[nVidia GeForce GTX 10xx] Levertijden en Beschikbaarheid

Pagina: 1 ... 31 ... 87 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Alle 35 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luuk1983
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:54
Ik vraag me inderdaad af of dit onzin is? Ik heb geen idee hoeveel units er geshipped zijn, maar als de Tweakers in dit topic een indicatie zijn, dan geloof ik meteen dat het een succes is en dat er een gigantische vraag is. Het is denk ik ook niet heel moeilijk om meer te verschepen dan de 970/980/980Ti, want ook die kaarten hadden in het begin een gigantisch tekort (The GeForce GTX 1080 had even more units available in the retail market than the GeForce GTX 980 and GeForce GTX 980 Ti, all of which sold out in a single day). Dus het kan best dat ze nu meer verschepen, maar dat betekent niet dat deze generatie ineens meteen volledig voorradig is in de winkel.

[ Voor 18% gewijzigd door Luuk1983 op 23-06-2016 08:55 ]

AMD Ryzen 7 5800X3D | Gigabyte X570 Aorus ELITE | 32GB Corsair vengence 3200 | MSI RTX3080 Gaming Z | 2 x WD Black SN850X 2TB, Samsung 850 EVO 1TB | NZXT H7 Flow | Be quiet! Dark Rock Pro 4 | Corsair RM850x | Meta Quest 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slackers
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 10-05 02:23
Dus tot zo ver zie ik dat de MSI GeForce GTX 1080 GAMING X het goed doet, echter wil ik liever niet zo'n fel rood ding in mijn kast. De rest bij mij is allemaal zwart, dus liever koop ik de Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming of de Asus ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING.
Enige info over de beschikbaarheid van deze kaarten? Ik wil mijn huidige kaart snel vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Registratie: December 2015
  • Niet online
Slackers schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 08:58:
Dus tot zo ver zie ik dat de MSI GeForce GTX 1080 GAMING X het goed doet, echter wil ik liever niet zo'n fel rood ding in mijn kast. De rest bij mij is allemaal zwart, dus liever koop ik de Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming of de Asus ROG STRIX-GTX1080-O8G-GAMING.
Enige info over de beschikbaarheid van deze kaarten? Ik wil mijn huidige kaart snel vervangen.
Ik zou niet wachten op de Asus Strix ik wachtte er al een maand op.. en er is nog steeds niks over bekend..
Heb hem nu geannuleerd en een MSI Seahawk besteld die woensdag/donderdag binnen zou moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:11

JanAd

Wind’s howling

Slackers schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 08:58:
Mijn 1080 G1 wordt vandaag geleverd (hopelijk geeft Post.nl ze bij de buren af, want er is niemand thuis)

Bij Azerty waren er gisteren plots een aantal G1's leverbaar en binnen een goeie 30 minuten allemaal verkocht.

Ik wou ook eerst de Asus, maar die is aanzienlijk duurder en gezien alle kaarten ongeveer hetzelfde presteren, ga ik niet opleggen voor een gekleurd ROG logo op de backplate.

De Asus is precies nog nergens te koop in voorraad/geleverd geweest - of enkel via die Duitse sites?

Edit: De FE-versies zijn vlot te krijgen nu precies
https://azerty.nl/0-6867-...x-displayport-kopie-.html

[ Voor 10% gewijzigd door JanAd op 23-06-2016 09:13 ]

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15-10 14:25
Wauw, dat Paradigit. Vroeger echt een topwinkel, maar tegenwoordig enkel valse beloftes. Afgelopen drie dagen is mij elke keer verzekerd dat ze die dag een levering aan MSI GTX 1070 ontvangen.

Zojuist krijg ik dit bericht:

"Deze videokaarten zijn helaas gisteren nog niet binnengekomen. Ik hab navraag uitstaan bij Inkoop voor nadere details MvG"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 07-06 15:28
Pindakaaskroket schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:15:
Wauw, dat Paradigit. Vroeger echt een topwinkel, maar tegenwoordig enkel valse beloftes. Afgelopen drie dagen is mij elke keer verzekerd dat ze die dag een levering aan MSI GTX 1070 ontvangen.

"Deze videokaarten zijn helaas gisteren nog niet binnengekomen. Ik hab navraag uitstaan bij Inkoop voor nadere details MvG"
Ik kan zo slecht tegen dat soort antwoorden... Grrr i want my GTX 1080 nu !! nUuuuuuu!!! Aaaargh!! ....

Denk ik dan maar probeer voor de buitenwereld rustig te blijven smile and wave boys smile and wave :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-10 18:35

Blaat

Moderator Harde Waren / BBG'er

Hardware Fanaat

Topicstarter

Dit verbaast me helemaal niks.

Al vanaf het begin worden webwinkels in het donker gehouden over wanneer kaarten bij hun binnen komen.

Helaas heb ik exact hetzelfde mee mogen maken met Coolblue, Azerty, Afuture, Alternate en 4launch. Toch niet de minste winkels me dunkt.

Het ligt dan ook gewoon niet aan Paradigit volgens mij maar aan het gebrek aan communicatie naar de winkels toe.

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
Blaat schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:32:
[...]

Dit verbaast me helemaal niks.

Al vanaf het begin worden webwinkels in het donker gehouden over wanneer kaarten bij hun binnen komen.

Helaas heb ik exact hetzelfde mee mogen maken met Coolblue, Azerty, Afuture, Alternate en 4launch. Toch niet de minste winkels me dunkt.

Het ligt dan ook gewoon niet aan Paradigit volgens mij maar aan het gebrek aan communicatie naar de winkels toe.
Ik weet hiervan, maar ze gaan hier gewoon niet professioneel mee om. Vanaf vorige week staat er een counter op hun website met 'Verwacht over x dagen', waarbij er op dinsdag stond 'beschikbaar'.

Dinsdag, gisteren en vandaag contact met ze gehad en drie keer gehoord 'Nee meneer, ze zijn nog niet binnen, waarschijnlijk komen ze vandaag. U kunt hem dan morgen in de winkel ophalen.' Het is gewoon aan het lijntje houden.

Paradigit is echt een fantastische winkel wanneer je een probleem hebt met je PC of als je advies nodig hebt, maar deze manier van communiceren is gewoon ronduit slecht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lees hier en daar dat mensen die deze week een MSI zouden verwachten bericht krijgen van de winkel dat deze helaas vertraagd is?

Zelf verwachtte ik woensdag m'n MSI GTX 1070 gaming x, en ik ben er ook niet echt over te spreken dat ik dinsdag hoor dat het donderdag wordt, en gister hoorde dat het weer een dag later werd. Mij werd verteld dat de distributeur de levering uitstelde. Ik hoorde overigens ook van een bekende, die bij een andere webwinkel besteld had en hem eveneens deze week verwachtte, ook nog de kaart niet binnenhad. Ik had bij Megekko besteld trouwens.

heeft iemand weet van een vertraging van de hele levering MSI kaarten? er komt langzaamaan wel een beetje stoom uit m'n oren zo onderhand :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11

Grappig, en mensen eerder nog tegen me roepen dat er echt niks mis was met paradigit en alles zou komen :+

Echt mensen, die zaak staat bekend om dit soort geintjes.

@RoderikW, als ik het zo bekijk kunnen we over een maand of 6 hem een keer goed op voorraad verwachten.. terwijl hij in anderen landen gewoon bij veel winkels uit voorraad leverbaar is. 8)7

Het wordt een beetje onzinnig zo met die levertijden, maar ja.. niks aan te doen.

[ Voor 18% gewijzigd door corset op 23-06-2016 09:46 ]

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
corset schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:45:
[...]

Grappig, en mensen eerder nog tegen me roepen dat er echt niks mis was met paradigit en alles zou komen :+

Echt mensen, die zaak staat bekend om dit soort geintjes.
Ik heb nog nooit bij Paradigit besteld (via de website), maar inmiddels wel meer dan 10x in de afgelopen 10 jaar in de winkel in Utrecht geweest. Heel fijn personeel en super service. Om deze reden had ik wel verwacht dat ze dit ook wel op orde zouden hebben, niet dus..

Las zojuist bij winkelbeoordeling op Tweakers ook meerdere negatieve beoordelingen wat betreft levering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Pindakaaskroket schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:47:
[...]

Ik heb nog nooit bij Paradigit besteld (via de website), maar inmiddels wel meer dan 10x in de afgelopen 10 jaar in de winkel in Utrecht geweest. Heel fijn personeel en super service. Om deze reden had ik wel verwacht dat ze dit ook wel op orde zouden hebben, niet dus..

Las zojuist bij winkelbeoordeling op Tweakers ook meerdere negatieve beoordelingen wat betreft levering.
Hier in zoetermeer 4x geweest vanwege een defecte printer. Uiteindelijk via dreigen met gerechtelijke stappen is het een keer opgelost.
Qua bestellingen was het altijd een drama. Laptop besteld. Na 3 weken "hij komt morgen binnen!" dus dag erna erheen. "Sorry, ik bedoelde morgen over 4 weken".

Nee, daar zat nou niet een groep die wist wat ze deden. Vooral toen ze bij de defecte printer aankwamen met "ja meneer, u heeft er zelf HP cartridges in gedaan. Maar het is een canon printer". Gelukkig had ik foto's en alles gemaakt :+

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 18-10 19:43

spartacusNLD

This is Sparta!!

Heeft niks met Paradigit te maken. Inkoop van alle winkels krijgt gewoon een random datum van verdeler. Dit is vaak gewoon een schatting.

Neem gewoon nergens een leverdatum als waarheid aan, daar is de voorraad bij de verdelers gewoon niet naar.. :P

Ryzen 7 7800X3D - Gigabyte B850 AORUS ELITE - Sapphire Nitro+ Radeon RX 9070 XT - Fractal Design Meshify 3 - Arctic Liquid Freezer III Pro 280 - Kingston Fury Beast 32GB - WD_Black 2TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

GTX770 VS 1070

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/YrzVjyN.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/BEuibO6.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/QGDu0So.jpg

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hij is wel erg vet D: ik hoop dat ik hem gauw krijg, anders gaan er doden vallen :(

Wanneer en waar had je hem besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Cloggs schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 08:47:
[...]

Kennelijk halen zij bronnen aan en heb jij je onderbuik gevoel. Welke is meer betrouwbaar is de vraag. Ik geloof best dat dit een immens populaire launch is. Alleen al de hype rond de nieuwe kaarten was extreem, nog nooit zoiets meegemaakt.
Nou nee, als je hier leest dat de webshops er elke keer een paar binnenkrijgen, dan is het produktie volume niet hoog.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:03:
[...]

Hij is wel erg vet D: ik hoop dat ik hem gauw krijg, anders gaan er doden vallen :(

Wanneer en waar had je hem besteld?
Dinsdag besteld, gisteren in huis....

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxGuado
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 29-08 15:53
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 09:40:
Ik lees hier en daar dat mensen die deze week een MSI zouden verwachten bericht krijgen van de winkel dat deze helaas vertraagd is?

Zelf verwachtte ik woensdag m'n MSI GTX 1070 gaming x, en ik ben er ook niet echt over te spreken dat ik dinsdag hoor dat het donderdag wordt, en gister hoorde dat het weer een dag later werd. Mij werd verteld dat de distributeur de levering uitstelde. Ik hoorde overigens ook van een bekende, die bij een andere webwinkel besteld had en hem eveneens deze week verwachtte, ook nog de kaart niet binnenhad. Ik had bij Megekko besteld trouwens.

heeft iemand weet van een vertraging van de hele levering MSI kaarten? er komt langzaamaan wel een beetje stoom uit m'n oren zo onderhand :(
Heb gisteren een mail ontvangen van Azerty waarin ze op omslachtige wijze aangaven dat het zowieso niet meer deze week zou worden. Had ik zelf in principe al op gerekend, maar goed ik geef het aan jullie door.

Het is gewoon natte vingerwerk, ze hebben geen idee wat ze wanneer kunnen leveren en elke indicatie van hun kant dat dat wel zo is wordt gedaan om zoveel mogelijk sales binnenboord te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivida_intel schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:04:
[...]

Dinsdag besteld, gisteren in huis....
geluksvogel _/-\o_ van welke webshop dan?
MaxGuado schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:05:
[...]

Heb gisteren een mail ontvangen van Azerty waarin ze op omslachtige wijze aangaven dat het zowieso niet meer deze week zou worden. Had ik zelf in principe al op gerekend, maar goed ik geef het aan jullie door.

Het is gewoon natte vingerwerk, ze hebben gewoon geen idee wat ze wanneer kunnen leveren en elke indicatie van hun kant dat dat wel zo is wordt gewoon gedaan om zoveel mogelijk sales binnenboord te houden.
Ik zie wel mensen hier en daar die hun kaart alsnog binnenkrijgen deze week, dus er moet wel een levering zijn die wel gewoon aangekomen is?

[ Voor 62% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2016 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Cloggs schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 08:47:
[...]

Kennelijk halen zij bronnen aan en heb jij je onderbuik gevoel. Welke is meer betrouwbaar is de vraag. Ik geloof best dat dit een immens populaire launch is. Alleen al de hype rond de nieuwe kaarten was extreem, nog nooit zoiets meegemaakt.
De launch is zeker populair, het jammere is dat wij in een land wonen waar de lever prioriteit op 0 staat. Als je kijkt naar andere landen vliegt hij razendsnel de winkels uit. Dus ja, ik denk ook wel dat de launch populair is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verbazend, ik heb daar tot nu toe alleen maar 'levertermijn onbekend' aangetroffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:10:
[...]

Verbazend, ik heb daar tot nu toe alleen maar 'levertermijn onbekend' aangetroffen
Hij stond daar Dinsdag op direct leverbaar, dus meteen toegeslagen :P

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mmore
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 18-10 17:33
Voor degene die er graag één willen, hou deze thread tijdens kantooruren (10-16, als die kaarten ingevoerd worden in de systemen) in de gaten en bestel direct als iemand roept dat er voorraad is. Als je echt graag een kaart wilt kan je ook een paar bookmarks maken en elke 2 minuten refreshen, maar dat kost wat meer moeite :P En vertrouw de bedrijven die lang bestaan en een goede reputatie hebben op het gebied van leveren bij voorraad. Afgelopen dagen oa meerdere GTX1070s van MSI voorbij gekomen + de 1080 van Gigabyte en EVGA ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:10:
[...]

Shops krijgen wel degelijk kaarten binnen, maar hebben grote backorders en anders zijn ze binnen minuten weer weg.
Ik volg in diverse landen fora, en het is gewoon gekkenhuis. Persoonlijk vind ik het geen paperlaunch, er zijn namelijk wel producten te koop, alleen de vraag is zo ontzettend groot dat er gewoon niet tegenop de produceren valt. Als eerst de productie op peil gebracht had moeten worden met de vraag zou de introductie volgens mij pas ergens eind juli/begin augustus plaats hebben kunnen vinden.
Hoe vervelend ik het ook vind te wachten, ik prefereer zoals het nu gaat, dan zijn er in elk geval al mensen die ermee aan de slag kunnen. Van mij hoeft een ander niet minimaal net zolang te wachten als ik zelf.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivida_intel schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:11:
[...]

Hij stond daar Dinsdag op direct leverbaar, dus meteen toegeslagen :P
dan is er waarschijnlijk dinsdagmorgen of maandag een levering geweest. Ik denk zomaar dat het niet het schip met MSI'tjes vertraagd is, maar dat de distributeur vanuit de opslag loopt te muiten ofzo.
Trevor schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:14:
[...]

Shops krijgen wel degelijk kaarten binnen, maar hebben grote backorders en anders zijn ze binnen minuten weer weg.
Ik volg in diverse landen fora, en het is gewoon gekkenhuis. Persoonlijk vind ik het geen paperlaunch, er zijn namelijk wel producten te koop, alleen de vraag is zo ontzettend groot dat er gewoon niet tegenop de produceren valt. Als eerst de productie op pijl gebracht had moeten worden met de vraag zou de introductie volgens mij pas ergens eind juli/begin augustus plaats hebben kunnen vinden.
Hoe vervelend ik het ook vind te wachten, ik prefereer zoals het nu gaat, dan zijn er in elk geval al mensen die ermee aan de slag kunnen. Van mij hoeft een ander niet minimaal net zolang te wachten als ik zelf.
Ik zat wel in de eerste levering van megekko weet ik, dus in principe is die backorder daar het probleem niet, maar de levering.

En ja ik gun het de mensen die er eentje al hebben, jaloers en een beetje gefrustreerd naar de webshops toe ben ik wel een beetje :P al is het misschien niet terecht!

[ Voor 59% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2016 10:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Mmore schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:14:
Voor degene die er graag één willen, hou deze thread tijdens kantooruren (10-16, als die kaarten ingevoerd worden in de systemen) in de gaten en bestel direct als iemand roept dat er voorraad is. Als je echt graag een kaart wilt kan je ook een paar bookmarks maken en elke 2 minuten refreshen, maar dat kost wat meer moeite :P En vertrouw de bedrijven die lang bestaan en een goede reputatie hebben op het gebied van leveren bij voorraad. Afgelopen dagen oa meerdere GTX1070s van MSI voorbij gekomen + de 1080 van Gigabyte en EVGA ;)
Ik heb het exact op die manier gedaan.

Toen op 6 Juni hier gemeld werd dat de MSI 1080 Gaming met 1 werkdag levertijd op Alternate stond heb ik gelijk toegeslagen.

Wel even mijn spaarrekening moet plunderen want ik had bij 4launch ook een pre-order staan maar dat geld kreeg ik snel genoeg terug. ;)

Ik was toen ook extra intensief aan het F5-en omdat het toen al duidelijk was dat de eerste lichting kaarten al onderweg was (dankzij the source en foto's van stapels kaarten). :+

Mijn naam is rood, mijn text is blauw. Jouw post wordt ge-edit, als je niet stopt met dat gemauw.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:14:
[...]

dan is er waarschijnlijk dinsdagmorgen of maandag een levering geweest. Ik denk zomaar dat het niet het schip met MSI'tjes vertraagd is, maar dat de distributeur vanuit de opslag loopt te muiten ofzo.
Denk het ook.

Nu mijn bevinding over de kaart.
Loopt heel erg lekker. GTA V net even gestart zo tussen 100-105FPS.
Op drukke gedeelte duikte ie net onder de 100.
AC syndicate structureel op 90FPS met alle setting op ULTRA high, dus mij hoor je niet klagen....
(Systeem verder is een 6500K op 4,5 GHZ (gekoeld door een NZXT kraken X60) en 16GB ram en dat alles op een MSI Z170A M7 plankje). Voeding is wel zwaar overkill ruim 1050 watt :')

Installatie van drivers ging soepel en snel. (en nog een nieuwe muis ook)

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
Nivida_intel schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:20:
[...]

Denk het ook.

AC syndicate structureel op 90FPS met alle setting op ULTRA high, dus mij hoor je niet klagen....
(Systeem verder is een 6500K op 4,5 GHZ (gekoeld door een NZXT kraken X60) en 16GB ram en dat alles op een MSI Z170A M7 plankje). Voeding is wel zwaar overkill ruim 1050 watt :')

Sorry welke kaart heb je besteld ? De 1070 of 1080 en op welke resolutie speel je ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nivida_intel schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:20:
[...]

Denk het ook.

Overkill is een understatement, maar zeker mooie frames. Wat voor resolutie draai je? klinkt een beetje als 1080p.

Zal verder niet te veel van het topic afdwalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart ®
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13:46

Bart ®

Moderator Spielerij

I have the cape.

Net een GB GTX 1080 G1 besteld bij CentralPoint. Volgens de site verwachten ze 28 juni te kunnen leveren. Ik ben benieuwd.

Cunning linguist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.S. Bach
  • Niet online

J.S. Bach

Geen dag zonder Bach

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:24:
[...]

Overkill is een understatement, maar zeker mooie frames. Wat voor resolutie draai je? klinkt een beetje als 1080p.

Zal verder niet te veel van het topic afdwalen
1920X1080 op 120HZ
davidb2 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:24:
[...]

Sorry welke kaart heb je besteld ? De 1070 of 1080 en op welke resolutie speel je ?
GTX 1070

Johann Sebastian Bach

Acties:
  • 0 Henk 'm!
9Daar is het ervaringen topic voor :+...

Overigens valt de leverbaarheid wel mee. Een goede vriend en ex-collega van mij wilde nu een nieuwe PC bouwen en ik kon gisteren zonder enige moeite bij onze Ooster buren zo goed als ieder non-referentie model dat hier voorbij komt gewoon bestellen met levering komende vrijdag en allemaal voor <= 799 euro (in dit geval 730 euro voor een Palit Gamerock).

[ Voor 6% gewijzigd door Paprika op 23-06-2016 10:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Vipeax: welke shop?

Als caseking vandaag de door mij bestelde kaart niet binnen krijgt (hun laatste mail had het over vandaag) wil ik ook weer verder kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paprika schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:25:
9Daar is het ervaringen topic voor :+...

Overigens valt de leverbaarheid wel mee. Een goede vriend en ex-collega van mij wilde nu een nieuwe PC bouwen en ik kon gisteren zonder enige moeite bij onze Ooster buren zo goed als ieder non-referentie model dat hier voorbij komt gewoon bestellen met levering komende vrijdag en allemaal voor <= 799 euro (in dit geval 730 euro voor een Palit Gamerock).
caseking of cyberport denk? Ik had nog even gekeken maar inmiddels stonden die leverdata op 1 juli

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:28:
[...]
caseking of cyberport denk? Ik had nog even gekeken maar inmiddels stonden die leverdata op 1 juli
Ja ik zag het zojuist ook. Ze waren de rest van de week echt goed leverbaar. De GameRock staat nu op morgen voor 760, nog altijd niet heel slecht zou ik zeggen.

Volgende week zou je er sowieso wel 1 moeten kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
Zelf heb ik bij Casekings maandag de GTX 1080 SC GAMING ACX 3.0, 8192 MB GDDR5X besteld en betaald via Paypall en om het feit dat er stond vanaf 24.06.2016 leverbaar tot nu toe is die datum gelijk gebleven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbock
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11:06
Ik heb gisteren bij Casekings een bestelling gedaan van de "GeForce GTX 1070 Gaming X 8G" in de periode dat er stond dat de kaart op voorraad was. Ik heb ze net gevraagd wanneer de bestelling verzonden gaat worden en ik kreeg het onderstaande antwoord:
"Ihre Bestellung sollte noch heute unser Haus verlassen."
Ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dhene
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 06-10 21:04
nickbock schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:09:
Ik heb gisteren bij Casekings een bestelling gedaan van de "GeForce GTX 1070 Gaming X 8G" in de periode dat er stond dat de kaart op voorraad was. Ik heb ze net gevraagd wanneer de bestelling verzonden gaat worden en ik kreeg het onderstaande antwoord:

[...]

Ik ben benieuwd!
Die kunnen engels ook hé :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Troy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-10 07:18

[...]

Ik ben benieuwd!
Ik heb hetzelfde gedaan! Ze zullen hem vandaag verzenden in mijn geval, aldus één van hun medewerkers. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbock
Dhene schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:10:
[...]

Die kunnen engels ook hé :)
Haha, ik dacht als ik nou in het Duits een e-mail stuur, misschien krijg ik dan een plusje voor mijn naam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 00:13
Hoe werkt dat betreft betaal opties bij Casekings hebben die Ideal ondersteuning oid?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben SOFORT (de Duitse iDEAL ;)), maar daar heb je niets aan. :) I guess dat je een overschrijving kunt doen, maar ik kan niet zonder een creditcard (veel werk in het buitenland, zoals Zürich op het moment van schrijven) en dat werkt dan ook flawless. Ik heb dan ook de bestelling geplaatst voor mijn ex-collega, omdat hij zelf geen creditcard heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr_Troy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 17-10 07:18
Psyonara schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:17:
Hoe werkt dat betreft betaal opties bij Casekings hebben die Ideal ondersteuning oid?
Volgens
https://www.caseking.de/en/overview-info-and-service

Bank Transfer | Cash on Delivery | PayPal | Sofortüberweisung | Credit Card | Bitcoin | Financing

Ik heb het zelf natuurlijk met Paypal gedaan. (Je kan Paypal tegoed opwaarderen met iDeal tegenwoordig :*) )

[ Voor 7% gewijzigd door Mr_Troy op 23-06-2016 11:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Laatst online: 00:13
Thx dan weet ik dat. Was gewoon benieuwd vandaar Alleen de GPU's lijken goedkoper te zijn in Duitsland voor de rest ljkt het allemaal gelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr_Troy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:18:
[...]
Je kan Paypal tegoed opwaarderen met iDeal tegenwoordig :*)
Dat is zeker een goede oplossing! (in dit geval is zijn PayPal geblokkeerd ofzo dus dat werkte in zijn geval ook niet :+)

[ Voor 17% gewijzigd door Paprika op 23-06-2016 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:42

MadEgg

Tux is lievvv

Ah, bedankt voor de tips hier voor alternatieve winkels! Levertijd bij Caseking ziet er wel het beste uit, wie weet heb ik dan toch nog wat in huis volgende week. De Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming daaar maar besteld. Hopelijk redden zij de beloofde 27 juni.

Ik heb ook betaald met PayPal. Ideaal voor dit soort dingen, en mijn ervaringen met de klantbescherming met PayPal zijn ook uitermate positief.

[ Voor 22% gewijzigd door MadEgg op 23-06-2016 11:23 ]

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickbock
Mr_Troy schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:18:
[...]

Ik heb het zelf natuurlijk met Paypal gedaan. (Je kan Paypal tegoed opwaarderen met iDeal tegenwoordig :*) )
Ik heb ook met Paypal betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 17-10 15:54

Madstorm

Derping all the way!

Van het thuisfront te horen gekregen dat mijn kaart (GTX 1080) binnen gekomen is, gisteren besteld bij Azerty.

Vanavond maar even spelen :D

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Niet online
Madstorm schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:27:
Van het thuisfront te horen gekregen dat mijn kaart (GTX 1080) binnen gekomen is, gisteren besteld bij Azerty.

Vanavond maar even spelen :D
Welke heb je besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:22
Hoe werkt de stepup dan?
Inruilen en bijbetalen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kesj schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:28:
Inruilen en wachten en bijbetalen?
HOW DOES THE EVGA STEP-UP PROCESS WORK?
There are several steps to the Step-Up program. Because we require that you send your original product to EVGA first, we have instituted a process that makes sure you have the least amount of downtime possible. Once you have gotten through the queue, approval and payment phases, you can send your product in to EVGA and once we receive it we will turn it around as quickly as possible. Shipping both directions will be your responsibility.

Stepping through the Step-Up
  • Register your valid product within 90 days from your original purchase
  • If your qualifying product has a 3 year warranty purchased on or after 3/1/2013 and registered within 14 days of the invoice date by the original owner from an authorized reseller, then you will receive the option to step-up for the first 90 days of ownership.
  • If your qualifying product has a 3 year warranty purchased on or after 1/1/11 and registered after 14 days of the original purchase date you must also purchase an extended warranty in order to be qualified for the step-up program.
  • Upload a copy of your invoice
  • Request to start your Step-Up within 90 days of your original purchase from your product detail page
  • Navigate to My Products under Member Home
  • Click on View Details of the product
  • If your product qualifies, you will see the option to start your Step-Up
  • Wait in queue until approval - this step can last from a few days to many weeks depending on demand
    EVGA will review your request and you will be approved if you have met the terms and conditions
  • You will have 7 days to pay for the difference between the two products, plus return shipping and applicable taxes, after you have been approved
  • You will be instructed to send your product in and you will have 14 business days to do so after your payment is verified
  • When EVGA receives your product, we will return your new in box upgrade
  • EVGA will automatically register your product so you will receive the full warranty on your Step-Up (as of 1/1/11)
  • Any product auto-registered will have its Extended Warranty transferred automatically.
  • You will receive your product shipped via the shipping option you chose and paid for - game on!
You will receive detailed emails at every step to instruct what must be done to continue. All Step-Up requests must go through this exact process, you may not purchase the new product and send your original product back for a refund afterward.
http://www.evga.com/support/stepup/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mikevanwanrooij
  • Niet online
Ik heb gister dus de SeaHawk besteld bij Azerty er stond 2-3 dagen levertijd..
Dat is dus vandaag veranderd naar 10+ dagen..
Zou dat dan ook voor mij gelden die 10+ dagen?
Ik word er echt ziek van nu dat gezeik met levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nemen even contact met ze op. Alleen zij kunnen het weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

mikevanwanrooij schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:32:
Ik heb gister dus de SeaHawk besteld bij Azerty er stond 2-3 dagen levertijd..
Dat is dus vandaag veranderd naar 10+ dagen..
Zou dat dan ook voor mij gelden die 10+ dagen?
Ik word er echt ziek van nu dat gezeik met levertijden.
Paprika schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:33:
Nemen even contact met ze op. Alleen zij kunnen het weten...
Dat, ik heb gisteren ook telefonisch contact gehad.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:03:
Geduld is een lange zaak. :)

Bovendien is het nu toch te warm om zwaar te gamen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carfanatic
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:47
ben ik de enige die levertijden van winkels niet meer serieus neemt? ik wacht wel even tot ze wat ruimer op vooraad zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Ik neem ze ook niet helemaal serieus maar wil toch een videokaart hebben. En zolang je niets besteld weet je in ieder geval zeker dat je hem niet uitgeleverd krijgt.

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sowieso lijken de winkels bij de oosterburen het wel echt beter te doen op dit vlak. Dat baseer ik niet alleen op mijn eigen ervaring van deze week, maar ook op de berichten van de afgelopen weken hier.

Ik zou zeggen: bestel daar, al doe je het alleen maar om een statement te maken naar de lokale webshops. :+

[ Voor 21% gewijzigd door Paprika op 23-06-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
Ik zit er toch aan te denken om voor de Gigabyte G1 GTX 1070 te gaan nu Paradigit zo moeilijk doet. Waar denken jullie dat ik het beste zit? Informatique?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Ik hoop dat je gelijk hebt ;)

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
Met verzendkosten erbij is deze duurder, en mogelijke zelfde dag van levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je het om die 8-11 euro verzendkosten (afhankelijk van de partij die je kiest) moet doen bij een kaart van 520 euro... Bestel dan gewoon bij Informatique. |:(

[ Voor 14% gewijzigd door Paprika op 23-06-2016 11:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
Paprika schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:49:
Als je het om die 8-11 euro verzendkosten (afhankelijk van de partij die je kiest) moet doen bij een kaart van 520 euro... Bestel dan gewoon bij Informatique. |:(
Laat maar, ik dacht dat de verzendkosten op €20+ zaten. Ik ga hem bestellen, bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:38:
[...]

Geduld is een lange zaak. :)

Bovendien is het nu toch te warm om zwaar te gamen. :P
Ben gewoon aan het werk tijdens de warmte van de middag :P ben rond een uur of 6 thuis dus gamen zal pas rond 7 of 8 uur gebeuren :P Heb een compleet nieuwe pc ex. videokaart staan, vandaar dat ik te trappelen sta om hem te bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pindakaaskroket schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:50:
[...]
Laat maar, ik dacht dat de verzendkosten op €20+ zaten. Ik ga hem bestellen, bedankt!
d:)b, je kunt wel altijd even met Informatique bellen natuurlijk. Geen idee wie hier nog meer heeft besteld daar en ervaring heeft met ze (met een wachtrij).
Niet mijn geld. :+ ;) Kidding.

[ Voor 19% gewijzigd door Paprika op 23-06-2016 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

Paprika schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:54:
[...]

d:)b, je kunt wel altijd even met Informatique bellen natuurlijk. Geen idee wie hier nog meer heeft besteld daar en ervaring heeft met ze (met een wachtrij).
Heb ze gemaild over die kaart (vanmorgen al) maar reageren ho maar....
Maar goed ik verwacht dat er een boel van die mailtjes binnenkrijgen...

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zackito
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 08-10 15:20
Frostbite schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 11:58:
[...]

Heb ze gemaild over die kaart (vanmorgen al) maar reageren ho maar....
Maar goed ik verwacht dat er een boel van die mailtjes binnenkrijgen...
Het is nu 12:13, je verwachting is dat ze binnen een ochtend reageren?
|:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mmore
Mijn Gigabyte GTX 1080 G1 Gaming is ook binnen, gisterenochtend bij Azerty besteld. Net even snel ingebouwd. Hier wat foto's geschoten met mn Nexus 5X: http://imgur.com/a/2rDuu

Moet zeggen dat de kaart er behoorlijk beter uit ziet dan ik had verwacht. De kleuren op het RGB display zijn mooi en onmogelijk om goed op de foto te krijgen :P Vanaf de zijkant lekker anonieme zwarte aanblik. Binnenkort eens een nieuwe voeding aanschaffen om die kabels weg te werken en een Be Quiet Dark Rock 3 inbouwen in plaats van deze Noctua voor de looks. Hij was trouwens nét iets langer dan mijn 780 Ti en dus moest de extra (ongebruikte) HDD cage eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De foto is scheef genomen en zorgt dus vast voor een vertekend beeld maar hij lijkt op de foto wel heel erg te "trekken"/hangen?

En doe die EPS stekker eens achterlangs laten lopen :p.

[ Voor 18% gewijzigd door Paprika op 23-06-2016 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kesj
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:22
You will have 7 days to pay for the difference between the two products, plus return shipping and applicable taxes, after you have been approved

Benieuwd welke prijs ze dan nemen van de Caseking stoel-actie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mmore
Paprika schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:24:
De foto is scheef genomen en zorgt dus vast voor een vertekend beeld maar hij lijkt op de foto wel heel erg te "trekken"/hangen?
Foto is wat scheef genomen met mn telefoon maar hij hangt wel wat, hetzelfde als mijn vorige kaart overigens. Ligt aan de PCI-E slot vermoed ik :) Stekkers ga ik fixen als ik tijd/zin heb om Be Quiet voeding & CPU koeler te installeren :P Volgende generatie X99 ga ik een build maken met raampje denk ik, staat nu nog onder mn bureau in gesloten kast die super stil is. ;)

[ Voor 21% gewijzigd door Mmore op 23-06-2016 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shifra
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 04:46
Wat ik niet snap is dat een 1080 SC van evga 649 dollar kost en dan hier 729 euro wat neer komt op 829 dollar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
649 USD naar Euro met BTW (21%) kom je op 690 euro. De rest is pure (extra!) marge van leveranciers/winkels...

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 23-06-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shifra schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:35:
Wat ik niet snap is dat een 1080 SC van evga 649 dollar kost en dan hier 729 euro wat neer komt op 829 dollar.
BTW en vraag is hoog dus dat melken ze lekker uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mmore
Shifra schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:35:
$649 = $785 met BTW... En prijzen hebben hier altijd al wat hoger gelegen, dat heeft een aantal redenen en daar is al genoeg over gepraat in elk topic wat Amerikaanse prijzen noemt :P

@RoderikdW: Vermoed dat dit de 'vaste' prijzen van EVGA zijn voor deze kaarten ;) Vaak bij de retailers worden prijzen nog extra omhoog gegooit, niet bij de OEMs.

[ Voor 17% gewijzigd door Mmore op 23-06-2016 12:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zackito schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:15:
[...]

Het is nu 12:13, je verwachting is dat ze binnen een ochtend reageren?
|:(
Waar is de tijd dat je antwoorden op mails maar binnen 48 uur kon verwachten B)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nickbock
Ik heb gisteren bij Casekings een bestelling gedaan van de "GeForce GTX 1070 Gaming X 8G" in de periode dat er stond dat de kaart op voorraad was.
[...]
Ik heb net de T&T ontvangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
Ik zie net dat de GTX 1080 FE bij casekings met €10,- gezakt is. ( volop leverbaar ) van €799,- gisteren nog naar €789,- vandaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
De Gigabyte G1 GTX 1070 is zojuist in stock gegaan bij caseking, betekend dat ik hem dan morgen / overmorgen al heb.

Ben helaas pas zondag weer thuis, weet iemand of ze met GLS shipping afleveren bij de buren?

[ Voor 3% gewijzigd door Pindakaaskroket op 23-06-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
nickbock schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:42:
[...]

Ik heb net de T&T ontvangen!
Spannend ! Haha ja bij de oosterburen zijn ze er druk mee bezig heb ik het idee zowel met de voorraden als met de prijzen _/-\o_

Ondertussenhier in NL krijg ik de indruk dat alles stil ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JanAd
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 08:11

JanAd

Wind’s howling

Voor de Belgen die nog zoeken:

Een MSI 1080 Aero
https://www.alternate.be/...duct/1278093?tk=7&lk=6040

“Right,” Holden said. “No coffee. This is a terrible, terrible planet.”

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Pindakaaskroket schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:44:
De Gigabyte G1 GTX 1070 is zojuist in stock gegaan bij caseking, betekend dat ik hem dan morgen / overmorgen al heb.

Ben helaas pas zondag weer thuis, weet iemand of ze met GLS shipping afleveren bij de buren?
Nice. Was het dus toch de goede keus. :+

Afbeeldingslocatie: https://i.snag.gy/McpPK8.jpg

:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Ben benieuwd. Heb 'm besteld toen er nog stond dat hij vanaf 27 juni weer leverbaar was, nu staat er binnen 13 minuten bestellen zodat ie vandaag verstuurd wordt. Zou ik meegenomen worden? :o

Tja

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Altijd even mailen guys. :) Bij mij reageerden ze snel op een vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• davidb2
GLS bezorgt alleen van maandag t/m vrijdag ben je niet thuis dan wordt het pakketje bij de buren afgegeven als de buren het niet aannemen dan gaat die terug naar het depot. In beide gevallen laten zij een berichtje achter..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindakaaskroket
davidb2 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:53:
GLS bezorgt alleen van maandag t/m vrijdag ben je niet thuis dan wordt het pakketje bij de buren afgegeven als de buren het niet aannemen dan gaat die terug naar het depot. In beide gevallen laten zij een berichtje achter..
Hopelijk ontvang ik hem dan morgen nog, scheelt weer paar dagen wachten zonder een videokaart in mijn nieuwe PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18-10 15:04
Zijn er al veel mensen die Asus Strix OC hebben? Ik hoor dat ze de te hoge beloofde klokspeeds niet kunnen halen en zodoende nog nagenoeg niets hebben geleverd. Als ik bij onze klanten kijk is het ongeveer 3 - 5% van wat wij uitleveren. Op NV event in Amsterdam vertellen sommige resellers ook dat Asus alles lager gaat klokken om toch te kunnen leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frostbite
  • Laatst online: 27-08 00:03

Frostbite

🤦🏻‍♂️

En hij is alweer op :+

🎮 Steam
💻 i5 6600k | 16Gb DDR4 | 500Gb + 120Gb SSD | 2Tb HD | Zotac AMP GTX1080 | Dell S2716DG | W10Pro
📱 Samsung Galaxy S22+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tommieboy154
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 05-09 21:26
The Source schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:59:
Zijn er al veel mensen die Asus Strix OC hebben? Ik hoor dat ze de te hoge beloofde klokspeeds niet kunnen halen en zodoende nog nagenoeg niets hebben geleverd. Als ik bij onze klanten kijk is het ongeveer 3 - 5% van wat wij uitleveren. Op NV event in Amsterdam vertellen sommige resellers ook dat Asus alles lager gaat klokken om toch te kunnen leveren.
Nou ja heb hem nu vanaf 07-06 in bestelling staan en heb de kaart ook nog niet, hoorde wel iets over dat bij bijv reviewers het klokprofiel een stuk hoger is dan bij retail kaarten

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-10 15:03

steveman

Comfortabel ten onder

Ik begin er in te geloven :+

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/ghC2MKJkH83NC9KeZADGDBm7/full.jpg

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Christiano007 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:47:
Net de laatste besteld hopelijk, ga hem wel ophalen :)
Heb je nou een 1080 gekocht om meteen door te verkopen?
V&A aangeboden: Gigabyte GeForce GTX 1080 G1 Gaming 8GB
He, maak me niet zo jaloers. Moet nog werk tot 17:00 :(

[ Voor 22% gewijzigd door Madstorm op 23-06-2016 13:05 ]

I'm an Ironman!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MadEgg

MadEgg

Tux is lievvv

Paprika schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:47:
Altijd even mailen guys. :) Bij mij reageerden ze snel op een vraag.
Gedaan, inderdaad snel reactie:
You order will leave on June 27th. It was only on stock because we received 1 graphics card which was a withdrawal from a customers.
Nog steeds 27e dus. Helaasch pindakaasch.

Tja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaat

Blaat

Hardware Fanaat

Topicstarter
Madstorm schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:03:
[...]

[...]

[...]

Makkelijk winst maken zo. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foxpat
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 14-10 22:39
[...]

[...]

Beetje jammer dit :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweet1
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-10 21:17
Dit forum in de gaten houden voor voorraad, snel bestellen en dan doorverkopen voor winst aan mede tweakers. Best wel nasty

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 18-10 15:03

steveman

Comfortabel ten onder

[...]

[...]

[...]

Mja, ik zit ook nog op kantoor (heb hem daar laten bezorgen)... wachten duurt lang... :'(
JanAd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 11:28:
Bij Azerty is er voorraad binnen gekomen:
https://azerty.nl/producten/product_detail/?ID=937912

De Gigabyte 1080 G1, de mijne zal dan hopelijk vandaag of morgen verzonden worden. _/-\o_

Heerlijk volgende week donderdag start de zomer vakantie en met het miezerige Belgische weer de laatste tijd weet ik alvast terug wat te doen ;)

edit: en de verzendbevestiging is binnen :)
Onwijs bedankt voor deze post natuurlijk !

[ Voor 35% gewijzigd door steveman op 23-06-2016 13:11 ]

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Niet online
Het lijkt nu echt te gaan gebeuren

Hello Mr ****

Thank you for your eMail.

It says tomorrow in the system.

Evga 1080 ACX 3.0 @caseking.de

[ Voor 4% gewijzigd door ArthurMorgan op 23-06-2016 13:13 ]

Pagina: 1 ... 31 ... 87 Laatste

Let op:
Dit is een topic over levertijden en beschikbaarheid. Wil je praten over prestaties e.d. zit je hier fout. Hiervoor is nVidia GeForce GTX 10XX - Ervaringen. Wil je alle nieuwtjes volgen, ga dan naar [Algemeen] nVidia Nieuwsdiscussie Topic - Deel 56. Dit topic is puur om levertijden en beschikbaarheid te bespreken.