Waarom is dat een kansloze missie? Je hebt geen in-game journal of quest markers waar staat wat je moet doen nadat een npc wat tegen je gezegd heeft, maar als je dat zelf bijhoudt is er eigenlijk niets onduidelijks aan. Van alle souls games vind ik dit deel ook de duidelijkste item omschrijvingen hebben. Ik houd zelf een journal bij waarin ik per area opschrijf wat waar ligt, welke deuren op slot zijn of van de andere kant openen, en als een npc iets zegt wat ik niet snap komt dat vast later wel.lolgast schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:30:
Ik heb nooit Dark Souls gespeeld en afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en een PS4 + DS3 gehaald. Ik ben een ontzettende fan van het RPG-genre, maar dit is wel andere koek. Eigenlijk ook nooit gegamed op consoles, dus behalve het feit dat de game al moeilijk is loop ik ook ontzettend te kloten met de buttons. Ik druk bijvoorbeeld continu mijn shield weg, om maar iets te noemen.
Ik ben niet van plan om het spel zonder hulp te gaan spelen, want dat is echt een kansloze missie. Is hier iemand die op de hoogte is van een goede hulpbron op internet?
De difficulty van combat kan ik begrijpen, en gelukkig is het nu ook superdruk met summons overal
Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin