AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Ik heb geen idee wie de remaster gemaakt heeft, maar het sluit niet aan bij COD4. Leg de spellen naast elkaar en op basis van al deze meningen, kan ik bijna concluderen dat het allebei kut is. Waarbij het originele spel veel meer fun bezit ten koste van (ja, helaas) hackers. Die ben ik zelf ook te veel tegen gekomen.stinky1701 schreef op donderdag 22 december 2016 @ 15:57:
op pc mss, die heb ik al jááááren niet meer gespeeld, maar op de 360 niet hoor: heb een tijd geleden nog wat games gespeeld op de 360 maar niks van cheaters of hackers gezien.
sowieso heb je op de consoles nauwelijks last van hackers of ander gespuis (12 jarige k*t kids niet meegerekend of course...)
en de graphics? really?
Dan kun je de hele mentaliteit van de ''COD'' bouwers wel weer eens goed zien

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X
Las op twitter dat het met de eerst volgende grote update gefixed word.Batiatus schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 13:58:
Killcams werken ook steeds minder he? Heb nu al zovaak gehad dat ik geen idee heb wie of wat me heeft gekilled, maar de killcam doet het gewoon niet.. Ik vraag me af wat die developers wel kunnen, beetje graphics oppoetsen, geen enkele vorm van creativiteit hoeven ophoesten en alleen de code porten naar de nieuwere consoles en zelfs dat gaat mis.
Stand Alone Agent (GITS SAC)
Mooi, hoop dat die er binnenkort is.TLM schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 14:52:
[...]
Las op twitter dat het met de eerst volgende grote update gefixed word.

Leuk, dit soort tegenstanders
Verwijderd
EDIT: geheel toevallig zojuist een update gestart. Ben benieuwd naar de bugfixes.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2017 19:38 ]
Ze hadden Juggernaut er trouwens wel uit mogen halen inmiddels
Of heeft er iemand nog goede deals gespot toevallig?
Verwijderd
#MarchRemastered is here. The #MWRemastered Variety Map Pack arrives March 21 with 10 Rare Supply Drops. Intel here:
https://blog.activision.c...ern-Warfare/ba-p/10191764
Wauw, bestaande maps uit CoD4 opnieuw uitbrengen voor 15 euro...Verwijderd schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 06:25:
Call of Duty
#MarchRemastered is here. The #MWRemastered Variety Map Pack arrives March 21 with 10 Rare Supply Drops. Intel here:
https://blog.activision.c...ern-Warfare/ba-p/10191764
Verwijderd
Ze zijn geremastered.razRDJ schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:34:
Wauw, bestaande maps uit CoD4 opnieuw uitbrengen voor 15 euro...
of eigenlijk niet want mensen die een tweede keer betalen voor een game die ze al hebben betaald en gespeeld...die willen beslist voor nog véél meer dingen betalen, zoals maps en kistjes bv!
Kunnen ze eindelijk gaan innen voor de CoD4 maps op PC. Je moet ook meeleven met die arme jongens en meisjes bij Activision. In 2007-2008 was het een stuk moeilijker om betaalde DLC digitaal te verspreiden!razRDJ schreef op woensdag 8 maart 2017 @ 18:34:
[...]
Wauw, bestaande maps uit CoD4 opnieuw uitbrengen voor 15 euro...

O wacht, Nvidia sponsort het niet meer. Daarom moet je er nu voor betalen op de PC.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
En leuk dat IW Legacy nu voor €60 in de aanbieding is (PSN), maar een koopje vind ik t niet.
Waarschijnlijk als CoD 2017 uitkomt, splitsen ze MWR voor €40 af ofzo... Lijkt wel wat laat iig.
Deze maps hadden er bij het begin al ''GRATIS'' bij moeten zitten.
schande dat ze willen dat mensen er voor betalen.
Dit inderdaad, ga echt geen IW aanschaffen om MWR te kunnen spelen op PC.SqueakyClean schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 14:33:
Jammer dat MWR nog steeds niet los verkocht wordt. Ik mis CoD nl ontzettend!IW hoef ik niet, maar MWR zou leuk zijn.
En leuk dat IW Legacy nu voor €60 in de aanbieding is (PSN), maar een koopje vind ik t niet.
Waarschijnlijk als CoD 2017 uitkomt, splitsen ze MWR voor €40 af ofzo... Lijkt wel wat laat iig.
Als ze dit jaar terug gaan naar de WW2 ben ik bang dat het gewoon weer dikke crap wordt. Zonde, echt waar
Treyarch zijn de enige devs die iets fatsoenlijks hebben gemaakt de laatste jaren. Sledgehammer heeft alleen maar shit gebracht (MW3 en AW) en IW heeft sinds MW2 ook niks fatsoenlijks meer gemaakt...Mosin schreef op donderdag 9 maart 2017 @ 18:57:
Het jammere is dat de huidige ontwikkel, uitgeef of design team er een grote zooi van maakt. Alsof ze de naam COD compleet willen slopen.
Als ze dit jaar terug gaan naar de WW2 ben ik bang dat het gewoon weer dikke crap wordt. Zonde, echt waar
Inderdaad en op een gegeven moment is het vertrouwen weg. Dan krijgen we dit: ''Oooh weer een COD? ;w"OB1 schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 11:40:
[...]
Treyarch zijn de enige devs die iets fatsoenlijks hebben gemaakt de laatste jaren. Sledgehammer heeft alleen maar shit gebracht (MW3 en AW) en IW heeft sinds MW2 ook niks fatsoenlijks meer gemaakt...
Mijn vertrouwen hebben ze sowieso niet meer, en als ze met een WW2 game komen wil ik het nog wel eens zien.. Als je een remaster al waardeloos maakt, blijf dan maar met je poten van de games tot COD4 af a.u.b. s.v.p.
Verwijderd
Tevens hoop ik oprecht nog op een remaster van MW2. En dan eentje die niet door Raven ontwikkeld wordt. Een echte remaster ipv een remake. Daar zou ik mijn spaarpot wel voor stukslaan.
Black ops 1 heb ik helemaaaal grijs gespeeld, black ops 2 en mw2 ook.
mw3, ghost, infinite warfare, en AW hebben de serie kapot gemaakt.
Ook de supply drops, cod points, season pass, en overage dlc's werken hier aan mee.
zelfde als nu de DLC van MWR. echt schandalig is het.
black ops 3 vind ik nog wel een leuk spel. Maar het hele supply drop systeem vind ik echt verschrikkelijk.
Je hebt zo veel verschillende wapens in het spel, alleen is het onmogelijk om er een te krijgen in een supply drop. (ja als je betaald misschien)
Of call of duty nou een ww1 ww2 of weet ik veel welke setting game maakt, mijn vertrouwen zijn ze kwijt en waarschijnlijk van vele gamers.
Heb infinite warfare legacy edition op de release voor 80 euro gekocht, en beide games maar een paar uur gespeeld. Je kan bijna niet eens meet potjes vinden waarom gewoon 6 tegen 6 gespeeld word.
Halverwege de pot mag je blij zijn als er nog max 8 spelers over zijn.
Herken het gevoel, kan er hedendaags niet echt warm meer voor lopen. Maar heeft misschien ook te maken met dat het genre me minder begint aan te spreken (meer into adventure)soldier wolf schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:19:
het vertrouwen in call of duty is gewoon weg.
Black ops 1 heb ik helemaaaal grijs gespeeld, black ops 2 en mw2 ook.
mw3, ghost, infinite warfare, en AW hebben de serie kapot gemaakt.
Ook de supply drops, cod points, season pass, en overage dlc's werken hier aan mee.
zelfde als nu de DLC van MWR. echt schandalig is het.
black ops 3 vind ik nog wel een leuk spel. Maar het hele supply drop systeem vind ik echt verschrikkelijk.
Je hebt zo veel verschillende wapens in het spel, alleen is het onmogelijk om er een te krijgen in een supply drop. (ja als je betaald misschien)
Of call of duty nou een ww1 ww2 of weet ik veel welke setting game maakt, mijn vertrouwen zijn ze kwijt en waarschijnlijk van vele gamers.
Heb infinite warfare legacy edition op de release voor 80 euro gekocht, en beide games maar een paar uur gespeeld. Je kan bijna niet eens meet potjes vinden waarom gewoon 6 tegen 6 gespeeld word.
Halverwege de pot mag je blij zijn als er nog max 8 spelers over zijn.
dat zou ook kunnen, maar met battlefield 1 en destiny vermaak ik me nog prima.technophile schreef op vrijdag 10 maart 2017 @ 15:44:
[...]
Herken het gevoel, kan er hedendaags niet echt warm meer voor lopen. Maar heeft misschien ook te maken met dat het genre me minder begint aan te spreken (meer into adventure)
al komt het niet in de buurt van het aantal speel uren wat ik bijvoorbeeld in black ops 1 heb gestoken.
Ik speel Remastered eigenlijk exclusief op mn Playstation (totdat Dirt 4 uitkomt) dus had deze aangeschaft. Ik krijg de 10 supply drops alleen niet, terwijl dat nog wel aangegeven staat op de homescreen. Iemand enig idee? Heb verder weinig mensen gezien op andere forums met hetzelfde issue.
Of waren het alleen geruchten die niet waar zijn

Nice. Lijkt erop dat we niet lang meer hoeven te wachten dus.TLM schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:00:
Zag gister fotos van de hoesjes.
https://charlieintel.com/...led-june-27-release-date/
Erg tof dat 'ie er eindelijk als stand-alone lijkt aan te komen. Maar voor EUR 40 voor een remaster zou ik 'm alsnog niet kopen. Helemaal niet als je bekijkt dat de IW Legacy Edition nu EUR 45 is bij oa Bol.com.TLM schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 10:00:
Zag gister fotos van de hoesjes.
https://charlieintel.com/...led-june-27-release-date/
Slaat werkelijk nergens op.. Infinite Warfare + Remastered kan je al voor ~40 euro krijgen. Ik had het graag gekocht, als het rond de €20 geprijst zal worden. Helaas.
Verder is de game qua MP zo goed als dood, dus ik zou heel goed nadenken voordat je 'm aanschaft.
Ik laat 'm lekker liggen, zelfs voor €20...!
En hebben juist gewacht op deze release. Maar inderdaad 30 Euro was een betere deal geweest!
[ Voor 13% gewijzigd door s0kkie op 20-06-2017 13:37 ]

Ik krijg bij hun altijd het idee dat ze aan het inbreken zijn terwijl de hele huiskamer naar ze zit te kijken, alleen ze weten het zelf niet
Daarmee bedoel ik dat bijna iedereen wel van deze bezeik praktijken af weet, maar ze gaan mooi door.
[ Voor 60% gewijzigd door Mosin op 20-06-2017 19:06 ]
40€ voor 6 uur speelplezier, jij liever dan ik..
PSN: Kidjuh
Misschien even 3 cm omhoog scrollen eerst en mijn vorige post lezen?Kidjuh schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 06:05:
[...]
40€ voor 6 uur speelplezier, jij liever dan ik..
En 6 uur klopt ook niet helemaal.
https://howlongtobeat.com/game.php?id=1468
Is er iets mis met het spelen van een opgepoetste singleplayer game die ik 10 jaar geleden voor het laatst gedaan heb en welke in mijn optiek de beste CoD singpleplayer is die ik gespeeld heb?vinom schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:28:
Maar dan speel je de SP puur vanwege de betere graphics? Of zijn er nog zaken aangepast?
Ik heb los daarvan bijvoorbeeld ook TLoU en Uncharted volledig opnieuw gespeeld op de PS4. Ik vind het gewoon goede games en die speel ik doorgaans meer dan een keer door ja. Net als dat mensen dezelfde multiplayer map voor de 500e keer spelen.
Ik ben sowieso iemand die doorgaans meer geniet van een goede singleplayer. Dat is voor mi persoonlijk toch de essentie van gamen. Hoewel ik een game als Bloodborne ook briljant vind, waarbij beide door elkaar heen lopen.vinom schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 09:38:
Tuurlijk is daar niks mis mee. Mijn vraag is puur interesse, en je hebt ook gelijk. Na tien jaar is het wel weer tof om de singleplayer te doorlopen.
Om je vraag te beantwoorden: alleen de graphics zijn opgepoetst. Misschien ook het geluid.vinom schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 08:28:
Maar dan speel je de SP puur vanwege de betere graphics? Of zijn er nog zaken aangepast?
Scusibram1984 schreef op woensdag 21 juni 2017 @ 06:40:
[...]
Misschien even 3 cm omhoog scrollen eerst en mijn vorige post lezen?
En 6 uur klopt ook niet helemaal.
https://howlongtobeat.com/game.php?id=1468

PSN: Kidjuh
Ben ik goedkoper uit en heb ik twee spellen
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Merk wel dat ik het tempo niet meer aankan. Of dit spel is nog sneller dan de laatste paar CoD's.
Haha, ik ookLekkerbek312 schreef op dinsdag 27 juni 2017 @ 22:23:
Vandaag gekocht op de PS4. Het vlees is zwak.
Merk wel dat ik het tempo niet meer aankan. Of dit spel is nog sneller dan de laatste paar CoD's.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Voor de pc is het nog leuker, https://www.g2a.com/call-...tion-steam-cd-key-eu.html 30 euroVrijdag schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 18:23:
Jeumig, €40,- adviesprijs... Dan haal ik wel de bundel met IW: https://www.budgetgaming....-+legacy+edition_ps4.html
Ben ik goedkoper uit en heb ik twee spellen
http://www.psx-sense.nl/2...anks-stand-alone-release/
Ik zou het raar vinden als dit ineens niet meer nodig was. Er zit enerzijds waarschijnlijk gewoon een DRM systeem op de disc, zoals je ook bij andere games hebt. En Activison is een bedrijf dat winst wilt maken. Ze willen dus niet dat IW wordt doorverkocht.
Verwijderd
Alvast bedankt iedereen voor de moeite......................
Ik ben ook nog niet overtuigd om de game te halen, wat ik wel weet is dat je in ieder geval een map pack van 15 euro moet aanschaffen. Anders word je continu uit de server gekickt bij veranderingen van map. Dan kom je dus uit op 55 euro voor een remasterVerwijderd schreef op zondag 2 juli 2017 @ 01:11:
Dag mensen ik heb een vraagje.Ik ben jaren geleden met call of duty gekapt vanwege het boost jumpen en sience fiction zooi.Moet er niks van hebben.Maar mwr wil ik opzich wel kopen maar heb wel een raar gevoel bij deze game.Het idee dat je bijvoorbeeld bij black ops 3 een dure game koopt plus dure season pass en dan niet alle wapens hebt en alle extra wapens achter een paywall gooien wat met spelen zelf totaal niet te unlocken is heb ik extreme bezwaren tegen.Of het pay to win is of niet ik heb er grote bezwaren op tegen.Nu heb ik geprobeerd op youtube te vinden hoe het systeem in mwr werkt maar kom meer clickbait zooi tegen dan wat anders.Craften en salvage en blablablabla klinkt leuk.Maar dat beantwoord mijn vraag niet.Mijn vraag is dan ook als ik deze game koop.Is het dan een systeem waarbij je met normaal spelen de extra wapens kunt unlocken of is dit weer een systeem waarbij je hard gefucked word?Ik ben niet iemand die 4 uur per avond speelt.Wil best eens wat tijd in de game steken en een leuk te grinden in een game om dingen te unlocken.Maar hoe ver kan grinden en spelen gaan?Als mwr ook een game is waarbij je 24 uur per dag moet spelen en dan geluk hebben dat je na 2 maand misschien 2 wapens hebt dan ben ik al snel klaar en hoef ik het niet.Een progressie systeem is leuk maar niet als het zo gemaakt is dat je uit frustratie met echt geld die zooi moet gaan kopen.
Alvast bedankt iedereen voor de moeite......................
Dus kan m denk ik ook niet meer terugsturen.
Frans integraal betekent dat álles, van het menu tot de gesproken tekst van het spel in het frans is en dat is op zijn zachtst gezegd knap waardeloos.
Iemand hier ervaring mee? Het cellofaan is er voor de helft al af
Heb je al contact opgenomen met de winkel? Wat zeggen zij?Vrijdag schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:38:
Kak, ik heb de legacy editie gekocht via Allyourgames maar ik heb nu de franse integrale versie ontvangen. Scheur net het plasticje open en toen viel het me op.
Frans integraal betekent dat álles, van het menu tot de gesproken tekst van het spel in het frans is en dat is op zijn zachtst gezegd knap waardeloos.
Ga ik morgen meteen doen ja! Maar mijn ervaring is dat als de verzegeling is verbroken dat je dan pech hebt. Stom, was té enthousiastAlexknl schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:52:
[...]
Heb je al contact opgenomen met de winkel? Wat zeggen zij?

Volgens mij heb ik dezelfde versie als jij op vrijdag besteld. Heb de boel geïnstalleerd en is gewoon in het Engels hoorVrijdag schreef op zondag 2 juli 2017 @ 12:38:
Kak, ik heb de legacy editie gekocht via Allyourgames maar ik heb nu de franse integrale versie ontvangen. Scheur net het plasticje open en toen viel het me op.
Op de site stond er ook dit onder: Het doosje/de cover is franstalig. Het spel is gewoon speelbaar in alle beschikbare talen.
Snap niet wat je bedoelt. Ik heb MWR gekocht zonder mappack en ben nog geen een keer uit de server gegooid bij het wisselen.q-enf0rcer.1 schreef op zondag 2 juli 2017 @ 10:32:
[...]
Ik ben ook nog niet overtuigd om de game te halen, wat ik wel weet is dat je in ieder geval een map pack van 15 euro moet aanschaffen. Anders word je continu uit de server gekickt bij veranderingen van map. Dan kom je dus uit op 55 euro voor een remaster
Mappack is overigens nu in de aanbieding. Toch haal ik hem niet, want ik vond/vind geen van de 4 maps leuk.
Legacy staat er tussen. Als je wat mist, dan voeg je die toe.Afiso schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:31:
Als ik Google kom ik het spel voor 33 euro tegen. Waarom staat er bij de pricewatch geen prijs beschikbaar?
[ Voor 8% gewijzigd door DeBaroN op 03-07-2017 23:13 ]
Waar ben je hem tegen gekomen voor 33 euro?Afiso schreef op maandag 3 juli 2017 @ 21:31:
Als ik Google kom ik het spel voor 33 euro tegen. Waarom staat er bij de pricewatch geen prijs beschikbaar?
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Bij shop4nl.com. Had die winkel gegoogeld over reviews, maar las best veel negatieve reviews over. Dus toch maar niet besteld daar.
http://www.allyourgames.n...legac.html?source=beslist
Je krijgt alleen een Franstalig hoesje, spel is volledig in het Engels.
Verwijderd
Is dit wat je wilt weten?Verwijderd schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:50:
En hoe zit het nou met de supply drops waar ik om vroeg?
https://support.activisio...Modern-Warfare-Remastered
Thanks ik had hem gisteren inderdaad voor 18:00 al gekocht haha, dus hij komt vandaag in de bus!Vrijdag schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 17:47:
[...]
http://www.allyourgames.n...legac.html?source=beslist
Je krijgt alleen een Franstalig hoesje, spel is volledig in het Engels.
Wie het laatst lacht, denkt het traagst.
Angry Rabbit
De installatie van MWR is een whopping 76Gb... maar misschien is dat met de standalone versie kleiner?
Welk platform? PS4 is wel oke, heb geen moeite met TDM, DOM, S&D of de event playlist. Zijn altijd wel voldoende mensen om te spelen. Volgens mij hebben 6 miljoen mensen de game een keer gespeeld, zoiets staat in ieder geval in de ranking.KingCrash schreef op vrijdag 14 juli 2017 @ 14:35:
Toch even nieuwsgierig hoe het ene 2 wkn na release is op de MP servers. Genoeg mensen om te knallen of nog altijd erg rustig? Ondanks al mijn vooroordelen tov Activision aan het kijken of ik het spel ophaal komend weekend...
Wel lang wachten totdat er voldoende spelers zijn.
[ Voor 16% gewijzigd door PKHS op 06-08-2017 10:54 ]
Prop hunt is wel leuk voor de afwisseling. Heb alleen al een aantal potjes verloren. Omdat de enemy ergens op een dak terecht weet te komen. Daar waar jij dan niet kan komen met je mannetje... Dan is de lol er gauw vanaf.PKHS schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 23:00:
Net op de PC m'n eerste potjes Prop Hunt gespeeld. Grappig is het. De slimmeriken met 1 k winnen van de jonge schietgrage mondjes. -)
Stand Alone Agent (GITS SAC)
ps4 inderdaad.Batiatus schreef op woensdag 2 augustus 2017 @ 15:42:
[...]
Welk platform? PS4 is wel oke, heb geen moeite met TDM, DOM, S&D of de event playlist. Zijn altijd wel voldoende mensen om te spelen. Volgens mij hebben 6 miljoen mensen de game een keer gespeeld, zoiets staat in ieder geval in de ranking.
ik ga van de week eens kijken of ik de game ergens kan oppikken voor <€30
Angry Rabbit
Kan dat gvd niet wachten tot ik klaar ben en dan pas updaten ffs !!!!!
Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24
Wat moet er allemaal in dan? Nóg meer skins en andere kindermeuk?
https://charlieintel.com/...ive-new-weapons-included/
Geweldig, nóg meer dlc/microtransactie/loterijspulBatiatus schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 09:01:
Nee, nieuwe guns zag ik op Charlie Intel:
https://charlieintel.com/...ive-new-weapons-included/
Hwa, valt bij MWR wel mee hoor. In de summer event afgelopen maand kon je behoorlijk wat depot credits krijgen om supply drops te unlocken, bij Prop hunt vaak wel 8 per match wanneer het dubbel event actief was.Vrijdag schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 13:15:
[...]
Geweldig, nóg meer dlc/microtransactie/loterijspul
Ik heb in die tijd ervoor gezorgd dat ik 9000 parts had, door allerlei dubbels die ik constant kreeg. Een van de laatste DLC wapens dus al kunnen kopen, als ik wil kan ik de tweede ook kopen.
Op het moment heb ik de XM Lar, Boss14, Fang45, MAC, PKM, Lynx en die ene intervention achtige sniper allemaal kunnen halen.
BeredMK8, Rangers, en de PKPSD9 staan nog op het verlanglijstje.
Natuurlijk heb ik ze ook allemaal liever gratis en voor niks ipv supply drops, maar dit houdt mij wel een beetje bezig om nog tijd in de game te stoppen. Nog geen enkele cod point geïnvesteerd in MWR.
Alleen die prijs. pffffffff
Misschien dat ik anders MW2 nog een keer ga installeren op de PC en kijken of daar nog wat in te multiplayeren valt.
En ik weet het. Door dit te kopen beloon je Activision en hun streken, maar COD blijft simpelweg gewoon een leuke shooter. Voor de fanatieke gamer en voor de mensen die, net als ik, af en toe een potje willen schieten.
[ Voor 23% gewijzigd door PdeBie op 11-08-2017 11:01 ]
Modern Warfare 2 heeft ook heel erg veel last van hackers etc. Ik denk niet dat je daarmee echt verder komt.PdeBie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 10:41:
Zit toch in dubio of ik deze game ga halen. Heb wel de originele in Steam, maar vrijwel alle servers zijn modded servers, waarbij je met elke kill een level stijgt of waar allerlei andere vage zaken etc. in zitten.
Alleen die prijs. pffffffff
Misschien dat ik anders MW2 nog een keer ga installeren op de PC en kijken of daar nog wat in te multiplayeren valt.
En ik weet het. Door dit te kopen beloon je Activision en hun streken, maar COD blijft simpelweg gewoon een leuke shooter. Voor de fanatieke gamer en voor de mensen die, net als ik, af en toe een potje willen schieten.
Pak MW3 of ga World At War spelen als dat je wat meer trekt. Daar kun je nog wel een hele avond mee beleven
[ Voor 6% gewijzigd door Mosin op 11-08-2017 11:56 ]
WaW vond ik niet veel aan. MW3 wel. Wordt dat nog een beetje gespeeld op PC?Mosin schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 11:55:
[...]
Modern Warfare 2 heeft ook heel erg veel last van hackers etc. Ik denk niet dat je daarmee echt verder komt.
Pak MW3 of ga World At War spelen als dat je wat meer trekt. Daar kun je nog wel een hele avond mee beleven
Ja, best wel. Wat ik zelf jammer vind, is dat de 2 vs 2 of 3 vs 3 amper gespeeld wordt. Terwijl dit een hele vette mode is! Daar zit heel af en toe een klootviool met een aimbot tussen, maar zo is MW3 best nog goed te spelen onlinePdeBie schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 12:33:
[...]
WaW vond ik niet veel aan. MW3 wel. Wordt dat nog een beetje gespeeld op PC?
Steam/Epic: Deurstopper
[ Voor 87% gewijzigd door Fe® op 10-10-2017 09:23 ]
Walking on the bright side of life
Nauwelijks. Gemiddeld zo'n 120 spelers. [zie: http://steamcharts.com/app/393100 ]dewil1990 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:05:
Ik overweeg Modern Warfare Remastered nog aan te schaffen voor de PC. Wordt deze online nog gespeeld?
[ Voor 57% gewijzigd door Maurice079 op 24-11-2017 13:26 ]
PSN: xMaurice93
Thanks, dus niet meer echt de moeite waard om nu te kopen helaas.Maurice079 schreef op vrijdag 24 november 2017 @ 13:25:
[...]
Nauwelijks. Gemiddeld zo'n 120 spelers. [zie: http://steamcharts.com/app/393100 ]
Mijn zoontje wil hem hebben , Echter zijn er op de pc erg weinig spelers online.
Hoe is dat op de xbox?
Of toch beter black ops 3 nemen voor hem ?
Hij heeft ww2 al maar speelt meer Black ops 2 op mijn pc.
[ Voor 24% gewijzigd door cptbuttlick op 01-12-2017 12:07 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Kan het op google niet vinden want telkens als ik op cod4 zoek krijg ik die stomme black ops 4

Hoop dat iemand me kan helpen.
Edit: Bedankt voor alle reacties en informatie, ik ben er inmiddels al achter.
[ Voor 22% gewijzigd door G_Dragon op 27-03-2019 08:09 ]
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Vroeger ooit eens de pc gespeeld, maar blijft erg leuk