Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20-08 09:22

Clay

cookie erbij?

lolgast schreef op maandag 18 april 2016 @ 14:30:
Ik heb nooit Dark Souls gespeeld en afgelopen zaterdag de knoop doorgehakt en een PS4 + DS3 gehaald. Ik ben een ontzettende fan van het RPG-genre, maar dit is wel andere koek. Eigenlijk ook nooit gegamed op consoles, dus behalve het feit dat de game al moeilijk is loop ik ook ontzettend te kloten met de buttons. Ik druk bijvoorbeeld continu mijn shield weg, om maar iets te noemen.

Ik ben niet van plan om het spel zonder hulp te gaan spelen, want dat is echt een kansloze missie. Is hier iemand die op de hoogte is van een goede hulpbron op internet?
Waarom is dat een kansloze missie? Je hebt geen in-game journal of quest markers waar staat wat je moet doen nadat een npc wat tegen je gezegd heeft, maar als je dat zelf bijhoudt is er eigenlijk niets onduidelijks aan. Van alle souls games vind ik dit deel ook de duidelijkste item omschrijvingen hebben. Ik houd zelf een journal bij waarin ik per area opschrijf wat waar ligt, welke deuren op slot zijn of van de andere kant openen, en als een npc iets zegt wat ik niet snap komt dat vast later wel.

De difficulty van combat kan ik begrijpen, en gelukkig is het nu ook superdruk met summons overal :) maar als fan van het RPG genre zou je jezelf het ontdekken van alles niet moeten ontnemen. Je eerste playthrough is de enige waarin je overal onwetend tegenoverstaat en alles nieuw en spannend is: geniet daar van nu het kan!

Instagram | Flickr | "Let my music become battle cries" - Frédéric Chopin

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
Patch 1.04 vanaf vandaag live. Greatswords gelukkig een flinke buff. Had al aardig wat materials in een Claymore gestopt. Had ik een beetje spijt van omdat Straight Swords flink overpowered zijn. Nu een beetje recht getrokken. Vanavond lekker beuken met dat ding, heerlijke moveset :D Verreweg m'n lievelingswapen in DS1 en 2... hoop nu ook in 3.

http://i.imgur.com/KaLXk8S.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door yinx84 op 18-04-2016 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Mooi! ik vond m'n claymore al maar matigjes beter dan de long sword.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
Zo, nieuwe run gestart als Pyromancer. Maar je merkt wel dat shield+sword een van de sterkste manieren is voor early game. Pyromancy is nogal meh tegen bosses en mobs met shields.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 09-09 12:15

ye-roon

knaak

Ik vond me claymore echt niet slap op zo. Maja ik ben geswitched van de spear(herald starting class) naar claymore. Ineens deed ik wel damage. Ik heb later even getest, maar alles in starting areas is erg sterk tegen thrusting damage, terwijl slashing damage en crushing damage(mace) de mobs echt kapot maken.

Maja, ik ben een claymore bro. Speelde er mee in DS1, DS2, het was m'n eerste max level in beide games. Het zal ook mijn eerste +10 worden in DS3. De moveset ligt met gewoon enorm, plus de range van de R2. De sword art kan me gestolen worden, maar de rest is geweldig.

Ik denk dat ik een Dark Sword als backup ga mee nemen voor wanneer sneller slaan handiger is. Al moet ik nog even een refined gem zien te vinden, van alles al een mob gevonden die ze dropt, behalve van die. Maja ik ben nu 33str/30dex en dat naar 35str/30dex, dan 35/35, dan 40/40 aan het halen. Dan faith voor lightning sword buff(mocht die in het spel zitten) of DMB(omdat het spell effect awesome is). DB, CFA maken dan alle wapen buffs af :) Het ziet er namelijk uit dat een heavy/sharp/refined wapen met een weapon buff beter is dan een chaos/crystal/lightning wapen, tenzij je echt voor 100% alles in INT stopped en een wapen op +10 S scaling met int krijgt in de crystal vorm en je dus geen str/dex hebt. Maja, das niet mijn stijl :)

Harder, Better, Faster, Stronger | Battletag: yeroon#2383

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-09 11:22
Ik heb het gevoel dat mijn wapen en schild een beetje achterlopen..
Ben level 35 en draag een Irithyll Straight Sword en een Dragon Crest Shield.

Ik sta op het punt de Abyss Watchers te gaan doen.
Ik heb ook een Claymore en Zweihander, maar ik kan die niet dragen icm mijn schild zonder over de 70% te gaan.

Heb ik een goede upgrade binnen handbereik? Of kan ik hier nog ff mee vooruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 03-09 14:14
jaihel schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:56:

Ik heb ook een Claymore en Zweihander, maar ik kan die niet dragen icm mijn schild zonder over de 70% te gaan.

Alle Straight Swords zijn goed op dit moment. Die Irithyll SS is niets mis mee hoor! Is erg snel, hoge DPS (en ziet er vet uit, ook niet geheel onbelangrijk). Enige nadeel is dat hij moeilijker te upgraden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
yinx84 schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:00:
[...]

Alle Straight Swords zijn goed op dit moment. Die Irithyll SS is niets mis mee hoor! Is erg snel, hoge DPS (en ziet er vet uit, ook niet geheel onbelangrijk). Enige nadeel is dat hij moeilijker te upgraden is.
Oke. Ik heb zo'n voorwerp waarmee ik 'm kan upgraden, maar ik weet niet of ik die beter kan bewaren voor een beter wapen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Die Irithyl straight sword is heel goed, ik heb er pas een gevonden. Het heeft zo te zien hogere damage dan de longsword, maar belangrijker het heeft 110 crit modifier, wat backstabs en repostes een heel stuk sterker maken. Maar ik dacht dat die gewoon titanite nodig had en geen twinklesprinkle?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
ye-roon schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:04:
Die Irithyl straight sword is heel goed, ik heb er pas een gevonden. Het heeft zo te zien hogere damage dan de longsword, maar belangrijker het heeft 110 crit modifier, wat backstabs en repostes een heel stuk sterker maken. Maar ik dacht dat die gewoon titanite nodig had en geen twinklesprinkle?
Nopes die heeft twinkle nodig :) maar die vind je op een gegeven moment genoeg. Heb die op +9 nu en dark sword ook op +9 erg fijne wapens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Oohhhh ik haal die Irithyl door de war met de Lohtric Knight sword. Die lothric knight is het zwaard met 110crit. En wel titanite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel gisteren uitgespeeld met een Irithyl Straith Sword. Best easy aan Twinkling titanite te komen hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik heb ook een Twinkling Titanite, dus dan ga ik die vanavond gebruiken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jaihel schreef op maandag 18 april 2016 @ 15:56:

Dragon Crest heb ik tot einde van het spel gebruikt, werkt perfect

Voor wapen? Kijk voor een Dark Sword, je kan er al 1 farmen vanaf de 2e bonfire in Lothric Wall. Moet je even de questline doen van de gast die naast de grote throne staat :)

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
corset schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:48:
[...]

Dragon Crest heb ik tot einde van het spel gebruikt, werkt perfect

Voor wapen? Kijk voor een Dark Sword, je kan er al 1 farmen vanaf de 2e bonfire in Lothric Wall. Moet je even de questline doen van de gast die naast de grote throne staat :)
Let er wel op dat als je een Dark Sword gaat gebruiken dat deze "scaled" met zowel strength als dexterity. Dark sword "scaled" ontzettend goed met beide, vergeet niet een refined gem te gebruiken. Men noemt dit ook wel een Quality build :). Voor PvE is dit een van de beste pure melee builds.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11:34
Luxurydiver schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:33:

Helaas als Bow en Arrow fanaat, nog geen sterkere boog tegengekomen wat een enorme tegenvaller is...
Vanavond weer lekker verder hakken!
Voor een Dex Build kan je een goede bow vinden in
spoiler: locatie, early game
Farron Keep, in de buurt van de Keep Ruins bonfire staan 3 van die grote gasten in een kringetje, één van die gasten dropt een Black Bow of Pharris. Vanaf +7 schaalt die met B op Dex.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15-09 16:16
Speel nog steeds hardnekkig door met mijn sorcerer, en het gaat best wel redelijk. Alleen boss 4 Archdeacon is niet echt te doen als sorcerer met een jurkje aan en zonder schild. Ik heb dan wel een fire infused rapier die ik gebruik als ik dichtbij een mob moet meppen, maar dat hielp daar niet echt, ik vraag me af of die wel gaat zonder hulp van medespelers (die ik dan uiteindelijk ook maar heb gebruikt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Tabsqt schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:04:
[...]

Let er wel op dat als je een Dark Sword gaat gebruiken dat deze "scaled" met zowel strength als dexterity. Dark sword "scaled" ontzettend goed met beide, vergeet niet een refined gem te gebruiken. Men noemt dit ook wel een Quality build :). Voor PvE is dit een van de beste pure melee builds.
Scaled alleen na infusion. Anders geen scaling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
corset schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:17:
[...]

Scaled alleen na infusion. Anders geen scaling
Dark Sword scaled zonder infusion D,D C,D met strength en dexterity. De enige manier waarop hij niet zal scalen is door een raw gem infusion te gebruiken.

Edit: C,D Strength / dex scaling

[ Voor 6% gewijzigd door Tabsqt op 18-04-2016 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Tabsqt schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:59:
[...]

Dark Sword scaled zonder infusion D,D met strength en dexterity. De enige manier waarop hij niet zal scalen is door een raw gem infusion te gebruiken.
Raar, de drop van mij had 0 scaling. Pas na infusion zit ik op B/B scaling.
Zal vanavond ff nieuwe farmen om te kijken. Gids zegt ook niks duidelijke erover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
corset schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:05:
[...]

Raar, de drop van mij had 0 scaling. Pas na infusion zit ik op B/B scaling.
Zal vanavond ff nieuwe farmen om te kijken. Gids zegt ook niks duidelijke erover.
Ding heeft ook geen scalling als hij dropped dat klopt volgens mij, pas bij infusion krijgt een schaling (met heavy gem is het A voor STR)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Crystal Sage inmiddels ook down first try. De bazen zijn echt simpel tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:12
Kan iemand zeggen wat ik fout doe? Zou fijn vinden als iemand mij een keer helpt met een boss. maar wordt steeds gesummond naar iemand anders ze wereld..

Ik use eerst Ember en dan met whitesoap stick maak ik een summon.. Maar hen nog nooit gehad dat iemand mij kwam helpen. Doe ik iets fout ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
k1978 schreef op maandag 18 april 2016 @ 20:53:
Kan iemand zeggen wat ik fout doe? Zou fijn vinden als iemand mij een keer helpt met een boss. maar wordt steeds gesummond naar iemand anders ze wereld..

Ik use eerst Ember en dan met whitesoap stick maak ik een summon.. Maar hen nog nooit gehad dat iemand mij kwam helpen. Doe ik iets fout ?
Ja, met een die steen maak je jezelf summonbaar :D je maakt een teken op de grond, en als iemand anders dat teken used dan word je gesummoned :D

Gebruik je zelf een wit teken, dan summon je iemand :)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
ooh pff echt.. Dus hoef alleen ember te nemen en dan een wit teken te zoeken ??

Trouwens dancer of the boreal valley vind ik echt moeilijk zeg.. Dus kan wel wat hulp gebruiken...

[ Voor 39% gewijzigd door k1978 op 18-04-2016 21:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Laatst online: 05-09 12:16
k1978 schreef op maandag 18 april 2016 @ 21:00:
ooh pff echt.. Dus hoef alleen ember te nemen en dan een wit teken te zoeken ??
Correct! :) Overigens, summontekens kunnen ook een andere kleur hebben, dat hangt dan weer van de convenant af van degene die het op de grond geplempt heeft :-)

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Oke bedankt.. Wat betekent die witte van mij dan welke covenant eis dat ? niet echt het idee dat ik daar een keuze voor heb gemaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door k1978 op 18-04-2016 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Pfff werd net geinvade met 15.000 Souls op zak. Je kan dan gewoon geen Homeward Bone meer gebruiken en ook Quit Game is greyed out, haha, briljant. Uiteindelijk maar het gevecht aan gegaan maar die dude lagde als een malle. Toen vielen we met z'n twee van een randje af allebei dood. Kon daarna gelukkig mijn Souls weer oprapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Ik heb nu een zwaar met de sharpen skill. Ik heb geen ENKEL idee hoe deze skill te casten. Iemand tips?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe trailer n.a.v. diverse reviews, lichte spoiler alert.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=XKbnz_l_MA8]

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2016 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Hoe kom ik bij dit item hieronder? Zoek me rot.

Verder begrijp ik het spell casten niet helemaal. Ik heb die vlammenbal geselecteerd in de bovenste slot, maar hij is ren soort greyed out en heb ook geen idee hoe ze te gooien.

Afbeeldingslocatie: http://a64.tinypic.com/208y8hl.jpg

Verder is dit natuurlijk gewoon het wreedst van de hele game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:31:

Verder begrijp ik het spell casten niet helemaal. Ik heb die vlammenbal geselecteerd in de bovenste slot, maar hij is ren soort greyed out en heb ook geen idee hoe ze te gooien.

[afbeelding]

[video]
spoiler:
Je draai naar links dan kijk je die hal in, dan ga je naar links, en dan zie je rechts een kamp vuur, daar zit een rand aan rechter kant dan kan je langs en dan naar rechts de trap naar boven, vind je een soccerer en links in de hoek halve trap naar beneden naar dat item. (even snel uit me hoofd) maar je zit inde buurt al

Wat betreft het casten voor pyro heb je idd die hand nodig, en dan ga je naar bonfire en doe je atune spel (als je dat nog niet gedaan had) daar kan je hem gewoon gooien met L1 als ik me niet vergis :)

[ Voor 10% gewijzigd door WeAreLegion op 18-04-2016 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Thanks.

Dus ik moet in het slot boven de spell doen en links de hand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

[afbeelding]

[video]
Je moet je fire ball spell in je bovenste slot steken, en dan die fire hand in je wapen slot ... dan je "slaan" knop drukken om te gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:46:
Thanks.

Dus ik moet in het slot boven de spell doen en links de hand?
Ja klopt en je krijgt hem in slot boven door bij een bonfire attune spell te kiezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Oke, ik heb jullie hulp nodig..

Ik ben bij
spoiler:
yhorm the giant
aangekomen maar lijk hem maar geen damage te doen, eerste hit is rond de 80 tot een max van rond de 220 bij 3 hits ( 8)7 ) waarna ik moet dodgen..

Gebruik momenteel de black blade katana op +6

WAT doe ik fout? Of is dit zon boss waar je gewoon intens geduldig moet zijn? Lijkt me ondoenbaar zo..

[ Voor 3% gewijzigd door dijstr op 19-04-2016 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dijstr schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:31:
Oke, ik heb jullie hulp nodig..

Ik ben bij
spoiler:
yhorm the giant
aangekomen maar lijk hem maar geen damage te doen, eerste hit is rond de 80 tot een max van rond de 220 bij 3 hits ( 8)7 ) waarna ik moet dodgen..

Gebruik momenteel de blacksteel katana op +6

WAT doe ik fout? Of is dit zon boss waar je gewoon intens geduldig moet zijn? Lijkt me ondoenbaar zo..
spoiler:
Nee, bij z'n troon, achter in zijn zaal, ligt een wapen (storm ruler). Equip die en gebruik de weapon art op hem. Dan doe je rete veel damage. Doe dat 4x en hij is neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 00:35:
[...]

spoiler:
Nee, bij z'n troon, achter in zijn zaal, ligt een wapen (storm ruler). Equip die en gebruik de weapon art op hem. Dan doe je rete veel damage. Doe dat 4x en hij is neer.
Top! Ga ik morgen meteen proberen! Ook eens even naar een nieuw wapen zoeken.. Vind de katana wel leuk maar misschien tijd voor wat afwisseling :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik vanaf vandaag een Storm Curved Sword. Heerlijke sword art. Humanoid enemies worden op de grond gegooid, fijn voor knights zonder hyper armour. Ook heel wat PVP gevechten mee gewonnen vanavond :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 01:30:
Ik gebruik vanaf vandaag een Storm Curved Sword. Heerlijke sword art. Humanoid enemies worden op de grond gegooid, fijn voor knights zonder hyper armour. Ook heel wat PVP gevechten mee gewonnen vanavond :).
Dat wapen heb ik ook gebruikt inderdaad, werkt erg fijn! Ik ben nu wat wapens naar +9 aan doen (heb toch veel van die dingen en kan ze kopen (unlimited behalve die slab) even aan preppen voor dat ik naar new game+ ga hehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12-09 18:52
Eindelijk kan ik vanavond los op deze game, ligt hier al een tijdje en lees zo nu en dan mee hier. Ik twijfel nog tussen Knight, Warrior, Mercenary, Thief of Pyromancer... :)

Nog tips / afraders op dit gebied? Heb geen Souls ervaring alleen BB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Goede tip tegen Bleed:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ETzPliskin
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12:26

ETzPliskin

PS3 ID: Kretus

SideShow schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:05:
Ik heb nu een zwaar met de sharpen skill. Ik heb geen ENKEL idee hoe deze skill te casten. Iemand tips?
Wapen in je 2 handen nemen ( Y of driehoekje denk ik ) en dan linkse trigger of L2. Denk ik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Tip #2,

als je tegen honden vecht, of de creatures in dat gebied. Neem een vuur wapen mee. Elke hit stunned ze, waardoor je gratis kills kan krijgen :)
Spud82 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:09:
Eindelijk kan ik vanavond los op deze game, ligt hier al een tijdje en lees zo nu en dan mee hier. Ik twijfel nog tussen Knight, Warrior, Mercenary, Thief of Pyromancer... :)

Nog tips / afraders op dit gebied? Heb geen Souls ervaring alleen BB.
Knight als je faceroll door het spel wil gaan, farm de Darksword als je er heen kan (zie spoilers straks, is kort stukje van 1 NPC questline) upgrade deze, en infuse hem met een dex/str scaling. Neem een boog erbij voor bepaalde gebieden, en je bent klaar.

Pyromancer ben ik nu mee bezig, is echt geinig, maar lastiger dan ik dacht omdat je toch wat damage mist early game. Totdat je de NPC hebt gekregen die je de spells verkoopt/pyromancy upgrade zal je gewoon zwakker zijn dan andere classes.

[ Voor 55% gewijzigd door corset op 19-04-2016 08:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

[afbeelding]

[video]
spoiler:
Loop naar de ruimte achter je. Je kan hier rechts af de kamer in waar je nu bent, linksaf over een muurtje naar een andere ruimte. Je moet hier rechtdoor, blijf op het hoge gedeelte en loop langs de ruimte waar je staat op het screenshot. Je vind daar nog meer dan alleen dat item :) (ik heb hier ook lang over gedaan om het te vinden).

Also over de Dark Sword. Ik heb geen idee waarom mensen zeggen dat het ding geen scaling heeft. Het heeft gewoon altijd al scaling gehad. Gezien de redelijke scaling met str en dex is refined een goede optie tenzij je puur str of puur dex bent. Ik ben quality, dus de mijne word sowieso refined. Al moet ik wel nog ff een refined gem vinden, want mijn claymore is dat nu al.

Een betere plek om de dark sword te farmen in farron keep perimiter bonfire. Er lopen daar 2 van die gasten, je kan er 1tje pullen de ander sloopt de chru daarzo, en dan is hij laag hp en kan je hem zo af maken. Voordeel van hier farmen is dat de chru ook items droppen voor een covenant en je dus zo 2 dingen tegelijk aan het doen bent :)

[ Voor 29% gewijzigd door ye-roon op 19-04-2016 08:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

ETzPliskin schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:25:
[...]

Wapen in je 2 handen nemen ( Y of driehoekje denk ik ) en dan linkse trigger of L2. Denk ik :P
Omg zalig :) Thanks. Ik had inderdaad wat zitten testen met die stances ... maar niet gevonden.

Gisteren heb ik de sage boss verslaan. Stuk of 5 keer geprobeerd. Voor de rest zijn er in dat gebiedje wel nog wat interessante mobs die ik vanavond of morgen met veel plezier eens goeiedag ga zeggen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

corset schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:27:
[...]

farm de Darksword als je er heen kan (zie spoilers straks, is kort stukje van 1 NPC questline) upgrade deze, en infuse hem met een dex/str scaling.
spoiler:
zag dat je dit zwaard al in de Great Wall kan farmen, alleen snap ik even niet waar. Men had het over de 2e bonfire maar de desbetreffende mobs zie ik nergens? Ook de NPC is mij onbekend. Het andere gebied is dan een stuk verder in het spel

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

vhal schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:57:
[...]

spoiler:
zag dat je dit zwaard al in de Great Wall kan farmen, alleen snap ik even niet waar. Men had het over de 2e bonfire maar de desbetreffende mobs zie ik nergens? Ook de NPC is mij onbekend. Het andere gebied is dan een stuk verder in het spel
spoiler:
Lees mijn tip boven, gewoon farmen bij Farron Keep perimiter. Die Darkwraith in High Wall kan je alleen bereiken zodra je de lift key hebt. Die krijg je van een NPC. De trigger is een Tong krijgen van een enemy (of gewoon looten in de wereld). Dan komt die npc terug, geeft je de key en ja kan er heen. Probleem is dat die lift lang is en je continue terug moet etc en dan is er maar 1 mob. Bij Farron Keep Perimiter zijn er 2, ze vechten met de local wildlife en je krijgt dus dubbele drop van de wraiths en kans op drops van de wildlife. Veel efficienter om daar te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Nu online

vhal

ಠ_ಠ

ye-roon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:01:
[...]

spoiler:
Lees mijn tip boven, gewoon farmen bij Farron Keep perimiter. Die Darkwraith in High Wall kan je alleen bereiken zodra je de lift key hebt. Die krijg je van een NPC. De trigger is een Tong krijgen van een enemy (of gewoon looten in de wereld). Dan komt die npc terug, geeft je de key en ja kan er heen. Probleem is dat die lift lang is en je continue terug moet etc en dan is er maar 1 mob. Bij Farron Keep Perimiter zijn er 2, ze vechten met de local wildlife en je krijgt dus dubbele drop van de wraiths en kans op drops van de wildlife. Veel efficienter om daar te farmen.
sorry, had je edit even gemist maar toch bedankt :)

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Is die dark sword beter dan the butcher ? Kheb nu die, deze heeft een A rating voor strength. Als knight waarschijnlijk ook niet slecht.

edit: eindelijk gevonden wat dat vreemde status icon is onder mn health bar http://www.giantbomb.com/...status-effect-is-1795175/

[ Voor 46% gewijzigd door SideShow op 19-04-2016 09:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 16:37

Dazzler2120

FP ProMod
Kijken welke de betere strenght rating heeft om te zien welke theoretisch meer damage output heeft.
Daarbij afweging maken van de speelstijl. Mijn uchigatana is op +6 met een B rating op dex, maar toch is het sommige zones fijn om mijn arturo's spear te gebruiken die op +2 zit met een C rating op dex omdat die een heal op kill heeft. Biedt een goeie sustain.

Ik heb ook de farron greatsword geprobeerd, heeft een hele goeie scaling op STR en Dex, maar de speelstijl bevalt me gewoon niet, dus dat is niet het juiste wapen voor mij.

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
SideShow schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:32:
Is die dark sword beter dan the butcher ? Kheb nu die, deze heeft een A rating voor strength. Als knight waarschijnlijk ook niet slecht.
Pure getallen zeggen uiteindelijk niet al te veel. Voordeel van het dark sword is dat deze met bijvoorbeeld een heavy gem een vrij hoge STR scaling krijgt, maar wel met een vrij snelle moveset. Uiteindelijk is het dus eerder een kwestie van een wapen te vinden met een moveset en snelheid die je goed ligt met daarbij een fatsoenlijke hoeveelheid DMG dan een wapen met de hoogste damage, maar die traag is, je stamina snel draint en in close quarters lastig te gebruiken is.

Ik voer dan zelf ook een tweesporenbeleid. Dark sword icm met shield voor wanneer ik meer met snelle agressieve vijanden te maken heb (of een boss met een erg korte hit window waardoor een ultra greatsword te veel tijd kost bijvoorbeeld) en een zweihander (eventueel met shield, maar meestal zonder) voor wanneer ik meer met vijanden te maken heb die goed de staggeren zijn en ik wat meer bereik nodig heb. Daarnaast is de afwisseling ook gewoon leuk natuurlijk. Maar ter vergelijking, met het dark sword kan ik iets van 6 keer snel achter elkaar aanvallen, met een zweihander net drie, maar dan heb ik geen stamina meer om weg te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

edit: eindelijk gevonden wat dat vreemde status icon is onder mn health bar http://www.giantbomb.com/...status-effect-is-1795175/
Dat zijn sowieso je equipped ringen die daar staan. Net als de runes in Bloodborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Neen dus? Heb je de site wel geopend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
bram1984 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 09:44:
[...]

Dat zijn sowieso je equipped ringen die daar staan. Net als de runes in Bloodborne.
Even de site openen haha daar staan ook de ringen maar blijkbaar ook als je wachtwoord invult voor online gedeelte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ah, had niet verder gelezen. My bad. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53

Ik loop al een hele tijd met de butcher knife rond, nu op +6, en ik vind hem relaxed. Eenvoudige moveset, maar de skill is relaxed, met die health regen bij iedere hit :) Of ik m tot het eind ga gebruiken weet ik nog niet.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Ben nu level 90 en zou eigenlijk nog wel 15 punten willen doen in DEX zodat die ook op 40 zit. Maar ben dan ook weer bang dat ik met level 105 weer te hoog ben om gesummoned te worden. (Weet ook niet echt wat -min en max level is waar je tussen gesummoned word).

edit:

Mmmm blijkbaar valt het nog mee http://darksouls3.wiki.fe...m/Summon+Range+Calculator

Als je level 105 ben is de range tussen 86 en 126

[ Voor 23% gewijzigd door WeAreLegion op 19-04-2016 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Kweenie, in DS2 was ik level 306, en werd nog steeds gesummoned. Er zijn zat mensen die gewoon doorlevelen, ik ga niet rond een bepaald level hangen omdat dat bv het "geaccepteerde" pvp danwel coop level is oid ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Clay schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 10:47:
Kweenie, in DS2 was ik level 306, en werd nog steeds gesummoned. Er zijn zat mensen die gewoon doorlevelen, ik ga niet rond een bepaald level hangen omdat dat bv het "geaccepteerde" pvp danwel coop level is oid ;)
Nee het werkt opzich wel handig word heel veel gesummond nu, maar quality build met deze char, of ook gewoon lading in int en atn zodat ik gewoon alles kan spelen wat ik wil is ook wel nice :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Hoeveel souls heb je nodig om te levelen op level 90?
Ik veronderstel dat je ook telkens meer en meer souls krijgt door mobs door te slaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SideShow schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:22:
Ik veronderstel dat je ook telkens meer en meer souls krijgt door mobs door te slaan?
mmm zo uit me hoofd iets van 43.000 per level. Maar als je beetje helpt met boses en dergelijke dan gaat het echt heel erg snel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het gevoel dat de game sinds de patch van gisteren veel minder FPS problemen heeft op de xbox one. Zelfs in de meest drukke gebieden loopt het soepel. Erg blij mee :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jantje 2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:24
Werkt een Faith / Str build nog een beetje in DS3? Ik heb tot nu toe nog geen enkel fatsoenlijk wapen gevonden met een redelijke str /faith scaling alles lijkt wel op dex te richten, iets wat ik eigenlijk nog niet echt leveled hebt. Of het zijn de greatswords met hoge req. Ik mis een beetje de heide knight longsword/ throne defender sword uit DS2.

Speel de game blind, ongeveer 10 gespeeld lvl 30 dus misschien heb ik wat gemist dat kan natuurlijk.

[ Voor 3% gewijzigd door jantje 2 op 19-04-2016 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

Werkt een Faith / Str build nog een beetje in DS3? Ik heb tot nu toe nog geen enkel fatsoenlijk wapen gevonden met een redelijke str /faith scaling
Op een gegeven moment kan je blessed gaan infusen, dat zou gewoon moeten werken. Ik heb de coal al wel, maar de mats nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Heb gister nog even de overige estus shards en undead bone shards gekocht, maar bleek er dus maar 1 gemist te hebben en 2 bone shards vond dat nog wel netjes blind gespeeld :) maar goed nu maar even guide gebruiken om te kijken of ik nog meer gemist heb (paar quests lijn dingen niet helemaal goed gegaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
SideShow schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:22:
Hangt er vanaf in welke NG cycle je zit. Het aantal Souls dat je krijgt, schaalt niet mee met je level. In BB niet althans. Lijkt me hier ook niet. Dus level 90 in NG, dan kun je flink aan de slag met farmen voor een extra level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:45

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Souls farmen? Joh, daar heb je een White Soapstone voor. Je gaat toch geen mobs grinden als je ook gewoon in een paar minuten tijd iemand kan helpen een boss te killen. Krijg je ongeveer 15-20.000 souls voor als je bij endgame bosses helpt.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Voxalizer schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:15:
Souls farmen? Joh, daar heb je een White Soapstone voor. Je gaat toch geen mobs grinden als je ook gewoon in een paar minuten tijd iemand kan helpen een boss te killen. Krijg je ongeveer 15-20.000 souls voor als je bij endgame bosses helpt.
Nog veel meer zelfs :) laatste geeft 33000 souls en een andere (ook bijna op einde) geeft 28000 ik ga inderdaad niet farmen haha ik help wel mensen tot ik gewoon wat levels om hoog kan weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
jantje 2 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 11:35:
Werkt een Faith / Str build nog een beetje in DS3? Ik heb tot nu toe nog geen enkel fatsoenlijk wapen gevonden met een redelijke str /faith scaling alles lijkt wel op dex te richten, iets wat ik eigenlijk nog niet echt leveled hebt. Of het zijn de greatswords met hoge req. Ik mis een beetje de heide knight longsword/ throne defender sword uit DS2.

Speel de game blind, ongeveer 10 gespeeld lvl 30 dus misschien heb ik wat gemist dat kan natuurlijk.
Ik heb het spel uitgespeeld met 2x een Dark Sword+10 (1x lightning infused(Faith S-scaling), 1x blessed(Faith A-Scaling)). Is zeker te doen hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Nu online
Waarom heb ik z'n voorgevoel dat het Dark sword straks generfd gaat worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Invisible_man schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:37:
Denk dat dat wel mee valt hoor, hij is goed maar er zijn genoeg andere wapens die net zo goed zijn het is maar wat je ligt en fijn vind. Heb nooit echt gevoel gehad dat ik met een wapen liep dat overpowered was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Fume Ultra Greatsword is ook erg lekker als je een degelijke strength build hebt :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tabsqt
Invisible_man schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:37:
Zou kunnen, er zijn echter andere wapens die even sterk zijn of nog sterker. Sunlight Straight sword heeft vergelijkbaare scaling als Dark Sword maar heeft een self buff weaponart. Een Luck build met Anri Straight Sword en bleed resins is ontzettend sterk op dit moment (mits je hollowed bent), als iets generfed word dan zal het dat waarschijnlijk wel zijn.

Iemand enig idee hoe sterk Pyromancers zijn later in het spel (90+)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Tabsqt schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:48:
[...]

Zou kunnen, er zijn echter andere wapens die even sterk zijn of nog sterker. Sunlight Straight sword heeft vergelijkbaare scaling als Dark Sword maar heeft een self buff weaponart. Een Luck build met Anri Straight Sword en bleed resins is ontzettend sterk op dit moment (mits je hollowed bent), als iets generfed word dan zal het dat waarschijnlijk wel zijn.

Ik heb mijn build even omgezet naar een pyromancer met str en deed toch behoorlijk wat dmg, die fireball raakte een mob voor ongeveer 650dmg (en dat op mobs op einde van spel).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 13-09 13:16
Tabsqt schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:48:
[...]

Speel nu NG+ met puur pyromancer en het rekt als een malle :+ Chaos Fireball ftw O-)

Xbox Series X: I ColoSsuZz I - PS5: I-ColoSsuZz-I

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Als ik het zo goed lees hier, moet je wel online spelen enzo om souls te kunnen farmen?
Ik begrijp niks van dat online gedoe en had het graag vermeden als nieuwkomer in de serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
SideShow schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:58:
Als ik het zo goed lees hier, moet je wel online spelen enzo om souls te kunnen farmen?
Ik begrijp niks van dat online gedoe en had het graag vermeden als nieuwkomer in de serie
Nee hoor hoeft niet, heb nauwelijks nog online gedaan en ben inmiddels level 113 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Akaendra
  • Laatst online: 15:06
Je kunt ook gewoon resten bij een bonfire en normale mobs farmen, gaat wellicht wel een stukje langzamer maar zoveel souls zul je wat mij betreft echt niet hoeven farmen om echt de game te kunnen spelen. Daarnaast genoeg items die je ook souls geven (ook als enemy drops) dus dat zit wel snor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
Het is werkelijk heel erg simpel, en ook leuk. Ik zal het proberen uit te leggen.

Je loopt met een white soap stone naar een plek waar je een eindbaas hebt gevonden (en zelf natuurlijk al hebt verslagen) en gebruikt de white soap stone voor de ingang van de plaats van de baas om je summoning sign op de grond te zetten. Dan wacht je even af tot iemand je hulp inroept (die klikt dan op je summoning sign in zijn eigen spel, hij is namelijk zichtbaar voor iedereen die emberred is) en je wordt naar zijn/ haar spel getransporteerd. Als je de eindbaas verslaat ga je weer terug naar je eigen game met een boel souls meer. Rinse en repeat.

Als je doodgaat verlies je niks, alleen heb je minder souls om mee terug te nemen

Vette Shizzle 8)

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clay

Clay

cookie erbij?

(en zelf natuurlijk al hebt verslagen)
Dat is een mening :P

Als je aan het farmen bent heb je de plaatselijke boss wsl al gehad, maar als je nog onderweg bent laat ik me rustig een paar keer voor een boss summomen om die te leren kennen. De eerste encounter doe ik solo, en de uiteindelijke kill liefst ook.

Verder kan je je ook juist aan het begin van areas laten summomen (ipv bij de boss) als je zelf niet zo van het ontdekken bent, en een beetje veilig een area wil leren kennen; er kan vanalles.

Nu je het met de helft van je estus moet doen als summon merk ik wel dat ik minder geneigd ben mensen met een hele area EN de boss te helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
Of je gebruikt een paarse summon sign! Dan kan je zowel de boss als de host kapot timmeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

VinnieV schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 14:37:
[...]

Het is werkelijk heel erg simpel, en ook leuk. Ik zal het proberen uit te leggen.

Je loopt met een white soap stone naar een plek waar je een eindbaas hebt gevonden (en zelf natuurlijk al hebt verslagen) en gebruikt de white soap stone voor de ingang van de plaats van de baas om je summoning sign op de grond te zetten. Dan wacht je even af tot iemand je hulp inroept (die klikt dan op je summoning sign in zijn eigen spel, hij is namelijk zichtbaar voor iedereen die emberred is) en je wordt naar zijn/ haar spel getransporteerd. Als je de eindbaas verslaat ga je weer terug naar je eigen game met een boel souls meer. Rinse en repeat.

Als je doodgaat verlies je niks, alleen heb je minder souls om mee terug te nemen

Vette Shizzle 8)
Ah thanks !

Dat is dus PvE dat je beschrijft als het ware, ik heb wel nog geen soap denk ik. Die handmaid spreekt er ook altijd over....

Van PvP snap ik nog niks. O-) Met die banners en covenants enzo.

Oja, en hollowing ... heb al 3 keer de wiki pagina gelezen over dit onderwerp, en begrijp het eigenlijk nog niet zo goed lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SideShow schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:05:
[...]

Ah thanks !

Dat is dus PvE dat je beschrijft als het ware, ik heb wel nog geen soap denk ik. Die handmaid spreekt er ook altijd over....

Oja, en hollowing ... heb al 3 keer de wiki pagina gelezen over dit onderwerp, en begrijp het eigenlijk nog niet zo goed lol
Hollowing maakt niet zoveel meer uit in Dark Souls 3, je ziet er meer dood uit (en volgens mij voor een quests heeft het nut) maar dat is het ook wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I ColoSsuZz I
SideShow schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:05:
[...]

Ah thanks !

Een white soap stone, die je dus nodig hebt om andere in PVE te helpen met een area/boss kan je kopen in Firelink Shrine bij de handmaid voor 500 souls. Gelijk doen!

Wat betreft PVP:

Voor PVP heb je meerdere optie:
- Invaden dmv Cracked red eye orbs ( te krijgen van npcs ) of dmv Red eye orb (krijg je na questline van (npc)
-Je kan ook een red soap stone gebruiken, waardoor andere geen witte maar een rode summon sign in hun wereld zien. Ze kunnen er vervolgens voor kiezen om jouw te summonen in hun wereld als invader.

[ Voor 23% gewijzigd door I ColoSsuZz I op 19-04-2016 15:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

WeAreLegion schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:10:
[...]

Hollowing maakt niet zoveel meer uit in Dark Souls 3, je ziet er meer dood uit (en volgens mij voor een quests heeft het nut) maar dat is het ook wel.
Hollowing maakt wel iets uit.

Bij 99 in de Hollowing "stat" ben je maxed out hollow en kan je maximaal 1 friendly phantom summonen. Maximaal 2 met de Dried finger. Tegen over 2 phantoms zonder hollowing en 3 met dried finger.
Wacht even, is dat in farron keep/road of sacrifices? En zijn dat wolfs of farron? Is dit op NG+? Want ik ben echt nog nooooooooooooit gesummoned als wolfje. Zelfs niet zonder upgraded wapens en lage soul level tot hoge soul level en upgraded wapens. Ik ben blijkbaar niet de enige, reddit staat er vol mee.

Maar blijkbaar werkt dat wel op de xbone dan? Want PS4 en PC lijkt het broken as fuck.

spoiler:
Aldrich Faithfull
aan de andere kant, daar word ik bijna insta summoned zodra ik weer in m'n wereld kom of ik heb instant invaders zodra ik in die area loop zonder dat covenant item.

[ Voor 46% gewijzigd door ye-roon op 19-04-2016 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ye-roon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:35:
[...]

[...]

Wacht even, is dat in farron keep/road of sacrifices? En zijn dat wolfs of farron? Is dit op NG+? Want ik ben echt nog nooooooooooooit gesummoned als wolfje. Zelfs niet zonder upgraded wapens en lage soul level tot hoge soul level en upgraded wapens. Ik ben blijkbaar niet de enige, reddit staat er vol mee.

Maar blijkbaar werkt dat wel op de xbone dan? Want PS4 en PC lijkt het broken as fuck.

spoiler:
Aldrich Faithfull
aan de andere kant, daar word ik bijna insta summoned zodra ik weer in m'n wereld kom of ik heb instant invaders zodra ik in die area loop zonder dat covenant item.
Yes ouwe, is in Farron Keep. En zijn Wolf of Farron. En dit is inderdaad op NG+.

Mijn game zit VOL met wolfs of Farron. Ik kan latterlijk niet in de Road of Sacrifices komen (embered) of ik heb er al weer een paar aan m'n broek hangen. Ik vind het ronduit irritant, haha. Ik zat bij dit moment wel te juichen voor mijn scherm, dit was al de vijfde keer dat ik gegangbanged werd door een paar wolfs.

Waar moet je trouwens zijn voor AF (zie je spoiler) om gesummoned te worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ye-roon

ye-roon

knaak

Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:42:
[...]

Yes ouwe, is in Farron Keep. En zijn Wolf of Farron. En dit is inderdaad op NG+.

Mijn game zit VOL met wolfs of Farron. Ik kan latterlijk niet in de Road of Sacrifices komen (embered) of ik heb er al weer een paar aan m'n broek hangen. Ik vind het ronduit irritant, haha. Ik zat bij dit moment wel te juichen voor mijn scherm, dit was al de vijfde keer dat ik gegangbanged werd door een paar wolfs.

Waar moet je trouwens zijn voor AF (zie je spoiler) om gesummoned te worden?
Welk level ben je in NG+? Dan weet ik ong welk level ik aanhou voor die area.

Voor AF moet je AF zijn. Gewoon covenenant item equippen en je word gesummoned om een embered dude te killen. Zodra je de pontiff bossroom uitloopt had ik er direct 2 op me :s zelfde als met wolfjes blijkbaar.

AF locatie in spoilers:
spoiler:
Na pontiff heb je die courtyard met giants. uit eindelijk heb je daar een dubbele trap naar een klein gebouw met een trap naar boven waar de silver knights zijn. Onderaan die trap, dus in het gebouw, kan je een muur weg slaan. Dan met de ladder naar beneden. Een ruimte met 2 van die klote guard dogs. (tip pull er 1 met boog oid). Kill de dogs (letterlijk 3 uur over gedaan, dat terwijl ik de meeste bosses one shot). Er verschijnt nu een bonfire. Je kan met de dude in de hoek praten om aldrich faithfull te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Axewi
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 16:16
ye-roon schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:59:
[...]

AF locatie in spoilers:
spoiler:
Na pontiff heb je die courtyard met giants. uit eindelijk heb je daar een dubbele trap naar een klein gebouw met een trap naar boven waar de silver knights zijn. Onderaan die trap, dus in het gebouw, kan je een muur weg slaan. Dan met de ladder naar beneden. Een ruimte met 2 van die klote guard dogs. (tip pull er 1 met boog oid). Kill de dogs (letterlijk 3 uur over gedaan, dat terwijl ik de meeste bosses one shot). Er verschijnt nu een bonfire. Je kan met de dude in de hoek praten om aldrich faithfull te worden.
Die locatie heb ik ook even over gedaan voor een bepaalde ring, tenslotte zelf een tactiek bedacht die aardig goed werkte:
Tactiek in de spoiler:
spoiler:
De ladder af en de rechter "guard dog" lokken met pijl en boog. Zodra deze op je af komt de ladder op zodat hij je net niet kan raken. Vervolgens wachten tot ie "rustig"is en dan een plunging attack doen door van de ladder af te springen met 2x B (op de 360 controller) daarna beetje rond dodgen en zodra hij die lightning attack doet kan je de ladder snel weer op. Dit herhalen tot ie dood is. De 2e is makkelijker die kite je rond één van de pilaren ze kunnen daar niet doorheen attacken en zodra hij de lightning doet hak je op hem in

Als de lat te hoog ligt kun je er nog altijd onderdoor lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thanks guys! Klote lizards heb ik ook altijd superveel moeite mee idd. Vandaar dat ik die hele room heb geskipped met AF. Ben er wel trots op dat ik zelf de ruimte had gevonden :).

Ben trouwens lvl 111 in NG+. Ten tijde van het filmpje ongeveer 103 denk ik.

Nu een NG run begonnen met een Pyro. Lachen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, 13x Curserotten Greatwood afgemaakt (12 sun medals + 1 soul) en ben nu level 39. Zit nu bij de Crucifixtion Woods bonfire (wist niet eens dat die bestond)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 15-09 20:42
Toen ik greatwood versloeg was ik level 25 .. En nu 2 bosses verder pas 32.
Level ik zo traag of jij gigantisch snel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
fevo-1190 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:28:
Toen ik greatwood versloeg was ik level 25 .. En nu 2 bosses verder pas 32.
Level ik zo traag of jij gigantisch snel?
Je krijgt best veel souls van mensen helpen :) Dat maakt al een gigantisch verschil

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Oke dus jij zorg vaak dat je mensen helpt , zodat je sneller aan souls kom?
Ik kom eigenlijk niet verder en heb sterk het vermoeden dat ik gewoon te laag ben kwa level.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
fevo-1190 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:24:
Oke dus jij zorg vaak dat je mensen helpt , zodat je sneller aan souls kom?
Ik kom eigenlijk niet verder en heb sterk het vermoeden dat ik gewoon te laag ben kwa level.
Road of Sacrifice en verder is een redelijke spike in difficulty.

Mijn levelling progress;

1.) Start spel
1.5.) Slacht Vordt af, help mensen met Vordt. Hierdoor krijg je wat vroege levels
1.75.) Krijg de NPC bij de eerste bonfire na Vordt, deze geeft je 5 gratis levels
2.) Clear tot Siegward of Catarina en slacht met hem de flame demon af (is in de Undead Settlement)
3.) Pak de Pale Tongue
4.) Grind op de Wraith een paar levels totdat het te traag wordt
5.) Slacht Curseridden Greatwood af (als je al in de covenant zit! Moundmakers)
6.) Ga mensen helpen met de boss

dan ben je zo:

35+
Dark Sword (meest OP early game wapen, snelle moveset en de damage van een 2H)
Genoeg Embers om het spel mee door te komen
Genoeg souls om andere wapens te proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Ik vind het tot nu toe niet zo "noob vriendelijk" dat online gedoe. Net 2 keer invaded ... onder andere door een kerel met een "flaming" 2H sword ... tja wat heb ik daaraan? Dan ga je dood.

Ik had op zo een wit summon teken geklikt, dan kwam er iemand ... maar dan moesten we plots the dancer doen? Heh? Ik had geklikt op een summon teken bij vordt? Hier en daar een woordje uitleg zou het spel toch echt geen kwaad doen soms

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Als je een boss verslagen heb kan je daarna alsnog mensen helpen om die boss te verslaan?
In het begin wis ik niet dat je moest levelen op deze methode.
Vandaar dat mijn level nog relatief laag is.
Ben al 4 bonfires verder dan road of sacrifise..
Bedankt voor de uitleg ik denk dat ik totaal verkeerd ben begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Eerste WOW shortcut gevonden net.

spoiler:
Rechter deur Cleansing Chapel

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11:45

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Je moet niks he. Je laten summonen is een mogelijkheid om wat extra levels te pakken, je hebt het niet perse nodig omdat je anders niet verder kan. Hell, toen ik level 36 was zat ik al een heel stuk verder in de game.

Zorg vooral dat je je healthbar langer maakt. 25 Vigor zal de game al een stuk beter te doen maken, zelfs zonder dat je embered bent heb je dan al een redelijk lange healthbar.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Pagina: 1 ... 10 ... 29 Laatste