[OnePlus 3] Geruchten & Speculatie Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 18 ... 29 Laatste
Acties:
  • 118.039 views

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 07:57
wwwhizz schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:41:
[...]
Geen idee, dat hangt van veel factoren af: hoe dik is de batterij nu, hoeveel daarvan is omhulsel, in hoeverre kun je batterijen lineair schalen (x mm dikker maken == y MaH meer).
Daar zit inderdaad wat in.
Die prijzen :9 Kosten de andere OnePlus modellen hetzelfde in India als in de EU?
Bawske schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:50:
[...]
Is de prijs in indie gewoon om te zetten naar euro?
Als ik op de India shop ga kijken zijn de kosten voor de huidige telefoons:

TelefoonIndiaOmgerekendEuro
OP2₹22,999€303,-€319,-
OPX₹16,999€224,-€239,-

Dat scheelt dus €16,- en €15,-. Als de Indiaanse prijzen kloppen wordt de goedkoopste versie dus verkocht voor ongeveer €335,- in Nederland.
Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:42:
[...]
Wat ik me overigens al afvraag sinds maandag is welke versie ze gaan geven voor de reviews. >:)
Ik weet niet zeker of je het toestel mag houden na de review, maar als dit inderdaad zo is. Verwacht ik dat ze het goedkoopste model 'weggeven'.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 08-06-2016 09:56 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• P1nGu1n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 12-09 11:09
Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:24:
[...]

Ah kijk! Ik wist het niet zeker of de OnePlus X een meegeleverd kreeg, dus ik zei het maar niet. Ik heb nog wel even een vluchtige zoekopdracht gedaan op Google maar kon het zo snel niet vinden.

Op het OnePlus forum zijn overigens weer wat nieuwe foto's geplaatst met cases. Een foto die me opviel was deze:
[afbeelding]
Klik

Is die 7.8mm nou met een case eromheen, of is dat het verschil tussen de 4GB/6GB versie wat erop zou kunnen duiden dat er wel degelijk een versie komt met grotere batterij? :? Mijn Chinees is heel slecht, dus de tekst begrijpen gaat hem niet worden.
Mijn chinees is vrij goed >:)

Het lijkt mij te gaan over een case die 0.5 mm dik is, zodat hij nauwelijks waarneembaar is met de hand?

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/gFjGMYs.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/uVxIqc3.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ThJ25Qq.jpg

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
P1nGu1n schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:00:
[...]
Jou chinees is inderdaad erg goed! :P Hebben we dat in ieder geval ook weer opgehelderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bawske
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21-05 17:01
rens-br schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:52:

Als ik op de India shop ga kijken zijn de kosten voor de huidige telefoons:

TelefoonIndiaOmgerekendEuro
OP2₹22,999€303,-€319,-
OPX₹16,999€224,-€239,-

Dat scheelt dus €16,- en €15,-. Als de Indiaanse prijzen kloppen wordt de goedkoopste versie dus verkocht voor ongeveer €335,- in Nederland.
mooi!
de OP2 is hier dus 5.28% duurder en de OPX 6.69%.
Dan verwacht ik dus eerder 339, wat mij een mooie prijs lijkt voor de basis 4GB/32GB.
Die zal voor mij wel voldoen en veel meer wil ik er niet aan geven.
Er zat toch microSD op he? Dan kan ik dat ook nog gebruiken voor foto's en muziek :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12-09 15:17
rens-br schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:52:
Ik weet niet zeker of je het toestel mag houden na de review, maar als dit inderdaad zo is. Verwacht ik dat ze het goedkoopste model 'weggeven'.
Als ze slim zijn geven ze de beste versie. :+ Ik weet ook niet of ik hem zou mogen houden, ik kan het wel even navragen.
P1nGu1n schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:00:
[...]

Het lijkt mij te gaan over een case die 0.5 mm dik is, zodat hij nauwelijks waarneembaar is met de hand?
Super! Ik had nog niet aan zo'n image text-recognition site gedacht. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Bawske schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:05:
[...]
mooi!
de OP2 is hier dus 5.28% duurder en de OPX 6.69%.
Dan verwacht ik dus eerder 339, wat mij een mooie prijs lijkt voor de basis 4GB/32GB.
Die zal voor mij wel voldoen en veel meer wil ik er niet aan geven.
Dat zou voor de afronding inderdaad een mooiere prijs zijn ;).
Er zat toch microSD op he? Dan kan ik dat ook nog gebruiken voor foto's en muziek :)
Weet ik niet precies. De Tenaa sprak daar in ieder geval niet over.
Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:06:
[...]
Als ze slim zijn geven ze de beste versie. :+ Ik weet ook niet of ik hem zou mogen houden, ik kan het wel even navragen.
Voor het idee wel inderdaad, maar voor het besparen van kosten niet. Om in ieder geval de benchmarks en gebruikers ervaring goed te laten zijn kan het misschien ook de 6/32GB versie zijn.

[ Voor 22% gewijzigd door rens-br op 08-06-2016 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bawske
rens-br schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:11:
Weet ik niet precies.De Tenaa sprak daar in ieder geval niet over.
Ah, ik dacht dat ik mij herinnerde dat dat al eens ergens bevestigd was, maar ik zal mis zijn.
Het is sowieso geen dealbreaker voor mij, maar dan ga ik misschien toch eens kijken hoeveel duurder de 64GB versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Bawske schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:29:
[...]

Ah, ik dacht dat ik mij herinnerde dat dat al eens ergens bevestigd was, maar ik zal mis zijn.
Het is sowieso geen dealbreaker voor mij, maar dan ga ik misschien toch eens kijken hoeveel duurder de 64GB versie is.
Het prijsverschil tussen de 16GB en 64GB versie bij de OPO en OP2 was niet meer dan 40 euro. Dus wellicht ben je dan voor €379,- klaar voor de 64GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bawske
rens-br schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:31:
[...]

Het prijsverschil tussen de 16GB en 64GB versie bij de OPO en OP2 was niet meer dan 40 euro. Dus wellicht ben je dan voor €379,- klaar voor de 64GB versie.
Daar had je dan ook nog eens 1GB RAM extra en is het de stap van 16 naar 64.
Ik hoop toch op een kleiner verschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Jeetje. ik kwam er zojuist pas achter - mocht ik op de 2e plaats blijven staan voor de reviews - dat ik slechts 5 dagen heb om de review te schrijven. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Bawske schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:33:
[...]
Daar had je dan ook nog eens 1GB RAM extra en is het de stap van 16 naar 64.
Bij de OP2 wel inderdaad. Bij de OPO was het 3GB en 16/64GB.

Prijsverschil tussen de 32/64GB versie zal inderdaad wel wat minder groot zijn, maar het prijs verschil tussen de 32/128GB versie zal wellicht een stuk groter zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Registratie: April 2014
  • Niet online
Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:38:
Jeetje. ik kwam er zojuist pas achter - mocht ik op de 2e plaats blijven staan voor de reviews - dat ik slechts 5 dagen heb om de review te schrijven. :-(
Dat is wel erg weinig inderdaad. Ik denk dat je het verkeerd opvat. Je moet na 5 dagen de telefoon terugsturen (tenzij je de telefoon mag houden). Geen idee of je dan ook de review moet inleveren.

Maar in 5 dagen kan je natuurlijk geen reten uitgebreide review schrijven natuurlijk :P.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Anonymoussaurus schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:21:
[...]

Dat is wel erg weinig inderdaad. Ik denk dat je het verkeerd opvat. Je moet na 5 dagen de telefoon terugsturen (tenzij je de telefoon mag houden). Geen idee of je dan ook de review moet inleveren.

Maar in 5 dagen kan je natuurlijk geen reten uitgebreide review schrijven natuurlijk :P.
Nope. Ik zal het je sterker vertellen: medewerkers van OnePlus weten het zelf niet eens helemaal. ;)

Het topic van vorige week beantwoord de vraag:
Q: If selected, how long will we have the device for before handing in the review?
A: Approximately 5 days.
Echter vonden een aantal dit dermate kort, waardoor er een reactie kwam van een medewerker. Zij gaf aan dat het niet zeker is of je dan al de hele review af moet hebben, of de 'first impression'. Haar college's weten dit wellicht wel, maar hebben nog niet gereageerd.

Er is een chat voor alle genomineerden, incl een aantal medewerkers.

[ Voor 3% gewijzigd door Luca op 08-06-2016 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 11:57
Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:08:
[...]

Kun je niet even proberen alvast wat meer informatie te vissen aldaar? Of 'ie wireless charging ondersteunt bijvoorbeeld ("want dan koop je vast zo'n dingetje") :P

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
wwwhizz schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:35:
[...]

Kun je niet even proberen alvast wat meer informatie te vissen aldaar? Of 'ie wireless charging ondersteunt bijvoorbeeld ("want dan koop je vast zo'n dingetje") :P
Haha! _/-\o_ Misschien op een subtiele manier wel. De medewerkers zijn overigens niet heel actief, dus of ze lezen het niet, of het wordt gewoon genegeerd.

Plus ik weet niet eens of ze het waarderen dat ik heb gezegd dat er een chat is. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-08 15:31
Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:36:
[...]

Haha! _/-\o_ Misschien op een subtiele manier wel. De medewerkers zijn overigens niet heel actief, dus of ze lezen het niet, of het wordt gewoon genegeerd.

Plus ik weet niet eens of ze het waarderen dat ik heb gezegd dat er een chat is. :X
Wij waarderen het in ieder geval wel. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wyhi
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 30-08 18:46
Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:08:
[...]

Nope. Ik zal het je sterker vertellen: medewerkers van OnePlus weten het zelf niet eens helemaal. ;)

Het topic van vorige week beantwoord de vraag:

[...]

Echter vonden een aantal dit dermate kort, waardoor er een reactie kwam van een medewerker. Zij gaf aan dat het niet zeker is of je dan al de hele review af moet hebben, of de 'first impression'. Haar college's weten dit wellicht wel, maar hebben nog niet gereageerd.

Hoi Danny,
Je mag hem zowieso wel houden. Oneplus zit helemaal niet te wachten op een hele RMA procedure voor die enkele toestellen die ze weg geven welke ze later als "refurbished" moeten gaan slijten. ;)

Het bedrijf waar ik werk doen dit ook en betalen zelfs nog eens grof geld voor reviews, waarna mensen uiteraard het apparaat mogen behouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-07 13:52

ulTimaS

Mayhaps

Wyhi schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:27:
[...]

Hoi Danny,
Je mag hem zowieso wel houden. Oneplus zit helemaal niet te wachten op een hele RMA procedure voor die enkele toestellen die ze weg geven welke ze later als "refurbished" moeten gaan slijten. ;)

Het bedrijf waar ik werk doen dit ook en betalen zelfs nog eens grof geld voor reviews, waarna mensen uiteraard het apparaat mogen behouden.
Dit denk ik ook, wat zijn 30 gratis telefoons nou voor een bedrijf als Oneplus in ruil voor een subjectieve review? Waarschijnlijk zijn het ook nog allemaal positieve reviews aangezien de meeste reviewers toch al fan zijn van het merk.

[ Voor 9% gewijzigd door ulTimaS op 08-06-2016 13:34 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
Luxeprobleem: Zit je dan met je gratis 64GB model terwijl je zelf een 128GB model wou kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Chris.nl schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:44:
Luxeprobleem: Zit je dan met je gratis 64GB model terwijl je zelf een 128GB model wou kopen.
Iets met een gegeven paard :P. Je kan hem natuurlijk ook doorverkopen en een 128GB halen in dat geval.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
ulTimaS schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:47:
[...]

Iets met een gegeven paard :P. Je kan hem natuurlijk ook doorverkopen en een 128GB halen in dat geval.
Ja joh, ik bedoelde het ook meer als grap. 'k Zeg niet zo veel als sommige anderen in dit topic maar lees elk bericht... Ik kan me niet herinneren dat ik eerder zo enthousiast ben geweest over een toestel die nog niet te krijgen is en waarvan de specificaties niet 100% zeker zijn. "Nog 6 nachtjes slapen tot The Loop" gedraag me als een kind die z'n verjaardag aan het aftellen is. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yao
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-05 17:15

Yao

Chris.nl schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:53:
[...]

Ja joh, ik bedoelde het ook meer als grap. 'k Zeg niet zo veel als sommige anderen in dit topic maar lees elk bericht... Ik kan me niet herinneren dat ik eerder zo enthousiast ben geweest over een toestel die nog niet te krijgen is en waarvan de specificaties niet 100% zeker zijn. "Nog 6 nachtjes slapen tot The Loop" gedraag me als een kind die z'n verjaardag aan het aftellen is. :+
Herkenbaar :+ Ik zit ook al te plannen (qua werk en hoe laat ik thuis moet zijn dinsdag:'))

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luca
Japeroen schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 12:55:
[...]

Wij waarderen het in ieder geval wel. :)
Kijk aan, doe ik het toch ergens voor. :)
Wyhi schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:27:
[...]

Hoi Danny,

Ik hoop het heel natuurlijk heel erg, dat scheelt namelijk weer wat geld en zo.. :P
Chris.nl schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 13:44:
Heb er stiekem aan gedacht, ja. :D

Ach, mij hoor je sowieso niet klagen. Ik vind het super tof dat ik 2e sta, dat ik waarschijnlijk een kans krijg om hem uit te testen. Of ik hem mag houden, geen idee. Het zou het nog leuker maken, maar ik hou er geen rekening mee.

[ Voor 10% gewijzigd door Luca op 08-06-2016 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 01-09 23:01
Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:09:
[...]

Kijk aan, doe ik het toch ergens voor. :)

[...]

Ik hoop het heel natuurlijk heel erg, dat scheelt namelijk weer wat geld en zo.. :P

[...]

Heb er stiekem aan gedacht, ja. :D

Ach, mij hoor je sowieso niet klagen. Ik vind het super tof dat ik 2e sta, dat ik waarschijnlijk een kans krijg om hem uit te testen. Of ik hem mag houden, geen idee. Het zou het nog leuker maken, maar ik hou er geen rekening mee.
Lijkt me wel toch zou raar zijn als je hem weer moest inleveren lijkt mij 😉 Vraagje de 3 is toch gelijk na de presentatie te koop of zit daar nog een tijdje tussen aangezien ik nachtdienst heb en om 9 uur de deur uit moet naar mun werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yao

Yao

Overigens,als ik in dit forum topic mee mag praten :), hoe erg bevestigd is NFC :+ het is namelijk wel echt een dealbreaker voor mij. Qi met al die USB receivers iets minder, zou wel een nice to have zijn overigens. En kunnen we, aangezien de OPO geen ondersteuning heeft, LTE in Nederland (lees: KPN) verwachten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
reinierkramer schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 14:54:
[...]

Lijkt me wel toch zou raar zijn als je hem weer moest inleveren lijkt mij 😉 Vraagje de 3 is toch gelijk na de presentatie te koop of zit daar nog een tijdje tussen aangezien ik nachtdienst heb en om 9 uur de deur uit moet naar mun werk.
Als je het via de VR app launch volgt kun je volgens mij tot 2.5 uur erna bestellen. De launch begint om half 7, dus dan zou je dat moeten lijkt mij! VR is niet nodig overigens, je kunt het ook op de normale manier bekijken.
Yao schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:56:
Overigens,als ik in dit forum topic mee mag praten :), hoe erg bevestigd is NFC :+ het is namelijk wel echt een dealbreaker voor mij. Qi met al die USB receivers iets minder, zou wel een nice to have zijn overigens. En kunnen we, aangezien de OPO geen ondersteuning heeft, LTE in Nederland (lees: KPN) verwachten? :)
Behoorlijk bevestigd. De gelekte specs geven aan dat er NFC in zit.

Wat betreft LTE/4G: dit komt waarschijnlijk gewoon goed. Met de OnePlus One waren er verschillende modems voor de Snapdragon 801 en ze hadden toen een genomen die niet overal even goed werkte. Nu is dat in principe geen probleem voor zover ik weet.

[ Voor 39% gewijzigd door Luca op 08-06-2016 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Camera samples...zien er veel belovend uit :)

https://plus.google.com/+OnePlusTech/posts/KweAfBfDBQR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:52
Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:58:

Wat betreft LTE/4G: dit komt waarschijnlijk gewoon goed. Met de OnePlus One waren er verschillende modems voor de Snapdragon 801 en ze hadden toen een genomen die niet overal even goed werkte. Nu is dat in principe geen probleem voor zover ik weet.
Klopt! De OP2 hebben ze ook in drie versies uitgegeven. Een China only versie, een Amerika versie en een Europa versie. De Europa versie van de OP2 is perfect geschikt voor LTE van KPN (eigen ervaring). De Tenaa certificering gaf ook aan dat de Europese 4G frequenties aanwezig zijn.

[ Voor 6% gewijzigd door Neyluzz op 08-06-2016 17:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yao

Yao

Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:58:
[...]

Als je het via de VR app launch volgt kun je volgens mij tot 2.5 uur erna bestellen. De launch begint om half 7, dus dan zou je dat moeten lijkt mij! VR is niet nodig overigens, je kunt het ook op de normale manier bekijken.

[...]

Behoorlijk bevestigd. De gelekte specs geven aan dat er NFC in zit.

Though, het is een bizarre iets dat wij anno 2016 ons afvragen of een merk dat pretendeert een " flagship killer" te maken en het mantra "NeverSettle" heeft of er wel een nfc chip in zit :+ OnePlus is maar een raar merk...

Zijn er mensen met ervaring mbt OxygenOS ik kom van een Nexus 5 en tja... ik hou van stock :+ en ben best positief verrast over wat ik heb gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Er zijn in het OnePlus 2 en OnePlus X-topic een paar mensen te vinden met Oxygen OS-ervaring...

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-08 22:16
*Kuch* Photoshop *Kuch* ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neyluzz
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 09:52
de-don schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:21:
[...]

Niet echt te vertrouwen idd. De Exif info ontbreekt. Ze gaven aan (in de reacties) de Exif data binnen enkele dagen te publiceren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• karimski
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 21-03-2023
Neyluzz schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:22:
[...]

Niet echt te vertrouwen idd. De Exif info ontbreekt. Ze gaven aan (in de reacties) de Exif data binnen enkele dagen te publiceren.
Klopt....gaat mij vooral om de lowlight foto's. Heb nu een LG 5X en heb weinig zin om qua camera een stap terug te doen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 26-08 03:28
karimski schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:35:
[...]

Klopt....gaat mij vooral om de lowlight foto's. Heb nu een LG 5X en heb weinig zin om qua camera een stap terug te doen. 8)
https://twitter.com/getpeid/status/739137875413979136

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
de-don schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:21:
[...]

Zouden ze echt photoshop hebben gebruikt? Dat zou wel érg laag zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
Het is zeker bewerkt. Duidelijk meer contrast en kleur aan gegeven en die foto met die loopbrug is de onscherpte te gelijk over het gehele gedeelte wat onscherp is. Dat hoort langzamerhand van onscherp naar erg onscherp te gaan, dus mijn idee gewoon met een mask in Photoshop (o.i.d.) gedaan.

Evengoed denk ik dat de camera gerust niet slecht is, want als je geen goede basis heb, kan je evengoed niet zulke foto's produceren, maar het is zeker op zijn minst licht bewerkt.

[ Voor 23% gewijzigd door de-don op 08-06-2016 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
de-don schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 18:09:
Het is zeker bewerkt. Duidelijk meer contrast en kleur aan gegeven en die foto met die loopbrug is de onscherpte te gelijk over het gehele gedeelte wat onscherp is. Dat hoort langzamerhand van onscherp naar erg onscherp te gaan, dus mijn idee gewoon met een mask in Photoshop (o.i.d.) gedaan.

Evengoed denk ik dat de camera gerust niet slecht is, want als je geen goede basis heb, kan je evengoed niet zulke foto's produceren, maar het is zeker op zijn minst licht bewerkt.
Vergeet niet dat de telefoon hoogstwaarschijnlijk beschikt over de functie om foto's RAW op te slaan. Hiermee kun je dus letterlijk elk gegeven over de foto aanpassen, zonder dat de kwaliteit daaronder moet lijden. En daarmee kan de scherpte inderdaad aangepast worden.

Hoe dan ook; hij zal vast bewerkt zijn. Ik kan niet geloven dat alle bedrijven hun foto's gewoon zo maar even het internet op gooien. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Als de CEO/Founder/Cofounder de voorbije week voortdurend foto's zitten te tweeten lijkt me dit heel onwaarschijnlijk dat het met een Samsung of een OPX gedaan is hoor. Over bewerking spreek ik me niet over uit.

Ben wel erg benieuwd naar je redenen waarom je denkt dat die mensen eventjes wat lopen te fotograferen met een dslr bv.

https://twitter.com/petelau2007/status/740546549621526531

[ Voor 22% gewijzigd door anessie op 08-06-2016 19:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zou een tempered glass van de oneplus one op deze oneplus 3 werken?
Mijn OPO heeft een plons genomen en dus komt de OP3 launch echt wel goed getimed maar heb net een tempered glass gekocht :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 18-07 05:56
Kunnen we via de VR app zonder dat we een VR bril hebben de presentatie volgen, dus via de app zelf?
Zo ja, dan is het zeker niet nodig om een VR bril te hebben om de OP3 te bestellen vóór 9u?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chris.nl
  • Niet online
Yao schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:13:
[...]
Zijn er mensen met ervaring mbt OxygenOS ik kom van een Nexus 5 en tja... ik hou van stock :+ en ben best positief verrast over wat ik heb gezien..
Als je van stock android komt zal je OxygenOS zeker bevallen (stock met enkele toevoegingen qua instellingen) ik draai OxygenOS 2.2.1-X superstabiel op mijn OPX. OnePlus is niet zo snel met updaten als Google, de android 5.1.1 versie van de OPX is vooralsnog voorzien van de beveiligingspatch van 1 april 2016 dus behoorlijk 'fresh'.

Ik verwacht dat OnePlus de OP3 minimaal 2 jaar zal voorzien van de laatste Android versies, met een beveiligingspatch wanneer het OnePlus uitkomt qua OxygenOS updates. Maar je moet geen haast hebben qua het kunnen draaien van de laatste Android versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Yao schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 16:56:
Meerdere bronnen spreken van NFC. Zie ook ons hoofdstuk bij de topic-start: nieuws en links (http://gathering.tweakers...rt_message/1680811#nieuws).

LTE ondersteuning krijgt hij sowieso. De OnePlus 2 ondersteund ook gewoon band 20, 800mHz. Dus lijkt me stug dat de OnePlus 3 dit niet krijgt.
Yao schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 17:13:
Graag je vraag even stellen in [OnePlus 2] Ervaringen en Discussie. Bedankt :). Ik kan daar je vraag eventueel beantwoorden. En ik zal vast niet de enige zijn ;).
Verwijderd schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:10:
Zou een tempered glass van de oneplus one op deze oneplus 3 werken?
Mijn OPO heeft een plons genomen en dus komt de OP3 launch echt wel goed getimed maar heb net een tempered glass gekocht :)
Ik ben bang van niet :P. De speaker (voor telefoongesprekken) is wellicht breder of minder breed. Denk ook aan de front camera. Alhoewel je het altijd kan proberen natuurlijk :). Of zitten er geen 'holes' in tempered glass? Dan zou het namelijk gewoon kunnen passen lijkt mij. Aangezien beide toestellen 5.5" zijn. Maar dat zegt natuurlijk ook niets, want het zou zomaar net meer of net minder dan 5.5" kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Gines schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:17:
Kunnen we via de VR app zonder dat we een VR bril hebben de presentatie volgen, dus via de app zelf?
Zo ja, dan is het zeker niet nodig om een VR bril te hebben om de OP3 te bestellen vóór 9u?
Helemaal correct. De launch kan bekeken worden zonder bril. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Danny.G schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:39:
[...]

Helemaal correct. De launch kan bekeken worden zonder bril. :)
Bedankt, maar krijg de vr app maar niet aan de praat, telkens een foutmelding met iets van parsing. In de Play Store kan ik de app zelf ook niet vinden. Ik heb een Galaxy S4.

Iemand een oplossing want wil graag de OP3 tijdens de launch bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Gines schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:31:
[...]

Bedankt, maar krijg de vr app maar niet aan de praat, telkens een foutmelding met iets van parsing. In de Play Store kan ik de app zelf ook niet vinden. Ik heb een Galaxy S4.

Hier hetzelfde (HTC One M7), betekent gewoon dat je telefoon niet compatible is. Ik weet ook niet wat precies de criteria is.

Google Play: OnePlus 3 Launch: The Loop

[ Voor 11% gewijzigd door ulTimaS op 08-06-2016 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Droid
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 19:08
Zal de launch ook te bekijken zijn via de website van OnePlus?

En iemand enig idee of er al iets confirmed is of de OP3 2D of 2.5D glas krijgt? Want als die 2.5D krijgt gaat het een gedoe worden met tempered glass :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Droid schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:07:

En iemand enig idee of er al iets confirmed is of de OP3 2D of 2.5D glas krijgt? Want als die 2.5D krijgt gaat het een gedoe worden met tempered glass :+
Op alle leaks tot nu toe is 2.5D-glas te zien.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• P1nGu1n
Whaaaat? Dit zag ik niet aankomen! :o

OnePlus maakt OxygenOS open source. Broncode staat op GitHub.

Wat mij niet helemaal duidelijk is, is de relatie tussen Paranoid Android en OxygenOS. Het rom team van OnePlus bestaat voornamelijk aan leden van de custom rom Paranoid Android (soort Cyanogenmod), maar deze werd niet meer ontwikkeld de laatste tijd. Nu, tegelijk met de aankondiging van OnePlus om het te open sourcen, kondigt dit team vandaag aan zijn werk te hervatten. Ze ondersteunen Nexus devices, een paar toestellen van Sony en... alle OnePlus apparaten! En OnePlus CEO Carl Pei heeft de aankondiging van PA geretweet. Dat is geen toeval en het lijk me sterk dat die mensen 2 aparte roms gaan ontwikkelen. :+

Misschien tijd voor een OxygenOS topic? Nu er 4 devices draaien op OOS + het open source is, is er voldoende stof voor een nieuw topic. Houdt je meteen de device threads schoon van software gerelateerde vragen en ervaringen.

Ik was niet van plan de OP3 te kopen en te gaan voor een Nexus later dit jaar, maar dit brengt me toch enigszins aan het twijfelen. :/

[ Voor 69% gewijzigd door P1nGu1n op 09-06-2016 04:05 ]

Always code as if the guy who ends up maintaining your code will be a violent psychopath who knows where you live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anessie
Development has been one of the best positive points about the OnePlus One, and is an area where the next few devices could not catch up. With the release of OS source code, the whole developer scene receives a huge boost, and also brings focus onto what the OnePlus 3 could achieve with the help of the developer community. We certainly look forward to the launch of the OnePlus 3, all the more because of this move.
Smakelijk iedereen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
Oh wauw, daar word ik heel vrolijk van, gezien ik altijd andere ROMS probeer. Het open source maken van je OS als fabrikant verdient altijd dikke pluspunten. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spacer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-09 15:27

spacer

SAP nerd

De OP3 wordt steeds interessanter op deze manier.
Mijn OPO is nu 21 maanden maar is toch wel aan vervanging toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bawske
dikke pluspunten voor oneplus inderdaad!

Ik veronderstel dat dat wilt zeggen dat het ook veel gemakkelijker wordt om custom roms te ontwikkelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Droid schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 22:07:
Valt niet te zeggen. Maar je kan de launch waarschijnlijk wel gewoon bekijken in de VR app zonder VR bril. Het beeld is dan wel wat vreemd, maar het is prima te doen.
P1nGu1n schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 03:22:
Whaaaat? Dit zag ik niet aankomen! :o

OnePlus maakt OxygenOS open source. Broncode staat op GitHub.

Wat mij niet helemaal duidelijk is, is de relatie tussen Paranoid Android en OxygenOS. Het rom team van OnePlus bestaat voornamelijk aan leden van de custom rom Paranoid Android (soort Cyanogenmod), maar deze werd niet meer ontwikkeld de laatste tijd. Nu, tegelijk met de aankondiging van OnePlus om het te open sourcen, kondigt dit team vandaag aan zijn werk te hervatten. Ze ondersteunen Nexus devices, een paar toestellen van Sony en... alle OnePlus apparaten! En OnePlus CEO Carl Pei heeft de aankondiging van PA geretweet. Dat is geen toeval en het lijk me sterk dat die mensen 2 aparte roms gaan ontwikkelen. :+
Dat is wel erg goed nieuws! Zou dit in de toekomst betekenen dat ze OxygenOS de deur uit doen en op termijn dit gaan vervangen voor Paranoid Android?
Misschien tijd voor een OxygenOS topic? Nu er 4 devices draaien op OOS + het open source is, is er voldoende stof voor een nieuw topic. Houdt je meteen de device threads schoon van software gerelateerde vragen en ervaringen.
Met de OP3 meegeteld draaien er pas 3 devices op OxygenOS. Verder lijkt me een los topic voor de software niet echt nodig, aangezien er vaak toch apparaat specifieke bugs in zitten.

[ Voor 6% gewijzigd door rens-br op 09-06-2016 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Dit wordt steeds beter, enige 'nadeel' van de OP3 is voor mij het full-HD scherm voor VR, echter is VR meer een gimmick dan echt een functie. Heb 1,5 jaar lang met m'n OPO gedaan, top toestel, daarna voor dual-sim overgestapt op een Xiaomi Redmi Note 3. Daar mis ik de goede custom fw support op. Twijfel nu tussen de Asus Zenfone 3 Deluxe, ZTE Axon 7 of OP3. De ZTE heeft het betere scherm, maar gezien de aankondiging van hierboven, ga ik steeds meer uitkijken naar de aankondiging de 14e (mocht dual-sim nog aanwezig zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 10:47

Louw Post

Cerenas

Zullen er ook nog verschillende kleuren beschikbaar komen voor de OnePlus 3? Een zilverkleurige in plaats van die grijze die je nu overal ziet zou ik echt mooi vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
Vin87 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:36:
Dit wordt steeds beter, enige 'nadeel' van de OP3 is voor mij het full-HD scherm voor VR, echter is VR meer een gimmick dan echt een functie.
Ik heb liever een langere accuduur dan een scherm met een grotere resolutie.
Louw Post schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:47:
Zullen er ook nog verschillende kleuren beschikbaar komen voor de OnePlus 3? Een zilverkleurige in plaats van die grijze die je nu overal ziet zou ik echt mooi vinden.
Voor zover we de Tenaa moeten geloven komt de OP3 uit in de volgende kleuren: Licht grijs, Zwart, Goud.

[ Voor 23% gewijzigd door rens-br op 09-06-2016 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Louw Post schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:47:
Misschien ben ik wel een beetje barbaars, maar lichtgrijs is voor mij gewoon zilver. Wat ik wel weet is dat er ook een zwarte en een gouden komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

rens-br schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:51:
[...]

[...]

Voor zover we de Tenaa moeten geloven komt de OP3 uit in de volgende kleuren: Licht grijs, Zwart, Goud.
Thanks, dan het maar doen met grijs denk ik :)
ulTimaS schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:52:
[...]

Misschien ben ik wel een beetje barbaars, maar lichtgrijs is voor mij gewoon zilver. Wat ik wel weet is dat er ook een zwarte en een gouden komt.
Ik bedoel een net wat wittere versie, maar helaas komt die dus waarschijnlijk niet. Zoals in onderstaande afbeelding de rechtse kleur.
Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/images/g/4soAAOSwPhdU2pbN/s-l1600.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
rens-br schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:51:
[...]

[...]

Helaas is mijn ervaring dat grotere accu's nog steeds geen 2 dagen meekunnen, maar net 1,5 dag. Resultaat is dat het toestel nog steeds elke dag op de lader moet. 3000, 3500 of 4000 maakt dus weinig uit, of de Snapdragon 820 moet heel veel zuiniger zijn..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Vin87 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:22:
[...]
Helaas is mijn ervaring dat grotere accu's nog steeds geen 2 dagen meekunnen, maar net 1,5 dag. Resultaat is dat het toestel nog steeds elke dag op de lader moet. 3000, 3500 of 4000 maakt dus weinig uit, of de Snapdragon 820 moet heel veel zuiniger zijn..
Dat klopt. Maar een grotere accu in combinatie met een Full HD ipv. 2k scherm zou dus wel moeten schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
[...]

De 820 is behoorlijk zuinig ja. ;) De telefoons die tot op heden zijn uitgekomen met de 820, hebben allemaal rond de 3000 mah en halen de 1 dag makkelijk en een 2 dagen moet ook gewoon kunnen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nixxx
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 20-01 12:31
[...]

Accuduur staat bij mij niet op de eerste plek omdat ik altijd een 16000 mAh batterypack bij me heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:07:
Dat is wel erg goed nieuws! Zou dit in de toekomst betekenen dat ze OxygenOS de deur uit doen en op termijn dit gaan vervangen voor Paranoid Android?
Lijkt me niet :P. Lijkt me om eerlijk te zijn een beetje tijdverkwisting. Dan ben je maanden en maanden bezig geweest om eindelijk OxygenOS een keer stabiel en goed te maken. En dan mag je dat laten vallen :P. Klinkt nogal onlogisch. Maar goed. Wie weet ;).

Weer een leuk nieuwsbericht :) :

http://www.gizmochina.com...e-pricing-said-start-305/

[ Voor 11% gewijzigd door Anonymoussaurus op 09-06-2016 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:47:
[...]
Lijkt me niet :P. Lijkt me om eerlijk te zijn een beetje tijdverkwisting. Dan ben je maanden en maanden bezig geweest om eindelijk OxygenOS een keer stabiel en goed te maken. En dan mag je dat laten vallen :P. Klinkt nogal onlogisch. Maar goed. Wie weet ;).
Ze kunnen ook de basis gebruiken die ze gezet hebben met OxygenOS en vanuit daar verder gaan met een Panadroid rom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:48:
Ze kunnen ook de basis gebruiken die ze gezet hebben met OxygenOS en vanuit daar verder gaan met een Panadroid rom.
Zou kunnen. Maar wat is het voordeel er van? Kost alleen maar meer werk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:49:
[...]
Zou kunnen. Maar wat is het voordeel er van? Kost alleen maar meer werk.
Stabielere beter en snellere roms! Panadroid roms staan bekent om hun vele tweaks en instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:50:
Stabielere beter en snellere roms! Panadroid roms staan bekent om hun vele tweaks en instellingen.
Hmm.. maar dan nog heb je veel tijd gestoken in OxygenOS, en heb je dus tijd weg gegooid als je met Panadroid verder gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
rens-br schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 09:07:
[...]

Nee dat lijkt mij niet. PA was altijd vooruitstrevend en experimenteel, prima voor de flashaholic maar niet iets wat je wilt als stock rom. CyanogenMod bijvoorbeeld is altijd vrij stabiel en merged features pas als ze stabiel bevonden worden. Daarnaast werd er ook altijd een poos gewacht voor CyanogenOS werd uitgebracht, zodat deze zeker stabiel draait. En waarom OxygenOS open sourcen als je meteen op PA overstapt?

Zoals je ziet, ik begrijp de relatie tussen PA en OOS echt nog niet. 1+1=2 (no pun intended), het kan gewoon géén toeval zijn:
  • OnePlus heeft PA developers in dienst voor het ontwikkelen van OxygenOS
  • PA heeft sindsdien geen nieuwe releases uitgebracht
  • OnePlus kondigt aan OOS te open sourcen
  • PA kondigt een nieuwe release aan
  • Deze release ondersteunt alle OnePlus devices
  • OP DEZELFDE DAG
Met de OP3 meegeteld draaien er pas 3 devices op OxygenOS. Verder lijkt me een los topic voor de software niet echt nodig, aangezien er vaak toch apparaat specifieke bugs in zitten.
Voor de OPO is OxygenOS ook uitgebracht, dat maakt vier ;)

Edit:
Front-page news: nieuws: OnePlus zet broncode Android-skin OxygenOS online :)

De link van MightyPenguin geeft aan dat niet heel OxygenOS open source is gemaakt, enkel device trees, a vendor tree, tri-state key code, and een paar HALs. Oftewel, de benodigdheden voor het maken van een custom rom voor een device. Dit zou kunnen betekenen dat OnePlus misschien hetzelfde wil doen als Cyanogen: volledig open source OS (CyanogenMod / Paranoid Android) en closed source stock roms (CyanogenOS / OxygenOS).

[ Voor 22% gewijzigd door P1nGu1n op 09-06-2016 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19:33

FREAKJAM

"MAXIMUM"

P1nGu1n schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Nee dat lijkt mij niet. PA was altijd vooruitstrevend en experimenteel, prima voor de flashaholic maar niet iets wat je wilt als stock rom. CyanogenMod bijvoorbeeld is altijd vrij stabiel en merged features pas als ze stabiel bevonden worden. Daarnaast werd er ook altijd een poos gewacht voor CyanogenOS werd uitgebracht, zodat deze zeker stabiel draait. En waarom OxygenOS open sourcen als je meteen op PA overstapt?

Zoals je ziet, ik begrijp de relatie tussen PA en OOS echt nog niet. 1+1=2 (no pun intended), het kan gewoon géén toeval zijn:
  • OnePlus heeft PA developers in dienst voor het ontwikkelen van OxygenOS
  • PA heeft sindsdien geen nieuwe releases uitgebracht
  • OnePlus kondigt aan OOS te open sourcen
  • PA kondigt een nieuwe release aan
  • Deze release ondersteunt alle OnePlus devices
  • OP DEZELFDE DAG
[...]

Voor de OPO is OxygenOS ook uitgebracht, dat maakt vier ;)

Edit:
Front-page news: nieuws: OnePlus zet broncode Android-skin OxygenOS online :)

De link van MightyPenguin geeft aan dat niet heel OxygenOS open source is gemaakt, enkel device trees, a vendor tree, tri-state key code, and een paar HALs. Oftewel, de benodigdheden voor het maken van een custom rom voor een device. Dit zou kunnen betekenen dat OnePlus misschien hetzelfde wil doen als Cyanogen: volledig open source OS (CyanogenMod / Paranoid Android) en closed source stock roms (CyanogenOS / OxygenOS).
PA is weer actief sinds kort. Er zijn weer nieuwe ROM's uit en ze hebben weer een nieuw team. Zie deze blogpost.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:29

Oekol

waka waka hey hey

Gines schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 21:31:
[...]

Wat voor ROM draai je? Want ik heb de app wel gewoon kunnen downloaden op mijn SGS4 :)

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• de-don
Dan ben ik eigenlijk wel erg benieuwd wat jij voor ROM draait? Want op mijn stock-rom (Android 5.0.1) kan ik hem sowieso via de Store niet krijgen (niet compatible) en de APK geeft bij mij ook een parsing error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Leoon. schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:01:
[...]

Wat voor ROM draai je? Want ik heb de app wel gewoon kunnen downloaden op mijn SGS4 :)
Ik draai ook gewoon de stockrom (5.0.1), welke ROM draai jij?
Ik heb trouwens een bericht gestuurd naar OnePlus aan welke criteria we moeten voldoen om de app te kunnen installeren. Ze gingen het me zo snel mogelijk laten weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

de-don schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:35:
Dan ben ik eigenlijk wel erg benieuwd wat jij voor ROM draait? Want op mijn stock-rom (Android 5.0.1) kan ik hem sowieso via de Store niet krijgen (niet compatible) en de APK geeft bij mij ook een parsing error.
Gines schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:56:
[...]

Ik heb trouwens een bericht gestuurd naar OnePlus aan welke criteria we moeten voldoen om de app te kunnen installeren. Ze gingen het me zo snel mogelijk laten weten.
Ik draai de laatste snapshot van Cyanogen 12.1 5.1.1.
Waarschijnlijk zit daar het verschil in, maar toch zelfde telefoon.

[ Voor 25% gewijzigd door Oekol op 09-06-2016 16:00 ]

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Gines schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:56:
[...]

De app ondersteunt alleen Android 5.1 en hoger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gines
Antwoord gekregen van OnePlus op Facebook. Jammer genoeg niet het antwoord dat ik verwachtte..
Ik heb het even nagevraagd of er een oplossing is voor dit probleem. Jammer genoeg is de app de enige manier om de launch mee te volgen.
Dus er komt geen stream op PC of dergelijke. Velen zullen dus de launch niet kunnen volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LukasW
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 29-01 09:12
Gines schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:43:
Antwoord gekregen van OnePlus op Facebook. Jammer genoeg niet het antwoord dat ik verwachtte..

[...]

Dus er komt geen stream op PC of dergelijke. Velen zullen dus de launch niet kunnen volgen.
Wellicht valt het nog te proberen om de app via Bluestacks op je PC te draaien, of dat gaat werken durf ik niet te zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18:58

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Zijn de specs in de OP allemaal bevestigd, of wachten we nog op bepaalde dingen?

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
Jorgen schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:20:
Zijn de specs in de OP allemaal bevestigd, of wachten we nog op bepaalde dingen?
In theorie is nog niets bevestigd. Maar eigenlijk bestaat er geen twijfel meer over de meeste en de belangrijkste specs (zie beginpost).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Jorgen schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:20:
Niks is bevestigd, allemaal geruchten tot de aankondiging aanstaande dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol

Oekol

waka waka hey hey

Hebben jullie eigenlijk al een keuze qua kleur gemaakt? Als ik het goed heb, hebben wij allemaal nog maar twee kleuren gezien toch? Zwart en grijs, maar is er ook een derde die mij even ontschoten is.

Het wordt anders nog snel een keuze maken ook de 14e om wel bij de 1e batch te zitten.. Het is wel iets waar ik van plan ben om twee jaar mee te gaan doen, kleur is dan best wel een belangrijke factor :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P1nGu1n
Leoon. schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:44:
Hebben jullie eigenlijk al een keuze qua kleur gemaakt? Als ik het goed heb, hebben wij allemaal nog maar twee kleuren gezien toch? Zwart en grijs, maar is er ook een derde die mij even ontschoten is.
Goud, volgens de TENAA ;)

[ Voor 34% gewijzigd door P1nGu1n op 09-06-2016 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Leoon. schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 21:44:

Het wordt anders nog snel een keuze maken ook de 14e om wel bij de 1e batch te zitten.. Het is wel iets waar ik van plan ben om twee jaar mee te gaan doen, kleur is dan best wel een belangrijke factor :-)
Waarschijnlijk grijs/zilver en anders zwart, maar ik maak pas een keuze bij de officiële aankondiging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japeroen
MKBHD heeft de Oneplus 3 blijkbaar al, ik verwacht een review van hem vrij snel na de aankondiging dus. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ulTimaS

ulTimaS

Mayhaps

Japeroen schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 22:37:
MKBHD heeft de Oneplus 3 blijkbaar al, ik verwacht een review van hem vrij snel na de aankondiging dus. :)
Van zn Snapchat blijkbaar
Afbeeldingslocatie: https://forums.oneplus.net/attachments/screenshot_20160609-184410-png.439616/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jugger naut
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 17:40
Hier een foto die het vergelijkt met de renders, hopelijk kunnen we samen met de launch gelijk een mooie review van MKBHD verwachten.

*klik* voor de foto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Suicyder
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:58
Gines schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 19:43:
[...]
Hah dat wordt dan lastig voor mij, ik draai namelijk nog W10M momenteel en daar gaat niet eens een app voor komen. Ik heb de Loop VR dus alleen als speeltje, verder gaat hij nu voor mij geen nut hebben.

Dan wordt OP3 ook geen instantbuy voor mij en wacht ik tot de levering op gang is gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
AllAboutPhones meldt het volgende:
Naast een vingerprintscanner heeft het toestel ook een USB Type-C port en een 3450mAh batterij die binnen 15 minuten compleet opgeladen is.
Geen idee of dat echt is, maar dat zou wel bruut zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Louw Post

Louw Post

Cerenas

Suicyder schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:05:
[...]

Hah dat wordt dan lastig voor mij, ik draai namelijk nog W10M momenteel en daar gaat niet eens een app voor komen. Ik heb de Loop VR dus alleen als speeltje, verder gaat hij nu voor mij geen nut hebben.

Dan wordt OP3 ook geen instantbuy voor mij en wacht ik tot de levering op gang is gekomen.
Same here, had gehoopt dat ik ook meteen zou kunnen bestellen, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:49
Ik kom ook maar het gesprek in!
Heb mijn OPO al sinds de release, begint nu toch wel een oudje te worden dus de tijd komt voor een nieuwe.
Mocht de OP3 inderdaad 270-330 euro gaan kosten wordt het een instant buy.

Volgens mij is dit alleen een speculatie, klopt dat? Verwacht meer dat het richting de 399 zal gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
LukasW schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 20:01:
[...]

Wellicht valt het nog te proberen om de app via Bluestacks op je PC te draaien, of dat gaat werken durf ik niet te zeggen.
Maar dat is wel iets wat je nu al kan uitproberen.
Suicyder schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:05:
[...]
Volgens Carl zou het na de eerste batch maximaal 2 weken duren voordat de telefoon weer fatsoenlijk verkrijgbaar is, dus dat is gelukkig niet zo lang.
Dat zou wel een heel erg optimistische laadtijd zijn, ken geen één toestel die zo snel laad. Meestal is het in 20 minuten 80% vol o.i.d. Mocht het inderdaad zo zijn, zou dat wel echt helemaal fantastisch zijn!
Valandin schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:35:
Volgens mij is dit alleen een speculatie, klopt dat? Verwacht meer dat het richting de 399 zal gaan.
Eigenlijk is alles speculatie, maar als je de laatste gelekte prijzen uit India omrekent naar Euro's kom je uit op een prijs van ongeveer 335/339 euro voor het goedkoopste model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 10:49
rens-br schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:48:

Eigenlijk is alles speculatie, maar als je de laatste gelekte prijzen uit India omrekent naar Euro's kom je uit op een prijs van ongeveer 335/339 euro voor het goedkoopste model.
In eerste instantie wou ik reageren 'Dat zegt dan toch alleen maar dat de OP3 juist meer dan 400 zal gaan kosten in Nederland'

Maar nu lees ik dus dat de oudere versies ook rond dezelfde prijs zit dan.. Nou ik ben benieuwd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luca
rens-br schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:48:
[...]

Dat zou wel een heel erg optimistische laadtijd zijn, ken geen één toestel die zo snel laad. Meestal is het in 20 minuten 80% vol o.i.d. Mocht het inderdaad zo zijn, zou dat wel echt helemaal fantastisch zijn!
Correct, ik heb er ook mijn vraagtekens bij. Maaar, het is en blijft OnePlus.. Ze houden wel van dat soort dingen, dus echt zeker kun je nooit zijn. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Valandin schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:56:
[...]
In eerste instantie wou ik reageren 'Dat zegt dan toch alleen maar dat de OP3 juist meer dan 400 zal gaan kosten in Nederland'

Maar nu lees ik dus dat de oudere versies ook rond dezelfde prijs zit dan.. Nou ik ben benieuwd!
Haha ja inderdaad. We waren toen ook benieuwd hoe de prijzen zich momenteel verhouden en dat bleek heel erg mee te vallen.
Danny.G schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:56:
[...]
Correct, ik heb er ook mijn vraagtekens bij. Maaar, het is en blijft OnePlus.. Ze houden wel van dat soort dingen, dus echt zeker kun je nooit zijn. :P
Niks is zeker. (Nou ja ademen en belasting betalen) :P We gaan het zien dinsdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
Danny.G schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 08:24:
AllAboutPhones meldt het volgende:

[...]

Geen idee of dat echt is, maar dat zou wel bruut zijn. :P
Als dat bovenstaande echt is, en klopt (voornamelijk over de batterij), dan ga ik hem wellicht kopen. Ik weet niet. M'n gedachte is een beetje veranderd. Ik ga sowieso niet tijdens de launch bestellen. Aangezien ik een twijfelaar ben, en het moeilijk vindt om beslissingen te maken. Ik wil er rustig over na kunnen denken voordat ik wat koop :P.

Ook omdat m'n OnePlus 2 nu veel sneller is, is de neiging om de OnePlus 3 te kopen, minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dCY
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 20-05 15:11

dCY

Ik zit meer te kijken naar de batterij grote, verschillende sites, verschillende waardes zijn opgegeven.
Allemaal tussen 3000 en 3640 mA...

Hopelijk zou de opgegeven 3450 mA correct zijn :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:52

Laguna

Connaisseur

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
Anonymoussaurus schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 09:23:
[...]
Ook omdat m'n OnePlus 2 nu veel sneller is, is de neiging om de OnePlus 3 te kopen, minder.
Je OP2 kan toch sowieso nog wel fftjes mee? Zou gewoon lekke voor de OP4 gaan, net als ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonymoussaurus
  • Niet online
rens-br schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 10:55:
Je OP2 kan toch sowieso nog wel fftjes mee? Zou gewoon lekke voor de OP4 gaan, net als ik.
Jaaa, dat sowieso. Het is meer voor de heb :$.

De enige redenen waarom ik een OnePlus 3 zou nemen:
  • NFC
  • Nieuwste van het nieuwste (ook qua hardware)
  • Vrij goedkoop (als het goed is)
  • OLED
  • Dash charge
Maar ja. Ik wacht de aankondiging af :). Het is immers niet de enige kans dat je kan bestellen (tijdens de aankondiging).

Pagina: 1 ... 18 ... 29 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit topic gaat over de OnePlus 3, en dus niet over andere producten van OnePlus.
Berichten over de Loop VR mogen hier: [OnePlus Loop VR headset] Levertijden.
Berichten over Levertijden & Prijzen mogen hier: [OnePlus 3] Levertijden & Prijzen.

Wat we niet willen; smaltalk/quickchat over het bestel proces! We gaan tevens geen inkoopacties opzetten.