Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 08:58
Mede-auteur:
  • OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-05 12:16

OneTimer

COD MW Remaster

Algemene informatie

Ontwikkelaar: Raven Software, Infinity Ward
Uitgever: Activision
Platforms: PC, Playstation 4, Xbox One
Release date: 4 november 2016

Introductie

Dezelfde game als 10 jaar geleden. Althans, in de basis. Nog steeds een overpowered M16 en veel te sterke granaten dus :+ . Wat er wel veranderd is is o.a. de engine, de graphics en de soundengine. Alle wapens en spawns zijn nog steeds hetzelfde en het lijkt er niet op dat daar iets aan gaat veranderen. Vind je het origineel klote, dan is dit ook niks voor jou.

Campaign

Er zijn geen aanwijzingen dat de campaign anders wordt dan bij het origineel. Voor de jongere generatie of mensen die iets hebben gemist op gamegebied, hier het verhaal van de campaign:

Vier Russische terroristenleiders, Four Horsemen of the Apocalypsen hebben de handen ineen geslagen omeen staatsgreep te plegen in Rusland. Het hoofd van dit terroristen netwerk is Zakaev. Door hun Staatsgreep willen ze Rusland terug te brengen naar het communistische regime, waarin hard werken, gelijkheid, volledige militaire controle en structuur voorop staan.

Uiteindelijk ontstaat een burgeroorlog in Rusland, en de internationale autoriteiten besluiten in te grijpen. Zakhaev besluit de strijd te concentreren in het Midden-Oosten waardoor de Amerikanen het idee krijgen dat het de communist gaat om het zuidelijk deel van Rusland. De Britse SAS weet al snel wat er speelt, en komt tot de conclusie dat Zakhaev de Amerikanen probeert af te leiden om in het geheim hele andere plannen uit tevoeren.

De Amerikanen sturen een eliteafdeling van het leger om Al-Asad op te sporen. Uiteindelijk zal dit leiden tot twee verhaallijnen die in Rusland tot elkaar komen.

Multiplayer

Alle 16 maps keren terug in Modern Warfare Remastered! 13 demember zijn de laatste 6 maps en Winter Crash beschikbaar.

Perks en killstreaks uit de originele game blijven hetzelfde

Perk 1:
  • Bomb Squad - Enemy explosives worden aangegeven met een doodshoofd/skull.
  • C4 x 2 - Op afstand bedienbaar explosief wat geplaatst kan worden.
  • Claymore - Mijn die geplant kan worden en ontploft wanneer een enemy door de lasers loopt.
  • RPG-7 x 2 - Rakettenwerper met twee raketten
  • Special Grenades x 3 - Drie extra stun- of flashgranaten, niet bij smoke
  • Frag x 3 - Geeft drie frag grenades in plaats van een.
  • Bandolier - Dubbele hoeveelheid ammo wanneer je spawnt.
Perk 2:
  • Juggernaut - geeft 135 health in plaats van 100, wat leidt tot één of twee extra schoten om te killen.
  • Sleight of Hand - wapens worden twee keer zo snel herladen.
  • Stopping Power - wapens doen 40% extra damage.
  • UAV Jammer - maakt de speler onzichtbaar voor Radar killstreak.*
  • Sonic Boom - explosives doen extra damage.
  • Double Tap - wapens schieten 33% sneller..
  • Overkill - de speler kan twee primary wapens dragen.
Perk 3:
  • Extreme Conditioning - 50% langer sprinten.
  • Steady Aim - Hipfire is 33% meer accurate.
  • Last Stand - De speler kan z'n pistool trekken voordat 'ie doodbloedt. *
  • Deep Impact - Betere wall penetration.
  • Dead Silence - De speler maakt minder geluid tijdens het rennen.
  • Iron Lungs - Langer adem in kunnen houden met een sniper.
  • Eavesdrop - De speler kan meeluisteren met de voicechat van de tegenstander.
  • Martyrdom - Laat een granaat vallen wanneer je doodgaat. *
Killstreaks:
Radar - Laat enemies zien op de map en vernieuwd de positie van schietende enemies direct zien.
Airstrike - Vliegtuigen bombarderen een geselecteerd gebied van de map.
Helicopter - Helicopter die airsupport geeft.
*alleen gebruiken in bitchmode ;)

Hoe te krijgen

Bij launch krijgt men Call of Duty Modern Warfare Remastered bij de volgende edities van Call of Duty Infinite Warfare:
Legacy Edition: krijgt Infinite Warfare, Call of Duty Modern Warfare Remastered. (€89,99)
Digital Deluxe Edition: krijgt Infinite Warfare, Call of Duty Modern Warfare Remastered en Season Pass. (€109,99)
Legacy Pro Edition: krijgt Infinite Warfare, Call of Duty Modern Warfare Remastered, Season Pass, Steelbook, Game soundtrack en extra digital items. (€119,99)
Het is niet mogelijk om Call of Duty: Modern Warfare Remastered los te kopen.

Gameplay

Verder...

• Komt niet op disc uit.
  • Heeft standaard movement system van Call of Duty: Modern Warfare
  • Heeft dedictated servers
  • Disc van IW moet in de console zitten om COD4 te spelen indien IW op disc is gekocht
  • Door Frag x3 en het feit dat er geen Flak Jacket is zal er veel nadespam zijn
  • Quote uit de livestream:
    Vibrant current-generation visuals, with fully improved texture resolution and detail, high-dynamic range lighting, lit and shadowing VFX particles, revamped animation and audio, stunning sound, and much more.
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/EqYpfRvRkN8UWTHy8ybVM3Ln/full.png

Links

Call of Duty: Infinite Warfare topic: [Multi] Call of Duty: Infinite Warfare
Comparison video van de originele Modern Warfare en de Remaster

[ Voor 44% gewijzigd door OB1 op 03-03-2017 19:47 ]

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Er is nog niet veel info uit, vanavond worden er meer details beschikbaar gemaakt, hou www.callofduty.com in de gaten. Degenen die mij willen helpen met dit topic op te zetten en aan te vullen, stuur mij een PM.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik vind het heel erg tof dat ze hiermee komen alleen ik kan het op de een of andere manier niet uitstaan dat ze met een bijna 10 jaar oude game weer ff geld gaan verdienen met een beetje opgepoetste graphics. Toen der tijd was de enige DLC geloof ik een aantal mappen en ik zie het alweer gebeuren dat er weer allemaal losse onzin bij gaat komen. Het lijkt mij niet meer dan een port van COD4 naar een nieuwe engine en betere textures :? Maar ik blijf hoopvol.

[ Voor 16% gewijzigd door Jackson6 op 02-05-2016 17:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
De community vraagt hier al jaren om. De nieuwere COD's, dus na MW3 zijn in mijn oog ook allemaal kwalitatief minder. Omdat het zich te ver in de toekomst afspeelt. Tot en met MW3 was alles van de huidige tijd tot aan WO2. Black Ops 1 speelde zich af in de Koude Oorlog. Vanaf Black Ops 2 werd het minder. Al dat gespring, exosuits, te veel killstreaks, noem het maar op. Nu komt er weer een nieuwe COD die zich gedeeltelijk in de ruimte afspeelt. Daar zit ik niet op te wachten. Bij MW3 werd destijds COD Classic als pre-order bonus meegegeven voor de PS3. Dat was gewoon een port van COD1. Met de Remaster van CoD4 verwacht ik betere graphics, maar verder niet al te veel. Misschien wat tweaks in de gameplay, wat dynamischer. Dus dat de personage zich iets anders beweegt, niet zo blokkerig.

We gaan het de komende maanden allemaal horen en zien. Voor vanavond verwacht ik niet dat er veel van de MP onthult gaat worden.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rumpelstiltskin
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 31-05 10:52
Jackson6 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:16:
Ik vind het heel erg tof dat ze hiermee komen alleen ik kan het op de een of andere manier niet uitstaan dat ze met een bijna 10 jaar oude game weer ff geld gaan verdienen met een beetje opgepoetste graphics. Toen der tijd was de enige DLC geloof ik een aantal mappen en ik zie het alweer gebeuren dat er weer allemaal losse onzin bij gaat komen. Het lijkt mij niet meer dan een port van COD4 naar een nieuwe engine en betere textures :? Maar ik blijf hoopvol.
Nou laten we vooral hopen dat het alleen bij de graphics blijft en dat de gameplay onveranderd blijft. Ik heb vele uren in cod4 zitten en juist de gameplay trok me de afgelopen jaren weer terug naar het spel.

Het enige wat ik hoop is dat men een soort van promod mode erin bouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:06
Cod4 beste call of duty game, wat was die mp verslavend.Haal hem meteen op de release, hopelijk hebben ze de gfx goed opgepoetst.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 10:21
Volgens mij niet los verkrijgbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:20

Gundogan

Rip and tear, until it is done

PM_Petrol schreef op maandag 02 mei 2016 @ 17:28:
De community vraagt hier al jaren om. De nieuwere COD's, dus na MW3 zijn in mijn oog ook allemaal kwalitatief minder. Omdat het zich te ver in de toekomst afspeelt. Tot en met MW3 was alles van de huidige tijd tot aan WO2. Black Ops 1 speelde zich af in de Koude Oorlog. Vanaf Black Ops 2 werd het minder. Al dat gespring, exosuits, te veel killstreaks, noem het maar op. Nu komt er weer een nieuwe COD die zich gedeeltelijk in de ruimte afspeelt. Daar zit ik niet op te wachten. Bij MW3 werd destijds COD Classic als pre-order bonus meegegeven voor de PS3. Dat was gewoon een port van COD1. Met de Remaster van CoD4 verwacht ik betere graphics, maar verder niet al te veel. Misschien wat tweaks in de gameplay, wat dynamischer. Dus dat de personage zich iets anders beweegt, niet zo blokkerig.

We gaan het de komende maanden allemaal horen en zien. Voor vanavond verwacht ik niet dat er veel van de MP onthult gaat worden.
Ik hoop voor ze dat de gameplay fine tunen. Niet alleen is de game gedateerd op zowel singleplayer als multiplayer gebied, ook de balans is ver te zoeken. Oneindig enemy spawnen in singleplayer, niet echt spannende gevechten soms daardoor, matyrdom, last stand, frag x3, stopping power, geen recoil, slechts enkele wapens goed, slechts 3 killstreaks, ect.

CoD4 was misschien leuk in 2007 (eigenlijk niet, maar goed, verkocht prima), maar nu ingehaald door z'n opvolgers (Black Ops 2 met name). Alleen een grafische oppoets beurt gaat niet helpen. Er zit potentieel in een 'simpele' CoD, maar letterlijk copy paste CoD4 is dat niet. Kan je nog beter CoD2 pakken, maar dat is niet echt interessant voor het gros dat opgroeide met een PS3/X360.

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 6600 8GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Gundogan schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:36:
[...]

Ik hoop voor ze dat de gameplay fine tunen. Niet alleen is de game gedateerd op zowel singleplayer als multiplayer gebied, ook de balans is ver te zoeken. Oneindig enemy spawnen in singleplayer, niet echt spannende gevechten soms daardoor, matyrdom, last stand, frag x3, stopping power, geen recoil, slechts enkele wapens goed, slechts 3 killstreaks, ect.

CoD4 was misschien leuk in 2007 (eigenlijk niet, maar goed, verkocht prima), maar nu ingehaald door z'n opvolgers (Black Ops 2 met name). Alleen een grafische oppoets beurt gaat niet helpen. Er zit potentieel in een 'simpele' CoD, maar letterlijk copy paste CoD4 is dat niet. Kan je nog beter CoD2 pakken, maar dat is niet echt interessant voor het gros dat opgroeide met een PS3/X360.
Cod2!! :P :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 11:28
https://support.activisio...rn-Warfare-Remastered-FAQ
7. Can I play Call of Duty: Modern Warfare Remastered without buying Call of Duty: Infinite Warfare?
No, you must own Call of Duty: Infinite Warfare in order to get Call of Duty: Modern Warfare Remastered.

[ Voor 89% gewijzigd door vinom op 02-05-2016 20:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13:22

D4NG3R

kiwi

:)

CoD2 > CoD4 > CoD1

Maar ik kan hier niet op wachten, hopen dat ze de boel alleen wat oppoetsen en niet al te veel aanpassen. De aanwezigheid van dedicated servers zal dit spel bijvoorbeeld maken of breken.
vinom schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:52:
https://support.activisio...rn-Warfare-Remastered-FAQ
7. Can I play Call of Duty: Modern Warfare Remastered without buying Call of Duty: Infinite Warfare?
No, you must own Call of Duty: Infinite Warfare in order to get Call of Duty: Modern Warfare Remastered.
Of ze komen hier snel op terug (of het komt na de release los beschikbaar) of het is direct al gedoemd te mislukken. :P

[ Voor 43% gewijzigd door D4NG3R op 02-05-2016 20:58 ]

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
D4NG3R schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:57:
[...]

CoD2 > CoD4 > CoD1

Maar ik kan hier niet op wachten, hopen dat ze de boel alleen wat oppoetsen en niet al te veel aanpassen. De aanwezigheid van dedicated servers zal dit spel bijvoorbeeld maken of breken.

[...]

Of ze komen hier snel op terug (of het komt na de release los beschikbaar) of het is direct al gedoemd te mislukken. :P
Dedicated servers komer er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubberen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:18
Enkel te bezitten indien je die futuristische zooi erbij koopt. Best een klotemove van hun.. Mijn geld moeten ze alvast op rekenen. Ik hoop werkelijk dat er een massive boycot komt, dat eindelijk eens uitgevers op hun plaats zet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Dus eerst weer €90 aftikken om ook de Remaster te kunnen spelen. Schiet lekker op met Activision, maar waarschijnlijk lukt het ze toch weer om veel mensen het spel te laten kopen. Ff kijken hoe dit tot de release wordt obtvangen door Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:27
No way dat ik COD:IW ga kopen voor COD4:MW Remaster. Of hij komt er niet, of ik wacht totdat ze hem los aan gaan bieden. :)

Waarschijnlijk is het een verkoop strategie om eerst zoveel mogelijk van die € 90,00 pakketten te slijten. Vervolgens wil men COD4:MW Remastered los. Dan brengen ze die uit en gaan ze verder met melken door de andere 11 maps die er niet inzitten los te verkopen. $$$$

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

baronruud schreef op maandag 02 mei 2016 @ 21:02:
[...]

Dedicated servers komer er.
Bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vinom
  • Laatst online: 11:28
Zie mijn FAQ link hierboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Ben bezig om de TS bij te werken, met ogen bijna dicht vallend :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
It's awesome how they're giving IW for free if you buy COD 4 Remastered!
Wat een beest 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1NG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-05 11:24
Als fanatieke CoD4 promod speler wacht ik het nog maar even af.. Als er mod tools hiervoor uitkomen + dedicated servers dan wil ik het best proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
k1NG schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:29:
Als fanatieke CoD4 promod speler wacht ik het nog maar even af.. Als er mod tools hiervoor uitkomen + dedicated servers dan wil ik het best proberen..
Dedictated servers zijn in ieder geval bevestigd. Hopelijk maakt dit cheaten ook moeilijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProf82
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 30-05 16:42
Wow, wat een enthousiasme voor een uitgekleedde versie van een game die op de PC nog steeds actief wordt gespeeld en bovendien waarschijnlijk beter is gepatched. Afschuwelijk, activision op zijn best (dus eigenlijk: ergst).

Mensen beseffen ook niet dat, omdat je dus de nieuwe CoD game moet kopen, de player base van deze remake ook snel zak inzakken. Minder potentiele spelers dan een stand-alone versie.

Eerlijk waar; ik zou gewoon lekker CoD4 erbij pakken; dubbel zoveel maps, goede patches/mods en dezelfde gameplay. Geen goed woord over voor deze zet van activision, ik ben blij dat ik al 6 jaar geen CoD-game meer heb gekocht. Ze zijn namelijk allemaal exact hetzelfde; ze durven niet eens dingen zoals max-score limits van servers aan te passen (altijd 200 punten voor domination en 75 voor TDM).

Bleh :), sorry voor de haat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
TheProf82 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:59:
[...]

Wow, wat een enthousiasme voor een uitgekleedde versie van een game die op de PC nog steeds actief wordt gespeeld en bovendien waarschijnlijk beter is gepatched. Afschuwelijk, activision op zijn best (dus eigenlijk: ergst).

Mensen beseffen ook niet dat, omdat je dus de nieuwe CoD game moet kopen, de player base van deze remake ook snel zak inzakken. Minder potentiele spelers dan een stand-alone versie.

Eerlijk waar; ik zou gewoon lekker CoD4 erbij pakken; dubbel zoveel maps, goede patches/mods en dezelfde gameplay. Geen goed woord over voor deze zet van activision, ik ben blij dat ik al 6 jaar geen CoD-game meer heb gekocht. Ze zijn namelijk allemaal exact hetzelfde; ze durven niet eens dingen zoals max-score limits van servers aan te passen (altijd 200 punten voor domination en 75 voor TDM).

Bleh :), sorry voor de haat.
Op PC mag COD4 wel actief worden gespeeld, maar op console is het dood en alleen op last gen. Daarnaast de cheaters natuurlijk. het is natuurlijk geldschepperij dit als je bedenkt dat je het niet apart kan kopen, maar aan de andere kant; de luxe editions met Season Pass van BO3 hadden ongeveer een zelfde prijskaartje. Wel doodzonde aangezien deze game misschien wel een hele grote flop kan worden, denk ik en hoop ik stiekem op. Activi$ion moet maar een keer aan de community denken in plaats van hun portemonnee.

Ik vraag me zelfs af of ik überhaupt wel voor een PS4 ga sparen, 't is en blijft een kleine zak geld voor alleen COD, de rest speel ik niet. PS3 gaat langzaam uitsterven en op Black Ops 1 en 2 komen er steeds meer cheaters. Ik weet het niet..

[ Voor 7% gewijzigd door OB1 op 02-05-2016 23:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Gundogan schreef op maandag 02 mei 2016 @ 20:36:
[...]

De balans ver te zoeken? Deeltje 4 is tot op de dag van vandaag een van de meest gebalanceerde Triple-A shooters op de markt. Waren er een aantal bullshit perks? Ja. Zag je deze als je daadwerkelijk met een paar goede mensen speelde? Nee.

Enkele wapens goed? Hier kan ik deels in meegaan, ja er waren een aantal wapens knap waardeloos (Skorpion en de Uzi om er zo even 2 op te noemen) maar het gros was prima te gebruiken of had specifieke situaties waar ze erg goed te gebruiken waren.

Om nog niet te beginnen over ProMod, laat ze eens slim zijn en dat gewoon standaard toevoegen aan het spel. Maar volgens mij vraag ik dan te veel. O-)

TheProf82 schreef op maandag 02 mei 2016 @ 22:59:
[...]

Beter gepatched? Dat betwijfel ik sterk, ik neem aan dat ze gewoon met de nieuwste build werken. En actief bespeeld op de PC? Niet in pubs. Ga er maar van uit dat ProMod (Verreweg de populairste mod) ook binnen no time op deze versie speelbaar is en dankzij de vele malen grotere playerbase ook veel beter zal worden bespeeld.
Eerlijk waar; ik zou gewoon lekker CoD4 erbij pakken; dubbel zoveel maps, goede patches/mods en dezelfde gameplay. Geen goed woord over voor deze zet van activision, ik ben blij dat ik al 6 jaar geen CoD-game meer heb gekocht.
Zoals je zelf al door hebt, niemand verplicht je iets te kopen. Ik heb zelf ook al jaren geen CoD meer gekocht (Black Ops was de laatste) maar kijk, net als de rest van m'n vriendengroep, vooralsnog erg uit naar CoD4RM. Mocht het daadwerkelijk alleen als bundel uitkomen en ook na de release niet los beschikbaar komen? Dan kan je er van uit gaan dat het aantal potentiele kopers flink afneemt. En dat weet ook Activision donders goed.

Voor nu halen ze het maximale er uit door pre-orders binnen te harken en in te spelen op de nostalgie-gevoelens van de ondertussen wat oudere spelers, is dat erg? In mijn ogen niet, elk bedrijf wil geld verdienen.
Ze zijn namelijk allemaal exact hetzelfde; ze durven niet eens dingen zoals max-score limits van servers aan te passen (altijd 200 punten voor domination en 75 voor TDM).
Nee want dat is de grote formule wijziging die CoD nodig heeft. :>

[ Voor 7% gewijzigd door D4NG3R op 02-05-2016 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 08:55
Niet los te koop dus. Dat is wel echt een giga minpunt. Kun je alsnog 80EU neerleggen voor een hoop stront en een remaster van CoD4. Ik ben er nog niet over uit.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 31-05 16:21

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Had graag het Tsjernobyl level opnieuw willen checken. Dan maar op YouTube kijken. Man man man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 31-05 09:15
Dat hij niet los te koop is is echt ontzettend jammer van Activision. Ze hadden al niet een beste naam bij hun fanbase en dit zal nu zeker niet veranderen.
Hoop dat hij richting release alsnog los te koop is, ik wil namelijk alleen de Remaster spelen en niet IW, net als velen met mij..

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Ik denk dat de FAQ een paar maanden na de release alweer aangepast wordt en er alsnog een losse release komt. Dit lijkt me meer een marketingtrick. Het alternatief zou zijn om te wachten op een mooie deal voor die Legacy Edition. Adviesprijs 90 euro, mits voldoende voorradig, dan kan het lonen om een paar maanden te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:17
Splinter Cell schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 01:10:
Had graag het Tsjernobyl level opnieuw willen checken. Dan maar op YouTube kijken. Man man man.
Wat een geweldig level was dat... :9~

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

D4NG3R schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:34:
[...]

De balans ver te zoeken? Deeltje 4 is tot op de dag van vandaag een van de meest gebalanceerde Triple-A shooters op de markt. Waren er een aantal bullshit perks? Ja. Zag je deze als je daadwerkelijk met een paar goede mensen speelde? Nee.

Enkele wapens goed? Hier kan ik deels in meegaan, ja er waren een aantal wapens knap waardeloos (Skorpion en de Uzi om er zo even 2 op te noemen) maar het gros was prima te gebruiken of had specifieke situaties waar ze erg goed te gebruiken waren.

Om nog niet te beginnen over ProMod, laat ze eens slim zijn en dat gewoon standaard toevoegen aan het spel. Maar volgens mij vraag ik dan te veel. O-)
Als ProMod de standaard zou worden, dan zou ik ook wat enthousiaster zijn. Dat zou een prima 'kleine' versie van CoD kunnen zijn die je, samen met een geupdate CoD4 singleplayer, voor 30-40 euro zou kunnen kopen. Maar het blijft nu wel de basis versie van CoD4 waar gewoon het een en ander aan schort (en waarschijnlijk alleen matchmaking heeft dus je eigen settings en ProMod kan je vergeten). Je kan er niet vanuit gaan dat mensen zaken zoals last stand en matyrdom niet gaan gebruiken. Vooral van last stand weten mensen nu wel dat je dat kan misbruiken (invincibility frames terwijl je neergaat). Ook maakt frag x3 objective gamemodes zoals domination onspeelbaar.

Voor de rest inderdaad maar een paar wapens die bruikbaar zijn (uit mijn hoofd de M16 vooral op consoles, AK47/74, M4, M40, deagle, misschien de G3) de rest is objectief minder (niet altijd tot het onbruikbare toe, maar alsnog duidelijk minder). Ik zie ook mensen al klagen dat 10 maps wat weinig is. Maar in CoD4 had je een hoop troep maps die copy paste waren uit de singleplayer en niet gebalanceerd waren. Ik denk dat je met alleen de goede maps niet aan 10 komt.

Overigens komt het niet los kunnen kopen van CoD4 remaster een beetje wanhopig over. Activision weet heus wel dat een CoD4 heruitgave goed verkoopt ook al maken ze het 60 euro. Maar door het verplicht te bundelen aan Infinite Warfare komt het een beetje over alsof ze geen vertrouwen in die game hebben en ze de remaster perse nodig hebben om de verkopen van die game te boosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17-05 15:02
ik denk dat de remaster tegen gaat vallen en daarom verkopen ze hem niet los.

geen extra features leveling etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368306

Zo gek is dat niet dat ze hem niet los verkopen, welke uitgever zou twee games in hetzelfde genre uitbrengen en apart van elkaar te koop, geen één die dat zou doen.

Vraagje, de huidige engine waar IW mee gemaakt wordt is toch dezelfde als waar COD4 mee gemaakt is, alleen dan een beetje opgepoetst toch, geloof bij deeltje AW dat die engine verbeterd werd.

YouTube: Call of Duty: Modern Warfare Remastered - Original vs Remastered Video Comparison (PS4, Xbox One) hier een filmpje met wat de verschillen.

[ Voor 22% gewijzigd door Anoniem: 368306 op 03-05-2016 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Bij elke COD wordt de engine weer wat opgevoerd. Maar ze gebruiken volgens mij al jaren dezelfde basis.
Wikipedia: IW engine
Er komt elke keer een nieuwe engine uit, met IW wordt dat nummer 7.0 volgens wiki.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Gundogan schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 09:46:
Maar het blijft nu wel de basis versie van CoD4 waar gewoon het een en ander aan schort (en waarschijnlijk alleen matchmaking heeft dus je eigen settings en ProMod kan je vergeten).
Dedicated servers zijn al bevestigd. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

D4NG3R schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 13:16:
[...]

Dedicated servers zijn al bevestigd. ;)
Dat kan ook via matchmaking zoals de laatste CoDs dat al doen. :)

Ik denk niet dat ze mod tools en server browser support erbij doen. Maar goed, de pc versie is daar nog goed genoeg voor en wordt nog gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Gundogan schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 14:20:
[...]

Dat kan ook via matchmaking zoals de laatste CoDs dat al doen. :)
Dat is niet wat men (de community) bedoelt met dedicated servers, en Activision moet wel heel erg over-the-top achterlijk zijn om niet gewoon de ouderwetse hosting tools beschikbaar te stellen.
Ik denk niet dat ze mod tools en server browser support erbij doen.
Omdat? Ik probeer gematigd te zijn met mijn enthousiasme richting CoD4RM maar het is wel heel erg kort door de bocht om alleen maar te doemdenken. Activision geeft aan het spel zo min mogelijk aan te willen raken, in hoeverre dit waar is moeten we nog gaan zien maar ik geloof er weinig van als ze fan-favourite requests zomaar in de wind gooien.
Maar goed, de pc versie is daar nog goed genoeg voor en wordt nog gespeeld.
D4NG3R schreef op maandag 02 mei 2016 @ 23:34:
En actief bespeeld op de PC? Niet in pubs.
Op consoles zijn de servers al helemaal uitgestorven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

D4NG3R schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:00:
[...]

Dat is niet wat men (de community) bedoelt met dedicated servers, en Activision moet wel heel erg over-the-top achterlijk zijn om niet gewoon de ouderwetse hosting tools beschikbaar te stellen.
Men moet dan beter zijn terminologie op orde hebben. :)

Je hebt hoe een server/game in elkaar zit.
Dedicated servers = host speelt niet.
Listen server = host speelt mee.
Peer-to-peer= data wordt zonder host gedeeld over alle spelers.

Dan heb je hoe je de servers vind met matchmaking en server browser.

En Activision is waarschijnlijk wel over-the-top achterlijk want de meeste CoD's hebben het niet meer. Black Ops 3 krijgt het dit jaar nog wel samen met mod tools, maar het is meestal een uitzondering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Overgrown’ and ‘Bog’ maps confirmed to be in Modern Warfare Remastered
Vijf MP maps nu bekend.
http://charlieintel.com/2...odern-warfare-remastered/
Modern Warfare Remastered will feature the same weapons, killstreaks, and “so forth”
http://charlieintel.com/2...illstreaks-original-game/

[ Voor 39% gewijzigd door falcon123 op 04-05-2016 11:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 10:53
Overgrown yes :D Nu alleen nog Pipeline en ik ben tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Jep nieuwe details over de 2 maps. OP is aangepast met een link naar de map.
Ook blijven de killstreaks, wapens en perks hetzelfde.
Daar zijn de meningen over verdeelt. 3x Frag, Martyrdom etc....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Layumi
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 30-05 19:20
Is het t waard om Cod4 opnieuw te installeren? Weet niet of servers nog druk zijn..... heb t al jaren niet meer gespeeld maar kriebelt wel. Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Layumi schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 07:47:
Is het t waard om Cod4 opnieuw te installeren? Weet niet of servers nog druk zijn..... heb t al jaren niet meer gespeeld maar kriebelt wel. Iemand een idee?
Ik heb paar dagen geleden nog gewoon gespeeld. Ik heb nu de steam versie gespeeld maar heb wel issues met punkbuster die niet echt werkt. Maar er zijn genoeg servers an sich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Er veranderd nooit wat aan COD. Enkel wat opgepoetste graphics. Ik koop het nooit meer. Nu komen ze met de eerste moderne COD met opgepoetste graphics en we kopen het allemaal weer. Inclusief een iets verder opgepoetste versie met ruimtegevechten en andere onzin.

Het is echt te idioot voor woorden. De oude versie spelen we niet meer omdat er te weinig spelers zijn. Die oude versie kunnen we allemaal gratis spelen. Maar er zullen wel veel spelers zijn bij de nieuwe. Dus ipv dat we afspreken om allemaal de oude te spelen wachten we op de release van een nieuwe. Die tachtig piek gaat kosten. Echt fantastisch dit.

En het erge is dat ik waarschijnlijk wel mee doe. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Anoniem: 337891 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:09:
Er veranderd nooit wat aan COD. Enkel wat opgepoetste graphics. Ik koop het nooit meer. Nu komen ze met de eerste moderne COD met opgepoetste graphics en we kopen het allemaal weer. Inclusief een iets verder opgepoetste versie met ruimtegevechten en andere onzin.

Het is echt te idioot voor woorden. De oude versie spelen we niet meer omdat er te weinig spelers zijn. Die oude versie kunnen we allemaal gratis spelen. Maar er zullen wel veel spelers zijn bij de nieuwe. Dus ipv dat we afspreken om allemaal de oude te spelen wachten we op de release van een nieuwe. Die tachtig piek gaat kosten. Echt fantastisch dit.

En het erge is dat ik waarschijnlijk wel mee doe. :)
Ben je nu opgelucht? Volgens moest dit er even uit of niet? :> :Y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Batiatus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 12-05 10:27
Just a thought.. Was COD4 niet gewoon awesome omdat er niet zo belachelijk veel killstreaks in zaten? Bij de nieuwere COD's join ik een game en er is een RAPS, HATR, Power Core, wraight van de tegenstander in de lucht. Wil je die afknallen ben je al weer 5 deaths verder.. En dan komt de volgende rits. Dat probleem had je nooit bij cod 4. Af en toe zo'n chopper, gewoon in een huisje verstoppen en klaar. Alleen die martyrdome en 3x frags, last stand was n beetje kut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Er kwamen na COD World at War steeds meer killstreaks bij idd. Bij MW2 was het helemaal mooi, de kills die je killstreak maakte telde ook voor de streak mee..... In Black Ops was dit beter geregeld en moest je voor streaks de mannetjes zelf afschieten. Als je nu naar Black Ops 3 kijkt zie je alleen maar killstreaks in de lucht hangen. Dan weer RAPS dan weer zo'n soort tank die rond rijdt. Als je pech hebt ben je gelijk na het respawnen alweer dood. Daarom was COD zonder of iig met weinig killstreaks, wat "relaxter" spelen. In de remaster komen er ook geen nieuwe killstreaks bij, het blijft UAV, Airstrike en Attack Heli.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
MW2:
Predator Missle > Harrier > Chopper /AC130 = nuke

AC130 was wel de tofste kill streak ooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Ja als je het haalt is het leuk. Als het tegen je wordt gebruikt is het altijd klote :+.
Ik vind dat je je killstreaks zelf moet verdienen en niet door andere killstreaks laten verdienen. Dat is lekker makkelijk. Zoals je al zegt. 5 kills nodig voor een Predator. Daar maak je 2 kills mee, Harrier laat je een beetje z'n werk doen. Als je zelf niet ergens in een hoekje blijft liggen maak je zelf ook nog een kill en dan heb je de AC130 alweer. Nee ik wil het zelf doen.
Sowieso zaten er in MW2/3, Black Ops 2/3 te veel killstreaks. Ghost en AW heb ik nooit gespeeld.

offtopic: Ben trouwens ook benieuwd waar BF vanavond mee komt, WW2 of future.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
PM_Petrol schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 11:45:

offtopic: Ben trouwens ook benieuwd waar BF vanavond mee komt, WW2 of future.
Haha, inderdaad ik ook. Wel meer denk ik hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Ik heb deze samen met Infinte Warfare in de preorder staan
en ik kan niet wachten om te zien wat ze eraan verbeterd hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SoulsOnFire
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21-05 18:01

SoulsOnFire

My soul is on fireee...

COD 200K likes - 700k dislikes.

learning every day.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 30-05 13:51
SoulsOnFire schreef op zondag 08 mei 2016 @ 10:24:
COD 200K likes - 700k dislikes.
Op youtube inmiddels al 1,1 miljoen dislikes :/
Maargoed had ik wel verwacht. Denk dat mensen gewoon een beetje klaar zijn met die futuristische settings. (en ik ook)

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 406530

Op psx-sense las ik dat Activision hierop heeft gereageerd tijdens een vergadering van de aandeelhouders. Ze geven echter aan dat bij de vorige Call of Duty (Black Ops III?) de reacties vooraf ook zo waren en dat het nadien toch weer het verkooprecord van de serie heeft gebroken. Kennelijk zijn er dus genoeg mensen die de games blijven kopen en zolang dat niet verandert, blijft Activision op dit pad. Wellicht dat Battlefield 1 daarin verandering gaat brengen.

Ik twijfel over de aanschaf van Modern Warfare Remastered. Het is een game die we in het verleden al gespeeld hebben, hoe goed het ook was. Er zijn nu wel Trophies te verdienen ten opzichte van de eerdere release, omdat Activision destijds geen patch wilde uitbrengen voor deze game (en Guitar Hero: World Tour). Wellicht dat ik nogmaals over zal nadenken, wanneer de digital only release aanstaande is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Denk dat dit wel een relevant filmpje is mbt tot de YT (dis)likes van IW en van eerdere games..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
Het gerucht gaat dat men de CoD IW-disc in de console moet hebben zitten, wil je CoD4 kunnen spelen. Als dat zo zou zijn, dan ben ik er echt compleet klaar mee. Maar nogmaals, het is een gerucht. Geen overhaaste conclusies trekken. haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Op de gok genomen komt het spel een tijdje na launch gewoon los beschikbaar. Ze proberen natuurlijk maximale winst te halen uit ongeduld en preorders. Ze missen anders 100.000en (misschien zelfs wel in de miljoen(en)) potentiele kopers, en dat weten ze zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 31-05 17:45
Ben zeer benieuwd naar de remaster, maar heb ook de twijfel om hem te pre-orderen. Heb ook geen zin om Infinite te moeten aanschaffen om die meteen aan de kant te gooien en vervolgens alleen MW:R te spelen.
Wat ik wel heb sinds de trailer: de behoefte om te oefenen en er zelfs een tweedehands PS3 voor op de kop te tikken, aangezien ik hem op de PS4 ga spelen. Hopelijk komt de community weer op gang en zodoende ook weer een beetje volle lobbies.
Wel jammer dat je stats niet mee gaan, moet ik weer opnieuw mn gouden kruis zien te halen, maar nu een stuk minder tijd als in 2007 met kind, vrouw, hond, huis enz!! :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
Vince22 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 10:26:
Ben zeer benieuwd naar de remaster, maar heb ook de twijfel om hem te pre-orderen. Heb ook geen zin om Infinite te moeten aanschaffen om die meteen aan de kant te gooien en vervolgens alleen MW:R te spelen.
Wat ik wel heb sinds de trailer: de behoefte om te oefenen en er zelfs een tweedehands PS3 voor op de kop te tikken, aangezien ik hem op de PS4 ga spelen. Hopelijk komt de community weer op gang en zodoende ook weer een beetje volle lobbies.
Wel jammer dat je stats niet mee gaan, moet ik weer opnieuw mn gouden kruis zien te halen, maar nu een stuk minder tijd als in 2007 met kind, vrouw, hond, huis enz!! :)
Ik denk dat MW op de PS3 vol hackers zit. Dat was enkele jaren geleden al, dus dat zal niet veranderd zijn. Het is niet meer leuk om te spelen op de PS3 door dat soort figuren.
Misschien dat je met Playstation NOW MW1 kan spelen op de PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Anoniem: 170423 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 07:22:
Ik heb deze samen met Infinte Warfare in de preorder staan
en ik kan niet wachten om te zien wat ze eraan verbeterd hebben.
Je kunt beter melden als je CoD een keer niet voorbestelt, Dennis. Dat is nieuws.

Ik loop er in ieder geval met een grote boog omheen. Ik word echt te oud voor ADHD multiplayer shooters. Ik vind er echt geen reet meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edzeau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-05 20:28
Yes @ 6:30! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Vanavond om 19:00 is de MP reveal van IW en MWR:

Call of Duty XP Opening Keynote takes place Sept. 2 at 10AM PT, featuring IW MP reveal and more
http://charlieintel.com/2...t-featuring-iw-mp-reveal/

www.twitch.tv/callofduty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Niet online
Nice, ze gaan alle 16 MP maps remasteren voor MWR en komt in december.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Nu online
Even wat gameplay videos. Ziet er toch mooi uit met wat interface aanpassingen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ari Gold op 04-09-2016 09:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Heb de OP een beetje bijgewerkt.. als er mensen zijn die mee willen helpen (of met de IW OP) stuur me een DM!

[ Voor 9% gewijzigd door OB1 op 04-09-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bal130
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:57
Video's van Ari Gold even bekeken. Het brengt toch wel goede herinneringen terug, alleen ik ben bang dat als ik zelf ga spelen dat het toch enigszins tegen gaat vallen...
Net zoals BF1 op het moment, iedereen wil een WO 1/2 battlefield game, nu is die er maar het is toch niet wat ik er van had verwacht. Ik denk dat het voor mij als PC gamer vooral gaat afhangen of de game zo modbaar gaat zijn als vroeger. Promod en Codjumper waren toch fijne toevoegingen, maar ook kleine dingetjes; zoals het cappen van je maxfps op 125/250/333 omdat je dan bepaalde jumps kon maken die anders niet konden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
CoD4 remastered ziet er erg tof uit. Maar ik weiger €90 neer te tikken voor een game die me totaal niet interesseert en een remaster. Jammer! Ik wacht wel tot hij mogelijk los verkocht gaat worden. Tot die tijd ga ik me uitstekend vermaken met BF1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Ik leg er wel 90 euro voor neer hoor. MWR en IW, genoeg uurtjes vermaak.

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 17:43

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

TLM schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:24:
Ik leg er wel 90 euro voor neer hoor. MWR en IW, genoeg uurtjes vermaak.
Ik zit zelf nog op de wip. De beelden van IW en MWR zien er tof uit, maar tijd voor twee MP-CoD heb ik gewoon niet. Dus ik zit te denken om alleen IW te halen. Zeker nu duidelijk is dat de movement heel erg lijkt op Blops3 en BF1 me niet echt bevalt.

Normaal haal ik de Digital Deluxe versie (incl. seasonpass), maar dit keer ga ik maar voor de "simpele" versie. Season pass komt vast wel een keer in de aanbieding... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

SqueakyClean schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:38:
[...]

Ik zit zelf nog op de wip. De beelden van IW en MWR zien er tof uit, maar tijd voor twee MP-CoD heb ik gewoon niet. Dus ik zit te denken om alleen IW te halen. Zeker nu duidelijk is dat de movement heel erg lijkt op Blops3 en BF1 me niet echt bevalt.

Normaal haal ik de Digital Deluxe versie (incl. seasonpass), maar dit keer ga ik maar voor de "simpele" versie. Season pass komt vast wel een keer in de aanbieding... :)
Ja na de gameplay gezien te hebben van beide, wil ik zo sowieso beide. Ik ga inprincipe voor MWR, en kijk wel hoe dat gaat. IW is voor de uurtjes daarna. Seasonpass heb ik voor de eerste keer links laten liggen. Gezien je nu genoeg multiplayer mogelijkheden heb. En Ravenshield heeft aangeven nog hier en daar wat updates te geven aan MWR. Misschien komt chinatown en broadcast nog wel... je weet maar nooit :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

MWRM ziet er heerlijk gelikt uit, maar zolang het spel niet los te kopen valt zijn de verkoopcijfers gedoemd om tegen te vallen. Zoals ik eerder al aanhaalde:
D4NG3R schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 08:48:
Op de gok genomen komt het spel een tijdje na launch gewoon los beschikbaar. Ze proberen natuurlijk maximale winst te halen uit ongeduld en preorders. Ze missen anders 100.000en (misschien zelfs wel in de miljoen(en)) potentiele kopers, en dat weten ze zelf ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SqueakyClean
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-05 17:43

SqueakyClean

SuperSqueakyClean

TLM schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:46:
[...]

Ja na de gameplay gezien te hebben van beide, wil ik zo sowieso beide. Ik ga inprincipe voor MWR, en kijk wel hoe dat gaat. IW is voor de uurtjes daarna. Seasonpass heb ik voor de eerste keer links laten liggen. Gezien je nu genoeg multiplayer mogelijkheden heb. En Ravenshield heeft aangeven nog hier en daar wat updates te geven aan MWR. Misschien komt chinatown en broadcast nog wel... je weet maar nooit :9
Ik weet niet precies welke bevestigd zijn, maar dit zijn de 17 originele maps:
  1. Ambush
  2. Backlot
  3. Bloc
  4. Bog
  5. Countdown
  6. Crash
  7. Crossfire
  8. District
  9. Downpour
  10. Overgrown
  11. Pipeline
  12. Shipment
  13. Showdown
  14. Strike
  15. Vacant
  16. Wet Work
  17. Winter Crash
Later is de Variety mappack uitgebracht met deze maps:
  1. Broadcast
  2. Chinatown
  3. Creek
  4. Killhouse
Ben benieuwd welke we echt zullen krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

SqueakyClean schreef op maandag 05 september 2016 @ 12:54:
[...]

Ik weet niet precies welke bevestigd zijn, maar dit zijn de 17 originele maps:
  1. Ambush
  2. Backlot
  3. Bloc
  4. Bog
  5. Countdown
  6. Crash
  7. Crossfire
  8. District
  9. Downpour
  10. Overgrown
  11. Pipeline
  12. Shipment
  13. Showdown
  14. Strike
  15. Vacant
  16. Wet Work
  17. Winter Crash
Later is de Variety mappack uitgebracht met deze maps:
  1. Broadcast
  2. Chinatown
  3. Creek
  4. Killhouse
Ben benieuwd welke we echt zullen krijgen...
Er is een lijstje met de eerste 10 maps, vervolgens in december komen er nog 6 bij (gratis).
De rest van het jaar is het nog onbekend wat ze gaan doen...
Ook hebben ze aangegeven als ze ooit zelf een COD mogen maken dat het er wel 1 word in de huidige tijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
De onderstaande tien maps zitten in de game bij release.
Ambush
Backlot
Bog
Crash
Crossfire
District
Downpour
Overgrown
Shipment
Vacant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
De remaster heeft geen mod tools, geen server browser en je kunt zelf geen server huren en custom game modes instellen. En wat precies zou mij als PC gamer dan moeten overhalen om dit extreem slappe aftreksel te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

DervishD schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 21:19:
De remaster heeft geen mod tools, geen server browser en je kunt zelf geen server huren en custom game modes instellen. En wat precies zou mij als PC gamer dan moeten overhalen om dit extreem slappe aftreksel te kopen?
Euh, MWRM gaat gewoon dedicated servers ondersteunen, gewoon met server browser en waarschijnlijk ook gewoon met custom content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerryy
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-05 10:47
D4NG3R schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:00:
[...]

Euh, MWRM gaat gewoon dedicated servers ondersteunen, gewoon met server browser en waarschijnlijk ook gewoon met custom content.
Heb je hier een bron voor? Dedicated servers ja, server browser weet ik nog niet zo zeker :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Jerryy schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:15:
[...]

Heb je hier een bron voor? Dedicated servers ja, server browser weet ik nog niet zo zeker :9
En waarom denk je dat er geen serverbrowser komt? Dedicated servers zijn vrij zinloos zonder browser. Zelfs EA snapt dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerryy
  • Registratie: September 2016
  • Laatst online: 12-05 10:47
D4NG3R schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:33:
[...]

En waarom denk je dat er geen serverbrowser komt? Dedicated servers zijn vrij zinloos zonder browser. Zelfs EA snapt dat.
Snap ik, maar er zit geen serverbrowser in Call of Duty sinds MW3, zelfs in BO3 met dedicated servers zit er (nog) geen ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
D4NG3R schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:00:
[...]

Custom content sowieso niet volgens David Pellas, het hoofd van Raven.
https://mobile.twitter.co...status/772156213681197056
Als mod tools er niet gaan komen waarom denk je dan dat er wel een server browser komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gundogan

Gundogan

D4NG3R schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:33:
[...]

Dedicated servers =/= server browser.

Je hebt dedicated servers (= host speelt niet) en listen servers (= host speelt mee).

En je hebt server browser en matchmaking.

Met die twee paren kan je prima combinaties maken.

Als dit een console port wordt (en daar mag je vanuit gaan), zie ik het nut er niet zo van in als je op de PC speelt aangezien de oude versie dan wat completer is (tenzij je heel graag matchmaking wilt). Voor console spelers is het wel fijn, want die hebben hopelijk een cheater vrije ervaring en geen host-ended-game meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Jerryy schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 22:39:
zelfs in BO3 met dedicated servers zit er (nog) geen ;) .
Gundogan schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:23:
[...]

Dedicated servers =/= server browser.

Je hebt dedicated servers (= host speelt niet) en listen servers (= host speelt mee).
Scroll eens even terug naar exact dezelfde discussie als dat we begin mei hielden. :>

Officiële terminologie != wat de community gebruikt.
DervishD schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:06:
[...]

Custom content sowieso niet volgens David Pellas, het hoofd van Raven.
https://mobile.twitter.co...status/772156213681197056
Als mod tools er niet gaan komen waarom denk je dan dat er wel een server browser komt?
Ik spreek nergens over officiële support, ga er maar van uit dat wanneer de playerbase gigantisch is en er daadwerkelijk server hosting tools beschikbaar zijn dat er binnen de kortste keren gemodde servers draaien.

[ Voor 38% gewijzigd door D4NG3R op 07-09-2016 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Dan zal IW toch echt de server files vrij moeten geven en dat gaat nooit gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

DervishD schreef op woensdag 07 september 2016 @ 18:17:
Dan zal IW toch echt de server files vrij moeten geven en dat gaat nooit gebeuren.
Dat is irrelevant, genoeg games zonder modding support hebben de dikste mods draaien omdat men workarounds vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
Prima, jij denkt dat er mod tools en een server browser komt en dat men zelf een server met custom game modes kan opzetten. Dat ze het spel volledig op slot hebben gegooid net zoals met alle andere CoD delen vanaf MW2 doet er niet toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauritsDe
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-03 13:35
Zou het mogelijk zijn om de code voor de game te kopen van iemand? Of zou je echt Infinite Warfare moeten hebben?

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:11
Zijn er nog geen PC gameplay beelden of kan ik ze gewoon niet vinden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tillietom
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 21-05 15:18
Komt dit spel nou los van infinite warfare op de markt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 28-05 10:39
Geruchten zijn van wel. Ontwikkelaar had zich ook versproken over de game. Hij zei iets in trend van 'iedereen die het spel heeft of een versie die bij Infinite Warfare zit'. Ik wacht tot begin volgend jaar, dan zal er vast meer duidelijkheid zijn. Ga in ieder geval geen IW voor de volle mep kopen om MWR te kunnen spelen.

Bron: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1280020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R

D4NG3R

kiwi

Ik wacht het zelf ook nog even af, geen zin om €60+ neer te meppen alleen maar voor een spel welke ik in 2007 al voor dat bedrag gekocht heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MauritsDe
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-03 13:35
"At launch, Call of Duty: Modern Warfare® Remastered will contain only 10 MP maps from the original Call of Duty: Modern Warfare game. Additional MP maps will be made available by 12/31/2016. Modern Warfare Remastered is a full game download (game disc must be inserted to play Modern Warfare Remastered). Internet connection required. For more information, please visit www.callofduty.com/MWR_FAQ."

Dus je moet de disc van Infinite Warfare in je console hebben om het te kunnen spelen. Ik vraag me wel af hoe ze dat dan doen als je het op de PS store hebt gekocht en dus geen disc hebt.

Vanwege dit denk ik dat er een geen losse kopie van MW remastered komt, en als die wel komt dat het wel wat langer gaat duren dan januari 2017.

Bron: https://www.callofduty.com/modern-warfare-remastered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 597256

MauritsDe schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 21:46:
"At launch, Call of Duty: Modern Warfare® Remastered will contain only 10 MP maps from the original Call of Duty: Modern Warfare game. Additional MP maps will be made available by 12/31/2016. Modern Warfare Remastered is a full game download (game disc must be inserted to play Modern Warfare Remastered). Internet connection required. For more information, please visit www.callofduty.com/MWR_FAQ."

Dus je moet de disc van Infinite Warfare in je console hebben om het te kunnen spelen. Ik vraag me wel af hoe ze dat dan doen als je het op de PS store hebt gekocht en dus geen disc hebt.

Vanwege dit denk ik dat er een geen losse kopie van MW remastered komt, en als die wel komt dat het wel wat langer gaat duren dan januari 2017.

Bron: https://www.callofduty.com/modern-warfare-remastered
Inderdaad, ik heb hem ook in de store gekocht ben benieuwd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Iemand een idee hoe het gaat met de single player die we woensdag al kunnen spelen?

Is daar al nieuws over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TLM

TLM

The Laughing Man

Ik heb hem gepreorderd in de PSN store, volgens mij komt dat automatisch goed.
Anoniem: 170423 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 05:51:
Iemand een idee hoe het gaat met de single player die we woensdag al kunnen spelen?

Is daar al nieuws over?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-04 14:41

Byron010

Black Mirror Society.

Anoniem: 170423 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 05:51:

Is daar al nieuws over?
Ik heb vandaag mijn early-code ontvangen (intertoys) staat dat ik het moet activeren via de officiele call of duty site zodat ik het vanaf 5 okt kan gebruiken :)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel221
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 25-03 21:59
Byron010 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 17:03:
[...]

Ik heb vandaag mijn early-code ontvangen (intertoys) staat dat ik het moet activeren via de officiele call of duty site zodat ik het vanaf 5 okt kan gebruiken :)
Kan je ook early access krijgen als je een pre-order via steam heb gedaan?

Antwoord al gevonden, helaas dus niet het geval.

[ Voor 7% gewijzigd door Daniel221 op 04-10-2016 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Niet online
Ligt het aan mij of is het echt een heel verwarrend verhaal met alle preorder shit en verschillende releases?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 07-04 14:41

Byron010

Black Mirror Society.

shoombak schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:38:
Ligt het aan mij of is het echt een heel verwarrend verhaal met alle preorder shit en verschillende releases?
Het valt best mee, het probleem is dat er te weinig informatie is verstrekt maar toch weer te veel dingen zijn opgenoemd.

Zo zijn er in totaal ongeveer iets van 5 verschillende pre-order bonussen (licht aan datum van bestelling of je alles of alleen een deel krijgt) (Cod points, Terminal multiplayer map, Camo pack, early campaign, IW beta)
Is de early access MW:R campaign alleen voor PS4.
Begint de PS4 de IW beta eerder.
Hebben PS4 spelers toegang tot beide beta weekenden.

Komt MW:R alleen met de Legacy/Deluxe editions (dus basically alle bundels boven de standaard 60 euro versie)

Komen de 6 overige MP maps voor MW:R uit in december, maar is er nog niets gezegd over de Cod4 Variety mappack - maps.

Ps; Sommige youtubers/streamers/pers hebben een early-early-campaign sinds gister al kunnen spelen, het is zo'n 40GB DL maar je kan al beginnen zodra 10,5 (ongeveer) is gedownload. Voor de mensen die dus niet op PS4 zijn, er zijn al gameplay beelden te vinden.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 560158

Als ik de legacy edition nou online bestel en ik selecteer dat ik achteraf wil betalen. Krijg ik dan ook een code voor die 30 days early access? En daarna kan ik hem gewoon annuleren als ik wil toch?
Ik heb hem namelijk besteld op de Xbox One en die heeft geen early access voor CoD.
En om nou twee keer de legacy edition te bestellen, vind ik een beetje teveel van het goede.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 560158 op 04-10-2016 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eduardboon
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-04 23:20
Heb de PSN code voor de MW remastered campaign gekregen; ingevoerd op PC, maar de game is nergens meer terug te vinden. Ga ervanuit dat die dus morgen wel verschijnt in mijn library.
Pagina: 1 2 ... 6 Laatste