Zo te zien communiceren de esp en de cc1101 wel met elkaar, anders was version bijv 00 of FF geweest.Whizzer schreef op maandag 5 december 2016 @ 20:32:
[...]
Output:
code:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 setup begin CC1101_PARTNUM 0 CC1101_VERSION 20 CC1101_MARCSTATE 1 setup done sending join... send sending join done. join command sent
En dat CC1101_* is goed????
Ondertussen nog tig keer op knoppen van de afstandbediening gedrukt, van 1cm afstand tot een meter, maar hij geeft heeeeeelemaal niets...
Dus dan blijft over
[...]
Maar natuurlijk willen we dat wel.. Voor mij blijft dat de vraag: "hoe?"
Ja, dat CC1101_* is goed (anders kreeg je wel compiler errors).
De code werkt niet alleen bij mij maar ook bij een aantal andere mensen, daaraan ligt het dus (ook) niet.
Oh maar wacht, de regels die de ingedrukte knop moeten weergeven staat standaard uit (omdat dat normaal niet nodig is)!
Zet maar ff die eerdere wijziging in je cc1101.cpp terug naar wat het was, die hebben we niet meer nodig.
Vervolgens gaan we naar de IthoCC1101.cpp file. Daar vind je op 3 plaatsen dit:
C++:
1
2
| //bug detection //testCreateMessage(); |
Zoals je zit is de regel testCreateMessage(); voorzien van //, dat moet je even weghalen.
Dus drie keer:
C++:
1
2
| //bug detection testCreateMessage(); |
Volgens mij is dat al voldoende om, na opslaan, compilen en uploaden, genoeg om wel iets te moeten krijgen als je op een knop van een gewone RFT remote drukt...
Panasonic 7kW J-Series Split + 190 liter SWW, 2750+2100Wp Oost-West