Heren, gister een ernstig auto ongeluk gehad, de G5 vloog door de cabine en zal niet te repareren zijn. De verzekering dekt waarschijnlijk een blanco bedrag, afhankelijk van de telefoon z'n dagwaarde (maandag even bevestigen) maar nou zoek ik dus op korte termijn naar een vervanger waarbij ik dezelfde "meuk" kan gebruiken als voorheen, cq; kabels, car charger, powerbank etc. De V20 ziet er verleidelijk uit! Is jullie mening dat de V20 een prima vervanger is, of hebben jullie op basis van het gebruik tot op heden spijt en raden jullie wat anders aan?
is alles nu echt nederlands?
ook als je de telefoon wilt afsluiten?
JaAggressor schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:54:
[...]
is alles nu echt nederlands?
ook als je de telefoon wilt afsluiten?
Ik hoop dat het goed gaat na het ongeluk? Het is zeker een waardige vervanger voor de G5. De dubbele camera en vooral het geluid zijn heel bijzonder. Ik kan er een lang verhaal van maken, wellicht later. Stel je vragen maar.TerrorForceNL schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:45:
Heren, gister een ernstig auto ongeluk gehad, de G5 vloog door de cabine en zal niet te repareren zijn. De verzekering dekt waarschijnlijk een blanco bedrag, afhankelijk van de telefoon z'n dagwaarde (maandag even bevestigen) maar nou zoek ik dus op korte termijn naar een vervanger waarbij ik dezelfde "meuk" kan gebruiken als voorheen, cq; kabels, car charger, powerbank etc. De V20 ziet er verleidelijk uit! Is jullie mening dat de V20 een prima vervanger is, of hebben jullie op basis van het gebruik tot op heden spijt en raden jullie wat anders aan?
Ik heb je een PM gestuurd.
Zal dit een originele batterij zijn? ik ga er vanuit van wel
http://www.ebay.nl/itm/33...geName=STRK%3AMEBIDX%3AIT
Dat is gewoon universeel en als je weer overgaat naar micro-USB heb je converters (succes met herstel!)TerrorForceNL schreef op zaterdag 20 mei 2017 @ 19:45:
maar nou zoek ik dus op korte termijn naar een vervanger waarbij ik dezelfde
"meuk" kan gebruiken als voorheen, cq; kabels, car charger, powerbank etc.
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Nee, dat is een Hyperion. Simpel te vinden op GoogleAggressor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 13:29:
Zal dit een originele batterij zijn? ik ga er vanuit van wel
waar heb jij het over?Pierre_nr1 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 16:02:
[...]
Nee, dat is een Hyperion. Simpel te vinden op Google
ik vraag het toch normaal?
omdat er veel namaakt wordt nagemaakt met origineel logo
http://www.hyperionea.com...ended-battery-back-cover/
daar heb jij het over?
Hyperion is een (b?)-merk. Als je het part nummer in google intypt dan zie je er meer info over.Aggressor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 19:42:
[...]
waar heb jij het over?
ik vraag het toch normaal?
omdat er veel namaakt wordt nagemaakt met origineel logo
http://www.hyperionea.com...ended-battery-back-cover/
daar heb jij het over?
Meningen zijn verdeeld, wat kan je verwachten voor 14 Euro?
Eh hij zit toch in een originele verpakking enz?Pierre_nr1 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:08:
[...]
Hyperion is een (b?)-merk. Als je het part nummer in google intypt dan zie je er meer info over.
Meningen zijn verdeeld, wat kan je verwachten voor 14 Euro?
IK heb speciaal nog een mail gestuurd.. en het was 100% origineel van LG.
Ik kan ook niks vinden dat precies hetzelfde eruitziet en dat van hyperion is
Zoek eens op Google met het part-number van de batterij. Het is geen originele LG batterij, ondanks de originele verpakking. De batterij zal zeker werken maar je zal zien dat deze veel sneller leeg is dan een originele. Het is heel goedkoop, je kan het minstens uitproberen.Aggressor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:23:
[...]
Eh hij zit toch in een originele verpakking enz?
IK heb speciaal nog een mail gestuurd.. en het was 100% origineel van LG.
Ik kan ook niks vinden dat precies hetzelfde eruitziet en dat van hyperion is
originele batterij is ook zo hoor. (BL-44E1F)Pierre_nr1 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 20:45:
[...]
Zoek eens op Google met het part-number van de batterij. Het is geen originele LG batterij, ondanks de originele verpakking. De batterij zal zeker werken maar je zal zien dat deze veel sneller leeg is dan een originele. Het is heel goedkoop, je kan het minstens uitproberen.
er zijn ook alternatieve batterij zoals hyperion .. maar hebben hun eigen logo erop.
Op de foto zie je alleen de achterkant van de batterijAggressor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:21:
[...]
originele batterij is ook zo hoor. (BL-44E1F)
er zijn ook alternatieve batterij zoals hyperion .. maar hebben hun eigen logo erop.
ja ik snap je ook wel .. er is ook veel namaak op de markt.Pierre_nr1 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:35:
[...]
Op de foto zie je alleen de achterkant van de batterijMaar, ja zal gelijk hebben. Ik probeerde te helpen.
Daarom vroeg ik het hier voor de zekerheid.
Als de batterij binnen is ga ik hem vergelijken met de originele
Laat het even weten hier, ben heel benieuwd. Succes!Aggressor schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:40:
[...]
ja ik snap je ook wel .. er is ook veel namaak op de markt.
Daarom vroeg ik het hier voor de zekerheid.
Als de batterij binnen is ga ik hem vergelijken met de originele
Ga ik doen.Pierre_nr1 schreef op zondag 21 mei 2017 @ 21:45:
[...]
Laat het even weten hier, ben heel benieuwd. Succes!
als iemand nog interesse heeft in een goede glass tempered screenprotector.
Dan kan ik eventueel wel een foto posten.
-edit-
welke versie software heb jij op je telefoon staan
[ Voor 8% gewijzigd door Aggressor op 28-05-2017 09:27 ]
10e-SEA-XXAggressor schreef op zondag 28 mei 2017 @ 08:14:
[...]
Ga ik doen.
als iemand nog interesse heeft in een goede glass tempered screenprotector.
Dan kan ik eventueel wel een foto posten.
-edit-
welke versie software heb jij op je telefoon staan
hoe heb jij hem dan geudate?
ik heb V10c-TWN-XX
Via lg bridge is er wel een update naar de E versie.
Maar dan krijg ik telkens een melding dat er een probleem met de server is
Ja, dat gebeurt vaak die foutmelding. Daar doe je weinig tegen. Je moet net geluk hebben dat de server bereikbaar is.Aggressor schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:34:
[...]
hoe heb jij hem dan geudate?
ik heb V10c-TWN-XX
Via lg bridge is er wel een update naar de E versie.
Maar dan krijg ik telkens een melding dat er een probleem met de server is
hoe lang kan zoiets duren?Pierre_nr1 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 11:49:
[...]
Ja, dat gebeurt vaak die foutmelding. Daar doe je weinig tegen. Je moet net geluk hebben dat de server bereikbaar is.
heb wel 50x geprobeerd
Ik las dat er veel klachten over waren, het is al een poos gaandeAggressor schreef op zondag 28 mei 2017 @ 15:59:
[...]
hoe lang kan zoiets duren?
heb wel 50x geprobeerd
Nou lekkeris dat... Hoe kan ik dan updaten?Pierre_nr1 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 16:07:
[...]
Ik las dat er veel klachten over waren, het is al een poos gaande
Met lgup kan je updaten, bij xda kan je daar alles over vinden.
is al gelukt kreeg een melding in de telefoon dat er een update wasPierre_nr1 schreef op zondag 28 mei 2017 @ 17:41:
[...]
Met lgup kan je updaten, bij xda kan je daar alles over vinden.
Klopt de TWN versie heeft een update naar 10e gehad. Ook weer opgelost.Aggressor schreef op maandag 29 mei 2017 @ 13:27:
[...]
is al gelukt kreeg een melding in de telefoon dat er een update was
KloptPierre_nr1 schreef op maandag 29 mei 2017 @ 14:10:
[...]
Klopt de TWN versie heeft een update naar 10e gehad. Ook weer opgelost.
ik heb een "originele" extra battery gekocht, plus een LG EU adapter + kabel ..
wil iemand hier foto's van?
kunnen jullie ook beoordelen of het echt is?
Of ik het kan beoordelen weet ik niet zeker, maat stuur ze maar. Of post ze hier.Aggressor schreef op zondag 4 juni 2017 @ 15:24:
[...]
Klopt
ik heb een "originele" extra battery gekocht, plus een LG EU adapter + kabel ..
wil iemand hier foto's van?
kunnen jullie ook beoordelen of het echt is?
Zie post onder mijPierre_nr1 schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 21:19:
[...]
Of ik het kan beoordelen weet ik niet zeker, maat stuur ze maar. Of post ze hier.
[ Voor 42% gewijzigd door Aggressor op 07-06-2017 09:39 ]
Ik mag er niet bij, niet genoeg karma blijkbaarAggressor schreef op dinsdag 6 juni 2017 @ 23:20:
[...]
Kan je deze map zien?
https://tweakers.net/my.tnet/fotoalbum/?map=27344
1 foto heet origineel. (dat is de batterij die bij de telefoon zat)
En de andere batterij heb ik uit de verpakking gehad, en die vervolgens in een plastic zakje.
De oplader/kabel heb ik van dezelfde koper....
Dus wat denk je hiervan? Ik ben benieuwd!
Bedankt!
[ Voor 163% gewijzigd door Aggressor op 11-06-2017 19:01 ]
Afgaande op de Franse vertaling op de achterzijde van de verpakking, lijkt mij dit niet origineel. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat er op een originele versie zoveel schrijffouten staan...
Ik heb geen idee... De batterij ziet er wel goed uit. Misschien zijn er andere tweakers die kunnen helpen?BigBangVampa schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 10:53:
Afgaande op de Franse vertaling op de achterzijde van de verpakking, lijkt mij dit niet origineel. Ik kan mij moeilijk voorstellen dat er op een originele versie zoveel schrijffouten staan...
De vertaling lijkt wel met Google translate gedaan. De verpakking is in ieder geval niet origineel, de batterij dan wellicht ook niet. Kwestie van uitproberen, de batterij zal het zeker wel doen maar zal zijn vermogen snel gaan verliezen. Wat heb je er voor betaald?Aggressor schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 11:14:
[...]
Ik heb geen idee... De batterij ziet er wel goed uit. Misschien zijn er andere tweakers die kunnen helpen?
Bij Amazon verkopen ze de batterij ook, precies dezelfde die jij hebt gekocht. Daar noemen ze het een 'Generic battery' oftewel niet origineel.
https://www.amazon.com/BL...l-Packaging/dp/B06XGNRD5G
https://www.amazon.com/BL...l-Packaging/dp/B06XGNRD5G
14 euro?Pierre_nr1 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:03:
[...]
De vertaling lijkt wel met Google translate gedaan. De verpakking is in ieder geval niet origineel, de batterij dan wellicht ook niet. Kwestie van uitproberen, de batterij zal het zeker wel doen maar zal zijn vermogen snel gaan verliezen. Wat heb je er voor betaald?
Anders maar neg feedback en claim indienen.
Wat is de link naar Ebay?Aggressor schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 12:20:
[...]
14 euro?
Anders maar neg feedback en claim indienen.
http://www.ebay.nl/ulk/itm/332162920637
Werkt deze link?
[ Voor 4% gewijzigd door Aggressor op 07-06-2017 17:39 ]
Ja, de link werkt. Het lijkt een originele batterij, het wordt als OEM verkocht. De prijs is iets te hoog maar lijkt me redelijk.
het lijkt?Pierre_nr1 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:49:
Ja, de link werkt. Het lijkt een originele batterij, het wordt als OEM verkocht. De prijs is iets te hoog maar lijkt me redelijk.
maar de verpakking is toch al nep zei je?

Ja, dat klopt. Maar ik zeg ook, het wordt als OEM verkocht
ok dan ga ik maar een claim indienenPierre_nr1 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:52:
Ja, dat klopt. Maar ik zeg ook, het wordt als OEM verkocht
Ja ongeveer wel. Voordat ik de batterij en lader heb gekocht,heb ik nog gevraagd of alles origineel van lg was...Pierre_nr1 schreef op woensdag 7 juni 2017 @ 23:59:
Je weet wat OEM is?
Wat zou jij doen dan?
Ik zou het hierbij laten en de batterij gewoon gaan gebruiken
Hij gaf zelf aan dat het 100proc origineel was...Pierre_nr1 schreef op donderdag 8 juni 2017 @ 01:28:
Ik zou het hierbij laten en de batterij gewoon gaan gebruiken
Is het bv wel veilig om lader en kabel te gebruiken?
Dat durf ik eerlijk gezegd niet te zeggen. Ik zou zelf liever de bij de telefoon geleverde lader en kabel gebruiken maar dat is erg persoonlijk. Chinese laders en kabels kunnen soms onveilig zijn, maar is heel moeilijk in te schatten.
Kunnen jullie aub iets zeggen over het updatebeleid van LG? Komen er wekelijks updates? Zijn die gegarandeerd voor de toekomst, voor nog een jaar of 2? De V20 zou een update krijgen naar 7.1 maar ik heb begrepen dat ie er nog niet is, weten jullie of die wel komt?
Ben in de markt voor een opvolger van mijn trouwe Samsung Galaxy Note 2, die met allerlei roms nu reeds ruim 5 jaar meegaat.
Er zijn allerlei spannende foons aangekondigd zoals de Oneplus 5, Oppo R11. Ben erg gecharmeerd van de LG G6 maar zag dat de V20 nu bijna de €300 grens nadert.
Ben in de markt voor een opvolger van mijn trouwe Samsung Galaxy Note 2, die met allerlei roms nu reeds ruim 5 jaar meegaat.
Er zijn allerlei spannende foons aangekondigd zoals de Oneplus 5, Oppo R11. Ben erg gecharmeerd van de LG G6 maar zag dat de V20 nu bijna de €300 grens nadert.
Wekelijks?mowa schreef op donderdag 15 juni 2017 @ 12:48:
Kunnen jullie aub iets zeggen over het updatebeleid van LG? Komen er wekelijks updates? Zijn die gegarandeerd voor de toekomst, voor nog een jaar of 2? De V20 zou een update krijgen naar 7.1 maar ik heb begrepen dat ie er nog niet is, weten jullie of die wel komt?
Ja,,, als je wekelijks een update wilt dan moet je naar Xiaomi gaan.
En geen samsung of lg of een ander merk ;p
zijn er meer tweakers die dit toestel hebben?
En geen samsung of lg of een ander merk ;p
zijn er meer tweakers die dit toestel hebben?
Weet iemand hier of die V20S nog gaat uitkomen?
Zojuist weer een security update gehad, de tweede of derde dit jaar. Valt me niet tegen hoor.
Denk erover deze telefoon te halen. Spotgoedkoop met huidige prijs bij eglobal. Ik heb gelezen dat LG met een kleinere variant komt. Betekent dit dat deze model EOL is en zo ja weet iemand hoe lang we updates kunnen verwachten?
Ik heb vandaag de LG V20 ontvangen van E-global, alleen jammer niet in het nederlands te zetten. Ik heb alles al geprobeerd. Rooten is nog niet mogelijk en via Morelocal2 lukt het ook niet. heeft iemand een passende oplossing?
Even teruglezen op dit forum er is al een oplossing geboden via een app uit de playstore, ik heb zelf automatisch de Nederlandse taal erop gekregen nadat ik was ingelogd op mijn google account ik heb de Taiwanese versie (via e-global) te herkennen aan de xxx.twn.xxx software versie bij instellingen, je kan ook via LG UP (ook al eerder genoemd) diverse lg roms uit verschillende regio's erop zetten als je wilt kan ik je daarbij wel helpen en anders staat dat op xda wat je moet doen. Flash wel de goede in jou geval H-990DS roms.Tedje60 schreef op donderdag 17 augustus 2017 @ 19:53:
Ik heb vandaag de LG V20 ontvangen van E-global, alleen jammer niet in het nederlands te zetten. Ik heb alles al geprobeerd. Rooten is nog niet mogelijk en via Morelocal2 lukt het ook niet. heeft iemand een passende oplossing?
Zojuist de V20 besteld bij eGlobal voor €300!
Kan niet wachten tot ie binnen is, is er al iets over de Oreo update bekend? Ik heb er trouwens ook meteen de battery kit bij besteld, lijkt me toch wel handig.
[ Voor 25% gewijzigd door brick5492 op 04-10-2017 16:45 ]
Ik gok dat er geen OTA / Officiële update uitkomt. Hun nieuwe telefoons (G6, Q6, V30) hebben allemaal een 18:9 schermpje, en ik denk dat LG niet met alle moeite van dien ook nog de V20 (en G5) willen updaten welke nog wel 16:9 zijn.brick5492 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 16:44:
Is er al iets over de Oreo update bekend?
Komt steeds meer voor tegenwoordig dat je nog alleen beveiligingupdates krijgt helaas
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic
Denk je dat echt? De V20 is met Nougat gelauncht, en hun flagships krijgen vaak minimaal 1 grote OS update (meestal meer)...ik verwacht dus sws Oreo nog en waarschijnlijk ook P maar da's niet zeker.Phantomic schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:14:
[...]
Ik gok dat er geen OTA / Officiële update uitkomt. Hun nieuwe telefoons (G6, Q6, V30) hebben allemaal een 18:9 schermpje, en ik denk dat LG niet met alle moeite van dien ook nog de V20 (en G5) willen updaten welke nog wel 16:9 zijn.
Komt steeds meer voor tegenwoordig dat je nog alleen beveiligingupdates krijgt helaas
Minder dan een jaar updates voor een flagship? Denk niet dat ze zo gemeen zijn.
EDIT:
Ik heb het toestel gisteren besteld, nu hopen dat ie een beetje snel binnen is! Voor iedereen die het toestel al wat langer heeft, hoe is de batterij nu nog? Gaat deze snel achteruit? En heeft iemand hier last gehad van bootloops, scherm burn in/ghosting (blijkbaar een issue als ik XDA mag geloven) of andere problemen?
Ik heb er meteen een Accu Kit bij besteld zodat ik er hopelijk vele jaren mee vooruit kan.
[ Voor 22% gewijzigd door brick5492 op 05-10-2017 21:59 ]
Heb je 'm al binnen? Hoe bevalt ie?brick5492 schreef op woensdag 4 oktober 2017 @ 17:52:
[...]
Denk je dat echt? De V20 is met Nougat gelauncht, en hun flagships krijgen vaak minimaal 1 grote OS update (meestal meer)...ik verwacht dus sws Oreo nog en waarschijnlijk ook P maar da's niet zeker.
Minder dan een jaar updates voor een flagship? Denk niet dat ze zo gemeen zijn.
EDIT:
Ik heb het toestel gisteren besteld, nu hopen dat ie een beetje snel binnen is! Voor iedereen die het toestel al wat langer heeft, hoe is de batterij nu nog? Gaat deze snel achteruit? En heeft iemand hier last gehad van bootloops, scherm burn in/ghosting (blijkbaar een issue als ik XDA mag geloven) of andere problemen?
Ik heb er meteen een Accu Kit bij besteld zodat ik er hopelijk vele jaren mee vooruit kan.
Ik overweeg sterk om hem ook te bestellen voor 298 bij eglobal.
Ben erg benieuwd naar je ervaringen.
Edit: Hoe dan ook, ik bestel 'm nu
Edit2: Hmmm, wel een beetje een sketchy/amateuristische website hoor.... "U ontvangt een bestelling e-mail bevestiging ontvangen met de details van uw bestelling en een link naar de voortgang volgen."
Right. Nou ja, hij zal wel geleverd worden dan

[ Voor 13% gewijzigd door AzzKickah op 17-10-2017 19:55 ]
Heb hem zelf een paar maanden geleden ook besteld bij eGlobal. Verliep gewoon soepel. Betaald via PayPal, was dus gerustgesteld mocht het misgaan.
Ben erg blij met het toestel, met name vanwege de dac, camera, interne opslag en mogelijke uitbreiding via micro-sd (400 GB!). Batterij gaat een dag mee. Scherm vind ik in buitenlicht een minpuntje, maar kan ikzelf goed mee leven.
Er komt nog een Oreo-update aan, volgens sommige (buitenlandse) sites. Dit verwacht ikzelf eind november/ergens in december (moet het e.e.a. aangepast worden, dus logisch dat dat tijd nodig heeft).
Ben erg blij met het toestel, met name vanwege de dac, camera, interne opslag en mogelijke uitbreiding via micro-sd (400 GB!). Batterij gaat een dag mee. Scherm vind ik in buitenlicht een minpuntje, maar kan ikzelf goed mee leven.
Er komt nog een Oreo-update aan, volgens sommige (buitenlandse) sites. Dit verwacht ikzelf eind november/ergens in december (moet het e.e.a. aangepast worden, dus logisch dat dat tijd nodig heeft).
Jazeker! In 6 werkdagen was ie binnen.AzzKickah schreef op dinsdag 17 oktober 2017 @ 19:31:
[...]
Heb je 'm al binnen? Hoe bevalt ie?
Ik overweeg sterk om hem ook te bestellen voor 298 bij eglobal.
Ben erg benieuwd naar je ervaringen.
Edit: Hoe dan ook, ik bestel 'm nu
Edit2: Hmmm, wel een beetje een sketchy/amateuristische website hoor.... "U ontvangt een bestelling e-mail bevestiging ontvangen met de details van uw bestelling en een link naar de voortgang volgen."
Right. Nou ja, hij zal wel geleverd worden dan
Kan je bij een bestelling via eGlobal nog een rekening van de koerier verwachten voor invoerrechten en BTW?
Ik twijfel ook of ik hem moet bestelken, hij is nu nog maar €280,00 na de 3% kortingsactie.
Het is een van de zeldzame dual SIM met Micro SD telefoons en de groothoeklens lijkt me ook wel handig.
En heeft iemand hem al geroot via de manier die op XDA staat:
https://forum.xda-develop.../dirtysanta-h990-t3624296
Ik heb redelijk ervaring met het rooten van Android telefoons maar deze rootmethode komt op mij wel erg gecompliceerd over.
Ik twijfel ook of ik hem moet bestelken, hij is nu nog maar €280,00 na de 3% kortingsactie.
Het is een van de zeldzame dual SIM met Micro SD telefoons en de groothoeklens lijkt me ook wel handig.
En heeft iemand hem al geroot via de manier die op XDA staat:
https://forum.xda-develop.../dirtysanta-h990-t3624296
Ik heb redelijk ervaring met het rooten van Android telefoons maar deze rootmethode komt op mij wel erg gecompliceerd over.
[ Voor 30% gewijzigd door Flavio op 23-10-2017 21:38 ]
Root mis ik niet, behalve misschien altijd de high impedance forceren met de quad dac (hoewel je dat ook hardware matig kan doen met een verloopje).
Van de LG software gebruik ik alleen de (uitstekende) camera en music app, de rest is vrijwel allemaal Google (Pixel 2 launcher, dailer, contacts ect ect). Gaat allemaal smooth!
Van de LG software gebruik ik alleen de (uitstekende) camera en music app, de rest is vrijwel allemaal Google (Pixel 2 launcher, dailer, contacts ect ect). Gaat allemaal smooth!
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Een tweede V20 besteld voor een vriend, ook Eglobal, maar deze keer zat er geen screenprotector op of plastic folie bij.. Heb ik een refurbished model ontvangen denken jullie?
Mn eerste keer Eglobal was beter, ook een V20, deze werkt wel perfect en is mét screen protector geleverd..
Mn eerste keer Eglobal was beter, ook een V20, deze werkt wel perfect en is mét screen protector geleverd..
I've been praying for somebody to save me, but no one's heroic
Het valt me op dat dit toch wel een echt fijn toestel is, heerlijk scherm, geluid, zeer goede camera die zich nogsteeds met de top kan meten en verwisselbare batterij (!) is een must bij een avondje uit.
Toch bevalt LG z'n software me niet zo goed als stock Android, maar het gaat ermee door.
Heeft iemand hier al zitten experimenteren met custom roms?
Toch bevalt LG z'n software me niet zo goed als stock Android, maar het gaat ermee door.
Heb de V20 nu een aantal weken in gebruik en ben er nog niet over uit of ik er blij mee ben. De V20 was de vervanger van mijn Samsung S5 en vooralsnog bevalt stock Android me toch beter, maar goed, ik heb altijd Samsung-toestellen gehad en dit zal ook een kwestie van wennen zijn.
De batterij gaat bij mij ook net een dag mee, afentoe nieuws, mail, een enkel telefoontje en bewakingscams checken. Geen zwaar gebruik lijkt me; accuduur valt me dus wel iets tegen.
Camera is fijn, ook voor wat betreft filmpjes opnemen. Panorama-view werkt voor beide instellingen erg prettig.
Het tweede scherm instellen kreeg ik niet meteen voor elkaar (instellingen werden niet correct doorgezet) maar het werkt nu en het is een slimme feature. De belangrijkste apps altijd bovenin beschikbaar werkt echt fijn.
Qua opslag en uitbreiding niets te klagen, directe opslag naar Dropbox werkt ook prima (dit gaat er bij de Samsung-toestellen uit heb ik begrepen en was een belangrijke reden voor mij om over te stappen).
De mogelijkheid de batterij te vervangen was de belangrijkste reden voor mij dit toestel aan te schaffen. Met een drukknopje unlock je de achterkant, wat heel soepel werkt. De achterkant is hierdoor ook steviger dan die van de Samsung-toestellen met verwijderbare batterij; je hoeft de achterkant niet te verbuigen.
Wat me echter wel erg stoort zijn de haperingen. Regelmatig blijft het toestel hangen, heb geen zware apps draaien en het gebeurt bij verschillende apps/handelingen. Het gebeurt ook niet iedere dag maar wel vaak genoeg om op te vallen.
Al met al niet echt een zware miskoop maar ben blij dat ik hem voor een nette prijs via eGlobal heb aangeschaft en niet de hoofdprijs heb betaald.
Het bestellen daar ging overigens prima, levertijd was wat lang maar te overzien. Jammer is de screen protect die ze er op hebben gedaan. Zeer matige kwaliteit, na een week al behoorlijke krassen. Drie jaar screen protect van mijn Samsung vertoont die krassen niet en beide telefoons vervoer en gebruik ik op dezelfde manier.
De batterij gaat bij mij ook net een dag mee, afentoe nieuws, mail, een enkel telefoontje en bewakingscams checken. Geen zwaar gebruik lijkt me; accuduur valt me dus wel iets tegen.
Camera is fijn, ook voor wat betreft filmpjes opnemen. Panorama-view werkt voor beide instellingen erg prettig.
Het tweede scherm instellen kreeg ik niet meteen voor elkaar (instellingen werden niet correct doorgezet) maar het werkt nu en het is een slimme feature. De belangrijkste apps altijd bovenin beschikbaar werkt echt fijn.
Qua opslag en uitbreiding niets te klagen, directe opslag naar Dropbox werkt ook prima (dit gaat er bij de Samsung-toestellen uit heb ik begrepen en was een belangrijke reden voor mij om over te stappen).
De mogelijkheid de batterij te vervangen was de belangrijkste reden voor mij dit toestel aan te schaffen. Met een drukknopje unlock je de achterkant, wat heel soepel werkt. De achterkant is hierdoor ook steviger dan die van de Samsung-toestellen met verwijderbare batterij; je hoeft de achterkant niet te verbuigen.
Wat me echter wel erg stoort zijn de haperingen. Regelmatig blijft het toestel hangen, heb geen zware apps draaien en het gebeurt bij verschillende apps/handelingen. Het gebeurt ook niet iedere dag maar wel vaak genoeg om op te vallen.
Al met al niet echt een zware miskoop maar ben blij dat ik hem voor een nette prijs via eGlobal heb aangeschaft en niet de hoofdprijs heb betaald.
Het bestellen daar ging overigens prima, levertijd was wat lang maar te overzien. Jammer is de screen protect die ze er op hebben gedaan. Zeer matige kwaliteit, na een week al behoorlijke krassen. Drie jaar screen protect van mijn Samsung vertoont die krassen niet en beide telefoons vervoer en gebruik ik op dezelfde manier.
[ Voor 5% gewijzigd door Dinmi op 28-03-2018 14:41 ]
From DEC to Dragon.
Er is denk ik iets mis met mijn batterij of batterij instellingen. In standby gebruikt het toestel echt veel.. Binnen 24 uur gaat mijn batterij van 100 naar 15% met maar 2.5 uur screen-on tijd... Enkel wifi of 4g staan aan.
Misschien een app die voorkomt dat het toestel in deep sleep gaat
Misschien een app die voorkomt dat het toestel in deep sleep gaat
Sinds enige tijd een gelukkige bezitter van een V20. Gekocht in Amerika toen ik daar op stage was.
Het is een AT&T branded toestel, en is simlockvrij gemaakt. Sinds thuiskomst heb ik een Ben abbonement. Een APN ingesteld en ik had bereik. Nu merk ik dat ik alleen 4g of 2g verbinding heb, geen 3g, terwijl deze band wel ondersteund word.
Nu heb ik in zeeland niet overal 4g bereik en dus vaak een hele trage 2g verbinding. Omdat het een AT&T toestel is, en er ook software van hun op staat heb ik geen verbinding instellingen, en kan ik geen 3g optie aanzetten.
Weet iemand hier meer over? Is het mogelijk hier een Custom rom op te zetten?
Het is een AT&T branded toestel, en is simlockvrij gemaakt. Sinds thuiskomst heb ik een Ben abbonement. Een APN ingesteld en ik had bereik. Nu merk ik dat ik alleen 4g of 2g verbinding heb, geen 3g, terwijl deze band wel ondersteund word.
Nu heb ik in zeeland niet overal 4g bereik en dus vaak een hele trage 2g verbinding. Omdat het een AT&T toestel is, en er ook software van hun op staat heb ik geen verbinding instellingen, en kan ik geen 3g optie aanzetten.
Weet iemand hier meer over? Is het mogelijk hier een Custom rom op te zetten?
Probeer nu al een paar weken te controleren of er een software-update beschikbaar is (het gaat me vooral om de beveiligingsupdates) maar krijg steeds de melding dat er geen verbinding kan worden gemaakt met de update-server. Heb gewoon wifi-verbinding en data-verbinding actief, alles werkt verder naar behoren.
Android-beveiligingspatchniveau is 1 januari 2018.
Heeft iemand hetzelfde probleem of is het geen probleem omdat de januari-patch gewoon de meest "recente" is?
Android-beveiligingspatchniveau is 1 januari 2018.
Heeft iemand hetzelfde probleem of is het geen probleem omdat de januari-patch gewoon de meest "recente" is?
From DEC to Dragon.
Niemand? Hier dus nog altijd beveilingspatch van januari. Wat zie ik over het hoofd?
er zijn namelijk wel patches heb ik gezien maar ik krijg ze niet binnen.
Oreo zou ook naar dit toestel komen maar heb toch liever dat ik regelmatig een patch krijg.
er zijn namelijk wel patches heb ik gezien maar ik krijg ze niet binnen.
Oreo zou ook naar dit toestel komen maar heb toch liever dat ik regelmatig een patch krijg.
From DEC to Dragon.
Mijn LG V20 (H990 DS) heeft een security patch die gedateerd is van nov 2017.....Ik krijg zelf de melding dat mijn toestel up to date is. Beetje teleurstellend.
Oei, die van jou loopt nog verder achter. Hier ook een H990 DS. Inderdaad erg teleurstellend. Geen LG meer voor mij.
From DEC to Dragon.
https://www.androidcentra...g-updated-android-80-oreo
Binnenkort dan toch...?
Heb al een paar LG(Switch)-updates gehad. Misschien een voorbode van wat komen gaat?
Ben nog steeds erg blij met mijn V20.
Als LG nu ernst maakt met (beveiligings-)updates voor oudere toestellen, maken ze een goede beurt.
Binnenkort dan toch...?
Heb al een paar LG(Switch)-updates gehad. Misschien een voorbode van wat komen gaat?
Ben nog steeds erg blij met mijn V20.
Als LG nu ernst maakt met (beveiligings-)updates voor oudere toestellen, maken ze een goede beurt.
Jeuj! Het heeft even geduurd, maar daar is ie dan! Android 8.0.0 voor de V20.
PLUS een beveiligingspatchniveau naar 1 september.
Downloaden duurde heel erg lang, 8 uur! De grootte was nl. 1,8 GB. Zorg dus dat de telefoon aan de oplader en wifi zit.
PLUS een beveiligingspatchniveau naar 1 september.
Downloaden duurde heel erg lang, 8 uur! De grootte was nl. 1,8 GB. Zorg dus dat de telefoon aan de oplader en wifi zit.
Het duurde inderdaad even en het is slechts 8.0, maar de algehele ervaring voelt een stuk vloeiender nu. Zal voor een deel aan het tweaken van animaties en overgangen liggen, maar het is van 'misschien toch maar eens kijken naar een nieuwe' naar 'we kunnen weer even vooruit'.
Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB
Exact wat ik dacht. Nu kan ik weer even vooruit totdat de V40 betaalbaar is!
Weet iemand waar een nieuwe batterij te kopen is met een redelijk snelle levertijd? Ik ga volgende maand op vakantie en wil dan graag een extra 2e accu hebben. Alleen met levertijden van Chinese website's of vage E-bay sellers ben ik bang dat ik de accu pas binnen heb als ik weer terug van vakantie kom.
En er is weer een software-update: V20b-MAR-28-2019.
"Wat is nieuw:
-Bruikbaarheid en functionaliteit telefoon is verder verbeterd.
-Beveiligingsupdates van Google zijn opgenomen in deze update."
"Wat is nieuw:
-Bruikbaarheid en functionaliteit telefoon is verder verbeterd.
-Beveiligingsupdates van Google zijn opgenomen in deze update."
Let op:
Levertijden, shops en prijzen horen thuis in: [LG V20] Levertijd & Prijzen
Levertijden, shops en prijzen horen thuis in: [LG V20] Levertijd & Prijzen