Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin325
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-02-2023
wat is het verschil met het schadebeeld?

Full ( volle schade? alles kan kapot?)
en Simulatie?

is er iemand die weet wat de verschillen zijn>?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35
TommyGun schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:16:
[...]

Wat is die 3d-lijn lelijk zeg...
Vandaar dat ie hem niet volgt :P O-)

[ Voor 72% gewijzigd door Schuey op 19-08-2016 15:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 20:48

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Snap die track acclimatisation ook niet helemaal. Ook als ik de apex prima haal, krijg ik nog rode vlaggen. Hoe kan zulks? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:28
Ik zag pak m beet een maandje gelden dat mijn stuur (een Fanatec csr...de standaard versie) op zowel de pc als ps4 ondersteund zou worden volgens de officiele site. Nu wilde ik gisteren de PC versie bestellen en zag ik tot mijn verbazing op diezelfde site dat deze niet meer bij de ondersteunde stuurtjes staat ( wel de csr elite) . Kan iemand mij vertellen of ik de game met dit stuur kan spelen?
Anders koop ik hem zeker niet, ik blijf geen stuurtjes kopen natuurlijk :(

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
MikeyMan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:26:
Snap die track acclimatisation ook niet helemaal. Ook als ik de apex prima haal, krijg ik nog rode vlaggen. Hoe kan zulks? :?
De meeste bochten hebben meerdere poortjes. Op het moment dat je één van deze poortjes mist, worden alle poortjes van die bocht rood (dus ook die nog evt. zouden komen). Daarnaast is de snelheid waarmee je door de poortjes gaat ook van belang!

Nee, ik ben géén Belg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ok, helder, maar er staat nergens hoe hard ik er doorheen moet toch?
Dacht dat je bij het eerste poortje aan het remmen moest zijn, tweede poortje apex en derde poortje op het gas, maar dat lijkt het ook niet te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08-09 22:55

TommyGun

Stik er maar in!

Schuey schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:25:
[...]

Vandaar dat ie hem niet volgt :P O-)
Ben na de start van Australië al afgehaakt inderdaad :F

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 21:13

KRAI.7

Bwoah...

Hebben jullie ook het vreemde issue dat je tijdens het rijden (maakt niet uit in welke view mode) het geluid hoort dat je normaal hoort als je in de pitbox staat? Heel raar, en ook lastig om je goed te concentreren op de race en het terugschakelen/opschakelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robin325
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 23-02-2023
KRAI.7 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:36:
Hebben jullie ook het vreemde issue dat je tijdens het rijden (maakt niet uit in welke view mode) het geluid hoort dat je normaal hoort als je in de pitbox staat? Heel raar, en ook lastig om je goed te concentreren op de race en het terugschakelen/opschakelen...
ja klopt dan hoor je het niet goed meer wanneer je moet schakelen.
word er hopelijk snel uitgehaald met een update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
TommyGun schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:16:
[...]

Wat is die 3d-lijn lelijk zeg...
Mooiste was dat die op een gegeven moment echt begon te flippen toen de VSC kwam. Wat een zooitje was die lijn toen :S

Vanavond gaat die lijn weer gewoon uit :)
Gisteren even snel door de settings gekeken en andere dingen al uitgeschakeld die standaard ingeschakeld staan :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Ah, ben eruit... Je moet sowieso harder rijden om een groene of paarse bal te krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:04
robin325 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:24:
wat is het verschil met het schadebeeld?

Full ( volle schade? alles kan kapot?)
en Simulatie?

is er iemand die weet wat de verschillen zijn>?
Full schade is dat alles nog wel een klein tikje kan hebben voordat het kapot gaat.

Simulation straft ieder klein tikje af met een beschadiging, net als in het echt.
MikeyMan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:47:
Ah, ben eruit... Je moet sowieso harder rijden om een groene of paarse bal te krijgen :)
Ja, bij track climatisation gaat het er om dat je het circuit op snelheid kent. Langzaam rijden en door poortjes gaan zit er dus niet in. :9

[ Voor 38% gewijzigd door Joost1991 op 19-08-2016 15:50 ]

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Joost1991 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 15:49:
[...]

Full schade is dat alles nog wel een klein tikje kan hebben voordat het kapot gaat.

Simulation straft ieder klein tikje af met een beschadiging, net als in het echt.

[...]

Ja, bij track climatisation gaat het er om dat je het circuit op snelheid kent. Langzaam rijden en door poortjes gaan zit er dus niet in. :9
Nee, snap ik, maar ik had op de een of andere manier het idee dat je iets met je rempunt enzo moest laten zien. Niet dus... :D

Overigens kom ik bij lange na niet een fatsoenlijke kwalificatietijd. Zie hier en daar wel verbeterpunten, maar ook dat ik er niet zomaar 5 seconden vanaf ga rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost1991
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 15:04
MikeyMan schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:28:
[...]

Nee, snap ik, maar ik had op de een of andere manier het idee dat je iets met je rempunt enzo moest laten zien. Niet dus... :D

Overigens kom ik bij lange na niet een fatsoenlijke kwalificatietijd. Zie hier en daar wel verbeterpunten, maar ook dat ik er niet zomaar 5 seconden vanaf ga rijden.
Ik voel een lagere moeilijkheidsgraad aankomen :+

Macbook Pro 16" 2021 -  iPhone 14 Pro Max Deep Purple 256GB -  Apple Watch Ultra 2 Black Titanium Case -  iPad Pro 11" M4 Space Gray 256GB -  Apple TV 4K 32GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:25
Ik ben nog niet de settings ingedoken, maar ze hebben vast nog steeds niet mijn feature request opgepikt van een AI slider hè?

Dat mis ik zo in race games en vooral F1 al sinds het eerste deel. Ik zit vaak ergens tussenin en dan is het of niet leuk omdat je het nooit haalt of niet leuk omdat je alles te makkelijk haalt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 09-09 12:06
Phusebox schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:36:
Ik ben nog niet de settings ingedoken, maar ze hebben vast nog steeds niet mijn feature request opgepikt van een AI slider hè?

Dat mis ik zo in race games en vooral F1 al sinds het eerste deel. Ik zit vaak ergens tussenin en dan is het of niet leuk omdat je het nooit haalt of niet leuk omdat je alles te makkelijk haalt.
Ik kan het nog niet voor je testen, maar misschien heb je hier wat aan: https://www.reddit.com/r/...yikok/modding_in_f1_2016/

Het zou inderdaad een slider moeten zijn, maar hopelijk kan het voorlopig op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Joost1991 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 16:34:
[...]

Ik voel een lagere moeilijkheidsgraad aankomen :+
Dan nog... Rij nu grootste gedeelte paars, op medium moeilijkheid en nog stijf achteraan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sup4rdurt
  • Laatst online: 11-09 09:27
silvi0 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:50:
Hallo Allemaal,

Even een vraag aan de PS4 gamers..?

Ik ben ook rond aan het neuzen voor een stuurtje met pedalen echter speel ik F1 2016 gewoon op de bank in de woonkamer, nu zit ik te denken hoe ik dat stuurtje een beetje knap kan monteren zodat het speelbaar wordt.. Jullie iedeen/tips?

P.s. Ik ben van plan een stuur in de categorie T150 te kopen..
Ik weet even niet wat zo'n wheelstand kost, maar als je budget het toelaat, kun je ook kijken voor een Playseat Challange.

T150+PSC01

Why waste time say lot word when few word do trick? | Tweakblog: durt.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-09 11:54
Beetje jammer dat je wheel gesupport wordt, maar dat ie niks doet. Hij ziet geen stuur en pedaal input. Buttons wel. Momo Racing Force. Zucht...
Eens kijken of ie het wel doet als ik dat logitech pakket er op gooi.

Edit: Nou jah dat was het toch. De enige game die die profiler nodig heeft.

[ Voor 34% gewijzigd door Xfade op 19-08-2016 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ultimate hebben ze goed gedaan hoor, Rosberg rijdt gewoon in de Q de snelste tijd op de leaderboard van Rusland (mijn tijd toevallig :P) dus met die difficulty zit het wel snor dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Iemand enig idee of dit spel de Oculus Rift ondersteunt? Kan er niets over vinden maar Dirt Rally ondersteunt het wel dus misschien deze game ook :)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Ps4 versie hier om 17.00 afgeleverd gekregen, en sinds 18.30 aan het spelen. Tracks verkennen, meerdere auto's geprobeerd, en moet zeggen voelt goed!

Veel instellingen, leuk dat je ook andere tijden kunt rijden heel ander gevoel geeft dat.

Wat ik wel mis is de ERS knop, dus de knop 33 seconden meer vermogen te hebben, zit dat er niet in, ergens las ik dat? Alleen een knop voor DRS? Dat is jammer, haal realisme omlaag denk ik. Of mis ik die helemaal?

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wasp
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:26
DerOllie schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:54:

Wat ik wel mis is de ERS knop, dus de knop 33 seconden meer vermogen te hebben, zit dat er niet in, ergens las ik dat? Alleen een knop voor DRS? Dat is jammer, haal realisme omlaag denk ik. Of mis ik die helemaal?
In die zin in lijn met de werkelijkheid, coureurs hebben vanaf 2015 geen KERS knopje meer..

Ryzen 9 5900X, MSI Tomahawk MAX, 32GB RAM, Nvidia RTX 4070 Ti | Mijn livesets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
1 race gedaan in career mode! Geweldig!

Weet iemand hoe je de formation lap en safety car aan zet in career mode?
Bij mij is hij greyed out?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Androo schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:29:
1 race gedaan in career mode! Geweldig!

Weet iemand hoe je de formation lap en safety car aan zet in career mode?
Bij mij is hij greyed out?
Heeft waarschijnlijk met lengte van de race te maken. Probeer eens 30% ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Androo
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10-09 13:46
Phusebox schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 20:30:
[...]

Heeft waarschijnlijk met lengte van de race te maken. Probeer eens 30% ofzo.
Ik heb het inmiddels al gevonden. Bij een start van een nieuwe sessie ( nieuwe baan ) kun je bij bij het loading scherm naar preferences gaan.
Daar kun je het aanpassen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 21:16
Zo eerste f1 dat ik een stuurtje gebruik

Voorheen AI tussen expert en legend (lag aan circuit)

Nu haal ik met mijn manor niet eens de tyrewear test dus de AI maar terug geschroefd tot hard

Is deze versie gewoon moeilijker of zal ik aan het stuurtje moeten wennen? Heb namelijk het idee dat ik aardig aan het vlammen ben, al is melbourne niet m'n favoriete track

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander-B
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:24
Voor mensen die op de PC met een 144Hz scherm een hangend loading-screen hebben: Zet je scherm om 120Hz en het probleem is opgelost. Zal nog wel gepatched worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:37
Ik speel op ps4 met controller

Ik weet niet of ik de traction controle op medium of full moet zetten.
Medium vind ik best lastig met de sticks en triggers, maar full is er geen kunst meer aan. Hoe spelen jullie op de controller? Is er ook een mogelijkheid voor controller instellingen zoals bij project cars?

Ook heb ik de moeilijkheidsgraad meteen op expert gezet, maar het lijkt nog te pittig

[ Voor 4% gewijzigd door Guids op 19-08-2016 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-09 15:49

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Wasp schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:56:
[...]
In die zin in lijn met de werkelijkheid, coureurs hebben vanaf 2015 geen KERS knopje meer..
Haha, ik schaam me, maar ik wist dat dus niet. Meer dan 20 jaar kijk en volg ik al F1 maar dit mistte ik dan weer. Ik heb het nagezocht, klopt inderdaad...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 19Joost85
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 02-08-2022
Iemand met een Ps4 die weet hoe de push to talk functioneert?

Wil gebruik gaan maken van de voice instructies. Maar wil niet hebben dat andere online er last van hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nou met controller bak ik er helemaal niks van. Haal maar net paars met de eerste practice goals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Phusebox schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 21:59:
Nou met controller bak ik er helemaal niks van. Haal maar net paars met de eerste practice goals.
Het niveau bepaalt veel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Moet je die practice goals allemaal in 1 sessie halen? Ik dacht oh die laatste doe ik wel in de volgende sessie? Kan ik mijn career alweer restarten. Bleh.

Beetje meer info was wel welkom geweest.

[ Voor 12% gewijzigd door Phusebox op 19-08-2016 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennischo
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Phusebox schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:03:
Moet je die practice goals allemaal in 1 sessie halen? Ik dacht oh die laatste doe ik wel in de volgende sessie? Kan ik mijn career alweer restarten. Bleh.

Beetje meer info was wel welkom geweest.
Hoeft helemaal niet, heb je 3 sessies voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Dennischo schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:07:
[...]

Hoeft helemaal niet, heb je 3 sessies voor...
Ah ik kreeg zo'n overview na p1 en zag dat ik niet alle punten had gehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 17:18
DerOllie schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 19:54:
Ps4 versie hier om 17.00 afgeleverd gekregen, en sinds 18.30 aan het spelen. Tracks verkennen, meerdere auto's geprobeerd, en moet zeggen voelt goed aan.
Veel plezier man.
Ik houd morgenmiddag wel vrij als PostNL eindelijk op de stoep staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:58
Heb toch al wat race games gespeeld maar heb hier toch moeite zonder brake lock te rijden.
Heeft iemand hier nog wat tips ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
jori040 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:28:
Heb toch al wat race games gespeeld maar heb hier toch moeite zonder brake lock te rijden.
Heeft iemand hier nog wat tips ?
Met welke pedalen speel je? Bij mijn standaard tx pedalen (zelfde als de t150 en t300) kon ik niet fatsoenlijk remmen van niets naar heel hard zonder gevoel, tijdje geleden de t3pa pedalen gekocht met brakemod en wat een verschil is dat zeg, mooi aan remmen gaat gewoon automatisch (net zoveel gevoel als in je auto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:17
Nou iedereen mag er van vinden wat hij wilt, maar met alle assists uit op hard vind ik de carriere toch behoorlijk uitdagend. Moet geen moment mijn aandacht laten verslappen. Nou ben ik ook geen talent ofzo.

Die challenges maken het ook een stuk leuker om een heel raceweekend te rijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Iemand meer opgevallen dat bij de pc versie waarbij alles op high/ultra high staat er 2 grafische instellingen zijn die uit staan en die je niet kunt instellen?

[ Voor 9% gewijzigd door schumi1986 op 19-08-2016 23:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

schumi1986 schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 22:48:
[...]

Met welke pedalen speel je? Bij mijn standaard tx pedalen (zelfde als de t150 en t300) kon ik niet fatsoenlijk remmen van niets naar heel hard zonder gevoel, tijdje geleden de t3pa pedalen gekocht met brakemod en wat een verschil is dat zeg, mooi aan remmen gaat gewoon automatisch (net zoveel gevoel als in je auto)
Hoe ver heb jij de 'brake mod' van je pedaal af staan? Bij mij zit er nog een stukje ruimte tussen. Nu is m'n pedaal in het spel redelijk instabiel. Soms moet ik echt trappen (wat me realistisher lijkt), soms is een klein tikje al blokkeren. Heb het idee dat het spel nu niet de volledige rem gebruikt, maar bijv maar 60%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Samoht93
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 20:46
Heb zelf de t3pa brake mod helemaal naar achter staan en heb geen problemen met remmen. Voelt redelijk goed.
Het viel me wel op dat met alle assists uit je nog prima midden in de bocht licht op de rem kan trappen zonder van de baan af te glijden. Dat lukt met de formule A in project cars niet...

Merk wel dat mijn gtx660 een beetje achterhaald is, wat een matige graphics als ik de settings zo instel dat ik altijd 60 fps haal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe ver trap je 'm dan in?

Bij Project Cars moest ik bijv. na het rechte stuk op Catalunya mezelf echt in de stoel drukken om hard genoeg te remmen. Bij F1 2016 hoef ik dat niet te proberen want dan sta ik binnen no-time stil.

Heb overigens nog niet gekeken of dit uberhaupt te calibreren valt (my bad)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 01:19:
Hoe ver trap je 'm dan in?

Bij Project Cars moest ik bijv. na het rechte stuk op Catalunya mezelf echt in de stoel drukken om hard genoeg te remmen. Bij F1 2016 hoef ik dat niet te proberen want dan sta ik binnen no-time stil.

Heb overigens nog niet gekeken of dit uberhaupt te calibreren valt (my bad)
heb hem ook vrijwel helemaal naar achteren staan, bij de controller instellingen in f1 2016 kun je overigens zien of je met jou pedaal afstelling wel het volledige rembereik in game hebt, door op het pedaal te trappen zie je een slider bewegen die aangeeft hoe hard je op dat moment remt

soms voel ik een klein knikje tijdens het rijden in mijn TX met f1 wheel, tijdens het insturen van een bocht heb hiervoor even met de 458 wheel gereden en daar is het mij niet opgevallen, kan niet echt plaatsen of dit nu hoort of juist niet,lijkt te maken te hebben met de force feedback iemand meer die dit voelt?

[ Voor 18% gewijzigd door schumi1986 op 20-08-2016 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Iemand die wellicht controller settings heeft gevonden voor XBO?
Heb al wat lopen pielen, dead zone sowieso op 0 gezet maar is nog steeds niet gevoelig genoeg.

Moet soms echt terug sturen na de bocht maar vooral in het insturen is echt niet lekker.

Ondanks een dead zone van 0 stuur je vaak in en gebeurt er niks, ga je 2 mm verder dan schiet hij opeens te ver.

Heb nu wel al weer dat ik geen goede moeilijkheidsgraad kan vinden. Maar lijkt wel iets beter te matchen dan voorheen, vooral ook dat de AI volgens mij wat harder gaat als je pushed.

Op de XBO is het wel een screen tear festijn.5 en al die non skippable animaties zijn na 1 race alweer irritant.

Oh ja, waar is de car setup heen? Ik zie alleen maar presets.

En hoe sluit je het in car menu zonder door alle opties heen te moeten bladeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Weet iemand waar je de tyre allocation voor het weekend aan kunt passen? Als ik naar de volgende round ga kan ik wel alle settings enzo aanpassen. Maar tyre allocation is dan grijs. Voor Australië werd het gevraagd en heb ik voor hard gekozen. Ik wil nu eigenlijk wat zachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hoop wel dat ze de screen tearing gaan fixen (ps4 versie). Blijft toch storend om naar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:23

On_E

Housemusic

Paulus07 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:35:
hoop wel dat ze de screen tearing gaan fixen (ps4 versie). Blijft toch storend om naar te kijken.
De cutscenes zijn qua performance heel slecht, maar tijdens racen heb ik geen tearing gezien gelukkig.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
On_E schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:40:
[...]

De cutscenes zijn qua performance heel slecht, maar tijdens racen heb ik geen tearing gezien gelukkig.
Hier juist tijdens de race. Super irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
De lighting is soms ook compleet fout. Super vale kleuren en bij mij hadden ze transparante banden klaargezet.

Jep. Codemasters doet zijn naam weer eer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guids
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:37
De lens flare in Australië geeft ook een raar effect, pixelachtige waas. Ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Paulus07 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 08:57:
[...]

Hier juist tijdens de race. Super irritant.
Op de XBO heb je overal tearing, zelfs in zoiets statisch als het motorhome. Daarnaast slowdown, framedrops als ik me niet vergis en op plaatsen gewoon abominabel graphics.

Maar goed dat laatste neem ik voor lief als de rest dan maar goed is. Helaas laten ze overal wel steken vallen. Hoop op een patch maar iedereen die f1 games van codemasters heeft gespeeld weet dat bugs nooit gepatcht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Ben blij dat ik voor de pc versie ben gegaan, hiervoor altijd xbox versies gekocht en heb werkelijk nog geen f1 game gespeeld zonder tearing en framerate issues (tegenwoordig heeft elke console game op de exclusieve titels na tearing en framerate problemen), de pc versie is in mijn ogen een hele verbetering, scheeld niet super veel maar draait gewoon super vloeiend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelatNL
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 18:56
Guids schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:09:
Dat viel mij gisteren ook al op. Met 2015 versie nog nooit meegemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
schumi1986 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:16:
Ben blij dat ik voor de pc versie ben gegaan, hiervoor altijd xbox versies gekocht en heb werkelijk nog geen f1 game gespeeld zonder tearing en framerate issues (tegenwoordig heeft elke console game op de exclusieve titels na tearing en framerate problemen), de pc versie is in mijn ogen een hele verbetering, scheeld niet super veel maar draait gewoon super vloeiend!
Heb ze beide gekocht. Eens kijken wanneer ik tijd heb om pc te herinstalleren, met drivers te kloten, stuur aan de gang krijgen, instellingen testen wat werkt en dan nog misschien tijd over om te gamen. :+

Hoop dat Scorpio een beetje de verwachting waar kan maken en boeit me niet als ik om de 2 jaar 500 euro betaal voor een nieuwe console, als het dan maar gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Guids schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:09:
Ik had hier ineens last van:

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/oIMwV7w.png

Maar een herstart van de game loste het op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Phusebox schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:21:
[...]

Hoop dat Scorpio een beetje de verwachting waar kan maken en boeit me niet als ik om de 2 jaar 500 euro betaal voor een nieuwe console, als het dan maar gewoon werkt.
Precies dit, baal er een beetje van dat sinds de release van de Xbox one bijna geen game heb gespeeld zonder tearing en instabiele framerate, dat ze eens iets minder op grafische pracht gaan focussen en meer op een beter afgewerkte game.

Tegenwoordig met de mogelijkheid van updates hoop je dat dat na de release nog gepatched gaat worden maar dat gebeurd zelden

Uiteindelijk besloten om een bult geld uit te geven en een game pc te bouwen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
On_E schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:26:
[...]

Ik had hier ineens last van:

[afbeelding]

Maar een herstart van de game loste het op.
Dit is een bug volgens een van de ontwikkelaars/designers van de game. De fix zit nu in een patch die bij Codemasters Q&A ligt; zie ook: https://www.reddit.com/r/...ew_builds_made_it/d6nvimw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik heb een T500RS moet je dan ook nog de Brake Mod uitvoeren of heeft deze die al?
(Heb het model zonder PS3/4 switch, vorige week bij Mardo Media gekocht)

[ Voor 13% gewijzigd door RedHat op 20-08-2016 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
RedHat schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:04:
Ik heb een T500RS moet je dan ook nog de Brake Mod uitvoeren of heeft deze die al?
(Heb het model zonder PS3/4 switch, vorige week bij Mardo Media gekocht)
Dat kun je zien,dan zit er achter het rempedaal een klein stukje profiel met een rubber conische stop die je kunt verstellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

Gisteren begonnen aan mijn carriere het bij Haas F1 Team.

Het eerste weekend in Australië viel compleet in het water, met een natte Q en een race die startte op een natte baan. Een perfect getimede pitstop (en voor mij goed gevallen Safety Car later) eindigde ik als 7e na een enerverende race.

In Bahrein leek vanaf P1 alles mijn kant op te komen, met alleen maar top 10 plaatsen in de practices (zelf een P3 in de Q-simulatie). Qua race-pace kwam ik nog wel wat snelheid tekort, maar mijn tire-management was zeer goed zo bleek in de trainingen.

Vanaf P3 op de grid (de Q simulatie klopte zowaar...) had ik een behoorlijk goede start, mede omdat Ricciardo en Vettel elkaar in de eerste bocht behoorlijk dwars zaten. In ronde 3 kwam er een safety car, en ik besloot buiten te blijven samen met nog een paar andere coureurs, de rest van het veld vloog de pits in voor een setje verse bandjes. Button en Haryanto vormde mijn nieuwe buffer naar de kanonnen van Mercedes en Ferrari. Toen mijn bandjes op waren, gestopt voor een verse set Mediums, en de rest van het veld kwam hun 2e set versleten Supersofts inleveren. Ik hield tot zo ver mijn positie en voorsprong, echter was Vettel nu de tragere deelnemers voorbij en kwam met 2 a 3 seconden per ronde dichterbij...
Bij de laatste stop switchte ik naar soft, en Vettel kwam ook binnen voor nieuwe softs. Hij probeerde me vlak daarna in te halen via de buitenkant in het bochtige middendeel, waarbij hij spinde. Dit gaf me een buffer van 10 seconden voor de resterende 6 rondjes

Uiteindelijk hield ik 1,2 seconden over op mijn naaste achtervolger, Sebastian Vettel, en zo de eerste overwinning van mijn carriere uit het vuur kunnen slepen. De race had ook echt geen rondje langer moeten duren, dan had ik hem nooit gewonnen.

In de volgende race krijg ik al de 2e en 3e upgrade op de auto, dus de development-snelheid zit er goed in bij het team. De trainingen ben ik tot nu toe gelijkwaardig aan Grosjean, maar in de Q en races rijd ik hem nog redelijk naar huis... Misschien dat ik in de races hierna de moeilijkheidsgraad nog 1 hoger moet zetten, maar dat was tot aan Bahrein echt nog een stap te snel (kwam 2 seconden te kort op de manor...)

De simulatie stand van Damage is trouwens echt heel gaaf, eindelijk moet je nadenken over wat je doet, want voor je het weet ligt je vleugel of wiel eraf _/-\o_

[ Voor 3% gewijzigd door Hoogie2004 op 20-08-2016 12:19 ]

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15:05

Edd

schumi1986 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:08:
[...]

Dat kun je zien,dan zit er achter het rempedaal een klein stukje profiel met een rubber conische stop die je kunt verstellen
Niet bij de pedalen van de T500 RS. Daar heb je een stukje schuimrubber met een veer erin. Niet geweldig.
Ik heb zelf ook de T500 RS en heb de Brake Mod van Basherboards, maar mis gewoon slag in mijn rempedaal en ik moet hard trappen.
Ik heb van de week een vergelijkende mod besteld, als bij de T3PA pedalen zit. Hopelijk zal dat meer naar mijn smaak zijn. Waarschijnlijk kun je ook gewoon ergens anders een stuk consiche stop kopen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jin
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-05 16:14

jin

Jammer dat je maar 1 career mode save game kan hebben. Wilde eigenlijk meerdere profielen maken/testen..

Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 21:21

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Game vanochtend gekocht en net even 15 minuten gereden. Ik heb alleen last van een vreemd geluid tijdens het rijden (time trail). Het lijkt wel een soort coil wine, echter heeft mijn 1080 GTX daar gelukkig geen last van.

Geluid zit ook in mijn capture (let niet op mijn crappy rijden ;));
[YouTube: https://youtu.be/JJdjVRSSw1g]
O.a. rond de 8 seconden (er zit ook een schakelpiepje tussendoor). Aangezien mijn desktop speakers (Kef X300A) vrij goed zijn in de hoog weergave wordt ik er behoorlijk gestoord van 8)7.

Nog te weinig gespeeld om echt een goeie mening te kunnen vormen. Enige wat jammer blijft is het matige geluid van de V6 turbo motoren; V10 sound mod iemand? ;) .

[ Voor 18% gewijzigd door Tortelli op 20-08-2016 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:16

Arfman

Drome!

Ik heb ondertussen begrepen dat er geen VR ondersteuning inzit, dus helaas ... :(

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qu3st
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 11-09 15:32

Qu3st

Net een stuk van mijn eerste race in Australië gereden, heb het op een full weekend gezet, maar vanwege werk gepauzeerd. Wat is die start lastig zeg, had ik eerder moeten oefenen haha, 4 keer over gedaan. 1 keer een zwarte vlag gekregen, 2 keer een jumpstart met een drive through penalty. Laatste keer ging wel goed, alleen door een paar ingehaald.
Qua bandenmanagement is het nog wel lastig, heb een 2 stop strategie met SS/S/SS, de 1e SS waren al 80-90% op. Mijn positie wel kunnen behouden, P5, ik hoop dat ik de soft banden een langere run kan maken waardoor ik misschien nog paar posities kan stijgen. De moeilijkheidsgraad ga ik ook aanpassen na deze race, met een Sauber in top 5 rijden is niet heel realistisch haha.
Ik vind de radiocontrols nog wel lastig, als ik daar mee aan het klooien ben komt er zo 5 secondes bij mijn rondetijd bij.
Grafisch echt een topgame! Ziet er heel gaaf uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Tortelli schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:01:
Game vanochtend gekocht en net even 15 minuten gereden. Ik heb alleen last van een vreemd geluid tijdens het rijden (time trail). Het lijkt wel een soort coil wine, echter heeft mijn 1080 GTX daar gelukkig geen last van.

[video]
O.a. rond de 8 seconden (er zit ook een schakelpiepje tussendoor). Aangezien mijn desktop speakers (Kef X300A) vrij goed zijn in de hoog weergave wordt ik er behoorlijk gestoord van 8)7.

Nog te weinig gespeeld om echt een goeie mening te kunnen vormen. Enige wat jammer blijft is het matige geluid van de V6 turbo motoren; V10 sound mod iemand? ;) .
Na de eerste chicane gewoon elke up shift een pieptoon. Hoe irritant. Geen idee wat dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:26
Misschien een domme vraag. Maar als ik een Pro Career aanmaak, waar kan ik het niveau etc instellen? Handmatig schakelen enzo is voor mij nog te moeilijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:35
Misschien moet je dan geen pro career aan willen maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Granaatappel
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 20:26
Schuey schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:34:
Misschien moet je dan geen pro career aan willen maken?
Ah, dacht dat je daar het niveau nog enigszins kon aanpassen. Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racierox
Net voor het eerst time trial in wet gereden. Ik vind het persoonlijk nog wat te makkelijk in de regen (alle assists staan uit), ze mogen het nog wel wat onvoorspelbaarder maken. Bijvoorbeeld als je door staand water heen rijdt. De auto zal niet zomaar uitbreken als je een beetje rustig aan doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Laatst online: 21:21

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Xfade schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:31:
[...]

Na de eerste chicane gewoon elke up shift een pieptoon. Hoe irritant. Geen idee wat dat is.
Dat hele korte piepen is een optie in de game (upshift tone). Ook vrij vervelend, maar het probleem waar ik op doelde heb je helemaal niet gehoord denk ik ;).

Dat is veel meer een coilwine geluid.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=f3-rCefaAuE]
Kun je het ook horen.

Kwam na wat rondkijken op het steam forum meer mensen tegen die er last van blijken te hebben; Bugged audio sounds @ steam. Lijkt een issue te zijn als de audio output op een hogere kwaliteit heb staan (24 bit / 96Khz in mijn geval). Hem verlagen helpt maar lost het niet helemaal op.

Zie dat Inside Sim Racing hetzelfde probleem heeft (zat blijkbaar ook in de preview versie):

Vanaf 18:08

[ Voor 42% gewijzigd door Tortelli op 20-08-2016 18:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris1994
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 09-09 15:27
Ik heb een probleem met het Co-op multiplayer championship. Ik krijg in iedere sessie na ongeveer 3 rondjes rijden een zwart scherm. Het scherm is niet helemaal zwart, want ik zie het kaartje, rondetijden/aantal laps en dergelijke wel. Alleen het beeld van de auto is weg zeg maar. Dalijk even drivers updaten in hoop dat dat misschien het probleem is. Iemand anders dit probleem ook al gehad?

Verder moet ik zeggen in vergelijking met de vorige delen vind ik het wel een lekkere game, kan me hier wel mee vermaken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:31
Granaatappel schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:35:
[...]

Ah, dacht dat je daar het niveau nog enigszins kon aanpassen. Thanks.
Pro Career is alles op Ultimate. Je moet de normale Career kiezen.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KRAI.7
  • Laatst online: 21:13

KRAI.7

Bwoah...

Vandaag een paar uurtjes gespeeld, echt wel een toffe game! Ook het online gedeelte is erg leuk en werkt goed. :) Practice sessions met de challenges zijn ook erg vermakelijk!

Ben zelf een fan van Räikkönen, is m'n vriendin gisteravond aan het spelen (ze stond tweede en RAI zat achter d'r), zegt ze ineens: "Hee dit spel is niet realistisch, normaal rijdt Räikkönen niet zo ver naar voren!" :+ :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Eerste twee races dacht doe op hard want met controller is een drama maar p1 in alle sessies met 25 sec in de race voorsprong is toch wat veel voor een Haas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xfade
Tortelli schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:45:
Lijkt een issue te zijn als de audio output op een hogere kwaliteit heb staan (24 bit / 96Khz in mijn geval). Hem verlagen helpt maar lost het niet helemaal op.
Het filmpje in dat topic met andere auto's erbij maakt het probleem wel duidelijker. Ik kon het eerst iig niet vinden in de jouwe. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-08 17:59
Wil je lekker gaan spelen, krijg je eerst een upate van 4.1 GB van XBox voor je kiezen en vervolgens nog een van 2.2 GB van F1 2016 ;(

Voor multiplayer heb je XBox Live nodig neem ik aan?

[ Voor 17% gewijzigd door DutchAddick op 20-08-2016 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pakhtun
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 17:35
Klopt het dat Manor de minste team is die je kan kiezen? Qua ontwikkeling staan ze achteraan dus ik neem aan dat hun eisen het laagst zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

alex3305 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:51:
[...]

Dit is een bug volgens een van de ontwikkelaars/designers van de game. De fix zit nu in een patch die bij Codemasters Q&A ligt; zie ook: https://www.reddit.com/r/...ew_builds_made_it/d6nvimw
Ah ok! Gelukkig maar dat er een fix komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 11-09 22:33
Vandaag het spel ook maar gekocht. Ik had bij de review van Gamekings al gezien dat je beter een hogere moeilijkheidsgraag kon kiezen, maar daarin lijk ik mijzelf vergist te hebben. Het spel is toch moeilijker dan ik dacht en vooral de auto lijkt redelijk lastig bestuurbaar. Het zal vast aan mijn onkunde liggen, maar is toch wel wennen tov F1 2015.

De career mode vind ik tot nog toe goed uitgewerkt. Vooral de objectives bij de P-sessies zijn vermakelijk, alhoewel soms pittig. Het is nog even wennen, maar ben blij met de performance op mijn GTX 950. Een echte aanrader tot nog toe!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hoogie2004
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 13:29

Hoogie2004

Whohooooo

En toen was mijn savegame pleite?... Start op, sta weer in Australië, voor de race :S

My iRacing profile | Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Tortelli schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:01:

[video]

Ik heb dat ook, op hogere snelheden zo'n hele hoge piep door m'n speakers. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHat
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09-09 17:16
Ik wil ook Career gaan spelen, heb nu eindelijk iets meer snelheid. Maar zonder assists blijft het nog moeilijk zeg 8)7

Ik snap nog weinig van dat hele FP gebeuren. En ken nog maar één baan goed, dat is China (sta ik nu 700ste ranking) maar heb het gevoel dat ik nog op very easy niveau zit ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook op de ps4 gespeeld. Enkele zaken vallen me op / vind ik niet realistisch.

De irritante piep/gezoem heb ik bij hoge snelheden ook (Lijkt te beginnen wanneer DRS geactiveerd wordt).

Daarnaast zijn de AI posities in de race niet echt realistisch. Zo rijdt Wehrlein relaxt rond p11-14 en Verstappen rond p7/8.

Grafisch vind ik het niet echt 'wow'. Het ziet er allemaal wat gelikter uit, maar daar blijft het ook bij.

Ik krijg echt irritant vaak een optie tot veranderen van strategie. Ligt wellicht aan mijn rijstijl, maar telkens weer willen ze me omzetten. Kan dus aan mezelf liggen.

Zoals iemand al aangaf, het contact met de engineer, via de L1 knop erg onduidelijk. Ik heb een 60' tv, maar desondanks vind ik het schermpje erg klein en onoverzichtelijk. Misschien wennen.

Positief vind ik de zaken zoals handmatig starten en de (V)SC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Richard89
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:50
Hier ook op de PS4 elke race nog gehad of ik mn strategie wilde aanpassen.. jammer dat dat dus blijkbaar niet op basis van je verzamelde data is maar standaard optie (zo lijkt t nu in ieder geval).

Verder ook erg leuk met de SC, maar alleen jammer dat er bij mij niemand langs de baan meer stond toen we al 3/4 laps erachter reden.. hoop dat ze dit met updates misschien nog realistischer kunnen maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamone
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08 18:22
Speelt iemand met een T300RS? In mijn besturingsopties kan ik alleen keyboard selecteren terwijl op elk ander spel het stuur wel werkt (incl. F1 2015). Is iemand anders dit ook tegengekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shamone schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 19:57:
Speelt iemand met een T300RS? In mijn besturingsopties kan ik alleen keyboard selecteren terwijl op elk ander spel het stuur wel werkt (incl. F1 2015). Is iemand anders dit ook tegengekomen?
Ik speel met een T300 RS op de PC, geen problemen hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fryslanboy
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-08 14:50
Hier een TX, ook geen prolemen. Misschien even je firmware en alles updaten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MTH-34
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-09 17:18
Ik rijd zonder hulpmiddelen met mijn T300RS en T3PA. Na het aanpassen van de linearity van zowel het rem als het gaspedaal naar 50% is het heerlijk racen. Goed gevoel in beide pedalen.
En nu oefenen, ik zit qua snelheid boven hard, maar onder expert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ik mis de dificulty slider weer in deze game. Val weer tussen twee niveaus in.

Maar wat ik even erg mis is de race afstand zelf kunnen instellen, en dan niet in voorgedefinieerde stappen van 25%.
Een kwart race vind ik doorgaans te kort maar 50% te lang. Maar ja hun geweldige AI kan niet overweg met custom settings, dan gaan ze gekke dingen doen, want eigenlijk is het nauwelijks een ai maar voorgeprogrammeerde kunstjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

In lap 29/29 van Bahrein een klapband krijgen... :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
hoe zou dit spelen in VR + zoiets? :P

en een lege portemonnee natuurlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shamone
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-08 18:22
Fryslanboy schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 20:25:
Hier een TX, ook geen prolemen. Misschien even je firmware en alles updaten ?
Firmware is op v25, cache is verified en nog steeds geen succes...

EDIT: Lijkt op een issue met de Anniversary Update?
EDIT2: Komt door NVIDIA GeForce Experience... Uninstallen en het werkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Shamone op 21-08-2016 00:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 17:18

Oxigeon

En zo is dat!

De game vanmorgen ook aangeschaft en tot nu toe alleen het weekend in Australië verreden. Meteen ingesteld op Hard en dit bleek de juiste keuze.

Heb gekozen voor Manor omdat deze bij de slechtste 3 teams behoord. Practise 1 volledig verkloot. Te laat remmen etc. P2 ging beter maar van het tyre management snap ik geen bal. Dit krijg ik gewoon niet goed gedaan met een controller.

Q1 direct wat rondjes gereden en een 19e tijd gereden. Doelstelling was 21 en starten voor Werhlein.

Race lekker gestart. Van plek 19 naar 14. 1e ronde goed doorgekomen. 2e ronde werd ik achterop gereden Door de AI. Waarom geen idee. Maar had het idee dat hij op een voorgeprogrammeerde baan reed. Kon Door blijven rijden maar verloor veel tijd (2 sec) per ronde. Na de 1e pit kom ik als 18e weer de baan op waarna ik Door Werhlein van de baan wordt gereden. Nu de auto flink beschadigd maar weer de pit weten bereiken. Ondertussen dat ik naar de pit rij zie ik in de spiegels de nummer 1 aankomen (Hamilton). Ik ga ruim op tijd van de Race lijn af en wat doet die. Hij rijd er vol in waardoor hij out is

Uiteindelijk als 20e geeindigd

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soskes
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12:24
Oxigeon schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 22:53:
De game vanmorgen ook aangeschaft en tot nu toe alleen het weekend in Australië verreden. Meteen ingesteld op Hard en dit bleek de juiste keuze.

Heb gekozen voor Manor omdat deze bij de slechtste 3 teams behoord. Practise 1 volledig verkloot. Te laat remmen etc. P2 ging beter maar van het tyre management snap ik geen bal. Dit krijg ik gewoon niet goed gedaan met een controller.

Q1 direct wat rondjes gereden en een 19e tijd gereden. Doelstelling was 21 en starten voor Werhlein.

Race lekker gestart. Van plek 19 naar 14. 1e ronde goed doorgekomen. 2e ronde werd ik achterop gereden Door de AI. Waarom geen idee. Maar had het idee dat hij op een voorgeprogrammeerde baan reed. Kon Door blijven rijden maar verloor veel tijd (2 sec) per ronde. Na de 1e pit kom ik als 18e weer de baan op waarna ik Door Werhlein van de baan wordt gereden. Nu de auto flink beschadigd maar weer de pit weten bereiken. Ondertussen dat ik naar de pit rij zie ik in de spiegels de nummer 1 aankomen (Hamilton). Ik ga ruim op tijd van de Race lijn af en wat doet die. Hij rijd er vol in waardoor hij out is

Uiteindelijk als 20e geeindigd
Ik had een soortgelijk iets, ook met Manor. Ik wordt in ronde 9 (kort raceweekend) doos Massa van de baan getikt terwijl ik, door een spin van Bottas in bocht 1, 7de lag. Nu als 22ste geëindigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach het scheelt maar 42 seconden.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/1iKZNAT.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjakie1945
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-04 12:59
Hoe kan hij 55sec hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:15
Nu een paar dagen heerlijk gespeeld, difficulty steeds moeilijker zetten, Expert leek eerst goed vanwege Q dat ik niet hoger kwam dan plek 17 met manor, vervolgens in de race met een goede start en goede strategie 2de geeindigd. Dus nu maar naar legend difficulty. Het enigste wat ik jammer vind is dat ik nog geen enkele (V)SC gehad heb. Vanmiddag maar lekker Sochi onveilig maken op legend difficulty.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Pagina: 1 ... 8 ... 16 Laatste

Let op:
Het multiplayer topic voor F1 2016 vind je hier