Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
nice! ik zit ook te twijfelen om hem te bestellen!Flagg schreef op woensdag 07 september 2016 @ 11:54:
[...]
Ws weggemikt mezelf kennende.![]()
En aangezien ik nog niet alles win uiteraard eerst de hardware de schuld geven.:P
Dus deze wordt morgen bezorgd.
[afbeelding]
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ik hoop dat ik met die conical mod wat preciezer kan remmen, tis nu meer gokken wanneer je blokkeert, wat resulteert in chronisch te zwak remmen bij mij, zeker als ik de banden wil sparen. Om vervolgens te vaak te wijd te gaan of op het laatst alsnog te blokkeren omdat je op het laatst nog weer te hard moet remmen.SnowDude schreef op woensdag 07 september 2016 @ 12:19:
[...]
nice! ik zit ook te twijfelen om hem te bestellen!
Of ik ben gewoon een prutser dat kan ook.
Er is dus een kans dat ik 170€ heb betaald om erachter te komen dat ik een prutser ben.
Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.
All electric components run on smoke. If you let the smoke out, they won't work anymore.
Ksnaperniksvan.

[Edit] met veel genoegen in de 5de ronde mijn teammaat vakkundig van de weg gekegeld.

[ Voor 11% gewijzigd door Flagg op 07-09-2016 21:17 ]
Maar in F1 2016 , wow wat een heerlijk F1 gevoel. Ben een carrière met Sauber begonnen en is erg leuk en uitdagend. Ook de veranderende weersomstandigheden in de races kunnen het je lastig maken of er je voordeel mee doen indien je er goed op inspeelt. Punten heb ik alleen nog niet weten te bemachtigen.
Verder vind ik de Time Trial ook lekker vlot, snelle update met ghosts en al. Zie wel soms klassementen met een nummer 1 die twee seconden sneller is dan nummer 2, lijkt me ietwat dubieus. Zelf ben ik meestal tevreden met een plek in de top 500 en dan weer over naar de volgende baan. De scherpere tijden komen later hoop ik nog

Daarnaast zijn bij de recente update voor de PC de time trial leaderboards gewist, en hetzelfde gold volgensmij ook voor de PS4 dat ik hier heb zien langskomen? Dit omdat door een bug tijden die waren gezet terwijl er stukken circuit waren afgesneden alsnog op het leaderboard kwamen te staan als geldige tijd.tuinïnen schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:32:
Zoveel spelers hebben vaak niet eens een tijd neergezet op de PC, meestal 800 tot 1200 man, Denk dat je op een ander platform speelt?
Daardoor was het ook leuk om meteen daarna time trials te doen, dan stond je gegarandeerd hoog
Klopt alle tijden worden gewist samen met de 1.3 patch. Als de 1.3 patch voor de xbox uit komt worden ook daar de tijden gewist.RobertMe schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:48:
[...]
Daarnaast zijn bij de recente update voor de PC de time trial leaderboards gewist, en hetzelfde gold volgensmij ook voor de PS4 dat ik hier heb zien langskomen? Dit omdat door een bug tijden die waren gezet terwijl er stukken circuit waren afgesneden alsnog op het leaderboard kwamen te staan als geldige tijd.
Daardoor was het ook leuk om meteen daarna time trials te doen, dan stond je gegarandeerd hoogHeb paar dagen na die update een time trial gedaan op Suzuka in de regen, waarbij ik meteen 2e stond. Toen ik daarna het leaderboard bekeek bleek ook dat er maar 3 tijden stonden. De nummer 1, 10s langzamer of zo mijn tijd, en op 3 iemand die een snellere tijd als mij had gezet, maar die ronde was afgekeurd.
Lekker rigoureuse beslissing! Na ja opnieuw dan maar allemaalSnowDude schreef op donderdag 08 september 2016 @ 15:54:
[...]
Klopt alle tijden worden gewist samen met de 1.3 patch. Als de 1.3 patch voor de xbox uit komt worden ook daar de tijden gewist.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Toevoeging: de 2e keer gebeurde het in een replay tijdens een race, juist op het moment dat ik wilde terugspoelen. De 1e keer was volgens mij net na een flashback. Het lijkt erop dat er daar rond replays en flashback iets fout kan gaan.
Wel net een race kunnen afronden, wel flashbacks gebruikt maar geen rewindknop gebruikt, en ook geen replays bekeken.
[ Voor 39% gewijzigd door DerOllie op 09-09-2016 23:22 ]
www.youtube.com/DerOllie
Voor de patch gingen ze overdreven aan de buitenkant van de lijn rijden. Meer mensen dit opgevallen?
Wat ook raar was dat ik in China online 1e werd met nr 2 meer dan 25 sec achter mij en nadat de race afgelopen was stond ik 3e. Bij race director voor penalty's gekeken (wat mij sterk leek) maar daar ook helemaal niets
[ Voor 19% gewijzigd door RedHat op 10-09-2016 18:41 ]

Zoveel schelen die pedalen nu ook weer niet
Straks de race zelf maar eens "ff" doen, 75 ronden (oid) proberen de muren niet te raken, Monaco blijft fantastisch.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Maar merk je nu wel dat je beter (beheersbaarder) kunt remmen, zeg maar dat je meer gevoel krijgt?Flagg schreef op zondag 11 september 2016 @ 10:24:
Gisteravond practice en qualifying gedaan van Monaco en sta gewoon op pole position.![]()
Zoveel schelen die pedalen nu ook weer niet, het lijkt erop dat de race in Spanje een beetje kapot was oid.
Heb nog de standaard T300 pedalen, maar zit ook te twijfelen om betere te kopen.
Oh ja 100% dat je het merkt, ik heb die conical mod nog niet eens geinstalleerd en gaat nu al veel beter, denk dat ik die mod niet eens doe omdat het remmen dan te zwaar gaat, die is denk ik nodig als je schoenen aan hebt, dan trap je nog net iets harder.MichelatNL schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:39:
[...]
Maar merk je nu wel dat je beter (beheersbaarder) kunt remmen, zeg maar dat je meer gevoel krijgt?
Heb nog de standaard T300 pedalen, maar zit ook te twijfelen om betere te kopen.
Maar heb nu alleen nog blokkerende remmen als ik het ook echt wil, of in "paniek" stamp eigenlijk zoals het hoort wat mij betreft.
Ook de enige game waarbij ik hier last van heb. Bf1 beta, uncharted 4, division etc etc spelen allemaal prima. Ook pc games spelen perfect op de tv dus zal het niet aan de tv liggen denk.
Moet zeggen dat ik het nog niet 1x ben tegenkomen.Paulus07 schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:06:
weer even gebprobeerd op de ps4 (ze zijn zelfs al bij patch 4 zag ik). Maar na paar rondje monaco (blijven hangen in career) weer snel uitgezet. De screen tearing is een hell op de ps4.
Ook de enige game waarbij ik hier last van heb. Bf1 beta, uncharted 4, division etc etc spelen allemaal prima. Ook pc games spelen perfect op de tv dus zal het niet aan de tv liggen denk.
thnxs voor de bevestiging. Begint nu wel heer erg te jeuken om het te kopenFlagg schreef op zondag 11 september 2016 @ 11:45:
[...]
Oh ja 100% dat je het merkt, ik heb die conical mod nog niet eens geinstalleerd en gaat nu al veel beter, denk dat ik die mod niet eens doe omdat het remmen dan te zwaar gaat, die is denk ik nodig als je schoenen aan hebt, dan trap je nog net iets harder.
Maar heb nu alleen nog blokkerende remmen als ik het ook echt wil, of in "paniek" stamp eigenlijk zoals het hoort wat mij betreft.

Fantastisch frustie zonder flashbacks en met full damage bedoelde ik eigenlijk.
Ben nu al 8x overnieuw begonnen geloof ik.
Waarom is het niveauverschil zo groot tussen hard en expert? Op Hard wordt ik in een Torro Rosso vrij eenvoudig eerste, op Expert kan ik m'n Tyre programma niet eens afronden. Waardoor ik blijf 'steken'. M'n Q Pace lukt ook niet. Enige wat lukte was de baan verkennen op alles paars.
Ga maar gewoon morgen de race rijden en hopen op het beste, maar het zou wel zuur zijn als je van 1e plek naar kansloos laatste gaat qua niveauverschil.
En weinig R&D punten omdat ik gewoon de rondetijden niet eens haal in tyremanagement.
[ Voor 6% gewijzigd door RedHat op 11-09-2016 20:05 ]
Tsja..het is realistischer om met een Torro Rosso bijna laatste te rijden dan 1e te finishen. Daarnaast is het nu je eigen schuld dat je waarschijnlijk je team objectives niet kunt halen omdat je de andere races tegen veel te makkelijke AI hebt gereden en daardoor nu 1e staat.RedHat schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:05:
Ik ben nu bij Spanje beland. Elke Career race een niveau hoger gegaan (Australie Very Easy, Bahrein Easy etc). Nu ben ik op niveau Expert maar wat valt dat tegen zeg.
Waarom is het niveauverschil zo groot tussen hard en expert? Op Hard wordt ik in een Torro Rosso vrij eenvoudig eerste, op Expert kan ik m'n Tyre programma niet eens afronden. Waardoor ik blijf 'steken'. M'n Q Pace lukt ook niet. Enige wat lukte was de baan verkennen op alles paars.
Ga maar gewoon morgen de race rijden en hopen op het beste, maar het zou wel zuur zijn als je van 1e plek naar kansloos laatste gaat qua niveauverschil.
En weinig R&D punten omdat ik gewoon de rondetijden niet eens haal in tyremanagement.
Er zijn hier meerdere spelers op dit forum die klagen over de moeilijkheidsgraad tussen de verschillende niveaus, meestal omdat ze met een middelmatige/achterhoede team ineens achteraan rijden tijdens het verhogen van het niveau, de carrière modus is er juist voor gemaakt om niet te hoeven winnen met een slecht team.
Ik rij op legend met een manor en mijn race objective is 17e of hoger finishen, als je dit haalt dan ziet het spel dit als 'gewonnen'.
Begrijp mij niet verkeerd maar wat is er nu leuk aan om met een Torro Rosso na 5 races 1e te staan? Carrière modus heeft juist meerdere seizoenen om je omhoog te werken, als je na 1 seizoen met een Torro Rosso kampioen bent geworden wat verwacht je dan van de aankomende seizoenen? Waarschijnlijk is de lol er dan na 1,5 seizoen wel vanaf
Wat is er leuk aan 5 seizoenen 2016 spelen?schumi1986 schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:35:
[...]
Begrijp mij niet verkeerd maar wat is er nu leuk aan om met een Torro Rosso na 5 races 1e te staan? Carrière modus heeft juist meerdere seizoenen om je omhoog te werken, als je na 1 seizoen met een Torro Rosso kampioen bent geworden wat verwacht je dan van de aankomende seizoenen? Waarschijnlijk is de lol er dan na 1,5 seizoen wel vanaf
Waarom zou je carrière modus spelen als je van plan bent om maar 1 seizoen te doen?Erwin schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:54:
[...]
Wat is er leuk aan 5 seizoenen 2016 spelen?
Het downloaden van de leaderboards doet het niet meer bij mij. Het kan zijn dat het in het begin nog werkte omdat ik nog een live account had, maar dacht eigenlijk dat die toen ook al verlopen was.
Wie zegt dat er in 20011 nog formule 1 is? En waarom terug in de tijd?Erwin schreef op maandag 12 september 2016 @ 00:06:
Ik zie er gewoon het plezier niet van in telkens hetzelfde seizoen met dezelfde teams/rijders/kalender te rijden. Eigenlijk rij je dan geen carrière maar gewoon 5x seizoen 2016. Een carrière van 20011 tot 2016 is tenminste nog realistisch dan. Zelf rijdt ik alleen losse races en time trials aangezien ik niet geïnteresseerd ben in die vrije trainings-objectives, game bevalt prima en is zeer uitdagend zonder TC/ABS etc.
AMD Ryzen 7800X3D | MSI RTX 4090 Suprim | Asus Tuf Gaming X670E plus | Corsair Vengeance RGB 2x 32Gb 6000 | NZXT H7 Flow black | Corsair RM1000x | NZXT Kraken Elite 360
Ik las dit gister, dacht gisteravond ook eens even proberen, maar ik heb dezelfde ervaringen. Start ging dan nog wel, maar daarna mis. Ook een SC, maar niet door mij gedaan. Daarna meerdere crashes door mij, en lekke banden vlogen me om de oren (contact met de muurFlagg schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:33:
Zei ik dat monaco fantastisch was?
Fantastisch frustie zonder flashbacks en met full damage bedoelde ik eigenlijk.![]()
Ben nu al 8x overnieuw begonnen geloof ik.
www.youtube.com/DerOllie
Same her e ik probeer het vanavond nog ff een keertje (of 2DerOllie schreef op maandag 12 september 2016 @ 11:27:
[...]
Ik las dit gister, dacht gisteravond ook eens even proberen, maar ik heb dezelfde ervaringen. Start ging dan nog wel, maar daarna mis. Ook een SC, maar niet door mij gedaan. Daarna meerdere crashes door mij, en lekker banden vlogen om de oren. Op een gegeven moment heb ik het maar los gelaten, 22e geworden, en blauwe vlaggen gehad.
[edit]Too bloody hot in the man cave. 22 rondjes afwisselend 1ste 6de en daarna weer 1ste (pitstops) gereden te hebben met Vettel op minder dan een seconde achter me. Hij op us ik op ss en hij kwam er maar niet voorbij. Hij probeerde hem wel een paar keer er naast zetten en dat lukte hem uiteindelijk net aan het eind van de lap omdat ik een remfoutje maakte.
Dus ik in pursuitmode

Psn --> rest mode --> bye.
Reed gewoon een flawless race tot dat moment.
[ Voor 37% gewijzigd door Flagg op 12-09-2016 20:27 ]
Ik heb een Thrustmaster Italia maar als ik klein beetje in stuur in de bochten loopt hij niet simpel ingame mee. Hij loopt niet echt 1 op 1. Op F1 2014 is dat niet zo daar draait hij gewoon goed mee. Hoe kan ik dit oplossen ingame?
Welke instellingen moet ik hier voor aanpassen, en welke settings gebruiken jullie voor dit stuur, zowel ingame als in de logitech profiler.
Blijf er last van houden, Voorheen was het ook met rondkijken in de motorhome met je laptopje. Maar daar hebben ze wat dingen aangepast in de patch zag ik. En daar is de screen tearing weg (wat ik zo snel zag).MichelatNL schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:15:
[...]
Moet zeggen dat ik het nog niet 1x ben tegenkomen.
Maar tijdens de races blijft het aanwezig. Zeker met een drukke baan als Monaco is dit zeer irritant voor het zicht en geeft een super onrustig beeld.
Maarja nu toch steeds veel te warm om te gamen
Maar als ik de forums zo lees zijn er wel meer mensen die er last van hebben. Ook paar losse topics/posts op codemaster forums. Voorbeeld: http://forums.codemasters.../44966/screen-tearing-ps4
[ Voor 14% gewijzigd door Paulus07 op 14-09-2016 08:27 ]
Ik ben al jaren aan het lobbyen bij Codemasters voor een AI difficulty slider, al sinds 2012 volgens mij. Maar ik heb het idee dat ze dit met hun scripted AI gewoon niet kunnen omdat het geen echte AI is.RedHat schreef op zondag 11 september 2016 @ 20:05:
Ik ben nu bij Spanje beland. Elke Career race een niveau hoger gegaan (Australie Very Easy, Bahrein Easy etc). Nu ben ik op niveau Expert maar wat valt dat tegen zeg.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Met controller, dat wel. Erg lastig als je gewend bent met stuurtjes op de PC te spelen.
Mensen nog tips? Heb t idee alsof je met de controller niet maximale lock kunt halen in hairpins.
Heb zelf een XBOX controller op de PC en de hairpins lukken alleen als ik bijna tot geheel stil sta...Lensent schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 14:22:
Sinds vandaag ook deze game voor de PS4 gekregen, verrassingskado van mn vrouw!
Met controller, dat wel. Erg lastig als je gewend bent met stuurtjes op de PC te spelen.
Mensen nog tips? Heb t idee alsof je met de controller niet maximale lock kunt halen in hairpins.
[ Voor 13% gewijzigd door Arrne op 16-09-2016 16:14 ]
Edit: ik weet dat deze apps ook beschikbaar zijn voor Project Cars, maar ik hoop meer of de hardwaremods ook kunnen werken en/of die apps ook werken voor deze game
[ Voor 29% gewijzigd door KRAI.7 op 18-09-2016 16:57 ]
Verwijderd
Verder vind ik de overgang van hard naar expert difficulty erg moeilijk. Zelfs in een Mercedes kan ik geen pole halen. Iemand tips of ervaring hiermee?
Verder een fantastische game!

Hoe is jullie ervaringen in de bochten? Wat zou je aanraden qua 'assists'?
PS4 PSN: Dazzler2120
Prima te doen, ik heb zelf alleen throttle assist en anti lock breaks aanstaan, schakelen doe ik ook niet zelf. Throttle is met een controller bijna niet fatsoenlijk te controleren, dan heb je toch echt je pedaaltjes nodig.Dazzler2120 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:39:
Hey, ik vroeg me vooral af (en dit is waarschijnlijk iets wat al 1000x gevraagd is) hoe de playability is met een controller? Ik heb een racestuur, maar nog geen setup zodat ik dit stuur goed kan gebruiken. Voor nu kan ik dus een controller (xbone controller) gebruiken.
Hoe is jullie ervaringen in de bochten? Wat zou je aanraden qua 'assists'?
Ik probeer nu te rijden met throttle op medium, maar ik heb echt moeite om de wheelspin te controleren met m'n triggertje.
PSN: TiS_x_ChaozZ | https://soundcloud.com/skarbamusic
PSN: xMaurice93
Verwijderd
Maar wat een verschil, de tijden voor de tyre management en de Q-pace haal ik niet meer, ipv 2 seconden voor op de tijden verlies ik er nu 3 per ronde. Dit lijkt haast wel samen te hangen met de 1.05 update, maar kan ook gelinkt zijn aan de start van het nieuwe seizoen.
De auto lijkt veel gevoeliger bij exits dan dat deze eerder was. na een uur FP proberen, toch de TC op aan gezet om door te kunnen naar de race.
Dat was wel even frusterend, Volgende sessie maar kijken of het in Bahrein beter gaat met TC weer terug naar med.
Ik speel met controller, dus zelf schakelen is voor mij geen optie, want dan kom ik gewoon vingers te kort als ik ook DRS wil gebruiken, en ook nog eens door het MFD wil bladeren.
PSN: xMaurice93
Heeft die formation lap trouwens nog nut? banden etc blijven toch heel die ronde lang op dezelfde temperatuur en groen. Zie niks veranderen dus skip nu steeds die lap.
Sla hem ook over, wel een leuk idee, maar vooral omdat de boel gereset wordt voor de start voelt het meer als een minigame dan een echte toevoeging. Volgens mij verdwijnt bij die reset ook je info-paneel, waardoor je nieteens kunt zien of het opwarmen nu echt iets voor je temperatuur doet. Je remmen zijn na 1 bocht op temperatuur en de temperatuur die je banden moeten hebben is een groot raadsel.Paulus07 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:50:
Heeft die formation lap trouwens nog nut? banden etc blijven toch heel die ronde lang op dezelfde temperatuur en groen. Zie niks veranderen dus skip nu steeds die lap.
PSN: DutchTrickle PVoutput
Tot nu toe vind ik het nog wel grappig, maar inderdaad het resetten van alles maakt het wat flauw. Ook vind ik dat de computer het vrij snel overneemt, zodat je niet toe komt aan de bekende burnouts op de grid zelf voor de opstelling. Of de plaatsing van de auto.Maverick schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:00:
[...]
Sla hem ook over, wel een leuk idee, maar vooral omdat de boel gereset wordt voor de start voelt het meer als een minigame dan een echte toevoeging. Volgens mij verdwijnt bij die reset ook je info-paneel, waardoor je nieteens kunt zien of het opwarmen nu echt iets voor je temperatuur doet. Je remmen zijn na 1 bocht op temperatuur en de temperatuur die je banden moeten hebben is een groot raadsel.
Stom geintje is dat ook de lapteller net voor het switchen naar de gewone start op ronde 2 staat (als de tekst formation lap rechtsboven verdwijnt. Of dit moet stiekem in 1.05 gefixxed zijn.
Wat ik hier wel aan mis is om de fuel mix op high te kunnen zetten voor de start. Nu ben ik vaak al 3 bochten verder voordat ik daar aan toe kom.
Dit kan sinds patch 1.04 (of 1.03) wel, je kan tijdens de rode lampen, al het menu openen en de fuel aanpassen. Je moet op zich wel snel zijn, de rode lampen gaan snel uit, maar het is te doen heb ik ondervonden.Jurgen schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:20:
[...]
Wat ik hier wel aan mis is om de fuel mix op high te kunnen zetten voor de start. Nu ben ik vaak al 3 bochten verder voordat ik daar aan toe kom.
www.youtube.com/DerOllie
Wat is het nut van rich fuel mixture vlak na de start? Meer vermogen?
Er is een optie dat je het menu kan bedienen met de rechter stick. Dat maakt het al een stuk makkelijker.Lensent schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:44:
Ik vind dat hele menu sowieso niet te doen tijdens het racen met de controller. Vanaf de bank sowieso niet omdat het dan slecht te lezen is.
Wat is het nut van rich fuel mixture vlak na de start? Meer vermogen?
[ Voor 6% gewijzigd door MikeyMan op 22-09-2016 18:59 ]
Zowel het menu met de stick bedienen als de voice commands gebruiken?
In het optie menu is een optie toegevoegd in een van de updates waar staat dat je de mfd kan bedienen met de thumbstick, volgens mij onder assists en race settings.Lensent schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:12:
Hoe doen we dat?
Zowel het menu met de stick bedienen als de voice commands gebruiken?
Voice commands werken alleen in het L1-boordradio menu toch? of kan ik zo ook de fuel mix instellen?
Die thumb stick optie maakt het wel makkelijker inderdaad, want dan kun je nog wel met je duim op de drivestick blijven. Fuel mix kan geloof ik niet via de voice control, zegt me zo uit het hoofd even niet, maar het is het eerste selectie wanneer het menu opent, dus snel te wisselen imho. Net als echte coureurs, niet in de bochten zitten draaien aan de knoppen, maar de rechte stukken gebruiken.Jurgen schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:26:
[...]
In het optie menu is een optie toegevoegd in een van de updates waar staat dat je de mfd kan bedienen met de thumbstick, volgens mij onder assists en race settings.
Voice commands werken alleen in het L1-boordradio menu toch? of kan ik zo ook de fuel mix instellen?
www.youtube.com/DerOllie
Zo doe ik het u ook idd, en dat is nog wel te doen. zolang je het maar op gevoel kan doen gaat het nog wel goed.DerOllie schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:30:
[...]
Net als echte coureurs, niet in de bochten zitten draaien aan de knoppen, maar de rechte stukken gebruiken.
Goed ik speel met stuur en met veel assists aan, maar in bahrein daarmee wel 6e geworden.
Ook de trainingsdoelen zijn wel te halen, hoewel in bahrein mij de bandentest niet gelukt is.
Heb er zo wel plezier in
Verwijderd
En toch was het tof

[ Voor 4% gewijzigd door Lensent op 23-09-2016 06:57 ]
Gaat gewoon stil staan bovenaan de Eau Rouge. iedereen klapt dus op elkaar en door elkaar heen als ghosts. de ene na andere diskwalificatie etc. -_-
Nooit over nagedacht om te doen, ik vind het sturen fijn genoeg zoals het is. Niet te vergelijken met een stuurtje, maar goed genoeg.Lensent schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:03:
Zijn er trouwens mensen die hun settings voor de Dualshock hebben aangepast qua deadzone, linearity, sensitivity etc? Of heeft dat geen nut?
Is het mogelijk om dit te veranderen in de Playstation knopjes zoals deze op het stuur staan?
Als ik het goed begrijp wil je dus samen met je vriend online spelen. Helaas heeft F1 016 ook geen splitscreen erin zitten.Paulus07 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:37:
Voor de ps4 gebruikers. Kan je in f1 2016 ook share play doen? Dus met een vriend online racen die de game niet heeft?
Dat kan toch sowieso niet met share play? wziw kan iemand dan meekijken, of de hele controls overnemen. Maar niet samen spelen, any game.Paulus07 schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:37:
Voor de ps4 gebruikers. Kan je in f1 2016 ook share play doen? Dus met een vriend online racen die de game niet heeft?
Maar ik heb het nooit geprobeerd though
instant edit: https://www.playstation.c.../ps4/features/share-play/
Ah kan alleen bij local multipayer dus. Dat zit er niet in, dus helaas.
Erg tof. Alleen de formatieronde vind ik niet heel boeiend en het insturen en verlaten van mn pitcrew komt erg afgeraffeld over. Dat gaat zo enorm hakkerig/houterig.
Zat het inderdaad te testen gisteren. Maar helaas. Dan blijft het met de share play bij een battlefront, rocket league etcJurgen schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 22:21:
[...]
Dat kan toch sowieso niet met share play? wziw kan iemand dan meekijken, of de hele controls overnemen. Maar niet samen spelen, any game.
Maar ik heb het nooit geprobeerd though
instant edit: https://www.playstation.c.../ps4/features/share-play/
Ah kan alleen bij local multipayer dus. Dat zit er niet in, dus helaas.
[Multi] F1 2016 GoT Racing
[ Voor 15% gewijzigd door Dennischo op 25-09-2016 14:42 ]

Op die manier op expert naar p1 gereden met een renault
Verwijderd
In deze game is strategie van groot belang, nog meer dan de vorige edities. Ik reed vandaag 25% Canada op expert met Max. Gestart op intermediates tot lap 8 wanneer het droog wordt. Engineer beveelt andere strategie aan, zit net op rechte stuk voor de pitlane en bevestig andere strategie. Blijk ik op super soft te worden gezet wat betekent dat ik nogmaals moet stoppen. Rondje 12 vervolgens naar ultra soft geswitcht en van P5 naar P2 gereden.Dazzler2120 schreef op zondag 25 september 2016 @ 18:29:
Haha prachtig dit, net de GP van china gereden op 25%. Weather forecast zei dat het later ging regenen, voor zekerheid op softs gestart in de hoop dat het snel begint. Ronde 5/6/7 gaat het hele veld pitten, tot ronde 9 volgehouden op softs die op waren, ronde 9 begint de regen en ga ik over op intermediates.
Op die manier op expert naar p1 gereden met een renaultenige rijder die maar 1 stop had in het veld. Rosberg die van de baan vloog, en p2 op 3 seconde voor vettel. P3 voor max. Verwacht niet dat dit vaker gebeurt, maar mooi als je strategy zo goed werkt, had alleen gehoopt dat de AI meer rekening hield met weather forecasts
Morgen naar Baku!
Dat merkte ik! Door mijn tactiek ben ik van p17 naar p1 gereden, gewoon ff de regem afwachten...Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:30:
[...]
In deze game is strategie van groot belang, nog meer dan de vorige edities. Ik reed vandaag 25% Canada op expert met Max. Gestart op intermediates tot lap 8 wanneer het droog wordt. Engineer beveelt andere strategie aan, zit net op rechte stuk voor de pitlane en bevestig andere strategie. Blijk ik op super soft te worden gezet wat betekent dat ik nogmaals moet stoppen. Rondje 12 vervolgens naar ultra soft geswitcht en van P5 naar P2 gereden.
Morgen naar Baku!
Ben benieuwd! Nu gp van Sochi
Als je dit leest, heb je teveel tijd.
Als ik op 25% raceafstand ga rijden, veranderd dit dan ook evenredig de bandenslijtage? Ik neem aan van wel toch? Anders heeft een bandenstrategie niet veel zin.
Verwijderd
Je zal ongeveer uitkomen op 1 stop strategie, afhankelijk van de baan, weer en bandenstrategie. Ik race ook op 25%, vind dit genoeg na 3 vrije trainingen en kwalificatie.Lensent schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 10:59:
Vraagje, ik wil binnenkort gaan beginnen met Career mode na veel losse races te hebben gedaan.
Als ik op 25% raceafstand ga rijden, veranderd dit dan ook evenredig de bandenslijtage? Ik neem aan van wel toch? Anders heeft een bandenstrategie niet veel zin.
Wat is jullie mening over het afstellen van je wagen in relatie tot bovenstaand artikel?
Overigens met de Manor toch op plaats 8 in het championship. Hopen dat ik binnenkort een mooie aanbieding krijg.
Krijg het met name in China niet voor elkaar, ben eigenlijk genoodzaakt om puur voor de vrije trainingen het niveau wat omlaag te schroeven. In de race schakel ik het niveau dan weer op. Moet vaak wel een extra stopje maken tov de AI; ik ben gewoon écht slecht in mijn banden sparen.
Maar we blijven oefenen. :-)
Xbox Series X: Forza / Ori \\\/// PlayStation 5: Persona, Horizon, Gran Turismo
Ik krijg ook vaak het verzoek om te wisselen van strategie. Ik schat dan zelf in wat ik logisch acht. Vaak genoeg ben ik het niet (meer) eens met de voorgestelde banden en strategie, en dan accepteer ik de strategie wel, maar pas ik de bandenkeuze alsnog aan in het quickmenu rechtsonder. Op die manier heb ik onverwachts de race in Singapore gewonnen door als enige voor de 1 stop strategie te gaan op softs en mediums. Terwijl de strategie mij op tweemaal super softs en tweemaal softs o.i.d. wilde hebben. Ik heb eigenlijk nog niet gewerkt met 'box this lap'. Ik neem aan dat het zeuren om een andere strategie dan door blijft gaanVerwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 20:30:
[...]
In deze game is strategie van groot belang, nog meer dan de vorige edities. Ik reed vandaag 25% Canada op expert met Max. Gestart op intermediates tot lap 8 wanneer het droog wordt. Engineer beveelt andere strategie aan, zit net op rechte stuk voor de pitlane en bevestig andere strategie. Blijk ik op super soft te worden gezet wat betekent dat ik nogmaals moet stoppen. Rondje 12 vervolgens naar ultra soft geswitcht en van P5 naar P2 gereden.
Morgen naar Baku!
Dus merk ik op: Ik speel de races tot nu toe op 50%. Ik krijg zoals gezegd echter heel vaak met 3 of 4 stop strategieën te maken. Dat is toch niet realistisch?
Wat ik wel leuk vind is dat ik het spel steeds beter onder de knie krijg en ik langzaam het niveau kan opschroeven. Van het weekend naar expert gegaan omdat ik in mijn Red Bull dikkere tijden begon neer te zetten dan Mercedes en de rest van het veld. Wel heb ik nog allerlei hulpmiddelen aanstaan omdat ik, naast het spinnen, met mijn pedaaltjes (van de t150) moeite heb met doseren. Maar dat vind ik voor nu niet erg want ik wil het momenteel nog een beetje bij arcaderacen houden
[ Voor 4% gewijzigd door schumi1986 op 04-10-2016 00:18 ]
Gisteravond deze settings toegepast. Ik reed gelijk 2 sec van mn tijd af. Bestuurbaarheid was prima.Lensent schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:32:
https://pretendracecars.n...etup-for-f1-2016-is-here/
Wat is jullie mening over het afstellen van je wagen in relatie tot bovenstaand artikel?
Dat is nou mooi om te horen, expert was net iets te makkelijk voor mij en legend net iets te moeilijk.schumi1986 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 00:17:
Patch v1.6 is vandaag beschikbaar gekomen met o.a Master difficulty, deze valt tussen expert en legend in
Alhoewel ik wel 3e ben geworden op Melbourne met Force India in carrière op Legend.
[ Voor 11% gewijzigd door Oliwier30 op 04-10-2016 09:53 ]
Ik moet echt een stuurtje hebben, ik krijg met die joysticks er echt geen vloeiende lijnen uit en strak insturen lukt me ook slecht.
Terwijl ik zeker wel weet hoe het moet als stuurracert met de hele Geoff Crammond reeks en meer dan 100 rondjes ervaring op de Nordschleife (in het echt.).
[ Voor 9% gewijzigd door Lensent op 04-10-2016 10:08 ]
Het multiplayer topic voor F1 2016 vind je hier