Dag mensen ik heb een vraagje.Ik ben jaren geleden met call of duty gekapt vanwege het boost jumpen en sience fiction zooi.Moet er niks van hebben.Maar mwr wil ik opzich wel kopen maar heb wel een raar gevoel bij deze game.Het idee dat je bijvoorbeeld bij black ops 3 een dure game koopt plus dure season pass en dan niet alle wapens hebt en alle extra wapens achter een paywall gooien wat met spelen zelf totaal niet te unlocken is heb ik extreme bezwaren tegen.Of het pay to win is of niet ik heb er grote bezwaren op tegen.Nu heb ik geprobeerd op youtube te vinden hoe het systeem in mwr werkt maar kom meer clickbait zooi tegen dan wat anders.Craften en salvage en blablablabla klinkt leuk.Maar dat beantwoord mijn vraag niet.Mijn vraag is dan ook als ik deze game koop.Is het dan een systeem waarbij je met normaal spelen de extra wapens kunt unlocken of is dit weer een systeem waarbij je hard gefucked word?Ik ben niet iemand die 4 uur per avond speelt.Wil best eens wat tijd in de game steken en een leuk te grinden in een game om dingen te unlocken.Maar hoe ver kan grinden en spelen gaan?Als mwr ook een game is waarbij je 24 uur per dag moet spelen en dan geluk hebben dat je na 2 maand misschien 2 wapens hebt dan ben ik al snel klaar en hoef ik het niet.Een progressie systeem is leuk maar niet als het zo gemaakt is dat je uit frustratie met echt geld die zooi moet gaan kopen.
Alvast bedankt iedereen voor de moeite......................
Alvast bedankt iedereen voor de moeite......................