Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-05-2024
ago schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 15:41:
[...]

Nou dat was hun laatste, dus ik zal verder moeten zoeken. Maar ze zijn overal dik over de €2000. De 1dayfly-actie (€1799) van vorige week heb ik helaas gemist.
Deze van 1dayfly was ook een grijze import,maar was wel een mooie deal geweest
volgens mij was het 1 voor de markt voor Italie/lekker met een pizza erbij :9~

http://www.1dayfly.com/nl...eries-quantum-dot-suhd-tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
ThaBEN schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:51:
[...]

Let op!
Je moet wel Anynet+ (HDMI-CEC) uitschakelen op je TV. Anders zal er alsnog automatisch geswitched worden.

[afbeelding]
Het zal wel zo zijn,maar bij mijn staat deze toch echt op aan ,hoe wordt dit dan verklaard.
je zou bijna denken dat we andere type's KS op markt zijn,maar goed jouw probleem is solved

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-07 12:31
karper34 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:28:
[...]

Het zal wel zo zijn,maar bij mijn staat deze toch echt op aan ,hoe wordt dit dan verklaard.
je zou bijna denken dat we andere type's KS op markt zijn,maar goed jouw probleem is solved
Je bedoeld uit? Als je hem op aan hebt staan heb je het net verkeerd ingesteld 8)
Of bedoel je dat je hem op aan hebt staan en alsnog geen last hebt van automatische HDMI switch?

PSVR Owner | PSN ID: ThaBEN_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 25-07 20:03
is het nog de moeite waard om een 65ks8000 of om toch maar een 55C7 oled te kopen.. ik vond voorheen de KS800 versie altijd heel mooi, maar nu oled betaalbaar wordt is dat ook weer mooi. hoe is het gesteld met sport op de 65KS8000. in het begin was er nogal een probleem met o.a voetbal, is dat al inmiddels opgelost met een update ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
ThaBEN schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 20:31:
[...]

Je bedoeld uit? Als je hem op aan hebt staan heb je het net verkeerd ingesteld 8)
Of bedoel je dat je hem op aan hebt staan en alsnog geen last hebt van automatische HDMI switch?
YEP, deze: Of bedoel je dat je hem op aan hebt staan en alsnog geen last hebt van automatische HDMI switch?

Sorry maar heb verder even geen tijd,die van mij heeft weer wat de Oled naar boven en KS naar beneden

en de muurbeugels eraf/erop,dus boren en handschoenen aan voor de vlekken.
En mijn nieuwe NAS is ook binnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TF
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43

TF

bla bla

Arjant2 schreef op maandag 27 maart 2017 @ 15:45:
[...]

Klopt, ik zit in het testpanel voor de KS9000, in samenwerking met tweakers en samsung, vandaar dat ik ook een wat makkelijkere ingang heb bij Samsung op het moment.
Als jij dat van het geluid kan testen, heel graag. Rtl 7 of RTL Z bijvoorbeeld zijn kanalen waar er problemen zijn.
Dit probleem is weg bij mij sinds de nieuwe firmware

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 31-10-2024

RAAF12

*.*

dafmay schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 19:05:
[...]

Zo...je bent al heel vroeg aan het bier en de whiskey 8)7 :P
Achterop de TV zit een LAN aansluiting maar via Wi-Fi kan die ook data (smartTV) verwerken. Ik snap je opmerking niet. Voor TV kijken gebruik ik een HDMI kabel met settopbox.

[ Voor 7% gewijzigd door RAAF12 op 16-06-2017 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 17-07 14:41
RAAF12 schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 21:43:
[...]

Achterop de TV zit een LAN aansluiting maar via Wi-Fi kan die ook data (smartTV) verwerken. Ik snap je opmerking niet. Voor TV kijken gebruik ik een HDMI kabel met settopbox.
Gewoon even mijn initiële bericht goed lezen...jouw reactie heeft een erg hoog 'klok...klepel' gehalte. Maar maakt verder niet uit hoor... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Nee, verklaar u nader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben ook erg benieuwd .....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
No worries jongens... d:)b

Samsung is zo bijdehand om, ook al heb je auto updates uitgeschakeld, te kunnen besluiten updates toch naar de tv te pushen en te laten installeren. Dit kun je slechts voorkomen door geen verbinding met internet te hebben. Dus netwerkkabel eruit en, inderdaad zoals jullie zo bijzonder spitsvondig opmerken, ook geen WiFi verbinding.

Maar zoals gezegd...dat is natuurlijk een non-optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
dafmay schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 09:07:
No worries jongens... d:)b

Samsung is zo bijdehand om, ook al heb je auto updates uitgeschakeld, te kunnen besluiten updates toch naar de tv te pushen en te laten installeren. Dit kun je slechts voorkomen door geen verbinding met internet te hebben. Dus netwerkkabel eruit en, inderdaad zoals jullie zo bijzonder spitsvondig opmerken, ook geen WiFi verbinding.

Maar zoals gezegd...dat is natuurlijk een non-optie.
Misschien niet voor iedereen. Internet op de TV is inderdaad verdomd handig, maar tegelijkertijd heb ik ook mijn PC rechtstreeks op mijn TV aangesloten via HDMI. De pc stuurt het beeld zowel naar mijn PC monitor in 1080P als naar mijn TV in 4K.

Met een draadloos toetsenbord erbij en Netflix geïnstalleerd op de PC is er nagenoeg niets dat je misloopt op deze manier. Dan kun je gerust Wi-Fi uitschakelen en hoef je geen netwerkkabel in je tv te steken mocht je je daar zorgen om maken.
ago schreef op vrijdag 16 juni 2017 @ 16:20:
[...]

Is de MU serie echt veel slechter dan de KS?
Heb een recent filmpje gevonden over de MU serie

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
Samsung MU8000/ MU9000 2017 TV Unboxing + Setup

[ Voor 14% gewijzigd door ThaBEN op 17-06-2017 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
mensen. ik kan een 65ks8000 kopen voor 2399 euro inc bezorgen/installeren en een muur beugel + 5 jaar garantie. en ik kan een 55 inch oled C7 kopen voor 2540 met dezelfde voor waarden als van de KS8000.

wat is beter ??? voor groter gaan, of voor iets kleiner en dan een oled..??

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:28
Ik wil niet heel vervelend zijn maar hoe lang ben je je nu al aan het oriënteren op een nieuwe tv? Volgens mij al best lang toch :)

Het zijn beiden prima tv's, niks mis mee. Ga langs eens zaak waar je ze beiden kunt testen, neem wat eigen materiaal mee op een usb stickie, neem desnoods je game console mee, vraag of ze gewoon tv materiaal kunnen laten draaien enz enz. en beslis dan gewoon ;)

Wat heb je aan een ander zijn mening? Jij moet er naar gaan kijken de komende jaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 20-01 18:58

ago

harley2009 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:48:
mensen. ik kan een 65ks8000 kopen voor 2399 euro inc bezorgen/installeren en een muur beugel + 5 jaar garantie. en ik kan een 55 inch oled C7 kopen voor 2540 met dezelfde voor waarden als van de KS8000.

Ik vind ze allebei te duur geprijsd. Pak dan de 65B6V voor €2650. Een muurbeugel heb je al voor een paar tientjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
Wat ik wel wil zeggen als objectieve kijker en hoofdzakelijk meelezer in verschillende topics hier is dat ik enigszins de indruk krijg dat de Oled's als holy grail worden gezien en heel weinig fout kunnen doen. Probeer je daar van af te sluiten en ga zelf beoordelen wat JIJ voor JOU het belangrijkste vindt, alle plussen en minnen van beide technieken meenemen want ook Oled is niet perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
DutchOwnage schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:57:
Ik wil niet heel vervelend zijn maar hoe lang ben je je nu al aan het oriënteren op een nieuwe tv? Volgens mij al best lang toch :)

Het zijn beiden prima tv's, niks mis mee. Ga langs eens zaak waar je ze beiden kunt testen, neem wat eigen materiaal mee op een usb stickie, neem desnoods je game console mee, vraag of ze gewoon tv materiaal kunnen laten draaien enz enz. en beslis dan gewoon ;)

Wat heb je aan een ander zijn mening? Jij moet er naar gaan kijken de komende jaren.
ja helaas ben ik al lang bezig. ben v/d week bij een zaak geweest die had de 65C7 op staan, maar ik/wij waren daar niet van onder de indruk. helaas is de KS8000 een ouder model en kan ik hem bijna in geen een winkel meer zien. heb er verschillende gemaild over ze er 1 hebben staan met een ziggo aansluiting, maar tevergeefs. ik vond afgelopen jaar de KS800 (weliswaar een 55 inch ) mooi om te zien met hier en daar zijn mankementen, maar zoals een post hier boven ook al gezegd wordt is Oled ook niet heilig.. dus ik dacht als iemand de 65 versie heeft, kon die er mij wat over vertellen.. De 65B6 vind ik ook mooi, en qua prijs valt dat ook wel weer mee. maar anderzijds ben ik voor die toch een beetje huiverig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
harley2009 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:42:
[...]

ja helaas ben ik al lang bezig. ben v/d week bij een zaak geweest die had de 65C7 op staan, maar ik/wij waren daar niet van onder de indruk. helaas is de KS8000 een ouder model en kan ik hem bijna in geen een winkel meer zien. heb er verschillende gemaild over ze er 1 hebben staan met een ziggo aansluiting, maar tevergeefs. ik vond afgelopen jaar de KS800 (weliswaar een 55 inch ) mooi om te zien met hier en daar zijn mankementen, maar zoals een post hier boven ook al gezegd wordt is Oled ook niet heilig.. dus ik dacht als iemand de 65 versie heeft, kon die er mij wat over vertellen.. De 65B6 vind ik ook mooi, en qua prijs valt dat ook wel weer mee. maar anderzijds ben ik voor die toch een beetje huiverig..
Volgens mij is de prijs van Foka ?
Als het goed is,hangt deze nog bij de oled B6 voor een vergelijk,is wel donker aldaar,stukje verder hangt er een ks7000 in een verlichte ruimte je kan er mee spelen,men is daar geheel niet opdringerig

Wat je wel moet weten voor je zelf,is je ruimte waarin je kijkt, is deze geheel verlicht overdag enz
en je hebt het recht als consument binnen de gestelde datum /retour ongeacht de kijkuren bij deze winkel
en je hebt een tv voor de ned markt,mits je dat wilt,staan ook import tv (grijze)

En ga voor zo groot mogelijk .je wilt toch uhd zien? afstand is de bepalende factor in de uhd kijkwereld

Oled kijk maar de topic aldaar,wat er allemaal aan de hand is,brrrrrrr ik zoals eerder gerept,: ik ben er klaar mee

Geef mij maar de _/-\o_ KSserie _/-\o_ : great to see

Zou wel op een rustige doordeweekse dag gaan kijken !

Note : neem anders beeldkwaliteit (sd/hd) mee op een stick of zo,zie je gelijk het verschil met oled :(

[ Voor 3% gewijzigd door karper34 op 17-06-2017 12:21 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ThaBEN
harley2009 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 10:48:

Het zijn beide prima keuzes en denk dat je geen spijt zal krijgen ongeacht welke je zal kiezen.
In een notendop zijn de volgende verschillen het grootst tussen OLED en LCD

OLED = Veel mooier zwart, geen last van lightbleeding maar minder lichtsterkte dan LCD
LCD = Meer lichtsterkte maar mogelijk last van light bleeding, zwart is niet zo zwart als OLED.

Kijk je een scene waar bijvoorbeeld een sneeuwlandschap getoond wordt dan zal dit op een LCD beter uitzien. Dit omdat de backlight bij LCD veel meer licht kan weergeven dan OLED. Bij OLED wordt dit enigszins beperkt door ABL (Automatic Brightnes Limiter).

Echter kijk je een scene met donkere beelden dan zal dit op OLED beter uitzien omdat daar elke pixel individueel kan uitschakelen en dus 'oneindig' zwart kan weergeven.

ABL demonstratie op OLED B6

Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.

Bekijk op YouTube
LG B6 OLED - use as a computer monitor

LET OP! In de C series is ABL een stuk minder aanwezig.
DutchOwnage schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:03:
Wat ik wel wil zeggen als objectieve kijker en hoofdzakelijk meelezer in verschillende topics hier is dat ik enigszins de indruk krijg dat de Oled's als holy grail worden gezien en heel weinig fout kunnen doen. Probeer je daar van af te sluiten en ga zelf beoordelen wat JIJ voor JOU het belangrijkste vindt, alle plussen en minnen van beide technieken meenemen want ook Oled is niet perfect.
Dit dus. Jij bent degene die ernaar moet kijken. Dus ik zou proberen beide in het echt te checken. Bij voorkeur met dezelfde content. In de demo filmpjes heb je vaak dat ze op LCD alleen maar felle beelden laten zien en bij OLED alleen maar donkere beelden. Probeer ook het omgekeerde te checken. Dus lichte beelden op OLED en donkeren beelden op LCD.

Notitie:
Niet dat mijn mening moet meetellen maar ik heb zelf na lang wikken en wegen gekozen voor de KS serie i.p.v. OLED. Voor de content die ik vaak gebruik voldeed de KS serie beter aan mijn persoonlijke voorkeuren dan de OLED. Met name omdat ik veel game (waar dus vaak felle kleuren aanwezig zijn) en de lage responstijd waren voor mij doorslaggevend.

En ook omdat LCD geen last heeft van image retention en dit wel voorkomt bij OLED. Al lijkt dit in de praktijk mee te vallen.

Bekijk op YouTube
OLED TV BURN IN !

[ Voor 18% gewijzigd door ThaBEN op 17-06-2017 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13:37
Hie al heel wat TV's morgen bekijken en testen en OLED heeft op dit moment echt de beste kijk beleving. Verder vind ik de top Sony top VA TV's direct daarachter komen. Samsung heeft vaak een wel een goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar voor kwaliteit en design blijf ik Sony zeggen. Zelf een Sony en een Samsung, maar als HDMI 2.1 de standaard wordt, ga ik voor een goede OLED (en het liefst een Sony i.v.m. design). QLED is absoluut wat anders dan OLED, wee je daar in ieder geval van bewust.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
ThaBen,

Goed bezig

En ja : zwart bij Oled,iedereen rept erover
En nee : Wit bij Oled praat bijna niemand over,ziet er niet uit,is grauw en heeft niets met Wit te maken

Maar goed,men kan zeggen ik heb een Oled TV........... lekker belangrijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
mensen bedankt voor de info, ik ga samen met de vrouw eens goed kijken van wat wij belangrijk vinden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Jumpman schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:57:
Hie al heel wat TV's morgen bekijken en testen en OLED heeft op dit moment echt de beste kijk beleving. Verder vind ik de top Sony top VA TV's direct daarachter komen. Samsung heeft vaak een wel een goede prijs/kwaliteit verhouding. Maar voor kwaliteit en design blijf ik Sony zeggen. Zelf een Sony en een Samsung, maar als HDMI 2.1 de standaard wordt, ga ik voor een goede OLED (en het liefst een Sony i.v.m. design). QLED is absoluut wat anders dan OLED, wee je daar in ieder geval van bewust.
Sony blijft zijn eigen weg in gaan, en zeer eigenwijs eigenlijk in zijn en blijven.
Kijk alleen maar naar hun HDMI-CEC / gaat toch nergens over,hoe Sony daar over doet./denkt.

Sony heeft een bepaalde kijkbeeld,en het blijft je achtervolgen,ik weet dat van het verleden, was altijd een Sony fan/kijker geweest,mijn broertje is nog steeds verslaafd aan Sony.

Doch blijft het voor velen te duur en achterblijft met hun trage soc ,iets waar Samsung Tizen het wel stukken beter in doet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

Jumpman schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:57:
Verder vind ik de top Sony top VA TV's direct daarachter komen.
Kun je wat typenummers noemen? Ik ben niet bekend met ze en wil ze bekijken in de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-07 21:28
karper34 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 12:59:
ThaBen,

Goed bezig

En ja : zwart bij Oled,iedereen rept erover
En nee : Wit bij Oled praat bijna niemand over,ziet er niet uit,is grauw en heeft niets met Wit te maken

Maar goed,men kan zeggen ik heb een Oled TV........... lekker belangrijk!
Wit is gewoon wit op een Oled,of jij hebt er een
nooit gezien bij iemand thuis met juiste instellingen. Teminste bij de 2017 OLED tv's

[ Voor 3% gewijzigd door Amaze86 op 17-06-2017 13:42 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simbob
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
De KS7000 is hier een flink stuk sneller met de nieuwe update 1180. Met de apps is het verschil goed zichtbaar. De HDMI switch bug is ook opgelost en het lijkt erop dat de CI+ meldingen ook weg zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
ncornelisse schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:48:
De KS7000 is hier een flink stuk sneller met de nieuwe update 1180. Met de apps is het verschil goed zichtbaar. De HDMI switch bug is ook opgelost en het lijkt erop dat de CI+ meldingen ook weg zijn.
Ik had het ook al gemeld, inderdaad op mijn KS8000 loopt alles nu ook een stuk sneller en soepeler op fw 1180. Ook zijn de ci+ meldingen nu verleden tijd...nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-07 14:00

Helaas is de KS8000 een ouder model en kan ik hem bijna in geen een winkel meer zien.
Mediamarkt heeft ze staan. Vorige week bij de MM Amsterdam Buikslotermeerplein de 55" daarvan gezien, daar draaide de PS4 Pro demo op, erg strak. En van het weekend dit model ook gezien bij de MM Alphen a/d Rijn, dat was de 49".

Ik zat eigenlijk te twijfelen tusen dat model en de Sony KD-55XE9005, die stond daar ook in Amsterdam en ook daar die PS4 Pro demo op, en dat leek nog soepeler te lopen. Zelf uiteindelijk 'tijdelijk' voor een goedkoper model van Samsung gegaan en wat geld opzij zetten en dan over een tijdje weer eens kijken voor een upgrade.
* MaTr1x heeft geen geldboom in de tuin ;)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
zijn er nog steeds 'microstutter problemen met voetbal op deze tv, (KS8000) of zijn die inmiddels opgelost met behulp van een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

harley2009 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 18:18:
zijn er nog steeds 'microstutter problemen met voetbal op deze tv, (KS8000) of zijn die inmiddels opgelost met behulp van een update.
ik zou het graag willen testen maar er is nergens voetbal op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
TF schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:48:
[...]

net op Ned 2 was live voetbal bezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
TF schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 19:48:
[...]

Eurosport 2 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Foxsport 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rugby op BBC2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
zat sport dus.. iemand hoe het zit met microstutter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Zit goed...geen last meer van op 1180.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
cjpunt schreef op maandag 26 december 2016 @ 16:38:
Voor degene die ook haperingen / stutter ervaren met hun KS TV, ik heb een topic aangemaakt op de community van Samsung in de hoop dat ze dit probleem toch gaan aanpakken. Wellicht goed als meerdere hier het probleem daar melden. Ik heb zelf een UE60KS7000 en ervaar problemen bij 1080i beelden via een CI+ Module.

https://eu.community.sams...-beeld/m-p/146079#U146079
Wat je had kunnen doen :

even zoeken in deze topic en ingeven : stutter
dan kan en had je kunnen lezen dat er wel degelijk problemen zijn
van mij kant geen probleem met dat stutter gedoe en ja heb ziggo 300mbps en de horizon en dat loopt geheel stutterloos en ja ik ben gek op voetbal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
karper34 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 22:33:
[...]

Wat je had kunnen doen :

even zoeken in deze topic en ingeven : stutter
dan kan en had je kunnen lezen dat er wel degelijk problemen zijn
van mij kant geen probleem met dat stutter gedoe en ja heb ziggo 300mbps en de horizon en dat loopt geheel stutterloos en ja ik ben gek op voetbal
maar dit gaat over de 7000 serie. ik wil graag de 8000 serie, en wij zijn nu toch alweer een jaar verder. dus dacht ik dat het met updates al wel verholpen zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

ik heb geen stutter meer kunnen waarnemen. Tot nu toe is 1180 een heel prettige update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
Ik merk dat sinds 1180 er geen HDR vermelding meer verschijnt bij het opstarten van een HDR game. Niet schokkend, maar wel een beetje jammer. Temeer omdat ook nog steeds de HDR game mode settings niet worden onthouden...

Verder lijkt het erop dat sinds 1180 alles een stuk scherper en helderder is geworden. Ik weet niet wat ze bij Samsung gedaan hebben maar ik moest in alle beeldmodes toch settings gaan bijstellen naar beneden ( sharpness, brightness etc.)

YouTube: New KS8000 update 1180 settings!

Deze dude was al pissed off sinds 1169. 1180 heeft 'm niet bepaald vrolijker gemaakt.

Ik ben het niet helemaal met hem eens, want ik geniet nog steeds iedere keer weer van het plaatje, maar bepaalde zaken die hij aankaart herken ik wel.

[ Voor 62% gewijzigd door DutchOwnage op 18-06-2017 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
ago schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 13:35:
[...]

Kun je wat typenummers noemen? Ik ben niet bekend met ze en wil ze bekijken in de winkel.
Dat zijn er wel wat, het beste kan je bij www.displayspecifications.com kijken naar Sony + 4K + VA panel + HDR10 + 100/120 Hz, dan haal je de beste panelen er zo uit. Aanbiedingen in de gaten houden en checken aan de bovenstaande specificaties, want de prijzen liggen op dit moment behoorlijk hoog voor Sony, je moet echt tegen een aanbieding aanlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
DutchOwnage schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:21:
Ik merk dat sinds 1180 er geen HDR vermelding meer verschijnt bij het opstarten van een HDR game. Niet schokkend, maar wel een beetje jammer. Temeer omdat ook nog steeds de HDR game mode settings niet worden onthouden...

Verder lijkt het erop dat sinds 1180 alles een stuk scherper en helderder is geworden. Ik weet niet wat ze bij Samsung gedaan hebben maar ik moest in alle beeldmodes toch settings gaan bijstellen naar beneden ( sharpness, brightness etc.)

YouTube: New KS8000 update 1180 settings!

Deze dude was al pissed off sinds 1169. 1180 heeft 'm niet bepaald vrolijker gemaakt.

Ik ben het niet helemaal met hem eens, want ik geniet nog steeds iedere keer weer van het plaatje, maar bepaalde zaken die hij aankaart herken ik wel.
_/-\o_ Dankje voor het delen _/-\o_

Je gaf ook al aan dat je settings moest bijstellen cq afstellen
voor de meerdere alhier zijn er toch op voorruit gegaan tbv allerlei bugs ,deze persoon overzee rept hier totaal niet over.
Persoonlijk wacht ik nog wel even op deze 1180.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

1180.5 kan je downloaden op de Samsung site.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

[...]

De KS8000 is een fantastisch toestel als je die nog kan kop kan tikken zou ik dat zeker doen. Dat het een 2016 model is doet daar niks aan af. Kopen, krijg je geen spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:02
Net de update gedaan en Idd een stuk sneller alle apps, behalve dat YouTube nog steeds niet lekker werkt. Hebben jullie dat ook?

[ Voor 40% gewijzigd door cypress3d op 18-06-2017 13:24 ]

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley2009
RAAF12 schreef op zondag 18 juni 2017 @ 12:59:
[...]

De KS8000 is een fantastisch toestel als je die nog kan kop kan tikken zou ik dat zeker doen. Dat het een 2016 model is doet daar niks aan af. Kopen, krijg je geen spijt van.
2300 euro voor het 65 inch model met bezorgen/installeren een uittrekbare muur beugel en 5 jaar garantie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jackzonztyl
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 14-04 14:46
YouTube werkt erg slecht bij mij, als ik een video wil opstarten krijg ik een zwart scherm dan moet ik via mijn telefoon ontkoppelen en daarna weer proberen tot het werkt. soms in 2 pogingen soms heb ik helemaal geen geluk en geef ik het op om over een paar uur weer te proberen dan blijft het meestal zwart met een laad icoontje.

Wanneer ik weet dat het gaat werken is dat ik een zwart scherm krijg met een laad icoon en daarna snel een YouTube logo. maar als ik geen YouTube logo krijg dan weet ik dat het niet gaat lukken.
cypress3d schreef op zondag 18 juni 2017 @ 13:12:
Net de update gedaan en Idd een stuk sneller alle apps, behalve dat YouTube nog steeds niet lekker werkt. Hebben jullie dat ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier loopt de zaak ook om de haverklap vast. Waardeloos.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karper34
Verwijderd schreef op maandag 19 juni 2017 @ 18:13:
Hier loopt de zaak ook om de haverklap vast. Waardeloos.
Graag voor je mede tweakers even wat meer info neerzetten

Als een ieder gaat reppen .............. waardeloos,dan kan er toch niet voor een evt oplossing gezocht worden door je mede-tweakers

Dus ................................

Als voorbeeld:

Sinds de update van 1180.5 heb ik laatst van de YouTube App direct van mijn Samsung tv (type) scherm.

ik heb last van de YouTube App van bv chromecast/ ziggo horizon/.blu-ray./TV........ type en ga zo maar.......................... door

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Ik vraag me echt af wat Samsung aan het doen is met de 2016 serie, over de updates na update 1165 zie ik op o.a. AVForum, AVSForum en hier erg veel klachten. Echt zonde, want de TV's waren zo goed me mooi beeld voor een goede prijs (bij het juiste paneel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Jumpman schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 14:25:
Ik vraag me echt af wat Samsung aan het doen is met de 2016 serie, over de updates na update 1165 zie ik op o.a. AVForum, AVSForum en hier alleen maar klachten. Echt zonde, want de TV's waren zo goed me mooi beeld voor een goede prijs (bij het juiste paneel).
Dat is gek. Ik ben heeel tevreden. En wel meer ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ago

ago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik ben bezig mijn broer te adviseren voor een 55 inch Samsung TV. Ons oog is gevallen op de UE55KS7000. Of kunnen we beter de UE55Mu7070 voor 100 euro meer aanschaffen?

[ Voor 9% gewijzigd door jeanj op 20-06-2017 20:49 ]

Everything is better with Bluetooth

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 23-07 21:28
jeanj schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:49:
Ik ben bezig mijn broer te adviseren voor een 55 inch Samsung TV. Ons oog is gevallen op de UE55KS7000. Of kunnen we beter de UE55Mu7070 voor 100 euro meer aanschaffen?
KS7000 serie is beter,ook al is die van 2016.KS kan je beter vergelijken met de nieuwe Q7 serie.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Ik zou ook gauw beslissen want de KS serie uit 2016 is nog maar zeer beperkt verkrijgbaar. Je zou ook nog naar de KS8000 kunnen kijken.

[ Voor 20% gewijzigd door RAAF12 op 22-06-2017 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:25
Ik zag dat mijn KS8000 2 vlekken vertoonde (lijkt op lijmrestant, hoewel het wss iets anders zal zijn) en ik probeerde die met een licht bevochtigd microvezeldoekje weg te wrijven. Helaas kreeg ik er eerder grote blauwe vlekken mee die reflecteren als je er recht op kijkt :(

Ik ga straks maar eens die befaamde groene Philips Screen Cleaner SVC1116G proberen en van de rest van het scherm af te blijven. Het zal nooit volledig gaaf zijn, enkel als het scherm uit is merk ik wat lichte strepen (en die 2 vlekken). Die moth eye filter maakt schoonmaak toch een moeizamer werkje dan bij mijn vorig (erg reflecterend) plasmascherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-07 10:38
jeanj schreef op dinsdag 20 juni 2017 @ 20:49:
Ben bij meerdere winkel geweest om informatie in te winnen over een andere TV in de slaapkamer en bij diezelfde vraag als die van jou zeiden ze allemaal wel dat je beter het 2016 model (KS) kan nemen i.p.v. het 2017 (MU) model. Dit omdat de specificaties beter zijn op het 2016 model.
Zou dus zeker voor het KS model gaan (zelf heb ik nu de UE49KS7000) en er niet al te lang mee wachten aangezien het een uitlopend model is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
algalid schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 12:17:
Ik zag dat mijn KS8000 2 vlekken vertoonde (lijkt op lijmrestant, hoewel het wss iets anders zal zijn) en ik probeerde die met een licht bevochtigd microvezeldoekje weg te wrijven. Helaas kreeg ik er eerder grote blauwe vlekken mee die reflecteren als je er recht op kijkt :(

Ik ga straks maar eens die befaamde groene Philips Screen Cleaner SVC1116G proberen en van de rest van het scherm af te blijven. Het zal nooit volledig gaaf zijn, enkel als het scherm uit is merk ik wat lichte strepen (en die 2 vlekken). Die moth eye filter maakt schoonmaak toch een moeizamer werkje dan bij mijn vorig (erg reflecterend) plasmascherm.
Laat weten of dat spul de vlek inderdaad verwijderd/minder erg maakt.
Ik heb hetzelfde meegemaakt op het eerste KS7000 toestel dat ik had. Na 1 dag zat er een grote vlek, ook met microvezeldoekje en later met LCD spray proberen te verwijderen. maakt de vlek alleen maar groter. Lijkt wel alsof je de coating laag aantast ofzo. Een soort olieachtige vlek kreeg ik toen met aan de randen van de vlek verschillende kleuren erin als je goed keek.

Als de TV aanstond zag je het niet, maar als die uit stond of wanneer er donker beeld was zag je heel duidelijk dat het licht anders reflecteerde op die plek en dat was erg storend. Leek wel alsof de vlek aan de achterkant van het scherm zat ofzo.

Heb toen gelukkig mijn toestel nog kunnen omruilen maar ben sindsdien huiverig om met doekjes / sprays aan het scherm te komen. Maak het scherm tot nu toe enkel schoon/stofvrij met een swiffer.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.messenger.pgsitecore.com/en-us/-/media/Swiffer/Images/Products/Primary/Swiffer_Duster_180_StarterKit_v3.jpg?h=940&la=en-US&w=940&v=1-201704110445

Heb de Philips spray ook gekocht maar nog niet gebruikt. Alleen voor extreme noodgevallen. Hoop dat jij kan bevestigen of die spray goed werkt :)

[ Voor 13% gewijzigd door ThaBEN op 23-06-2017 14:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Ik gebruik nooit vloeistof of spray voor een tv scherm, slechts een droog microvezel doekje.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5Wex4HyiI7f774rbH6YZpCgL/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Bij de KS7000 en KS8000 zat overigens ook een schoonmaakdoekje in de verpakking bijgeleverd. Ik zou eerst die gebruiken zonder spray's. Pas als het daar niet mee lukt zou ik verder kijken. Zo heb je de minste kans om het erger te maken of kleine krasjes in je scherm te wrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 407664

Tja wat is slim, maak mijn tv-s al jaren schoon met een beetje glassex, nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Hier alleen met water en doekje, doekje licht vochtig maken, daarna droog ik de TV met een ander doekje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dafmay
Er valt normaliter niets schoon te moeten maken aan een tv scherm...tenzij je natuurlijk een zware roker bent, dan wellicht zul je de smerige aangekoekte rotzooi zo nu en dan moeten verwijderen.. ;)

Maar anders is er echt totaal geen noodzaak whatsoever voor het schoonmaken van een tv scherm...slechts eens per week even stofvrij maken met een swifferduster of microvezeldoekje.

Niet moeilijker maken dan nodig...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ago

ago

Ik heb vingervlekken van jonge kinderen, dat swiffer je niet even weg. Dreigen met lijfstraffen heeft ook geen effect ^^

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dafmay
Ah...ja die had ik inderdaad even niet voorzien of meegenomen in de afweging :+

Grof geschut benodigd dus...voor het scherm, niet de kinderen :P

[ Voor 12% gewijzigd door dafmay op 23-06-2017 16:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• algalid
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 01:25
Het schoonmaakmiddel lijkt te werken, enkel vanuit een bepaalde verticale angle zie ik de vlekken. Ik zal later nog eens proberen cleanen. Uiteraard is voorkomen beter dan genezen. In UK fora zie ik mensen die hun trouwe viervoeter van het scherm moeten verjagen terwijl die het aflikken, hoe gaaf je het scherm dan blijft houden is een grote vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Zijn er hier mensen die ook al 3 dagen lang telkens een melding bovenaan hun scherm zien verschijnen dat 'Samsung Checkout niet beschikbaar is tussen 21-06 en 22-06' ?

Is er een manier om deze meldingen uit te schakelen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karper34
ThaBEN schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:43:
Zijn er hier mensen die ook al 3 dagen lang telkens een melding bovenaan hun scherm zien verschijnen dat 'Samsung Checkout niet beschikbaar is tussen 21-06 en 22-06' ?

Hmmmmmmmmmmmm Dat is heel vreemd en dat zie je nog steeds vandaag de dag

Ben je zelf niet in het service menu bezig geweest ?
Staat de datum correct van je tv en jaar 2017 ?
Staan er nog meer van Samsung gekoppeld aan je KS,zoals je mob telefoon etc, etc

Check out is van een onderhoud schema/planning

Zo niet morgen bellen naar Samsung

Succes verders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

ThaBEN schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 22:43:

Ik heb die melding 1 keer gekregen, vervolgens op OK gedrukt en toen was de melding voorgoed verdwenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

algalid schreef op vrijdag 23 juni 2017 @ 19:53:
Het schoonmaakmiddel lijkt te werken, enkel vanuit een bepaalde verticale angle zie ik de vlekken. Ik zal later nog eens proberen cleanen. Uiteraard is voorkomen beter dan genezen. In UK fora zie ik mensen die hun trouwe viervoeter van het scherm moeten verjagen terwijl die het aflikken, hoe gaaf je het scherm dan blijft houden is een grote vraag.
Kwestie van opvoeden net zoals kinderen. Zulk gedrag moet gelijk de kop in worden gedrukt. Als ze de TV minder dan 50 cm zijn genaderd direct optreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 30-06 10:38
Een paar dagen geleden heb ik een ue65ku6400 gekocht waar ik extreem blij mee ben echter valt het mij op dat er maar 1 afstandsbediening bij zat (smart remote) terwijl als ik oa naar reviews kijk dan zitten daar 2 bij. Heeft iemand ook zo'n model en hoeveel zitten er bij jullie?

Check mn uitverkoop: http://tweakers.net/aanbod/list_ads/user/176261

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Excellence1 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:15:
Een paar dagen geleden heb ik een ue65ku6400 gekocht waar ik extreem blij mee ben echter valt het mij op dat er maar 1 afstandsbediening bij zat (smart remote) terwijl als ik oa naar reviews kijk dan zitten daar 2 bij. Heeft iemand ook zo'n model en hoeveel zitten er bij jullie?
Grijs import model. Bij de Benelux modelken zitten er standaard 2. Misschien dat je ze los kan kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
harrytasker schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:25:
[...]

Grijs import model. Bij de Benelux modelken zitten er standaard 2. Misschien dat je ze los kan kopen?
Hij is zwart echter viel het mij wel op dat de gebruiksaanwijzing in het Russisch, Roemeens enz was en geen Nederlands of een andere taal uit west-Europa. Ik zal de winkel maar eens bellen om te vragen of zij nog wat voor mij kunnen betekenen. Bedankt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Excellence1 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:28:
[...]

Hij is zwart echter viel het mij wel op dat de gebruiksaanwijzing in het Russisch, Roemeens enz was en geen Nederlands of een andere taal uit west-Europa. Ik zal de winkel maar eens bellen om te vragen of zij nog wat voor mij kunnen betekenen. Bedankt
Met "grijs" wordt een manier van importeren bedoeld. Niet de kleur van de TV.

"Bij grijze import worden producten van een bepaalde fabrikant via niet-officiële kanalen geïmporteerd uit een ander land."

Wikipedia: Grijze markt

Zwart zou betekenen dat het een duistere / illegale hoek komt.

[ Voor 7% gewijzigd door TF op 24-06-2017 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Excellence1 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 10:15:
Zoals gezegd, je hebt onwetend een grijs import model gekregen. Niet netjes van de webshop als dit ook niet vermeld word.
Mijn schoonbroer had dit pas bij een KS7500 bij TV Reus, maar die had dan weer een Italiaans model gekregen.
Hij heeft toen wel na een telefoontje van die webshop een 2e afstandsbediening nagestuurd gekregen.
Waarschijnlijk calculeren ze die klacht dan wel al in, en hebben ze er wat liggen.

Ik ben daarom ook altijd wat argwanend bij TV's als er niet specifiek bij staat nederlands of benelux model, of als niet het volledige typenummer er bij staat. (hier kan je het ook aan zien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
TF schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 11:05:
[...]

Met "grijs" wordt een manier van importeren bedoeld. Niet de kleur van de TV.

"Bij grijze import worden producten van een bepaalde fabrikant via niet-officiële kanalen geïmporteerd uit een ander land."

Wikipedia: Grijze markt

Zwart zou betekenen dat het een duistere / illegale hoek komt.
Ahhh op zo'n manier 👍
De shop (Foka) gaf eerlijk toe dat het een import was maar dat ik alles met de smart remote kan doen en hierdoor niet nodig was voor een 2e.

[ Voor 12% gewijzigd door Excellence1 op 24-06-2017 13:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

"Alles" is niet helemaal waar. Toegang tot het fabrieksmenu kan bijv. alleen met de andere afstandbediening. Die AB is ook los te koop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
Excellence1 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 13:54:
[...]

Ahhh op zo'n manier 👍
De shop (Foka) gaf eerlijk toe dat het een import was maar dat ik alles met de smart remote kan doen en hierdoor niet nodig was voor een 2e.
RAAF12 schreef op zaterdag 24 juni 2017 @ 16:58:
"Alles" is niet helemaal waar. Toegang tot het fabrieksmenu kan bijv. alleen met de andere afstandbediening. Die AB is ook los te koop.
Al kost die los gemiddeld rond de €40. Ik heb zelf ook een grijs import model van de KS7000 gekocht bij TVreus.nl

Na een kort gesprek via de chat op de website werd mij direct kosteloos een 2e afstandbediening aangeleverd. Hier deden ze totaal niet moeilijk over. Ik moet eerlijk zeggen dat ik die 2e afstandbediening niet gebruik maar vind wel dat ze die erbij horen te leveren indien er niet specifiek stond aangegeven op de website dat er enkel een smartremote werd geleverd of dat het een grijs import model betrof. Je mist nu een onderdeel waar elke andere bewoner van de Benelux recht op heeft indien die hetzelfde product bestellen.

Als ik in een restaurant een soep bestel en ze leveren me er geen lepel bij zou ik het ook niet accepteren als mij verteld werd dat ik geen lepel nodig had en de soep gerust zonder problemen rechtstreeks uit het kommetje kan drinken, omdat het een import soepje betreft waar ze in het land van herkomst geen lepel gebruiken. Dan verwacht ik dat dit duidelijk is aangegeven op de menukaart zodat ik van tevoren weet wat ik kan verwachten.

[ Voor 10% gewijzigd door ThaBEN op 24-06-2017 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RAAF12

RAAF12

*.*

Mooi dat ie gratis werd verstrekt, de AB is wel onder de €40 te koop [UHD TV] Samsung 2016 UHD TV's hier bijv. https://www.123afstandsbe...7A-afstandsbediening.html
De winkels missen klandizie als ze luid en duidelijk vermelden waarom ze goedkoper zijn :-) Overigens staat ook op de Samsung site dat alleen de Benelux modellen twee afstandsbedieningen hebben.

[ Voor 59% gewijzigd door RAAF12 op 24-06-2017 18:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TF

TF

bla bla

Ik gebruik die smart eigenlijk nooit. Vooral omdat ik het lastig vind om snel naar guide te gaan en ik kan volume niet programmeren op sonos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Excellence1
ik zal Foka morgen wederom bellen en een extra afstandsbediening "eisen". Bedankt voor de tips

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22-07 14:00
DutchOwnage schreef op zondag 18 juni 2017 @ 10:21:
Ondanks dat je geen melding krijgt doet HDR het dan wel?

Want vorige week heb ik bij mijn broer met mijn PS4 op zijn 55KU6020 met firmware 1169 Horizon Zero Dawn gespeeld en bij het opstarten kregen we netjes de melding dat HDR was ingeschakeld.

Zojuist start ik die game op mijn PS4 voor het eerst op op mijn 55KU6000 met firmware 1180 en HDR doet het dus helemaal niet, want "Een HDR-compatibel beeldscherm vereist" :? En ik kan het ook niet handmatig aanzetten op de tv :?

Edit: nevermind, HDMI UHD color stond niet aan voor HDMI1, ook goedemorgen :+

[ Voor 5% gewijzigd door MaTr1x op 25-06-2017 12:46 ]

π MW finishers

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Volgende week de ue55ks7000 bij mediamarkt 1199 incl verzending na cashback (50 euro), nu nog 1397, goedkoopste in de pricewatch 1255

[ Voor 85% gewijzigd door jeanj op 25-06-2017 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Afred1
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 03-12-2021
Nu ben ik aan de beurt links en rechts van het scherm twee verticale lichte strepen van ongeveer 10 cm.
deze zijn te zien in de lichte partijen!.
Ga van de week maar even bellen met Samsung (daar heb ik deze gekocht).

Scherm is de 65KS8000.

afred.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
jeanj schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:18:
Volgende week de ue55ks7000 bij mediamarkt 1199 incl verzending, nu nog 1397, goedkoopste in de pricewatch 1255
Geheel niet verkeerd deze grote actie van Mediamarkt net voor de landelijke grote vakantie te doen
En zo hun voorraad met toch met flinke marge te doen verkopen,bijzonder slim deze actie en doordacht.

Mede A/ winkels zoals Coolblue,Platte TV enz zullen ook wel mee gaan doen willen ze nog wat aan marge gaan overhouden,de maanden Juli/augustus zijn voor deze winkels echt bizar voor woorden,vooral nu dat meeste weer op vakantie gaan en daar hun € gaan uitgeven.

Medio Mei 2016 stond deze inch versie tegen € 2000,- aan,,ben toch benieuwd welke maand deze onder de € 1000,- duikt. of massaal maakt gebruik van deze actie,we gaan het zien

[ Voor 9% gewijzigd door karper34 op 25-06-2017 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 938051

Hallo allemaal!

Pas geleden een Samsung EU65MU7070 aangeschaft. Het lukt mij nog niet helemaal de mooiste afstelling in te stellen. Wie heeft ervaring hierin en kan wat tips geven?

Groet,
Michael

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThaBEN
Anoniem: 938051 schreef op maandag 26 juni 2017 @ 00:10:
Hallo allemaal!

Pas geleden een Samsung EU65MU7070 aangeschaft. Het lukt mij nog niet helemaal de mooiste afstelling in te stellen. Wie heeft ervaring hierin en kan wat tips geven?

Groet,
Michael
Ik zou deze proberen:

http://www.rtings.com/tv/reviews/samsung/mu7000/settings

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Zojuist een update gehad op m'n 55ku6500 iemand een changelog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kladblokje
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:35
Geen officiele patchnotes, maar dit zijn wel twee opvallende veranderingen in 1180.5

Het hdmi switching probleem dat een paar weken geleden in het nieuws kwam is - zoals door samsung beloofd - nu eindelijk opgelost. Dus als je een apparaat aanzet zal de tv niet meer automatisch overschakelen.

De notificatie voor hdr content op hdmi ingangen is nu weg, waardoor het net zo werkt als op hdr materiaal via de interne mediaspeler of de smart apps: namelijk dat hij gewoon overschakelt op hdr en er geen lelijke popup meer in beeld komt wat de algehele ervaring ten goede komt (als je wilt controleren of hdr aanstaat kun je natuurlijk nog steeds gewoon op de "ok" knop drukken - het hdr icoon staat in de balk bovenin).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
jeanj schreef op zondag 25 juni 2017 @ 12:18:
Volgende week de ue55ks7000 bij mediamarkt 1199 incl verzending na cashback (50 euro), nu nog 1397, goedkoopste in de pricewatch 1255
Volgens de pagina van Media Markt zelf is deze UE55KS7000 http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1441195%7C%7Cp%7C%7C (op de 1 of andere manier krijg ik de link niet weg gewerkt in het type nummer, excuses daarvoor) zelfs met 200 euro cashback en dan zou die uitkomen op EUR 1.049,-

Dat is toch een koopje lijkt me zo!
Van de week heb ik de 49" nog voor EUR 999,- gekocht..

[ Voor 6% gewijzigd door Tijntjuh.eu op 26-06-2017 08:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karper34
Tijntjuh.eu schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:56:
[...]

Volgens de pagina van Media Markt zelf is deze UE55KS7000 http://www.mediamarkt.nl/...pf%7C1441195%7C%7Cp%7C%7C (op de 1 of andere manier krijg ik de link niet weg gewerkt in het type nummer, excuses daarvoor) zelfs met 200 euro cashback en dan zou die uitkomen op EUR 1.049,-

Retourneren je zit nog binnen je wettelijke termijn even kijken naar de voorwaarden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Tijntjuh.eu schreef op maandag 26 juni 2017 @ 08:56:
[...]

Als je hier kijk staat het ook bij het plaatje, echter als je in de actie voorwaarden op die pagina duikt staat er dat het 50 euro is. Helaas...

Ik zie alleen niet of het een NL model is, ik ga er wel vanuit, of doet MM ook aan grijze import?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
jeanj schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:17:
[...]
Als je hier kijk staat het ook bij het plaatje, echter als je in de actie voorwaarden op die pagina duikt staat er dat het 50 euro is. Helaas...

Ik zie alleen niet of het een NL model is, ik ga er wel vanuit, of doet MM ook aan grijze import?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/xA49si0lupLApXuj8y7JFyTG/full.png

lijkt inderdaad 50 euro te zijn, en is gewoon Nederlands model (SXXN)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ago

ago

LXXN is toch een NL model? €999 is een prima bedrag voor de 49KS7000.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• karper34
jeanj schreef op maandag 26 juni 2017 @ 09:17:
[...]

Benelux dus voor Nederland deze Ks krijg je met twee (Verpakkingsinhoud:
UE55KS7000, afstandsbediening (TM1680A + TM1240A) incl. batterijen, handleiding, e-handleiding, netsnoer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijntjuh.eu
Heb het even nagevraagd bij Media Markt en dit is hun reactie;

Hoi Martijn, de prijzen op de website staan helaas niet goed aangegeven. Wij zijn hier ook al mee bezig. Op deze televisie krijg je dus 50 euro retour. Heb je al besteld? Dan wil ik graag het bestelnummer en je e-mailadres van je ontvangen. Mijn excuses voor het ongemak. Groetjes, Frea

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeanj
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Waarom vragen ze naar je gegevens. Krijg je die 200 euro korting dan nog wel?

[ Voor 55% gewijzigd door jeanj op 26-06-2017 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBS
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JBS

Bij donkere beelden in een HDR film viel het me op dat het volledige beeld lichter werd op mijn KS7000 bij het tonen van (witte) ondertiteling. Iemand anders dit ook al eens opgevallen?

[ Voor 4% gewijzigd door JBS op 26-06-2017 11:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ThaBEN
JBS schreef op maandag 26 juni 2017 @ 11:36:
Bij donkere beelden in een HDR film viel het me op dat het volledige beeld lichter werd op mijn KS7000 bij het tonen van (witte) ondertiteling. Iemand anders dit ook al eens opgevallen?
Ja klopt, dit is een effect dat altijd aanwezig zal zijn bij edge-lit schermen.
Echter dit komt niet door HDR maar door de optie Smart LED, welke geadviseerd wordt om op 'Hoog te zetten bij het bekijken van HDR beeld.
Enige oplossing is om de ondertiteling of Smart LED uit te zetten.

Dit komt omdat je tv verlicht wordt vanuit lampen die aan de randen van het scherm zitten. Als er dus iets fels verschijnt dan wil je TV (indien Smart LED actief is) dit gedeelte van het scherm extra belichten en de rest donkerder maken om meer contrast te creëren (Local Dimming). Maar omdat het licht vanuit de zijkanten van de rand van je scherm wordt geprojecteerd zal het scherm verlicht worden over nagenoeg de gehele breedte van de ondertiteling. Maar dit effect zie ik alleen maar bij zeer donkere scenes.

OLED heeft dit niet omdat daar elke pixel individueel aan of uitgeschakeld kan worden.

Zet je Smart LED uit dan zal het scherm constant dezelfde lichtwaarde geven en heb je hier geen last van.

[ Voor 3% gewijzigd door ThaBEN op 26-06-2017 12:36 ]

Pagina: 1 ... 43 ... 60 Laatste