Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The mindkiller
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 13-09 18:38
Ik heb de witte sinds woensdag....gelijk android 6 geinstalleerd.

Nu heb ik alleen een issue met nova launcher...ik kan de fingerprint sensor niet gebruiken om de telefoon te unlocken als hem heb gelocked met double tap. :(

voor wie wil rooten je kan de bootloader unlocken op de dev site van LG:

http://developer.lge.com/...yTypeCode=ANRS#RS00000874

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 03-04 17:32
dirkhimself schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 15:38:
[...]

Heb trouwens net een Alcatel Idol 4s gekocht, compleet bij BOL.COM
*knip*. Offtopic.

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*. Offtopic..

[ Voor 50% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
*knip*. Offtopic.

[ Voor 76% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
*knip*. Offtopic.

[ Voor 92% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*. Offtopic.

[ Voor 47% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
*knip*. Offtopic.

[ Voor 46% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans74
*knip*. Offtopic.

[ Voor 90% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
*knip*. Offtopic.

Back to topic, sorry guys.

[ Voor 63% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
*knip*. Offtopic. En wil je voortaan de 'wijzig' knop gebruiken om iets toe te voegen? Twee keer posten achter elkaar is niet toegestaan.

[ Voor 166% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Top telefoon de V10.

De V20 is al onderweg maar die kost natuurlijk nog maanden het dubbele of 699 ofzo. Zag vandaag een artikel op Appygeek daar stond dat de Iphone 7 waarschijnlijk een advies krijgt van 1500 plus Dollar.

De beste features van de LG V10 zijn:

Tweede scherm
Camera
Scherm,
Video
DAC
Bouwkwaliteit

en hij krijgt Android 7.0 in December

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zie net ROM 32 GB staan bij de speificaties? Het is toch echt 64GB.

Weet niet meer waar ik de link vandaan heb maar dit is voor het unlocken van de bootloader.
Mocht de link hier ergens tussen gestaan hebben dan zie het maar als een reminder :=

http://developer.lge.com/...yTypeCode=ANRS#RS00000874

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 21-08-2016 02:44 . Reden: link vergeten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mucuracat
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-09 15:31

mucuracat

YES

:O

Waar LG G4 last van heeft... LG V10 ook mee besmet? (bootloop probleem)

http://www.androidauthori...-bootloop-problem-711334/

Sony W800i > HTC-TytnII > Samsung Omnia I900 > LG Optimus Black > HTC Desire > LG Nexus 4 > LG G2 > LG G4 > LG G5 > LG G6 (eu) > Oneplus 6 > Samsung s20+ > Pixel 7 Pro...

• dirkhimself
[quote]Verwijderd schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 02:43:
Zie net ROM 32 GB staan bij de speificaties? Het is toch echt 64GB.

EU versie heeft 32 GB, alle anderen 64..... :N

[ Voor 40% gewijzigd door dirkhimself op 25-08-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:55
En toen was er gisteren opeens een kleine software update, maar wat er nou aangepast is? Security updates van Google wellicht? Ook de LG software is iets aangepast. Heb alleen nog geen verschillen gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gangsta_playa
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12-09 21:30
musicfreak schreef op zaterdag 27 augustus 2016 @ 07:53:
En toen was er gisteren opeens een kleine software update, maar wat er nou aangepast is? Security updates van Google wellicht? Ook de LG software is iets aangepast. Heb alleen nog geen verschillen gezien.
Ik heb er een screeny van genomen ;)
http://i.imgur.com/TfxGKAw.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Dat screenshot heb ik ook gezien, maar daar werd ik niet zoveel wijzer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Nu online

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Topicstarter
Modbreak:Net heel erg veel berichten geknipt. Dit topic gaat over de V10 en niet over de Acatel Idol 4s. Graag ontopic blijven.

Verder kan de V20 besproken worden in [LG V20] Ervaringen & Discussie.

[ Voor 27% gewijzigd door rens-br op 29-08-2016 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind de V10 echt een top smartphone maar de batterij zou beter mogen. Ik wil niet steeds een mobile charger mee dus ik zat te denken aan de PowerBear LG V10 Extended Battery 6500mAh maar via amazon of ebay niet naar Nederland te versturen. Iemand een suggestie of alternatief?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Getest:

Het duurt minder dan 10 seconden om een batterij te wisselen. Een extra batterij met charger is your best bet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
Hoe is de OTG functie (als dat er in zit tenminste)?

Kan je alle video bestanden en formaten over een OTG kabeltje op je telefoon afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Registratie: September 2002
  • Nu online

Ryan1981

Je ne sais pas

Sinds vandaag de V10 in bezit.

Eerste wat ik gedaan had was het "geheime" service menu opzoeken en kijken naar mijn scherm:

*#546368#*960#

Bij volledig wit scherm deze foto gemaakt: (Ik heb het contrast en de brightness even aangepast om het effect duidelijker te maken, deze foto ziet er erger uit dan wat het in werkelijkheid is).

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/vpXZMEh.jpg?1

Het viel me op dat net naast de camera een feller LCD gebiedje zit dan de rest van het scherm. Het lijk ook dat het scherm bovenin een beetje minder fel is dan de rest maar dit valt minder op.

Geen idee wat ik hier mee moet, misschien moet hij nog inbranden. Kan er wel mee leven maar het viel wel direct op. Hebben jullie dit ook?

Ook vroeg ik mij af, weet iemand hoe ik de menu's een zwarte achtergrond kan geven met witte letters? Zoals hij nu is vreet hij natuurlijk veel meer batterij dan nodig. Mijn note 2 had dit wel standaard zwart.

bedenk me net dat een zwarte achtergrond bij LCD misschien minder relevant is omdat je voor de witte letters toch een bepaalde helderheid van je backlight moet hebben. Of kunnen die schermen lokaal gedimd worden? :P

[ Voor 20% gewijzigd door Ryan1981 op 17-10-2016 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Nu online

Ryan1981

Je ne sais pas

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:04:
Ik vind de V10 echt een top smartphone maar de batterij zou beter mogen. Ik wil niet steeds een mobile charger mee dus ik zat te denken aan de PowerBear LG V10 Extended Battery 6500mAh maar via amazon of ebay niet naar Nederland te versturen. Iemand een suggestie of alternatief?
http://zerolemon.com/product-category/lg/v10/
http://mugenbattery.com/p...gory/lg-batteries/lg-v10/
https://www.amazon.co.uk/...s=LG+V10+Extended+Battery

[ Voor 11% gewijzigd door Ryan1981 op 18-10-2016 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Modbreak:Berichten over Accessoires mogen vanaf nu in: [LG V10] Het grote Accessoires topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Byron010
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 20-06 16:25

Byron010

Black Mirror Society.

Kan iemand mij misschien vertellen hoe de microfoon het doet bij bijv. een concert of festival?
Namelijk iets wat de V20 voor mij aantrekkelijk maakt maar vraag me af hoeveel verschil er is met de V10..

(V20 kan tot 132 dB opnemen, dus de kans op distortion wordt een stuk kleiner, ligt ook nog aan de frequentie etc.. but oh well)

En enig idee of de V10 de update naar Android 7.0 nog gaat krijgen?

[ Voor 9% gewijzigd door Byron010 op 19-10-2016 09:45 ]

AMD 5900X | MSI B550 GAMING EDGI WIFI | G.Skill Ripjaws 32GB (2x16) 3600Mhz CL16 | Gigabyte RTX 3080 Gaming OC

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Nu online

Ryan1981

Je ne sais pas

Byron010 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:25:
Kan iemand mij misschien vertellen hoe de microfoon het doet bij bijv. een concert of festival?
Namelijk iets wat de V20 voor mij aantrekkelijk maakt maar vraag me af hoeveel verschil er is met de V10..

(V20 kan tot 132 dB opnemen, dus de kans op distortion wordt een stuk kleiner, ligt ook nog aan de frequentie etc.. but oh well)

Helaas heb ik geen betrouwbare bron om dit te meten en naar concerten ga ik nooit.

Helaas ook geen idee of hij de update naar 7.0 gaat krijgen. Enige wat ik tot nu toe gevonden heb hierover is deze poll:

http://forum.xda-develope.../v10-nougat-year-t3482384.

het ziet er naar uit dat het 2e scherm licht lekken een bekend probleem is:

https://www.reddit.com/r/...by_early_v10_owners_look/

Jammer dat het in de review van tweakers niet naar voren kwam. Vraag me echt af of ik hier nu een nieuw toestel voor aan moet vragen. Vraag me ook af of de v20 hetzelfde probleem heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Byron010 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 09:25:
Ik verwacht het wel. Het toestel is pas één jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Zijn er hier ook gebruikers van de ingebouwde mail app i.c.m. een IMAP account? Ik rijg de map concepten namelijk niet goed gesynchroniseerd.

Als je op de V10 een IMAP account aanmaakt dan worden op de server mappen aangemaakt. Voor de standaard Android app zijn dat o.a. de mappen Trash en Sent, LG maakt de mappen Deleted messages en Sent messages aan. E.e.a. kan ik aanpassen binnen Roundcube (webmail) zodat ook daar deze mappen worden gebruikt.

Ik heb op de V10 een email opgeslagen als concept, hierbij wordt echter geen map op de server aangemaakt. Binnen Roundcube heb ik de mappen Drafts, Draft messages en Drafts messages (gekke spelling maar even als test) aangemaakt. Het op mijn telefoon opgeslagen concept is echter niet in deze mappen te vinden. Hebben jullie enig idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
Heeft de v10 een ingebouwde fm radio? Ik heb 1 Nederlandse review gevonden van wèl, maar zou iemand het even willen checken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Jep. de V10 heeft een FM radio. Net gecheckt bij m'n eigen foon. :)

[ Voor 16% gewijzigd door musicfreak op 21-11-2016 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twanjo
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 04-11-2019
musicfreak schreef op maandag 21 november 2016 @ 22:05:
Jep. de V10 heeft een FM radio. Net gecheckt bij m'n eigen foon. :)
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Ik ben nog steeds erg enthousiast over deze telefoon. Lekker snel, en goede geluidskwaliteit via de mini jack aansluiting. Het enige lastige is dat mensen die ik bel vaak aangeven dat ze me niet goed kunnen verstaan, op plekken waar ik een goede netwerkdekking heb (mijn provider is Ben). Ik zet het volume dan op maximaal, breng de microfoon zo dicht mogelijk naar mijn mond toe maar dit helpt maar beperkt. Degene met wie ik bel kan me dan wel verstaan maar minder goed dan andere personen. Ik heb ook nog een Microsoft Lumia 640 liggen, als ik daar mijn Ben simkaart in stop dan hoor ik nooit klachten.

Komt jullie dit bekend voor, is de gesprekskwaliteit van de V10 slechter dan gemiddeld of zou er wat mis zijn met mijn telefoon?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mother_lepard
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 23:37
musicfreak schreef op zondag 26 februari 2017 @ 07:47:
Ik ben nog steeds erg enthousiast over deze telefoon. Lekker snel, en goede geluidskwaliteit via de mini jack aansluiting. Het enige lastige is dat mensen die ik bel vaak aangeven dat ze me niet goed kunnen verstaan, op plekken waar ik een goede netwerkdekking heb (mijn provider is Ben). Ik zet het volume dan op maximaal, breng de microfoon zo dicht mogelijk naar mijn mond toe maar dit helpt maar beperkt. Degene met wie ik bel kan me dan wel verstaan maar minder goed dan andere personen. Ik heb ook nog een Microsoft Lumia 640 liggen, als ik daar mijn Ben simkaart in stop dan hoor ik nooit klachten.

Komt jullie dit bekend voor, is de gesprekskwaliteit van de V10 slechter dan gemiddeld of zou er wat mis zijn met mijn telefoon?
Microfoon gaatje al schoongemaakt? Gaat vaak stof en/of zand in zitten.

Wil je voortaan de wijzig-knop gebruiken? Twee posts onder elkaar zetten binnen 24 uur is niet toegestaan.

[ Voor 5% gewijzigd door rens-br op 01-03-2017 08:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Mother_lepard schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:37:
[...]
Microfoon gaatje al schoongemaakt? Gaat vaak stof en/of zand in zitten.
Ik heb eens gekeken, maar ik zie geen vuil in het microfoon gaatje zitten. Zat even te overwegen om er een saté prikker in te steken maar dan druk je het eventueel aanwezige vuil er waarschijnlijk juist dieper in. Heb de stofzuiger er opgezet, maar zijn er misschien nog andere manieren om dit schoon te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Nu online

Ryan1981

Je ne sais pas

Gisteren een over the air update van 200+ mb ontvangen maar kan niet echt info vinden over de aanpassingen. Iemand al meer geluk gehad dan ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Nu online

rens-br

Topicstarter
Ryan1981 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 08:41:
Gisteren een over the air update van 200+ mb ontvangen maar kan niet echt info vinden over de aanpassingen. Iemand al meer geluk gehad dan ik?
Misschien is alleen het beveiligingsniveau aangepast. Welke software versie heb je nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Nu online

Ryan1981

Je ne sais pas

Android version: 6.0
Android security patch level: 2017-02-01
Baseband version: MPSS.BO.2.5.c10.1-00019-M8992FAAAANAZM-1.4394.1.83686.1
Kernel version: 3.10.84
Build number: MRA58K
Software Version:V20e-EUR-XX

De reden waarom ik me afvroeg wat er veranderd was is omdat de update text zelf zegt dat er functionaliteit toegevoegd is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• musicfreak
Ryan1981 schreef op vrijdag 3 maart 2017 @ 10:03:
De reden waarom ik me afvroeg wat er veranderd was is omdat de update text zelf zegt dat er functionaliteit toegevoegd is.
Ik heb de update gisteren ook binnengekregen en geïnstalleerd. Ik heb opgeschreven wat er gemeld werd over de update, er stond 'bruikbaarheid en functionaliteit telefoon is verder verbeterd'. Dus niet toegevoegd, als je het letterlijk leest.

De update had als naam V20E-FEB-13-2017, recent dus. Ook bij mij staat het beveiligingspatchniveau nu op 1 februari. Het zal waarschijnlijk de laatste beveiligingsupdate zijn, al is dat toch iets anders als verbeterde functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Nu online

Ryan1981

Je ne sais pas

Al 2 bronnen die aangeven dat er geen noga voor de V10 komt:

http://www.gsmhelpdesk.nl...e-naar-android-7-0-nougat
http://www.nashvillechatt...android-7-0-nougat/27224/

Niet dat ik het nodig heb maar zou het toch wel erg slecht vinden.

Oh nu is er een bron die het tegendeel weer beweerd:

http://www.androidcentral...t-update-q2-2017-lg-g4-q3

Ben benieuwd!

[ Voor 19% gewijzigd door Ryan1981 op 08-03-2017 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Hebben jullie wel eens last van dropouts als je een hoofdtelefoon of ander apparaat draadloos met de V10 verbind? Ik heb een Creative Sound Blaster E3 hoofdtelefoonversterker die ik via bluetooth aansluit. Als ik muziek afspeel dan heb ik eens in de 10 minuten / kwartier wel even een hikje, dat ik even geen geluid hoor.
Herkennen jullie dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Nu online

Ryan1981

Je ne sais pas

musicfreak schreef op zondag 12 maart 2017 @ 15:50:
Hebben jullie wel eens last van dropouts als je een hoofdtelefoon of ander apparaat draadloos met de V10 verbind? Ik heb een Creative Sound Blaster E3 hoofdtelefoonversterker die ik via bluetooth aansluit. Als ik muziek afspeel dan heb ik eens in de 10 minuten / kwartier wel even een hikje, dat ik even geen geluid hoor.
Herkennen jullie dit?
Is mij niet opgevallen nee, even headsets wisselen zou ik zeggen en kijken of het blijft. Ik gebruik een senheisser headset voor android (in ear).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• musicfreak
Gisteren heb ik mijn telefoon laten vallen. Hij is plat op het scherm gevallen, waar nu diverse barsten in zitten. Ik had al wat problemen met het toestel, zie hierboven: slechte verstaanbaarheid, wegvallende bluetooth (@Ryan1981, ik heb het ook met een andere hoofdtelefoon geprobeerd). Daarnaast loopt de telefoon ongeveer eens in de vier dagen vast in een willekeurige app, waarna het scherm zwart wordt en ik hem moet ontgrendelen.

Dat wilde ik laten repareren, maar met de barsten in het scherm is dat wat urgenter geworden. De telefoon is bij Coolblue gekocht. De medewerkster van Coolblue kon me niet zeggen hoeveel het repareren van een scherm kost. Ze kunnen niet alleen mijn andere klachten verhelpen, ook het scherm wordt meegenomen.
Hebben jullie enig idee wat schermreparatie voor een V10 kost?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryan1981
  • Nu online

Ryan1981

Je ne sais pas

Volgens mij heb ik vandaag 7.0 update voor mijn telefoon! Morgen eens testen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAMMAR
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 16-07 18:33
Hier nog geen problemen met de bootloop iemand? Hier een V10 van de ene op de andere dag vast in de bootloop, niets mee te beginnen. Met usb aansluiten wordt niet herkend, ook niet in de download-modus.
Telefoon gaat terug, heb tenslotte 2 jaar garantie maar ben wel benieuwd of we 'm ooit werkend terugkrijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herke67
  • Laatst online: 19-07 09:32
Een oude thread, maar er gebeurt toch nog wel iets met deze telefoon!

Zo kwam gisteravond ineens, tot mijn verrassing, versie V30c, build NRD90U, OTA binnen. Wel opmerkelijk voor deze telefoon op leeftijd. Lof aan LG!

Ook opmerkelijk: beveiligings patchniveau 1 juni 2017 :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herke67
  • Laatst online: 19-07 09:32
En een paar dagen later: bootloop... Heel jammer...
Pagina: 1 2 Laatste

Let op:
Levertijden en prijzen mogen hier: [LG V10] Levertijden & Prijzen.
Berichten over Accessoires horen in: [LG V10] Het grote Accessoires topic