Vorige week mijn V20 binnen gekregen, super blij mee! Er zijn alleen wel wat dingen die me tegenvallen vergeleken met de S7 Edge die ik hiervoor had. (Dit wil niet zeggen dat ze opwegen tegen de dingen die de V20 toevoegt!)
- Het scherm is minder 'vibrant', daar kan ik kennelijk ook niks aan veranderen. Het is niet heel opvallend, maar tijdens spellen merk je wel dat het scherm een klein beetje fletser is.
- Notificaties van Whatsapp worden wel per contactpersoon/groep weergegeven, maar ik zie alleen de laatste van die persoon. Dus stel dat er 2 personen me elk 3 berichten hebben gestuurd, dan krijg ik van elk van die contacten alleen de laatste te zien op mn lockscreen. Qua instellingen kan ik hier niks aan veranderen lijkt het, helaas.
Wat betreft algemene indruk van de telefoon:
- Kwaliteit van de behuizing is echt super. Kan niet anders zeggen.
- Het tweede scherm is ideaal. Alle notificaties die ik miste op mijn S7 Edge krijg ik nu netjes te zien. Ook de toggles en shortcuts die je er kan neerzetten zijn echt een uitkomst.
- Fingerprintscanner is super snel en werkt perfect.
- De hometouch buttons zijn naar eigen voorkeur in te stellen. Dat betekent dus ook of ze zichtbaar zijn tijdens apps. Dit kun je instellen per afzonderlijke app. Ideaal.
2 probleempjes waar ik tegenaanloop, namelijk:
1. Ik lijk echter de taal van de telefoon niet te kunnen veranderen naar Nederlands. Heeft iemand van jullie dit al voor elkaar gekregen zonder de telefoon te rooten? Ook zou ik graag meer keuze willen hebben qua themes. Heeft iemand hier nog goeie suggesties voor? Het enige voorgeinstalleerde thema dat me enigszins aanstaat is zwart met oranje, maar ik ben niet echt fan van de kleur oranje tegen de rest van het zwarte scherm.
2. De screensaver lijkt niet te werken. Je kan een screensaver instellen op klok of foto's, wanneer de telefoon gedocked is of aan de oplader ligt. Dus ik heb mijn telefoon ingesteld op screensaver wanneer aan de oplader, maar hij start de screensaver gewoon niet. Komt iemand dit bekend voor?
[
Voor 4% gewijzigd door
B00st3r op 23-01-2017 11:34
]