Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dag mensen ik heb een vraagje.Ik ben jaren geleden met call of duty gekapt vanwege het boost jumpen en sience fiction zooi.Moet er niks van hebben.Maar mwr wil ik opzich wel kopen maar heb wel een raar gevoel bij deze game.Het idee dat je bijvoorbeeld bij black ops 3 een dure game koopt plus dure season pass en dan niet alle wapens hebt en alle extra wapens achter een paywall gooien wat met spelen zelf totaal niet te unlocken is heb ik extreme bezwaren tegen.Of het pay to win is of niet ik heb er grote bezwaren op tegen.Nu heb ik geprobeerd op youtube te vinden hoe het systeem in mwr werkt maar kom meer clickbait zooi tegen dan wat anders.Craften en salvage en blablablabla klinkt leuk.Maar dat beantwoord mijn vraag niet.Mijn vraag is dan ook als ik deze game koop.Is het dan een systeem waarbij je met normaal spelen de extra wapens kunt unlocken of is dit weer een systeem waarbij je hard gefucked word?Ik ben niet iemand die 4 uur per avond speelt.Wil best eens wat tijd in de game steken en een leuk te grinden in een game om dingen te unlocken.Maar hoe ver kan grinden en spelen gaan?Als mwr ook een game is waarbij je 24 uur per dag moet spelen en dan geluk hebben dat je na 2 maand misschien 2 wapens hebt dan ben ik al snel klaar en hoef ik het niet.Een progressie systeem is leuk maar niet als het zo gemaakt is dat je uit frustratie met echt geld die zooi moet gaan kopen.

Alvast bedankt iedereen voor de moeite......................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• q-enf0rcer.1
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 17:46
Verwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 01:11:
Dag mensen ik heb een vraagje.Ik ben jaren geleden met call of duty gekapt vanwege het boost jumpen en sience fiction zooi.Moet er niks van hebben.Maar mwr wil ik opzich wel kopen maar heb wel een raar gevoel bij deze game.Het idee dat je bijvoorbeeld bij black ops 3 een dure game koopt plus dure season pass en dan niet alle wapens hebt en alle extra wapens achter een paywall gooien wat met spelen zelf totaal niet te unlocken is heb ik extreme bezwaren tegen.Of het pay to win is of niet ik heb er grote bezwaren op tegen.Nu heb ik geprobeerd op youtube te vinden hoe het systeem in mwr werkt maar kom meer clickbait zooi tegen dan wat anders.Craften en salvage en blablablabla klinkt leuk.Maar dat beantwoord mijn vraag niet.Mijn vraag is dan ook als ik deze game koop.Is het dan een systeem waarbij je met normaal spelen de extra wapens kunt unlocken of is dit weer een systeem waarbij je hard gefucked word?Ik ben niet iemand die 4 uur per avond speelt.Wil best eens wat tijd in de game steken en een leuk te grinden in een game om dingen te unlocken.Maar hoe ver kan grinden en spelen gaan?Als mwr ook een game is waarbij je 24 uur per dag moet spelen en dan geluk hebben dat je na 2 maand misschien 2 wapens hebt dan ben ik al snel klaar en hoef ik het niet.Een progressie systeem is leuk maar niet als het zo gemaakt is dat je uit frustratie met echt geld die zooi moet gaan kopen.

Alvast bedankt iedereen voor de moeite......................
Ik ben ook nog niet overtuigd om de game te halen, wat ik wel weet is dat je in ieder geval een map pack van 15 euro moet aanschaffen. Anders word je continu uit de server gekickt bij veranderingen van map. Dan kom je dus uit op 55 euro voor een remaster :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 00:51
Kak, ik heb de legacy editie gekocht via Allyourgames maar ik heb nu de franse integrale versie ontvangen. Scheur net het plasticje open en toen viel het me op.
Dus kan m denk ik ook niet meer terugsturen.

Frans integraal betekent dat álles, van het menu tot de gesproken tekst van het spel in het frans is en dat is op zijn zachtst gezegd knap waardeloos.

Iemand hier ervaring mee? Het cellofaan is er voor de helft al af :-(

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alexknl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 22:27
Vrijdag schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:38:
Kak, ik heb de legacy editie gekocht via Allyourgames maar ik heb nu de franse integrale versie ontvangen. Scheur net het plasticje open en toen viel het me op.

Frans integraal betekent dat álles, van het menu tot de gesproken tekst van het spel in het frans is en dat is op zijn zachtst gezegd knap waardeloos.

Heb je al contact opgenomen met de winkel? Wat zeggen zij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Alexknl schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:52:
[...]

Heb je al contact opgenomen met de winkel? Wat zeggen zij?
Ga ik morgen meteen doen ja! Maar mijn ervaring is dat als de verzegeling is verbroken dat je dan pech hebt. Stom, was té enthousiast :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SeveS
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 16-09 21:23
Vrijdag schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:38:

Volgens mij heb ik dezelfde versie als jij op vrijdag besteld. Heb de boel geïnstalleerd en is gewoon in het Engels hoor ;)

Op de site stond er ook dit onder: Het doosje/de cover is franstalig. Het spel is gewoon speelbaar in alle beschikbare talen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 17:05
Als ik Google kom ik het spel voor 33 euro tegen. Waarom staat er bij de pricewatch geen prijs beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerbek312
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04-09 23:17
q-enf0rcer.1 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:32:
[...]

Ik ben ook nog niet overtuigd om de game te halen, wat ik wel weet is dat je in ieder geval een map pack van 15 euro moet aanschaffen. Anders word je continu uit de server gekickt bij veranderingen van map. Dan kom je dus uit op 55 euro voor een remaster :+
Snap niet wat je bedoelt. Ik heb MWR gekocht zonder mappack en ben nog geen een keer uit de server gegooid bij het wisselen.

Mappack is overigens nu in de aanbieding. Toch haal ik hem niet, want ik vond/vind geen van de 4 maps leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 23:00
Afiso schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:31:
Als ik Google kom ik het spel voor 33 euro tegen. Waarom staat er bij de pricewatch geen prijs beschikbaar?
Legacy staat er tussen. Als je wat mist, dan voeg je die toe.

[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 03-07-2017 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 14:52
Afiso schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:31:
Waar ben je hem tegen gekomen voor 33 euro?

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afiso
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-09 17:05
jordyyyys schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:12:
[...]

Bij shop4nl.com. Had die winkel gegoogeld over reviews, maar las best veel negatieve reviews over. Dus toch maar niet besteld daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
jordyyyys schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 14:12:
[...]

http://www.allyourgames.n...legac.html?source=beslist

Je krijgt alleen een Franstalig hoesje, spel is volledig in het Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En hoe zit het nou met de supply drops waar ik om vroeg?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:50:
En hoe zit het nou met de supply drops waar ik om vroeg?
Is dit wat je wilt weten?

https://support.activisio...Modern-Warfare-Remastered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordyyyys
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19-09 14:52
Vrijdag schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:47:
[...]

http://www.allyourgames.n...legac.html?source=beslist

Je krijgt alleen een Franstalig hoesje, spel is volledig in het Engels.
Thanks ik had hem gisteren inderdaad voor 18:00 al gekocht haha, dus hij komt vandaag in de bus!

Wie het laatst lacht, denkt het traagst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:20

KingCrash

Angry Rabbit

Toch even nieuwsgierig hoe het ene 2 wkn na release is op de MP servers. Genoeg mensen om te knallen of nog altijd erg rustig? Ondanks al mijn vooroordelen tov Activision aan het kijken of ik het spel ophaal komend weekend...

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Ik heb nog steeds niet de MP kunnen spelen. Had eerst IW geinstalleerd, die even doorlopen en daarna verwijderd om MWR te installeren. Wordt alles weer opnieuw geinstalleerd/gedownload :')

De installatie van MWR is een whopping 76Gb... maar misschien is dat met de standalone versie kleiner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 05-09 15:51
KingCrash schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:35:
Toch even nieuwsgierig hoe het ene 2 wkn na release is op de MP servers. Genoeg mensen om te knallen of nog altijd erg rustig? Ondanks al mijn vooroordelen tov Activision aan het kijken of ik het spel ophaal komend weekend...
Welk platform? PS4 is wel oke, heb geen moeite met TDM, DOM, S&D of de event playlist. Zijn altijd wel voldoende mensen om te spelen. Volgens mij hebben 6 miljoen mensen de game een keer gespeeld, zoiets staat in ieder geval in de ranking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PKHS
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 02:23
Net op de PC m'n eerste potjes Prop Hunt gespeeld. Grappig is het. De slimmeriken met 1 k winnen van de jonge schietgrage mondjes. -)
Wel lang wachten totdat er voldoende spelers zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door PKHS op 06-08-2017 10:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

PKHS schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:00:
Net op de PC m'n eerste potjes Prop Hunt gespeeld. Grappig is het. De slimmeriken met 1 k winnen van de jonge schietgrage mondjes. -)
Prop hunt is wel leuk voor de afwisseling. Heb alleen al een aantal potjes verloren. Omdat de enemy ergens op een dak terecht weet te komen. Daar waar jij dan niet kan komen met je mannetje... Dan is de lol er gauw vanaf.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KingCrash
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18:20

KingCrash

Angry Rabbit

Batiatus schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:42:
[...]

Welk platform? PS4 is wel oke, heb geen moeite met TDM, DOM, S&D of de event playlist. Zijn altijd wel voldoende mensen om te spelen. Volgens mij hebben 6 miljoen mensen de game een keer gespeeld, zoiets staat in ieder geval in de ranking.
ps4 inderdaad.
ik ga van de week eens kijken of ik de game ergens kan oppikken voor <€30

Angry Rabbit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 18-09 18:14
Zit ik net lekker in een potje gaat de xbox er me opeens uitknallen omdat mw2 opeens een update van 6.4gb moet doen !!!!!!!!!!

Kan dat gvd niet wachten tot ik klaar ben en dan pas updaten ffs !!!!!

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
6,4 GB?

Wat moet er allemaal in dan? Nóg meer skins en andere kindermeuk? :P Of is het net als de PS4 "stabilisaties" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Batiatus
Nee, nieuwe guns zag ik op Charlie Intel:
https://charlieintel.com/...ive-new-weapons-included/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Eindelijk de stand alone remastered MW beschikbaar, heb 'm gelijk gekocht op de Xbox One :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
Geweldig, nóg meer dlc/microtransactie/loterijspul ;(

• Batiatus
Vrijdag schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:15:
[...]

Geweldig, nóg meer dlc/microtransactie/loterijspul ;(
Hwa, valt bij MWR wel mee hoor. In de summer event afgelopen maand kon je behoorlijk wat depot credits krijgen om supply drops te unlocken, bij Prop hunt vaak wel 8 per match wanneer het dubbel event actief was.
Ik heb in die tijd ervoor gezorgd dat ik 9000 parts had, door allerlei dubbels die ik constant kreeg. Een van de laatste DLC wapens dus al kunnen kopen, als ik wil kan ik de tweede ook kopen.

Op het moment heb ik de XM Lar, Boss14, Fang45, MAC, PKM, Lynx en die ene intervention achtige sniper allemaal kunnen halen.

BeredMK8, Rangers, en de PKPSD9 staan nog op het verlanglijstje.

Natuurlijk heb ik ze ook allemaal liever gratis en voor niks ipv supply drops, maar dit houdt mij wel een beetje bezig om nog tijd in de game te stoppen. Nog geen enkele cod point geïnvesteerd in MWR.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:39
Zit toch in dubio of ik deze game ga halen. Heb wel de originele in Steam, maar vrijwel alle servers zijn modded servers, waarbij je met elke kill een level stijgt of waar allerlei andere vage zaken etc. in zitten.

Alleen die prijs. pffffffff

Misschien dat ik anders MW2 nog een keer ga installeren op de PC en kijken of daar nog wat in te multiplayeren valt.

En ik weet het. Door dit te kopen beloon je Activision en hun streken, maar COD blijft simpelweg gewoon een leuke shooter. Voor de fanatieke gamer en voor de mensen die, net als ik, af en toe een potje willen schieten.

[ Voor 23% gewijzigd door PdeBie op 11-08-2017 11:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Namko
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 15-07-2022
Ik heb de game deze week gehaald op de PS4. Moet zeggen dat na de nodige gewenning in het begin ik er nu toch lekkerder in zit en het intense, mede door de iets tragere manier van gameplay, een stuk beter aanvoelt dan de CoD's van de huidige tijd. Voorlopig het geld nog waard geweest, ga dit weekend proberen een paar levels omhoog te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
PdeBie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:41:
Zit toch in dubio of ik deze game ga halen. Heb wel de originele in Steam, maar vrijwel alle servers zijn modded servers, waarbij je met elke kill een level stijgt of waar allerlei andere vage zaken etc. in zitten.

Alleen die prijs. pffffffff

Misschien dat ik anders MW2 nog een keer ga installeren op de PC en kijken of daar nog wat in te multiplayeren valt.

En ik weet het. Door dit te kopen beloon je Activision en hun streken, maar COD blijft simpelweg gewoon een leuke shooter. Voor de fanatieke gamer en voor de mensen die, net als ik, af en toe een potje willen schieten.
Modern Warfare 2 heeft ook heel erg veel last van hackers etc. Ik denk niet dat je daarmee echt verder komt.
Pak MW3 of ga World At War spelen als dat je wat meer trekt. Daar kun je nog wel een hele avond mee beleven :)

[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 11-08-2017 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Mosin schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:55:
[...]

Modern Warfare 2 heeft ook heel erg veel last van hackers etc. Ik denk niet dat je daarmee echt verder komt.
Pak MW3 of ga World At War spelen als dat je wat meer trekt. Daar kun je nog wel een hele avond mee beleven :)
WaW vond ik niet veel aan. MW3 wel. Wordt dat nog een beetje gespeeld op PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
PdeBie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:33:
[...]

WaW vond ik niet veel aan. MW3 wel. Wordt dat nog een beetje gespeeld op PC?
Ja, best wel. Wat ik zelf jammer vind, is dat de 2 vs 2 of 3 vs 3 amper gespeeld wordt. Terwijl dit een hele vette mode is! Daar zit heel af en toe een klootviool met een aimbot tussen, maar zo is MW3 best nog goed te spelen online :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Ik zal MW3 nog eens installeren dan (bezig as we speak). Kijken of ik het nog kan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deurstopper
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Heb mw3 er gisteren weer vanaf gegooid. Om de 2 games een aimbotter en de laatste game die ik speelde zelfs eentje met een teleport-hack. Super vervelend en jammer dat reporten geen zin heeft..

Steam/Epic: Deurstopper

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 19-09 11:48

s0kkie

Cowabunga

Als Deal van de Week op PS4 momenteel 29,99 Euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

edit : opgelost 😊Mvg Fer

[ Voor 87% gewijzigd door Fe® op 10-10-2017 09:23 ]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:43
Ik overweeg Modern Warfare Remastered nog aan te schaffen voor de PC. Wordt deze online nog gespeeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15:58
dewil1990 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:05:
Ik overweeg Modern Warfare Remastered nog aan te schaffen voor de PC. Wordt deze online nog gespeeld?
Nauwelijks. Gemiddeld zo'n 120 spelers. [zie: http://steamcharts.com/app/393100 ]

[ Voor 57% gewijzigd door Maurice079 op 24-11-2017 13:26 ]

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 19-09 10:43
Thanks, dus niet meer echt de moeite waard om nu te kopen helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19:12

cptbuttlick

Team green

Beste mensen , Word dit nog veel gespeeld op de xbox?
Mijn zoontje wil hem hebben , Echter zijn er op de pc erg weinig spelers online.
Hoe is dat op de xbox?
Of toch beter black ops 3 nemen voor hem ?
Hij heeft ww2 al maar speelt meer Black ops 2 op mijn pc.

[ Voor 24% gewijzigd door cptbuttlick op 01-12-2017 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Jammer dat headquarters bijna door niemand meer gespeeld word, heb al tijden geen match meer gevonden. Team Deathmatch is momenteel het enige wat nog gespeeld word van deze topper, zijn er nog mede tweakers die dit spel nog spelen?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:25

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Wat verlies je allemaal met prestige. Heb bijvoorbeeld de bos14 unlocked, behoud je die wel?

Kan het op google niet vinden want telkens als ik op cod4 zoek krijg ik die stomme black ops 4 :/
Hoop dat iemand me kan helpen.

Edit: Bedankt voor alle reacties en informatie, ik ben er inmiddels al achter.

[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 27-03-2019 08:09 ]

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G.Scholtens
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18-09 16:12
Speel deze ook nog steeds op de ps4. Althans nu bezig met de SP mode (remasterd editie)
Vroeger ooit eens de pc gespeeld, maar blijft erg leuk
Pagina: 1 ... 5 6 Laatste