UX is de software laag van LG over Android heen, vergelijkbaar met TouchWiz van Samsung.
hoe kan je zien welke versie daarvan opstaat/
Wenzel schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 19:15:
[...]
Mijn vraag was, is die bij jou ook meegekomen met Android 6.0 . Hoe je het moet opzoeken, weet ik niet. Ik heb (nog) geen LG.
Ik heb ook geen LG. Maar over het algemeen staat deze informatie bij:Aggressor schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 19:27:
hoe kan je zien welke versie daarvan opstaat/
'Instellingen' -> 'Over de Telefoon'
UX is de skin die LG over hun software heen legt. Maar Nova is een launcher. Daar zit wel degelijk verschil in. Waar Nova alleen je home screen en app drawer aanpast. Past de skin ook de icoontjes, home screen, app drawer en instellingen menu aan.oldsmelly schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 19:21:
Ik gebruik nova dus geen idee
[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 13-05-2016 07:44 ]
Kan het niet vinden...
Maar de batterij valt helemaal niet tegen vind ik.
Ik haal rond de 6 uur SoT. (36 uur de telefoon in gebruik)
Vooral veel internetten, whatsappen enz
en binnen 20/25 minuten laadt de telefoon op naar 65% ... ook super!
Maar de batterij valt helemaal niet tegen vind ik.
Ik haal rond de 6 uur SoT. (36 uur de telefoon in gebruik)
Vooral veel internetten, whatsappen enz
en binnen 20/25 minuten laadt de telefoon op naar 65% ... ook super!
[ Voor 26% gewijzigd door Aggressor op 14-05-2016 20:19 ]
Ik heb de telefoon sinds kort, meteen firmware upgrade gedaan.
Android 6.0
Nu zit ik zelfs op 8uur40min met Screen on Time. (en nog 7% over)
2e scherm uit, en brightness op auto.
Android 6.0
[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 15-05-2016 19:44 ]
8 uur klinkt beter dan de horrorverhalen uit de reviews. De batterijduur is wat mij betreft namelijk het argument waardoor hij af zou vallen als optie
Tsja ik snap het ook niet echtD-e-n schreef op zondag 15 mei 2016 @ 21:41:
8 uur klinkt beter dan de horrorverhalen uit de reviews. De batterijduur is wat mij betreft namelijk het argument waardoor hij af zou vallen als optie
of android 6.0 is gewoon een hele verbetering?
het toestel heb ik namelijk net en ik heb geen ervaringen met Android 5.0 hierop.
tussen de 6 uur SoT en 8 SoT is echt veel beter dan gemiddeld...
De eerste lading haalde ik 6 uur SoT met het 2e schermpje aan. (en totaal 36 uur)
2e lading 8 uur 40minuten SoT en nog 7% over. (totaal 24 uur) en het 2e schermpje uit.
alles auto brightness
nu zit op de 3e lading met mijn telefoon ....
Dat zijn echt helemaal geen slechte waardes. In tegendeel, dit zijn hele goede waardes! Heb je er nog speciale apps op staan of ben je niet verbonden met 3G/4G/WiFi? Dat zou de hoge SOT ook kunnen verklaren.Aggressor schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:26:
[...]
het toestel heb ik namelijk net en ik heb geen ervaringen met Android 5.0 hierop.
De eerste lading haalde ik 6 uur SoT met het 2e schermpje aan. (en totaal 36 uur)
2e lading 8 uur 40minuten SoT en nog 7% over. (totaal 24 uur) en het 2e schermpje uit.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 17-05-2016 09:57 ]
Gewoon standaard apps erop. Geen speciale batterij apps.
Ik ben niet verbonden met wifi. (andere provider)
Momenteel gewoon verbonden via 4g. (ik heb toch een grote bundel)
Ik ben niet verbonden met wifi. (andere provider)
[ Voor 3% gewijzigd door Aggressor op 17-05-2016 10:20 ]
Klinkt erg goed! Ik ben benieuwd of andere users dit ook ervaren met Android 6.0.Aggressor schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:01:
Gewoon standaard apps erop. Geen speciale batterij apps.
Ik ben verbonden niet met wifi. (andere provider)
3e Lading zit ik op 5 uur sot en 5 proc over. (41 uur gebruik met de telefoon)
Het toestel heb ik splinternieuw gesealed inc factuur gekocht voor 380 euro.
Opzich wel netjes
Opzich wel netjes
[ Voor 39% gewijzigd door Aggressor op 17-05-2016 10:23 ]
Vraagje: kan ik onder Android 6 ergens instellen dat apps standaard op de SD kaart geïnstalleerd mogen worden? Ik vind het handmatig verplaatsen zo onhandig, en heb er een snel micro SD kaartje inzitten.
Geen idee of het mogelijk is op de LG V10, maar sinds Android 6.0 is er een nieuwe functie en die heet Adoptable storage. Hiermee kan je de SD kaart opslag toevoegen aan je telefoon opslag, waardoor het één groot geheugen wordt. Misschien werkt dit ook op de LG V10.musicfreak schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:37:
Vraagje: kan ik onder Android 6 ergens instellen dat apps standaard op de SD kaart geïnstalleerd mogen worden? Ik vind het handmatig verplaatsen zo onhandig, en heb er een snel micro SD kaartje inzitten.
[ Voor 3% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 14:41 ]
Klopt, die functie ken ik, echter LG heeft deze (net zoals Samsung) in de G5 uitgeschakeld, zie de Tweakers review. Vermoedelijk ondersteund LG dit in de V10 dus ook niet.rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:40:
[...]
Geen idee of het mogelijk is op de LG V10, maar sinds Android 6.0 is er een nieuwe functie en die heet Adoptable storage.
De review van de V10 op Tweakers is nog ggebaseerd op Android 5, daar heb ik dus niet zoveel aan.
Je kan dit uittesten: Als de knop om de SD kaart adotable te maken aanwezig is, wordt het wel ondersteund. Ontbreekt die knop dan ondersteunt die het niet.musicfreak schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:43:
Vermoedelijk ondersteund LG dit in de V10 dus ook niet.
De review van de V10 op Tweakers is nog gebaseerd op Android 5, daar heb ik dus niet zoveel aan.
Maar de LG V10 heeft toch 32GB opslag, zit die bij jou al helemaal vol met apps? Heb zelf momenteel 180 apps geinstalleerd en dat neemt maar 20GB voor zijn rekening.
[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 14:47 ]
Nee hoor, dat niet, maar het leek me wel handig, en ik wilde het eens uittesten.
Heb helaas geen knop om het kaartje als interne opslag te gebruiken, alleen als draagbare opslag.
Heb helaas geen knop om het kaartje als interne opslag te gebruiken, alleen als draagbare opslag.
Het is jammer dat LG dan zo'n handige functie onbenut laat. Werkt het ook niet via deze stappen:musicfreak schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:55:
Nee hoor, dat niet, maar het leek me wel handig, en ik wilde het eens uittesten.
- Ga naar ‘Instellingen > Opslag’;
- Selecteer de geheugenkaart, tik op de menuknop rechtsboven en volgens op ‘Instellingen’;
- Kies ‘Formateer als interne opslag’ en bevestig je keuze;
- Is het proces voltooid, herstart dan nog even je toestel.
WOOW NICE ik heb onlangs een G4 gekocht en ik haal bijna 2.5 uur SOT. Als ik 3 haal zou ik blij zijn, maar jij haalt dus 5-6 uur. WOWAggressor schreef op maandag 16 mei 2016 @ 12:26:
[...]
Tsja ik snap het ook niet echt
alles auto brightness
nu zit op de 3e lading met mijn telefoon ....
2,5 uur is dan ook echt niet veel. Maar de G4 staat dan ook niet bekent om de lange accuduur: reviews: LG G4: praktisch toestel met originaliteit als optieHaskoF schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:57:
[...]
ik heb onlangs een G4 gekocht en ik haal bijna 2.5 uur SOT. Als ik 3 haal zou ik blij zijn.
Helaas niet, want de optie 'Formateer als interne opslag' is niet beschikbaar...rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:56:
[...]
Het is jammer dat LG dan zo'n handige functie onbenut laat. Werkt het ook niet via deze stappen:
[...]
Dan zal LG ook op de V10 de optie ongedaan hebben gemaakt. Erg jammer. Al is 32GB interne opslag voor de meeste personen meer dan genoeg.musicfreak schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:01:
Helaas niet, want de optie 'Formateer als interne opslag' is niet beschikbaar...
[ Voor 13% gewijzigd door rens-br op 18-05-2016 17:10 ]
Zolang je maar op de SD kaart kunt schrijven. Want dat kan bij mijn Samsung tablet (8.4 pro) dus niet en dat is erg irritant. Even snel een filmpje erop zetten gaat niet.
De V10 doet het niet heel erg beter dan de G4 in de review van Tweakers. Ik vind het wel knap als je dat kunt halen. Nog specifieke instellingen? Staat Sync bluetooth locatie etc aan?rens-br schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 15:18:
[...]
2,5 uur is dan ook echt niet veel. Maar de G4 staat dan ook niet bekent om de lange accuduur: reviews: LG G4: praktisch toestel met originaliteit als optie
D-e-n schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:29:
Zolang je maar op de SD kaart kunt schrijven. Want dat kan bij mijn Samsung tablet (8.4 pro) dus niet en dat is erg irritant. Even snel een filmpje erop zetten gaat niet.
offtopic:
Hoezo kan je niet naar de SD kaart schrijven?
Hoezo kan je niet naar de SD kaart schrijven?
Je hebt inderdaad gelijk. Wel heel bijzonder dat de V10 na Android M zoveel beter met de accu omspringt. Dat is het eerste toestel, waarbij ook daadwerkelijk de SOT langer is geworden.HaskoF schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 17:40:
De V10 doet het niet heel erg beter dan de G4 in de review van Tweakers. Ik vind het wel knap als je dat kunt halen. Nog specifieke instellingen? Staat Sync bluetooth locatie etc aan?
Ik heb een nieuw SD kaartje gekocht. Sindsdien meldt mijn V10 na elke herstart:
Sandisk SD-kaart
Beschikbaar voor bewegende beelden en andere mediabestanden
Opties: verkennen en uitwerpen
Hoe kan ik deze melding 'uitzetten'? Klikken op Verkennen helpt niet, formatteren ook niet.
Sandisk SD-kaart
Hoe kan ik deze melding 'uitzetten'? Klikken op Verkennen helpt niet, formatteren ook niet.
ja klopt.. denk dat het nieuw is in android 6.0?musicfreak schreef op zondag 22 mei 2016 @ 10:58:
Ik heb een nieuw SD kaartje gekocht. Sindsdien meldt mijn V10 na elke herstart:
Sandisk SD-kaart
ik kan het wel wegvegen na elke reboot
Sinds 1 week in het bezit van deze geweldige niet populaire mobiel.
Was in het bezit van de S6, maar al tijden aan het storen aan de slechte audio kwaliteit via de oortelefoon uitgang.
Toevallig op Amerikaanse fora op zoek gegaan naar beste hifi kwaliteit mobiel, daarom bij de V10 uitgekomen.
Via belsimpel dit model voor 480 op de kop getikt, en wat ben ik gigantisch blij met die mobiel'tje' !!
De geluidskwaliteit en snelheid zijn fenomenaal, goede en uitgebreide launcher, waar ik als ex Nova launcher gebruiker weinig op kan aanmerken.
En het belangrijkste, de geluidskwaliteit, GEWELDIG !!
Nooit zulk mooi geluid ervaren i.c.m. mijn Sony H1 doppen.
Ik vind het ongelofelijk dat er maar 3 pagina's op tweakers staan over deze top mobiel.
Dus mocht iemand hier kijken, niet twijfelen maar kopen!
Ik als enorme zeur heb 1 ding maar aan te merken, en dat is de vingerafdruk scanner, die is niet zo goed als bij de S6, heeft soms wat meer moeite met lezen van mijn vinger, maar dit is ook slechts de enige negatieve ervaring die ik heb met deze mooie telefoon.
Was in het bezit van de S6, maar al tijden aan het storen aan de slechte audio kwaliteit via de oortelefoon uitgang.
Toevallig op Amerikaanse fora op zoek gegaan naar beste hifi kwaliteit mobiel, daarom bij de V10 uitgekomen.
Via belsimpel dit model voor 480 op de kop getikt, en wat ben ik gigantisch blij met die mobiel'tje' !!
De geluidskwaliteit en snelheid zijn fenomenaal, goede en uitgebreide launcher, waar ik als ex Nova launcher gebruiker weinig op kan aanmerken.
En het belangrijkste, de geluidskwaliteit, GEWELDIG !!
Nooit zulk mooi geluid ervaren i.c.m. mijn Sony H1 doppen.
Ik vind het ongelofelijk dat er maar 3 pagina's op tweakers staan over deze top mobiel.
Dus mocht iemand hier kijken, niet twijfelen maar kopen!
Ik als enorme zeur heb 1 ding maar aan te merken, en dat is de vingerafdruk scanner, die is niet zo goed als bij de S6, heeft soms wat meer moeite met lezen van mijn vinger, maar dit is ook slechts de enige negatieve ervaring die ik heb met deze mooie telefoon.
Gefeliciteerd met je aankoop. Ik zit nog steeds te dubben of het V10 wordt of toch Nexus 6P. Beide zijn nu rond de 500 euro.Mac-Mar schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:42:
Sinds 1 week in het bezit van deze geweldige niet populaire mobiel.
.
Weet je toevallig hoe de lens van de achtercamera afgeschermd is?
Bij Nexus is het Gorilla 4 glas, dus dezelfde bescherming als het display.
Over V10 kan ik niks vinden, is het plastic of ook glas?
Ik heb zelf ook de 6P overwogen, ben daar met 1 reden specifiek niet voor gegaan en dat is het ontbreken van de IR sensor.
Sinds ik m heb gehad op mijn S6 vind ik het super fijn.
Zover ik weet heeft de V10 een 'military grade' qua stevigheid, dus ik zou mij niet kunnen voorstellen dat de super camera van deze mobiel niet goed beschermd zou zijn.
Op de internationale V10 site kan je er het 1 en ander over vinden.
Sowieso lijkt me de 6P beide goede keuzes.
Heb eerder ook Nexus 5 van LG gehad, beviel goed, maar bij dit toestel (V10) zie ik erg veel voordelen in de meegeleverde launcher van dit toestel.
Het enige negatieve punt van de launcher is dat hij enigzins vierkant oogt, maar hier wen je snel aan.
Om op jouw vraag terug te komen, het is natuurlijk heel persoonlijk wat je belangrijk vind, maar ik zou je de V10 zeker adviseren Wenzel !
Sinds ik m heb gehad op mijn S6 vind ik het super fijn.
Zover ik weet heeft de V10 een 'military grade' qua stevigheid, dus ik zou mij niet kunnen voorstellen dat de super camera van deze mobiel niet goed beschermd zou zijn.
Op de internationale V10 site kan je er het 1 en ander over vinden.
Sowieso lijkt me de 6P beide goede keuzes.
Heb eerder ook Nexus 5 van LG gehad, beviel goed, maar bij dit toestel (V10) zie ik erg veel voordelen in de meegeleverde launcher van dit toestel.
Het enige negatieve punt van de launcher is dat hij enigzins vierkant oogt, maar hier wen je snel aan.
Om op jouw vraag terug te komen, het is natuurlijk heel persoonlijk wat je belangrijk vind, maar ik zou je de V10 zeker adviseren Wenzel !
Ik moet zeggen dat ik ook erg tevreden ben met de telefoon. Zeker met het hoesje wat ik erbij heb gekocht, uit de Nillkin Qin serie. Dit is een leren book case verkrijgbaar in een viertal kleuren, met een uitsnede voor het 2e scherm. Zo kan je de telefoon bijvoorbeeld opnemen met het klepje dicht. Wel grappig, ik heb nog nooit reacties op hoesjes van m'n telefoon gekregen maar wel met deze. En Nillkin is ook een top merk, de glazen screenprotector die ik voor een eerdere telefoon van ze heb gekocht beviel ook goed.
Heb van het hoesje de bruine variant, maar heb net op Aliexpress ook de robijn rode versie besteld voor erbij.
Niet bij dezelfde verkoper, want die was in prijs omhoog gegaan. Bij dit soort artikelen kies ik altijd voor een verkoper met goede beoordelingen die het artikel in retailverpakking verkopen, en het liefste met reacties van kopers die een foto hebben gemaakt.
Heb van het hoesje de bruine variant, maar heb net op Aliexpress ook de robijn rode versie besteld voor erbij.
380 euro? Mag ik vragen waar? Is een scherpe prijs!Aggressor schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 10:21:
Is dit 64 gb model trouwens bruikbaar in Nederland:
http://www.eglobalcentral...unlocked-space-black.html
Is de 64gb trouwens niet verkrijgbaar in Nederland???
[ Voor 31% gewijzigd door dirkhimself op 01-07-2016 22:36 ]
Heeft er iemand ervaring met audio via bluetooth en de V10? Wil 'm gebruiken met mijn Bose AE Soundlink hoofdtelefoon.
Je krijgt geen OTA update, maar als je het programma LG Bridge installeert (op je PC), kun je hem zonder meer updaten naar Marshmallow. De vingerafdrukscanner is dan echt stukken sneller geworden. (Misschien even je vingerafdrukken opnieuw inlezen, helpt ook.)Mac-Mar schreef op maandag 13 juni 2016 @ 08:42:
Bluetooth werkt prima! Ik gebruik hem op mijn werk altijd via bluetooth.Panda Mik schreef op maandag 04 juli 2016 @ 09:37:
Heeft er iemand ervaring met audio via bluetooth en de V10? Wil 'm gebruiken met mijn Bose AE Soundlink hoofdtelefoon.
Ik heb verschillende headsets en met geen enkele problemen gehad.
Al ga je zo wel voorbij aan die mooie DAC die er in zit ;-), die werkt alleen bekabeld.
Ja inmiddels enige tijd Marshmallow wel draaiend, toch is hij niet zo snel en accuraat als de s6. Maar dit is ook echt het enige punt van negativiteit wat ik kan bedenken 
benieuwd schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 11:09:
[...]
Je krijgt geen OTA update, maar als je het programma LG Bridge installeert (op je PC), kun je hem zonder meer updaten naar Marshmallow. De vingerafdrukscanner is dan echt stukken sneller geworden. (Misschien even je vingerafdrukken opnieuw inlezen, helpt ook.)
Hoe bedoel je dit? Merk je een soort lag ofzo?Mac-Mar schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 12:38:
toch is hij niet zo snel en accuraat als de s6.
En accuraat... ik moet dan als eerst aan GPS denken.
Ja, regelmatig leest de lezer de vinger niet goed, er is zeker mee te leven, maar wel soms een beetje storend.
Dat bedoel ik dus met accuraat.
Bij de S6 was de lezer gewoon soepeler in de herkenning van de vinger.
Bij de review van Engadget wordt volgens mij ook over dit 'minpunt' gesproken na enkele dagen gebruik.
Maar goed ik heb de V10 nu een maand ofzo en kan hem iedereen adviseren.
Ben zelf behoorlijk kritisch en buiten dit puntje kan ik helemaal nergens over zeuren bij de V10.
Je kan ook wel zien dat de V10 meer op de Amerikaanse markt is geprofileerd, daar staat hij namelijk wel op de frontpage van LG mobiel.
Bij de review van Engadget wordt volgens mij ook over dit 'minpunt' gesproken na enkele dagen gebruik.
Ben zelf behoorlijk kritisch en buiten dit puntje kan ik helemaal nergens over zeuren bij de V10.
Je kan ook wel zien dat de V10 meer op de Amerikaanse markt is geprofileerd, daar staat hij namelijk wel op de frontpage van LG mobiel.
musicfreak schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 17:36:
[...]
Hoe bedoel je dit? Merk je een soort lag ofzo?
En accuraat... ik moet dan als eerst aan GPS denken.
Hoe is de accu duur van toestel?Mac-Mar schreef op dinsdag 05 juli 2016 @ 18:06:
Ja, regelmatig leest de lezer de vinger niet goed, er is zeker mee te leven, maar wel soms een beetje storend.
[...]
(Zit stiekem toch een alternatief te zoeken voor mijn Lumia 1520, deze heeft dan ook een fenomenale accu duur.)
Meen je dit? een SOT van meer dan 8uur?Aggressor schreef op zondag 15 mei 2016 @ 19:44:
Ik heb de telefoon sinds kort, meteen firmware upgrade gedaan.
Android 6.0
Ja ik ben zelf behoorlijk positief over de accuduur van deze telefoon.
Het bekende verhaal, gewoon elke nacht op de lader.
Ik vind mezelf redelijk intensieve gebruiker, maar dit is subjectief uiteraard.
1 ding weet ik wel, per dag hou ik meer procentjes over dan met de S6.
En met jouw vraag wat betreft de overstap vanaf Windows Phone, direct doen!
Ik heb met alle 3 de OS'en ervaring, toch blijft naar mijn mening Android het beste OS voor mobiel.
Alleen het voorbeeld al van de vertraagde binnenkomst van Whatsapp berichten (nog steeds bij mijn zusje met WP) is voor mij al een reden om Android als beste OS te zien.
Zelf meerdere jaren in de telecom gewerkt, dus voldoende mobieltjes verkocht om een redelijk oordeel te kunnen geven over de kwaliteit en doordachtheid van de V10.
Ik begrijp eigenlijk gewoon totaal niet waarom deze mobiel niet harder heeft gelopen in NL.
Succes met je keuze.
Het bekende verhaal, gewoon elke nacht op de lader.
Ik vind mezelf redelijk intensieve gebruiker, maar dit is subjectief uiteraard.
1 ding weet ik wel, per dag hou ik meer procentjes over dan met de S6.
En met jouw vraag wat betreft de overstap vanaf Windows Phone, direct doen!
Ik heb met alle 3 de OS'en ervaring, toch blijft naar mijn mening Android het beste OS voor mobiel.
Alleen het voorbeeld al van de vertraagde binnenkomst van Whatsapp berichten (nog steeds bij mijn zusje met WP) is voor mij al een reden om Android als beste OS te zien.
Zelf meerdere jaren in de telecom gewerkt, dus voldoende mobieltjes verkocht om een redelijk oordeel te kunnen geven over de kwaliteit en doordachtheid van de V10.
Ik begrijp eigenlijk gewoon totaal niet waarom deze mobiel niet harder heeft gelopen in NL.
Succes met je keuze.
Berlinetta schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 06:29:
[...]
Hoe is de accu duur van toestel?
(Zit stiekem toch een alternatief te zoeken voor mijn Lumia 1520, deze heeft dan ook een fenomenale accu duur.)
was 1malig.. daarna meestal rond de 4/5 uur.
Met die 8 uur was ik alleen aan het whatsappen, en internetten ...
Ik gebruik niet veel apps alleen maar WhatsApp, Chrome/Edge, OneNote, Weer, Outlook en de kalender.Aggressor schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 09:03:
[...]
was 1malig.. daarna meestal rond de 4/5 uur.
Met die 8 uur was ik alleen aan het whatsappen, en internetten ...
Maar het is voor mij moeilijk om te veranderen, want ik zit helemaal in het Microsoft Ecosysteem.
Is de multitask functie beperkt tot een paar vooraf vastgestelde apps, of beschikbaar voor ALLE geinstalleerde / gedownloadde apps?
Wat bedoel je precies? Bedoel je multitasken of multiwindow? In het eerste geval werkt dat voor alle apps. Het tweede geval werkt alleen maar voor een aantal van te voren gedefinieerde apps. Met root kan je dit overigens wel zo maken dat het wel bij alle apps werkt.dirkhimself schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:34:
Is de multitask functie beperkt tot een paar vooraf vastgestelde apps, of beschikbaar voor ALLE geinstalleerde / gedownloadde apps?
[ Voor 4% gewijzigd door rens-br op 04-08-2016 15:55 ]
OK, thanks, Ik bedoel multiwindows.rens-br schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:55:
[...]
Wat bedoel je precies? Bedoel je multitasken of multiwindow? In het eerste geval werkt dat voor alle apps. Het tweede geval werkt alleen maar voor een aantal van te voren gedefinieerde apps. Met root kan je dit overigens wel zo maken dat het wel bij alle apps werkt.
Dus één (willekeurige) app draait live in één window, en een ander draait live in het andere window.
Maar ik begrijp dat het alleen werkt met een gerootte telefoon? Is dat de ENIGE voorwaarde? Want rooten vind ik OK. Maar als er ook nog van allerlei flashing van versies/kernels bijkomt, haak ik af.
Als ie geroot is, heb ik dan dus nog meer nodig?? Misschien een speciale app uit de playstore?
Nee, het werkt ook zonder root. Maar dan wel maar met bepaalde apps.dirkhimself schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:22:
[...]
Maar ik begrijp dat het alleen werkt met een gerootte telefoon? Is dat de ENIGE voorwaarde?
Er is inderdaad wel een app voor nodig, anders gaat het natuurlijk niet werken. Bekijk deze thread maar eens op XDA.Want rooten vind ik OK. Maar als er ook nog van allerlei flashing van versies/kernels bijkomt, haak ik af.
De link belooft niet veel goeds voor de V10 als ik het goed begrijp tenminste.rens-br schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:25:
[...]
Nee, het werkt ook zonder root. Maar dan wel maar met bepaalde apps.
[...]
Er is inderdaad wel een app voor nodig, anders gaat het natuurlijk niet werken. Bekijk deze thread maar eens op XDA.
En vwb je antwoord op root, je zei toch in je eerste anrwoord dat als je willekeurige apps (dus niet de beperkte vooraf ingestelde lijst met apps) wilt "multiwindowen" het alleen met root kon? Wijzig je nu je antwoord? Of begrijp ik je niet?
Heb de link verder niet gelezen, maar het is in ieder geval wel mogelijk.dirkhimself schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:49:
[...]
De link belooft niet veel goeds voor de V10 als ik het goed begrijp tenminste.
Ik denk dat je me verkeerd hebt begrijpen. Multiwindow met voorgedefinieerde apps: geen root. Multiwindow met alle apps: root.Wijzig je nu je antwoord? Of begrijp ik je niet?
Overigens komt deze functie native in Android 7.0 te zitten, ik verwacht dat de V10 deze update nog wel gaat krijgen en dan werkt het sowieso op met alle apps.
Weet je trouwens of dat ook voor de LG G4 geld? Ik moet echt op de centjes letten, en de LG G4 is echt veel voordeliger nu dan de V10, en misschien wel goed genoeg voor mijn gebruik.....rens-br schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:10:
[...]
Heb de link verder niet gelezen, maar het is in ieder geval wel mogelijk.
[...]
Ik denk dat je me verkeerd hebt begrijpen. Multiwindow met voorgedefinieerde apps: geen root. Multiwindow met alle apps: root.
Overigens komt deze functie native in Android 7.0 te zitten, ik verwacht dat de V10 deze update nog wel gaat krijgen en dan werkt het sowieso op met alle apps.
Wat geldt ook voor de G4? De software update of het rooten met betrekking tot multiwindow.dirkhimself schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 13:25:
[...]
Weet je trouwens of dat ook voor de LG G4 geld? Ik moet echt op de centjes letten, en de LG G4 is echt veel voordeliger nu dan de V10, en misschien wel goed genoeg voor mijn gebruik.....
Sorry, ik bedoelde het rooten voor de multi window. Maar ik ben ook wel benieuwd of de LG GP een update naar 7.0 krijgt, zal wel niet.rens-br schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:38:
[...]
Wat geldt ook voor de G4? De software update of het rooten met betrekking tot multiwindow.
Heb trouwens net een Alcatel Idol 4s gekocht, compleet bij BOL.COM
[ Voor 3% gewijzigd door dirkhimself op 11-08-2016 01:23 . Reden: typo ]
Ik heb de witte sinds woensdag....gelijk android 6 geinstalleerd.
Nu heb ik alleen een issue met nova launcher...ik kan de fingerprint sensor niet gebruiken om de telefoon te unlocken als hem heb gelocked met double tap.
voor wie wil rooten je kan de bootloader unlocken op de dev site van LG:
http://developer.lge.com/...yTypeCode=ANRS#RS00000874
Nu heb ik alleen een issue met nova launcher...ik kan de fingerprint sensor niet gebruiken om de telefoon te unlocken als hem heb gelocked met double tap.
voor wie wil rooten je kan de bootloader unlocken op de dev site van LG:
*knip*. Offtopic.dirkhimself schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:38:
[...]
Heb trouwens net een Alcatel Idol 4s gekocht, compleet bij BOL.COM
[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:54 ]
*knip*. Offtopic.
[ Voor 92% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:55 ]
*knip*. Offtopic.
[ Voor 90% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:55 ]
*knip*. Offtopic.
Back to topic, sorry guys.
Back to topic, sorry guys.
[ Voor 63% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:55 ]
*knip*. Offtopic. En wil je voortaan de 'wijzig' knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee keer posten achter elkaar is niet toegestaan.
[ Voor 166% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:57 ]
Verwijderd
Top telefoon de V10.
De V20 is al onderweg maar die kost natuurlijk nog maanden het dubbele of 699 ofzo. Zag vandaag een artikel op Appygeek daar stond dat de Iphone 7 waarschijnlijk een advies krijgt van 1500 plus Dollar.
De beste features van de LG V10 zijn:
Tweede scherm
Camera
Scherm,
Video
DAC
Bouwkwaliteit
en hij krijgt Android 7.0 in December
De V20 is al onderweg maar die kost natuurlijk nog maanden het dubbele of 699 ofzo. Zag vandaag een artikel op Appygeek daar stond dat de Iphone 7 waarschijnlijk een advies krijgt van 1500 plus Dollar.
De beste features van de LG V10 zijn:
Tweede scherm
Camera
Scherm,
Video
DAC
Bouwkwaliteit
en hij krijgt Android 7.0 in December
Verwijderd
Zie net ROM 32 GB staan bij de speificaties? Het is toch echt 64GB.
Weet niet meer waar ik de link vandaan heb maar dit is voor het unlocken van de bootloader.
Mocht de link hier ergens tussen gestaan hebben dan zie het maar als een reminder :=
Weet niet meer waar ik de link vandaan heb maar dit is voor het unlocken van de bootloader.
Mocht de link hier ergens tussen gestaan hebben dan zie het maar als een reminder :=
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2016 02:44 . Reden: link vergeten ]

Waar LG G4 last van heeft... LG V10 ook mee besmet? (bootloop probleem)
http://www.androidauthori...-bootloop-problem-711334/
Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...
[quote]Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 02:43:
EU versie heeft 32 GB, alle anderen 64.....
EU versie heeft 32 GB, alle anderen 64.....

[ Voor 40% gewijzigd door dirkhimself op 25-08-2016 11:26 ]
En toen was er gisteren opeens een kleine software update, maar wat er nou aangepast is? Security updates van Google wellicht? Ook de LG software is iets aangepast. Heb alleen nog geen verschillen gezien.
Ik heb er een screeny van genomenmusicfreak schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 07:53:
En toen was er gisteren opeens een kleine software update, maar wat er nou aangepast is? Security updates van Google wellicht? Ook de LG software is iets aangepast. Heb alleen nog geen verschillen gezien.
http://i.imgur.com/TfxGKAw.png
Dat screenshot heb ik ook gezien, maar daar werd ik niet zoveel wijzer van...
[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:57 ]
Verwijderd
Ik vind de V10 echt een top smartphone maar de batterij zou beter mogen. Ik wil niet steeds een mobile charger mee dus ik zat te denken aan de PowerBear LG V10 Extended Battery 6500mAh maar via amazon of ebay niet naar Nederland te versturen. Iemand een suggestie of alternatief?
Verwijderd
Getest:
Het duurt minder dan 10 seconden om een batterij te wisselen. Een extra batterij met charger is your best bet!
Het duurt minder dan 10 seconden om een batterij te wisselen. Een extra batterij met charger is your best bet!
Hoe is de OTG functie (als dat er in zit tenminste)?
Kan je alle video bestanden en formaten over een OTG kabeltje op je telefoon afspelen?
Kan je alle video bestanden en formaten over een OTG kabeltje op je telefoon afspelen?
Sinds vandaag de V10 in bezit.
Eerste wat ik gedaan had was het "geheime" service menu opzoeken en kijken naar mijn scherm:
*#546368#*960#
Bij volledig wit scherm deze foto gemaakt: (Ik heb het contrast en de brightness even aangepast om het effect duidelijker te maken, deze foto ziet er erger uit dan wat het in werkelijkheid is).

Het viel me op dat net naast de camera een feller LCD gebiedje zit dan de rest van het scherm. Het lijk ook dat het scherm bovenin een beetje minder fel is dan de rest maar dit valt minder op.
Geen idee wat ik hier mee moet, misschien moet hij nog inbranden. Kan er wel mee leven maar het viel wel direct op. Hebben jullie dit ook?
Ook vroeg ik mij af, weet iemand hoe ik de menu's een zwarte achtergrond kan geven met witte letters? Zoals hij nu is vreet hij natuurlijk veel meer batterij dan nodig. Mijn note 2 had dit wel standaard zwart.
bedenk me net dat een zwarte achtergrond bij LCD misschien minder relevant is omdat je voor de witte letters toch een bepaalde helderheid van je backlight moet hebben. Of kunnen die schermen lokaal gedimd worden?
Eerste wat ik gedaan had was het "geheime" service menu opzoeken en kijken naar mijn scherm:
*#546368#*960#
Bij volledig wit scherm deze foto gemaakt: (Ik heb het contrast en de brightness even aangepast om het effect duidelijker te maken, deze foto ziet er erger uit dan wat het in werkelijkheid is).

Het viel me op dat net naast de camera een feller LCD gebiedje zit dan de rest van het scherm. Het lijk ook dat het scherm bovenin een beetje minder fel is dan de rest maar dit valt minder op.
Geen idee wat ik hier mee moet, misschien moet hij nog inbranden. Kan er wel mee leven maar het viel wel direct op. Hebben jullie dit ook?
Ook vroeg ik mij af, weet iemand hoe ik de menu's een zwarte achtergrond kan geven met witte letters? Zoals hij nu is vreet hij natuurlijk veel meer batterij dan nodig. Mijn note 2 had dit wel standaard zwart.
bedenk me net dat een zwarte achtergrond bij LCD misschien minder relevant is omdat je voor de witte letters toch een bepaalde helderheid van je backlight moet hebben. Of kunnen die schermen lokaal gedimd worden?
[ Voor 20% gewijzigd door Ryan1981 op 17-10-2016 19:04 ]
http://zerolemon.com/product-category/lg/v10/Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:04:
Ik vind de V10 echt een top smartphone maar de batterij zou beter mogen. Ik wil niet steeds een mobile charger mee dus ik zat te denken aan de PowerBear LG V10 Extended Battery 6500mAh maar via amazon of ebay niet naar Nederland te versturen. Iemand een suggestie of alternatief?
http://mugenbattery.com/p...gory/lg-batteries/lg-v10/
https://www.amazon.co.uk/...s=LG+V10+Extended+Battery
[ Voor 11% gewijzigd door Ryan1981 op 18-10-2016 12:38 ]
Kan iemand mij misschien vertellen hoe de microfoon het doet bij bijv. een concert of festival?
Namelijk iets wat de V20 voor mij aantrekkelijk maakt maar vraag me af hoeveel verschil er is met de V10..
(V20 kan tot 132 dB opnemen, dus de kans op distortion wordt een stuk kleiner, ligt ook nog aan de frequentie etc.. but oh well)
En enig idee of de V10 de update naar Android 7.0 nog gaat krijgen?
Namelijk iets wat de V20 voor mij aantrekkelijk maakt maar vraag me af hoeveel verschil er is met de V10..
(V20 kan tot 132 dB opnemen, dus de kans op distortion wordt een stuk kleiner, ligt ook nog aan de frequentie etc.. but oh well)
[ Voor 9% gewijzigd door Byron010 op 19-10-2016 09:45 ]
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Helaas heb ik geen betrouwbare bron om dit te meten en naar concerten ga ik nooit.Byron010 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:25:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe de microfoon het doet bij bijv. een concert of festival?
Helaas ook geen idee of hij de update naar 7.0 gaat krijgen. Enige wat ik tot nu toe gevonden heb hierover is deze poll:
http://forum.xda-develope.../v10-nougat-year-t3482384.
het ziet er naar uit dat het 2e scherm licht lekken een bekend probleem is:
https://www.reddit.com/r/...by_early_v10_owners_look/
Jammer dat het in de review van tweakers niet naar voren kwam. Vraag me echt af of ik hier nu een nieuw toestel voor aan moet vragen. Vraag me ook af of de v20 hetzelfde probleem heeft.
Ik verwacht het wel. Het toestel is pas één jaar oud.Byron010 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:25:
Zijn er hier ook gebruikers van de ingebouwde mail app i.c.m. een IMAP account? Ik rijg de map concepten namelijk niet goed gesynchroniseerd.
Als je op de V10 een IMAP account aanmaakt dan worden op de server mappen aangemaakt. Voor de standaard Android app zijn dat o.a. de mappen Trash en Sent, LG maakt de mappen Deleted messages en Sent messages aan. E.e.a. kan ik aanpassen binnen Roundcube (webmail) zodat ook daar deze mappen worden gebruikt.
Ik heb op de V10 een email opgeslagen als concept, hierbij wordt echter geen map op de server aangemaakt. Binnen Roundcube heb ik de mappen Drafts, Draft messages en Drafts messages (gekke spelling maar even als test) aangemaakt. Het op mijn telefoon opgeslagen concept is echter niet in deze mappen te vinden. Hebben jullie enig idee?
Als je op de V10 een IMAP account aanmaakt dan worden op de server mappen aangemaakt. Voor de standaard Android app zijn dat o.a. de mappen Trash en Sent, LG maakt de mappen Deleted messages en Sent messages aan. E.e.a. kan ik aanpassen binnen Roundcube (webmail) zodat ook daar deze mappen worden gebruikt.
Ik heb op de V10 een email opgeslagen als concept, hierbij wordt echter geen map op de server aangemaakt. Binnen Roundcube heb ik de mappen Drafts, Draft messages en Drafts messages (gekke spelling maar even als test) aangemaakt. Het op mijn telefoon opgeslagen concept is echter niet in deze mappen te vinden. Hebben jullie enig idee?
Heeft de v10 een ingebouwde fm radio? Ik heb 1 Nederlandse review gevonden van wèl, maar zou iemand het even willen checken...
Jep. de V10 heeft een FM radio. Net gecheckt bij m'n eigen foon.
[ Voor 16% gewijzigd door musicfreak op 21-11-2016 22:05 ]
Thnx!musicfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:05:
Jep. de V10 heeft een FM radio. Net gecheckt bij m'n eigen foon.
Ik ben nog steeds erg enthousiast over deze telefoon. Lekker snel, en goede geluidskwaliteit via de mini jack aansluiting. Het enige lastige is dat mensen die ik bel vaak aangeven dat ze me niet goed kunnen verstaan, op plekken waar ik een goede netwerkdekking heb (mijn provider is Ben). Ik zet het volume dan op maximaal, breng de microfoon zo dicht mogelijk naar mijn mond toe maar dit helpt maar beperkt. Degene met wie ik bel kan me dan wel verstaan maar minder goed dan andere personen. Ik heb ook nog een Microsoft Lumia 640 liggen, als ik daar mijn Ben simkaart in stop dan hoor ik nooit klachten.
Komt jullie dit bekend voor, is de gesprekskwaliteit van de V10 slechter dan gemiddeld of zou er wat mis zijn met mijn telefoon?
Komt jullie dit bekend voor, is de gesprekskwaliteit van de V10 slechter dan gemiddeld of zou er wat mis zijn met mijn telefoon?
Microfoon gaatje al schoongemaakt? Gaat vaak stof en/of zand in zitten.musicfreak schreef op zondag 26 februari 2017 @ 07:47:
Ik ben nog steeds erg enthousiast over deze telefoon. Lekker snel, en goede geluidskwaliteit via de mini jack aansluiting. Het enige lastige is dat mensen die ik bel vaak aangeven dat ze me niet goed kunnen verstaan, op plekken waar ik een goede netwerkdekking heb (mijn provider is Ben). Ik zet het volume dan op maximaal, breng de microfoon zo dicht mogelijk naar mijn mond toe maar dit helpt maar beperkt. Degene met wie ik bel kan me dan wel verstaan maar minder goed dan andere personen. Ik heb ook nog een Microsoft Lumia 640 liggen, als ik daar mijn Ben simkaart in stop dan hoor ik nooit klachten.
Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.
[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 01-03-2017 08:48 ]
Ik heb eens gekeken, maar ik zie geen vuil in het microfoon gaatje zitten. Zat even te overwegen om er een saté prikker in te steken maar dan druk je het eventueel aanwezige vuil er waarschijnlijk juist dieper in. Heb de stofzuiger er opgezet, maar zijn er misschien nog andere manieren om dit schoon te maken?Mother_lepard schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:37:
[...]
Microfoon gaatje al schoongemaakt? Gaat vaak stof en/of zand in zitten.
Gisteren een over the air update van 200+ mb ontvangen maar kan niet echt info vinden over de aanpassingen. Iemand al meer geluk gehad dan ik?
Misschien is alleen het beveiligingsniveau aangepast. Welke software versie heb je nu?Ryan1981 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:41:
Gisteren een over the air update van 200+ mb ontvangen maar kan niet echt info vinden over de aanpassingen. Iemand al meer geluk gehad dan ik?
Android version: 6.0
Android security patch level: 2017-02-01
Baseband version: MPSS.BO.2.5.c10.1-00019-M8992FAAAANAZM-1.4394.1.83686.1
Kernel version: 3.10.84
Build number: MRA58K
Software Version:V20e-EUR-XX
De reden waarom ik me afvroeg wat er veranderd was is omdat de update text zelf zegt dat er functionaliteit toegevoegd is.
Android security patch level: 2017-02-01
Baseband version: MPSS.BO.2.5.c10.1-00019-M8992FAAAANAZM-1.4394.1.83686.1
Kernel version: 3.10.84
Build number: MRA58K
Software Version:V20e-EUR-XX
De reden waarom ik me afvroeg wat er veranderd was is omdat de update text zelf zegt dat er functionaliteit toegevoegd is.
Ik heb de update gisteren ook binnengekregen en geïnstalleerd. Ik heb opgeschreven wat er gemeld werd over de update, er stond 'bruikbaarheid en functionaliteit telefoon is verder verbeterd'. Dus niet toegevoegd, als je het letterlijk leest.Ryan1981 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:03:
De update had als naam V20E-FEB-13-2017, recent dus. Ook bij mij staat het beveiligingspatchniveau nu op 1 februari. Het zal waarschijnlijk de laatste beveiligingsupdate zijn, al is dat toch iets anders als verbeterde functionaliteit.
Al 2 bronnen die aangeven dat er geen noga voor de V10 komt:
http://www.gsmhelpdesk.nl...e-naar-android-7-0-nougat
http://www.nashvillechatt...android-7-0-nougat/27224/
Niet dat ik het nodig heb maar zou het toch wel erg slecht vinden.
Oh nu is er een bron die het tegendeel weer beweerd:
http://www.androidcentral...t-update-q2-2017-lg-g4-q3
Ben benieuwd!
http://www.gsmhelpdesk.nl...e-naar-android-7-0-nougat
http://www.nashvillechatt...android-7-0-nougat/27224/
Niet dat ik het nodig heb maar zou het toch wel erg slecht vinden.
Oh nu is er een bron die het tegendeel weer beweerd:
http://www.androidcentral...t-update-q2-2017-lg-g4-q3
Ben benieuwd!
[ Voor 19% gewijzigd door Ryan1981 op 08-03-2017 15:36 ]
Hebben jullie wel eens last van dropouts als je een hoofdtelefoon of ander apparaat draadloos met de V10 verbind? Ik heb een Creative Sound Blaster E3 hoofdtelefoonversterker die ik via bluetooth aansluit. Als ik muziek afspeel dan heb ik eens in de 10 minuten / kwartier wel even een hikje, dat ik even geen geluid hoor.
Herkennen jullie dit?
Herkennen jullie dit?
Is mij niet opgevallen nee, even headsets wisselen zou ik zeggen en kijken of het blijft. Ik gebruik een senheisser headset voor android (in ear).musicfreak schreef op zondag 12 maart 2017 @ 15:50:
Hebben jullie wel eens last van dropouts als je een hoofdtelefoon of ander apparaat draadloos met de V10 verbind? Ik heb een Creative Sound Blaster E3 hoofdtelefoonversterker die ik via bluetooth aansluit. Als ik muziek afspeel dan heb ik eens in de 10 minuten / kwartier wel even een hikje, dat ik even geen geluid hoor.
Herkennen jullie dit?
Gisteren heb ik mijn telefoon laten vallen. Hij is plat op het scherm gevallen, waar nu diverse barsten in zitten. Ik had al wat problemen met het toestel, zie hierboven: slechte verstaanbaarheid, wegvallende bluetooth (@Ryan1981, ik heb het ook met een andere hoofdtelefoon geprobeerd). Daarnaast loopt de telefoon ongeveer eens in de vier dagen vast in een willekeurige app, waarna het scherm zwart wordt en ik hem moet ontgrendelen.
Dat wilde ik laten repareren, maar met de barsten in het scherm is dat wat urgenter geworden. De telefoon is bij Coolblue gekocht. De medewerkster van Coolblue kon me niet zeggen hoeveel het repareren van een scherm kost. Ze kunnen niet alleen mijn andere klachten verhelpen, ook het scherm wordt meegenomen.
Hebben jullie enig idee wat schermreparatie voor een V10 kost?
Dat wilde ik laten repareren, maar met de barsten in het scherm is dat wat urgenter geworden. De telefoon is bij Coolblue gekocht. De medewerkster van Coolblue kon me niet zeggen hoeveel het repareren van een scherm kost. Ze kunnen niet alleen mijn andere klachten verhelpen, ook het scherm wordt meegenomen.
Hebben jullie enig idee wat schermreparatie voor een V10 kost?
Volgens mij heb ik vandaag 7.0 update voor mijn telefoon! Morgen eens testen
Hier nog geen problemen met de bootloop iemand? Hier een V10 van de ene op de andere dag vast in de bootloop, niets mee te beginnen. Met usb aansluiten wordt niet herkend, ook niet in de download-modus.
Telefoon gaat terug, heb tenslotte 2 jaar garantie maar ben wel benieuwd of we 'm ooit werkend terugkrijgen.
Telefoon gaat terug, heb tenslotte 2 jaar garantie maar ben wel benieuwd of we 'm ooit werkend terugkrijgen.
Een oude thread, maar er gebeurt toch nog wel iets met deze telefoon!
Zo kwam gisteravond ineens, tot mijn verrassing, versie V30c, build NRD90U, OTA binnen. Wel opmerkelijk voor deze telefoon op leeftijd. Lof aan LG!
Ook opmerkelijk: beveiligings patchniveau 1 juni 2017
Zo kwam gisteravond ineens, tot mijn verrassing, versie V30c, build NRD90U, OTA binnen. Wel opmerkelijk voor deze telefoon op leeftijd. Lof aan LG!
Ook opmerkelijk: beveiligings patchniveau 1 juni 2017
En een paar dagen later: bootloop... Heel jammer...
Let op:
Levertijden en prijzen mogen hier: [LG V10] Levertijden & Prijzen.
Berichten over Accessoires horen in: [LG V10] Het grote Accessoires topic
Levertijden en prijzen mogen hier: [LG V10] Levertijden & Prijzen.
Berichten over Accessoires horen in: [LG V10] Het grote Accessoires topic