Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rotje333
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 19-09 13:44
Worker123 schreef op zondag 06 november 2016 @ 15:10:
Ik hoor van meerdere mensen dat de fysieke legacy edition komt met een losse redeem psn code, iw verkoopt men dan los en mw is zonder originele disc te spelen. Activision geeft anders aan. Wie kan dit bevestigen of ontkennen?
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Ai7QuQD.jpg

Helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:14
Volgens mij is mw remasterd alleen te spelen met de iw disk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GerardReintke schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:59:
Ik hoop dat ze snel wat gaan doen aan de lag/stutter en laden van de map.
Als je hier zoveel voor moet betalen wordt je er wel een keer schijtziek van dat ze je geen fatsoenlijk iets aanbieden.
Beginnen trouwens al weer behoorlijk wat hackers te verschijnen.
Waarop speel je? Ik ervaar totaal geen lag, en heb ook nog nergens een hacker gespot. Weet je zeker dat je netwerk oké is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij hier op de PS4 nog alles OK, mijn PS4 staat in DMZ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 10:35:
[...]

Waarop speel je? Ik ervaar totaal geen lag, en heb ook nog nergens een hacker gespot. Weet je zeker dat je netwerk oké is?
Speel op PC.mijn netwerk is volledig in orde.En dat jij nog geen hacker hebt gezien,tja.ik wel dus

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• OB1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 00:48
Verwijderd schreef op zondag 06 november 2016 @ 13:39:
Volgens mij zitten niet alle 10 MP maps in de roulatie bij Hardcore Search N Destroy.

Klopt dit?

Er komen steeds dezelfde maps voorbij bij mij.
Maakt het uit in welke map je in een hoekje zit?

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OB1 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:21:
Maakt het uit in welke map je in een hoekje zit?
Ik ren veel in MWR, maar de bom verdedigen en/of aanvallen is nodig.

Ik speel dan ook alleen maar HC SnD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 01-09 08:57
Op de One s heb ik het ook..
wimpie007 schreef op maandag 07 november 2016 @ 16:47:
Ik heb op de Xbox One voor zowel MWR als voor Inf Warfare last van fps drops ;-(

Lekker getest mensen pfff. Begrijp niet dat ze dit zo duren uitbrengen.

Het zou wel erg zijn dat het op een Xbox One S niet is trouwens en dat ze hebben zitten devven op dat model

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:39
Verwijderd schreef op woensdag 09 november 2016 @ 11:29:
[...]

Ik ren veel in MWR, maar de bom verdedigen en/of aanvallen is nodig.

Ik speel dan ook alleen maar HC SnD.
speel je het op de pc? Ik heb ook altijd HC SnD gespeeld, zodra de game los te krijgen is zou ik hem wel willen. Nu moet ik wel toegeven dat ik eerst wil zien of er spelers zijn en of het een beetje werkt zonder de dedicaded servers (toch?)

https://www.flickr.com/people/137281057@N05/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevens20 schreef op woensdag 09 november 2016 @ 13:44:
speel je het op de pc? Ik heb ook altijd HC SnD gespeeld, zodra de game los te krijgen is zou ik hem wel willen. Nu moet ik wel toegeven dat ik eerst wil zien of er spelers zijn en of het een beetje werkt zonder de dedicaded servers (toch?)
Ik speel de PS4 versie en het is druk zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.S
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-07 20:06
Mijn eerste indruk: vermakelijk maar lang niet zo goed als CoD4 was. Je komt in te veel situaties er achter dat ze de game niet hebben opgepoetst, maar dat ze een modernere CoD hebben omgebouwd naar Modern Warfare. Dit merk je met name aan de manier waarop je kan lopen en een korte draai moet maken, strafe jumpen of op bepaalde glitch punten probeert te komen en je aanloop en punt van sprong dusdanig anders is dat dit wel een andere game/engine moet zijn. Het laatste punt kan ook met mapdesign en de daarbij behorende componenten te maken hebben, maar dan nog, het is té anders en helaas niet op een positieve manier.
Visueel gezien heb ik, op de nutteloos gemaakte smoke grenade na, geen aanmerkingen; de game ziet er prima uit op de PS4 Pro. MAAAAAR... De geluiden van voetstappen, launchers en explosies zijn het grootste probleem in mijn optiek en doen echt afbreuk aan (de wijze van spelen) van het origineel. Met een top headset was CoD4 een game bij uitstek waarbij geluid alles was, ik moet nu heel erg wennen aan het feit dat geluid een veel minder grote rol speelt en dit beïnvloed de game dusdanig dat ik niet weet of dit wel weer echt de game is waar ik jaren (compititief) mee kan spelen.
Op de PS4 versie is het inderdaad lekker druk, zelfs op doordeweekse nachten (zonder lag).

[ Voor 18% gewijzigd door Mr.S op 11-11-2016 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb opeens error code 32770 wanneer ik online wil spelen. Meer Tweakers die dit hebben?

Edit: ik speel op PS4. Zijn er nog mensen online aan het spelen op de PS4?

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2016 14:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chef_v_leeuwen
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 15-09 10:16
PSN heeft wat problemen, het ligt niet aan MW.

Ik kan wel genieten van de Remaster, ik heb COD niet meer gespeeld sinds Black Ops, en er zijn zat spelers op de MP beschikbaar.

* PSN=Chef_NL** *

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
worden jullie ook knetter gek van alle campers in dit spel?
Het is echt niet normal meer en er is geen normal potje te spelen.
ze verpesten heel het spel!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soldier wolf schreef op maandag 14 november 2016 @ 13:26:
worden jullie ook knetter gek van alle campers in dit spel?
Het is echt niet normal meer en er is geen normal potje te spelen.
ze verpesten heel het spel!!
Het is inderdaad heel erg. Ik kan me niet herrinneren dat het in de originele versie zo erg was. Toen had je meer close quarters gevechten. Nu zitten er triestelingen met juggernaut en ingebouwd met claymores te campen en de rest zit te sniperen.
Ik speelde van de week dat veld met die helikopter en er zat er 1 op die toren, heel het potje. Aan het einde van het potje had hij 1 kill... Niemand ging naar boven en hij kwam niet naar beneden. Dat gaat toch helemaal nergens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-09 10:51
What the fuck is dit toch met deze game. Gasten killen mij met een M16 met 1 burst. Maar als ik dezelfde wapen en class neem dan heb ik fckn 3 burst nodig....en dan moet ik nog geluk hebben om die gene te killen.

Waardeloze shit. Snap niet hoe ik dit vroeg zo hard heb gespeeld. Bullshit hitmarkers alleen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 18:58:
[...]

Het is inderdaad heel erg. Ik kan me niet herrinneren dat het in de originele versie zo erg was. Toen had je meer close quarters gevechten. Nu zitten er triestelingen met juggernaut en ingebouwd met claymores te campen en de rest zit te sniperen.
Ik speelde van de week dat veld met die helikopter en er zat er 1 op die toren, heel het potje. Aan het einde van het potje had hij 1 kill... Niemand ging naar boven en hij kwam niet naar beneden. Dat gaat toch helemaal nergens over.
Dat "veld met die helicopter"? Niet zo respectloos voor een van de beste games ooit! Die map heet Crash. En hoewel ik deze editie niet heb en ook niet ga halen, is een korte omschrijving genoeg om te weten welke map het is. Niets zal het origineel ooit kunnen vervangen en gelukkig wordt die nog zat gespeeld door mensen met verstand.

En campers in Crash op het dak van de flat? Die redden het niet in het origineel. Die maai je namelijk neer door met een flashbang naar boven te gaan of je gooit een grenade vanaf de grond op het dak. Ja, dat kan echt.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gooide een airstrike boven op die flat en hij leefde nog. Dus wat je zegt over die granaat is niet altijd waar. Verder zeg je dat je het spel niet hebt en ook niet gaat halen. Dus weet je dan ook niet wat er anders is aan deze game in vergelijking met het origineel. Je vind jezelf nogal verstandig begrijp ik uit je post.
Daar durf ik wel vraagtekens bij te zetten. Vind je niet erg, toch?

Dat "veld met die helicopter"? Niet zo respectloos voor een van de beste games ooit! Die map heet Crash. En hoewel ik deze editie niet heb en ook niet ga halen, is een korte omschrijving genoeg om te weten welke map het is. Niets zal het origineel ooit kunnen vervangen en gelukkig wordt die nog zat gespeeld door mensen met verstand.

En campers in Crash op het dak van de flat? Die redden het niet in het origineel. Die maai je namelijk neer door met een flashbang naar boven te gaan of je gooit een grenade vanaf de grond op het dak. Ja, dat kan echt.
[/quote]

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 15-11-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GerardReintke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-09 09:59
Op de PC versie is het al weer notoir raak met hackers.Vac is nog niet geactiveerd,tegen de tijd dat dat wel het geval is zal de game waarschijnlijk al dood zijn.waren vanmorgen alles met elkaar ongeveer 400 spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ari Gold schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:52:
What the fuck is dit toch met deze game. Gasten killen mij met een M16 met 1 burst. Maar als ik dezelfde wapen en class neem dan heb ik fckn 3 burst nodig....en dan moet ik nog geluk hebben om die gene te killen.

Waardeloze shit. Snap niet hoe ik dit vroeg zo hard heb gespeeld. Bullshit hitmarkers alleen maar.
Ja want Infinity Ward heeft inderdaad ingesteld dat de wapens van precies jouw account veel minder krachtig zijn dan de rest :')

Misschien helpt het als je wat hoger mikt. Op de borst of op het hoofd bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 19-08 22:29
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:54:
Ik gooide een airstrike boven op die flat en hij leefde nog. Dus wat je zegt over die granaat is niet altijd waar.
Uhu, in het origineel dan zou die zeker dood gaan door een nade. En airstrikes?? Als je de beste cod4 ervaring wilt hebben speel je Promod(PC) en geen normale gamemode!

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ari Gold
  • Laatst online: 18-09 10:51
Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 12:02:
[...]

Ja want Infinity Ward heeft inderdaad ingesteld dat de wapens van precies jouw account veel minder krachtig zijn dan de rest :')

Misschien helpt het als je wat hoger mikt. Op de borst of op het hoofd bijvoorbeeld.
Wijsneus.

Gewoon slechte hit detection.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Curva
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15-09 09:57
In de originele versie zaten er ook altijd campers op het dak boven de bom op de map in Crash, in Crossfire het gebouw bovenaan dat zo de straat in keek of in Vacant in het gebouw. Alleen toen wist iedereen hier wat meer mee om te gaan heb ik het idee. Toentertijd had iedereen veel meer mapkennis. Als je ziet welke gadgets er tegenwoordig bij zitten (van infrarood tot complete yolo te zware bepantseringen), is het niet verwonderlijk dat de gemiddelde speler alleen maar naar zijn gadget zit te kijken en probeert deze te behalen.

Tevens was de M16 erg dodelijk als je er goed mee wist om te gaan en was 1 burst genoeg, mits je je tegenstander op zijn hoofd raakte en hij geen juggernaut als perk had geselecteerd.

PSN: Curvaa_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:43
M16 gebruikte ik altijd in mw, en nu weer in de rm net zo dodelijk. Blijft een top game, campers heb je altijd in elke game.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Verwijderd schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 09:54:
Ik gooide een airstrike boven op die flat en hij leefde nog. Dus wat je zegt over die granaat is niet altijd waar. Verder zeg je dat je het spel niet hebt en ook niet gaat halen. Dus weet je dan ook niet wat er anders is aan deze game in vergelijking met het origineel. Je vind jezelf nogal verstandig begrijp ik uit je post.
Daar durf ik wel vraagtekens bij te zetten. Vind je niet erg, toch?
Dat mag hoor! Maar ik heb geen tachtig euro uitgegeven voor een spel waar je bij voorbaat al vraagtekens kon zetten. Succes met de campers :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
in December krijgen we 6 gratis maps toegevoegd:)
ook worden er een hoop mw2 wapens toegevoegd in het spel.
Vraag is alleen... worden dit ook supply drops of iets dergelijks..

• OB1
soldier wolf schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:28:
Voor zover ik mij kan herinneren is dat per prestige eentje uitkiezen.

AMD 2700x @ 4.15 GHz | Vega 56 (Vega 64 BIOS) | 32 GB DDR4 | MSI X470 Gaming Plus | Intel 600P 1TB | Corsair RM550X

Verwijderd

soldier wolf schreef op woensdag 16 november 2016 @ 10:28:
Ik denk dat je doelt op de wapens die gevonden zijn in de code van het spel door een Reddit gebruiker. Het is nog verre van zeker dat deze aan het spel zullen worden toegevoegd. Persoonlijk hoop ik ook niet op teveel rare wapens, het spel is goed zoals het is. Al mis ik wel mijn ACR van mw3 O-)

• HowsMyApple
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 19:38
daxcy schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 13:41:
[...]

Uhu, in het origineel dan zou die zeker dood gaan door een nade. En airstrikes?? Als je de beste cod4 ervaring wilt hebben speel je Promod(PC) en geen normale gamemode!
Ik wacht ook nog steeds op promod (of wat voor modtools dan ook) voordat ik deze game aanschaf. Die airstrikes en alles zijn echt te Lame, nee geef mij maar een meer skill based shooter zonder alle poespas :)

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 20:43
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:29:
[...]
Al mis ik wel mijn ACR van mw3 O-)
Man man wat was dat een fijn wapen pff.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 04:38
HowsMyApple schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:42:
[...]

Ik wacht ook nog steeds op promod (of wat voor modtools dan ook) voordat ik deze game aanschaf. Die airstrikes en alles zijn echt te Lame, nee geef mij maar een meer skill based shooter zonder alle poespas :)
Hey, nog een oud-TEK9'er :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
HowsMyApple schreef op donderdag 17 november 2016 @ 16:42:
Dan raad ik je deze game af. Modtools komt niet (gebasseerd hierop) en het spel is helemaal anders. Het speelt zo anders en de mensen de het spelen zijn vergeten hoe ze moeten lopen.

Nee nee, de tijden dat je echt skill nodig hebt om goed te zijn in cod zijn voorbij. Mensen die meestal goed zijn in BO3/IW hebben allemaal zo'n scuff controller en komen altijd springend om de hoek. En ja, de mensen die mooie scores halen in COD RM die hebben maar 1/8ste van de map gezien.. 8)7

PSN: daxcyy | XBL(WIN10): FataL Risky | AMD Ryzen 7 5800X / MSI RTX 2060 / 32GB RAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

daxcy schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 09:25:
[...]

Dan raad ik je deze game af. Modtools komt niet (gebasseerd hierop) en het spel is helemaal anders. Het speelt zo anders en de mensen de het spelen zijn vergeten hoe ze moeten lopen.

Nee nee, de tijden dat je echt skill nodig hebt om goed te zijn in cod zijn voorbij. Mensen die meestal goed zijn in BO3/IW hebben allemaal zo'n scuff controller en komen altijd springend om de hoek. En ja, de mensen die mooie scores halen in COD RM die hebben maar 1/8ste van de map gezien.. 8)7
Ik en de mensen waar ik mee speel eindigen bijna altijd ruim boven aan de leaderboards. En juist het enige wat we doen is heel de map door rennen van de ene kant naar de andere. Het speelt juist wel heel erg als cod4 op ps3, iets waar ik dan waarschijnlijk ook honderden zo niet duizenden uren in gestopt heb. Ja er zijn wel wat issues zoals spawns/spawn-switches maar kwa core gameplay voelt het toch echt goed aan.

Campers zijn vervelend maar doen het echt niet zo goed als je beschrijft.

Mijn laatste cod op console was Ghosts die ik ook niet heel veel gespeeld heb. Sindsdien alleen Bo3 zombies op pc gespeeld en ik toen maar een ps4 aangeschaft voor voornamelijk MWR (en fifa). Het was even weer wennen maar blijkt dat je zoiets gewoon niet verleert na jaren alle cods vanaf cod4 t/m ghosts gespeeld te hebben.

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daxcy
Byron010 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 10:00:
[...]

Ik en de mensen waar ik mee speel eindigen bijna altijd ruim boven aan de leaderboards. En juist het enige wat we doen is heel de map door rennen van de ene kant naar de andere. Het speelt juist wel heel erg als cod4 op ps3, iets waar ik dan waarschijnlijk ook honderden zo niet duizenden uren in gestopt heb. Ja er zijn wel wat issues zoals spawns/spawn-switches maar kwa core gameplay voelt het toch echt goed aan.

Campers zijn vervelend maar doen het echt niet zo goed als je beschrijft.

Mijn laatste cod op console was Ghosts die ik ook niet heel veel gespeeld heb. Sindsdien alleen Bo3 zombies op pc gespeeld en ik toen maar een ps4 aangeschaft voor voornamelijk MWR (en fifa). Het was even weer wennen maar blijkt dat je zoiets gewoon niet verleert na jaren alle cods vanaf cod4 t/m ghosts gespeeld te hebben.
Ik heb COD4 tot en met BO2 op de xbox 360 gespeeld. En echt veel uur ingestopt. Maar na BO2 ben ik weer terug gevallen op COD4 PC. Als je de RM vergelijkt met COD4 PC dan is dit echt een flop van een spel. RM speelt het zelfde als IW alleen dan zonder trust jumps. Dat geeft toch niet het gevoel van de echte COD4. Waar nog leuke bounces, elevators en strafe jumps in zat. Als je als sniper speelde je ook echt skill nodig had.

Ik heb de game, zal hem af en toe heus nog wel gaan spelen. Maar het is niet COD4 zoals ik hem gewend ben. Vind het eerder op MW3 lijken.

Betreft de campers, dit gebeurt ook in BO3/IW alleen hier hebben ze niet zon belachelijke perk zoals Jug..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22
Misschien hele stomme vraag. Ik heb vroeger altijd COD1, COD2 en COD4 op de PC gespeeld. Heb nu een PS4 Pro aangeschaft met enkele spellen waaronder COD4 Remastered. Nu heb ik echt veel moeite met aimen, is dit echt een kwestie van zeer veel doen? Want automatische aim zit er bij de MP niet in net als bij de SP lijkt me? Ik denk dat het gewoon erg veel spelen zal moeten worden wil het een beetje gaan lukken..

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

mvrooij schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:17:
Misschien hele stomme vraag. Ik heb vroeger altijd COD1, COD2 en COD4 op de PC gespeeld. Heb nu een PS4 Pro aangeschaft met enkele spellen waaronder COD4 Remastered. Nu heb ik echt veel moeite met aimen, is dit echt een kwestie van zeer veel doen? Want automatische aim zit er bij de MP niet in net als bij de SP lijkt me? Ik denk dat het gewoon erg veel spelen zal moeten worden wil het een beetje gaan lukken..
De aim assistance zit wel degelijk in de MP van MWR (Soms zelfs te veel voor mijn doen, kijk maar is als je achter iemand aanlopt en die gaat een bocht om, je draait vanzelf een stukje mee.

Wel is de aim assistance minder dan in de SP wat in mij ogen alleen maar goed is. (Hoger skill cap) Daarnaast kan je het tevens ook uit zetten.

Zoals ik in een vorige post zei is het jaren sinds ik op console gegamed heb en het was echt wennen toen ik de (early) campaign speelde. Sinds het spel echt uit is merk ik wel dat het allemaal weer vlekkeloos gaat zoals vroeger, misschien nog niet helemaal zoals vroeger maar wel ruim boven de gemiddelde speler.

Dus TLDR: Ja de aim assist zit ook in de MP maar minder, betere aim krijg je idd door meer te spelen ;)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:22
Byron010 schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:24:
[...]

De aim assistance zit wel degelijk in de MP van MWR (Soms zelfs te veel voor mijn doen, kijk maar is als je achter iemand aanlopt en die gaat een bocht om, je draait vanzelf een stukje mee.

Wel is de aim assistance minder dan in de SP wat in mij ogen alleen maar goed is. (Hoger skill cap) Daarnaast kan je het tevens ook uit zetten.

Zoals ik in een vorige post zei is het jaren sinds ik op console gegamed heb en het was echt wennen toen ik de (early) campaign speelde. Sinds het spel echt uit is merk ik wel dat het allemaal weer vlekkeloos gaat zoals vroeger, misschien nog niet helemaal zoals vroeger maar wel ruim boven de gemiddelde speler.

Dus TLDR: Ja de aim assist zit ook in de MP maar minder, betere aim krijg je idd door meer te spelen ;)
Bedankt voor je reactie! Oke ik heb het nog totaal niet gemerkt.. staat het misschien uit dat zou ook kunnen maar lijkt me sterk want heb het zelf niet uitgezet. Zal het vanavond eens controleren en beter testen!

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 23:02
Zodra mw los verkocht word zal ik hem ook aanschaffen, maar om nu 90 euro aftikken voor 'n spel gaat me tever..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
mvrooij schreef op vrijdag 18 november 2016 @ 11:34:
[...]

Bedankt voor je reactie! Oke ik heb het nog totaal niet gemerkt.. staat het misschien uit dat zou ook kunnen maar lijkt me sterk want heb het zelf niet uitgezet. Zal het vanavond eens controleren en beter testen!
Bekijk anders dit filmpje en eventueel andere filmpjes van XlusiveAce, ik heb aardig wat tips van hem meegekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:18
Werken die losse keys online wel of heb je dan alsnog de nieuwe versie nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 15:58
Legacy-edition is inmiddels €60 bij bol.com. Begint dan toch te kriebelen om hem te halen. Ik heb geen flauw idee of ze MWR nog los gaan verkopen.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:47
Ik heb zojuist de normale versie gekocht. Meende dat hier de Remaster bij zit. Helaas is het weer dezelfde koek bij dit smerige bedrijf en moet je gewoon weer dokken :(
Heeft iemand enig idee of ik de Remaster erbij kan kopen of gewoon keihard de lul ben. Wou het eens kans geven, maar dit is gewoon echt schandalig.. Kun je nagaan dat ik Infinite Warfare helemaal niet eens wou hebben. Zuur geld.

[ Voor 11% gewijzigd door Mosin op 21-11-2016 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mosin schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:31:
Ik heb zojuist de normale versie gekocht. Meende dat hier de Remaster bij zit. Helaas is het weer dezelfde koek bij dit smerige bedrijf en moet je gewoon weer dokken :(
Heeft iemand enig idee of ik de Remaster erbij kan kopen of gewoon keihard de lul ben. Wou het eens kans geven, maar dit is gewoon echt schandalig.. Kun je nagaan dat ik Infinite Warfare helemaal niet eens wou hebben. Zuur geld.
Je kunt Remastered er niet los bijkopen. Zelfs niet als je al beschikt over Infinity Warfare.

Heb je het in een fysieke winkel gekocht of online? Als je het online gekocht hebt kun je het binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retoursturen. Zelfs als je de game al hebt uitgepakt. Dit is wettelijk geregeld.

Als je het in een fysieke winkel gekocht hebt zul je een beroep moeten doen op de service van die winkel. Misschien dat zij nog iets voor je willen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-

[ Voor 100% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2016 16:46 . Reden: Foutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:44:
[...]

Je kunt Remastered er niet los bijkopen. Zelfs niet als je al beschikt over Infinity Warfare.

Heb je het in een fysieke winkel gekocht of online? Als je het online gekocht hebt kun je het binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retoursturen. Zelfs als je de game al hebt uitgepakt.

Als je het in een fysieke winkel gekocht hebt zul je een beroep moeten doen op de service van die winkel. Misschien dat zij nog iets voor je willen doen.
Ik heb de code van Kinguin gekocht en er stond al bij dat als de Key geactiveerd is dat je hem niet meer kunt ruilen of voor geld kunt vragen. Ik had het natuurlijk na kunnen kijken, maar ik wist het gewoon totaal niet. Dit is echt kut, en vooral een echte naaistreek. Ik zal niet de enigste zijn die hier in trapt.

Ik ben geen COD fan meer, zoals velen van me weten. Maar ik wou graag met een maat remaster kopen, omdat we alle MW's samen speelden/spelen. En dan krijg je dit dus. Wat heb ik een lang gezicht nu zeg :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Mosin schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:47:
[...]

Ik heb de code van Kinguin gekocht en er stond al bij dat als de Key geactiveerd is dat je hem niet meer kunt ruilen of voor geld kunt vragen. Ik had het natuurlijk na kunnen kijken, maar ik wist het gewoon totaal niet. Dit is echt kut, en vooral een echte naaistreek. Ik zal niet de enigste zijn die hier in trapt.

Ik ben geen COD fan meer, zoals velen van me weten. Maar ik wou graag met een maat remaster kopen, omdat we alle MW's samen speelden/spelen. En dan krijg je dit dus. Wat heb ik een lang gezicht nu zeg :'(
Je zou Kinguin even een berichtje kunnen sturen waarin je de situatie uitlegd. Aangezien het om een gebruikte key gaat zul je jouw geld inderdaad niet terugkrijgen, maar misschien kun je tegen een kleine meerprijs een Remastered key bij hun aanschaffen?

Geen idee of zoiets mogelijk is, aangezien deze in principe niet los verkocht worden. Maar contact opnemen met Kinguin is het enige wat je nog kunt doen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:50:
[...]

Je zou Kinguin even een berichtje kunnen sturen waarin je de situatie uitlegd. Aangezien het om een gebruikte key gaat zul je jouw geld inderdaad niet terugkrijgen, maar misschien kun je tegen een kleine meerprijs een Remastered key bij hun aanschaffen?

Geen idee of zoiets mogelijk is, aangezien deze in principe niet los verkocht worden. Maar contact opnemen met Kinguin is het enige wat je nog kunt doen denk ik.
Ja precies, ik zal even contact met ze opnemen. Met hoop van zege haha.
Thanks voor de reactie, wist echt even niet wat ik d'r mee moest :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoaDHouse
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:26
Mosin schreef op maandag 21 november 2016 @ 16:31:
Schandalig is het niet, je hebt gewoon niet goed gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
RoaDHouse schreef op maandag 21 november 2016 @ 20:44:
[...]

Schandalig is het niet, je hebt gewoon niet goed gelezen.
Dat je een spel koopt waarbij een leuke remake zit (waar je al extra voor betaald) en vervolgens moet je daar een aparte versie voor kopen. Dat vind ik schandalig ja ;) Denk dat het weinig met lezen te maken heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:35
Wut? Vanochtend was de prijs op Bol.com en MM 60 euro voor de Legacy edition voor PS4, nu weer bijna 80?

[ Voor 10% gewijzigd door Vince22 op 22-11-2016 15:07 ]

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 19-09 15:58
Vince22 schreef op dinsdag 22 november 2016 @ 15:07:
Wut? Vanochtend was de prijs op Bol.com en MM 60 euro voor de Legacy edition voor PS4, nu weer bijna 80?
Viel mij ook al op. Heel erg vreemd. Plaatste hier gisteren nog dat ie €60 was en nu is ie alweer omhoog. Geen idee waardoor dat komt.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack O10
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 10-05-2023
Game Mania is ie vrijdag 55 euro dacht ik.

Verwijderd

Dit weekend double xp.
I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Mosin schreef op maandag 21 november 2016 @ 23:26:
[...]

Dat je een spel koopt waarbij een leuke remake zit (waar je al extra voor betaald) en vervolgens moet je daar een aparte versie voor kopen. Dat vind ik schandalig ja ;) Denk dat het weinig met lezen te maken heeft.
Dat heeft toch echt alles met lezen te maken. Zoals je duidelijk al zelf gemerkt heb zit de remake niet bij het spel, maar bij de aparte versie. Iets wat vanaf het begin van de aankondiging van MW:R al duidelijk was gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 23:35
https://www.bol.com/nl/p/...29/?suggestionType=browse

54,99 voor de legacy editie bij Bol.com, just sayin' :)

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarschuwing: Deze video bevat extreem camp gebruik.

Ik weet, ik ben een camper, maar ik geniet van het spel.
In hardcore search & destroy is campen ook meer toegestaan.
Het gaat uiteindelijk om het winnen en genieten van het spel.

Commentaar mag, maar hou het gevloek en beledigen a.u.b. voor jezelf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Nou even serieus Dennis, wat vind je in godsnaam zo leuk aan campen? Ik bedoel dan koop je een spel zoals CoD dat vol actie zit en dan ga je in een hoekje zitten of liggen wachten tot er iemand voorbij komt zodat je diegene in de rug kunt schieten. Is het dat je een snel bewegend doelwit niet kunt tracken en dit de enige manier is waarop je een kill kunt scoren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@DervishD

Ik speel al HC SnD in CoD's sinds MW in 2007.

Bij SnD is de bom verdedigen meestal een winnende formule.

Ik geniet van het tactische spel van HC SnD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 11:41:
Ik geniet van het tactische spel van HC SnD.
Persoonlijk vind ik dat iedereen een spelletje lekker moet spelen zoals hij of zij wilt. Maar genieten van een "tactisch" spel, door het zo non-tactisch te spelen vind ik wel enigszins vreemd. En waarom maak je hier een filmpje van? Deze speelstijl is niet bepaald leuk om te kijken voor de neutrale kijker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

@Rikkert_

Ik geniet gewoon van de spanning van het spel.

Lone Wolf overblijven tegen drie vijanden en dan nog winnen is genieten.

Ik geniet ook van het filmen van gameplay en bewerk het graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DervishD
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 06-08-2023
Spanning? Welke spanning? Ik vind het eerder slaapverwekkend. Iedereen kan ik een hoekje liggen en de ander in de rug schieten. Daar is helemaal niets tactisch aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is gelijk ook de eerste en de laatste keer dat ik een game gepreordered heb. Nog geen drie weken later 25 euries goedkoper.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mosin
Verwijderd schreef op zaterdag 26 november 2016 @ 09:50:

[video]

Ik heb zelf een hekel naar campers, want het is vaak gewoon de actie weg halen inderdaad. Het is ook heel nuttig, maar vooral klote. Speel met een maat vaak MW3 Online en daar merk je vooral dat mensen gaan campen wanneer je aan het winnen bent of een MG pakken terwijl je snipe hebt afgesproken.
Natuurlijk mag iedereen spelen zoals hij of zij wilt, dat neem ik niemand af maar er zijn soms wel ongeschreven regels. Overigens gebeurde dit campen zeer weinig in COD 1, UO en 2. Vind het iets van de Modern Warfare tijdperk.

Wat overigens grappig is, in Call Of Duty United Offensive is er een mod server die je op de map markt als je 10 seconden blijft staan. Dat was mooi in de map Rhinevalley waar iedereen boven op de berg in een struik zat te campen :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 11:57
Het spel vrijdag gekocht en er een paar potjes al op zitten. Het voelt weer als vanouds en het speelt heerlijk weg.

@Dennis585. Sinds ik hem in de CoD topics voorbij heb zien komen is zijn gameplay stijl niet veranderd. Het is een camper en als Dennis dat leuk vindt moet die dat vooral blijven doen. Hij haalt zijn lol uit het naaien van spelers uit een hoekje. Ik vind het niet erg. Ik vind het vooral machtig mooi als ik een camper neerknal en daarna kort nog een paar keer dat die in de tussentijd met zijn campen helemaal niets heeft kunnen betekenen.

Nou ik ga snel nog een paar potjes spelen nadat op mijn laptop dat shader cache gebeuren klaar is.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cptbuttlick
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 19:12

cptbuttlick

Team green

[video]

Top speler zo in een hoekje liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
ShittyNL schreef op zondag 27 november 2016 @ 14:04:
Het spel vrijdag gekocht en er een paar potjes al op zitten. Het voelt weer als vanouds en het speelt heerlijk weg.

@Dennis585. Sinds ik hem in de CoD topics voorbij heb zien komen is zijn gameplay stijl niet veranderd. Het is een camper en als Dennis dat leuk vindt moet die dat vooral blijven doen. Hij haalt zijn lol uit het naaien van spelers uit een hoekje. Ik vind het niet erg. Ik vind het vooral machtig mooi als ik een camper neerknal en daarna kort nog een paar keer dat die in de tussentijd met zijn campen helemaal niets heeft kunnen betekenen.

Nou ik ga snel nog een paar potjes spelen nadat op mijn laptop dat shader cache gebeuren klaar is.
Wel eerst even T-baggen uiteraard, dat maakt het nog wat lulliger :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dennis, niks ten nadele van jou ofzo, maar waarom maak jij nog filmpjes en post je die op tweakers? Begin bijna te denken dat jij er van houdt om door anderen belachelijk te worden gemaakt ofzo. Iets met: negatieve aandacht is ook aandacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 13:34:
Dennis, niks ten nadele van jou ofzo, maar waarom maak jij nog filmpjes en post je die op tweakers? Begin bijna te denken dat jij er van houdt om door anderen belachelijk te worden gemaakt ofzo. Iets met: negatieve aandacht is ook aandacht?
Ik heb er plezier in.

In het Ghosts, Advanced Warfare en Black Ops III topic waren weinig tot geen klachten.
In de andere topics zoals bijvoorbeeld het PS4 topic ook geen klachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Dit is wel hoe op HC SnD gespeeld wordt. Zeker op de lagere niveau's/ public servers. Speel je matches ben je op deze manier waardeloos voor je team omdat je maar één weg aan het coveren bent. Campen is prima, maar dan wel functioneel.

Daarom mijn tip: Ga op plekken campen waar je meer overzicht hebt en bijvoorbeeld een hele bomplaats kunt overzien of in je eentje kan voorkomen dat tegenstanders bij de bomplaats kunnen komen. (wat ik persoonlijk altijd leuk vond is letterlijk achter de bomplaats gaan zitten, daar verwachten ze je niet)

Zelf was ik altijd de AK47 SP/DI centrum speler. Heerlijk om zo ongeveer 360 graden te moeten coveren wat prima kan met een goed geluidssysteem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevens20 schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:10:
Dit is wel hoe op HC SnD gespeeld wordt.
Precies, jij hebt ervaring en geen alleen maar TDM speler.

Mijn laatste filmpje was ook extreem campen toen ik net wakker was rond een uur of half 7 in de ochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:05

beany

Meeheheheheh

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:10:
[...]

Ik heb er plezier in.

In het Ghosts, Advanced Warfare en Black Ops III topic waren weinig tot geen klachten.
Met alle respect Dennis, maar in andere CoD topics waren er wel degelijk 'klachten'. Dat jij het ziet als weinig komt omdat men besloot er maar niet meer op te reageren.

Nu is dit off topic, en iet wat direct, maar ik zie iedere keer dezelfde discussie terug komen. De filmpjes en daarin het campen van Dennis zijn inmiddels en terugkerend fenomeen in de CoD serie :P

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:14:
[...]

Precies, jij hebt ervaring en geen alleen maar TDM speler.

Mijn laatste filmpje was ook extreem campen toen ik net wakker was rond een uur of half 7 in de ochtend.
Ik moet de andere wel gelijk geven dat het niet de meest spectaculaire filmpjes zijn. Kijk eerst een hoop andere zogenoemde "fragmovies" (ja, dit is eigen werk, ik kan ook geen goede films maken maar TEK9 movie-niveau haal je niet zomaar) om wat inspiratie op te doen qua speelstijl en wat editten betreft. Werk dan eerst aan je edit-skills en post ze daarna pas.

[ Voor 3% gewijzigd door stevens20 op 28-11-2016 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

beany schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:18:
De filmpjes en daarin het campen van Dennis zijn inmiddels en terugkerend fenomeen in de CoD serie :P
Ik ga aan mijn CoD en video edit skills werken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 14:10:
[...]

Ik heb er plezier in.

Ik lees al 2 jaar mee in het PS4 topic, bij elke video die jij post komen 10+ klacht-/haatcomments... Ik heb niks tegen je, maar bewonder je doorzettingsvermogen :) Jouw nieuwtjes omtrent de PS4 vind ik prettig, dagelijkse updates etc, thumbs up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel.
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 19-09 11:57
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2016 @ 15:12:
[...]

Ik lees al 2 jaar mee in het PS4 topic, bij elke video die jij post komen 10+ klacht-/haatcomments... Ik heb niks tegen je, maar bewonder je doorzettingsvermogen :) Jouw nieuwtjes omtrent de PS4 vind ik prettig, dagelijkse updates etc, thumbs up.
Dit waardeer ik. Dennis houdvol, maar iedereen zijn eigen manier van spelen. Oké de meeste haten campers maarja als ze willen campen kunnen ze beter een tentje opzetten en gaan pitten.

Oké voor de gekkigheid, iedereen speelt op zijn eigen manier.

<GoTHC>Daniel#23781 | Mijn PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
iedereen gaat wel eens in een hoekje liggen wachten op zijn tegenstander.
Maar om dit nou ieder potje te doen...

Inderdaad iedereen moet op zijn Eigen manier spelen, en op zijn Eigen manier plezier vinden in een game.
Het probleem met campers is alleen dat je het plezier van andere weg neemt.

Ik vind MWR een fantastisch spel! alleen word ik soms knettergek van alle campers.
Je spawnt, loopt 3 seconden, en er zit weer een kogel in je kop door een camper.

Ik weet zeker dat het speel vele malen leuker is wanneer iedereen het spel speelt op de manier zoals het gemaakt is. Snel en actief
ShittyNL schreef op maandag 28 november 2016 @ 16:43:
[...]

Dit waardeer ik. Dennis houdvol, maar iedereen zijn eigen manier van spelen. Oké de meeste haten campers maarja als ze willen campen kunnen ze beter een tentje opzetten en gaan pitten.

Oké voor de gekkigheid, iedereen speelt op zijn eigen manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 19-09 16:58

[video]

Ik kijk hier echt zelden en speel zelf de game niet,( Alleen old skool PC ) maar de paar keer dat ik in dit topic kijk, zie ik altijd haat op de filmpjes. Ik heb deze ff gekeken.

Maar wat is nu de rede voor jou om dit op tweakers forum te plaatsen???

Je laat een filmpje van 2,40 min zien waar je letterlijk 2 minuten op hetzelfde plekje zit. Het filmpje heeft totaal geen entertainment waarde of iets waar men iets van kan leren ( naja pro camping :+ )

Ik snap dat in HC S&D je niet aan het run en gunnen bent, maar het is ook niet dat het potje zo spannend en intens was dat je het moest uploaden. Het filmpje biedt voor jouw kijkers helemaal niets. Er is dan ook geen rede om te denken goh die jongen maakt leuke filmpjes die wil ik vaker gaan kijken.

Dat jij plezier in het maken hebt van filmpjes is helemaal prima, maar als mensen op dit forum niet te wachten zitten op jou filmpjes moet jij ook het fatsoen kunnen hebben om ze hier niet te uploaden en ze lekker op youtube te laten of een ander meer relevant call of duty topic te posten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

soldier wolf schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 12:00:
iedereen gaat wel eens in een hoekje liggen wachten op zijn tegenstander.
Maar om dit nou ieder potje te doen...

Inderdaad iedereen moet op zijn Eigen manier spelen, en op zijn Eigen manier plezier vinden in een game.
Het probleem met campers is alleen dat je het plezier van andere weg neemt.

Ik vind MWR een fantastisch spel! alleen word ik soms knettergek van alle campers.
Je spawnt, loopt 3 seconden, en er zit weer een kogel in je kop door een camper.

Ik weet zeker dat het speel vele malen leuker is wanneer iedereen het spel speelt op de manier zoals het gemaakt is. Snel en actief

[...]
Campers kan je nog wat aan doen. De spawns zijn echt verschrikkelijk in dit spel en verneuken het plezier voor mij wel een beetje.
Soms begin je een pot en 10-15 seconde later spawnt er iemand op dezelfde plek waar jij gestart ben en schiet je vervolgens in je rug. En dat een paar keer per potje.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wkrooshof
  • Laatst online: 03-09 15:53
Ik voel mij direct oud, maar zo'n 6,5 jaar geleden begon (en stopte ik) met het maken van een aantal filmpjes voor CoD, YouTube: Random pub action - Wxz

Ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan het campen, in tactisch opzicht is er letterlijk niet tactisch aan, maar in de 'toendertijd' Clanbase matches/competitief heb je helemaal niets aan.

Juist het spelen op basis van geluid en voorspellen van acties maakt je daar waardevol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
dat is tenminste een mooie gameplay:)

volgens mij Is call of duty gemaakt om zo te spelen!
Wkrooshof schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:56:
Ik voel mij direct oud, maar zo'n 6,5 jaar geleden begon (en stopte ik) met het maken van een aantal filmpjes voor CoD, YouTube: Random pub action - Wxz

Ik heb ook een verschrikkelijke hekel aan het campen, in tactisch opzicht is er letterlijk niet tactisch aan, maar in de 'toendertijd' Clanbase matches/competitief heb je helemaal niets aan.

Juist het spelen op basis van geluid en voorspellen van acties maakt je daar waardevol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
Ik heb een opzetje van een spelerslijst gemaakt, COD MWR PS4 als je erbij wil staan moet je mij even een DM sturen met je spelersnaam, dan kunnen we elkaar toevoegen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brogala
  • Registratie: Maart 2014
  • Niet online

[video]

Als jij campen leuk vind, oké. Maar maak dan tenminste een interessante video. Niemand vind het leuk om iemand in twee minuten een paar kills te zien maken.

Dit doet me denken aan jouw hardline video: YouTube: Battlefield™ Hardline - Killstreak of 3

Daar doe je ook helemaal niks behalve met ongelofelijk slechte aim (vergeleken met PC in ieder geval) 3 kills te pakken tegen spelers zonder koptelefoon.

Als je editten leuk vind, waarom dan niet een video maken waarin je een aantal killstreaks bij elkaar zet zonder 1 minuut erbij waar je niemand ziet? Dan heb je ook meer te editten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Wkrooshof schreef op dinsdag 29 november 2016 @ 14:56:

In het geval je vind dat je niks aan campen hebt:
Totaal niet mee eens! Ik heb ontelbaar veel Clanbase matches gespeeld en ook HC SnD in top 5 EU teams en juist die zijn niet bang om te campen. Zodra je als een paard aan komt stormen kom je echt nergens. 5 seconde voordat je bij ze bent weten ze exact waar je bent door je gestamp en ga je er sowieso aan. Je word gecalled, het hele team weet waar je bent... daarom speel je silent en steady in hc snd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brogala schreef op woensdag 30 november 2016 @ 10:34:
Als je editten leuk vind, waarom dan niet een video maken waarin je een aantal killstreaks bij elkaar zet zonder 1 minuut erbij waar je niemand ziet? Dan heb je ook meer te editten.
Ik ga zeker mijn filmpjes beter maken en bedankt voor de tip.
stevens20 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:01:
Totaal niet mee eens! Ik heb ontelbaar veel Clanbase matches gespeeld en ook HC SnD in top 5 EU teams en juist die zijn niet bang om te campen. Zodra je als een paard aan komt stormen kom je echt nergens. 5 seconde voordat je bij ze bent weten ze exact waar je bent door je gestamp en ga je er sowieso aan. Je word gecalled, het hele team weet waar je bent... daarom speel je silent en steady in hc snd
In SnD is campen meer gewaardeerd dan in bijvoorbeeld TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soldier wolf
in SnD is campen ook niet gewaardeerd.

Stel, iedereen speelt hetzelfde als jou en gaat in een hoekje liggen wachten. Dan kom jij ook niemand meer tegen.
Dan speel je 4 keer een potje van 2 minuten is de stand na die 2 potjes gelijk en heeft niemand een kil.

De mensen die spelen zoals het bedoeld is en op zoek gaan naar hun tegenstander worden gestraft omdat er iemand in een hoekje op hem zit te wachten.

Wees blij dat er mensen zijn die het speel spelen zoals het bedoeld is, Anders had je nooit meer een kil gemaakt.

Dus nee, in SnD is campen niet gewaardeerd.
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:37:
[...]

Ik ga zeker mijn filmpjes beter maken en bedankt voor de tip.

[...]

In SnD is campen meer gewaardeerd dan in bijvoorbeeld TDM.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
soldier wolf schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:58:
in SnD is campen ook niet gewaardeerd.

Stel, iedereen speelt hetzelfde als jou en gaat in een hoekje liggen wachten. Dan kom jij ook niemand meer tegen.
Dan speel je 4 keer een potje van 2 minuten is de stand na die 2 potjes gelijk en heeft niemand een kil.

De mensen die spelen zoals het bedoeld is en op zoek gaan naar hun tegenstander worden gestraft omdat er iemand in een hoekje op hem zit te wachten.

Wees blij dat er mensen zijn die het speel spelen zoals het bedoeld is, Anders had je nooit meer een kil gemaakt.

Dus nee, in SnD is campen niet gewaardeerd.
[...]
Je hebt campen en je hebt campen.. Wat deze beste man doet is in een hoekje liggen wachten. Aan die manier van campen heb je niks. Je hebt ook campers (ik kijk even naar mezelf) die een strategische plek opzoeken om overzicht over de map te hebben en van daaruit bommen gaat verdedigen en tegenstanders over een groot gebied op de map kan zien, callen en/of neerschieten. De manier van Dennis is inderdaad geen toevoeging op het spel.

En dat gedoe over "zoals het bedoeld is" wat een onzin. Alsof het destijds al de bedoeling van CoD4 is geweest om ProMod te spelen (ik noem maar wat). Dat is later door de comunity zo gevormd. De community vindt ook dat campen niet toegestaan is. Iedere speelstijl is mogelijk. Wil jij er een race van maken om zo snel mogelijk naar de spawn van de tegenstander te komen dan moet je dat zelf weten. Anderen gaan daar op reageren en spelen op een manier zodat ze daartegen gewapend zijn en van je winnen. De rondes duren niet voor niks 2 of 3 minuten (weet niet hoe dat nu precies is). Dat is zodat je ook trager kan spelen, "zo is het spel nou eenmaal bedoeld......." Als je jou beredenatie aanhoudt dan zou je rondes hebben van 20 seconden.

Goed; I'm out, flame war it is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

stevens20 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:30:
De manier van Dennis is inderdaad geen toevoeging op het spel.
We hadden het potje in de video gewonnen mede dankzij mij.

De ronde in de video heb ik gewonnen, want het was drie tegen een.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stevens20
Verwijderd schreef op woensdag 30 november 2016 @ 12:37:
[...]

We hadden het potje in de video gewonnen mede dankzij mij.

De ronde in de video heb ik gewonnen, want het was drie tegen een.
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat de manier waarop je campt van toegevoegde waarde is voor je team.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wkrooshof
  • Laatst online: 03-09 15:53
stevens20 schreef op woensdag 30 november 2016 @ 11:01:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar er is een groot verschil tussen campen en verdedigen. Silent en steady, je zegt het zelf al; is niet hetzelfde als campen. Zitten in een hoekje wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stevens20
Wkrooshof schreef op woensdag 30 november 2016 @ 16:42:
[...]

Ik snap wat je bedoelt, maar er is een groot verschil tussen campen en verdedigen. Silent en steady, je zegt het zelf al; is niet hetzelfde als campen. Zitten in een hoekje wel.
Oke, +1 voor jou. Hier wil ik het graag bij houden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• l0n3w012ph

l0n3w012ph

AlphaW0lf

In SnD en Sabotage was wat meer behoudend spelen niet verkeerd. Maar ik kon dat niet. Nu nog steeds niet. Ik was en ben een rusher pur sang.

Ik erger me niet aan de video's van Dennis maar moet er niet aan denken om zelf zo te spelen. Ik zou me kapot vervelen, maar ieder zijn ding :)

Wel mag je iets meer aan de video's doen om ze wat aantrekkelijker te maken. Uit mijn clanbase tijd de volgende video gemaakt, misschien als tip/voorbeeld. Mooie tijden! :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 23:18
vandaag begonnen met remastered op ps4. Wat wennen! die cursor springt alle kanten op, met BF totaal!!? geen last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had me erg verheugd op MWR, maar ik moet zeggen dat ik toch een beetje teleurgesteld ben.
Ik had gedacht dat ze de issues van de originele versie zouden verbeteren. Het enige wat verbeterd is, is hoe het eruit ziet. Voor de rest is bijna alles er op achteruit gegaan. O.a. De verschrikkelijke spawns, matchmaking, hit detection, de half lege teams enz...
Best knap, dat je een 10 jaar oud spel nog verder kan verneuken dan het al was.
Ik hoop dat ze een grote update er tegen aan gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wolkeh
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 17-09 17:02
Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:59:
Ik had me erg verheugd op MWR, maar ik moet zeggen dat ik toch een beetje teleurgesteld ben.
Ik had gedacht dat ze de issues van de originele versie zouden verbeteren. Het enige wat verbeterd is, is hoe het eruit ziet. Voor de rest is bijna alles er op achteruit gegaan. O.a. De verschrikkelijke spawns, matchmaking, hit detection, de half lege teams enz...
Welk platform speel je op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkeh schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 10:28:
[...]

Welk platform speel je op?
PS4 en Xbox One. Maar op Xbox is het bijna onspeelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 5 december 2016 @ 18:59:
Overdrijf je niet een klein beetje? Of waren je verwachtingen iets te hoog? Ik heb de originele CoD 4, MW2 en MW3 helemaal grijs gespeeld en ben nu leuk op weg met deze. Wat gaat er precies mis bij de matchmaking? Half lege teams heb ik nog niet ervaren. De hit detection is niet slechter dan bij de voorgaande MW games. Het enige punt dat ik ook ervaar is de verschrikkelijke spawns, en ik hoop -net als jij- dat daar nog een oplossing voor komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 15:01:
[...]

Overdrijf je niet een klein beetje? Of waren je verwachtingen iets te hoog? Ik heb de originele CoD 4, MW2 en MW3 helemaal grijs gespeeld en ben nu leuk op weg met deze. Wat gaat er precies mis bij de matchmaking? Half lege teams heb ik nog niet ervaren. De hit detection is niet slechter dan bij de voorgaande MW games. Het enige punt dat ik ook ervaar is de verschrikkelijke spawns, en ik hoop -net als jij- dat daar nog een oplossing voor komt.
Overdrijf ik een beetje? Ik heb voor 80€ een spel gekocht dat op de xbox onspeelbaar is en op de ps4 wel speelbaar, maar de originele versie uit 07 draait beter. En omdat het in de vorige mw games kut was is volgens mij een goede reden om het te verbeteren. Ik zit redelijk vaak in teams van 2 of 3 tegen 6. Word je gegarandeerd overlopen. Elk spel dat ik start, word ik in een pot gegooid waar je al 40 punten achterstaat. Als ik dan de pot uitspeel en in de lobby wacht op de volgende game, word ik regelmatig uit de lobby gehaald en weer in een kansloze pot geplaatst die al een tijdje bezig is. Soms een paar keer achter elkaar. Beetje jammer.
Regelmatig word ik geraakt als ik al 2 seconden om de hoek ben. En de spawns slaan helemaal nergens op.
Soms begin je een pot en word je 10 seconden later in je rug geschoten door iemand die spawnt waar jij net bent gestart. Ik heb de originele versie ook grijs gespeeld, maar als dit zo blijft gaat dat met deze versie niet gebeuren. Ook steeds dezelfde mappen spelen... Verschrikkelijk! En dan heb ik het nog niet eens over de in en in trieste playerbase. Potjes die eindigen, omdat de tijd om is. 6 snipers in teams. Ook in je eigen team.
De helft van de potjes ren ik me rot en kom ik niemand tegen, omdat of je tegen een half team speelt of mensen zitten te campen met jug en een m16. En ik weet wel dat dat vroeger ook wel gebeurde, maar het lijkt wel 10 keer zo erg nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OB1
De laatste maps komen eraan! http://charlieintel.com/2...map-coming-december-13th/
Dat zijn dus Bloc, Countdown, Pipeline, Showdown, Strike en Wet Work, ook keert Winter Crash terug (die overigens nooit op consoles is gekomen). Verder worden de modes Gun Game en Hardpoint toegevoegd en vanaf 20 december komt er een 24/7 Winter Crash playlist.
'Tis the Season for more incredible Call of Duty®: Modern Warfare® Remastered content! On December 13th, six additional MP maps are coming to all Modern Warfare Remastered players free of charge, plus the holiday-themed Winter Crash map and two new game modes: Gun Game and Hardpoint. One of the most critically-acclaimed games of all time just got even better.

[ Voor 7% gewijzigd door OB1 op 08-12-2016 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
Verwijderd schreef op dinsdag 6 december 2016 @ 17:31:
[...]

Overdrijf ik een beetje? Ik heb voor 80€ een spel gekocht dat op de xbox onspeelbaar is en op de ps4 wel speelbaar, maar de originele versie uit 07 draait beter. En omdat het in de vorige mw games kut was is volgens mij een goede reden om het te verbeteren. Ik zit redelijk vaak in teams van 2 of 3 tegen 6. Word je gegarandeerd overlopen. Elk spel dat ik start, word ik in een pot gegooid waar je al 40 punten achterstaat. Als ik dan de pot uitspeel en in de lobby wacht op de volgende game, word ik regelmatig uit de lobby gehaald en weer in een kansloze pot geplaatst die al een tijdje bezig is. Soms een paar keer achter elkaar. Beetje jammer.
Regelmatig word ik geraakt als ik al 2 seconden om de hoek ben. En de spawns slaan helemaal nergens op.
Soms begin je een pot en word je 10 seconden later in je rug geschoten door iemand die spawnt waar jij net bent gestart. Ik heb de originele versie ook grijs gespeeld, maar als dit zo blijft gaat dat met deze versie niet gebeuren. Ook steeds dezelfde mappen spelen... Verschrikkelijk! En dan heb ik het nog niet eens over de in en in trieste playerbase. Potjes die eindigen, omdat de tijd om is. 6 snipers in teams. Ook in je eigen team.
De helft van de potjes ren ik me rot en kom ik niemand tegen, omdat of je tegen een half team speelt of mensen zitten te campen met jug en een m16. En ik weet wel dat dat vroeger ook wel gebeurde, maar het lijkt wel 10 keer zo erg nu.
Ik heb zojuist een full refund gekregen voor mijn Call of Duty®: Infinite Warfare - Digital Deluxe Edition met MWR en season pass. Netjes van Microsoft!

Ik bedoel Inf Warfare was en is bagger en kon niet eens met vrienden spelen. En ook MWR speelde gewoon niet lekker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falcon123
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
On December 13, players who own Modern Warfare Remastered will receive the remaining six remastered maps: Bloc, Countdown, Pipeline, Showdown, Strike, and Wet Work, along with the Hardpoint and Gun Game modes being made available in Modern Warfare Remastered for the first time.
Plus, we’re throwing in an additional chilly bonus as all Modern Warfare Remastered players will also get the remastered Winter Crash map in all its glory! We’ll be running a 24/7 Winter Crash playlist beginning on December 20 that will last through the holidays, and we’ll have more details soon.
Afbeeldingslocatie: https://eikmo72643.i.lithium.com/t5/image/serverpage/image-id/15278i366F542A54C11466/image-size/large?v=v2&px=1400

https://blog.activision.c...all-of-Duty/ba-p/10104079

[ Voor 0% gewijzigd door falcon123 op 09-12-2016 12:26 . Reden: Excuses ik zag de post van OB1 te laat ]

Pagina: 1 ... 4 ... 6 Laatste