Nielsjuhz schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 10:57:
[...]
Heb eerst een stuur gekocht voor de PC (iets van 8jaar geleden) en tot mijn verbazing hadden mijn ouders die nog (niet meegegaan met verhuizing en ze waren al wat maanden met opruiming bezig) en ik sloot hem aan en logitech had gewoon nog windows 8.1 drivers ervoor.
Het was de logitech formula force ex. In project Cars kon ik ook gewoon mee rijden al was de Force Feedback vaak wel brak/kut (rechte stuk en hij gaat zelf heen en weer sturen als je de stuur loslaat)
Kon wel gewoon mee doen met de project cars competitie.
Heb nu een Logitech G29 gekocht die op de PC werkt en op de PS3 & 4
Ik heb bijna 1000 euro geïnvesteerd in een stuur, accesoires, pedalen, stoel en standaard... Toen besloot Microsoft opeens niet meer backwards compatible te zijn op de XBO.
Als ik nu wil upgraden heb ik minimaal een TX base en een stuur nodig, is 450 euro.
Vervolgens nog pedalen of een converter voor mijn Clubsport pedalen, want die plastic thrustmaster pedalen zijn echt prut. Converter is ook ca. 100 euro met invoeren.
Nieuwe xbox voor de zolder: 250 euro
Totaal 800 euro. Mwah, over 2-3 jaar wordt het weer niet meer ondersteund en repeat above.
PC. Vind ik gewoon niet fijn gamen, is allemaal zo omslachtig, Steam is mega irritant om mensen te vinden om online mee te gamen.