaart besteld alleen in Duitsland bij Bora-Computer. Ik had vrijdag een mail dat hij op de post zat, en zou later die dag een TnT code krijgen. Geen code gekregen. Maar vanochtend vroeg een mail van de webshop met een TnT code en ze hadden hem inderdaad vrijdag al verstuurd. Nu is hij op weg naar een distributiecentrum van DHL...stiekem hoop ik dat ze hem vanavond nog brengenVerkade89 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:34:
Net e-mail gehad van maxICT, waar ik Palit GTX 1080 Super JetStream had besteld. Toen ik het bestelde (afgelopen vrijdag nacht), waren er 4 in voorraad bij de toeleverancier. Maar ik was blijkbaar te laat, want de kaarten zijn weg. Nu is de levertijd onbekend. Als ik de berichten hier zo lees, ik heb het maar geannuleerd, en kijk over paar weken wel of de beschikbaarheid beter is. Dit is gewoon absoluut hel... elke 5 minuten kijken of je e-mail hebt of order is geupdate.
Ski or Die
Rond woensdag zal ik wel een paar benchmarks uploaden voor de geïnteresseerden.Tom.Gerritse schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:39:
[...]
Dat je daar het geld voor (over) hebt zeg!!
Als ik het had had ik het ook wel geweten maar dan nog... 2x 1080![]()
![]()
Ben het totaal met je eens. Ik vindt het ook moeilijk om er niet mee bezig te zijn, deels omdat ikVerkade89 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:34:
Net e-mail gehad van maxICT, waar ik Palit GTX 1080 Super JetStream had besteld. Toen ik het bestelde (afgelopen vrijdag nacht), waren er 4 in voorraad bij de toeleverancier. Maar ik was blijkbaar te laat, want de kaarten zijn weg. Nu is de levertijd onbekend. Als ik de berichten hier zo lees, ik heb het maar geannuleerd, en kijk over paar weken wel of de beschikbaarheid beter is. Dit is gewoon absoluut hel... elke 5 minuten kijken of je e-mail hebt of order is geupdate.
Ik zou snel voor deze gaan! https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1278045MaxGuado schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:42:
[...]
Ben het totaal met je eens. Ik vindt het ook moeilijk om er niet mee bezig te zijn, deels omdat ik
het irritant vindt dat mijn (eerste) pc nu niet ''af'' is en deels omdat ik wil gamen.
Ik wacht het af tot donderdag dan is het 2,5 halve week, mocht het dan nog niet binnen zijn dan annuleer ik mijn pre order en zie ik wel verder over een tijdje. Ik koop in ieder geval geen videokaart meer rond de verschijningsdatum.
wel erg duur. € 849.-mikevanwanrooij schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:43:
[...]
Ik zou snel voor deze gaan! https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1278045
Dankje maar het ging bij mij om een 1070 non FE. Dit is te ver boven mijn budgetmikevanwanrooij schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:43:
[...]
Ik zou snel voor deze gaan! https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1278045
Dan is dit een betere deal... Scheelt toch wel aardig wat (ook inclusief verzendkosten).XBOX360GOLD schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:54:
YES!!! mijn kaart is, na gisteren besteld te hebben, nu al verstuurd (Gainward GeForce GTX1080 Phoenix GS 8 GB)
Wie nog interesse heeft ,ze hebben er nog 1 op voorraad dus ze zouden hem ook vandaag al kunnen opsturen:
http://www.computer-repub...it-Deutschlandtrikot.html
Ik heb dan nog niets gepre-ordered, maar als ik kijk naar al dat gehype en gezoek naar waar kaarten op voorraad zijn en er dan (na betaling) nog zo lang op moeten wachten... Ik sluit me bij je aan: ik koop geen videokaarten meer rond de verschijningsdatum.MaxGuado schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:42:
[...]
Ben het totaal met je eens. Ik vindt het ook moeilijk om er niet mee bezig te zijn, deels omdat ik
het irritant vindt dat mijn (eerste) pc nu niet ''af'' is en deels omdat ik wil gamen.
Ik wacht het af tot donderdag dan is het 2,5 halve week, mocht het dan nog niet binnen zijn dan annuleer ik mijn pre order en zie ik wel verder over een tijdje. Ik koop in ieder geval geen videokaart meer rond de verschijningsdatum.
Ik wens je veel geluk daarmee. Hoeveel heb je voor de kaart betaald trouwens? Ik had er 740 euro voor neergelegd. Wat ik opzich een redelijke prijs vind, gezien veel kaarten van NLse shops 800+ euro vragen. En dat vind ik gewoon te veel. Ik bedoel 600 dollar -> 800+ euro? Belachelijk. Hoewel, als we niet uitkijken met de slechtere dollar/euro koers, door Brexit, dan gaan de prijzen nog verder stijgen.Eetje schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:40:
[...]
Ik heb diezelfde kaart besteld alleen in Duitsland bij Bora-Computer. Ik had vrijdag een mail dat hij op de post zat, en zou later die dag een TnT code krijgen. Geen code gekregen. Maar vanochtend vroeg een mail van de webshop met een TnT code en ze hadden hem inderdaad vrijdag al verstuurd. Nu is hij op weg naar een distributiecentrum van DHL...stiekem hoop ik dat ze hem vanavond nog brengen
Verwijderd
Je ziet gewoon dat ze niet zoveel van elkaar schelen. Of je nu 700 of 1000 euro aan een kaart uitgeeft.Shifra schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:48:
Hier nog wat leuke bench van de kaarten http://hexus.net/tech/rev...vga-geforce-gtx-1080-ftw/
[ Voor 14% gewijzigd door Frostbite op 27-06-2016 15:56 ]
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
Inderdaad, wel mooi om te zien dat er ook al reviews van 1070 kaarten zijn: Palit GTX 1070 Gamerock PremiumFrostbite schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:53:
[...]
Je ziet gewoon dat ze niet zoveel van elkaar schelen. Of je nu 700 of 1000 euro aan een kaart uitgeeft.
[ Voor 8% gewijzigd door Tom.Gerritse op 27-06-2016 15:57 ]
Ja ik heb er 743,90 betaald incl. verzenden. Vond het nog een redelijke prijs en de kaart is aardig neutraal in zijn kleurstelling.Verkade89 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:47:
[...]
Ik wens je veel geluk daarmee. Hoeveel heb je voor de kaart betaald trouwens? Ik had er 740 euro voor neergelegd. Wat ik opzich een redelijke prijs vind, gezien veel kaarten van NLse shops 800+ euro vragen. En dat vind ik gewoon te veel. Ik bedoel 600 dollar -> 800+ euro? Belachelijk. Hoewel, als we niet uitkijken met de slechtere dollar/euro koers, door Brexit, dan gaan de prijzen nog verder stijgen.
Ski or Die
Wellicht qua performance en/of cooling. Maar hoe zit het bijvoorbeeld met bouwkwaliteit? Ik ben in het verleden ook wel eens gebeten doordat ik dacht dat ik wel een goedkoper modelletje kon nemen. Twee maanden na de garantie stopt de fan er mooi mee, zit je dan.Frostbite schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:53:
[...]
Je ziet gewoon dat ze niet zoveel van elkaar schelen. Of je nu 700 of 1000 euro aan een kaart uitgeeft.
U werkt daar misschien?tweet1 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:39:
valt me tegen van jullie dat de gigabyte gtx 1080 bij alternate al een uur op beschikbaar staat
https://www.alternate.nl/...aart/html/product/1278045
Buy buy buy!
van caseking toevallig ?Verwijderd schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:47:
heb toch maar weer een mail gestuurd en heb dit als antwoord:
Hallo Herr xxxxx
vielen Dank für Ihre E-Mail.
Wir erhalten heute zwar eine geringe Anzahl, aber da Sie in der Liste der 17. Vorbesteller sind, gehen wir davon aus, dass es sehr wahrscheinlich ist, dass Ihre Bestellung heute bearbeitet und versendet werden kann.
dus ze krijgen vandaag hoogstwaarschijnlijk een lading binnen maar handelen eerst de backorders af.. ik ben nummer 17 en heb hem besteld op 08.06.
Hmm, wel een beetje met je eens, maar de prijs zal wel marktconform zijn aangezien ze verkopen. Dat kun je ze toch niet kwalijk nemen?Leeo schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:00:
[...]
U werkt daar misschien?
Ik raad iedereen aan die niet kunnen wachten om een 10xx kaart te kopen dit te doen bij onze buren in Duitsland, aangezien de prijzen daar veel aantrekkelijker zijn. Alle Nederlands shops profiteren van de schaarste en vragen teveel geld. Er zijn wat shops in Belgiê en Nederland die in mijn boekje gezakt zijn en daardoor ik nooit meer van hun iets zal kopen.
Die scanner werkt goed hoor, die overloopt per voltage punt hoe hoog hij kan gaan.Foritain schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:13:
[...]
Je hebt de curve in MSI afterburner toch wel gevonden? (ctrl-f) of zo'n scanner echt goed werkt, tja, ik weet er niet veel vanaf maar heb mn twijfels.
[ Voor 42% gewijzigd door SmokingCrop op 27-06-2016 16:17 ]
Standaardgarantie zeg 3 a 5 jaar en dan stopt je fan. Tegen die tijd koop je weer een nieuwe of ik zou een aftermarket koeler kopen en die erop zetten. En bij duurdere modellen kun je dat ook hebben. Weet niet wat ik erger zou vinden... 1000 euro kaart die kapot gaat na de garantieperiode of een 650 euro kaart waarbij hetzelfde gebeurt.Rainbow schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:59:
[...]
Wellicht qua performance en/of cooling. Maar hoe zit het bijvoorbeeld met bouwkwaliteit? Ik ben in het verleden ook wel eens gebeten doordat ik dacht dat ik wel een goedkoper modelletje kon nemen. Twee maanden na de garantie stopt de fan er mooi mee, zit je dan.
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
[ Voor 43% gewijzigd door XxRenéxX op 27-06-2016 16:07 ]
Sinds gisteren game ik nu op een Dell S2716DG (2560x1440) met een GTX760. Moest in Black Ops 3 toch ook maar e.a. terugschroeven en de render resolutie ook terugzetten om nog een fatsoenlijk aantal frames te halen. GTX760 => GTX1080 ja ik denk wel dat ik er iets op vooruit gaXxRenéxX schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:04:
De knoop doorgehakt en bij Caseking de Zotac GTX1080 AMP! gekocht. Wat een klap geld, hopelijk leveren ze snel. De kaart lijkt vooralsnog op voorraad te zijn:
https://www.caseking.de/e...2-mb-gddr5x-gczt-078.html
Volgens mij wordt dit een mega grote upgrade t.o.v. mijn MSI GTX770 Lightning. Daar kan ik DOOM al niet eens meer mee spelen op 2560x1440
🎮 Steam
📱 Samsung Galaxy S22+
Valt me op dat nog niemand die laatste kaart heeft weggekaapt.Paprika schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:44:
[...]
Dan is dit een betere deal... Scheelt toch wel aardig wat (ook inclusief verzendkosten).
Laat weten hoe hij is!!!Mr_Troy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:13:
Ennnnn m'n msi gtx1070 is binnen. Woensdag besteld bij Caseking. (En random Haribo snoepjes in de doos?)
Vreemd, die optie zou je wel direct moeten krijgen...XxRenéxX schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:04:
Ik heb bij Caseking overigens gekozen om met Paypal te betalen, maar werd niet rechtstreeks naar een Paypal pagina gebracht om te betalen. Krijg ik hier later een mail over? Iemand die hiermee bekend is?
[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 27-06-2016 16:21 ]
Heb je wellicht wel gelijk in, hoewel bij die kaart de garantie geen 3 jaar was geloof ik. ~300 euro meer betalen voor een merkje is het inderdaad niet waard, maar om eerlijk te zijn wordt er in dit topic ook wel wat overdreven. Ja goed, hier en daar steekt een uitzondering van €1000-1200 de kop op, maar in de meeste gevallen is het prijsverschil laat zeggen €100-200. Dat is zo ongeveer bijna de prijs van een goede aftermarket cooler + de moeite die het kost om dat ding erop te krijgen (dat is niet iedereen's fijnste hobby). Dus ja, dan wordt het toch al wel wat lastiger kiezen.Frostbite schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:03:
[...]
Standaardgarantie zeg 3 a 5 jaar en dan stopt je fan. Tegen die tijd koop je weer een nieuwe of ik zou een aftermarket koeler kopen en die erop zetten. En bij duurdere modellen kun je dat ook hebben. Weet niet wat ik erger zou vinden... 1000 euro kaart die kapot gaat na de garantieperiode of een 650 euro kaart waarbij hetzelfde gebeurt.
Heb de kaart ook net geïnstalleerd !Jantjuh151 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:30:
[afbeelding]
Hier mijn Upgrade van 770 naar 1080
Dank u CyberCrow
[ Voor 15% gewijzigd door Rocky28 op 02-07-2016 14:16 ]
Net zoiets als dat mensen altijd een samsung galaxy moeten hebbenPaprika schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:26:
[...]
Het ironische is de hele hype over de Asus kaart, terwijl het simpelweg gewoon niet de beste kaart is. Hoogste clocks? Nee. Meeste phases/beste componenten? Nee. Beste koeler? Nee. Beste support/warranty? Nee.
Vreemd, heb nog een bestelling gedaan en daar kreeg ik inderdaad netjes de Paypal pagina. Nu heb ik dus wel een geslaagde order. Even die andere annuleren dan maar.Paprika schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:19:
[...]
Vreemd, die optie zou je wel direct moeten krijgen...
Ik verwacht van jou wel een full-yellow foto he.
Ja xDXBOX360GOLD schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:25:
[...]
Net zoiets als dat mensen altijd een samsung galaxy moeten hebben
Je hoeft niets te doen. Hun systeem annuleert ze vanzelf wel..XxRenéxX schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:27:
[...]
Vreemd, heb nog een bestelling gedaan en daar kreeg ik inderdaad netjes de Paypal pagina. Nu heb ik dus wel een geslaagde order. Even die andere annuleren dan maar.
Die foto komt er wel. Als ik niet te druk ben met gamen
thank you for your eMail.
Both orders was already canceled automatically by the system.
We would be pleased to welcome you as a satisfied customer and to be able to submit you interesting offers in the future.
Mit freundlichem Gruß; Best Regards
XXX YYY
Caseking Service
Caseking GmbH
[ Voor 20% gewijzigd door Paprika op 27-06-2016 16:30 ]
Verschil hoeveel men vraagt is gewoon te groot vergeleken met Duitsland. In Duitsland is het maar 2% minder btw vergeleken dan bij ons. Als je dit topic eens doorleest dat zul je zien welke praktijken 'onze' shops allemaal doen om zoveel mogelijk munt uit te slaan met de 10xx launch. Oplichters in mijn ogen.Croqy schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:02:
[...]
Hmm, wel een beetje met je eens, maar de prijs zal wel marktconform zijn aangezien ze verkopen. Dat kun je ze toch niet kwalijk nemen?
Frostbite schreef op maandag 27 juni 2016 @ 12:15:
[...]€900++++![]()
![]()
Ik kreeg even een beeld voor me van al die NL shops en hun GTX1080 prijzen...
[afbeelding]
Of een Iphone, of vroeger een Nokia. Het is hip, dus het moet. Terwijl er vaak kwalitatief stuk beter spul te krijgen isXBOX360GOLD schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:25:
[...]
Net zoiets als dat mensen altijd een samsung galaxy moeten hebben
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Grappig, ik heb er om 13:20 vandaag nog 'slechts' € 829,- voor betaald. Ze hebben tussen toen en nu de prijs dus omhoog geknald.davidb2 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:44:
[...]
wel erg duur. € 849.-blijft echt een smak geld
Ja dat zijn natuurlijk mooie cijfers maar bij de premium zal deze ook weer op een hogere boostclock lopen. Ik denk dat ik namelijk zelf voor de premium ga als de prijzen wat gedaald zijn. Ondanks dat het uiterlijk mij totaal niet aanstaat zijn de benchs behoorlijk.SmokingCrop schreef op maandag 27 juni 2016 @ 14:32:
Zo, heb de Palit 1070 Gamerock (non premium) in de pc kunnen steken.
Stresstestje van 3D Mark laten runnen:
• boost automatisch naar 1911~ Mhz zonder eigen overclock (enkel powerlimit verhoogt)
• draait automatisch zonder eigen fan curve even stil als de msi gtx 970 en een stuk koeler (925 RPM - 67-68°C)
Straks eens kijken om te overklokken
Maar zoals je ziet, hoef je dus niet echt een Premium model te kopen om ook hoge clocks te krijgen. (opgegeven boost clock is 1746Mhz van de non premium)
Stay hungry, stay foolish!
Hele mooie case en video kaart.Rocky28 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:24:
[...]
Heb de kaart ook net geïnstalleerd !
Was een geslaagde dag om met Jantjuh151 samen de kaarten in ontvangst te nemen.
Hulde aan CyberCow voor het mogelijk maken hiervan!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
De automatische boost clock is inderdaad wat hoger, maar de uiteindelijke manuele overclock lijkt zo goed als hetzelfde te zijn. Meer Silicon lottery dan premium vs niet premium.RBN026 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:47:
[...]
Ja dat zijn natuurlijk mooie cijfers maar bij de premium zal deze ook weer op een hogere boostclock lopen. Ik denk dat ik namelijk zelf voor de premium ga als de prijzen wat gedaald zijn. Ondanks dat het uiterlijk mij totaal niet aanstaat zijn de benchs behoorlijk.
[ Voor 6% gewijzigd door SmokingCrop op 27-06-2016 16:53 ]
Maar wat is daar nou mis mee? Is toch gewoon vraag en aanbod in een schaarste economie? Winst maximaliseren. Winkels zijn geen liefdadigheidsinstellingen. Als het aanbod beperkt is en de vraag enorm, dan zijn er altijd wel mensen die die prijzen gaan betalen. Dus waarom niet die prijs ervoor vragen als het kan?Leeo schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:36:
[...]
Verschil hoeveel men vraagt is gewoon te groot vergeleken met Duitsland. In Duitsland is het maar 2% minder btw vergeleken dan bij ons. Als je dit topic eens doorleest dat zul je zien welke praktijken 'onze' shops allemaal doen om zoveel mogelijk munt uit te slaan met de 10xx launch. Oplichters in mijn ogen.
Zoals Frostbite al zei:
[afbeelding]
[...]
[ Voor 5% gewijzigd door Rainbow op 27-06-2016 16:50 ]
Silicon lottery haha misschien komt die van mij wel op 2200SmokingCrop schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:49:
[...]
De automatische boost clock is inderdaad wat hoger, maar de uiteindelijke overclock lijkt zo goed als hetzelfde te zijn. Meer Silicon lottery dan premium vs niet premium.
Alleszins een top kaart. Ik kan het iedereen aanraden.
Lijkt wel niet meer beschikbaar te zijn op dit moment. Wachten op de volgende batch dus.
Stay hungry, stay foolish!
Produktieissue zou natuurlijk goed kunnen.Luckeh schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:04:
Over de levertijden is er bij Semi-accurate (zie comments op frontpage artikel) een bericht gekomen.
Een samenvatting hieruit is bij Techfrag te vinden.
Er speelt dus een combinatie van hoog demand en onverwachte problemen met de productie.
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift
Altijd mooi als iemand geholpen kan worden ze dan ook dankbaar zijn. Graag gedaan en geniet van de 1080Jantjuh151 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 15:30:
[afbeelding]
Hier mijn Upgrade van 770 naar 1080
Dank u CyberCrow
Ook jij veel plezier met de kaart. Super leuk om deze reacties te lezen :):)Rocky28 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:24:
[...]
Heb de kaart ook net geïnstalleerd !
Was een geslaagde dag om met Jantjuh151 samen de kaarten in ontvangst te nemen.
Hulde aan CyberCow voor het mogelijk maken hiervan!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Niets mis mee maar als men bv beginnen te liegen over hun stock,etc zodat mensen geld uitgeven al voordat de winkels de kaarten effectief al heeft, noem het dan preorden. Of als uh..afutu..ghm adverteert dat men 10 stuks op voorraad heeft en zodra die allemaal verkocht zijn aan een degelijke prijs dan terugkrabbelen en die dan 2 dagen later terug verkopen aan een veel hogere prijs. Dat noem ik gewoon hustlen.Rainbow schreef op maandag 27 juni 2016 @ 16:50:
[...]
Maar wat is daar nou mis mee? Is toch gewoon vraag en aanbod in een schaarste economie? Winst maximaliseren. Winkels zijn geen liefdadigheidsinstellingen. Als het aanbod beperkt is en de vraag enorm, dan zijn er altijd wel mensen die die prijzen gaan betalen. Dus waarom niet die prijs ervoor vragen als het kan?
Zou je ze zelf voor veel goedkoper gaan verkopen dan, en een paar honderd/duizend euro mislopen?
[ Voor 23% gewijzigd door Leeo op 27-06-2016 17:44 ]
MadEgg schreef op maandag 27 juni 2016 @ 11:46:
[...]
True, daar hoop ik dan maar op. De orderstatus staat onveranderd op "The order is being processed" - dat zegt vrij weinig dus. Ik ga het zien!
Helaas. Mijn 1070 wordt niet verstuurd vandaag. Caseking noemt 30 juni op de website, in de reactie op mijn vraag zeggen ze dat ze de kaart woensdag (29 juni dus) verwachten. Ben benieuwd...Caseking.de schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:35:
thank you for your eMail. We await the Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming, 8192 MB GDDR5 on wednesday. As soon as the graphic card comes in, we will ship your order right away.
Tja
Ah top, bedankt. De enige kaart waar mijn interesse en wens naar uit gaat komt dus voorlopig nog niet, de Sea Hawk 1070 X. 😢The Source schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:05:
Deze week komen er nog een aardige shipment met zowel 1080 GAMING X en 1070 GAMING X binnen bij onze focus resellers. Volgende week weer een soortgelijke shipment naar onze focus resellers, elke week wordt het meer en meer. Focus partners zijn;
- Azerty
- Cdromland,
- Alternate
- Coolblue
- 4launch
- Afuture
- Informatique
Dat wil niet zeggen dat andere resellers niet kunnen leveren, echter is de kans enorm veel groter dat je deze uitgeleverd gaat krijgen door bovenstaande partners omdat het grootste aandeel daar naar toe gaat. Zowel 1070 en 1080 ARMOR en AERO worden ook uitgeleverd, echter ga ik hier geen details overposten.
Voor eind volgende week (of begin week erop):En dan komt er ook nog een nieuwe kaart aan waar ik nog niet over kan praten...
- MSI GTX 1080 SEA HAWK EK X > enkel naar CDROM land, erg kleine aantallen
- MSI GTX 1080 SEA HAWK X > CDROM LAND / Informatique / ALternate / Coolblue, kleine aantallen
- MSI GTX 1080 GAMING X > Er leuke aantallen voor Alternate (direct shipment), andere deel via distributie, meeste hiervan gaat naar onze key resellers maar ook kleinere aantallen naar andere dealers, die dus dan ook kunnen leveren.
- MSI GTX 1070 SEA HAWK EK X > komt binnen, klanten nog niet bekend, misschien naar een system integrator dus niet voor kanaal.
- MSI GTX 1070 SEA HAWK X > helaas pindakaas.
- MSI GTX 1070 GAMING X mega grote batch. Alternate (direct shipment), rest via distributie, meeste hiervan gaat naar onze key resellers maar ook kleinere aantallen naar andere dealers.
[ Voor 5% gewijzigd door Soeski op 27-06-2016 17:59 ]
Hoe kom je erachter waar je staat ?Gilan11 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 17:38:
Ik ben nummer 40 van de iets meer dan 100 pre orders bij caseking. Dat moet toch wel lukken in 1 of 2 batches.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Welke kaart en wanneer had je hem besteld?Trevor schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:09:
op het moment dat ik op verzenden druk hier krijg ik de mail binnen dat mijn kaart verzonden is en een trackingsnummer van GLS
20 min geleden een asus strix oc geannuleerd bij 4 launch deze was van de leverancier onderweg naar de winkel. Mischien kan iemand hem alsnog bestellen.tommieboy154 schreef op maandag 27 juni 2016 @ 18:11:
aaaaaah net asus gtx strix bij megekko gemisthadden er 11 op voorraad
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq