Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 23:17

rens-br

Moderator Mobile & IH
Topicstarter

LG heeft op een eigen evenement in San Francisco de V20-smartphone aangekondigd. De telefoon beschikt over een smal tweede scherm boven het hoofdscherm, is uitgerust met twee camera's aan de achterzijde en draait de nieuwste versie van Android: 7.0 Nougat.

Net als zijn voorganger beschikt de V20 over een quad-hd-scherm van 5,7" met daarboven een smal tweede scherm, waarop informatie weergegeven kan worden als het hoofdscherm uitstaat. Dat tweede scherm heeft nu een hogere maximale helderheid, van 68cd/m², ten opzichte van 35cd/m² bij de V10, waardoor het beter af te lezen moet zijn. Daarnaast is het contrast verbeterd en kunnen nu meer tekens weergegeven worden. Technisch gezien zijn het tweede scherm en het primaire scherm overigens net als bij de V10 onderdeel van hetzelfde paneel.

De behuizing van de V20 meet 159,7x78,1x7,6mm en is gemaakt van metaal. De achterkant is via een knopje aan de zijkant van de telefoon te ontgrendelen, waarmee toegang verkregen wordt tot de 3200mAh grote, verwisselbare batterij. Onder de spreekwoordelijke motorkap beschikt de V20 over een Snapdragon 820-soc, 4GB lpddr4-geheugen, 64GB usf 2.0-opslaggeheugen en een micro-sd-slot. De usb-c-poort onderop heeft ondersteuning voor snelladen.

LG legt veel nadruk op de audiokwaliteit van de V20. Dankzij de aanwezigheid van een dac met vier kanalen moet audio extra goed klinken en de aanwezige microfoons moeten volumes tot wel 132dB zonder vervorming kunnen opnemen, wat bijvoorbeeld handig is bij concerten. Verder ondersteunt de V20 een groot aantal soorten audio, waaronder verschillende lossless-formaten, zoals flac, dsd, aiff en alac.

De camera op de V20 is grotendeels overgenomen van LG's eigen G5-telefoon. Dat betekent dat er twee cameramodules aan de achterkant zitten, waarbij het achtmegapixelmodel een wijde hoek van 135 graden levert en er nog een zestienmegapixelmodule is met een meer reguliere kijkhoek van 75 graden. Scherpstellen gebeurt via een combinatie van fasedetectie-, laser- en contrast-autofocus. LG maakt gebruik van een nieuwe vorm van Qualcomms digitale beeldstabilisatie, genaamd Steady Record 2.0, die ongewenste beweging en schokjes in video's moet tegengaan. Waar de V10 nog twee camera's aan de voorzijde had, heeft de V20 er eentje. Wel is het mogelijk om tussen een wijde en een smalle uitsnede te kiezen.

De V20 komt aanvankelijk alleen in de Verenigde Staten, het Midden-Oosten en Azië uit, net als de V10 destijds. LG besloot dat toestel later ook in andere landen uit te brengen, waaronder Nederland en België. Mocht er genoeg interesse zijn, dan is dat voor de V20 ook een optie, laat LG weten.

Dit topic is alleen bedoeld voor het discussieren over levertijden, winkels en prijzen. Algemen ervaringen horen thuis in: [LG V20] Ervaringen & Discussie.

Terug naar Inhoudsopgave

OSAndroid 7.0
CPUQualcomm® Snapdragon™ 820
GPUQualcomm® Adreno™ 530 GPU
RAM4 GB LPDDR4
ROM64 GB emmc 5.1 (uitbreidbaar met MicroSD tot 2TB)
ConnectiviteitBluetooth 4.2, GPS, 2,4 / 5Ghz b/c/n/ac Wifi
AansluitingenUSB3.0 Type-C, 3,5mm audio aansluiting
SensorenVingerafdrukscanner
Scherm5,7" QHD-scherm
Back Camera16MP + 8MP groothoek (dubbele led)
Front Camera8MP
Accu3200mAh (verwisselbaar)
KleurRoze, Zilver, Titan
Afmetingen159,7 x 78,1 x 7,6 mm
Gewicht174 g
PrijsOnbekend
Release DatumBinnenkort (VS), Nederland: onbekend
BijzonderhedenTweede scherm aan de voorkant, extra goed geluid door aanwezigheid van een DAC, twee back camera's

Terug naar Inhoudsopgave

Terug naar Inhoudsopgave

Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.

VersieDatumAanpassingen
V1.018-10-2016Topic aangemaakt

Terug naar Inhoudsopgave

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IH
Topicstarter
quote:
Dat is een hoop geld voor een telefoon uit China. Grote kans dat je er uitgepakt wordt, waardoor er nog eens een extra 100 euro bovenop komt.

• Hardcore-Maniac
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 23-03 15:08
jup maar het is wel dezelfde telefoon als in EU als het goed is... het is niet ineens een goedkope china phone dus ook dezelfde prijs... geloof wel dat je je kan verzekeren tegen douanekosten daar...

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IH
Topicstarter
quote:
Hardcore-Maniac schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 14:11:
jup maar het is wel dezelfde telefoon als in EU als het goed is... het is niet ineens een goedkope china phone dus ook dezelfde prijs... geloof wel dat je je kan verzekeren tegen douanekosten daar...
Maar goed dan nog. 800 euro uitgeven aan een geïmporteerde telefoon, zonder garantie vind ik te ver gaan.

• Hardcore-Maniac
klopt ik ook... dan ga ik liever voor de G5 met bijna dezelfde specs.

Voor mij is de groothoek cam erg belangrijk en een grote accu(die de g5 dan weer niet heeft)

Maar om nou 400 euro extra te betalen voor enkel de grote accu is ook zo iets....

• sokolum01
  • Registratie: oktober 2007
  • Laatst online: 11-05 17:01
Hoop dat zal al heel snel in Nederland gaan uitgeven.

• Hardcore-Maniac
even de LG benelux facebook spammen, hun houden de interesse in de gaten

• Hardcore-Maniac
vandaag nog een reactie gehad van lg mail team... nog steeds niets bekend zie:
Hartelijk bedankt voor uw email omtrent de beschikbaarheid van de LG V20.

Momenteel is het nog niet bekend of dit model in de Benelux regio wordt uitgegeven. Wij raden u aan om onze website in de gaten te houden voor updates over de beschikbaarheid van de LG V20.
Ik hoop dat u met deze informatie verder geholpen bent.
Met vriendelijke groet,

• dragie777
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 19-05 09:37
Topic valt wel een beetje dood, dat is jammer want dit is mijn beoogde opvolger van me huidige telefoon.

Op internet staat jammer genoeg ook niet heel veel. veel previeuws maar nog geen echte revieuw. Verder zie ik ook weinig of hij al uit is en wat de eerste ervaringen van mensen zijn. Of zie ik wat over het hoofd.

Zijn er alle mede tweakers die een manier hebben gevonden om hem te kopen?

• x-boxer
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 20:07

x-boxer

ik ben moe

Kan je bestellen bij BH photo video USA
Simlock vrij:

https://www.bhphotovideo....usatn_lg_v20_4gb_ram.html

x-boxer wijzigde deze reactie 30-10-2016 21:02 (49%)
Reden: Link toegevoegd

Grover!

• x-boxer

x-boxer

ik ben moe

Komt eraan als het goed is de LG V20 S naar Europa 😎

Bron: https://www.gsminfo.nl/bl...n-europa-uit-als-de-v20-s

Of zie: http://m.gsmarena.com/lg_..._in_europe-news-21520.php

Grover!

• Fordox
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 23:21

Fordox

00101010

quote:
Dat zou wel nice zijn :)
Niet voor mijn bankrekening.

Fordox wijzigde deze reactie 34-13-2105 13:37 (0%)

• x-boxer

x-boxer

ik ben moe

Hahhaha idd voor mijne ook niet 😂
Of tweakers.net moet betalen 😁

Grover!

• SpcCwb
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 20:41
Iemand ervaring met bestellen via ebay (de of uk)?
Het lijken deels telefoons uit Azie (Hong Kong / Korea). Werken die hier gewoon?
Alvast dank voor jullie reacties.

• Fentek
  • Registratie: juni 2007
  • Laatst online: 23-05 12:21

• Ilar
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-05 00:24
quote:
Fentek schreef op woensdag 23 november 2016 @ 11:51:
[...]

Lijkt mij een beetje te mooi om waar te zijn :?
Tweakers geeft goede reviews van de site. Bedrijf is wel gevestigd in Hong Kong dus daar komt de telefoon vandaan.

• Fentek
quote:
Ilar schreef op woensdag 23 november 2016 @ 16:39:
[...]

Tweakers geeft goede reviews van de site. Bedrijf is wel gevestigd in Hong Kong dus daar komt de telefoon vandaan.
Ik ga het er misschien op wagen (nog nooit een phone in het buitenland gekocht). Bedankt voor de link alvast. Wel jammer eglobalcentral.nl enkel in Nederland levert (ik woon in België). Hij is ook beschikbaar op eglobalcentral.eu, maar daar kost hij ¤ 633.99

• Rikkert.
  • Registratie: december 2010
  • Laatst online: 00:14
Ik zit te twijfelen om em ook te bestellen voa eglobalcentral. Alleen lijkt mij bijna wel te goedkoop om waar te zijn..
Dus nog ff verder twijfelen.

• magic2
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 22-12-2016
LG V20 gisteren gekocht in Istanbul.Is sinds een week te koop bij Turkcell en Turk telekom filialen.
Voor 2,999TL omgerkend 840¤

Hier zit nog een 3 tal cadeaus bij:
* LG V20
* LG 360 Cam
* B&O H3
* LG Hi-Fi Plus
(bron: https://www.lgdestek.net/...eti-incelemesi-30469.html)

• StWl
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16:15
Ik ben erg benieuwd naar je bevindingen! Zelf zit ik erg te twijfelen of ik er 1 zal importeren of niet, uit welk land dan ook.

Weet je misschien ook wat het typenummer is van dit model ivm de compatibiliteit met de Nederlandse netwerken?

Stonden er nog specifieke apps van providers op, of was het een "schoon" toestel?

StWl wijzigde deze reactie 23-12-2016 14:26 (14%)

• Aggressor
  • Registratie: maart 2013
  • Laatst online: 00:34
quote:
is dit dezelfde versie die wij nodig hebben?
alle bands enz?

• Ilar
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 23-05 00:24
quote:
Aggressor schreef op zondag 1 januari 2017 @ 19:21:
[...]

is dit dezelfde versie die wij nodig hebben?
alle bands enz?
Jep die heeft alle banden voor 4g frequenties die Nederlandse providers gebruiken.

Ilar wijzigde deze reactie 02-01-2017 09:15 (11%)

• B00st3r
  • Registratie: april 2010
  • Laatst online: 16:03
Zojuist de LG V20 besteld via www.eglobalcentral.nl. Als ik er aan denk zal ik jullie laten weten wat mijn bevindingen zijn.

Mocht het te lang duren en zijn jullie toch benieuwd, quote me ff en vraag om een update. :) I'm very excited!

• Fordox

Fordox

00101010

quote:
B00st3r schreef op dinsdag 10 januari 2017 @ 18:48:
Zojuist de LG V20 besteld via www.eglobalcentral.nl. Als ik er aan denk zal ik jullie laten weten wat mijn bevindingen zijn.

Mocht het te lang duren en zijn jullie toch benieuwd, quote me ff en vraag om een update. :) I'm very excited!
Ik ben benieuwd! Ik twijfel op dit moment ook of ik hem daar moet bestelklen of niet :En ik hoop dat de 6-8 leverdagen klopt.

• B00st3r
quote:
Fordox schreef op vrijdag 13 januari 2017 @ 21:23:
[...]

Ik ben benieuwd! Ik twijfel op dit moment ook of ik hem daar moet bestelklen of niet :En ik hoop dat de 6-8 leverdagen klopt.
Ik ook. Ik kreeg vandaag de melding dat hij geshipped is. Elke 24 uur wordt die status geupdate, staat er.

• B00st3r
Vandaag wordt hij geleverd. Ik zal dan zelf niet thuis zijn, dus morgen heb ik hem!

• Fordox

Fordox

00101010

Ik ben net zo benieuwd als dat jij bent denk ik :p

Keep mme posted!

• B00st3r
quote:
Fordox schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 14:22:
Ik ben net zo benieuwd als dat jij bent denk ik :p

Keep mme posted!
Update-je: telefoon werkt super. Kwam alleen wel met zo'n reisstekker omdat er geen Nederlandse stekker bij zat, maar dat had ik kunnen verwachten. Tweede wat me opvalt is dat ik hem niet op Nederlandse taal krijg. Op zich geen ramp, maar iemand tips om dit toch voor elkaar te krijgen zonder te rooten?

Als laatste nog de vraag hoe ik het beste de switch kan maken naar usb-c kabels/opladers. Vooralsnog zijn deze behoorlijk duur volgens mij, dus als iemand een adresje heeft waar ik ze goedkoop (maar ook van goede kwaliteit) kan halen hoor ik het graag!

Vragen? Schiet maar raak!

• Fordox

Fordox

00101010

quote:
B00st3r schreef op woensdag 18 januari 2017 @ 23:01:
[...]

Update-je: telefoon werkt super. Kwam alleen wel met zo'n reisstekker omdat er geen Nederlandse stekker bij zat, maar dat had ik kunnen verwachten. Tweede wat me opvalt is dat ik hem niet op Nederlandse taal krijg. Op zich geen ramp, maar iemand tips om dit toch voor elkaar te krijgen zonder te rooten?

Als laatste nog de vraag hoe ik het beste de switch kan maken naar usb-c kabels/opladers. Vooralsnog zijn deze behoorlijk duur volgens mij, dus als iemand een adresje heeft waar ik ze goedkoop (maar ook van goede kwaliteit) kan halen hoor ik het graag!

Vragen? Schiet maar raak!
Als hij standaard in het engels is vind ik het prima :p Een reisadapter is best wel crap tho.. qua USB-c heb ik namelijk ook niet heel veel in huis.

Ik heb ook in de kogel gebeten en hem besteld :)
Er was 3% korting extra ook nog, dus mn totale bedrag, inclusief verzekerde verzending, was onder de 600 euro.

Fordox wijzigde deze reactie 22-01-2017 15:10 (8%)

• Fentek
:o De zwarte staat nu voor 534.99¤ bij eglobalcentral: https://www.eglobalcentra...simlockvrij-zwart-nl.html

Jammer dat ik als Belg bij eglobalcentral.eu moet bestellen, die andere prijzen heeft.

Fentek wijzigde deze reactie 26-01-2017 13:27 (24%)

• Fordox

Fordox

00101010

God****
Heb ik m net afgelopen maandag besteld voor 580 euro :p

• Fordox

Fordox

00101010

En hij is binnen :)
Het ging via DPD en DPD Rijssen is niet bepaald geweldig maar acceptabel.

De telefoon was ingepakt met chinese reisstekker want je lader is een chinees model. Best slim van de webshop om die gratis bij te voegen. Meegeleverde kabel van de v20 is usb-A naar C dus opladen kan ook op een gewone lader.

Maar props aan eglobalcenter, ze pakken hem echt in met de dikste laag bubbelplastic ooit en ze hebben m over laten vliegen in 8 dagen (incl. weekend) :)

• ThaJens
  • Registratie: juli 2014
  • Laatst online: 09-05 16:09
Iemand die weet wanneer hij in Nederland verkocht gaat worden?

• Fordox

Fordox

00101010

Ik denk dat dat niet meer gebeurd, vooral niet nu de G6 voor de deur staat.
Maar je kan hem nog bestellen bij eglobalcentral waar ik nog steeds geen spijt van heb :) en hij is een hele klap goedkoper. Hij staat er nu op voor 507 euro.

Fordox wijzigde deze reactie 14-02-2017 11:42 (7%)

• Lord Sheep
  • Registratie: september 2013
  • Laatst online: 18-05 20:00
Top! Dat is een mooi prijsje! Ik wacht nog ff tot de G6 gepresenteerd is, hopelijk zakken ze dan nog iets.

• Fordox

Fordox

00101010

Of misschien is ie dan niet meer te koop in de winkel. 500 euro zijn al bijna opruim prijzen.

• Aggressor
Zonde dat je hem gekocht hebt.
Je kon beter wachten tot de nieuwe generaties smartphones

• Fordox

Fordox

00101010

Ga weg jij. De v20 is een prachttelefoon en ik had m voor onder de 600 euro. Doe dat maar na bij een telefoon die net uit is met deze functies :/ ook is de v20 nog net 5 maand op de markt.
Én daarnaast was mijn vorige telefoon kapot gegaan en toe aan vervanging.

Nu verwacht ik ook van je dat je nog steeds loopt met een LG cookie omdat je altijd maar blijft wachten tot de volgende generaties. Je kan altijd wel blijven wachten.

*knip*. Niet op de man spelen.

rens-br wijzigde deze reactie 15-02-2017 15:16 (68%)

• Aggressor
Het is ook een mooi toestel.
Ik heb zelf ook getwijfeld.. De v10 is mii ook goed bevallen.
Maar binnen een paar maandjes heb je ook al de s7, g6 wordt gepresenteerd enZ

Alleen de batterij houdt mij tegen, en de komst van de nieuwe smartphones.
De SoT is zeer slecht (zie YouTube: LG V20/Pixel XL/Mi5s Plus - Battery Life Test vs the Rest (battery r... )

Maar aan de andere kant.. 500 euro is wel een leuk prijsje.
quote:
*knip*

Ik mag mijn mening toch wel geven ... over een maand/2 maanden komen de nieuwe generaties smartphones.
Het is een heel mooi toestel, maar ook weer niet een top toestel.
En het is niet een EU model. (dus garantie wordt moeilijk)

Persoonlijk had ik liever even gewacht, kijken wat voor nieuwe smartphones er komen.
En de prijzen van de lg telefoons dalen gewoon heel erg snel.
quote:
Fordox schreef op donderdag 26 januari 2017 @ 13:30:
God****
Heb ik m net afgelopen maandag besteld voor 580 euro :p
*knip*

rens-br wijzigde deze reactie 15-02-2017 15:17 (122%)

• Fordox

Fordox

00101010

Je stelt een mening als feit door te zeggen "Zonde dat je hem gekocht hebt.". Dat is iets waar ik absoluut niet tegen kan en daarom lichtelijk uit m'n slof schoot.

*knip*. Offtopic.

rens-br wijzigde deze reactie 15-02-2017 15:19 (61%)

• rens-br

rens-br

Moderator Mobile & IH
Topicstarter
Modbreak:
Net een stuk uit jullie reacties geknipt. Zo fel reageren en op de man spelen is absoluut nergens voor nodig. Graag vanaf nu ontopic verder. Daarbij mogen verdere ervaringen in: [LG V20] Ervaringen & Discussie.

• KDBgames
  • Registratie: januari 2017
  • Laatst online: 20-02 15:16

KDBgames

Your guiding key

Ik zie dat het toestel op eglobal in de aanbieding staat. Wat is de standaard prijs van het toestel? Ik betwijfel dat hij 699 euro is.

KDBgames - enjoying life one life at a time!

• musicfreak
  • Registratie: juni 2002
  • Laatst online: 23:57
quote:
KDBgames schreef op donderdag 16 februari 2017 @ 23:47:
Ik zie dat het toestel op eglobal in de aanbieding staat. Wat is de standaard prijs van het toestel?
Kijk even een paar posts hierboven, dan zie je de verschillende prijzen waarvoor 'ie aangeboden is bij Eglobal.

• Lord Sheep
Oei... 498 nu bij eGlobal
En m'n G3 is bijna overleden, scherm valt constant uit. Ga de gok maar wagen voor deze prijs!

• Ceze85
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15:36
Mn G3 is overleden, good ol' blue screen of death verhaal :'(

Had de V20 al tijden op t oog, maar kan de prijs niet rechtvaardigen (tegenover mijzelf dan)

Nu ligt hij bij E-GlobalCentral voor ¤495! Moet me inhouden om hem niet direct gewoon te kopen. Indrukken via hier zijn over het algemeen goed!

Maarrrrr dat had ik dus ook met mn G3. Beste telefoon die ik tot nu toe heb gehad, in de eerste anderhalf jaar welgeteld 0 vastlopers o.i.d. Tot hij er dus vorige week ineens mee ophield, forever.

Nu lees ik op interbob alweer genoeg verhalen over boot loops met de V20 :(

Hoe zit het met garantie daar bij E-Global?

Ceze85 wijzigde deze reactie 09-03-2017 02:30 (7%)

• Lord Sheep
Ik meen dat de prijs vorige week zelfs eventjes op ¤465 stond...
Ik had hetzelfde, beste telefoon ever die G3 maar nu ik de V20 heb, geen seconde meer aan de G3 gedacht! Wat een heerlijk apparaat! Tweedehands via Tweakers, wel met bon uit de USA, maar of dat gaat werken met de garantie mocht dat nodig zijn ooit, geen idee... Ik zou 'm gewoon kopen!
Waar kwam je het tegen over die bootloops? Ik zag ze alleen bij rooted exemplaren. Deze Aziatische versie is overigens nog niet te rooten mocht dat een eis zijn.

• dennieboy96
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 07-05 20:08
beste tweakers,

over 2 maanden verloopt mijn abonnement en ik zou dan graag ook een nieuwe telefoon willen. Hier zat ik te kijken naar een LG V20 deze heeft eigenlijk alles wat ik wil. Heeft iemand ervaring met deze bestellen in het buitenland voor een redelijke prijs en hoe dit gaat met de garantie? aangezien hij niet in Nederland geleverd is. Wie kan mij hier mee helpen?

met vriendelijke groet,
Dennis ter Haar

• Ceze85
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 15:36
Ben benieuwd hoe het is afgelopen met het verhaal van 2 posts boven mij!

Ik sta op het punt om er een te kopen (nu ¤429 bij eGlobal :o ) maar dit soort berichten maken mij toch wat huiverig!

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17:33
quote:
Ceze85 schreef op donderdag 20 april 2017 @ 02:21:
Ben benieuwd hoe het is afgelopen met het verhaal van 2 posts boven mij!

Ik sta op het punt om er een te kopen (nu ¤429 bij eGlobal :o ) maar dit soort berichten maken mij toch wat huiverig!
eGlobal maakt ook huiverig, lees de shopreviews maar eens. Ondanks dat sommige wel goede ervaringen hadden vertrouw ik deze zaak niet. Ik koop dan liever via Ebay.

MSI Z170i Gaming Pro AC | Intel Core i7 6700k @ 4,4GHz | MSI Geforce GTX 1080 Gaming X 8G | Kingston HyperX Savage 3000MHz DDR4 | Corsair MX200 M.2 SSD 256GB | Samsung 850 EVO 1TB | LG 34UC88-B | Noctua NH-U12s | Corsair SF450 | Fractal Design Nano S

• ArjenRG
  • Registratie: juli 2010
  • Laatst online: 18-05 10:43
Na de LG V20 besteld te hebben bij E-Global Central, las ik bovenstaande discussie. Erg herkenbaar allemaal. Heb de telefoon nog niet in huis en de 6-8 dagen zijn al wel bijna verstreken. Toch heb ik er wel vertrouwen in dat dit goed komt. Voor een bedrag van ¤429,- nam ik voor één keer de proef op de som.
Heb betaald met Ideal (international) en blijkbaar zorgt dat ook voor vertraging door het internationale verkeer.
Afgelopen weekend gevraagd wat de status was. Daar vervolgens een keurige reactie in het Nederlands op.

"Apr 24, 17:04 CST
Beste Arjen,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb de status van je bestelling bekeken, en ik moet je informeren dat deze nog steeds verwerkt wordt.
De reden dat de bestelling nog steeds verwerkt word is dat het product dat je besteld hebt: LG V20 H990 Dual Sim 64GB (Simlockvrij) - Zwart, op dit moment niet voldoende op voorraad is.

Echter, we verwachten vandaag of morgen een nieuwe levering en we kunnen zodra deze binnen is je bestelling verder verwerken.

Onze excuses voor ieder gemaakt ongemak.
Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je van ons een mailtje met je persoonlijke Track and Trace code.

De verzending duurt 6 tot 8 werkdagen, zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten.
Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central - Flora
Koningsdag is in aankomst!
Bereid je voor, en pak die Korting!
https://www.eglobalcentral.nl/kings-day-2017.html
"

Inmiddels is de status aangepast naar -> Ingepakt en verzonden..

Ik wacht het rustig af en ben erg benieuwd of de telefoon binnenkort inderdaad wordt bezorgd.. :)

- Ze hebben overigens een 30 dagen retour beleid. Voor technische mankementen denk ik dat je voor garantie bij LG moet aankloppen.

• Pierre_nr1
  • Registratie: juni 2005
  • Laatst online: 17:33
quote:
ArjenRG schreef op dinsdag 25 april 2017 @ 10:21:
Na de LG V20 besteld te hebben bij E-Global Central, las ik bovenstaande discussie. Erg herkenbaar allemaal. Heb de telefoon nog niet in huis en de 6-8 dagen zijn al wel bijna verstreken. Toch heb ik er wel vertrouwen in dat dit goed komt. Voor een bedrag van ¤429,- nam ik voor één keer de proef op de som.
Heb betaald met Ideal (international) en blijkbaar zorgt dat ook voor vertraging door het internationale verkeer.
Afgelopen weekend gevraagd wat de status was. Daar vervolgens een keurige reactie in het Nederlands op.

"Apr 24, 17:04 CST
Beste Arjen,

Bedankt voor je bericht.

Ik heb de status van je bestelling bekeken, en ik moet je informeren dat deze nog steeds verwerkt wordt.
De reden dat de bestelling nog steeds verwerkt word is dat het product dat je besteld hebt: LG V20 H990 Dual Sim 64GB (Simlockvrij) - Zwart, op dit moment niet voldoende op voorraad is.

Echter, we verwachten vandaag of morgen een nieuwe levering en we kunnen zodra deze binnen is je bestelling verder verwerken.

Onze excuses voor ieder gemaakt ongemak.
Zodra je bestelling is ingepakt en verzonden, ontvang je van ons een mailtje met je persoonlijke Track and Trace code.

De verzending duurt 6 tot 8 werkdagen, zodra het pakket ons magazijn heeft verlaten.
Mocht je verder nog vragen hebben, neem dan contact met ons op.

Met Vriendelijke Groet,
eGlobal Central - Flora
Koningsdag is in aankomst!
Bereid je voor, en pak die Korting!
https://www.eglobalcentral.nl/kings-day-2017.html
"

Inmiddels is de status aangepast naar -> Ingepakt en verzonden..

Ik wacht het rustig af en ben erg benieuwd of de telefoon binnenkort inderdaad wordt bezorgd.. :)

- Ze hebben overigens een 30 dagen retour beleid. Voor technische mankementen denk ik dat je voor garantie bij LG moet aankloppen.
Heb je de V20 inmiddels ontvangen?

Bij technische mankementen moet je de telefoon terug naar Eblobal Center in China sturen. De V20 wordt in Nederland niet ondersteunt door LG. Dat is een enorm nadeel.

MSI Z170i Gaming Pro AC | Intel Core i7 6700k @ 4,4GHz | MSI Geforce GTX 1080 Gaming X 8G | Kingston HyperX Savage 3000MHz DDR4 | Corsair MX200 M.2 SSD 256GB | Samsung 850 EVO 1TB | LG 34UC88-B | Noctua NH-U12s | Corsair SF450 | Fractal Design Nano S

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ArjenRG
Gisteren de LG v20 ontvangen! Prima service, uitstekende track&trace en geleverd inclusief reisadapter.
De telefoon beschikt inderdaad, zoals advertentie aangeeft over Dual-Sim (Nano). Helemaal niet gek dus.

Wel vrij groot, maar prima telefoon. Zeker voor de huidige prijs.
Dun en licht.

Oja, Chinese handleiding is niet heel handig, maar online genoeg Engelse handleidingen te vinden.
Gebruik de telefoon nu in het Engels, want (nog) geen Nederlandse update beschikbaar.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StWl
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 16:15
Naar aanleiding van de verhalen van iedereen, gisteren toch ook maar de sprong genomen en voor 388,54 euro besteld bij Eglobal. Vond de prijs nu toch wel heel aantrekkelijk. De actie duurt nog tot en met vandaag.

Nu maar afwachten en geduld hebben! ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Aggressor
quote:
ArjenRG schreef op dinsdag 2 mei 2017 @ 17:11:
Gisteren de LG v20 ontvangen! Prima service, uitstekende track&trace en geleverd inclusief reisadapter.
De telefoon beschikt inderdaad, zoals advertentie aangeeft over Dual-Sim (Nano). Helemaal niet gek dus.

Wel vrij groot, maar prima telefoon. Zeker voor de huidige prijs.
Dun en licht.

Oja, Chinese handleiding is niet heel handig, maar online genoeg Engelse handleidingen te vinden.
Gebruik de telefoon nu in het Engels, want (nog) geen Nederlandse update beschikbaar.
welke heb jij dan besteld? .. wel bij eglobal? de silvere? LG V20 H990?
volgens mij heb je gewoon nederlandse taal toch?

en de rest dan die hem heeft besteld?

Aggressor wijzigde deze reactie 14-05-2017 17:15 (3%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aggressor
het toestel is nu echt goedkoop...
tussen de 380 en 399 euro

Aggressor wijzigde deze reactie 16-05-2017 12:41 (4%)

• Fentek
quote:
Aggressor schreef op dinsdag 16 mei 2017 @ 12:38:
het toestel is nu echt goedkoop...
tussen de 380 en 399 euro
Ben het toestel ook nog steeds aan het volgen, 380 euro is inderdaad een prikje...
Ik denk echter dat ik de V20 te groot ga vinden, waardoor ik nu eerder de G6 in de gaten aan het houden ben. Die is ook al aardig aan het zakken op eglobal (530 euro).

• Aggressor
quote:
Fentek schreef op woensdag 17 mei 2017 @ 15:59:
[...]

Ben het toestel ook nog steeds aan het volgen, 380 euro is inderdaad een prikje...
Ik denk echter dat ik de V20 te groot ga vinden, waardoor ik nu eerder de G6 in de gaten aan het houden ben. Die is ook al aardig aan het zakken op eglobal (530 euro).
klopt persoonlijk heb ik liever wat groters.
En 380 is helemaal geen geld.. als je ziet wat mensen een paar maanden geleden hebben betaald...

• ArjenRG
quote:
Aggressor schreef op zondag 14 mei 2017 @ 17:12:
[...]

welke heb jij dan besteld? .. wel bij eglobal? de silvere? LG V20 H990?
volgens mij heb je gewoon nederlandse taal toch?

en de rest dan die hem heeft besteld?
Ik heb de LG V20 H990 via Eglobal. Heb nog geen Nederlands kunnen ontdekken.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aggressor
ze zijn nog goedkoper

Silveren is 375.99
Titan is 362.99
Rose 394.99

https://www.eglobalcentral.nl

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Aggressor
silveren is ook weer goedkoper.. rond de 365 ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Siltagco
  • Registratie: mei 2017
  • Laatst online: 23:03
Ik overweeg via eglobal ta gaan bestellen of ebay. Ik heb een vraag voor de mensen die via eglobal hebben besteld.

- is de lg v20 nieuw? Zit foloe nog op? Komt de doos met alle handleidingen en de BO earphone?fotos zijn welkom
- welke model v20 hebben jullie ontvangenhet H990DS TAIWAN VERSIE Of H990N Hongkong versie. Kunnen jullie foto plaatsen van kernel en type versie
- werkt alles out of the box? Of moet taal naderhand instellen?
- heb vodafone en wil met twee simcard gebruiken. Hebben je ervaring mee? Werkt 4g en 3g naar behoren.
- werkelijke ervaring qua levertijd ? 8 dagen realistisch?of is het meer
Ik hoor graag van jullie. Ik morgn uiterlijk bestellen eglobal of ebay :>
Hartelijke dank

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Fordox

Fordox

00101010

Toch grappig dat ik hier lees dat mensen er moeite mee hebben om hem op het Nederlands te krijgen. Nadat ik mijn google account heb ingesteld (vanaf een Sony Z3) sprong hij opeens over naar het Nederlands.

Pagina: 1

Nintendo Switch Samsung Galaxy S8+ LG W7 Samsung Galaxy S8 Google Pixel 2 Sony Bravia A1 OLED Microsoft Xbox One (Scorpio) Apple iPhone 8

© 1998 - 2017 de Persgroep Online Services B.V. Tweakers vormt samen met o.a. Autotrack en Carsom.nl de Persgroep Online Services B.V. Hosting door True

*