Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plainside
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 17-09 12:37

Plainside

I browse when I'm at work

Aangezien campen vaak wordt genoemt wil ik mijn 2 cent even achter laten.
Ik heb het spel gespeelt voor ongeveer 8 uur nu en wat het handigste manier van spelen is( IMO! ) area camping.
Of te wel constant een bepaald gebouw op en neer of een bepaald gebiedt dat je kent constant door heen rennen(nou lopen is beter).
Zelf heb ik dan niet zovaak het probleem met de spawns dat ik wordt vermoord hier door... tenzijn shipment... @#!#$*)%&@!( shipment... still love it though.
En zelfs op shipment werkt deze manier bij de twee containers bij C of schuin tegenover C.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:48
Dit spel is gewoon kut, mensen campen nog harder dan in het origineel. triest volk met Martyrdom ook...

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
Ik zit nog steeds in dubio. Deze game halen of de oude installeren (die ik overigens ook opnieuw moet aanschaffen, want ben de schijf kwijt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
PdeBie schreef op vrijdag 9 december 2016 @ 16:43:
Ik zit nog steeds in dubio. Deze game halen of de oude installeren (die ik overigens ook opnieuw moet aanschaffen, want ben de schijf kwijt).
Voor console is het heel simpel; nieuwe halen. Ja er zijn veel meer sweats op PS4 en Xbone maar het is iig vrij van cheaters en de graphics zijn beter. Enige punt is de prijs natuurlijk, ik had geluk want ik had een bundel van PS4 + IW + COD4 :)

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drossie
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 16:26
Komt deze game ook afzonderlijk uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Drossie schreef op zondag 11 december 2016 @ 21:41:
Komt deze game ook afzonderlijk uit?
Tot nu toe is dat niet aangekondigd. Wellicht dat het alsnog zal gaan gebeuren, maar dat is vooral gissen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Komen de extra maps op de PS4 vanavond pas?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 17:02
Volgens reddit om 15:00 uur Dennis.

Het was hier nog niet gepost. Maar met de update vandaag komen ook supply drops, camo's, weapon kits wat dat ook mag zijn, waarschijnlijk custom characters en als klapper op de vuurpijl: melee wapens.

Source is elke huilende redditor op: https://www.reddit.com/r/codmodernwarfare

Voorlopig blij dat ik deze game nog niet heb aangeschaft. Zelfs als hij nu los komt zal ik me twee keer bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkeh schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 13:27:
Volgens reddit om 15:00 uur Dennis.
15:00 en nog niks op de PS4 hier.

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 15:07:
[...]

15:00 en nog niks op de PS4 hier.

_/-\o_
Nu al iets? aangezien het ook 15:00 UK had kunnen zijn? anders zijn er vaak rond 19:00 hier ook updates en anders is het 15:00 USA (waar ze ook zitten, ik ga meestal uit van -6 dus dat zou 21:00 hier zijn)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byron010 schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 16:38:
Nu al iets? aangezien het ook 15:00 UK had kunnen zijn? anders zijn er vaak rond 19:00 hier ook updates en anders is het 15:00 USA (waar ze ook zitten, ik ga meestal uit van -6 dus dat zou 21:00 hier zijn)
Nog niks hier, laatste nieuws wat ik heb kunnen vinden is vanavond 19 uur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
Ah, update is aan het downloaden bij mij :) . Zin in Winter crash :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is ie ook aan het downloaden. Gaat weer tergend langzaam. 20 minuten wachten, net nu mijn vriendin even weg is en ik mooi kan gamen :')

Edit: zojuist een melding "Kan niet downloaden", en hij stopt er doodleuk mee. Kan nu weer opnieuw beginnen.

Edit2: wat is dit voor gekke update? Krijg opeens Pokémon kaarten op m'n scherm.

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2016 19:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Ik download met zo'n 100 kb/s, wtf is dit nou weer? :|

Edit: nog 8 uur... ben niet de enige die aan het downloaden is van PSN Netwerk zo te zien. :/

[ Voor 47% gewijzigd door Batiatus op 13-12-2016 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HTry2siZQ5LfeyKhQWWnFrX2/full.jpg

Gedownload en even gechecked:

Veel nieuwe dingen om voor te spelen,
Wat voor mij wel goed is. Hopelijk ook
meer verbeteringen en dan ga ik me helemaal
op MWR richten deze winter op de PS4 Pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Verwijderd schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:07:
[afbeelding]

Gedownload en even gechecked:

Veel nieuwe dingen om voor te spelen,
Wat voor mij wel goed is. Hopelijk ook
meer verbeteringen en dan ga ik me helemaal
op MWR richten deze winter op de PS4 Pro.
Je gaat me niet vertellen dat we diezelfde bullshit met supply drops krijgen als in COD:IW he :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
Batiatus schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:08:
[...]

Je gaat me niet vertellen dat we diezelfde bullshit met supply drops krijgen als in COD:IW he :?
Yup, ze hebben MWR nu ook officieel verneukt.

De update downloaden gaat inderdaad echt traag...1mb per seconde. Wel logisch als iedereen aan het downloaden is.

Was gelukkig maar voor even. Ging weer snel met 10mb. :)

[ Voor 7% gewijzigd door Ari Gold op 13-12-2016 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Ari Gold schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:09:
[...]

Ik zweer het he, als ze ook van die kutvariants erin gaan zetten (heb de update nog niet)... Zolang het alleen camo's e.d. blijven heb ik er niks op tegen, maar variants of supply drop only weapons, hell no.. Dat is de reden dat ik op next-gen niet eens Multiplayer speel. Gewoon geowned worden door bullshit supply drop guns en melee wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:35
Ari Gold schreef op dinsdag 13 december 2016 @ 20:09:
[...]

Dit, serieus wtf.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Tot nu toe: nog niets veranderd aan de gameplay. Wel wat van die melee wapens toegevoegd, maar nog niks 'ergs'. Ik heb alleen geen idee wat die weapon kits doen. Ik zag een flinke verandering bij de assassin weapon kit van de M40A3 (eerste sniper) heb alleen geen idee of het werkelijk wat aanpast aan de stats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Kits doen verder niks, het is allemaal cosmetisch

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben echt geen fan van deze update. Weapon camo's hoor je te verdienen, niet te "kopen" met punten. Jammer dat ze dezelfde weg ingeslagen zijn als met alle andere nieuwere Call of Duty's. Ik dacht deze Remastered bedoelt was voor de spelers die meer waarde hechten aan de Call of Duty's van "vroeger". Laat het dan ook bij een Remastered.. i.t.t. een rare Remake die het nu aan het worden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
TLM schreef op woensdag 14 december 2016 @ 10:16:
Kits doen verder niks, het is allemaal cosmetisch
Hopelijk blijft dat ook zo. Vind die melee wapens wel weer jammer.

Als ze die shit erbij konden zetten, konden ze ook net zo goed Jugg weghalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Ari Gold schreef op woensdag 14 december 2016 @ 11:02:
[...]

Hopelijk blijft dat ook zo. Vind die melee wapens wel weer jammer.

Als ze die shit erbij konden zetten, konden ze ook net zo goed Jugg weghalen.
Tja, alleen waar is dan de grens? Ik heb nog niet eens zo'n last van Juggernaut, maar stoor me dan wel weer aan de 3x frags, 3x special nades (vooral Flash &*&F :( ) en martyrdome. Andere mensen hebben dan weer een grotere hekel aan last stand.

Zolang het cosmetisch is vind ik het allemaal prima, dat salvage spul kost ook flink wat tijd om te verzamelen. Hopelijk binnenkort eens dubbel xp. Levelen gaat een stuk trager heb ik het idee (2de prestige *pas* ).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Oh ja, dus er mogen geen dingen worden toegevoegd want dan is het geen CoD4 meer, maar dingen weg halen die ook in de originele CoD4 zaten natuurlijk weer wel.

Mensen hebben altijd wat te zeuren zeg. Ik ben erg blij met de update, krijg weer het gevoel dat ik inderdaad twee games heb gekocht ipv alleen Infinite Warfare...

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 17:02
Ze beweren dat het cosmetisch blijft. Als ze nu aan de tickrate, spawns en flinch gaan werken met het geld dat ze verdienen wordt het misschien nog wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
aDutchCow schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:10:
Oh ja, dus er mogen geen dingen worden toegevoegd want dan is het geen CoD4 meer, maar dingen weg halen die ook in de originele CoD4 zaten natuurlijk weer wel.

Mensen hebben altijd wat te zeuren zeg. Ik ben erg blij met de update, krijg weer het gevoel dat ik inderdaad twee games heb gekocht ipv alleen Infinite Warfare...
Als ze al deze supply drop bullshit erin zetten, kunnen ze net zo goed gewoon de game fixen. Dus overpowered M16 nerfen, Last stand eruit, Martyrdom eruit, Frag x3 eruit, explosives nerfen etc..
Don't blame Rave btw, Activision is hier verantwoordelijk voor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

OB1 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:36:
[...]

Als ze al deze supply drop bullshit erin zetten, kunnen ze net zo goed gewoon de game fixen. Dus overpowered M16 nerfen, Last stand eruit, Martyrdom eruit, Frag x3 eruit, explosives nerfen etc..
Don't blame Rave btw, Activision is hier verantwoordelijk voor..
Niet dus, iedereen wou een remaster zoals het hoort, als het origineel. Er zijn duidelijk zat mensen die het wel leuk vinden om met al die vervelende dingen te spelen (ja ik vindt het ook vervelend). Je moet van een REMASTER niet verwachten dat de gameplay verbetered tegen over het origineel.

Wat is er nou zo erg aan supply drops, Character models/titles/emblems/camo's zijn allemaal cosmetische dingen waar je niet voor HOEFT te betalen. Allemaal extra gratis content die je zelf kan unlocken door te spelen.

Melee weapons.. tja, voegt het eigenlijk wat toe? Je hebt geen gun meer en knifen kon je zoiezo al dus lijkt het juist alleen maar nadelig.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Byron010 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:18:
[...]
Melee weapons.. tja, voegt het eigenlijk wat toe? Je hebt geen gun meer en knifen kon je zoiezo al dus lijkt het juist alleen maar nadelig.
Heb je wel eens met die dingen gespeeld? Vreslijk irritant als het tegen je gebeurd en hartstikke goedkoop, je hebt er 0 skill voor nodig, behalve je tegenstander enigszins slim moeten benaderen.

Als iedereen een remaster wil zoals het origineel moeten zo het ook echt zoals het origineel maken en niks gameplay-wise veranderen, óf dingen toevoegen en dan ook alle broken shit fixen van het origineel. Niet een deel van beiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

OB1 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:26:
[...]

Heb je wel eens met die dingen gespeeld? Vreslijk irritant als het tegen je gebeurd en hartstikke goedkoop, je hebt er 0 skill voor nodig, behalve je tegenstander enigszins slim moeten benaderen.

Als iedereen een remaster wil zoals het origineel moeten zo het ook echt zoals het origineel maken en niks gameplay-wise veranderen, óf dingen toevoegen en dan ook alle broken shit fixen van het origineel. Niet een deel van beiden.
Nee ik heb er nog niet mee/tegen gespeeld, maar ik bedoel ik kon eerst toch ook Knife only gaan spelen, speelt precies het zelfde.(flash back: ONLYUSEmeBLADE).

En van mij zouden ook best wat dingen mogen aanpassen hoor, maar ik snap heel goed dat ze de originele content niet willen aanpassen omdat er genoeg andere mensen zijn die daar wel van genieten.

Dingen toevoegen kan dan weer wel want je houdt de basis en levert extra content en dus meer opties voor de spelers. Zo lang er geen OP wapens supply drop only zijn vindt ik het best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Melee wapens zijn geen 'cosmetische' dingen...
Ik ben bang dat dit pas het begin is. Voor je het weet zit je met infinite warfare 2 opgescheept..
Ze hebben door de jaren heen Call of Duty al super verneukt en nu beginnen ze vrolijk opnieuw.

[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2016 14:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Verwijderd schreef op woensdag 14 december 2016 @ 13:58:
Melee wapens zijn geen 'cosmetische' dingen...
Ik ben bang dat dit pas het begin is. Voor je het weet zit je met infinite warfare 2 opgescheept..
Ze hebben door de jaren heen Call of Duty al super verneukt en nu beginnen ze vrolijk opnieuw.
"Character models/titles/emblems/camo's zijn allemaal cosmetische dingen" <- staat geen melee wapens tussen

Precies daarom dus ook melee wapens apart genoemd eronder...

[ Voor 3% gewijzigd door Byron010 op 14-12-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Byron010 schreef op woensdag 14 december 2016 @ 14:03:
[...]

"Character models/titles/emblems/camo's zijn allemaal cosmetische dingen" <- staat geen melee wapens tussen

Precies daarom dus ook melee wapens apart genoemd eronder...
Wie zegt dat ik het tegen jou heb? En denk je nou echt dat het hier bij blijft?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-12-2016 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
aDutchCow schreef op woensdag 14 december 2016 @ 12:10:

Als ze dingen kunnen toevoegen kunnen ze ook dingen weghalen toch?

Vind alleen die melee toch wel kut want die moet je apart equipen met driehoekje. Dus het is niet een melee move, maar gewoon een apart wapen.

Verder vind ik de toevoegingen niet erg zoals weapon camos. Zolang het maar geen guns worden als in BO3 en IW.

En ja er valt inderdaad wat te zeuren. Als ze nou eens eens naar de community luisteren...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aDutchCow
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 19-09 15:12
Ari Gold schreef op woensdag 14 december 2016 @ 18:55:
[...]

Als ze dingen kunnen toevoegen kunnen ze ook dingen weghalen toch?

Vind alleen die melee toch wel kut want die moet je apart equipen met driehoekje. Dus het is niet een melee move, maar gewoon een apart wapen.

Verder vind ik de toevoegingen niet erg zoals weapon camos. Zolang het maar geen guns worden als in BO3 en IW.

En ja er valt inderdaad wat te zeuren. Als ze nou eens eens naar de community luisteren...
Zeker waar, maar dat was mijn punt niet.
Supply drops enzo toevoegen is niet cool want dat was er in de originele versie ook niet.
Maar alle dingen die wel in de originele versie zaten maar de tijd gewoon niet goed doorstaan hebben mogen wel weg. Beetje raar toch?

Als het regent in mei, dan is april voorbij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
aDutchCow schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:05:
[...]

Zeker waar, maar dat was mijn punt niet.
Supply drops enzo toevoegen is niet cool want dat was er in de originele versie ook niet.
Maar alle dingen die wel in de originele versie zaten maar de tijd gewoon niet goed doorstaan hebben mogen wel weg. Beetje raar toch?
Ik heb daar verder niks over gezegd.

Maar supply drops toevoegen kan wel, maar iets weghalen kan niet?

Raar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
Yep, nieuwe wapens..

http://imgur.com/a/ThBzX

En blijkbaar komen Creek, Chinatown, Killhouse en Broadcast in een soort van variety pack dlc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
aDutchCow schreef op woensdag 14 december 2016 @ 19:05:
[...]

Nee, het punt is dat ze of niks moeten veranderen, dus geen supply drops toevoegen én niet de broken shit fixen, (Zoals in COD4) of supply drops toevoegen én de broken shit fixen.

• Obeja
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het is een leuk spel, maar het spelgenot is waardeloos!

Er zijn weinig players. Alleen TDM (geen Hardcore), voor de rest 0 spelers. Geen serverbrowser en heet duurt een eeuwigheid voordat je aan een spel kan beginnen. Ook is er GEEN ANTI-CHEAT.

80% zijn cheaters/hackers, volkomen waardeloos dus!

Trap er niet in.

• OB1
Op Pc is het origineel gewoon the way to go. veel meer features dan in de remaster..

• stinky1701
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-05-2024
doh, op de ouwe consoles ook.

ik begrijp simpelweg niet dat hele volksstammen liever twee keer betalen voor een game die ze al hebben liggen dan ff de oude console aanzwengelen of even de ouwe versie herinstalleren...

• OB1
stinky1701 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 12:29:
doh, op de ouwe consoles ook.

ik begrijp simpelweg niet dat hele volksstammen liever twee keer betalen voor een game die ze al hebben liggen dan ff de oude console aanzwengelen of even de ouwe versie herinstalleren...
Omdat het op last-gen helemaal gehacked is met overal infection lobbies? de graphics?

• stinky1701
op pc mss, die heb ik al jááááren niet meer gespeeld, maar op de 360 niet hoor: heb een tijd geleden nog wat games gespeeld op de 360 maar niks van cheaters of hackers gezien.
sowieso heb je op de consoles nauwelijks last van hackers of ander gespuis (12 jarige k*t kids niet meegerekend of course...)

en de graphics? really? :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
iig op PS3 is het helemaal naar de klote gehackt met infections.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
stinky1701 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:57:
op pc mss, die heb ik al jááááren niet meer gespeeld, maar op de 360 niet hoor: heb een tijd geleden nog wat games gespeeld op de 360 maar niks van cheaters of hackers gezien.
sowieso heb je op de consoles nauwelijks last van hackers of ander gespuis (12 jarige k*t kids niet meegerekend of course...)

en de graphics? really? :')
Ik heb geen idee wie de remaster gemaakt heeft, maar het sluit niet aan bij COD4. Leg de spellen naast elkaar en op basis van al deze meningen, kan ik bijna concluderen dat het allebei kut is. Waarbij het originele spel veel meer fun bezit ten koste van (ja, helaas) hackers. Die ben ik zelf ook te veel tegen gekomen.

Dan kun je de hele mentaliteit van de ''COD'' bouwers wel weer eens goed zien :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 16-09 10:29
Nog steeds niet los te spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
nope

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Killcams werken ook steeds minder he? Heb nu al zovaak gehad dat ik geen idee heb wie of wat me heeft gekilled, maar de killcam doet het gewoon niet.. Ik vraag me af wat die developers wel kunnen, beetje graphics oppoetsen, geen enkele vorm van creativiteit hoeven ophoesten en alleen de code porten naar de nieuwere consoles en zelfs dat gaat mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Batiatus schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:58:
Killcams werken ook steeds minder he? Heb nu al zovaak gehad dat ik geen idee heb wie of wat me heeft gekilled, maar de killcam doet het gewoon niet.. Ik vraag me af wat die developers wel kunnen, beetje graphics oppoetsen, geen enkele vorm van creativiteit hoeven ophoesten en alleen de code porten naar de nieuwere consoles en zelfs dat gaat mis.
Las op twitter dat het met de eerst volgende grote update gefixed word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
TLM schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:52:
[...]

Las op twitter dat het met de eerst volgende grote update gefixed word.
Mooi, hoop dat die er binnenkort is.

Afbeeldingslocatie: http://s28.postimg.org/z1fu87vxp/IMG_7304.jpg

Leuk, dit soort tegenstanders :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben benieuwd wanneer die patch komt die de killcams fixt. Ik kom trouwens nog een vervelende bug tegen. De host van iedere game ziet niet welke map wordt geladen wanneer deze "random" gekozen wordt. Wanneer je host bent blijft het blokje die de map aangeeft groen. Aangezien mijn NAT type Open is, ben ik erg vaak host, en zie ik nooit welke map geladen wordt wanneer deze random gekozen is. Hoop dat ze dat ook meteen even fixen.

EDIT: geheel toevallig zojuist een update gestart. Ben benieuwd naar de bugfixes.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2017 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Er is gisteravond een update geweest. Extra supply drop content en drie wapens toegevoegd.... waardeloos dit, fix dan gewoon de M16 en alle OP shit want dit is geen COD4 meer..

• Spectre
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 18-09 10:41
Met het oog op Horizon: Zero Dawn besloten een PS4 Pro te kopen met MW Remastered om de 2 weekjes te overbruggen. Vind het toch wel erg tof en op het moment storen die supply drops me nog niet echt. Probleem is dat er geen FOV slider in zit, wat helaas standaard is op consoles. Dat i.c.m. de zwarte balken omdat de PS4 natuurlijk geen ultrawide ondersteund moet ik wel zwaar wennen weer.

Ze hadden Juggernaut er trouwens wel uit mogen halen inmiddels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
En ik hoop nog steeds op de stand-alone PC version. €59,99 voor beide games vind ik toch wat te prijzig.
Of heeft er iemand nog goede deals gespot toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeryz
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-09 01:12
Weer een update, alles lijkt wat soepeler te lopen, voor de rest nog niks nieuws kunnen ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Call of Duty‏

#MarchRemastered is here. The #MWRemastered Variety Map Pack arrives March 21 with 10 Rare Supply Drops. Intel here:

https://blog.activision.c...ern-Warfare/ba-p/10191764

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-09 11:59
Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 06:25:
Call of Duty‏

#MarchRemastered is here. The #MWRemastered Variety Map Pack arrives March 21 with 10 Rare Supply Drops. Intel here:

https://blog.activision.c...ern-Warfare/ba-p/10191764
Wauw, bestaande maps uit CoD4 opnieuw uitbrengen voor 15 euro...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

razRDJ schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:34:
Ze zijn geremastered. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stinky1701
ze hadden er meteen bij moeten zitten, vanaf de release, bij dat "bonus spel bij je IW aankoop".... ;)

of eigenlijk niet want mensen die een tweede keer betalen voor een game die ze al hebben betaald en gespeeld...die willen beslist voor nog véél meer dingen betalen, zoals maps en kistjes bv! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:57

Gundogan

Rip and tear, until it is done

razRDJ schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:34:
[...]

Kunnen ze eindelijk gaan innen voor de CoD4 maps op PC. Je moet ook meeleven met die arme jongens en meisjes bij Activision. In 2007-2008 was het een stuk moeilijker om betaalde DLC digitaal te verspreiden! O-)

O wacht, Nvidia sponsort het niet meer. Daarom moet je er nu voor betalen op de PC. _O-

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-09 20:37

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Jammer dat MWR nog steeds niet los verkocht wordt. Ik mis CoD nl ontzettend! ;( IW hoef ik niet, maar MWR zou leuk zijn.
En leuk dat IW Legacy nu voor €60 in de aanbieding is (PSN), maar een koopje vind ik t niet.

Waarschijnlijk als CoD 2017 uitkomt, splitsen ze MWR voor €40 af ofzo... Lijkt wel wat laat iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
ze zijn echt helemaal zot bij activision.

Deze maps hadden er bij het begin al ''GRATIS'' bij moeten zitten.
schande dat ze willen dat mensen er voor betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op MWR was ik snel uitgekeken.

Als nostalgie perfect, maar het wordt snel saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
SqueakyClean schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:33:
Jammer dat MWR nog steeds niet los verkocht wordt. Ik mis CoD nl ontzettend! ;( IW hoef ik niet, maar MWR zou leuk zijn.
En leuk dat IW Legacy nu voor €60 in de aanbieding is (PSN), maar een koopje vind ik t niet.

Waarschijnlijk als CoD 2017 uitkomt, splitsen ze MWR voor €40 af ofzo... Lijkt wel wat laat iig.
Dit inderdaad, ga echt geen IW aanschaffen om MWR te kunnen spelen op PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Het jammere is dat de huidige ontwikkel, uitgeef of design team er een grote zooi van maakt. Alsof ze de naam COD compleet willen slopen.
Als ze dit jaar terug gaan naar de WW2 ben ik bang dat het gewoon weer dikke crap wordt. Zonde, echt waar :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Mosin schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 18:57:
Het jammere is dat de huidige ontwikkel, uitgeef of design team er een grote zooi van maakt. Alsof ze de naam COD compleet willen slopen.
Als ze dit jaar terug gaan naar de WW2 ben ik bang dat het gewoon weer dikke crap wordt. Zonde, echt waar :(
Treyarch zijn de enige devs die iets fatsoenlijks hebben gemaakt de laatste jaren. Sledgehammer heeft alleen maar shit gebracht (MW3 en AW) en IW heeft sinds MW2 ook niks fatsoenlijks meer gemaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
OB1 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:40:
[...]

Treyarch zijn de enige devs die iets fatsoenlijks hebben gemaakt de laatste jaren. Sledgehammer heeft alleen maar shit gebracht (MW3 en AW) en IW heeft sinds MW2 ook niks fatsoenlijks meer gemaakt...
Inderdaad en op een gegeven moment is het vertrouwen weg. Dan krijgen we dit: ''Oooh weer een COD? ;w"
Mijn vertrouwen hebben ze sowieso niet meer, en als ze met een WW2 game komen wil ik het nog wel eens zien.. Als je een remaster al waardeloos maakt, blijf dan maar met je poten van de games tot COD4 af a.u.b. s.v.p. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan me nog wel vermaken met de Remastered. De nostalgie onderdrukt bij mij nog steeds de vele bugs in het spel. Wel erg blij met de patch die de server thick rate verhoogde. Nu de spawns nog!

Tevens hoop ik oprecht nog op een remaster van MW2. En dan eentje die niet door Raven ontwikkeld wordt. Een echte remaster ipv een remake. Daar zou ik mijn spaarpot wel voor stukslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
het vertrouwen in call of duty is gewoon weg.

Black ops 1 heb ik helemaaaal grijs gespeeld, black ops 2 en mw2 ook.

mw3, ghost, infinite warfare, en AW hebben de serie kapot gemaakt.

Ook de supply drops, cod points, season pass, en overage dlc's werken hier aan mee.
zelfde als nu de DLC van MWR. echt schandalig is het.

black ops 3 vind ik nog wel een leuk spel. Maar het hele supply drop systeem vind ik echt verschrikkelijk.
Je hebt zo veel verschillende wapens in het spel, alleen is het onmogelijk om er een te krijgen in een supply drop. (ja als je betaald misschien)

Of call of duty nou een ww1 ww2 of weet ik veel welke setting game maakt, mijn vertrouwen zijn ze kwijt en waarschijnlijk van vele gamers.

Heb infinite warfare legacy edition op de release voor 80 euro gekocht, en beide games maar een paar uur gespeeld. Je kan bijna niet eens meet potjes vinden waarom gewoon 6 tegen 6 gespeeld word.
Halverwege de pot mag je blij zijn als er nog max 8 spelers over zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technophile
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 18-11-2023
soldier wolf schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:19:
het vertrouwen in call of duty is gewoon weg.

Black ops 1 heb ik helemaaaal grijs gespeeld, black ops 2 en mw2 ook.

mw3, ghost, infinite warfare, en AW hebben de serie kapot gemaakt.

Ook de supply drops, cod points, season pass, en overage dlc's werken hier aan mee.
zelfde als nu de DLC van MWR. echt schandalig is het.

black ops 3 vind ik nog wel een leuk spel. Maar het hele supply drop systeem vind ik echt verschrikkelijk.
Je hebt zo veel verschillende wapens in het spel, alleen is het onmogelijk om er een te krijgen in een supply drop. (ja als je betaald misschien)

Of call of duty nou een ww1 ww2 of weet ik veel welke setting game maakt, mijn vertrouwen zijn ze kwijt en waarschijnlijk van vele gamers.

Heb infinite warfare legacy edition op de release voor 80 euro gekocht, en beide games maar een paar uur gespeeld. Je kan bijna niet eens meet potjes vinden waarom gewoon 6 tegen 6 gespeeld word.
Halverwege de pot mag je blij zijn als er nog max 8 spelers over zijn.
Herken het gevoel, kan er hedendaags niet echt warm meer voor lopen. Maar heeft misschien ook te maken met dat het genre me minder begint aan te spreken (meer into adventure)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
technophile schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:44:
[...]

Herken het gevoel, kan er hedendaags niet echt warm meer voor lopen. Maar heeft misschien ook te maken met dat het genre me minder begint aan te spreken (meer into adventure)
dat zou ook kunnen, maar met battlefield 1 en destiny vermaak ik me nog prima.
al komt het niet in de buurt van het aantal speel uren wat ik bijvoorbeeld in black ops 1 heb gestoken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Hoewel topic wat oud is.. heeft iemand hier het variety map pack gedownload?
Ik speel Remastered eigenlijk exclusief op mn Playstation (totdat Dirt 4 uitkomt) dus had deze aangeschaft. Ik krijg de 10 supply drops alleen niet, terwijl dat nog wel aangegeven staat op de homescreen. Iemand enig idee? Heb verder weinig mensen gezien op andere forums met hetzelfde issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Komt deze vandaag echt als standalone release uit?
Of waren het alleen geruchten die niet waar zijn 8)7 Ik kan er helemaal niks over vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Nice. Lijkt erop dat we niet lang meer hoeven te wachten dus.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 14:10
Erg tof dat 'ie er eindelijk als stand-alone lijkt aan te komen. Maar voor EUR 40 voor een remaster zou ik 'm alsnog niet kopen. Helemaal niet als je bekijkt dat de IW Legacy Edition nu EUR 45 is bij oa Bol.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 19-09 14:05
Slaat werkelijk nergens op.. Infinite Warfare + Remastered kan je al voor ~40 euro krijgen. Ik had het graag gekocht, als het rond de €20 geprijst zal worden. Helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bram1984
Ik wacht ook als deze inderdaad € 40,- gaat kosten. Veel te hoog geprijsd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

Haha, dat jullie hier nog van opkijken! We hebben het hier over Activision, hè!
Verder is de game qua MP zo goed als dood, dus ik zou heel goed nadenken voordat je 'm aanschaft.

Ik laat 'm lekker liggen, zelfs voor €20...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

De losse verkoop kan het wel weer opnieuw leven inblazen. Vele mensen willen niet de combi met IW aanschaffen vanwege de prijs en dat IW gewoon een poep game is :)
En hebben juist gewacht op deze release. Maar inderdaad 30 Euro was een betere deal geweest!

[ Voor 13% gewijzigd door s0kkie op 20-06-2017 13:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Natuurlijk is het ergens ook fijn, maar wat zijn het toch een stel klootviolen daar... :F
Ik krijg bij hun altijd het idee dat ze aan het inbreken zijn terwijl de hele huiskamer naar ze zit te kijken, alleen ze weten het zelf niet :')
Daarmee bedoel ik dat bijna iedereen wel van deze bezeik praktijken af weet, maar ze gaan mooi door.

[ Voor 60% gewijzigd door Mosin op 20-06-2017 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 23:39
De multi-player is hartstikke dood, ik zou mijn geld er niet aan uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik wil 'm voor de SP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
40€ voor 6 uur speelplezier, jij liever dan ik..

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Kidjuh schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 06:05:
[...]

40€ voor 6 uur speelplezier, jij liever dan ik..
Misschien even 3 cm omhoog scrollen eerst en mijn vorige post lezen?

En 6 uur klopt ook niet helemaal.

https://howlongtobeat.com/game.php?id=1468

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
Maar dan speel je de SP puur vanwege de betere graphics? Of zijn er nog zaken aangepast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
vinom schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:28:
Maar dan speel je de SP puur vanwege de betere graphics? Of zijn er nog zaken aangepast?
Is er iets mis met het spelen van een opgepoetste singleplayer game die ik 10 jaar geleden voor het laatst gedaan heb en welke in mijn optiek de beste CoD singpleplayer is die ik gespeeld heb?

Ik heb los daarvan bijvoorbeeld ook TLoU en Uncharted volledig opnieuw gespeeld op de PS4. Ik vind het gewoon goede games en die speel ik doorgaans meer dan een keer door ja. Net als dat mensen dezelfde multiplayer map voor de 500e keer spelen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• vinom
Tuurlijk is daar niks mis mee. Mijn vraag is puur interesse, en je hebt ook gelijk. Na tien jaar is het wel weer tof om de singleplayer te doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
vinom schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:38:
Tuurlijk is daar niks mis mee. Mijn vraag is puur interesse, en je hebt ook gelijk. Na tien jaar is het wel weer tof om de singleplayer te doorlopen.
Ik ben sowieso iemand die doorgaans meer geniet van een goede singleplayer. Dat is voor mi persoonlijk toch de essentie van gamen. Hoewel ik een game als Bloodborne ook briljant vind, waarbij beide door elkaar heen lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

vinom schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:28:
Om je vraag te beantwoorden: alleen de graphics zijn opgepoetst. Misschien ook het geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kidjuh
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 28-06 11:39
bram1984 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 06:40:
[...]

Misschien even 3 cm omhoog scrollen eerst en mijn vorige post lezen?

En 6 uur klopt ook niet helemaal.

https://howlongtobeat.com/game.php?id=1468
Scusi :F

PSN: Kidjuh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:51
Jeumig, €40,- adviesprijs... Dan haal ik wel de bundel met IW: https://www.budgetgaming....-+legacy+edition_ps4.html

Ben ik goedkoper uit en heb ik twee spellen :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolliebolly
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 08-07 16:29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
Vandaag gekocht op de PS4. Het vlees is zwak.

Merk wel dat ik het tempo niet meer aankan. Of dit spel is nog sneller dan de laatste paar CoD's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:51
Lekkerbek312 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:23:
Vandaag gekocht op de PS4. Het vlees is zwak.

Merk wel dat ik het tempo niet meer aankan. Of dit spel is nog sneller dan de laatste paar CoD's.
Haha, ik ook :F :$ maar dan wel de versie met IW, want goedkoper :P

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 19-09 12:47
Vrijdag schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:23:
Jeumig, €40,- adviesprijs... Dan haal ik wel de bundel met IW: https://www.budgetgaming....-+legacy+edition_ps4.html

Ben ik goedkoper uit en heb ik twee spellen :P
Voor de pc is het nog leuker, https://www.g2a.com/call-...tion-steam-cd-key-eu.html 30 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik zou het raar vinden als dit ineens niet meer nodig was. Er zit enerzijds waarschijnlijk gewoon een DRM systeem op de disc, zoals je ook bij andere games hebt. En Activison is een bedrijf dat winst wilt maken. Ze willen dus niet dat IW wordt doorverkocht.
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste