Mijn eerste indruk: vermakelijk maar lang niet zo goed als CoD4 was. Je komt in te veel situaties er achter dat ze de game niet hebben opgepoetst, maar dat ze een modernere CoD hebben omgebouwd naar Modern Warfare. Dit merk je met name aan de manier waarop je kan lopen en een korte draai moet maken, strafe jumpen of op bepaalde glitch punten probeert te komen en je aanloop en punt van sprong dusdanig anders is dat dit wel een andere game/engine moet zijn. Het laatste punt kan ook met mapdesign en de daarbij behorende componenten te maken hebben, maar dan nog, het is té anders en helaas niet op een positieve manier.
Visueel gezien heb ik, op de nutteloos gemaakte smoke grenade na, geen aanmerkingen; de game ziet er prima uit op de PS4 Pro. MAAAAAR... De geluiden van voetstappen, launchers en explosies zijn het grootste probleem in mijn optiek en doen echt afbreuk aan (de wijze van spelen) van het origineel. Met een top headset was CoD4 een game bij uitstek waarbij geluid alles was, ik moet nu heel erg wennen aan het feit dat geluid een veel minder grote rol speelt en dit beïnvloed de game dusdanig dat ik niet weet of dit wel weer echt de game is waar ik jaren (compititief) mee kan spelen.
Op de PS4 versie is het inderdaad lekker druk, zelfs op doordeweekse nachten (zonder lag).
[
Voor 18% gewijzigd door
Mr.S op 11-11-2016 14:55
]