Acties:
  • +5 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter

LG heeft op een eigen evenement in San Francisco de V20-smartphone aangekondigd. De telefoon beschikt over een smal tweede scherm boven het hoofdscherm, is uitgerust met twee camera's aan de achterzijde en draait de nieuwste versie van Android: 7.0 Nougat.

Net als zijn voorganger beschikt de V20 over een quad-hd-scherm van 5,7" met daarboven een smal tweede scherm, waarop informatie weergegeven kan worden als het hoofdscherm uitstaat. Dat tweede scherm heeft nu een hogere maximale helderheid, van 68cd/m², ten opzichte van 35cd/m² bij de V10, waardoor het beter af te lezen moet zijn. Daarnaast is het contrast verbeterd en kunnen nu meer tekens weergegeven worden. Technisch gezien zijn het tweede scherm en het primaire scherm overigens net als bij de V10 onderdeel van hetzelfde paneel.

De behuizing van de V20 meet 159,7x78,1x7,6mm en is gemaakt van metaal. De achterkant is via een knopje aan de zijkant van de telefoon te ontgrendelen, waarmee toegang verkregen wordt tot de 3200mAh grote, verwisselbare batterij. Onder de spreekwoordelijke motorkap beschikt de V20 over een Snapdragon 820-soc, 4GB lpddr4-geheugen, 64GB usf 2.0-opslaggeheugen en een micro-sd-slot. De usb-c-poort onderop heeft ondersteuning voor snelladen.

LG legt veel nadruk op de audiokwaliteit van de V20. Dankzij de aanwezigheid van een dac met vier kanalen moet audio extra goed klinken en de aanwezige microfoons moeten volumes tot wel 132dB zonder vervorming kunnen opnemen, wat bijvoorbeeld handig is bij concerten. Verder ondersteunt de V20 een groot aantal soorten audio, waaronder verschillende lossless-formaten, zoals flac, dsd, aiff en alac.

De camera op de V20 is grotendeels overgenomen van LG's eigen G5-telefoon. Dat betekent dat er twee cameramodules aan de achterkant zitten, waarbij het achtmegapixelmodel een wijde hoek van 135 graden levert en er nog een zestienmegapixelmodule is met een meer reguliere kijkhoek van 75 graden. Scherpstellen gebeurt via een combinatie van fasedetectie-, laser- en contrast-autofocus. LG maakt gebruik van een nieuwe vorm van Qualcomms digitale beeldstabilisatie, genaamd Steady Record 2.0, die ongewenste beweging en schokjes in video's moet tegengaan. Waar de V10 nog twee camera's aan de voorzijde had, heeft de V20 er eentje. Wel is het mogelijk om tussen een wijde en een smalle uitsnede te kiezen.

De V20 komt aanvankelijk alleen in de Verenigde Staten, het Midden-Oosten en Azië uit, net als de V10 destijds. LG besloot dat toestel later ook in andere landen uit te brengen, waaronder Nederland en België. Mocht er genoeg interesse zijn, dan is dat voor de V20 ook een optie, laat LG weten.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 7.0
CPUQualcomm® Snapdragon™ 820
GPUQualcomm® Adreno™ 530 GPU
RAM4 GB LPDDR4
ROM64 GB emmc 5.1 (uitbreidbaar met MicroSD tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 4.2, GPS, 2,4 / 5Ghz b/c/n/ac Wifi
AansluitingenUSB3.0 Type-C, 3,5mm audio aansluiting
SensorenVingerafdrukscanner
Scherm5,7" QHD-scherm
Back Camera16MP + 8MP groothoek (dubbele led)
Front Camera8MP
Accu3200mAh (verwisselbaar)
KleurRoze, Zilver, Titan
Afmetingen159,7 x 78,1 x 7,6 mm
Gewicht174 g
PrijsOnbekend
Release DatumBinnenkort (VS), Nederland: onbekend
BijzonderhedenTweede scherm aan de voorkant, extra goed geluid door aanwezigheid van een DAC, twee back camera's

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.003-08-2016Topic aangemaakt
V1.007-09-2016Aangepast aan aankondiging

Terug naar Inhoudsopgave

[ Voor 43% gewijzigd door rens-br op 18-10-2016 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuusj
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15:21

Kuusj

Ofwel varken in 't Limburgs

Het blijft toch afwachten wat de prijs wordt. Natuurlijk is dit een high end telefoon, maar met de Oneplus 3 en zijn high-end specs zal het succes er echt vanaf hangen. Wellicht koop ik deze als vervanging van mijn Nexus 6P, omdat ik toch een iets kleiner scherm wil en ik de SD810 te traag vind.

9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
kuusj98 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 15:31:
Het blijft toch afwachten wat de prijs wordt. Natuurlijk is dit een high end telefoon, maar met de Oneplus 3 en zijn high-end specs zal het succes er echt vanaf hangen. Wellicht koop ik deze als vervanging van mijn Nexus 6P, omdat ik toch een iets kleiner scherm wil en ik de SD810 te traag vind.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. De aankondigingsprijs zal wel rond de €699,- liggen, maar de prijs zal wel hard zakken. De V10 was bij aankondiging ook zo duur en is 8 maanden na verkoopdatum nog maar €437,-.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blackSP
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-07 08:49
Dit is zeker een optie, mooie upgrade van m'n G4.
Of de Note 7, maar die is debiel duur.
Of wachten op de Oneplus 4
Of de nieuwe Nexus

Anyway, ik ben erg te spreken over de kwaliteit van de G4. De V10 kwam net te laat voor mij anders had ik die gehad.

Ben benieuwd naar het audio deel, m'n flacs moeten wel knallen natuurlijk. Hoop dat de cpu een 821 is.En dat er idd een 4000 mAh accu in komt.
En IP68 zou ook mooi zijn!

[ Voor 4% gewijzigd door blackSP op 05-08-2016 10:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht ook op de LG V20.
Wil af van Samsung, hoop dat de V20 verwisselbare accu heeft en GEEN Edge scherm.
Nog een maandje wachten 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:42
Waarom zouden ze weer kleiner gaan? Lijkt wel alsof elke telefoon nu 5,5" is. Kom nou eens met leuke 5,9-6,0" modellen!

Hoop dat ze nu niet weer maanden gaan wachten met een release in Europa (was oktober > januari vorige keer).

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-06 21:25
Ik ben ook benieuwd, was enorm gehyped voor de G5 en kon het toestel ook vrij snel zelf uitproberen. Bleek het toch nét niet te zijn op een aantal vlakken. Sindsdien de levensduur van mijn Note3 toch maar langer weten te rekken.

Hoop dat ze het met de V20 deze keer over een ander boeg gooien. Amoled + vervangbare batterij en ik ben helemaal tevreden. En zolang de goede camera er maar niet uit is. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
Zeker een bump waard.

Geleakte renders door @onleaks O+
En lijkt dus weer op de modulaire en verwisselbare batterij. Ben benieuwd.
Maar wat ik dus niet snap is dat ze het onderste gedeelte niet gewoon zwart glas maken, dat zou op de G5 ook zoveel schoonheidsproblemen voorkomen (the gap bijvoorbeeld). Dan lijkt het ook alsof het toestel geen kin heeft.

http://www.androidauthori...-renders-features-708851/

Afbeeldingslocatie: http://cdn01.androidauthority.net/wp-content/uploads/2016/08/LGV20-AA-exclusive-render-3-840x840.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn01.androidauthority.net/wp-content/uploads/2016/08/LGV20-AA-exclusive-render-7-840x840.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door MusicAddict op 09-08-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Heb liever 3 knoppen daar a la Samsung en O+3.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
https://www.reddit.com/r/..._september_14th_preorder/

Het blijft reddit, maar wie weet...

Ben benieuwd wat we ons moeten voorstellen bij een ''Enhanced Hand Grip'' of ''Memory Module Attachment"
We zullen het zien of er waarheid in zit :)

[ Voor 3% gewijzigd door MusicAddict op 15-08-2016 02:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocket-lint.com/r/s/650x/assets/images/phpxt2rl4.jpg

Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocket-lint.com/r/s/650x/assets/images/phpc0kri4.jpg

http://www.pocket-lint.co...aled-by-case-manufacturer

Als er cases voor zijn moet het haast wel kloppen >:) *ahum*
Gelukkig staat september voor de deur, weet niet hoe lang mijn note3 het nog vol gaat houden :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 03-07 19:58

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Op een schaal van OnePlus tot Apple, hoe open is LG eigenlijk? Ik ben nog wel eens iemand die piert met custom ROMs, maar OnePlus mist een aantal dingen die ik eigenlijk zou willen hebben. Met name de vreemde USB Type-C implementatie en gebrek aan een MicroSD slot.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SuperKris
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-07 16:14
Ik zit ook met een dergelijk vraag. Ik ben niet geinteresseerd in cutom rom's, maar ben alle bloadware van bijvoorbeeld Samsung helemaal zat. Na de S1 en S3 ben ik overgestapt naar motorola. Die hebben kale systemen met een paar kleine zeer nuttige toevoegingen.

Nu heb ik een beetje tijfels over de nieuwe Moto Z. Ook de verkrijgbaarheid is helemaal kut, dus zit nu toch aan LG te denken. Hoe is LG op dit vlak? Zit hier ook zoveel ongevraagde software op, en moet alles via een LG account?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
SuperKris schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 13:10:
Ik zit ook met een dergelijk vraag. Ik ben niet geinteresseerd in cutom rom's, maar ben alle bloadware van bijvoorbeeld Samsung helemaal zat. Na de S1 en S3 ben ik overgestapt naar motorola. Die hebben kale systemen met een paar kleine zeer nuttige toevoegingen.

Nu heb ik een beetje tijfels over de nieuwe Moto Z. Ook de verkrijgbaarheid is helemaal kut, dus zit nu toch aan LG te denken. Hoe is LG op dit vlak? Zit hier ook zoveel ongevraagde software op, en moet alles via een LG account?
ik weet wel dat lg een stuk minder troep meelevert. vaak nuttige apps maar lang niet zoveel als samsung. over het algemeen zal ik een lg zeker overwegen of sony die heeft er ook niet zo heel veel troep in huis

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
De G5 kan je officieel unlocken bij LG , waarbij de bootloader gewoon vrij komt, geeft daarbij volgens mij wel je garantie op dus eigen risico (vandaar ook die verplichte registratie)

An sich heeft LG niet veel rotzooi op een toestel, en qua implementaties gewoon de standaard USB c spec inclusief quick charge, micro sd heeft er ook nog altijd op gezeten, dus verwacht dat dat ook niet ineens weg is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
Gelukkig is het bijna 6 september, maar toch nog wat 'nieuws' voor de release;

Blijkbaar is het kontje toch niet modulair, maar komt er een soort achterklep die je met de knop los kunt halen waar dus de batterij en dergelijke achter zit. Spreekt zich een beetje tegen met die tmobile US pre-order bonussen, maar we zullen zien.

Afbeeldingslocatie: http://www.androidauthority.com/wp-content/uploads/2016/09/Screen-Shot-2016-09-03-at-10.20.44-840x436.png
http://www.androidauthori...interesting-twist-714626/

Als het waar is; why LG? :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand hoe laat morgen de "onthulling" live-stream is van LG omtrend de V20 release?

http://m.androidcentral.c...n-francisco-9pm-et-sept-6

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 06-09-2016 09:08 . Reden: Me eigen antwoord gegeven 😊 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:00:
Weet iemand hoe laat morgen de "onthulling" live-stream is van LG omtrend de V20 release?
03.00 in de nacht, ik zou er niet voor opblijven als ik jou was ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 17:56

Fordox

00101010

.. Dus eigenlijk morgen?

Ik ben wel benieuwd wat ze gaan doen met deze telefoon. Ik heb recentelijk pas de V10 gevonden als opvolger. Hopelijk daalt de v10 dan nog iets meer in prijs :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik heb die overgeslagen vanwege de Bootloop of Death. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CLB schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 15:34:
[...]

03.00 in de nacht, ik zou er niet voor opblijven als ik jou was ;)
Dat ben ik ook niet van plan 😅
Maar ben wel benieuwd of het toestel überhaupt in Nederland uitkomt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:17:
[...]
Maar ben wel benieuwd of het toestel überhaupt in Nederland uitkomt.
Verwacht eerlijk gezegd wel. De V10 is hier ook verschenen en volgens mij willen ze met de V20 de slechte verkoopresultaten van de LG G5 rechttrekken. Dus kan me niet voorstellen dat het toestel dan niet overal uitbrengen.

[ Voor 9% gewijzigd door rens-br op 06-09-2016 16:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We zullen zien, ben wel benieuwd naar het toestel namelijk.
Morgen ook de Iphone 7 ik wacht het allemaal rustig af.
Maar de LG is echt voor audio freaks dus ik ben zoals ik al zei zeer benieuwd 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
De V10 was al sinds oktober 2015 op de markt voordat hij ergens in januari in Europa verscheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 16:59:
De V10 was al sinds oktober 2015 op de markt voordat hij ergens in januari in Europa verscheen.
Jeetje daar zit een lange tijd tussen, als dit weer zo is bij de V20 wordt hem dat absoluut niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
Afbeeldingslocatie: http://www.phone-probe.com/wp-content/uploads/2016/09/LG-V20.jpg

Kekke kleurtjes, wie neemt de roze :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Titan is de mooiste, for sure :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
En ja hoor, LG brengt hem weer eerst uit overal behalve in Europa.. Zucht (tweakers heet het zelf ook al geplaatst)

Mooi toestel verder ook, ik weet wel dat als ie uit komt hij mijn huidige toestel mag vervangen :).

Verder eigenlijk precies alles wat ik er van verwacht had. Vooral op audio en video gebied hopelijk veel succes en dus een combinatie tussen de G5 en de v10.

Zelfs gorilla glass 4 ipv 5, dus een debacle als met de note 7 zullen we gelukkig niet krijgen.

Batterij valt wat tegen, maar daar staat tegenover dat die toch vervangbaar is, en snelladen heb ik op de G5 ook enorm als positief ervaren.

Van deze foto wordt ik blij in een telefoonmarkt waar een paar miljoen toestellen worden teruggeroepen door bstterijproblemen :+ en het doet niks af aan het design!

Afbeeldingslocatie: http://cdn.gsmarena.com/imgroot/news/16/09/lg-v20-ofic/-728/gsmarena_003.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door MusicAddict op 07-09-2016 03:51 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Vind ik niet zo gek ook eerlijk gezegd, kost nogal wat zo'n release. Accuduur is maximaal zo'n 20% verbeterd t.o.v de V10 ook ;) Dit vanwege Android 7.0 en verschillende andere optimalisaties en 200mAh meer. Toestel is zo chique en strak afgewerkt dat je niet eens ziet dat de achterkant verwijderbaar is, behalve als je het weet

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HK1DzKI16YlYisKUs7l2pDbh/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/6dRyJ0PZoot4Uc1Aab7xtilT/full.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/lsSuzMPfHgh4if3XtzenfZim/full.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door CLB op 07-09-2016 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Jammer dat het geen OLED scherm heeft. Ik lees me iets teveel over onoplosbare bootloop issues bij de V10 en G4 om zomaar een LG te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• androidfreaker
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 05-06 18:16
Señor Sjon schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:55:
Jammer dat het geen OLED scherm heeft. Ik lees me iets teveel over onoplosbare bootloop issues bij de V10 en G4 om zomaar een LG te kopen.
Dat lees ik ook regelmatig maar vindt het zelf wel meevallen. Heb hier een lg g4 liggen voor mijn zusje maar die heeft er geen last van. Ik denk niet dat het zo erg zou zijn. En het anders wel opgelost is door lg als de LG g4 het al had. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Señor Sjon schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:55:
Hij is hier nog lang niet te verkrijgen en een bootloop valt toch onder garantie?
Is een US import iets of zit er dan een carrier sim-lock op?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 619519

Wat een geweldig apparaat. Ik had gehoopt op een grotere batterij maar aangezien het er uitgehaald kan worden is dat ook weer niet zo'n issue. Ik ben zeer benieuwd naar de prestaties van de DAC. Hopelijk evenaart het de audiobeleving van de HTC 10. Zoals het gepresenteerd is klinkt het in ieder geval veelbelovend. Beter dat LG de V20 wel naar Europa brengt op korte termijn. Nu de G5 tot op heden niet best is verkocht zou de V20 een mooie kans zijn om de omzet te boosten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
androidfreaker schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:01:
[...]

Dat lees ik ook regelmatig maar vindt het zelf wel meevallen. Heb hier een lg g4 liggen voor mijn zusje maar die heeft er geen last van. Ik denk niet dat het zo erg zou zijn. En het anders wel opgelost is door lg als de LG g4 het al had. :)
De G4 had het al, maar de V10 had het ook, terwijl die toch een halfjaar nieuwer was.
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:01:
[...]

Hij is hier nog lang niet te verkrijgen en een bootloop valt toch onder garantie?
Is een US import iets of zit er dan een carrier sim-lock op?
Enige oplossing die ik lees is in de vriezer leggen met een datakabel en zo je data van de telefoon af te krijgen om hem op te sturen voor garantie. Maar ik heb nog nooit garantie nodig gehad bij telefoons en dat wil ik graag zo houden.

US versies is altijd maar de vraag, carriers zijn daar nog erg machtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Anoniem: 619519 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:01:
Wat een geweldig apparaat. Ik had gehoopt op een grotere batterij maar aangezien het er uitgehaald kan worden is dat ook weer niet zo'n issue. Ik ben zeer benieuwd naar de prestaties van de DAC. Hopelijk evenaart het de audiobeleving van de HTC 10. Zoals het gepresenteerd is klinkt het in ieder geval veelbelovend. Beter dat LG de V20 wel naar Europa brengt op korte termijn. Nu de G5 tot op heden niet best is verkocht zou de V20 een mooie kans zijn om de omzet te boosten.
De V10 was al beter dan de HTC 10, dus daar zie ik geen problemen in.
OLED is jammer, maar het tweede allways-on scherm maakt er wel veel goed op.

Hetgene waar ik persoonlijk meer mee zit, is dat de telefoon (waarschijnlijk) maar 1 speaker heeft aan de onderkant, ipv 2 front facing speakers zoals de oude HTC's hadden. De DAC is alleen nuttig voor mensen met (luxe) oortjes/koptelefoons.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-11-2017
Bedankt voor je bericht. De V20 gaat vooralsnog niet uitkomen in de Benelux. Wel houden we graag bij hoeveel vraag er naar is. Wij verzamelen dat en geven dat dan op verzoek door aan de verantwoordelijke afdeling. Ik zal je vraag doorgeven!

Dit zegt LG op mijn FB vraag of hij in nederland beschikbaar word.
Mensen die hem willen vooral vragen via PB op FB van LG benelux dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
We zullen 'm vast wel gaan zien, alleen wanneer is de vraag.

Ik ben er over te spreken, de keuze voor metaal is wat mij betreft een goede, toestel lag goed in de hand en zag er wat industrial uit, camera was zo op het eerste gezicht fijn en de flitser leek wel een Xenon-exemplaar te zijn, zo fel. Verwijderbare accu hoeft voor mij niet per se, maar deze 'oplossing' van LG is erg chique hoor.

[ Voor 3% gewijzigd door CLB op 08-09-2016 15:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hardcore-Maniac schreef op woensdag 07 september 2016 @ 16:45:
Bedankt voor je bericht. De V20 gaat vooralsnog niet uitkomen in de Benelux. Wel houden we graag bij hoeveel vraag er naar is. Wij verzamelen dat en geven dat dan op verzoek door aan de verantwoordelijke afdeling. Ik zal je vraag doorgeven!

Dit zegt LG op mijn FB vraag of hij in nederland beschikbaar word.
Mensen die hem willen vooral vragen via PB op FB van LG benelux dus.
Bedankt voor je post en informatie 👍
Maar ik ga niet LG "smeken" of de V20 ook in Nederland beschikbaar komt.
Ik had zeker interesse in de V20, maar aangezien ze ons overslaan tenminste voorlopig zal ik voor een andere smartphone gaan.
Tegen de tijd dat die hier beschikbaar komt (Januari was het geval bij de V10) is die qua hardware al wat verouderd en komt bijvoorbeeld de Galaxy S8 al bijna uit.
Al met al jammer 🙁

• stijnhendriks
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 11-07 11:37
Wilde upgraden naar de G5 maar las de verschillende slechte reviews, groot fan van LG omdat ze anders proberen te zijn maar dan moet het natuurlijk wel goed gaan :P
Ik kan zelf niets zeggen over de kwaliteit van de G5 omdat ik hem niet heb gehad)
V20 zal wel een mooie upgrade zijn voor mijn G2. Hopelijk komt ie snel naar nederland.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Señor Sjon
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:12:
[...]

Bedankt voor je post en informatie 👍
Maar ik ga niet LG "smeken" of de V20 ook in Nederland beschikbaar komt.
Ik had zeker interesse in de V20, maar aangezien ze ons overslaan tenminste voorlopig zal ik voor een andere smartphone gaan.
Tegen de tijd dat die hier beschikbaar komt (Januari was het geval bij de V10) is die qua hardware al wat verouderd en komt bijvoorbeeld de Galaxy S8 al bijna uit.
Al met al jammer 🙁
Precies. Het is graag of niet. Aan halfslachtige launches hebben we ook niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-07 13:30
Jammer dat V20 nog lang iet naar Nederland komt! Had eerst een Note7 op het oog, de V20 spreekt mij meer aan! Vooral dat stevige DAC lijkt mij fantastisch om via Spotify naar muziek te luisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lootbox
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-07 07:58
Er gaan geruchten rond dat het toestel niet als unlocked-verkocht wordt. :(. Dus bestellen vanuit de States heeft geen nut dan ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ach daar verzinnen ze vast wel iets op XDA.
Ik hoop er ook 1 te importeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
iriseyoufall schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 05:47:
Er gaan geruchten rond dat het toestel niet als unlocked-verkocht wordt. :(. Dus bestellen vanuit de States heeft geen nut dan ;(
Het unlocken van de G5 werkte ook alleen maar specifiek op europese modellen van de G5 en meen ik de T-mobile versie in de US.

Hoe het op de v10 zat weet ik zo niet helaas.

Omdat het toestel nu nog niet uitkomt in Europa lijkt lijkt het me dus niet zo raar op het moment. Maar wat niet is kan nog komen :)

[ Voor 10% gewijzigd door MusicAddict op 16-09-2016 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blackSP
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-07 08:49
Nog nooit een bootloop gehad op mijn G4. Heerlijk toestel. En de accu gaat gewoon een goede dag mee bij normaal gebruik. Lees: de hele dag gebruiken.

Hopen dat de v20 snel komt of ergens vandaan te halen is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:44

muhda

Time & Space traveler

Jammer dat LG de V20 niet direct in NL verkoopt. Mijn iPhone 5S werkt niet helemaal lekker meer. Ik zal binnenkort een vervanger nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xiaomi mi 5s komt uit op 29-9 mooie optie 😊😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

For the sake of interesse tonen naar LG toe:
Waar blijft de V20 in NL? :D

Als we maar genoeg spammen, valt het vast wel op bij LG om te kijken of er genoeg animo is voor de V20 :)
..right?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
ik heb al 3x gevraagd, lg benelux weet nog niets helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Hardcore-Maniac schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:22:
ik heb al 3x gevraagd, lg benelux weet nog niets helaas...
Blijf vragen onder andere namen en tekststijlen :p

• muhda
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:44

muhda

Time & Space traveler

Vandaag de volgende bericht gekregen:
(Het zal nog een tijdje duren....)
Goedemorgen Muhda,

Bedankt voor je bericht. De V20 komt vooralsnog niet uit in de Benelux maar we monitoren zeker de interesse ervoor en die geven we door aan onze verantwoordelijke afdeling.

Medewerker

Verwijderd

Wat onpersoonlijk (bedoel) medewerker.
Of heb jij dat aangepast 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Iemand al meer informatie op welke datum die verkocht wordt, en/of die uberhaupt in nederland verkocht zal worden?

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MusicAddict
+- 28 Oktober in de VS, verder nog steeds niets bekend voor NL of Europa.

Zelf verwacht ik het toestel binnen 6 maanden een keer op de markt hier. (kijkend naar de v10 release) Maar met de recall en verkoopstop van de Note 7 zou het stom zijn van LG om niet snel daar op in te haken, ook in europa. Zit nu wel degelijk een gat in die bepaalde markt dat ze prima zouden kunnen opvullen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-07 12:56

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik zit nog te twijfelen, wachten op de v20 of nu een v10 kopen. Als ik op GSM arena ze naast elkaar leg, zijn de verschillen op plekken waar ik zelf niet al te hoge eisen heb. Ook als ik de reacties op het v10 forum lees is de accuduur van de v10 met de 6.0 update ook een stuk beter geworden. An als laast natuurlijk, zijn de upgrades mij ~ 150 (of meer?) euro waard + wachten?

Ik vind de v20 wel mooier, maarja nu moet ik ook bij mijn stokpaardje blijven dat voor mij functionaliteit >> uiterlijk is :P

[ Voor 15% gewijzigd door Ryan1981 op 13-10-2016 16:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Ik vrees alleen voor de mogelijke bootloop van de V10, hoewel die nu wel lekker goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Señor Sjon schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:25:
Ik vrees alleen voor de mogelijke bootloop van de V10, hoewel die nu wel lekker goedkoop is.
Heb je ook bronnen? Tja dat is idd niet leuk, maar als je een backup telefoon hebt stuur je je v10 terug en krijg je een nieuwe terug niet?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Señor Sjon
Zelfde als de G4.
http://www.androidauthori...-bootloop-problem-711334/
http://forums.androidcent...8513-lg-v10-bootloop.html

Een van de weinige redenen waarom ik hem nog niet gekocht heb eigenlijk.

[ Voor 17% gewijzigd door Señor Sjon op 13-10-2016 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Persoonlijk is het feit dat de v20 een dB van ~130 vs de 100 van de v10 aankan met zijn microfoon echt de reden dat ik niet de V10 gehaald heb. Dat de v10 al 100 aankan is erg goed vergeleken de algemene telefoon, heb echt het gevoel dat mijn Galaxy S4 VE bij de 75 al genoeg krijgt en dus alles maar distorted maakt. (Ik maak graag filmpjes op een festival en om dan goed geluid te krijgen zou echt mooi zijn, heb hier jaren op gewacht)

Naast dat, is die dus iets sneller, draait die 7.0 en is het design in mijn ogen wat mooier is. (aluminium > rubber backplate)

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-07 13:30
Nu dat Note7 RIP is, is mijn oog gevallen opde LG V20! Maar wat is toch met LG dat ze vaag doen over het uitbrengen van dit toestel naar Nederland of Europa?

Hoop dat LG heel snel iets over over laat horen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981

Ryan1981

Je ne sais pas

Ik vond de v20 ook erg leuk, maarja hij is nog niet te koop en zal natuurlijk wel een stukje duurder zijn dan de v10.

Vandaag de knoop doorgehakt, morgen haal ik mijn v10 op bij coolblue in Rotterdam.

* Ryan1981 hoopt dat hij geen bootloop krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shogunetto
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 02-01 16:26
Lijkt alsof LG steeds de verkeerde stappen neemt wat betreft marketing/advertizing.

Note 7 was een beest telefoon,die erg populair was in Europa. Het is toch nu of nooit situatie voor LG Smartphone afdeling zou je denken? Ik ben iig geen fan van deze actie.

Ik heb zelf nog nooit een LG telegoon gehad,toen ik hoorde dat ze swappable bat hadden,sd kaart slot,quad dac enzenz was ik geinteresseerd om het toestel te checken en give it a try misschien.

Na deze LG embargo actie tegen Nederland,hoef ik em niet meer. Hou mijn N6P,tot er een andere telefoon uitkomt met vervangbare batterij,sd kaart slot,oled,quad dac,enzenz...Jammer hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010

Byron010

Black Mirror Society.

Newegg (USA) heeft de LG V20 staan op een release date van 11/11/2016 met een prijs van 799$ (UNLOCKED!)

Als bonus "Free LG G Pad Tablet and ORICO Power Bank w/ purchase, limited offer".

T-Mobile (Helaas ook USA) heeft hem voor 769$
Tablet deal alleen bij een abbonement, maar wel een inruil-actie van 200$ voor een telefoon die 4G ondersteund.

600$ en mijn Galaxy S4 VE zou toch wel heel aantrekkelijk zijn... Helaas het probleem van invoerkosten, BTW en netwerk banden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Modbreak:Vanaf nu moeten Levertijden & Prijzen besproken worden in: [LG V20] Levertijd & Prijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
*knip*. Levertijd & Prijzen hoort thuis in [LG V20] Levertijd & Prijzen. Staat notabene in de post boven die van jou. Verder is crossposten ook niet toegestaan.

[ Voor 88% gewijzigd door rens-br op 19-10-2016 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
*bump*

De volgende met problemen: -O-
http://www.xda-developers...tective-glass-is-brittle/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Dit is pas de eerste melding betreft dit probleem, dus het kan goed zijn dat het daarbij blijft. Jammer is het in ieder geval wel al die negatieve 'reclame'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hardcore-Maniac
moet zeggen dat een vriend van me het ook heeft gehad met de G5(glas van de camera lens uit het niets kapot)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
Ik ben een gelukkige bezitter van de V20; heb deze van een mede-tweaker overgenomen die 'm vanuit Hong Kong had geimporteerd. Ben tot nu toe, als grootverbruiker van mobieltjes, erg onder de indruk van het toestel. Vooral van de camerakwaliteit, geluidskwaliteit en bouwkwaliteit. Ik zit er zelfs over na te denken om er mijn allereerste Tweakers-review aan te wijden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:14
Ik zou zeggen doe eens gek. :9 Ben als V10 eigenaar best benieuwd naar je ervaringen.

[ Voor 3% gewijzigd door musicfreak op 07-11-2016 17:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

DrBos schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:20:
Ik ben een gelukkige bezitter van de V20; heb deze van een mede-tweaker overgenomen die 'm vanuit Hong Kong had geimporteerd. Ben tot nu toe, als grootverbruiker van mobieltjes, erg onder de indruk van het toestel. Vooral van de camerakwaliteit, geluidskwaliteit en bouwkwaliteit. Ik zit er zelfs over na te denken om er mijn allereerste Tweakers-review aan te wijden :)
Hij werkt gewoon op onze GSM/internet netwerken? En hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag? :)

[ Voor 5% gewijzigd door Fordox op 07-11-2016 18:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DrBos
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 31-03 19:11
musicfreak schreef op maandag 07 november 2016 @ 17:36:
Ik zou zeggen doe eens gek. :9 Ben als V10 eigenaar best benieuwd naar je ervaringen.
Ik ga er deze week mee beginnen! :)
Fordox schreef op maandag 07 november 2016 @ 18:14:
[...]

Hij werkt gewoon op onze GSM/internet netwerken? En hoeveel heb je er voor betaald als ik vragen mag? :)
Qua bereik zelfs beter dan mijn 'Europese' G5. Wat ik zelf betaald heb laat ik in het midden, maar degene van wie ik 'm gekocht heb meer dan 700,-

Onbegrijpelijk dat LG de V20 nog niet heeft uitgebracht in de Benelux.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:12
Inderdaad jammer dat LG deze nu niet in de Benelux uitbrengt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RogerSch
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 18:12
DrBos schreef op maandag 07 november 2016 @ 15:20:
Ik zou zeggen; Doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

https://nl.hardware.info/...-als-s-versie-naar-europa
De V20 S zal volgens bronnen een aantal key features van de grote broer bevatten, waaronder de Quad DAC en het secundaire scherm, maar lijkt zeker geen vlaggenschip te worden. Volgens Phonearena zal de S versie grote overeenkomsten vertonen met de inmiddels in Japan geïntroduceerde isai Beat (LGV34). Deze telefoon toont grote overeenkomsten met de V20, maar heeft een kleine 5.2" scherm en 32GB opslagcapaciteit in plaats van 64GB. Verder lijkt alles, dus ook de Snapdragon 820 chip, aan boord.

LG isai Beat specificaties:

Platform: Android 7.0 Nougat met LG skin
Afmetingen: 72mm x 149mm x 8.0mm
Gewicht: 146 grams
Scherm: 5.2-inch Quad HD hoofdscherm, klein secundair scherm
Processor: Snapdragon 820 @ 2.2GHz
RAM: 4GB
Opslag: 32GB, uitbreidbaar via microSD kaart
Camera: 16MP main rear cam, wide-angle secondary rear cam
Batterij: 3,000mAh
Extra: Water-protection
Een kleiner scherm en accu, maar nog wel inclusief de High bit DAC, SD kaart slot en de snapdragon 820.
Daarintegen krijgt hij waarschijnlijk ook waterdichtheid?
Water-protection is namelijk best ruim opgevat.

Ik hoop in iedergeval dat hij ook robuust gebouwd is met de MIL spec, en ik ben blij. Wel jammer van het kleinere scherm, maar ik hoop dat ie daarom ook zakt in prijs. 1440P op 5,2" vind ik daarintegen wel weer overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MusicAddict
Waterdichtheid = Geen vervangbare batterij. Laat dat nu net een van de selling points zijn waar (o.a. ik) het toch echt voor doe. Dan blijft er niet meer dan een 10 in een dozijn telefoon over 8)7 Dus hoop dat ze slimmer zijn dan dit, klinkt een beetje als het samsung verhaal met de Note 5, waarbij 'Europa niet van grote toestellen hield'

Niet te vergeten dat 5.2 inch te klein is, ik vond de G5 al weinig screen estate overhouden na de software buttons.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

MusicAddict schreef op woensdag 09 november 2016 @ 20:55:
Waterdichtheid = Geen vervangbare batterij. Laat dat nu net een van de selling points zijn waar (o.a. ik) het toch echt voor doe. Dan blijft er niet meer dan een 10 in een dozijn telefoon over 8)7 Dus hoop dat ze slimmer zijn dan dit, klinkt een beetje als het samsung verhaal met de Note 5, waarbij 'Europa niet van grote toestellen hield'

Niet te vergeten dat 5.2 inch te klein is, ik vond de G5 al weinig screen estate overhouden na de software buttons.. :+
Hij is dus niet waterproof, maar water protected. Ik neem aan dat ze een klepje voor de accu wel water-protected kunnen maken. Maar dan gok ik maximaal spatwater dicht.

Wat wel kut is, is dat de kwaliteit van de speakers drastisch omlaag gaat bij waterbestendigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan bestel je de V20 op ebay.de of bij BH photo simpel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:41
zijn er al mensen met de v20?
en hoe is jullie ervaring met het toestel

en zit er de snapdraon 820 v2 in?

[ Voor 20% gewijzigd door Aggressor op 08-01-2017 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Aggressor schreef op zondag 8 januari 2017 @ 01:13:
en zit er de snapdraon 820 v2 in?
820 V2? Wat bedoel je daarmee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
rens-br schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:05:
[...]
By

820 V2? Wat bedoel je daarmee?
Ik dacht dat er een versie 2 was van de snapdragon 820

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Aggressor schreef op maandag 9 januari 2017 @ 11:27:
[...]

Ik dacht dat er een versie 2 was van de snapdragon 820
Ik denk dat je in de war bent met de 810. De eerste versie van de 810 had overhittingsproblemen, waardoor ze een V2.1 hebben uitgebracht.

De 820 had deze problemen niet. Wel is er van de 820 inmiddels een iets snellere versie verschenen in de vorm van de 821, die zit echter niet in de V20.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
Die noemen ze de 821. Die heeft twee versies. Eén op de klok van de 820 en één snellere.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
Vorige week mijn V20 binnen gekregen, super blij mee! Er zijn alleen wel wat dingen die me tegenvallen vergeleken met de S7 Edge die ik hiervoor had. (Dit wil niet zeggen dat ze opwegen tegen de dingen die de V20 toevoegt!)

- Het scherm is minder 'vibrant', daar kan ik kennelijk ook niks aan veranderen. Het is niet heel opvallend, maar tijdens spellen merk je wel dat het scherm een klein beetje fletser is.
- Notificaties van Whatsapp worden wel per contactpersoon/groep weergegeven, maar ik zie alleen de laatste van die persoon. Dus stel dat er 2 personen me elk 3 berichten hebben gestuurd, dan krijg ik van elk van die contacten alleen de laatste te zien op mn lockscreen. Qua instellingen kan ik hier niks aan veranderen lijkt het, helaas.

Wat betreft algemene indruk van de telefoon:
- Kwaliteit van de behuizing is echt super. Kan niet anders zeggen.
- Het tweede scherm is ideaal. Alle notificaties die ik miste op mijn S7 Edge krijg ik nu netjes te zien. Ook de toggles en shortcuts die je er kan neerzetten zijn echt een uitkomst.
- Fingerprintscanner is super snel en werkt perfect.
- De hometouch buttons zijn naar eigen voorkeur in te stellen. Dat betekent dus ook of ze zichtbaar zijn tijdens apps. Dit kun je instellen per afzonderlijke app. Ideaal.

2 probleempjes waar ik tegenaanloop, namelijk:
1. Ik lijk echter de taal van de telefoon niet te kunnen veranderen naar Nederlands. Heeft iemand van jullie dit al voor elkaar gekregen zonder de telefoon te rooten? Ook zou ik graag meer keuze willen hebben qua themes. Heeft iemand hier nog goeie suggesties voor? Het enige voorgeinstalleerde thema dat me enigszins aanstaat is zwart met oranje, maar ik ben niet echt fan van de kleur oranje tegen de rest van het zwarte scherm.

2. De screensaver lijkt niet te werken. Je kan een screensaver instellen op klok of foto's, wanneer de telefoon gedocked is of aan de oplader ligt. Dus ik heb mijn telefoon ingesteld op screensaver wanneer aan de oplader, maar hij start de screensaver gewoon niet. Komt iemand dit bekend voor?

[ Voor 4% gewijzigd door B00st3r op 23-01-2017 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

1. Mijn telefoon kwam niet met Nederlands, maar nadat hij gesynct was met de instellingen van de oude telefoon sprong hij opeens vanuit het niets naar Nederlands.

2. Ik ga even kijken naar de screensaver voor je.

Wat ik zelf opmerk, is dat er geen equalizer zit bij de QUAD DAC. Dat vind ik zelf echt vreemd. Al is hij standaard wel echt goed afgesteld op een fatsoenlijke koptelefoon :) Ik ben tevreden met mijn Philips Fidelio L1. Ook de bijgeleverde Bang and Olufsen oortjes ben ik zeer over te spreken.

Het is niet perfect, maar wel het beste dat ik in een aardige tijd heb gehoord uit een telefoon :)
Wacht dit stel ik even bij. Ik zie mijzelf als een audiofiel. Het blijft irriterend dat er geen EQ is, maar bij sommige nummers hoor ik elementen nu veel meer helder dan dat ik ooit gehoort heb. Vooral bij nummers zoals YouTube: ATTLAS - Ryat had ik even een 'Wauw' moment.
Ook bij rock muziek van de top2000 kun je bijna zweren dat je elke snaar van een gitaar individueel aan hoort slaan. En dan heb ik het over alleen de bijgeleverde oordopjes in een drukke bus als omgeving.

Ik ben zwáár onder de indruk voor een handheld apparaat betreft audio kwaliteit.

[ Voor 66% gewijzigd door Fordox op 01-02-2017 09:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 26-05 23:07
B00st3r schreef op maandag 23 januari 2017 @ 11:31:

- Notificaties van Whatsapp worden wel per contactpersoon/groep weergegeven, maar ik zie alleen de laatste van die persoon. Dus stel dat er 2 personen me elk 3 berichten hebben gestuurd, dan krijg ik van elk van die contacten alleen de laatste te zien op mn lockscreen. Qua instellingen kan ik hier niks aan veranderen lijkt het, helaas.

- De screensaver lijkt niet te werken. Je kan een screensaver instellen op klok of foto's, wanneer de telefoon gedocked is of aan de oplader ligt. Dus ik heb mijn telefoon ingesteld op screensaver wanneer aan de oplader, maar hij start de screensaver gewoon niet. Komt iemand dit bekend voor?
Updates op mijn vorige post:
WhatsApp notificaties zijn sterk verbeterd. Nu krijg je alles gewoon te zien als je op de notificatie naar beneden swiped, wanneer er meerdere nieuwe berichten in een gesprek zijn.

Screensaver werkte niet omdat ik zelf altijd uit gewoonte het scherm uit zet wanneer ik de telefoon weg leg. Op dat moment gaat de screensaver dus niet aan. Wanneer ik het scherm uit zichzelf laat uitgaan (al dan niet ontgrendeld), dan activeert de screensaver gewoon wanneer deze aan de oplader ligt.

Update 4-4-2017: Gisteren is het glazen plaatje wat voor mijn camera's zit, achterop het toestel, gebarsten. Erg balen, vooral omdat ik altijd heel zorgvuldig om ga met mijn telefoon. Ik heb eerlijk gezegd ook geen idee hoe en wanneer dit is gebeurd, het viel me gisteren namelijk ineens op.

Nu is mijn vraag: heeft iemand een suggestie van een betrouwbaar bedrijf dat mijn telefoon kan repareren?

[ Voor 13% gewijzigd door B00st3r op 04-04-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 21-07 22:47
Op reddit stond het volgende filmpje om het op een goedkope manier zelf te doen:
YouTube: LG V20 Cracked Camera Lens Repair Guide
Dan zou je voor $3,99 klaar zijn.

Er was ook iemand die het middelste frame zelf vervangen had voor $35 bij AliExpress:
https://www.reddit.com/r/...t_backplate_for_my_v20_i/

Misschien heb je er iets aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ceze85
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 02-10-2023
Ben benieuwd hoe het is afgelopen met het verhaal van het gebroken camera-glas. Heb je dit inmiddels kunnen oplossen, en zoja, hoe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Heeft iemand ervaring met een Quick Charge 3.0 lader? Ik wil er eentje aanschaffen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
Pierre_nr1 schreef op vrijdag 21 april 2017 @ 10:52:
Heeft iemand ervaring met een Quick Charge 3.0 lader? Ik wil er eentje aanschaffen namelijk
Volgens mij is anker een goed merk voor laders en kabels.

En heb jij hem van eglobal?
Kon jij wel de Nederlandse taal kiezen bij instellingen??

Of kan iemand anders hier antwoord op geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:14
Aggressor schreef op maandag 15 mei 2017 @ 04:39:
[...]
Volgens mij is anker een goed merk voor laders en kabels.
Klopt. Ook Blitzwolf is een prima merk, heb bij een Chinese webshop van dit merk een quickcharge 2 lader voor mijn V10 gekocht. Die bevalt erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
zijn er al meer mensen met dit toestel?
en is het toestel wel of niet nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StWl
Bij Eglobal is het toestel in verschillende talen in te stellen, maar niet in het Nederlands.

In de Playstore zijn verschillende apps te downloaden die je in staat stellen om de taal naar het Nederlands te zetten.
Ik moest hiervoor wel de telefoon aan de laptop hangen en via ADB tools rechten geven aan de app om de taal te kunnen wijzigen. Deze heb ik nu wel kunnen aanpassen naar Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aggressor
StWl schreef op maandag 15 mei 2017 @ 16:49:
Bij Eglobal is het toestel in verschillende talen in te stellen, maar niet in het Nederlands.

In de Playstore zijn verschillende apps te downloaden die je in staat stellen om de taal naar het Nederlands te zetten.
Ik moest hiervoor wel de telefoon aan de laptop hangen en via ADB tools rechten geven aan de app om de taal te kunnen wijzigen. Deze heb ik nu wel kunnen aanpassen naar Nederlands.
is alles dan nederlands?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
StWl schreef op maandag 15 mei 2017 @ 16:49:

Welke software versie heb jij? Ik heb de V10c-TWN-XX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• StWl
Aggressor schreef op maandag 15 mei 2017 @ 16:51:
[...]

is alles dan nederlands?
Je systeeminstellingen zijn dan in het Nederlands en de standaard taal van apps springt dan ook naar Nederlands. De ING app heette voor het omzetten "Banking" en nadat ik de taal had aangepast was dit versprongen naar "Bankieren". Ook de taal in de apps was hierdoor naar Nederlands gesprongen.
Pierre_nr1 schreef op maandag 15 mei 2017 @ 17:59:
[...]

Welke software versie heb jij? Ik heb de V10c-TWN-XX
Ik heb dezelfde software versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
StWl schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 09:54:
[...]

Je systeeminstellingen zijn dan in het Nederlands en de standaard taal van apps springt dan ook naar Nederlands. De ING app heette voor het omzetten "Banking" en nadat ik de taal had aangepast was dit versprongen naar "Bankieren". Ook de taal in de apps was hierdoor naar Nederlands gesprongen.

[...]

Ik heb dezelfde software versie.
Heb je voor mij een link en/of instructies hoe je de V20 op Nederlands krijgt?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• StWl
De app die ik gebruikt heb was locale taalistelling (https://play.google.com/s...d=sightidea.com.setlocale). Wanneer de app niet de juiste rechten heeft, krijg je vanzelf een melding en een link naar een handleiding om dit werkend te krijgen.

Wat je dan nodig hebt zijn de ADB tools die bij Android te downloaden zijn/ (https://developer.android...eases/platform-tools.html)

Voordat ik met de ADB tools aan de slag kon, moest ik eerst nog de LG Universal Mobile Drivers installeren. (http://www.lg.com/us/support/software-firmware-drivers)
Mijn telefoon werd namelijk niet gevonden door de ADB tools.

Wanneer je dat gedaan hebt moet je (bij Windows) via CMD naar de map met de ADB tools navigeren en dan een ADB commando invoeren. Ik weet niet meer precies hoe die was, maar dat wordt via de app gegeven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Nu online
StWl schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 13:05:
De app die ik gebruikt heb was locale taalistelling (https://play.google.com/s...d=sightidea.com.setlocale). Wanneer de app niet de juiste rechten heeft, krijg je vanzelf een melding en een link naar een handleiding om dit werkend te krijgen.

Wat je dan nodig hebt zijn de ADB tools die bij Android te downloaden zijn/ (https://developer.android...eases/platform-tools.html)

Voordat ik met de ADB tools aan de slag kon, moest ik eerst nog de LG Universal Mobile Drivers installeren. (http://www.lg.com/us/support/software-firmware-drivers)
Mijn telefoon werd namelijk niet gevonden door de ADB tools.

Wanneer je dat gedaan hebt moet je (bij Windows) via CMD naar de map met de ADB tools navigeren en dan een ADB commando invoeren. Ik weet niet meer precies hoe die was, maar dat wordt via de app gegeven.
Dank je! Het is gelukt.
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Levertijden, shops en prijzen horen thuis in: [LG V20] Levertijd & Prijzen