Krijg trouwens net bericht van Paradigit dat mijn reservering klaar ligt in Groningen (NoRRoD) om afgehaald te worden, de MSI GTX 1070 Gaming X. Die had ik besteld met weinig hoop dat 'ie geleverd zou worden. Inmiddels dus een 1080 binnen en die hou ik lekker
Nog niet betaald, iemand die 'm graag wilt gaan kopen daar? Net gebeld om te bevestigen dat hij daar ook echt ligt en het is geen probleem als hij afgehaald worden door iemand op een andere naam zolang die persoon maar het bestelnummer heeft en mijn naam weet.
Hulde aan deze man!Mmore schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:15:
Krijg trouwens net bericht van Paradigit dat mijn reservering klaar ligt in Groningen (NoRRoD) om afgehaald te worden, de MSI GTX 1070 Gaming X. Die had ik besteld met weinig hoop dat 'ie geleverd zou worden. Inmiddels dus een 1080 binnen en die hou ik lekkerNog niet betaald, iemand die 'm graag wilt gaan kopen daar? Net gebeld om te bevestigen dat hij daar ook echt ligt en het is geen probleem als hij afgehaald worden door iemand op een andere naam zolang die persoon maar het bestelnummer heeft en mijn naam weet.
Snel reageren jongens, tweakers exclusief.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
kost dat?Mmore schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:15:
Krijg trouwens net bericht van Paradigit dat mijn reservering klaar ligt in Groningen (NoRRoD) om afgehaald te worden, de MSI GTX 1070 Gaming X. Die had ik besteld met weinig hoop dat 'ie geleverd zou worden. Inmiddels dus een 1080 binnen en die hou ik lekkerNog niet betaald, iemand die 'm graag wilt gaan kopen daar? Net gebeld om te bevestigen dat hij daar ook echt ligt en het is geen probleem als hij afgehaald worden door iemand op een andere naam zolang die persoon maar het bestelnummer heeft en mijn naam weet.
Sarcasm is my superpower! What's yours?
Wauw, mij houden ze al een week aan lijntje en zeggen dat ze niet weten wanneer ze hem in Utrecht hebben. Uit ergenis maar eentje bij caseking besteld, nu begin ik weer te twijfelen om die te cancelen..Mmore schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:15:
Damn jou
Ik zou eigenlijk tot na de zomer wachten....
Stuur maar een DM
Ik zit(werk) 400m verderop
Vooralsnog voor Nnoitra gereserveerd dan. Stuur je binnen een uur alle info door, zit niet achter PC
Hmm dan wellicht toch maar de msi, maar die valt enirm op in mijn kast haha.mikevanwanrooij schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:05:
[...]
Ik zou niet wachten op de Asus Strix ik wachtte er al een maand op.. en er is nog steeds niks over bekend..
Heb hem nu geannuleerd en een MSI Seahawk besteld die woensdag/donderdag binnen zou moeten zijn.
Helaas wil ik niet de founders edition. Thanks voor de update though. Ook zeer fijne info. Wellicht ook maar voor een MSI gaan. Wat is nou eigenlijk het nut van het koelsysteem dat de seahawk heeft? Dat heb ik nooit begrepen.JanAd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:10:
[...]
Mijn 1080 G1 wordt vandaag geleverd (hopelijk geeft Post.nl ze bij de buren af, want er is niemand thuis)
Bij Azerty waren er gisteren plots een aantal G1's leverbaar en binnen een goeie 30 minuten allemaal verkocht.
Ik wou ook eerst de Asus, maar die is aanzienlijk duurder en gezien alle kaarten ongeveer hetzelfde presteren, ga ik niet opleggen voor een gekleurd ROG logo op de backplate.
De Asus is precies nog nergens te koop in voorraad/geleverd geweest - of enkel via die Duitse sites?
Edit: De FE-versies zijn vlot te krijgen nu precies
https://azerty.nl/0-6867-...x-displayport-kopie-.html
Inno3d GeForce GTX 1080 Twin X2, 8192 MB GDDR5X voor 699,- bij caseking, vanaf morgen. Geen slechte prijs
[ Voor 3% gewijzigd door Croqy op 23-06-2016 13:24 ]
Nog meer mensen interesse in een MSI GTX 1070 Gaming X (€549)? Hij ligt klaar bij Paradigit in Utrecht. Ik had em gereserveerd, maar krijg morgen mn gigabyte van Caseking binnen.
Hahaha. Onderschat gamers niet. Voor deze situaties heb ik een airco gekochtVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:38:
Bovendien is het nu toch te warm om zwaar te gamen.
Mijn FTW staat nog steeds gepland op verzending op de 28ste via Caseking.de
Hoop dat er echt niets meer verandert...
brainsie schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:25:
Nog meer mensen interesse in een MSI GTX 1070 Gaming X (€549)? Hij ligt klaar bij Paradigit in Utrecht. Ik had em gereserveerd, maar krijg morgen mn gigabyte van Caseking binnen.
Pindakaaskroket schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:18:
Wauw, mij houden ze al een week aan lijntje en zeggen dat ze niet weten wanneer ze hem in Utrecht hebben. Uit ergenis maar eentje bij caseking besteld, nu begin ik weer te twijfelen om die te cancelen..
Ik heb ook beide orders, van Paradigit nog niks gehoord, wanneer ontving jij de mail? Misschien cancel ik mijne bij caseking nogbrainsie schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:25:
10 minuten geleden.Pindakaaskroket schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:27:
[...]
Ik heb ook beide orders, van Paradigit nog niks gehoord, wanneer ontving jij de mail? Misschien cancel ik mijne bij caseking nog
Er leken gigabyte-geforce-gtx-1070-8gb-g1-gaming kaarten op korte termijn leverbaar te zijn via Informatique maar terwijl ik navraag doe of dat echt zo is zie ik op de site al dat de kaarten niet leverbaar meer zijn...
Ik zie het ook net ja...Leader98 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:33:
Er leken gigabyte-geforce-gtx-1070-8gb-g1-gaming kaarten op korte termijn leverbaar te zijn via Informatique maar terwijl ik navraag doe of dat echt zo is zie ik op de site al dat de kaarten niet leverbaar meer zijn...
🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+
zie veel verschillende merken langs komen maar asus niet
, zijn ze dan zo slecht met bevoorrading?....
kan hiermee te maken hebben maar volgens mij nog niets bevestigd.tommieboy154 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:40:
zie veel verschillende merken langs komen maar asus niet, zijn ze dan zo slecht met bevoorrading?....
The Source in "[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid"
https://www.alternate.nl/...xH3eThAh5ncTA9-U-Eci0FdoD
Gigabyte GTX1080 G1 Gaming op voorraad bij Alternate. Heb er zelf al een dus hoef hem niet
Gigabyte GTX1080 G1 Gaming op voorraad bij Alternate. Heb er zelf al een dus hoef hem niet
Informatique wacht ook nog steeds op hun eerste zending van de MSI 1070 Gaming X.
Zij zijn toch ook MSI partner? Mijn geduld is moeilijk onder controle te houden
en om welke kaart gaat het ?
Iemand een manier om tijd te doden? Nu ik eindelijk een vaste bestelling heb kan ik alleen nog maar ongeduldig wachten..
Aan men raytracer werken in deze hitte is ook niet plezant..En nu begin ik gamen op men 560ti wat minder leuk te vinden omdat ik weet dat ik dalijk alles op max kan zetten
Aan men raytracer werken in deze hitte is ook niet plezant..En nu begin ik gamen op men 560ti wat minder leuk te vinden omdat ik weet dat ik dalijk alles op max kan zetten
Rig: AMD Ryzen 9950X3D, 96GB DDR5 6000Mhz, MSI Ventus X3 OC RTX5090
Vreemd dat mensen de MSI GTX 1070 bij Paradigit al kunnen ophalen, terwijl ik hem al ruim een week geleden heb besteld.
Ik kreeg zojuist weer het volgende te horen:
Ik zie dat deze niet op voorraad is momenteel. Ik kan zo niet aangeven wanneer wij deze precies verwachten. Dit zal dan via de afdeling Inkoop gaan. Vindt u het goed dat ik u per e-mail hiervan op de hoogte stel?
Nou nog een normale prijs.Foxpat schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:43:
https://www.alternate.nl/...xH3eThAh5ncTA9-U-Eci0FdoD
Ik quote je niet voor niets --> Nnoitra in "[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid"Pindakaaskroket schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:47:
Vreemd dat mensen de MSI GTX 1070 bij Paradigit al kunnen ophalen, terwijl ik hem al ruim een week geleden heb besteld.
[...]
Je kunt zijn kaart ophalen, als je wil
Verwijderd
MSI GTX 1070 Gaming X! bij MeGekkotommieboy154 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:44:
[...]
en om welke kaart gaat het ?lucky you
Ik moet nog 3 uur en 13 minuten + een volle werkdag voordat ik m'n kaartje kan vasthoudenMadstorm schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:03:
He, maak me niet zo jaloers. Moet nog werk tot 17:00
als ik hier verhaaltjes lees over mensen die hun kaartje binnenkrijgen wordt ik ook jaloers
Wel erg chill van degenen die hun gereserveerde kaarten willen overdragen aan medeslachtoffers hier
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2016 13:50 ]
Ik heb toch liever mijn eigen order ivm eventuele RMANnoitra schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:48:
[...]
Ik quote je niet voor niets --> Nnoitra in "[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid"
Misschien kunnen ze dat wel handig fiksen. Zijn order annuleren en jouw order vervullen.Pindakaaskroket schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:49:
[...]
Ik heb toch liever mijn eigen order ivm eventuele RMA
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Inderdaad! Ik kan em ook annuleren, maar wil er graag iemand mee blij makenNnoitra schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:48:
[...]
Ik quote je niet voor niets --> Nnoitra in "[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid"
Dat maakt niet uit.Pindakaaskroket schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:49:
[...]
Als jij de aankoop bon, die bij het product hoort, hebt is er niets aan het handje.
Van de site:
Voor alle retourzendingen gelden de volgende voorwaarden:
Het product moet voorzien zijn van een duidelijke klachtomschrijving.
Een kopie van de aankoopfactuur moet bijgevoegd zijn.
Verpak het product volgens de verpakkingsvoorwaarden.
[ Voor 33% gewijzigd door Nnoitra op 23-06-2016 13:57 ]
Als jij nou even belt of ze de order over kunnen zetten wil ik dat wel bevestigen!Pindakaaskroket schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:49:
[...]
Ik stuur je even een PM!brainsie schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:51:
[...]
Als jij nou even belt of ze de order over kunnen zetten wil ik dat wel bevestigen!
Inno3D N1080-1SDN-P6DN NVIDIA GeForce GTX 1080 8GB videokaart
Megekko
2stuks, levertijd 3 dagen
https://www.megekko.nl/pr...e-GTX-1080-8GB-videokaart
Megekko
Let wel op dat je diezelfde kaart voor ruim onder de 700 euro kunt bestellen bij onze oosterburenSlackers schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:54:
Inno3D N1080-1SDN-P6DN NVIDIA GeForce GTX 1080 8GB videokaart
Megekko
Ryzen 5950X | NZXT Kraken X63 | EVGA 2080 Ti Black | Samsung 970 EVO 1TB | 2x16GB G.Skill Ripjaws V C16 DDR4-3600 | Asus ROG STRIX X570-I Gaming | Corsair SF750 PSU | Sliger SM580
Wanneer krijgen de niet rechstreekse MSI partners een voorraad GTX 1070/1080 (MSI)? Bv. SiComputers?The Source schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:59:
Zijn er al veel mensen die Asus Strix OC hebben? Ik hoor dat ze de te hoge beloofde klokspeeds niet kunnen halen en zodoende nog nagenoeg niets hebben geleverd. Als ik bij onze klanten kijk is het ongeveer 3 - 5% van wat wij uitleveren. Op NV event in Amsterdam vertellen sommige resellers ook dat Asus alles lager gaat klokken om toch te kunnen leveren.
i5 6400 / Gigabyte GA B150 HD3P/ 16GB Corsair Vengeance / 480 SSD / 2TB HDD / Corsair RM550X / Radeon 6950 HD
Verwijderd
Die hebben al voorraad gekregen. of in elk geval een aantal ervan. megekko kan ik als concreet voorbeeld noemen, aangezien die net bericht hebben gegeven dat mijn MSI 1070 gaming x vandaag wordt verzondenStijnAe schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:57:
[...]
Wanneer krijgen de niet rechstreekse MSI partners een voorraad GTX 1070/1080 (MSI)? Bv. SiComputers?
Goed dat je het meld inderdaad. Was zelf niet van plan deze te bestellen. Ik probeer een asus of gigabyte te bemachtigen.Flixion schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:57:
[...]
Let wel op dat je diezelfde kaart voor ruim onder de 700 euro kunt bestellen bij onze oosterburen
Heb vandaag een mail gestuurd voor een eventuele levertijd voor de MSI gtx 1080 gaming X bij SiComputers.nl:Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:58:
[...]
Die hebben al voorraad gekregen. of in elk geval een aantal ervan. megekko kan ik als concreet voorbeeld noemen, aangezien die net bericht hebben gegeven dat mijn MSI 1070 gaming x vandaag wordt verzonden
Balen ...De levertijd van deze en de andere GTX1080 kaarten is tot op heden nog niet bekend, we hebben geen indicatie van de eerste levering. Wel zijn er al wat reference kaarten te verkrijgen.
Verwijderd
Is dit bij megekko?MartenBE schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:02:
[...]
Heb vandaag een mail gestuurd voor een eventuele levertijd voor de MSI gtx 1080 gaming X:
[...]
Balen ...
Verwijderd
Ah, ik moet eerlijk bekennen dat ik niks gezien/gelezen heb dat SiComputers ook maar enige voorraad heeft gekregen van MSI sinds de release van 1070

Hm, zuur, maar wel te verwachten. Misschien een domme vraag, maar waar kan je dat zien?Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:06:
[...]
Ah, ik moet eerlijk bekennen dat ik niks gezien/gelezen heb dat SiComputers ook maar enige voorraad heeft gekregen van MSI sinds de release van 1070
Heeft SiComputers uberhaupt al een Pascal kaart uitgeleverd aan iemand?
Volgens mij beloven ze al sinds de launch korte levertijden en lage prijzen maar ik heb nog niemand met een kaart hier gezien.
Overigens verbaast mij dit helemaal niks aangezien zij hetzelfde deden met de 980Ti. Ze doen namelijk erg veel aan pricewatchvervuiling, tot grote frustratie van veel tweakers.
Volgens mij beloven ze al sinds de launch korte levertijden en lage prijzen maar ik heb nog niemand met een kaart hier gezien.
Overigens verbaast mij dit helemaal niks aangezien zij hetzelfde deden met de 980Ti. Ze doen namelijk erg veel aan pricewatchvervuiling, tot grote frustratie van veel tweakers.
Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.
Over welke periode duurde dit ongeveer vorige keer? Ik ben binnen een week op reis voor 2 weken. Als ze pas tegen 3-4 weken leveren is het geen probleem, maar langer wil ik toch niet wachten.Blaat schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:11:
...
Verwijderd
Er is niet een vaste plek om het te zien. Het is mijn persoonlijke ervaring tot nu toe, als ik kijk naar wat mensen over sicomputers zeggenMartenBE schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:10:
[...]
Hm, zuur, maar wel te verwachten. Misschien een domme vraag, maar waar kan je dat zien?
Ja dat vroeg ik me ook een beetje af!Blaat schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:11:
Heeft SiComputers uberhaupt al een Pascal kaart uitgeleverd aan iemand?
met zo'n 95% zekerheid kan ik wel zeggen dat je over 3-4 weken gewoon bij diverse webshops op voorraad kunt bestellen en hem de volgende dag in huis hebtMartenBE schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:16:
[...]
Over welke periode duurde dit ongeveer vorige keer? Ik ben binnen een week op reis voor 2 weken. Als ze pas tegen 3-4 weken leveren is het geen probleem, maar langer wil ik toch niet wachten.
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2016 14:18 ]
Wat nog in mijn geheugen staat is dat SiComputers uiteindelijk niks heeft uitgeleverd. Tenminste niet tijdens de grote levertijden-wars die toen heerste.MartenBE schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:16:
[...]
Over welke periode duurde dit ongeveer vorige keer? Ik ben binnen een week op reis voor 2 weken. Als ze pas tegen 3-4 weken leveren is het geen probleem, maar langer wil ik toch niet wachten.
Iedereen had zijn order al lang en breed gecancelled en ergens anders besteld tegen de tijd dat SiComputers voorraad kreeg.
Maar goed, dit is het verleden. Misschien hebben ze hun leven gebeterd.
Verwijderd
Vind het vreemd dat er dan ook nog maar een kruimeltje van hun reputatie in tact is op dit forumBlaat schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:19:
[...]
Wat nog in mijn geheugen staat is dat SiComputers uiteindelijk niks heeft uitgeleverd. Tenminste niet tijdens de grote levertijden-wars die toen heerste.
Iedereen had zijn order al lang en breed gecancelled en ergens anders besteld tegen de tijd dat SiComputers voorraad kreeg.
Dit heb ik ook opgemerkt.mikevanwanrooij schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:32:
Ik heb gister dus de SeaHawk besteld bij Azerty er stond 2-3 dagen levertijd..
Dat is dus vandaag veranderd naar 10+ dagen..
Zou dat dan ook voor mij gelden die 10+ dagen?
Ik word er echt ziek van nu dat gezeik met levertijden.
Heb gebeld naar ze en zeggen dat de kans super groot is dat hij echt niet meer leverbaar is! Bijna 1000 euro betaald en nog niets. Annuleren is ook geen optie want ik moet en zou de Sea Hawk hebben. Meneer zei wel dat er altijd nog kans is dat er een lading onderweg is, omdat meneer zei dat ze geen een in voorraad hadden die ze konden verkopen.
Bij Azerty in het magazijn zijn ze dus nooit geweest. Hope for the best

Zolang ze daadwerkelijk voorraad van iets hebben gaat het prima.Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:21:
[...]
Vind het vreemd dat er dan ook nog maar een kruimeltje van hun reputatie in tact is op dit forum
Maar als er levertijden in het spel komen moet je gaan uitkijken bij SiComputers.
Toen ik dit eerder zei in dit topic werd ik ook afgewimpeld maar tot nu toe heb ik nog niks concreets van ze gezien (en ik lees alles hier
Ja dat leek mij ook, heb zojuist gebeld met de twee namen, ordernummers en telefoonnummers. Mevrouw aan de andere kant van de lijn zei dat het enkel kan als we hem beiden komen ophalen -.-Nnoitra schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:51:
[...]
Dat maakt niet uit.
Als jij de aankoop bon, die bij het product hoort, hebt is er niets aan het handje.
Ga het gewoon proberen morgen, order bij caseking nu toch al geannuleerd
KILL MEE PLEASESupaHotFire schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:24:
[...]
Dit heb ik ook opgemerkt.
Heb gebeld naar ze en zeggen dat de kans super groot is dat hij echt niet meer leverbaar is! Bijna 1000 euro betaald en nog niets. Annuleren is ook geen optie want ik moet en zou de Sea Hawk hebben. Meneer zei wel dat er altijd nog kans is dat er een lading onderweg is, omdat meneer zei dat ze geen een in voorraad hadden die ze konden verkopen.
Bij Azerty in het magazijn zijn ze dus nooit geweest. Hope for the best
Damn you sea hawk!
Even offtopic: Ik keek op HWmonitor bij mijn CPU Vcore en die stond op 1.7V bij Max(klopt sowieso niet? Lol) terwijl in bios het op 1.330V staat. Moet ik me zorgen maken?
Even offtopic: Ik keek op HWmonitor bij mijn CPU Vcore en die stond op 1.7V bij Max(klopt sowieso niet? Lol) terwijl in bios het op 1.330V staat. Moet ik me zorgen maken?
[ Voor 82% gewijzigd door GTX404 op 23-06-2016 14:34 ]
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
Verwacht wordt dat als alles toch nog goed gaat, dat er vandaag of morgen een bevestigings mail moet binnen komen bij ons om hem dan nog in het weekend te hebben.
Inno3D heeft ook dat probleem. Zij hebben snel een V2 gemaakt van hun X3 en X4 kaart met lagere clocks.The Source schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:59:
Zijn er al veel mensen die Asus Strix OC hebben? Ik hoor dat ze de te hoge beloofde klokspeeds niet kunnen halen en zodoende nog nagenoeg niets hebben geleverd. Als ik bij onze klanten kijk is het ongeveer 3 - 5% van wat wij uitleveren. Op NV event in Amsterdam vertellen sommige resellers ook dat Asus alles lager gaat klokken om toch te kunnen leveren.
https://tweakers.net/pric.../?keyword=inno3d+GTX+1080
[ Voor 13% gewijzigd door SmokingCrop op 23-06-2016 14:38 ]
Ik zag dus bij Alternate een Asus Strix (non OC) verschijnen met 8 dagen levertijd, terwijl er ook een Asus Strix OC is met onbekende levertijd.SmokingCrop schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:36:
[...]
Of ze doen zoals Inno3D en verkopen een V2 van hun kaarten met wat lagere clocks.
AMD Ryzen 9 5950X | EK Elite 360 D-RGB | 2x16GB Corsair Vengeance RGB Pro DDR4 @ 3200CL16 | ASUS X570 Dark Hero | Nvidia Titan Xp | Super Flower Leadex II Gold 1200W White | Corsair 5000D Black
Pff ik hoop het echt he.. ik heb zoiezo al weinig geduld..SupaHotFire schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:32:
[...]
Verwacht wordt dat als alles toch nog goed gaat, dat er vandaag of morgen een bevestigings mail moet binnen komen bij ons om hem dan nog in het weekend te hebben.
Kan niet wachten tot dat dat ding in me pc hangt en ik eindelijk is aan de gang kan..
Me GTX960 kan me Ultrawide en 4k scherm niet aan tegelijk.
Ach, SiComputers...
Tis dat Alternate/Azerty/Afuture/4Launch nog helemaal geen preorders hebben, anders had ik daar wel gereserveerd.
Kga volgende week mijn PC bouwen, dan nog maar met de oude GTX760 voorlopig.
Tis dat Alternate/Azerty/Afuture/4Launch nog helemaal geen preorders hebben, anders had ik daar wel gereserveerd.
Kga volgende week mijn PC bouwen, dan nog maar met de oude GTX760 voorlopig.
Tot zo ver dusBeste,
Waarom dan die 2-3 dagen levertijd dan?
Vind het een beetje absurd dat je 900+ euro betaald voor een product.. waarvan je verwacht dat die levertijden kloppen..
Achteraf is het weer te mooi om waar te zijn dus.
Van: Azerty - Balie [mailto:balie@azerty.nl]
Verzonden: donderdag 23 juni 2016 14:56
Aan: 'mike.vanwanrooij@ziggo.nl' <mike.vanwanrooij@ziggo.nl>
Onderwerp: RE: Offline bericht (mike.vanwanrooij@ziggo.nl)
Beste Mike,
Bedankt voor uw chatvraag.
Over de MSI GTX1080 kunnen wij geen duidelijkheid geven.
Dit ,omdat het product in klein aantallen bij ons binnen komen. Wanneer en hoeveel er binnen komen bij ons is bij ons ook niet bekent.
De levertijden kunnen erg verschillend zijn.
Als u nog vragen hebt hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Luck van der Burg
Azerty Verkoop
Tot zo ver? Dit hoor ik al een maand bij elke winkel
Ik zie wel wat ze ervan maken. Er is toch geen voorraad Sea Hawk in Nederland dus annuleren heeft op dit moment ook geen zin.
Duitsland al helemaal niet. Ik ga geen 16 euro bij betalen voor PayPal en Overschrijven naar een Duitse (voor mij) onbekende winkel ga ik al helemaal niet doen met 880 euro.
Gewoon K*t
Ja je wordt genaait waar je bij staat... en dat zonder kusje van te voren.SupaHotFire schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:09:
[...]
Tot zo ver? Dit hoor ik al een maand bij elke winkel![]()
Ik zie wel wat ze ervan maken. Er is toch geen voorraad Sea Hawk in Nederland dus annuleren heeft op dit moment ook geen zin.
Duitsland al helemaal niet. Ik ga geen 16 euro bij betalen voor PayPal en Overschrijven naar een Duitse (voor mij) onbekende winkel ga ik al helemaal niet doen met 880 euro.
Gewoon K*t
Hahahahamikevanwanrooij schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:10:
[...]
Ja je wordt genaait waar je bij staat... en dat zonder kusje van te voren.

Ik heb toch maar bij caseking mijn EVGA gtx 1080 SC besteld. Ik acht de kans klein dat ik bij de batch van morgen zit maar nog één of twee weekjes wachten moet ook wel lukken.
Ik zie dat de Gigabyte G1 GTX 1070 bij CDromland verkrijgbaar is volgens hun website maar wel spontaan 20 euro in prijs is gestegen tov de Tweakers Pricewatch.
Pffff, gekkenhuis...
Ik ga eerst maar eens op vakantie en check daarna wel weer waar ik een 1070 kan kopen.
Pffff, gekkenhuis...
Ik ga eerst maar eens op vakantie en check daarna wel weer waar ik een 1070 kan kopen.
SiComputers nog geen GTX 1070 (Non Reference), MeGekko = CDRomland = directe partnerVerwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:58:
[...]
Die hebben al voorraad gekregen. of in elk geval een aantal ervan. megekko kan ik als concreet voorbeeld noemen, aangezien die net bericht hebben gegeven dat mijn MSI 1070 gaming x vandaag wordt verzonden
i5 6400 / Gigabyte GA B150 HD3P/ 16GB Corsair Vengeance / 480 SSD / 2TB HDD / Corsair RM550X / Radeon 6950 HD
Er zijn op het moment redelijk wat 1070's te krijgenLeader98 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:18:
Ik zie dat de Gigabyte G1 GTX 1070 bij CDromland verkrijgbaar is volgens hun website maar wel spontaan 20 euro in prijs is gestegen tov de Tweakers Pricewatch.
Pffff, gekkenhuis...
Die was altijd al 729 hoor. Ik zie wel dat er 1 product minder is.ronin7 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:21:
Op eu.evga site is de 1080 sc acx 3.0 met 40 euro gestegen.
ja dat kan het zijn er was nog een kaart voor dachti ik rond 680e a 690e met een acx koeler.kwdtjuh schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:23:
[...]
Die was altijd al 729 hoor. Ik zie wel dat er 1 product minder is.
http://specs.tweak.to/16264
Kijk de 1070 en de 1080 hebben natuurlijk dezelfde chip. Mogelijk zijn de yields vrij slecht waardoor heel veel GPU's niet goed genoeg zijn voor de 1080, maar wel voor de 1070. Een andere mogelijkheid is dat de 1070 een veel grote publiek aanspreekt, waardoor er in verhouding meer 1070's geproduceerd zijn, maar waarbij de vraag niet aansluit bij de verwachting.Cilph schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:22:
En toch de 1080 die eerder uitkwam zo slecht leverbaar ~_~.
AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3
Ik heb net via Informatique te horen gekregen dat er "voorlopig nog geen levertijd bekend zal zijn" van de 1070 videokaarten. Dus m'n PC maar ergens anders bestellenShadowhawkje schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:44:
Informatique wacht ook nog steeds op hun eerste zending van de MSI 1070 Gaming X.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Verwijderd
Hoezo is megekko cdromlandStijnAe schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:20:
[...]
SiComputers nog geen GTX 1070 (Non Reference), MeGekko = CDRomland = directe partner
Ik heb me gtx 1070 van msi nu een week in huis
Besteld via azerty, maar levertijd is ongeveer 10-14 dagen... weet niet of ze nu op de back orders aan het inlopen zijn en dat het nu sneller gaat
Besteld via azerty, maar levertijd is ongeveer 10-14 dagen... weet niet of ze nu op de back orders aan het inlopen zijn en dat het nu sneller gaat
Ik zit ook al te kijken, maar de websites komen verdacht overeen met elkaar. Ook allebei in Breda gevestigt
Nou forget it.. Deze club heeft blijkbaar niks geleerd.Blaat schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 14:24:
[...]
Zolang ze daadwerkelijk voorraad van iets hebben gaat het prima.
Maar als er levertijden in het spel komen moet je gaan uitkijken bij SiComputers.
Toen ik dit eerder zei in dit topic werd ik ook afgewimpeld maar tot nu toe heb ik nog niks concreets van ze gezien (en ik lees alles hier).
Gisterochtend vraag ik of de 2-3 dagen levertijd klopt... (op dat moment 4 op voorraad bij de leverancier)
Als antwoord op m'n vraag:
Beste Mark,
Leverancier heeft deze op voorraad, dus dit moet gaan lukken. Houd er wel rekening mee dat dit een watergekoelde versie is.
Met vriendelijke groet,
Dennis van der Linde @ Klantenservice
Die avond springt de voorraad van de leverancier van 4 naar 0. Levertijd van 2-3 dagen naar 4-10 (oftewel geen idee wanneer er iets binnen gaat komen)
Zojuist maar eens even gebeld naar de status... Persoon aan de lijn (niet Dennis) had bijna zoiets van... Neeeeuuuuuu die levertijd gaat echt niet lukken..
Wat een bedrog

Dus nu maar wachten op het geld wat ze uiteraard binnen 14 dagen gaan terugstorten...
Legion 7i i9 3080 32gb
En dat vind ik vreemd want onze hulplijn The Source heeft gezegd dat er MSI 1070's naar de MSI partners gingen waaronder Informatique.corset schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:29:
[...]
Ik heb net via Informatique te horen gekregen dat er "voorlopig nog geen levertijd bekend zal zijn" van de 1070 videokaarten. Dus m'n PC maar ergens anders bestellen
Misschien toch maar ergens anders bestellen dan.
Nou ik weet niet of het bedrog is, lijkt me dat voorraden van een leverancier meer delay heeft qua updates. SiComputers vond ik vooralsnog 1 van de eerlijkste, en altijd snelle reactie. Dennis vertelde mij 2 weken terug dat de 1080 voorraden sowieso 2-3 weken op zich zou laten wachten. Ze zijn ten slotte geen partner.markklok schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:41:
[...]
Nou forget it.. Deze club heeft blijkbaar niks geleerd.
Gisterochtend vraag ik of de 2-3 dagen levertijd klopt... (op dat moment 4 op voorraad bij de leverancier)
Als antwoord op m'n vraag:
Beste Mark,
Leverancier heeft deze op voorraad, dus dit moet gaan lukken. Houd er wel rekening mee dat dit een watergekoelde versie is.
Met vriendelijke groet,
Dennis van der Linde @ Klantenservice
Die avond springt de voorraad van de leverancier van 4 naar 0. Levertijd van 2-3 dagen naar 4-10 (oftewel geen idee wanneer er iets binnen gaat komen)
Zojuist maar eens even gebeld naar de status... Persoon aan de lijn (niet Dennis) had bijna zoiets van... Neeeeuuuuuu die levertijd gaat echt niet lukken..
Wat een bedrog![]()
Dus nu maar wachten op het geld wat ze uiteraard binnen 14 dagen gaan terugstorten...
Ondertussen weet iedereen in dit topic dit ook al van SiComputers lijkt me.
Ja het is wel zuur dat het zo gelopen is, maar bij EVGA had je een aantal dagen terug nog dat ze mensen die eerder besteld hadden waren vergeten lol
Lijkt me inderdaad een gevalletje dat de leverancier zijn voorraad kwijt was voordat SiComputers ook maar je bestelling kon doorgeven.
In mijn ogen is het bedrog omdat ik er specifiek naar vroeg.. (Dan controleer je eerst de feiten voordat je antwoord geeft). Mijn bestelling kwam echt een paar minuten erachter aan..GTX404 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:45:
[...]
Nou ik weet niet of het bedrog is, lijkt me dat voorraden van een leverancier meer delay heeft qua updates. SiComputers vond ik vooralsnog 1 van de eerlijkste, en altijd snelle reactie. Dennis vertelde mij 2 weken terug dat de 1080 voorraden sowieso 2-3 weken op zich zou laten wachten. Ze zijn ten slotte geen partner.
Ondertussen weet iedereen in dit topic dit ook al van SiComputers lijkt me.
Ja het is wel zuur dat het zo gelopen is, maar bij EVGA had je een aantal dagen terug nog dat ze mensen die eerder besteld hadden waren vergeten lol
Just not done...
En we gaan weer op jacht naar een shop die wel voorraad heeft
Legion 7i i9 3080 32gb
Precies, wat een rare tent is het geworden. Azerty of 4Launch.. waar een complete pc te bestellen, what to do, what to do.Shadowhawkje schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:45:
[...]
En dat vind ik vreemd want onze hulplijn The Source heeft gezegd dat er MSI 1070's naar de MSI partners gingen waaronder Informatique.
Misschien toch maar ergens anders bestellen dan.
"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."
Ja ik snap jou ook, maar ik bedoel dan ook dat de leverancier dus de voorraden misschien niet op tijd veranderd had voor SiComputersmarkklok schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:47:
[...]
In mijn ogen is het bedrog omdat ik er specifiek naar vroeg.. (Dan controleer je eerst de feiten voordat je antwoord geeft). Mijn bestelling kwam echt een paar minuten erachter aan..
Just not done...
En we gaan weer op jacht naar een shop die wel voorraad heeft
Het is wat het is, ik ben ook nog steeds op zoek naar 'de ware'
Wil niet zeggen dat ik het je gezegd heb, maar eh..markklok schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 10:46:
[...]
Vanmorgen nog expliciet via servicedesk gevraagd of de 2-3 dagen correct is... En daar is positief op gereageerd. Dus ik ga er dan wel vanuit...
We gaan het zien.. Anders is het slecht voor de review puntjes
Foxpat schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:49:
[...]
Wil niet zeggen dat ik het je gezegd heb, maar eh..

Legion 7i i9 3080 32gb
Is deze al vergeven?Mmore schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:15:
Ik heb ook een bestelling bij Norrod staan, Zondag besteld.
Laatste wat ik van de KS te horen kreeg was (vanochtend):
"Dank voor uw vraag . Het artikel komt niet op de verwachte leverdatum bij ons binnen. Ik ga navragen wanneer deze dan wel binnen zal komen en laat het u wetten zodra ik het antwoord heb."
Wanneer had jij hem besteld? Beetje raar al die tegenstrijdige berichten bij Paradigit.
Misschien dat als The Source dit leest dat hij dit enigszins kan verklaren.corset schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:48:
[...]
Precies, wat een rare tent is het geworden. Azerty of 4Launch.. waar een complete pc te bestellen, what to do, what to do.
Op wat voor scherm ga je spelen?
Johann Sebastian Bach
Mogelijks de pricewatch: Asus VG248QE Zwart (144Hz 1080p), aangezien hij daar een review over heeft.
Dit scherm voor FPS games en een 1440p ips scherm voor dingen als The Witcher 3SmokingCrop schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:22:
[...]
Mogelijks de pricewatch: Asus VG248QE Zwart (144Hz 1080p), aangezien hij daar een review over heeft.
Voor de mensen die toch snel een 1080 willen. Geen idee hoe betrouwbaar Inno3D is, maar 2 stuks hiero.
https://www.afuture.nl/productview.php?productID=5163453
https://www.afuture.nl/productview.php?productID=5163453
GodnondejuVan: Azerty - Balie [mailto:balie@azerty.nl]
Verzonden: donderdag 23 juni 2016 16:38
Aan: 'Ziggo mail' <Mike.vanwanrooij@ziggo.nl>
CC: Azerty - Orderupdate <orderupdate@azerty.nl>
Goedendag,
Hartelijk dank voor uw reactie.
Het is niet onze intensie geweest om u over te halen om te bestellen met een korte levertijd.
Wij proberen onze uiterste best te doen om de levertijden van dit product en andere zo correct mogelijk te kunnen bijwerken.
In dit geval is het zo dat onze leverancier nu geen levertijd meer heeft wat voorheen nog wel het geval is.
Ik ga de levertijd voor u navragen zodat u hiervan op de hoogte wordt gehouden.
Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Michiel van aartsen
Azerty Verkoop
Van: Ziggo mail [mailto:Mike.vanwanrooij@ziggo.nl]
Verzonden: donderdag 23 juni 2016 15:08
Aan: Azerty - Balie
Beste,
Waarom dan die 2-3 dagen levertijd dan?
Vind het een beetje absurd dat je 900+ euro betaald voor een product.. waarvan je verwacht dat die levertijden kloppen..
Achteraf is het weer te mooi om waar te zijn dus.
Met vriendelijke groet,
Mike van Wanrooij
Van: Azerty - Balie [mailto:balie@azerty.nl]
Verzonden: donderdag 23 juni 2016 14:56
Aan: 'mike.vanwanrooij@ziggo.nl' <mike.vanwanrooij@ziggo.nl>
Beste Mike,
Bedankt voor uw chatvraag.
Over de MSI GTX1080 kunnen wij geen duidelijkheid geven.
Dit ,omdat het product in klein aantallen bij ons binnen komen. Wanneer en hoeveel er binnen komen bij ons is bij ons ook niet bekent.
De levertijden kunnen erg verschillend zijn.
Als u nog vragen hebt hoor ik dit graag.
Met vriendelijke groet,
Luck van der Burg
Azerty Verkoop
Helaas, de eerste Tweaker die gereageerd had heeft 'm net opgehaald geloof ikDax schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 15:54:
[...]
Is deze al vergeven?![]()
Ik heb ook een bestelling bij Norrod staan, Zondag besteld.
Laatste wat ik van de KS te horen kreeg was (vanochtend):
"Dank voor uw vraag . Het artikel komt niet op de verwachte leverdatum bij ons binnen. Ik ga navragen wanneer deze dan wel binnen zal komen en laat het u wetten zodra ik het antwoord heb."
Wanneer had jij hem besteld? Beetje raar al die tegenstrijdige berichten bij Paradigit.
[ Voor 5% gewijzigd door Mmore op 23-06-2016 16:43 ]
Oke, helaas..Mmore schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:41:
[...]
Helaas, de eerste Tweaker die gereageerd had heeft 'm net opgehaald geloof ikMooi dat ik er toch nog een medetweaker mee blij heb kunnen maken
Wanneer had je je bestelling geplaatst?
21 juni om 11.01Dax schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:45:
[...]
Oke, helaas..
Wanneer had je je bestelling geplaatst?
er staat nog een 1080 te koop bij V&A die wil een beetje winst hebben:P
Heb ook al een soort gelijk mail gestuurd naar ze. Kijken wat ze zeggen tegen mij.
Misschien hebben ze bij jou ook al dezelfde "intensie".SupaHotFire schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:58:
[...]
Heb ook al een soort gelijk mail gestuurd naar ze. Kijken wat ze zeggen tegen mij.
(Verder: hoi, ben al tijdje aan het lurken, thanks voor de updates allen - wacht zelf "rustig" op een STRIX maar ben erg ongeduldig. Blij om te zien dat anderen het speurwerk voor mij doen, en er hier braaf over rapporteren! Zie graag meer nieuws tegemoet!)
Hopelijk ligt de mijne dadelijk bij één van m'n lieve buren...
“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”
Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.