LG heeft de V10 gepresenteerd, een smartphone met twee schermen en een volgens de fabrikant stevige bouw. Het frame is gemaakt van roestvrij staal van het type 316L in de SAE-nummering, waardoor gebruikers hem zonder problemen moeten kunnen laten vallen. De telefoon heeft aan de onderkant en achterkant een materiaal dat LG de Dura Skin noemt, met een stroef patroon zodat het toestel beter in de hand blijft liggen. Dat zou bovendien krassen op het toestel moeten voorkomen. Als het Android-toestel valt, moet het roestvrijstalen frame met de naam Dura Guard ervoor zorgen dat hij niet stuk gaat. Tijdens een laboratoriumtest bij een externe partij heeft hij testen, waarbij hij van een hoogte van ongeveer 1,20m onder diverse hoeken viel, overleefd, zo claimt LG. De V10 heeft boven zijn 5,7"-lcd met een resolutie van 2560x1440 pixels een tweede lcd, een 'notificatiedisplay' met een diagonaal van 2,1" en een resolutie van 1040x160 pixels. Daarop zijn altijd zaken als notificaties en eventueel het weer te zien. Het tweede scherm kan bovendien binnenkomende berichten tonen bij het bekijken van video's, waarbij de video dus zonder overlays of pauzes om het bericht te tonen kan worden weergegeven. Dankzij de resolutie heeft het tweede scherm dezelfde scherpte als het primaire display, namelijk 513ppi. Aan de voorkant zitten verder twee 5-megapixelcamera's, die samen kunnen werken om breedbeeld-zelfportretten te kunnen vastleggen. De telefoon draait net als LG's belangrijkste toestellen van dit jaar, de G4 en de Nexus 5X, op Qualcomms Snapdragon 808-soc, gekoppeld aan 4GB aan lpddr3-geheugen. De emmc-opslag is 64GB en is uitbreidbaar met microsd-kaartjes met een capaciteit tot 2TB. Het toestel heeft een verwisselbare accu met een capaciteit van 3000mAh. De camera aan de achterkant heeft een maximale resolutie van 16MP, terwijl de lens een diafragma heeft van f/2.0. Dit topic is bedoeld om levertijden, shops en prijzen te bespreken van de LG V10. Discussie over de telefoon mag gevoerd worden in [LG V10] Ervaringen & Discussie.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur me dan een DM.
Terug naar Inhoudsopgave |
OK, thanks!! Goede vooruitzichten dus, nog wel steeds een dure telefoon..... met abo is nog geen optie, pas volgend jaar april weerrens-br schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:10:
[...]
Heb de link verder niet gelezen, maar het is in ieder geval wel mogelijk.
[...]
Ik denk dat je me verkeerd hebt begrijpen. Multiwindow met voorgedefinieerde apps: geen root. Multiwindow met alle apps: root.
Overigens komt deze functie native in Android 7.0 te zitten, ik verwacht dat de V10 deze update nog wel gaat krijgen en dan werkt het sowieso op met alle apps.
Wat vinden jullie van de huidige prijzen (ca 425/450)?
Ik zag een witte met 64 GB bij Eglobal voor 399, maar ik ken eglobal niet persoonlijk, en hij mist de 800 mhz voor lte, iemand ervaringen met deze verkoper?
[ Voor 16% gewijzigd door dirkhimself op 04-08-2016 17:16 ]
Heb je post even naar hier verplaatst, omdat die hier beter thuis hoort.
Nog steeds veels te veel geld. Hij was bij introductie al echt veel te duur en nu nog steeds. Er zijn inmiddels zoveel leuke alternatieven te vinden. OnePlus 3 om maar een voorbeeld te noemen.dirkhimself schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 17:12:
[...]
Wat vinden jullie van de huidige prijzen (ca 425/450)?
Ken die verkoper niet. Heb je een linkje?Ik zag een witte met 64 GB bij Eglobal voor 399, maar ik ken eglobal niet persoonlijk, en hij mist de 800 mhz voor lte, iemand ervaringen met deze verkoper?
Dat is gewoon een Chinese webshop in een Nederlands jasje. De telefoons zullen dan ook gewoon uit China komen en dan is de kans op BTW en invoerrechten erg groot. Verder is de garantie ook maar beperkt en ontbreekt de 800Mhz band op deze versie.
Zou hem dus gewoon niet daar kopen.
[ Voor 7% gewijzigd door rens-br op 30-08-2016 08:57 ]
right, wel jammer, mooie prijs voor 64gb.... zonder 800mhz werkt 4g helemaal niet of is 1800 en 2600 ook voldoende? Dan kan je 't nog overwegen.... ze zeggen trouwens dat als er btw en invoerrechten worden geheven dat zij die voor hun rekening nemen. Moet ik dat serieus nemen of met een grote korrel zout?
[ Voor 35% gewijzigd door dirkhimself op 06-08-2016 12:39 ]
Misschien zijn hier mensen die er meer verstand van hebben dan ikzelf 
verwachten jullie dat de V10 in prijs zal zakken door de aankondiging van de V20 op 6 sept?
Want als ik het goed begrijp kan het nog maanden gaan duuren voordat de V20 ook echt verkrijgbaar is.
En tenzij de V20 binnenkomt met een start prijs van 500 of lager zal ik toch voor de V10 moeten gaan.
verwachten jullie dat de V10 in prijs zal zakken door de aankondiging van de V20 op 6 sept?
Want als ik het goed begrijp kan het nog maanden gaan duuren voordat de V20 ook echt verkrijgbaar is.
En tenzij de V20 binnenkomt met een start prijs van 500 of lager zal ik toch voor de V10 moeten gaan.
AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC
Hij zal wellicht wel iets zakken inderdaad, hoe veel dat wordt kan ik helaas niet inschatten.Byron010 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 01:37:
Misschien zijn hier mensen die er meer verstand van hebben dan ikzelf
Verder verwacht ik wel dat de V20 eerder beschikbaar is dan de V10 was, aangezien ze de V20 aanprijzen als 'het eerste toestel met Android N'.
Alleen wordt band 20(800Mhz) niet ondersteund op die versie.dirkhimself schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:09:
64gb versie H961N voor 352,00 euro.....
http://www.eglobalcentral...black.html#specifications
weet ik, maar is dat echt een groot probleem eigenlijk?
(Heb vooralsnog geen LTE bij Hollandsnieuwe maar goed...)
(Heb vooralsnog geen LTE bij Hollandsnieuwe maar goed...)
Beperkte 4G verbinding bij KPN, Tele2 en Vodafone. Heb je dus geen 4G of t-mobile, dan is het niet zo'n probleem nee.dirkhimself schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:12:
weet ik, maar is dat echt een groot probleem eigenlijk?
hm, HN heeft Vodafone, dus als die 4g gaat aanbieden .......rens-br schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:15:
[...]
Beperkte 4G verbinding bij KPN, Tele2 en Vodafone. Heb je dus geen 4G of t-mobile, dan is het niet zo'n probleem nee.
Weten we iets van de NL-dekking per band?
KPN: https://www.google.com/ma...yuxJ-XVu-YfPpsmHW7rfMGtgAdirkhimself schreef op maandag 19 september 2016 @ 15:21:
[...]
hm, HN heeft Vodafone, dus als die 4g gaat aanbieden .......
Weten we iets van de NL-dekking per band?
Vodafone: https://www.google.com/ma...nDaD9NGY0gVRqbikQmlhCwIzg
Tele2: https://www.google.com/ma...Bdg4CcbKvocBtoVvx-94pAPlo
T-Mobile: https://www.google.com/ma...A6xdROL41ulQ0mDYD3Q5SqKkQ
thnx, dat geeft wel te denken, als je de 800mhz locaties weghaalt blijft er voor noord en oost nederland niet veel over bij vodafone en kpn, maar tele2 is toch erg goed gedekt, ze hebben veel duo masten met 800/2600 band.... T-mobile is helemaal goed bezig zo te zien..... bijna overal 1800...
[ Voor 14% gewijzigd door dirkhimself op 19-09-2016 15:39 . Reden: typo ]
Ik zou graag die blauwe willen, maar die is niet te vinden in NL
E-global met een missende LTE frequentie gaat hem niet worden ben ik bang.
Aangezien de prijzen nog steeds dalen en een refurbished LG V10 (64 gb H900 of H901) al te krijgen is voor nog geen 230 euro via Aliexpress is mijn aandacht toch wel getrokken. In het verleden veel plezier gehad van een LG G3 (fijnste telefoon die ik gehad heb). Heeft er iemand hier een V10 (er dan een H901) geïmporteerd?
4G gebruik ik niet aangezien ik onderweg geen mobiele data wil. Wifi is voor mij meer dan genoeg.
Als iemand tips heeft voor een goedkope V10 (zo goed als nieuw) in Europa, hou ik me ook aanbevolen.
4G gebruik ik niet aangezien ik onderweg geen mobiele data wil. Wifi is voor mij meer dan genoeg.
Als iemand tips heeft voor een goedkope V10 (zo goed als nieuw) in Europa, hou ik me ook aanbevolen.
Ik ga toch voor een mooie tweedehands in Nederland. Risico op douanekosten is te hoog en dan zit ik boven de prijs van een mooie tweedehands hier. Als er geen Nougat zou komen zou ik dat erg vreemd vinden. Voor de LG G3 waren ze vaak de eerste met nieuwe updates.Mother_lepard schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:17:
Aangezien de prijzen nog steeds dalen en een refurbished LG V10 (64 gb H900 of H901) al te krijgen is voor nog geen 230 euro via Aliexpress is mijn aandacht toch wel getrokken. In het verleden veel plezier gehad van een LG G3 (fijnste telefoon die ik gehad heb). Heeft er iemand hier een V10 (er dan een H901) geïmporteerd?
Pagina: 1