Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Net de catacombes met baas klaar. Was eigenlijk niet eens een baas te noemen. Iets te makkelijk vond ik weer. De bazen gaan tot nu toe beter neer dan sommige mobs enz haha!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
SideShow schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:28:
Wel zot hoe rap de soul requirement stijgt. Hopelijk krijg je ook meer en meer souls
Ik heb die ring opgepikt die je meer Souls geeft. Loop ik standaard mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-10 09:47

Voxalizer

Quicksilver Bullets

WeAreLegion schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:25:
Ben nu level 70, maar denk niet dat ik er nog heel veel levels in ga stoppen (denk dat ik tot ongeveer 80 a 90 ga zodat ik ook nog wat mensen kan helpen als ik klaar ben met het spel. Ben op moment alle spells aan het kopen met souls dan heb ik die in iedergeval alvast :) mocht ik van build switchen in New Game + enige wat me gewoon nadeel lijkt is dat je mana opgaat in tegenstelling tot stamina komt dat dus niet terug. Dus denk dat ik beetje een cross build ga maken pyro en str (battle mage zeg maar haha)
Ik ben momenteel op level 90 gestopt en kan vrijwel overal helpen en invaden. Ik ga voorlopig nog niet naar NG+ maar als ik bijvoorbeeld invade of een summon sign neerleg in de High Wall kom ik gewoon bij mensen in NG+ terecht. Ideaal level imo.

Al 50 Sunlight Medals, heh.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Voxalizer schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:38:
[...]

Ik ben momenteel op level 90 gestopt en kan vrijwel overal helpen en invaden. Ik ga voorlopig nog niet naar NG+ maar als ik bijvoorbeeld invade of een summon sign neerleg in de High Wall kom ik gewoon bij mensen in NG+ terecht. Ideaal level imo.

Al 50 Sunlight Medals, heh.
Ja zo iets was ik ook van plan inderdaad, kan dan ook even van build switchen om te kijken of het bevalt of niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 25-07 13:11
bram1984 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:20:
Volgens mij ga ik een tikkie teveel op mijn gemak. Dik 15 uur op de klok, level 32 en net pas Undead Settlement gedaan op de eindbaas na. Daar nog geen enkele keer doodgegaan. Iets overleveled denk ik. :+

Moet ik wel aan toevoegen dat ik tussendoor via Remote Play reeds verkende gebieden herspeel om Souls te farmen. Nieuwe gebieden ga ik echt in mijn game hoek voor zitten.
Iets maar hoor. Ik was 32 toen ik abyss watchers en mages dood had. Dat is al aardig stukje verder haha

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
corset schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:47:
[...]

Iets maar hoor. Ik was 32 toen ik abyss watchers en mages dood had. Dat is al aardig stukje verder haha
Haha dacht ik al. Ik ben overigens wel snel weggerend bij een of ander frost beest. Was me iets te snel. Straks maar even met weinig Souls op zak daaro kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
bram1984 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:52:
[...]

Haha dacht ik al. Ik ben overigens wel snel weggerend bij een of ander frost beest. Was me iets te snel. Straks maar even met weinig Souls op zak daaro kijken.
Ergens onderaan? Daar moet je verder. Lok hem met je mee naar de lift. Stap de lift op als hij in de buurt is en hij valt dood

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Wat waren jullie levels bij die High lord Wolnir in de catacombs? Ben nu level 53. Kan niet zeggen dat ik bewust heb gefarmd...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 19:14

vhal

ಠ_ಠ

Ik zit nog steeds in de High Walls of Lothric, wil allemaal nog niet echt vlotten. Ook die gast op het dak die zichzelf transformeert op het dak krijg ik niet echt neer voordat hij transformeert. Zojuist maar even wat souls gefarmed om mijn lv wat hoger te krijgen. Ik speel dit spel uber-casual tussen alle activiteiten door. Qua moeilijkheidsgraad valt het spel mij vrij pittig maar het begint langzamerhand wel wat 'beter' te worden.

Het enige wat ik vrij jammer vind, is dat er tot op heden maar weinig upgrades te vinden zijn voor de Knight-class.

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 25-06 08:18
corset schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 15:55:
[...]

Ergens onderaan? Daar moet je verder. Lok hem met je mee naar de lift. Stap de lift op als hij in de buurt is en hij valt dood
spoiler:
Cheesy, maar precies daar zit nu ook, 11 uur op de klok en level 30. Dat beest of ridder is me steeds veel te snel....undead settlement wel gezien denk. Paar keer mensen geholpen om souls te sparen. Vrienden gemaakt met de giant.

Geweldig om samen op ongeveer hetzelfde tempo alles te verkennen!

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
corset schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 11:58:
Zo, zit nu leuk vlakbij de pontyf. Wat een gaaf gebied is dit. Uitdagende vijanden, mooi design. Stukken beter dan die crypts.
Zit nu alleen vast bij het water. Grote beest oneshot me, dus kan daar niet verkennen :-(
Ik ben daar nu ook, al een paar uur. Inderdaad een van de mooiste gebieden tot nu toe. Ook een leuk gebied om pvp matches te houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Symbol of avarice is miiiine

Head piece
+ souls gained
+ item find (van 109 naar 210)

Maar wel damage over time. Erg awesome om oude gebieden mee te clearen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gebruikerfz1
  • Laatst online: 22-03 07:10
vhal schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:29:
Ik zit nog steeds in de High Walls of Lothric, wil allemaal nog niet echt vlotten. Ook die gast op het dak die zichzelf transformeert op het dak krijg ik niet echt neer voordat hij transformeert. Zojuist maar even wat souls gefarmed om mijn lv wat hoger te krijgen. Ik speel dit spel uber-casual tussen alle activiteiten door. Qua moeilijkheidsgraad valt het spel mij vrij pittig maar het begint langzamerhand wel wat 'beter' te worden.

Het enige wat ik vrij jammer vind, is dat er tot op heden maar weinig upgrades te vinden zijn voor de Knight-class.
Je hebt hebt nog niet eens 5% van het spel gezien, de upgrades komen vanzelf wel en er zijn genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Scrisissszzz schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 16:23:
Wat waren jullie levels bij die High lord Wolnir in de catacombs? Ben nu level 53. Kan niet zeggen dat ik bewust heb gefarmd...
mmm ook zo rond dat level inderdaad :) dus dat kan wel kloppen hehe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Ik was bij Wolnir ongeveer 42 oid, ben nu 55. Levels gaan bizar snel als je eenmaal in de dungeon of in de stad voor de Pontif :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-08-2024
Ik zit momenteel beetje vast..
spoiler:
ik ben in de catacombes over de brug naar beneden gevallen toen ik de brug kapot sloeg, kom nu aan het einde van de area.. Heb het idee dat ik ergens iets gemist heb? Iemand een suggestie of idee wat ik heb gemist zodat ik de area via de "juiste" weg doorloop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-09 15:49

SideShow

Administrator

Ik heb daarnet in the undead settlement een hele hoop "clerik" gear geloot ...
Deze heeft precies wel wat resistances ... best maar bijhouden zeker? Weinig voeling met zulke zaken natuurlijk als beginner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 21:28
Net 3e boss verslagen (greatwood) en nu verder dammnn wat een euforie na 20keer proberen.
Er is zo bizar veel te verkennen en misschien heb ik de helft nog niet eens ontdekt in de mappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

dijstr schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:14:
Ik zit momenteel beetje vast..
spoiler:
ik ben in de catacombes over de brug naar beneden gevallen toen ik de brug kapot sloeg, kom nu aan het einde van de area.. Heb het idee dat ik ergens iets gemist heb? Iemand een suggestie of idee wat ik heb gemist zodat ik de area via de "juiste" weg doorloop
Je kan vanaf hier 2 kanten op:
spoiler: om verder te gaan in de game
Je loopt zodra je de hangbrug over bent rechtdoor, zo kom je bij de boss van de catacombs.

of
spoiler: hidden area
Je kan de brug zodra hij kapot is als ladder gebruiken om naar een verborgen gebied te gaan, sowieso de moeite waard om dit te doen, voor de loot alleen al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190

Je kan hem ook overslaan en snel doorrennen en trap af van het dak.
Ik had hem gekilled met fire bombs.
En ik ben iets verder , maar drops inderdaad relatief weinig gear of weapons .. Dropt wel , maar meeste zijn zwakker dan ik nu heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
SD5k schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:25:
[...]

Je kan vanaf hier 2 kanten op:
spoiler: om verder te gaan in de game
Je loopt zodra je de hangbrug over bent rechtdoor, zo kom je bij de boss van de catacombs.

of
spoiler: hidden area
Je kan de brug zodra hij kapot is als ladder gebruiken om naar een verborgen gebied te gaan, sowieso de moeite waard om dit te doen, voor de loot alleen al.
Ja klopt, de boss is al verslagen ben juist terug gegaan vanwege de brug. Probleem is alleen dat ik nu aan de achterkant binnen kom volgens mij, aangezien de 2e bonfire binnen de area zich boven de eerste bonfire plaatst in het selectiemenu. Anders probeer ik het gewoon via deze weg, pittig en extra goed opletten dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SD5k
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20-09 11:12

SD5k

>4&X

dijstr schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:28:
[...]

Ja klopt, de boss is al verslagen ben juist terug gegaan vanwege de brug. Probleem is alleen dat ik nu aan de achterkant binnen kom volgens mij, aangezien de 2e bonfire binnen de area zich boven de eerste bonfire plaatst in het selectiemenu. Anders probeer ik het gewoon via deze weg, pittig en extra goed opletten dus
Gewoon die eerdere bonfire gebruiken, dan moet het goedkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

fevo-1190 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 18:26:
[...]

Je kan hem ook overslaan en snel doorrennen en trap af van het dak.
Ik had hem gekilled met fire bombs.
En ik ben iets verder , maar drops inderdaad relatief weinig gear of weapons .. Dropt wel , maar meeste zijn zwakker dan ik nu heb.
Inderdaad, maar als ik bezig was met de eindbaas van dat "level", skipte ik hem ofwel een vlugge heavy attack voor hij tranformeert. Wel jammer dat je dan geen souls krijgt

edit: haha woot boss 3 down, die tree vond ik tot nu toe de makkelijkste baas

[ Voor 6% gewijzigd door SideShow op 16-04-2016 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
ok, even een rant.. het moet eruit

Screw Mimics
Screw Archers na Pontif
Screw onzicthbare muren in de dungeon/jail
Oh en screw de Sullyvhan's Beasts >_>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

Onzichtbare muren kan ik niet helemaal plaatsen, wat bedoel je precies?

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shakespeare
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:39
ik ben nu bij de abyss boss... pfoef.. lijkt met father casgoine uit bloodborne.. fast paced action!

zal vanavond niet meer lukken denk ik...

level 30.

dit is mid game denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rico0
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 09-02-2022
shakespeare schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:42:
ik ben nu bij de abyss boss... pfoef.. lijkt met father casgoine uit bloodborne.. fast paced action!

zal vanavond niet meer lukken denk ik...

level 30.

dit is mid game denk ik?
Ik denk eerder op 20% van de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Voxalizer schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:18:
Illusion walls ;) je weet wel hit me en je ken er door haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Voxalizer schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:18:
In Itharyl dungeon al 4x gehad dat ik een gang inliep (vlakbij de 1e bonfire daar) bij de cellen, terugliep en opeens niet door kon lopen omdat ik ergens door wordt tegen gehouden. Het aanvallen gaf een hout acthig geluid, echter is het met niks te slopen. Enige oplossing is dan Homeward Bone gebruiken en hopen dat het niet nog een keer voorkomt.
WeAreLegion schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:47:
[...]

Illusion walls ;) je weet wel hit me en je ken er door haha.
Haha, als ik illusionary walls bedoelde, had ik die zo wel genoemd. En je weet dat er in het eerste stuk van de dungeon precies 0 zitten? ;)

[ Voor 23% gewijzigd door corset op 16-04-2016 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
corset schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:49:
[...]

In Itharyl dungeon al 4x gehad dat ik een gang inliep (vlakbij de 1e bonfire daar) bij de cellen, terugliep en opeens niet door kon lopen omdat ik ergens door wordt tegen gehouden. Het aanvallen gaf een hout acthig geluid, echter is het met niks te slopen. Enige oplossing is dan Homeward Bone gebruiken en hopen dat het niet nog een keer voorkomt.

[...]

Haha, als ik illusionary walls bedoelde, had ik die zo wel genoemd. En je weet dat er in het eerste stuk van de dungeon precies 0 zitten? ;)
Blijkbaar niet he ;) maar goed ik ben nog geen onzichtbare muur tegen gekomen eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Invaders zijn wel bloed irritant :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
WeAreLegion schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:52:
[...]

Blijkbaar niet he ;) maar goed ik ben nog geen onzichtbare muur tegen gekomen eigenlijk :)
het rare is, het is alleen daar, en pas als ik de jailers in dat gebied heb afgemaakt komt het vaak.

Overigens, die jailers zijn echt heel, heel, heel gemeen. Leuk idee dat je Vigor hebt gelevelled, nu heb je nog maar 2% max hp totdat je de jailer dood hebt. Oh en ze kunnen cursen :P
Wel gaaf gebied, kom steeds dichter bij "The Profaned capital"

Heb nu 3 gebieden open staan:

Ilathyl (oid) Dungeon
Smouldering Lake
spoiler:
Anor Londo

Die laatste is overigens een spoiler totdat je Pontif hebt afgemaakt :)

Nog even kijken waar ik heenga

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984

Je doet veel te moeilijk. Die transformeer gasten kun je gewoon vanaf een afstandje, voordat ze überhaupt transformeren, neerschieten met pijl en boog (die zou je op dat punt al gevonden moeten hebben). En hebben een weakness voor vuur, dus brandbommen erop kan ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

fevo-1190 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:55:
Invaders zijn wel bloed irritant :D
snap heel dat online gedoe niet. Ik heb het dan ook uitgezet in het menu.
Kan je iets winnen door andere onschuldige spelers lastig te vallen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
SideShow schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:25:
[...]

snap heel dat online gedoe niet. Ik heb het dan ook uitgezet in het menu.
Kan je iets winnen door andere onschuldige spelers lastig te vallen?
Als je platinum wil zal je wel moeten. Het levert unieke rewards, gear en wapens op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:45

Sumerechny

2 + 2 = 5...or so I'm told.

Na een dag bezig voor m'n onderzoek kan ik eindelijk lekker zitten om mezelf in de pan te laten hakken...blijft het spel crashen ;( .

Ook frustrerend maar dan niet op een leuke manier. Heeft dit wellicht met de update te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

bram1984 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 20:11:
[...]
Je doet veel te moeilijk. Die transformeer gasten kun je gewoon vanaf een afstandje, voordat ze überhaupt transformeren, neerschieten met pijl en boog (die zou je op dat punt al gevonden moeten hebben). En hebben een weakness voor vuur, dus brandbommen erop kan ook.
Mja, zo kan het ook inderdaad maar het voelt toch iets van "meh" nadat je hem bestookt met 5 brandbommen. Er dropt wel wat beter spul nadat ze zijn getransformeerd. Maar misschien denk ik sowieso te moeilijk in dit spel :P

Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stromer2k
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 05-08 22:30
HOU VAN DIT SPEL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ik gooi overal notes neer tegenwoordig. Echt relaxt. Continue rated fine en weer een volle HP bar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
bram1984 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 21:42:
Ik gooi overal notes neer tegenwoordig. Echt relaxt. Continue rated fine en weer een volle HP bar. :)
Krijg je een volle hp bar als iemand je message upvote?! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Yep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

Sumerechny schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 21:08:
Na een dag bezig voor m'n onderzoek kan ik eindelijk lekker zitten om mezelf in de pan te laten hakken...blijft het spel crashen ;( .

Ook frustrerend maar dan niet op een leuke manier. Heeft dit wellicht met de update te maken?
Fixed it: Lighting detail was weer op high komen te staan door de update en ik was in de buurt van een bonfire.

Edit: Ik krijg echt een absurde hartslag als ik tegen een boss vecht, zijn er meer mensen die hier last van hebben :X . Bij de voorgaande Souls had ik hetzelfde.

[ Voor 15% gewijzigd door Sumerechny op 16-04-2016 22:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
Sumerechny schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 21:57:
[...]

Fixed it: Lighting detail was weer op high komen te staan door de update en ik was in de buurt van een bonfire.

Edit: Ik krijg echt een absurde hartslag als ik tegen een boss vecht, zijn er meer mensen die hier last van hebben :X . Bij de voorgaande Souls had ik hetzelfde.
Die hartslag, vooral als ik per ongeluk een bossfight binnen loop met 1 estus over en 40000 souls op zak.. En die keer daarna als ik m bijna dood heb, en die keer daarna als ik weer het gevecht in ga en mezelf zeg dat het nu lukt.. Ja, ik heb het ook altijd :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sumerechny

Sumerechny

dijstr schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:09:
[...]

Die hartslag, vooral als ik per ongeluk een bossfight binnen loop met 1 estus over en 40000 souls op zak.. En die keer daarna als ik m bijna dood heb, en die keer daarna als ik weer het gevecht in ga en mezelf zeg dat het nu lukt.. Ja, ik heb het ook altijd :+
Goed om te horen dat ik niet de enige ben :P . Dit is voor mij het meest nare aan de serie...hoewel ik het met online shooters ook heb ;( .

De eerste keer als ik bij een boss kom zie ik het altijd als een test, geen zorgen. Tweede keer een daadwerkelijke poging....derde keer krijg ik vrijwel altijd een hartverzakking en moet ik iets anders gaan doen :o .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voxalizer

Voxalizer

Quicksilver Bullets

corset schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 19:49:
[...]

[...]

Hm. Geen last van gelukkig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirkweggeman
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 20:44
[...]

heel herkenbaar...heb nu eerste Boss verslagen zonder hulp en in één keer (nog nooit gelukt in hele serie...), en dat zonder hulp of iets dergelijk...kwam per ongeluk in terecht (iets te ver doorgelopen...) hartslag 180 denk ik...en toen lukte gewoon schreeuw van euforie...geen enkel ander spel doet dat met me...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
[...]

Met 40.000 Souls en 1 Flask neem ik lekker een Homeward Bone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo weer lading bosses dood, wat mensen geholpen en level 80. Nog 10 te gaan en dan stop ik met levelen (krijg alles nu wel redelijk snel dood) ook dingen gevonden om wapen op +10 te vinden, maar ben over het algemeen meer bezig met zoeken naar dingen dan dat je mobs aan het killen bent haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dijstr
bram1984 schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 22:46:
[...]

Met 40.000 Souls en 1 Flask neem ik lekker een Homeward Bone.
Logisch, zou ik ook moeten doen, maar dan zit ik zo in het spel dat ik niet wil stoppen haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SparksNL
  • Laatst online: 06-10 14:11
Wat een fantastische game zet from software hier toch weer neer. Enigste punt van kritiek, as usual, is dat het pvp gedeelte je opgelegd wordt. Ik ben van mening dat als iemand geen pvp wil doen, diegene dat gewoon lekker uit moet kunnen zetten.

Zojuist invaded door een dude die meteen wegrende nadat hij me zag. Dunno why, zo gevaarlijk zie ik er nu ook weer niet uit. Vervolgens hebben we een half uur (geen grap) een beetje kat en muis zitten spelen bij een grote ronde draailift. Hij bleef maar wegrennen en probeerde met hulp van 2 lastige mobs het gevecht aan te gaan.

Uiteindelijk dacht ik, blijf jij daar maar lekker zitten, ik ga wel wat mobs farmen hier beneden. Daar dacht DS3 helaas anders over, want ik werd vrolijk door een 2e speler invaded. Het eerste wat ik vervolgens hoorde was de grote lift, natuurlijk, nu durft hij plotseling wél te vechten.

Helaas waren ze met z'n 2en simpelweg te sterk, waardoor ik een hoop souls ben kwijtgeraakt...

Ik weet dat je niet invaded kan worden als je hollow bent, maar dan kun je ook geen hulp inroepen van mensen bij bosses e.d. Zijn er nog andere manieren om ervoor te zorgen dat je niet invaded kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Exit game? Vaak genoeg gedaan in Bloodborne als ik veel Echoes bij me had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

Of offline spelen (denk ik). Trouwens, kan je achteraf met je huidige offline game weer online of is dit niet mogelijk?

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Ja dat kan gewoon. Offline mis je alleen wel notes en ghosts van andere spelers. Als ik met veel Souls loop en er vindt een invasion plaats, dan doe ik gewoon Exit. Geen zin in dat geouwehoer. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 07-10 19:21
SparksNL schreef op zondag 17 april 2016 @ 01:25:
Ik weet dat je niet invaded kan worden als je hollow bent, maar dan kun je ook geen hulp inroepen van mensen bij bosses e.d. Zijn er nog andere manieren om ervoor te zorgen dat je niet invaded kan worden?
Om beter met invaders om te kunnen gaan kan je:
spoiler:
In Firelink Shrine bij de ingang naar de toren een "Seed of a Giant Tree" uit de boom halen, als je die gebruikt als je geïnvade wordt gaan de monsters je invader aanvallen. Scheelt weer wat. Er verschijnt regelmatig een nieuwe maar wel maar 1 per keer dus regelmatig even checken of een nieuw zaadje is gegroeid.
Je kan bij de Way of Blue covenant gaan, dan komt een Blue Sentinel je helpen als je geïnvade wordt.
Er bestaan items en spreuken om jezelf te verstoppen, laat die Dark Spirit je gewoon voorbij lopen en dan kan je verder met waar je mee bezig was.
Als je in de bossroom gaat verdwijnt de invader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet gewoon een password sadjqwieu12398123 dan zie je wel alle notes maar geen invaders, klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:58
Gisteren behoorlijk wat uurtjes kunnen spelen en aardig opgeschoten. Catacombs en Irithyll of the Boreal Valley gecleared. Vooral die laatste vond ik lekker moeilijk! Met misschien wel de lastigste boss tot nu toe.

Heb ook nog Smouldering Lake gedaan... incl. die verschrikkelijke Demon Ruins. Wel mooie items, maar wat een labyrint :X

Productief dagje iig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:17
Ik heb paar keer white soapboard gebruikt en gesummond naar andere spelers zelf vergeten ember te nemen.
Alleen is me white soapboard nu op en kan ook geen nieuwe meer kopen. Iemand een idee??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diknmuis
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 14-12-2024
k1978 schreef op zondag 17 april 2016 @ 09:00:
Ik heb paar keer white soapboard gebruikt en gesummond naar andere spelers zelf vergeten ember te nemen.
Alleen is me white soapboard nu op en kan ook geen nieuwe meer kopen. Iemand een idee??
dat kan niet op zijn, waarschijnlijk sta je ergens waar het niet kan gebruikt worden

iRacing Profiel FFXIV RAF code: ETX7G8GH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
ik kan hem nergens meer selecteren.. Vakje USE is ook donker.. Heb totaal 6 keer gebruikt.. Vind ook raar hoor..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Je kan volgens mij ook gewoon uit ember mode blijven en dan word je ook niet invade. Weet het eigenlijk wel zeker dat dat zo werkt, dus pvp word je eigenlijk helemaal niet opgelegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Echt een fantastische game weer... Zoveel beter als deel 2, die ik overigens wel met veel plezier heb gespeeld. Sfeer kan net niet toppen aan deel 1, maar dat is ook een kwestie van smaak denk ik...

Overigens kom ik veel spelers tegen die een soort voice chat hebben en tegen me roepen! da wil ik ook kunnen:) iemand enig idee hoe dit te doen>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
2e cinder lord dood. Was nog een tricky gevecht. Nu maar weer de dungeon in.

Level 60
24 uur played sinds donderdag

Alles tot dungeon clear voor zover ik weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Laatst online: 08-10 10:04
Is de Sorcerer een fijne class om te spelen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
jori040 schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:18:
Is de Sorcerer een fijne class om te spelen ?
Denk als je net nieuw in Dark Souls ben je beter kan beginnen met een melee class maar goed dat is mijn mening. Veel boss fights ben je wel redelijk de sjaak als je afstand houd namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Gisteren heb ik Lothric Knight Shield én Lothric Knight Greatshield geloot vlak na elkaar :)

Ik zit te twijfelen welke soul transpose ik ga doen met de soul van Vordt. Die ring lijkt me wel handig en die 2H mace ziet er cool uit maar ook traag en lomp.. niet echt mijn speelstijl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
SideShow schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:42:
Gisteren heb ik Lothric Knight Shield én Lothric Knight Greatshield geloot vlak na elkaar :)

Ik zit te twijfelen welke soul transpose ik ga doen met de soul van Vordt. Die ring lijkt me wel handig en die 2H mace ziet er cool uit maar ook traag en lomp.. niet echt mijn speelstijl
Heb de ring ook genomen maar eigenlijk merk ik er niet zo heel veel van. Het zal wel iets hebben maar om nou te zeggen dat het echt heel veel nut heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Laatst online: 08-10 10:04
WeAreLegion schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:40:
[...]

Denk als je net nieuw in Dark Souls ben je beter kan beginnen met een melee class maar goed dat is mijn mening. Veel boss fights ben je wel redelijk de sjaak als je afstand houd namelijk.
Dan ben ik dus blij dat ik voor een Knight gegaan ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

WeAreLegion schreef op zondag 17 april 2016 @ 10:58:
[...]

Heb de ring ook genomen maar eigenlijk merk ik er niet zo heel veel van. Het zal wel iets hebben maar om nou te zeggen dat het echt heel veel nut heeft.
Heb ook die ring genomen maar is dus zo goed als 100% nutteloos als je het eens bekijkt en leest.

Mooie rewards wel van die boss soul, een lompe mace en een nutteloze ring

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EdwardK123
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:44
De laatste tijd erg veel videos en informatie over Dark Souls 3 zitten kijken en lezen, ben toch wel erg enthousiast geworden!

Vraag me alleen af of mijn systeem het spel een beetje aan zou kunnen:
i5 3470
GTX 660 2GB
8GB Ram

Wat denken jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
3 cinder lords dood! Nu weer terug naar het begin om het zo maar te zeggen. Wat een rot boss

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Damn die old demon king klapt erop. Eerste baas waar ik echt moeite mee heb. Krijg m niet onder controle..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
  • Laatst online: 07-10 10:12
Hallo, ik krijg de volgende melding tijdens het spelen van DS3:

Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld

Ik heb een R9 380 met de nieuwste Crimson software (16.4.1)
De temperatuur van de GPU zit tijdens het gamen rond de 60 graden (aldus Speccy).
Ik heb ook GTA5 en the Division gespeeld, daar heb ik deze melding nooit gehad.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

EDIT: Op reddit klagen meerdere mensen met een R9 380 over dit probleem.

[ Voor 8% gewijzigd door jaihel op 17-04-2016 11:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Junia
  • Laatst online: 07-10 08:21
jaihel schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:34:
Hallo, ik krijg de volgende melding tijdens het spelen van DS3:

Beeldschermstuurprogramma reageert niet meer en is hersteld

Ik heb een R9 380 met de nieuwste Crimson software (16.4.1)
De temperatuur van de GPU zit tijdens het gamen rond de 60 graden (aldus Speccy).
Ik heb ook GTA5 en the Division gespeeld, daar heb ik deze melding nooit gehad.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

EDIT: Op reddit klagen meerdere mensen met een R9 380 over dit probleem.
Eerste wat je kan proberen is om even een andere driver te pakken. 60 graden lijkt me btw wel erg koud voor een videokaart onder load.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Lekker OP die boog. Mij hoor je niet klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k1978
Pussy hehehe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
:+

Jammer dat er weer een bos/moerasgebied in moet. Saaie stukken vind ik dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ben nu bij de 4e boss en vind het echt supe lastig met al dat poison-.-.
Online is super juist zeker bij een eindbaas.
Probeer eerst altijd 5x alleen en als dat niet lukt dan gebruik ik een ember.
En zoals al gezegt word je hartslag gaat bizar snel omhoog :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Scrisissszzz schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:18:
Damn die old demon king klapt erop. Eerste baas waar ik echt moeite mee heb. Krijg m niet onder controle..
Dat had ik met dancer, damn die phase 2 is tricky. Oceiros was dan echt weer makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:45
bram1984 schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:01:
Lekker OP die boog. Mij hoor je niet klagen.

[video]
Hahaha... Jouw gameplay is wel heel intens ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Nol_NL schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:54:
[...]

Hahaha... Jouw gameplay is wel heel intens ;)
In dit soort games maak ik het mezelf graag zo makkelijk mogelijk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Heb al meer dan 20 uur in dit spel nu. Straks eens beginnen aan het gebied na undead settlement. Dit laatste heb ik echt van genoten.

Heb nu ook die non bevrijd uit haar cel ... nog niet helemaal zeker wat ik eraan heb als Knight .. ook straks eens bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
Ben nu in de 4e missie en heb op het kasteel al de boss verslagen, maar dan moet je weer naar beneden, maar daarna weet ik niet waar ik heen moet.
Dat irritante poison werkt ook niet echt.
Volgens mij moet je nog ergens een fakkel aansteken bij die poort , maar geen idee waar dat is.. 1 vuurtje brand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
corset schreef op zondag 17 april 2016 @ 12:44:
[...]

Dat had ik met dancer, damn die phase 2 is tricky. Oceiros was dan echt weer makkelijk.
Haha ok. Dacht laat ik dan maar eens dat gebied beter bekijken. Kom ik bij een bonfire of 2 en nog allerhande andere dingen haha. 2 levels eruit gehaald een shard en undead bone. Had ik bijna compleet gemist. Kun je via die weg oo de gast afmaken die de speren op je schiet in smouldering lake?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
fevo-1190 schreef op zondag 17 april 2016 @ 13:26:
Ben nu in de 4e missie en heb op het kasteel al de boss verslagen, maar dan moet je weer naar beneden, maar daarna weet ik niet waar ik heen moet.
Dat irritante poison werkt ook niet echt.
Volgens mij moet je nog ergens een fakkel aansteken bij die poort , maar geen idee waar dat is.. 1 vuurtje brand
Missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Zou het als knight interessant zijn om mijn faith naar 12 te levelen? Zo kan je de heal miracle gebruiken ...

*edit: kan je nergens throwing knives kopen eigenlijk? Lijkt me wel handig..
Ja, kweet het, ik stel veel vragen, maar dit game is absoluut da bomb :D

[ Voor 41% gewijzigd door SideShow op 17-04-2016 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Die gasten op de Highwall droppen ladingen knives, maar ik gebruik net zo lief de bow dan. Doet nog meer damage ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik loop al heel lang met de butcher knife en de great machete rond. Bevallen nog prima, maar moet toch eens iets anders proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yinx84
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19:58
Pfff die twee mini-bosses die de Aldrich Faithful covenant beschermt net neer gekregen. Moeilijkste gevecht tot nu toe... hart zit nog in m'n keel :D Lag gelukkig niet aan mij, schijnt èèn van de moeilijkste encounters te zijn in het spel. Supermooie ring als reward wel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
Zo, dark sword +9, en dragonslayer armor is dood. Druk bezig in de archives, waar een bepaalde boss een standaard vijand wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

bram1984 schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:04:
Die gasten op de Highwall droppen ladingen knives, maar ik gebruik net zo lief de bow dan. Doet nog meer damage ook.
Ah, OK, maar ik heb ondertussen pyromancy gekregen van
spoiler:
die dude die je uit die kooi haalt in undead settlement
... lekker vuurballetjes smijten :)

[ Voor 6% gewijzigd door SideShow op 17-04-2016 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vhal

vhal

ಠ_ಠ

bram1984 schreef op zondag 17 april 2016 @ 14:04:
mja, al moet je als Knight zijnde weer je dex. levelen om hem überhaupt te kunnen gebruiken. :/

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeAreLegion
  • Niet online
Zo weer een secret boss gevonden en dood, wat een klote boss haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik heb zojuist met Siegfried de Demon verslagen. Als ik nu doodga, moet ik dan weer die Demon killen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
jaihel schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:33:
Ik heb zojuist met Siegfried de Demon verslagen. Als ik nu doodga, moet ik dan weer die Demon killen?
Nee eenmaal verslagen dan zijn ze weg..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
jaihel schreef op zondag 17 april 2016 @ 15:33:
Nee, bepaalde creatures blijven dood. Fire demons, dragons en invasions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
Scrisissszzz schreef op zondag 17 april 2016 @ 11:18:
Duurde bij mij ook een tijdje voordat ik em doorhad, besefte pas na 10+ pogingen dat
spoiler: tactiek voor die boss
Bij de meeste grote bosses positioneer je jezelf tussen hun benen met je voorhoofd tegen hun pens aan (Standard Boss Circumcision Position). Maar bij deze moet je wat meer afstand houden, aanvallen ontwijken, dan snel naar binnen rennen voor een paar klappen, en dan weer wegrollen.

Ik heb al tientallen FromSoft bosses bevochten in de vorige twee Dark Souls games, maar ze blijven me bij elke boss toch weer verrassen. Blij dat ze het voor elkaar krijgen alle bosses uniek te laten zijn.
Met die Old Demon King halen ze een trucje uit, hij lijkt op iets wat je al een paar keer eerder hebt meegemaakt, dus je verwacht gelijk dat je op een bepaalde manier moet vechten. Leuk dat ze met die verwachting spelen om je op het verkeerde been te zetten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaihel
Ik doe het vast helemaal verkeerd, maar ben een Knight en heb als volgende mijn attributed verdeeld:

lvl 26
18 vigor
13 endurance
18 vitality
17 strength
14 dex

Die dex had ik misschien beter niet kunnen doen, maar ik had 13 nodig om een Claymore te kunnen gebruiken en 14 voor een long bow, die toch wel handig is.

Waar moet ik me vanaf nu op concentreren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebastiaannn
jaihel schreef op zondag 17 april 2016 @ 16:37:
Ik doe het vast helemaal verkeerd, maar ben een Knight en heb als volgende mijn attributed verdeeld:

lvl 26
18 vigor
13 endurance
18 vitality
17 strength
14 dex

Die dex had ik misschien beter niet kunnen doen, maar ik had 13 nodig om een Claymore te kunnen gebruiken en 14 voor een long bow, die toch wel handig is.

Waar moet ik me vanaf nu op concentreren?
Volgens mij doe je het prima hoor, in de early game zet je in op Str en Dex totdat je genoeg hebt om de wapens te gebruiken die je wil gebruiken. Zelfde geldt voor Int en Faith, als je bepaalde spreuken wil gebruiken voeg je wat punten toe totdat je ze kan gebruiken.
Als je genoeg Vitality hebt om je favoriete gear te gebruiken, kan je daarna focussen op Vigor en Endurance, hoe meer hoe beter geldt voor die stats. Als je merkt dat je vaak in 1 klap doodgaat door een sterke vijand focus je op Vigor, als je merkt dat je groene balkje vaak leeg is focus je je even op Endurance. Na een tijdje kom je misschien een wapen tegen wat je graag wil gebruiken maar je de stats nog niet voor hebt, dan gooi je er weer wat str/dex bij.
Na ongeveer 40 punten in Vig/End te hebben gegooid voegen de extra punten steeds minder HP/stamina toe, dat is weer een goed moment om extra Str of Dex toe te voegen, voor de damage-boost die je daardoor krijgt.
Dan kijk je naar je favoriete wapen om te zien met welke stat die het beste schaalt, sommige wapens krijgen meer damage uit Str, anderen uit Dex.
Het écht helemaal verpesten zal je niet overkomen, zo belangrijk zijn die dingen gelukkig niet in Dark Souls.
En als je richting het einde helemaal doorhebt wat voor karakter je hebt gemaakt en welke punten voor jou belangrijk zijn, is het mogelijk om
spoiler:
de punten van je karakter opnieuw in te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Die lothrec knights zijn echt al vriendelijk geweest voor me, heb bijna die hele armor set :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zit inmiddels ook in Farron Keep. Na alle horror verhalen hier valt het me eigenlijk wel mee. Eerste Bonfire bereikt zonder dood te gaan met 15.000 Souls op zak. Poison resistant gear aan en Purple Moss in de aanslag en het is goed te doen. In Bloodborne zitten dit soort gebieden ook, dus wellicht ben ik goed getraind.

In dat bos hiervoor heb ik overigens helemaal geen baas gezien. Die zal ik wel gemist hebben.
Pagina: 1 ... 8 ... 29 Laatste