harley2009 schreef op zaterdag 17 juni 2017 @ 11:42:
[...]
ja helaas ben ik al lang bezig. ben v/d week bij een zaak geweest die had de 65C7 op staan, maar ik/wij waren daar niet van onder de indruk. helaas is de KS8000 een ouder model en kan ik hem bijna in geen een winkel meer zien. heb er verschillende gemaild over ze er 1 hebben staan met een ziggo aansluiting, maar tevergeefs. ik vond afgelopen jaar de KS800 (weliswaar een 55 inch ) mooi om te zien met hier en daar zijn mankementen, maar zoals een post hier boven ook al gezegd wordt is Oled ook niet heilig.. dus ik dacht als iemand de 65 versie heeft, kon die er mij wat over vertellen.. De 65B6 vind ik ook mooi, en qua prijs valt dat ook wel weer mee. maar anderzijds ben ik voor die toch een beetje huiverig..
Volgens mij is de prijs van Foka ?
Als het goed is,hangt deze nog bij de oled B6 voor een vergelijk,is wel donker aldaar,stukje verder hangt er een ks7000 in een verlichte ruimte je kan er mee spelen,men is daar geheel niet opdringerig
Wat je wel moet weten voor je zelf,is je ruimte waarin je kijkt, is deze geheel verlicht overdag enz
en je hebt het recht als consument binnen de gestelde datum /retour ongeacht de kijkuren bij deze winkel
en je hebt een tv voor de ned markt,mits je dat wilt,staan ook import tv (grijze)
En ga voor zo groot mogelijk .je wilt toch uhd zien? afstand is de bepalende factor in de uhd kijkwereld
Oled kijk maar de topic aldaar,wat er allemaal aan de hand is,brrrrrrr ik zoals eerder gerept,: ik ben er klaar mee
Geef mij maar de

KSserie

: great to see
Zou wel op een rustige doordeweekse dag gaan kijken !
Note : neem anders beeldkwaliteit (sd/hd) mee op een stick of zo,zie je gelijk het verschil met oled
[
Voor 3% gewijzigd door
karper34 op 17-06-2017 12:21
]